Tasuta: katkine sisekumm 26x1.75", presta ventiiliga

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Tasuta: katkine sisekumm 26x1.75", presta ventiiliga

Postitus Postitas cowrider » 16. 09. 2003. 20:41

Keegi oli enne mind seda kehvasti lappinud, nii et paik lekib. Lisaks oli see kasutusel 1.9" rehviga.

Kuna ma lapitud sisekumme ei kasuta, siis pole mul mõtet seda paremini lappima ka hakata. Ma pole kursis, kas keegi üldse lapituid kasutabki. Igatahes, kes tahab, võib omale saada ja lappimist harjutada.

Lüliti
Rattur
Postitusi: 124
Liitunud: 02. 05. 2003. 14:51

Postitus Postitas Lüliti » 16. 09. 2003. 21:30

Eks ole endalgi neid katkiseid kumme kodus. Aga lappimise koha pealt: mina olen viinud tavalisse autode kummitöökotta ja parandavad 10 krooni eest ilusti ära siin ja täitsa õhku pidavalt on lapitud :)

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 16. 09. 2003. 22:31

minu sisekummid on nagu lepatriinud, 3 krooni paik. seni (2 aasta jooksul) pole ükski paik järgi andnud. aga presta asemel kasutan schraederit.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 16. 09. 2003. 22:47

Homemade lapp vanast kummist + Vene rattaapteegist pärit liim ning lapid peavad mul juba pool hooaega vastu .Laiskusest tingituna pole neid poe lappe jõudnud veel proovida aga kuulda on olnud , et needki peavad vastu.

Kasutaja avatar
smile
Rattur
Postitusi: 121
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:56

Lapikumm

Postitus Postitas smile » 16. 09. 2003. 22:52

Isegi kasutan kummiparanduskomplekti suht agaralt. Sõidan lapitud kummidega nii võistlustel kui ka niisama. Siiani pole ükski lapitud koht järgi andnud, ja ma ei pea end just eriliseks talendiks kummiparanduse koha pealt. Kasutan mingit ca. 35 kroonist T?ehhi päritolu kummiparanduskomplekti. Nii et kui rahakott puuga seljas pole, siis võib julgelt kumme parandada :idea: ja oma katkised (ratta)kummid mulle saata :wink:

Kasutaja avatar
karzum
Rattur
Postitusi: 119
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:52

Postitus Postitas karzum » 16. 09. 2003. 23:22

Kasutan samuti sõelapõhjaks sõidetud kummi :) Kuid siin on see oht, et kummil on juba kriimud/vigastused peal, mis kujunevad suvalisel hetkel auguks. Uue kummiga oleks kindlam sõita.
Rattasõit on ajavõit

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 17. 09. 2003. 06:57

Tegelikult tasuks sadulakotis hoida ka iseliimuvaid paikasid (Velospetsis 5 tk. pakis 15.-). Konkreetne täbar olukord oli nädal tagasi, kui Kloogal õnnestus tagakumm ära lõhkuda, ära vahetada ja mõne km. pärast läks esikumm. Nimetatud paikade puududeks on aga see, et ääred ei ole madalamad ja ma ei tea, kuidas nad edaspidi väliskummi nühkides käituvad, aga metsast toovad ära küll.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 17. 09. 2003. 07:45

tavaline jobu kirjutas:Tegelikult tasuks sadulakotis hoida ka iseliimuvaid paikasid (Velospetsis 5 tk. pakis 15.-). Konkreetne täbar olukord oli nädal tagasi, kui Kloogal õnnestus tagakumm ära lõhkuda, ära vahetada ja mõne km. pärast läks esikumm. Nimetatud paikade puududeks on aga see, et ääred ei ole madalamad ja ma ei tea, kuidas nad edaspidi väliskummi nühkides käituvad, aga metsast toovad ära küll.
väga head lapid on saadaval männiku rattapoes tallinnas. mõeldud auto sisekummi lappimiseks, 2 kr. tükk. kasutan juba pikemat aega neid. on sellised parajalt õhukesed ja madala servaga.
seal poes on rattalett ja autojuppide lett, lappe tuleb küsida auto poole pealt. lisaks sellele on seal poes tallinna odavaim sram juppide valik ja igasugust muud kama.

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 17. 09. 2003. 08:51

No selge. Mul pole soovi ja aega seda lappida, nii et kui nüüd keegi Tallinnast, kes viitsib ise järgi tulla märku annaks, siis andku selgelt märku. Vana lapp peaks näpuga tõmmates ilusti ära tulema, selline professionaalne lappija on olnud ;-)

Paistis, et smile tundis huvi?

Kasutaja avatar
5TH ELEMENT
Rattur
Postitusi: 250
Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22

Postitus Postitas 5TH ELEMENT » 17. 09. 2003. 12:12

no pagan. mul neid sisekaid läks nende speedmaxidega ikka nii vähemalt 1 nädalas:( kusjuures viimane kord oli augu põhjustajaks pirita tee asfaldil roosiokas;PP

ja ikka kohe minema visanud, kuna ei viitsinud samuti lappimisega tegeleda. nii et pika peale kallis lõbu, mida annaks vist parandada vähe karmima mustriga kummidega?

Alfonze
Rattur
Postitusi: 349
Liitunud: 11. 07. 2003. 11:02

Postitus Postitas Alfonze » 17. 09. 2003. 13:37

mul ka yle 4-5 mnt sisekummi mis on pisut katki:-P
kui keegi tahab siis sauelt saab k2tte:-)

Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Postitus Postitas margo » 17. 09. 2003. 14:16

5TH ELEMENT kirjutas:...kusjuures viimane kord oli augu põhjustajaks pirita tee asfaldil roosiokas;PP...
Ise ka roosiokka kummi saanud. Oli mingi noname tugevama mustriga porikumm. Päris imestama kohe pani, kuidas selline asi kummi läks.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 17. 09. 2003. 19:07

männiku rattapoes tallinnas
Linn on täis saladusi. Kus see veel on?

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 17. 09. 2003. 20:15

tavaline jobu kirjutas:
männiku rattapoes tallinnas
Linn on täis saladusi. Kus see veel on?
Kuskil Neste bensuka juures (too on Valdeku ristmikus) oli vist reklaamsilt või oli veel linnapoole, kahjuks polnud võimalust seda poodi otsida.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 17. 09. 2003. 20:20

Pole endal õnnestunud praegusel rattal ühtki kummi llõhkuda, kuigi olen üle pudelipõhjade ka sõit. Aga üleeile laenasin bike tuttavale ja siis läksid mõlemad õhukad ühekorraga... :? Muide, mis on autoventiili ja rattaventiiliga sisekummi vahe?
No Pain No Gain

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 17. 09. 2003. 20:26

Lüliti kirjutas:Eks ole endalgi neid katkiseid kumme kodus. Aga lappimise koha pealt: mina olen viinud tavalisse autode kummitöökotta ja parandavad 10 krooni eest ilusti ära siin ja täitsa õhku pidavalt on lapitud :)
seda parandust nimetatakse vist vulkaniseerimiseks..vähemalt kõlas küll nii :) nö.toorkumm sulatatakse kuumusega kummi külge kinni ja see koht tõesti enam katki ei lähe..mul vanaisa parandas Jawa kumme nii 8) kuskil peaks mul veel seadmed olemas olema..hakkaks teenust tegema :lol: 8)

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 17. 09. 2003. 20:28

Corrosion kirjutas:Muide, mis on autoventiili ja rattaventiiliga sisekummi vahe?
ex ventiili kuju vahe ongi :roll:

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 17. 09. 2003. 20:45

Corrosion kirjutas:Muide, mis on autoventiili ja rattaventiiliga sisekummi vahe?
Pöid määrab ära, millist ventiili tuleks kasutada.
Sealt saad uurida: http://www.schwalbe.com/index.pl?punkt=268

Lisaks veel, et autoventiilil ja nn veneaegsel rattaventiilil saab sisu vahetada, prestal mitte.

Lüliti
Rattur
Postitusi: 124
Liitunud: 02. 05. 2003. 14:51

Postitus Postitas Lüliti » 17. 09. 2003. 21:35

Jätkates ventiili teemat. Saab siis öelda, et vot presta on parem kui autoventiil või vastupidi? On ühel teise ees mingid selged plussid?

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 17. 09. 2003. 21:53

Lüliti kirjutas:Jätkates ventiili teemat. Saab siis öelda, et vot presta on parem kui autoventiil või vastupidi? On ühel teise ees mingid selged plussid?
Presta on kergem ja väiksema tuuletakistusega. Rohkem ei tule midagi pähe. Kõva argument on ka see, et mulle presta meeldib ;-)

Puudus oleks see, et toda metallvarast on võimalik kõveraks teha ja siis on mutika keeramisega raskusi :(

Lüliti
Rattur
Postitusi: 124
Liitunud: 02. 05. 2003. 14:51

Postitus Postitas Lüliti » 17. 09. 2003. 22:02

cowrider kirjutas:Puudus oleks see, et toda metallvarast on võimalik kõveraks teha ja siis on mutika keeramisega raskusi :(
Minul on prestaga jamasid olnud nii et vähe pole (näiteks on ventiil pumpamisega ära murdunud, poest sain juba praakventiili, mis ei pidanud õhku jms). Mõni aeg tagasi saigi lastud pöidadesse suuremad augud teha ja autoventiilidele üle mindud. On kuidagi lollikindlam ja pumbata saab ka muudmoodi kui käsitsi.
Alguses arvasin ma umbes nii, et autoventiil ei kõlba kuhugi ja tänapäeval ainult prestaga tasubki arvestada, aga ei tasu veel autoventiile kah maha kanda. Mulle kõlbavad need küll.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 17. 09. 2003. 22:24

Lüliti kirjutas:Jätkates ventiili teemat. Saab siis öelda, et vot presta on parem kui autoventiil või vastupidi? On ühel teise ees mingid selged plussid?
Ventiili tüüpi ületahtsustada ei maksaks, kõik nad peavad enam-vähem õhku kinni.
Et terminites mitte eksida, vt Inner Tubes peatükki:
http://www.sheldonbrown.com/tires.html
Schrader e autoventiil, Presta e võidusõiduratta ventiil (too ventiili tüüp oli enne olemas, kui MTB konstrueeriti!), Woods/Dunlop e tavaventiil.
Presta on läbimõõdult peenem ning sageli on rattapöia auk peenike st mõeldud ainult presta ventiilile. Kunagi oli arusaam, et kvaliteetsem pöid on väiksema (presta) auguga, nüüdseks on see ära lörtsitud st saastpöiad on kah presta auguga. Presta ja autoventiili jaoks on olemas rõhumõõtjad - pumba küljes või eraldi. Tava ventiiliga kummil rõhku mõõta EI saa. Samas õhupidavuselt (4-6bar) olen teinud sellise järelduse: parim on tavaventiil, siis presta, kõige sagedamini tuleb pumbata autoventiili.
Ja-veel:
presta kinnikeeramis mutter võeti kasutusele, kuna tagastusvedru pinge suurtel rõhkudel (6 ja enam bar-i) polnud piisav st mutriga keerad ventiili rõhukindlamaks. Schwalbe teeb sisekumme, millel on nn tavaventiili väljanägemine, kuid autoventiili põhimõte. Nendel saab ka kummi rõhku mõõta (AIRMAX Dunlop mõõdik on sisekummi ostes pakendis kaasas)

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 26. 09. 2003. 09:38

tavaline jobu kirjutas:
männiku rattapoes tallinnas
Linn on täis saladusi. Kus see veel on?
Kui mälu ei peta, siis oli poe nimi Tandem
Valdeku 120, Tallinn
tel 6559880
avsk@hot.ee
Neil on ka üks nigela teostusega koduleht: http://www.avsk-body.ee/

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 09. 2003. 09:50

cowrider kirjutas:Neil on ka üks nigela teostusega koduleht: http://www.avsk-body.ee/
vabandage väga, aga ... http://www.tandem.ee/ polegi nii nigel
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 26. 09. 2003. 09:56

Andrus K kirjutas:
cowrider kirjutas:Neil on ka üks nigela teostusega koduleht: http://www.avsk-body.ee/
vabandage väga, aga ... http://www.tandem.ee/ polegi nii nigel
See on mingi keti kodukas, mitte tolle poe oma.
Niiet, ...
OK, nimetame seda siis "Tandemi rattapood", võib olla on korrektsem nimi.

kalev
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 08. 04. 2003. 09:52

Postitus Postitas kalev » 26. 09. 2003. 09:57

Jah, aga see pood kuulub sellesse ketti.

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 26. 09. 2003. 12:00

Sama moodi kuulub sinna ketti ju ka E-Bike ja ilmselt ka NRP.

Vasta

Mine “Kummid”