stringbike
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
stringbike
Stringbike, uus lähenemine - ilma keti ja hammasratasteta:
http://forte.delfi.ee/news/teadus/video ... 3&l=fplead
http://forte.delfi.ee/news/teadus/video ... 3&l=fplead
Re: stringbike
Väntamine on kõike muud kui sujuv - ja need pedaalide juures olevad "liugurid" küll muda- ja sodikindlad pole.... Aga huvitav idee ikkagi.
Sõidan siis kui tahan...
Re: stringbike
tekkis sama mõte, et miks sellise jamaga tegeleda on vaja
Re: stringbike
Las insenerid nuputavad lahendusi välja. Kriitikuid leidus ka siis kui kettülekanne välja mõeldi. Mine sa tea, teevad täiustusi süsteemile ja äkki on kümne aasta pärast kõik rattad sellise ülekandega.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
Re: stringbike
Igasugu põrkmehanisme, küll trosside, küll edasitagasi käivate kettide, küll hammaslattide ja kiikuvate pedaalidega prooviti 19.sajandi lõpupoole, kui saadi aru, et ämbliku kombel lihtsalt pedaalidega ratast ringi ajades kaugele ei jõua. Ja nagu näha, klassikaline kettülekanne jäi sõelale...
Kui tahta imesid leiutada, siis võiks ilmastiku ja sopatuisu mõttes parimal juhul taas proovida kardaanülekannet kinniste õlikarteritega käigukastide ja reduktoritega, tänapäevaste materjalidega on seda teha võimalik nii, et ratta kaal adekvaatsuse piiresse jääks.
Kui tahta imesid leiutada, siis võiks ilmastiku ja sopatuisu mõttes parimal juhul taas proovida kardaanülekannet kinniste õlikarteritega käigukastide ja reduktoritega, tänapäevaste materjalidega on seda teha võimalik nii, et ratta kaal adekvaatsuse piiresse jääks.
mustal taustal helendab must vari
-
- Rattur
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18. 03. 2008. 10:07
Re: stringbike
"Kepivedu" on küll hea ja pommikindel, kuid paraku ei ole häda ainult kaalus, vaid ka ülekande efektiivsus jääb ketile alla. Hammasrihmaga ülekanne võiks ju ka turgu võita - aga sel jälle omad hädad (raam peab "pooleks" käima - rihma ju ei jupita, (hammas-) rihmarataste valik ka nadi, ainult rummusisesed käigud).Soobel kirjutas: Kui tahta imesid leiutada, siis võiks ilmastiku ja sopatuisu mõttes parimal juhul taas proovida kardaanülekannet kinniste õlikarteritega käigukastide ja reduktoritega, tänapäevaste materjalidega on seda teha võimalik nii, et ratta kaal adekvaatsuse piiresse jääks.
Lõpuks on ehk sama seis kui tsiklitel - kett-, kardaan- ja rihm ülekanne eksisteerivad kõik sõbralikult koos.
Aga kui kardaanülekannet jalgrattale igatsed, siis telli siit: http://www.sussex.com.tw/shaft-drive.html
Re: stringbike
Aga võidabki, visalt aga kindlalt, esialgu on tegemist siiski kallimate linnaratastega või ka ühekäiguliste maastikuratastega.eerik.mikroob kirjutas: Hammasrihmaga ülekanne võiks ju ka turgu võita
Ratas on minu hobi, mitte elu