SPECIALIZED Rockster Sport, hea kumm?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
SPECIALIZED Rockster Sport, hea kumm?
Tahaks teada kas see on hea kumm, või on sama hinna eest paremat saada, võiks olla just selline et keskelt väike puutepind ja äärest krobelisem. kaal ei ole väga oluline.
Aga Specialized Rockster Sport versus Schwalbe Hurricane GX?
Kas too Hurricane GX sobib ka metsa ja maastiku jaoks?
Kui mustrit vaadata, siis Hurricane GX paistab vähem vibreerimiv ja kiirem, et asfaldil meele järgi olla, aga samas tahaks vahel nagu maastikule ka põigata.
Kas keegi oskab reaalselt neid kahte kogemuse põhjal võrrelda?
Mõtlesin ette panna - taga on NOKIAN X-Trak 26x2.1
Enne oli vale link. Hurricane GX:
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=19
Traadiga on 620g.
Specialized Rockster Sport
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,73&id=155
Hetkel tunduvad mõlemad võrreldes mu praeguse esikummiga kuidagi rasked olevat.
SCHWALBE Fast Fred on etem, aga hind vist krõbedam.
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... tails=258#
Nii, soodsam variant oleks IMPAC CROSSWAY 26"x2.0"
http://www.schwalbe.ru/imgs/tires/is170b.jpg
Peaks veel kaalu uurima... kui on alla 600g siis on mõeldav.
Võib olla ka getaway või desert runner.
http://www.schwalbe.ru/p_011i_tires.html?is169
Ouch, desert runner on 800g kandis.
Kas too Hurricane GX sobib ka metsa ja maastiku jaoks?
Kui mustrit vaadata, siis Hurricane GX paistab vähem vibreerimiv ja kiirem, et asfaldil meele järgi olla, aga samas tahaks vahel nagu maastikule ka põigata.
Kas keegi oskab reaalselt neid kahte kogemuse põhjal võrrelda?
Mõtlesin ette panna - taga on NOKIAN X-Trak 26x2.1
Enne oli vale link. Hurricane GX:
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... produkt=19
Traadiga on 620g.
Specialized Rockster Sport
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,73&id=155
Hetkel tunduvad mõlemad võrreldes mu praeguse esikummiga kuidagi rasked olevat.
SCHWALBE Fast Fred on etem, aga hind vist krõbedam.
http://www.schwalbe.com/index.pl?bereic ... tails=258#
Nii, soodsam variant oleks IMPAC CROSSWAY 26"x2.0"
http://www.schwalbe.ru/imgs/tires/is170b.jpg
Peaks veel kaalu uurima... kui on alla 600g siis on mõeldav.
Võib olla ka getaway või desert runner.
http://www.schwalbe.ru/p_011i_tires.html?is169
Ouch, desert runner on 800g kandis.
Viimati muutis cowrider, 13. 08. 2003. 16:12, kokku muudetud 2 korda .
Mis tundub uskumatu? Kasuta tsiteeringut, siis on asi selgem.....profit4 kirjutas: , äkki on sul viide kust sa seda lugesid tundub kuidagai uskumatu ,
Kui see, et kummi õliga määrimine sind soparallis aitab, siis see on tõesti tõsi. Proovi järgi, kui kusagil selline mudasõit peaks tulema. Õli teeb kummi mitte nii kleepuvaks ja muda tuleb kergemini lahti knobbide vahelt. Jutt siis ainult toiduõlist, mitte mingist sünteetilisest möginast, mis tihti kummi hävitavad hoopis.
Kumba eelistada: Rocksterit või Ritchey Speedmax Omega-t.
Kas keegi tooks plussid miinused välja, mis ette tulevad.
Traadita kummil hind üsna sama kuigi velopluspakub Rocksterit ainult 2.1-se mõõduga. Arvasin et 2.0 oleks sobivaim.
Kas keegi tooks plussid miinused välja, mis ette tulevad.
Traadita kummil hind üsna sama kuigi velopluspakub Rocksterit ainult 2.1-se mõõduga. Arvasin et 2.0 oleks sobivaim.
cowrider kirjutas:Aga Specialized Rockster Sport versus Schwalbe Hurricane GX?
Kas too Hurricane GX sobib ka metsa ja maastiku jaoks?
Kui mustrit vaadata, siis Hurricane GX paistab vähem vibreerimiv ja kiirem, et asfaldil meele järgi olla, aga samas tahaks vahel nagu maastikule ka põigata.
Kas keegi oskab reaalselt neid kahte kogemuse põhjal võrrelda?
Mõtlesin ette panna - taga on NOKIAN X-Trak 26x2.1
CROSSWAY 26"x2.0"
http://www.schwalbe.ru/imgs/tires/is170b.jpg
Peaks veel kaalu uurima... kui on alla 600g siis on mõeldav.
Võib olla ka getaway või desert runner.
http://www.schwalbe.ru/p_011i_tires.html?is169
Ouch, desert runner on 800g kandis.
Tagumist kummi siis? Rockster (just see 2.1) on kõvasti parem pehmemal pinnasel ja liivas. Speedmaxid on veidi kiiremad kõval minnasel. Haakumine tõusudel ja kurvis on neil u. sama.mar852 kirjutas:Kumba eelistada: Rocksterit või Ritchey Speedmax Omega-t.
Kas keegi tooks plussid miinused välja, mis ette tulevad.
Traadita kummil hind üsna sama kuigi velopluspakub Rocksterit ainult 2.1-se mõõduga. Arvasin et 2.0 oleks sobivaim.
Sõitsin eelmine aasta vahepeal rocksteriga(taga) ja kuna ta mõõt on 2.1, siis jäi mulje nagu oleks pool käiku juurde saanud vähemalt jalale mõjus küll nii........võistlustel pole vahet, sõitsin sellise käiguga, mis hetkel paras oli, aga kuna trennis harjunud teatud käike kasutama, siis selle kummiga oli nagu vahepealne käik puudu sest ühega oli raske ja teisega liiga kerge st et ühega oli paras 32-ga sõita ja teisega 28-ga.....aga see on väga vaieldav, sest olen noor ja jalg nõrk alles
Kannab see kumm küll tänu oma laiusele hästi ja tänu oma mustrile on ka purunemiskindlam
Kannab see kumm küll tänu oma laiusele hästi ja tänu oma mustrile on ka purunemiskindlam
Sõitsin selle aasta kõik TECid (v.a. Viljandi) & TRM-i Rockster Sport 2.1-ga ja olen täitsa rahul. Võib öelda, et mitte kuskil ei jäänud päris hätta. Ka Elva & Rakvere poristest-libedatest tõusudest sai üles. Ainult pori korjas päris mehiselt külge (Rakveres!), järgmistel kordadel plaanin seda õlivarianti proovida. Veeremisele ei saa küll midagi ette heita, ka asfaldil läheb päris hästi edasi. Ja liivas tundub kumm väga mõnus.
Mis see õli süsteem endast kujutab. Pole kunagi prrovinud.
Margus
Margus
Tboy kirjutas:Sõitsin selle aasta kõik TECid (v.a. Viljandi) & TRM-i Rockster Sport 2.1-ga ja olen täitsa rahul. Võib öelda, et mitte kuskil ei jäänud päris hätta. Ka Elva & Rakvere poristest-libedatest tõusudest sai üles. Ainult pori korjas päris mehiselt külge (Rakveres!), järgmistel kordadel plaanin seda õlivarianti proovida. Veeremisele ei saa küll midagi ette heita, ka asfaldil läheb päris hästi edasi. Ja liivas tundub kumm väga mõnus.
Algatuseks mainiks kohe, et erinevate rehvidega on seni kogemusi vähe ja uut rehvi ajendas ostma fakt, et mu esimene knobby oli keskelt siledaks kulunud ja sellega oli mudas raske suunda hoida, kuna külgmised nublud tahtsid rehvi mujale juhtida
Kuna oli kiirelt uut esirehvi vaja, siis ostsin omale samuti SPECIALIZED ROCKSTER PRO - Kevlar - 2.1''.
Ma ei tea, kas see oli nüüd kõige mõistlikum valik. Kuna ma olin enne Rocksteri soetamise osas kõhkleval seisukohal ja nüüd polnud aega kiiruga eriti palju alternatiive kaaluda, siis ostsingi ära. Ostes tegelikult laiust ei uurinud, kuigi mõttes tahtsin 1.95".
Olen sellega nüüd kolm päeva asfaldil ja kruusal, vihmas, poris ja sopas sõitnud, ning hetkel ostuga rahul. See, et Rocksterid pori külge võtavad, on tõsi.
Sopa sees hoiab minuarvates suunda hästi. Esimene sõidukogemus oli meeldiv. Eriti meeldis mulle see mahe hääl, mida ta asfaldil teeb
Miks Rockster?
Sest ma tahtsin rehvi, mis hoiaks mudas suunda (siledamat mustrit ses osas ei usalda), mis asfaldil eriti ei vibraks ega müriseks (Rocksteri muster on keskel ühtlaselt tihe, mitte nagu knobby ning seetõttu peaks sobima), mis saaks ka metsas hakkama (jällegi slickiga metsa vist ei roni) ja mis ei kuluks megakiirelt (Rocksteril on mustri kõrgus normaalne ja ülikiirest kulumisest pole veel kuulnud).
Tegelikult huvitab ka hea kurvi võtmine ja pidamine märjal. Viimatimainitud omadusi ei ole veel testinud. Metsas mägesid ja juurikaid pole ka veel proovinud.
Mis häirib?
Kevlar rehvi oli minuarvates traadiga rehvist tüütum paigaldada, samas äravõtmiseks pole heebleid vaja. Ka rehvi külgedel olevad kirjud kirjad pole mulle eriti meelepärast. Siis see mustrivahele porikogumine.
Kõik need on kõrvalised seigad ja minuarvates sõitu ju ei mõjuta
Mis üllatas?
See, et 2.1" rehvi kohta on keskmine muster (see osa, mis vastu pinnast puutub) üsna kitsas. Soovitatud rõhk rehvis on 35-80 psi (teistel minu senikasutatud võrreldavatel traatrehvidel on 35-65 psi), mis tuli mulle samuti üllatusena.
Kui kellelgi tekkis antud rehvi ostuhuvi, siis pean teda kurvastama, sest ostsin Tallinna Veloplusist viimase Pro versiooni ära. Traadiga versioone oli, aga ma jätsin need nende kaalu tõttu ostmata. Pro versiooni oleks võinud jätta ostmata tolle hinna tõttu, aga see on juba hoopis teine teema.
Kuna oli kiirelt uut esirehvi vaja, siis ostsin omale samuti SPECIALIZED ROCKSTER PRO - Kevlar - 2.1''.
Ma ei tea, kas see oli nüüd kõige mõistlikum valik. Kuna ma olin enne Rocksteri soetamise osas kõhkleval seisukohal ja nüüd polnud aega kiiruga eriti palju alternatiive kaaluda, siis ostsingi ära. Ostes tegelikult laiust ei uurinud, kuigi mõttes tahtsin 1.95".
Olen sellega nüüd kolm päeva asfaldil ja kruusal, vihmas, poris ja sopas sõitnud, ning hetkel ostuga rahul. See, et Rocksterid pori külge võtavad, on tõsi.
Sopa sees hoiab minuarvates suunda hästi. Esimene sõidukogemus oli meeldiv. Eriti meeldis mulle see mahe hääl, mida ta asfaldil teeb
Miks Rockster?
Sest ma tahtsin rehvi, mis hoiaks mudas suunda (siledamat mustrit ses osas ei usalda), mis asfaldil eriti ei vibraks ega müriseks (Rocksteri muster on keskel ühtlaselt tihe, mitte nagu knobby ning seetõttu peaks sobima), mis saaks ka metsas hakkama (jällegi slickiga metsa vist ei roni) ja mis ei kuluks megakiirelt (Rocksteril on mustri kõrgus normaalne ja ülikiirest kulumisest pole veel kuulnud).
Tegelikult huvitab ka hea kurvi võtmine ja pidamine märjal. Viimatimainitud omadusi ei ole veel testinud. Metsas mägesid ja juurikaid pole ka veel proovinud.
Mis häirib?
Kevlar rehvi oli minuarvates traadiga rehvist tüütum paigaldada, samas äravõtmiseks pole heebleid vaja. Ka rehvi külgedel olevad kirjud kirjad pole mulle eriti meelepärast. Siis see mustrivahele porikogumine.
Kõik need on kõrvalised seigad ja minuarvates sõitu ju ei mõjuta
Mis üllatas?
See, et 2.1" rehvi kohta on keskmine muster (see osa, mis vastu pinnast puutub) üsna kitsas. Soovitatud rõhk rehvis on 35-80 psi (teistel minu senikasutatud võrreldavatel traatrehvidel on 35-65 psi), mis tuli mulle samuti üllatusena.
Kui kellelgi tekkis antud rehvi ostuhuvi, siis pean teda kurvastama, sest ostsin Tallinna Veloplusist viimase Pro versiooni ära. Traadiga versioone oli, aga ma jätsin need nende kaalu tõttu ostmata. Pro versiooni oleks võinud jätta ostmata tolle hinna tõttu, aga see on juba hoopis teine teema.