Leidsin keldrist sellise isendi jupid:
Karbis oli ka hunnik laagreid ja separaatoreid.
Kuna praegu on fixie maania ,siis mõtlesin eneselegi sellise valmistada. Kes ise teinud ja vaeva näinud ehk oskab anda ka vihjeid ja nõuandeid.
Kas steereri lühemaks lõikamisega on võimalik ka stemm sinna kinnitada?
Kus oleks võimalik saada odavalt liivapritsi või saab ka käsitsi puhtaks raami?
Kui kellegil on velgi, lenkse, sadulaid jne osi üle, siis võtan hea meelega vastu.
Ette tänades...
Projekt Ruudy
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rooste eemaldamine ja teised liivapritsitööd
Rooste eemaldamine ja teised liivapritsitööd
http://www.abi12.ee
http://www.abi12.ee
Re: Projekt Ruudy
Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.
Re: Projekt Ruudy
Milline rattapood tegeleb liivapritsi- ja värvimistöödega?Monty kirjutas:Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.
Re: Projekt Ruudy
Mis raamiga tegu on? Esmapilgul paistab, et RVR? Sel juhul sama, mis minu "Peletis." Sel juhul pole pildilpaistvate väntadega justa palju peale hakata, kiilkinnituse puhul hakkad tulist kurja vanduma ja pealegi on veneaegsed hammasrattad ülimalt ekstsentrilised. Nii et keskjooksu toru sisse padruni ja nelikantvõlli installimisest sa ei pääse, kui tahad sõidumõnu ka tunda. Muidu - väga halbu sõnu selle RVR-i raami kohta nagu öelda pole, olen sellist mitu talve oma 120 kilo all lõhkunud. Alumine kahvlimuhv küll lõpuks murdus, aga see oli tehasevalu praak, mille oleks juba eos avastanud, kui oleks aimanud.
Kui endal tuleks tahtmine fixiet teha, vaataksin 50-60-date Monarkide-Crescentide poole või koguni 30-date Husqvarnade poole. Ise olen 28. aasta Husqvarnat mõni aasta pidanud, see oli küll ülihea püstivuse ja juhitavusega, jäik ja tugev, samas mitte selline kohmakas ja jäme, nagu teised selle aja rattad olid. Dropoudid olid lausa revolutsioonilised, timmikruvidega ja puha, fauber-tüüpi vändapaar oli ka praktiliselt hooldusvaba ja ülihea veeremisega.
Kui endal tuleks tahtmine fixiet teha, vaataksin 50-60-date Monarkide-Crescentide poole või koguni 30-date Husqvarnade poole. Ise olen 28. aasta Husqvarnat mõni aasta pidanud, see oli küll ülihea püstivuse ja juhitavusega, jäik ja tugev, samas mitte selline kohmakas ja jäme, nagu teised selle aja rattad olid. Dropoudid olid lausa revolutsioonilised, timmikruvidega ja puha, fauber-tüüpi vändapaar oli ka praktiliselt hooldusvaba ja ülihea veeremisega.
mustal taustal helendab must vari
Re: Projekt Ruudy
Vana värvi maha ja uue peale saad näiteks Tartu side tänava rattapoes ja seda kõike mõistliku hinna eest.erikr kirjutas:Milline rattapood tegeleb liivapritsi- ja värvimistöödega?Monty kirjutas:Mõnes rattapoes oleks seda mõtekam teha. Seal saaksid uue värvi ka peale. Koduste vahenditega ei jääks tulemus ilmselt nii hea.