Värk siis sellina, et kui liivasest mäest yles s6ita, siis hakkab taguratas tyhja jooksma ja kaevab ennast liiva sisse.
Kogemused Harku ringi juurest, kui keegi teab Kauboi singli algust.
Kuidas seda ära hoida, kui tahad kiiresti yles sõita ja sõidad pysti? kas saab ainult istuli?
Liivane mägi!?
Re: Liivane mägi!?
Pead enne hoo üles saama kui liivaseks läheb ja õige käiguga lõpu ära siblima. Eks ta harjutamist tahab saada kuna vasakpööre enne liiva tuleb hea hooga panna.
Soovitan proovida märja ilmaga, siis kannab liiv paremini. Teed 10 x läbi selle koha ja küll ta siis ka juba kuivemaga tuleb.
Iga kumm liivas ei kanna korralikult vaid kaevab hoopis. Eriti mudakumm.
Soovitan proovida märja ilmaga, siis kannab liiv paremini. Teed 10 x läbi selle koha ja küll ta siis ka juba kuivemaga tuleb.
Iga kumm liivas ei kanna korralikult vaid kaevab hoopis. Eriti mudakumm.
Re: Liivane mägi!?
Laiem, madala mustriga kumm kannab jah ilmselt paremini. Aga pigem on küss ikkagi kiiruses ja käigus. Ega ise ka mingi spetsialist ei ole. Võistlusel/trennis hindan enam-vähem silmaga ära, et kas üldse on võimalust. Nt. selleaastasel Pirita kolmapäevakul ei saanud ühest väiksest nukist sadulas ülesse, seal oli liiv ja kõrgele välja ulatuv juurikas ja kaotasin hirmus palju aega seal iga ring. Peale võistlus trenne tehes seal sain selgeks, kuidas seal sõita. Nii agressiivselt lihtsalt lendad peale ja viskas ise üle.
Re: Liivane mägi!?
Tähtis ka ,et hästi ühtlaselt väntad. Kui tunned, et hakkab ringi käima siis lase natukene järgi ja proovi kehaga kaasa aidata või kui oled juba ratta ringi saanud tõuse püsti ja tõmba kehaga ratast edasi ja siis ühtlaselt edasi ja käik peab ka kindlasti õige olema:)