Kuidas ohutult sõita suures rahvamassis
Kuidas ohutult sõita suures rahvamassis
TRM'il olin omadega taga otsas ja see, kuidas seal ikka mõni inimene sõitis, oli kole küll. Laskumistel pendeldati ühest tee äärest teise ja siis ise vaata, et otsa ei paneks jne. Sellepärast võikski siin üles lugeda sellised asjad, mida peaks silmas pidama, kui sõidetakse suures rahvamassis. Paljudele need on kindlasti elementaarsed, aga vähem kogenud ei tule mõne asja pealegi kindlasti. Ise püüdsin küll teistele mitte ette keerata jms, aga võibolla korraldasin ikkagi mõne ohtliku olukorra, seda ise teadmata.
Nii et lugege üles, mida arvestama peab, et sõita võistlustel nii, et jääd ise ja teised terveks
Nii et lugege üles, mida arvestama peab, et sõita võistlustel nii, et jääd ise ja teised terveks
Nagu autoroolis tavaliikluses, kui kellelgi ei oleks suuna- ega piduritulesid. Käitu aruaadavalt, enne manöövrit või ideaaltrajektoori valikut peaks ikka silmanurgast jälgima, et see toimuks ohutult või kui seda teha jõupositsioonilt, siis resoluutselt ja üheselt mõistetavalt. Kui tallatud rajal hanerivi kõrvalt pikalt mätastel tallanud taganttulija ikka mulle otsustavalt ja arusaadavalt viipab, et ma tulen nüüd rivvi pulssi taastama, siis ta peab oma tahtmise saama ega temagi rauast ei ole.
Ja (peaaegu) alati toimib möödasõitudel väike abistav tekstiosa- vasakult! keskelt! jne. Lätlaste ja noorte kukkedega on raskem.
Ja (peaaegu) alati toimib möödasõitudel väike abistav tekstiosa- vasakult! keskelt! jne. Lätlaste ja noorte kukkedega on raskem.
just:
karjud juba eemalt, et "vasakult" vms. Sellise viitega, et eesssõitja sinu kisast aru saaks, ja ka vastavalt reageerida jõuaks.
Niimoodi vaisekselt 50-ga kellelegi külje alla pugeda pole üldse ilus ja võib põhjustada sellise nipli, et oh-oh-ooo
karjud juba eemalt, et "vasakult" vms. Sellise viitega, et eesssõitja sinu kisast aru saaks, ja ka vastavalt reageerida jõuaks.
Niimoodi vaisekselt 50-ga kellelegi külje alla pugeda pole üldse ilus ja võib põhjustada sellise nipli, et oh-oh-ooo
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Kuidas ohutult sõita suures rahvamassis
Mulle see pühapäeva sõitjate pendeldamine tõi kaasa 30m lohisemist mööda kruusa nii et kogu parem külg on riiviga maha tõmmatud, ja plötserdatud med-inimeste poolt briljant-rohelisega,Lüliti kirjutas:TRM'il olin omadega taga otsas ja see, kuidas seal ikka mõni inimene sõitis, oli kole küll. Laskumistel pendeldati ühest tee äärest teise ja siis ise vaata, et otsa ei paneks jne. Sellepärast võikski siin üles lugeda sellised asjad, mida peaks silmas pidama, kui sõidetakse suures rahvamassis. Paljudele need on kindlasti elementaarsed, aga vähem kogenud ei tule mõne asja pealegi kindlasti. Ise püüdsin küll teistele mitte ette keerata jms, aga võibolla korraldasin ikkagi mõne ohtliku olukorra, seda ise teadmata.
Nii et lugege üles, mida arvestama peab, et sõita võistlustel nii, et jääd ise ja teised terveks
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Re: Kuidas ohutult sõita suures rahvamassis
Olen ka mõelnud kuidas seda olukorda parandada. Ma pole muud lahendust leidnud kui et tuleb võimalikult ees grupis sõita (noh nii esimese 50 sees ). Kuna niipalju jõudu alati pole siis teine variant on loobuda massüritustest. Nt. selle aasta EMV-l MNT sõidus oli 100 meheline ME ja U23 punt ja Karksis anti mäest alla 75-80 km/h - mingit ohu tunnet ei olnud sest kõik teadsid mida teevad. Mitte ühtegi ohtliku olukorda samas kui Tlna RR-l oli iga 10 km kohta neid vähemalt 2-3 tükki. Hoidsin ennast pidevalt 10 esimese sees aga just vahetult enne suurt kukkumist olin hetkeks vajunud nats tahapoole. Seega oma viga ka nats. Alati tuleb võimalikult ees sõita - saad rongiga kaasa ja väiksem tõenäosus kukkumisse sattuda.profit4 kirjutas:Mulle see pühapäeva sõitjate pendeldamine tõi kaasa 30m lohisemist mööda kruusa nii et kogu parem külg on riiviga maha tõmmatud, ja plötserdatud med-inimeste poolt briljant-rohelisega,Lüliti kirjutas:TRM'il olin omadega taga otsas ja see, kuidas seal ikka mõni inimene sõitis, oli kole küll. Laskumistel pendeldati ühest tee äärest teise ja siis ise vaata, et otsa ei paneks jne. Sellepärast võikski siin üles lugeda sellised asjad, mida peaks silmas pidama, kui sõidetakse suures rahvamassis. Paljudele need on kindlasti elementaarsed, aga vähem kogenud ei tule mõne asja pealegi kindlasti. Ise püüdsin küll teistele mitte ette keerata jms, aga võibolla korraldasin ikkagi mõne ohtliku olukorra, seda ise teadmata.
Nii et lugege üles, mida arvestama peab, et sõita võistlustel nii, et jääd ise ja teised terveks
Viimati muutis priidik, 15. 09. 2003. 10:00, muudetud 1 kord.
Priidik võttis mul sõnad suust.
Olen tahtnud ammu öelda et JALGRATTURIKS saadakse siiski maanteel. Alates sõiduoskusest ja oskusest teistega arvestada ja treeninguefektiivsusesest ja enesetunde jälgimisest jne. jne.
Kes seda ei usu, proovige. Priidikuga samadel põhjustel ei taha võistelda. St. ees ei jaksa ja taga ei julge.
Olen tahtnud ammu öelda et JALGRATTURIKS saadakse siiski maanteel. Alates sõiduoskusest ja oskusest teistega arvestada ja treeninguefektiivsusesest ja enesetunde jälgimisest jne. jne.
Kes seda ei usu, proovige. Priidikuga samadel põhjustel ei taha võistelda. St. ees ei jaksa ja taga ei julge.
Tuleb tunnistada, et isegi sai TRM-il üks ohtlik koht tekitatud. Tulin kahe raja keskelt ja äketsi tuli pehme liiv, minust nats tagapool paremal sõitis üks rattur ja ma vajusid sellele päris ohtlikult ette, ei suutnud ratast kontrollida. See mees tegi vist väikse sõidu tee kõrval aga minuarust jäi ta püsti ja sai teele tagasi. Tänan paari roppuse eest, olen süüdi ja vabandan.
Samas oli lõpu poole üks selline koht, kus kaks kollaste riietega meest läksid koos mööda ja esimene keeras minu ritta siis, kui tema tagumine ratas oli kõrvuti minu esimese rattaga ja ma tegin ka järsu hüppe teepeenrale. Aga sellel vennal olid rattapüksid päris kõva kasutamist saanud ja kogu tagumik paistis sealt läbi, mitte eriti kena kusjuures, ja ma sain tükk aega irvitada.
Samas oli lõpu poole üks selline koht, kus kaks kollaste riietega meest läksid koos mööda ja esimene keeras minu ritta siis, kui tema tagumine ratas oli kõrvuti minu esimese rattaga ja ma tegin ka järsu hüppe teepeenrale. Aga sellel vennal olid rattapüksid päris kõva kasutamist saanud ja kogu tagumik paistis sealt läbi, mitte eriti kena kusjuures, ja ma sain tükk aega irvitada.
Ilmselt need vennad kes see eelmine aasta olid hawaii tiimis, kollase ja mustaga riietus, ning see aasta enam ei mahtunud sinna, see seletab ka ära hõõrdunud tagumiku...marion kirjutas:Tuleb tunnistada, et isegi sai TRM-il üks ohtlik koht tekitatud. Tulin kahe raja keskelt ja äketsi tuli pehme liiv, minust nats tagapool paremal sõitis üks rattur ja ma vajusid sellele päris ohtlikult ette, ei suutnud ratast kontrollida. See mees tegi vist väikse sõidu tee kõrval aga minuarust jäi ta püsti ja sai teele tagasi. Tänan paari roppuse eest, olen süüdi ja vabandan.
Samas oli lõpu poole üks selline koht, kus kaks kollaste riietega meest läksid koos mööda ja esimene keeras minu ritta siis, kui tema tagumine ratas oli kõrvuti minu esimese rattaga ja ma tegin ka järsu hüppe teepeenrale. Aga sellel vennal olid rattapüksid päris kõva kasutamist saanud ja kogu tagumik paistis sealt läbi, mitte eriti kena kusjuures, ja ma sain tükk aega irvitada.
Tõenäoliselt oli see soomlane või veel keegi muu, igatahes lätlane tõenäoliselt mitte. Need on nii kuradi kuked, et hea kui üldse midagi suust välja saavad ja siis tuleb kah ainult saldejumpsi. Omalgi oli ühega paar korda nati asja. No tõesti tundub, et on rohkem tegemist ameti kui rahvusega.UrmasL kirjutas:Mulle küll keegi TRM'il kisas "left". Ei saand aru kas on lätlane või soomlane.
Viimati muutis Mati, 15. 09. 2003. 13:10, muudetud 1 kord.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
mnjah.põhiline on ikkagi see et kui oled vea teinud siis tulex kohe tagantsõitjalt vabandust paluda (kui ta seal enam muidugi on ). eila mul ntx tuli paar ohtliku kohta (samuti liiva sees) kus tagaratta võttis jubedalt laveerima.mõtlesin sisi et kohe saan pasunasse tagumistelt et ei hoiatanud aga ei olnud hullu midagi hyydsin korraks ,,vabandust'' ja tagumised hõikasid vastu et ei ole hullu.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ma ka vist see "noor kukk" kes ei ütle, kui ma kellestki mööda sõidan. Põhjus on väga lihtne, kuna tavaliselt võistlusel on pulss nii kõrgel ja ei tule sellel ajal ühtegi sõna välja (ähin ja puhin selle asemel). Ja teine põhjus on selles, et sõidu ajal on mul tähelepanu suunatud teele (ja eesliikujatele) ja siis lähevad mul koguaeg sassi, kumb see parem ja kumb see vasak pool nüüd on . Mööda olen sõitnud alati paraja varuga, niiet ei tohiks ohtlikku olukorda tekkida. Põllupeal lasen ka vahele, kui näen, et vend edasi ei liigu ja raputab kõrval (vahel isegi hõikan, et tule vahele...) Eile sai veel ühekorra eessõitjale tagarattasse sõidetud ja siis peaaegu pikali kukutud, kuid õnneks lõppes kõik õnnelikult. Sai muidugi vabandatud. Seda pole vist öeldud, et kurvis näidatakse suunda, kui pööratakse. Maantee sõidul näidatakse ilusti augud ka ära, aga MTB-s on see vist natukene mõttetu
velo.clubbers.ee
Ikka käega. Kuidas ma ütlen nüüd..käsi niimoodi all ja natukene kehast eemal, ehk siis näidatakse, umbes, mis trajektoorile see auk jääb. Mõnikord karjutakse ka ette, et AUK.taavid kirjutas:viidatakse käega või kuidamoodi?Lauri kirjutas:Maantee sõidul näidatakse ilusti augud ka ära, aga MTB-s on see vist natukene mõttetu
velo.clubbers.ee
Ise kogesin Rakveres paari sõimu. Eks mõlemas oli ka minu süü, aga midagi nii jubedat küll minu meelest ei olnud. Igal juhul ma ei jõudnud kummaski situatsioonis vabandada.veloman32 kirjutas:mnjah.põhiline on ikkagi see et kui oled vea teinud siis tulex kohe tagantsõitjalt vabandust paluda
Esimene konflikt oli seal saepuru rajal kui tahtsin väliskurvist mööduda, kuid seal lõppes rada ootamatult ära ja siis ma vajusin õlaga natuke ühele tüübile otsa. Sellist sõimu pole varem kuulnud. Tahtsin küll vabandada, aga ei lastud. Ise mõtlesin, et mis ta mnt-s siis teeks?? Nagu aru olen saanud käib seal ikka äge küünarnukkidega andmine. Meil oli aga väike õlapuude, kus polnud vähimatki ohtu kukkumiseks minu meelest.
Teine olukord oli ühel tõusul, kus otsustasin kõrvalt mööduda ning tõusu lõpus läks jälle rada üheks ja lootsin ka, et lastakse vahele - ei lastud. Siis ma püüdsin natuke trügida, mida üks mees tõlgendas "peale vajumisna" ja lükkas käega mu konkreetselt võssa. Hiljem too karjus veel kellelegi, et ega siin 200 piirimail ei pea niimoodi vajutama. Sorry, aga minu jaoks oli rakvere 178 koht elu parim TEC.
Mis ma öelda tahan on see, et ikka leidub keegi kellele su sõidustiil ei meeldi. Ütlen ausalt, olin ka ise natuke roheline, aga sellist roppust ja sõimu ka asi väärt polnud.
Olen kah tähele pannud et sõim on kerge tulema kui keegi kedagi kergelt puutub või natuke vale liigutuse teeb. Kuid olen ka seda näinud et sama sõimaja on ise veel idiootsem sõitja. Osad inimesed on ilgelt närvilised ja võivad su julmalt võssa lükata kui natuke selga vajud (olen näinud juhuseid, üks tüüp palus vabandust kuid lükati jõhkralt sõimu saatel grupist välja). Kuid seda nügimist on rohkem ette tulnud 100 tagapool sõites.
Minumeelest kõige õigem soovitus suures grupis sõites on hoida oma sõidujoont e. sõida otse. Ja ärge olge nii närvilised.
Minumeelest kõige õigem soovitus suures grupis sõites on hoida oma sõidujoont e. sõida otse. Ja ärge olge nii närvilised.
Mul ka selline mulje jäänud et tagapool saab rohkem sõimata. Kogenud seltskonnas sõites on nii et kui keegi kellelegi selga vajub siis teine vend surub vastu. Kui pealevajuv vend on ka raudse närviga ja ei reageeri üle (st. ei vaju omakorda teisele poole) siis jäävad mõlemad või suurem hulk rahvast püsti. Maantesõidus on selline asi tavaline. See kellele selga vajuti vbla nats pomiseb pahuralt aga üldiselt kulgevad kõik rahulikult edasi.Rom kirjutas: Osad inimesed on ilgelt närvilised ja võivad su julmalt võssa lükata kui natuke selga vajud (olen näinud juhuseid, üks tüüp palus vabandust kuid lükati jõhkralt sõimu saatel grupist välja). Kuid seda nügimist on rohkem ette tulnud 100 tagapool sõites.
Pigem saad rohkem tappa kui jooksikutele terve pundi järgi vead Siis läheb küll sõimuks.
Situatsioon selline: ees on jooksikud - tavaliselt just ennast pundist lahti rebinud ja vahe pundiga paarsada meetrit. Sina oled pundis ja tunned et oleks jõudu järgi minna. Kui spurt pole küllalt tugev siis kari vendi, sisuliselt lõpeks teve punt haagib sulle sappa. Sina teed pea lenksu all ees tööd ja ei pane tähele et terve punt on sabas. Algajate värk tavaliselt. Varem juhtus mul pidevalt kui just olin tugevaks saanud , nüüd nagu oskan juba sellist asja tähele panna. Sellise käitumise pärast tullakse isegi pärast finishit mölisema - kui nt. jooksikud olid kindlad et just see äraminek oli õnnestunud. Rohi selle vastu on selline et spurt peab olema väga tugev - soovitavalt pundi keskmisest osast (oleneb pundi suurusest) ja siis hooga esimestest mööda. Kui teed spurdi päris eest otsast siis kõik näevad mida sa hakkad tegema ja tavaliselt haagitakse külge, kui sa just Kirsipuu polemestari kirjutas:tarmo kirjutas:see tähendab et kui mina teen pundi ees tööd ja jõuan mingitele jooksikutele järgi, siis saan sõimata?priidik kirjutas: Pigem saad rohkem tappa kui jooksikutele terve pundi järgi vead Siis läheb küll sõimuks.
Siis ikka jooksikute käest
Vot nüüd ei saa küll enam aru . Miks peaksid kättesaadud vennad olema pahased, järelikult ei sõitnud piisavalt kiiresti, et kätte saadi Ja alati on ju eesmärk punt kätte saada ja seda eriti just grupitööga. Jalgrattasport on ju kah sport kus võidab tugevam. Selle loogika järgi oleks ntx Tartu RM, siis alternatiivse tsenaariumi korral võind finishis oodata ühe lätlase ja pundi eestlaste madinat .priidik kirjutas:Situatsioon selline: ees on jooksikud - tavaliselt just ennast pundist lahti rebinud ja vahe pundiga paarsada meetrit. Sina oled pundis ja tunned et oleks jõudu järgi minna. Kui spurt pole küllalt tugev siis kari vendi, sisuliselt lõpeks teve punt haagib sulle sappa. Sina teed pea lenksu all ees tööd ja ei pane tähele et terve punt on sabas. Algajate värk tavaliselt. Varem juhtus mul pidevalt kui just olin tugevaks saanud , nüüd nagu oskan juba sellist asja tähele panna. Sellise käitumise pärast tullakse isegi pärast finishit mölisema - kui nt. jooksikud olid kindlad et just see äraminek oli õnnestunud. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Et ma vist laksasin ära , et kui jooksikul pole piisavalt enam minekut ning kui tagasi vajub siis ilmselt see ju ka mõjub negatiivselt nii kiirusele kui ka sellele vahemaale mis on eespool olevate jooksikutega kurnates nii mõttetult gruppi ehk siis peaaegu mõttetu ehmatamine lihtsalt.Vähemalt nii on minu jaoks asi loogiline.
Krt sa vist pole MNTd väga palju sõitnud. Ega siis jooksikud kohe ei teki. No rahvaüritustel vbla jah et tugevad sõidavad kohe eest ära ja need tugevamad kes kuskil taga juttu ajasid siis vbla jäävad maha jne. Rahvarallidel selles mõttes on alati üks loterii, isegi kui sa oled üsna tugev võid massidesse uppuda kui hakkama ei saa.Mati kirjutas:Vot nüüd ei saa küll enam aru . Miks peaksid kättesaadud vennad olema pahased, järelikult ei sõitnud piisavalt kiiresti, et kätte saadi Ja alati on ju eesmärk punt kätte saada ja seda eriti just grupitööga. Jalgrattasport on ju kah sport kus võidab tugevam. Selle loogika järgi oleks ntx Tartu RM, siis alternatiivse tsenaariumi korral võind finishis oodata ühe lätlase ja pundi eestlaste madinat .priidik kirjutas:Situatsioon selline: ees on jooksikud - tavaliselt just ennast pundist lahti rebinud ja vahe pundiga paarsada meetrit. Sina oled pundis ja tunned et oleks jõudu järgi minna. Kui spurt pole küllalt tugev siis kari vendi, sisuliselt lõpeks teve punt haagib sulle sappa. Sina teed pea lenksu all ees tööd ja ei pane tähele et terve punt on sabas. Algajate värk tavaliselt. Varem juhtus mul pidevalt kui just olin tugevaks saanud , nüüd nagu oskan juba sellist asja tähele panna. Sellise käitumise pärast tullakse isegi pärast finishit mölisema - kui nt. jooksikud olid kindlad et just see äraminek oli õnnestunud. ...
Kui sõidab enam-vähem võrdne seltskond siis ju algab mingi hetkel littimine. Üks litt, siis teine litt. Tuleb ära jagada moment kus punt hakkab pidevast littimisest n.ö. väsima ja siis pannakse isade poolt väga kõva litt. Alguses ju tekib jooksikutel väga väike edumaa ja jooksikute ülesanne on nüüd korralikult tööle hakata - vaid nii hakab vahe tasapisi kasvama. Kõik on ju väsinud ja jooksukud tõenäoliselt kõige rohkem ja kui keegi sulle kogu pundi järgi toob siis on ju jama. Tule üksi järgi, aga ära tevet punti kaasa vea! Kõige hullem on see kui järgivedaja on oma meeskonna mees.
Nüüd kui punt on järgi toodud siis värskemad mehed kasutavad olukorra ära ja pannakse tavaliselt uus litter - endistel jooksikutel kes veel anaeroobsed on mõnikord oht hoopis maha jääda. No kui TdF-i vaadata siis on ju alati näha kui jooksikud kätte saadakse läheb kohe paugutamiseks va. juhul kui finish lähedal ja pundi kiirus on nõnda suur et keegi sealt nina välja pista ei taha.
Grupisõidus on psühholoogiat palju. Üksi tuule käes ei lähe sa tavaliselt kuhugi. Pead ära jagama millal on õige minek jne. Mäletan et üleelmine aasta TRR-l hakati peapundis Nõo kandis kõvasti paugutama. Läksin mõne pauguga kaasa kuid jooksikud ei hakanud kohe tööle ja kõik said jälle kokku. Probleem oli vist selles et Aug, Kargu ja rida proffe vahtisid niisama pundis. Kõik vahtisid omakorda neid. Ma ise samamoodi jäin siis passima. Ja siis korraga Karla koos Massaga ja veel mõnede vendadega läksid. Ma alati imestan et Karlal on krdi hea nina - said minema - profid lihtsalt ei viitsinud sõita. Pärast jubedalt kahetsesin kuna jõudu oli aga vahtisin proffe. Oleks tookord mingi 20-30 sisse sõitnud. Pärast lõpuspurdis ei saanud enam 50 sisse kah. Kindlasti oli seal hulga vendi kes pärast sama moodi mõtlesid.
...
See oli minu elu esimesel võistlusel, Otepää Rattamaratonil MATKA distantsil. Rada oli täisdistantsi sõitjatega sama selles kohas ja siis järsku tulevadki kaks kiiret tagant kõrvuti, küllalt kitsas kohas, üks karjus siis, et tuleb vasakult ja teine, et paremalt. Minul ei olnud muud teha kui võimalikult raja keskele hoida, sest iga muu liigutusega oleks kaasnenud valus kukkumine, kui nad mõlemad olid minust möödunud, sain nii ühelt kui teiselt hullema sõimu, et kui öeldakse vasakult siis tuleb paremale tõmmata ja vastupidi eksju. Aga nu mida ma oleks saanud teisit teha, nende silmis olengi nüüd mingi tatikas kes ei oska sõita suures massis..
Samal võistlusel oli veel teinegi sündmus, kui algul kohe olin kihutanud sinna ette otsa, poodiumikoha pärast võitlema, siis olin ühest vennast eespool, kui ta pressis jubedalt, ja tuli selline jube kitsas ja mudane riba, paremal ja vasakul oli hullem mülgas, nu ma mõtsin et kui ta nii väga pressib, et las sõidab siis ise enne mind sealt raskest kohast läbi. (see oli umbes 10 km alles) Ja nigu ma ta endast ettepoole lasin, nii keeras ülbelt mulle kohe ette ja tagajärjeks oli see, et mina sõitsin sinna mutta sisse nii, et ratas kinni jäi ja ise tegin väikese lennu jälle, tükk aega läks pärast ratta korda tegemisele. Kui vaadata Personi sissekannet ja võrrelda seda käitumist sellega mis minu vastu tehti, siis oleks ma võinud kah sõimama hakata nii, et terve Otepää kuuleks.. igatahes minu sõit rikuti sellega ära.
Samal võistlusel oli veel teinegi sündmus, kui algul kohe olin kihutanud sinna ette otsa, poodiumikoha pärast võitlema, siis olin ühest vennast eespool, kui ta pressis jubedalt, ja tuli selline jube kitsas ja mudane riba, paremal ja vasakul oli hullem mülgas, nu ma mõtsin et kui ta nii väga pressib, et las sõidab siis ise enne mind sealt raskest kohast läbi. (see oli umbes 10 km alles) Ja nigu ma ta endast ettepoole lasin, nii keeras ülbelt mulle kohe ette ja tagajärjeks oli see, et mina sõitsin sinna mutta sisse nii, et ratas kinni jäi ja ise tegin väikese lennu jälle, tükk aega läks pärast ratta korda tegemisele. Kui vaadata Personi sissekannet ja võrrelda seda käitumist sellega mis minu vastu tehti, siis oleks ma võinud kah sõimama hakata nii, et terve Otepää kuuleks.. igatahes minu sõit rikuti sellega ära.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
tegelikult võib ju olla väga mõjuv põhjus miks grupp jooksikutele järgi vedada.Võibolla ei ole ma (ma ei räägi nüüd endast) nii tugev, et eest sõita ja loodan grupifinisis oopis ära teha...kui suur grupp koos, siis on shansid suuremad kui väikeses jooksikute grupis...seega ei saa nagu süüdistada milleski seda kes jooksikuid püüdes veab suurt gruppi järel, tal võibolla lihtsalt omad plaanid...Mati kirjutas:Vot nüüd ei saa küll enam aru . Miks peaksid kättesaadud vennad olema pahased, järelikult ei sõitnud piisavalt kiiresti, et kätte saadi Ja alati on ju eesmärk punt kätte saada ja seda eriti just grupitööga. Jalgrattasport on ju kah sport kus võidab tugevam. Selle loogika järgi oleks ntx Tartu RM, siis alternatiivse tsenaariumi korral võind finishis oodata ühe lätlase ja pundi eestlaste madinat .priidik kirjutas:Situatsioon selline: ees on jooksikud - tavaliselt just ennast pundist lahti rebinud ja vahe pundiga paarsada meetrit. Sina oled pundis ja tunned et oleks jõudu järgi minna. Kui spurt pole küllalt tugev siis kari vendi, sisuliselt lõpeks teve punt haagib sulle sappa. Sina teed pea lenksu all ees tööd ja ei pane tähele et terve punt on sabas. Algajate värk tavaliselt. Varem juhtus mul pidevalt kui just olin tugevaks saanud , nüüd nagu oskan juba sellist asja tähele panna. Sellise käitumise pärast tullakse isegi pärast finishit mölisema - kui nt. jooksikud olid kindlad et just see äraminek oli õnnestunud. ...
priidikule .yleeelmisel aastal oli aug ja teised profid veel hommikul stardis suhteliselt purjus ja läksid lihtsalt alkoholi välja sõitma
selle aasta rattarallil sain kah õpetust.kohe peale hellenurme pöörangut pandi litt ja kuna olin just toitumas siis vajusin pundist läbi taha otsa ja....mingi lollmees vaatas et ei saa tuules sõita kuna ei mahu ja otsustas minu ja gupi vahele rammida esimisel katsel ei õnnestunud ja siis proovis veel .lõpetasin põllul ja tema asfaldis.siis karjus veel maast et miks ma ei pidurdanud ja teda vahele ei lasknud.kuni sinnamaani olin koguaeg grupi peas ja polnud mingit probleemi.
nali oli muidugi see et juba peale pangodit yritasid kodanikud meie u 20 mehelisest grupist jalga lasta ja langesid paari km ga koomasse .eestpoolt ei paistnud kedagi aga mis siis ,juba käis positsioonivõitlus niisiis vahetasin oma reaalse 200 kanti koha 300 vastu .loll sirge lenks haakub ikka kuradi hästi võiduka sarve taha
selle aasta rattarallil sain kah õpetust.kohe peale hellenurme pöörangut pandi litt ja kuna olin just toitumas siis vajusin pundist läbi taha otsa ja....mingi lollmees vaatas et ei saa tuules sõita kuna ei mahu ja otsustas minu ja gupi vahele rammida esimisel katsel ei õnnestunud ja siis proovis veel .lõpetasin põllul ja tema asfaldis.siis karjus veel maast et miks ma ei pidurdanud ja teda vahele ei lasknud.kuni sinnamaani olin koguaeg grupi peas ja polnud mingit probleemi.
nali oli muidugi see et juba peale pangodit yritasid kodanikud meie u 20 mehelisest grupist jalga lasta ja langesid paari km ga koomasse .eestpoolt ei paistnud kedagi aga mis siis ,juba käis positsioonivõitlus niisiis vahetasin oma reaalse 200 kanti koha 300 vastu .loll sirge lenks haakub ikka kuradi hästi võiduka sarve taha