Politse, ratturid ja sügis

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta
Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Politse, ratturid ja sügis

Postitus Postitas Andrus K » 19. 09. 2003. 14:06

sihuke inff
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Cyc
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 02. 06. 2003. 19:37

Postitus Postitas Cyc » 19. 09. 2003. 15:37

:) lugesin neid asju mis eeskirja järgi peaks rattal küljes olema... töökorras pidurid meil on ja võibolla mõni muu julla ka veel... aga kellel meist signaalkell on :D

Kasutaja avatar
west
Rattur
Postitusi: 83
Liitunud: 15. 04. 2003. 09:32

Postitus Postitas west » 19. 09. 2003. 15:50

Kiivritest mitte sõnagi :(

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 19. 09. 2003. 15:56

west kirjutas:Kiivritest mitte sõnagi :(
millest võiks järeldada, et politsei meelest on kellad tähtsamad, kui aju, mida kiiver kaitseb)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 19. 09. 2003. 16:41

Cyc kirjutas::) lugesin neid asju mis eeskirja järgi peaks rattal küljes olema... töökorras pidurid meil on ja võibolla mõni muu julla ka veel... aga kellel meist signaalkell on :D
No minul on seda signaalkella seni edukalt (ja võibolla ka kellast edukamalt) asendanud lõua ja nina vahel asetsev nähtus - SUU. Kui ikka konkreetset ja kõva kisa teed siis kuuldakse/märgatakse sind kindlasti.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
ii
Rattur
Postitusi: 111
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:49

Re: Politse, ratturid ja sügis

Postitus Postitas ii » 19. 09. 2003. 17:29

Andrus K kirjutas:sihuke inff
Kusjuures panite tähele, et siin oli ära toodud reegel- kõrvuti sõit on keelatud :shock: :!:
Painutan nii kuis jaksan :mrgreen:

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Re: Politse, ratturid ja sügis

Postitus Postitas mart » 19. 09. 2003. 19:04

ii kirjutas:
Andrus K kirjutas:sihuke inff
Kusjuures panite tähele, et siin oli ära toodud reegel- kõrvuti sõit on keelatud :shock: :!:
Tegin copy-paste http://www.piritaliikluskool.ee/
Kas jalgratturid võivad kahekesi kõrvuti sõita ja sellega kogu sõiduraja hõivata?
Liikluseeskiri on jalgratturi jätnud omapead. On vaid öeldud, et jalgrattaga peab sõitma jalgrattateel, selle puudumisel sõidutee esimesel rajal. See tähendab, et rattur või ratturid võivad hõivata esimese raja. Kuid kui ainult üks rada ongi, tähendab see, et autod saavad sõita ainult jalgratturi(te) tempos.
Teisel, kolmandal jne rajal rattur sõita ei tohi. Kuid mitmerajalisel tänaval vasakule pöörata tahtev rattur peab "aegsasti suunduma pärisuunavööndi ääre lähedale"
Kas jalgrattaga võib sõita ühissõidukite rajal?
Ühissõiduki rajal sõidavad ühissõidukid. Nüüd loetakse ühissõidukiks ka sõitjaid vedavat taksot. Jalgratas pole ühissõiduk.
Kas rulluiskleja on sõidukijuht, st. kas rulluiskleja võib liigelda sõiduteel?
Ei, rulluiskleja, samuti tõukerattaga sõitja on jalakäija. Sõidutee aga on ette nähtud sõidukitele.
Kas paremale pööramisel peab suunda näitama?
Jaa, peab. Suunamärguanne tuleb anda vähemalt 3 sekundit enne pööramist.
Milline LE punkt lubab jalgratturil liikuda vastassuunas?
Liikluseeskirjas niisugust punkti pole. Liikluseeskirjas on rattaga sõitmisest vaid üks lause: sõitma peab rattateel, selle puudumisel sõidutee äärmisel parempoolsel rajal.
Mõned aastad tagasi propageeriti meil maanteel valge ajal vasakul teepeenral, äärejoone taga sõitmist, sest see on ratturile tunduvalt ohutum, ta näeb sel teepoolel autosid. Praegused liikusreeglid aga seda ei luba.
Kas rollerijuht peab sõitma võimaluse korral jalgrattateel?
Jalgrattur ja mopeedijuht peavad sõitma jalgrattateel. Kui sihukest teed pole, tohivad nad sõita sõiduteetee parempoolsel rajal, st. esimesel sõidurajal. Kõnniteel sõita ei tohi. Mootorratas ja motoroller on A-kat. sõidukid ja nendega tohib sõita ainult sõiduteel.
Kas linnas tohib auto tuudutada millal tahes, või on ka mingeid piiranguid?
Liikluseeskiri ütleb, et linnas tohib signaalitada "vaid ohu tekkimisel", maanteel aga tohib signaalitada ka tähelepanu äratamiseks.
Jalgrattur pööras mulle ette. Otsasõidu vältimiseks sõitsin kraavi. Auto sai tublisti kannatada. Jalgrattur oli aus inimene, tunnistas oma süüd. Kindlustus aga hüvitist ei maksa. Miks?
Liikluskindlustus on vastutuse kindlustus, s.t. sõidukijuht ei kindlusta mitte oma autot vaid kindlustab oma vastutuse, et kui ta kellelegi liikluskahju pöhjustab, korvab kahju liikluskindlustus.
Jalgrattur aga ei ole liikluskindlustatud. Ja kuigi jalgrattur on nõus, et tema põhjustas teie kraavisõidu, on seaduse järgi kahjuks nii, et kui õnnetuse põhjustas liikluskindlustamata liikleja, kannataja hüvitist ei saa. Muide, ka teistes Euroopa riikides jalgrattur ei ole liikluskindlustatud. Ka jalakäija ei ole likluskindlustatud. Ka metsloomaga kokkupõrkel liikluskindlustus autoomanikule hüvitist ei maksa.
Kas sõidurida on sõidurada?
Rida ei ole rada. Need valged jooned, mis meil suvehakul asfaldile veetakse ning mis seal kuu-kaks ka püsivad, tähistavad sõiduradu. Sõidurada on teekattele värvitud või ka märkidega tähistatud pikiriba, millel autod sõidavad.
Rida aga on sõidukite rivi sellel sõidurajal. Näiteks, ööseti kui tänavad on tühjad, on asfaldil näha (kui on) sõidurajad, kuid pole ridu, autoderidu. Päeval, tiheda liikluse korral aga on kõikidel sõiduradadel autod. Ja üksteise järel, hanereas vuravad autod moodustavadki rea, autoderea.

Ja-veel naljakat kah - tuleb vist ratta seljas olles unustada sõna möödasõit :? 8) , sest:
Möödasõit on jube keeruline. Liikuvast autost möödumine kord on möödasõit, kord ei ole möödasõit. Seisvast autost mööda sõitmine ei ole möödasõit. Miks see väga liiklusohtlik mänööver liikluseeskirjas nii keeruline on?
Keeriline kasvõi sellepärastki, et nagu isegi ütlete, möödasõit on liiklusohtlik manööver. Meie liikluseeskiri tunnistab möödasõiduks ainult sellise manöövri, kui mööda sõidetakse vastasvööndi kaudu. Kui eessõitjast mööda sõidetakse vastassuuna vööndisse minemata (näiteks mitme sõidurajaga ühesuunalisel teel), pole see manööver möödasõit. vaid kas ümberpõige või ettejõudmine. Ja kui nö. juuksekarva lõhki ajada, siis LE järgi seisvast sõidukist vastassuuna kaudu möödumine millegipärast ka ei ole möödasõit.
Ja juhil üks kama, kas ta sõidab mööda või põikab ümber. Ta peab liiklema nii, et see oleks ohutu. Ja liikluseeskirja tekst peaks olema lihtne ja selge. Aga nii see kahjuks pole.

SuurKisa
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 22. 07. 2003. 13:37

Postitus Postitas SuurKisa » 19. 09. 2003. 22:29

mina arvan,et rattaga paldiski mnt-l (linnas) sõitta on päris jube..autojuhid peavad rattureid vist alamateks olenditeks..või vähemalt mul selline mulje jäänud.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 20. 09. 2003. 16:50

SuurKisa kirjutas:mina arvan,et rattaga paldiski mnt-l (linnas) sõitta on päris jube..autojuhid peavad rattureid vist alamateks olenditeks..või vähemalt mul selline mulje jäänud.
Paldiski mntl on teega paralleelne rattatee alates sõlest kuni haabersti ringini.
Eeskirjade järgi seal ei tohi sõita sõiduteel.
Ise kasutan ka paldiski mntl rattateed aga seewaldist kuni haabersti statoilini, muudes kohtades mõlemas suunas sõiduteel. Linnapoole minnes sõidan sõiduteel tavaliselt kuni al mare keskuseni, seal edasi rattateele.
Pärast seewaldit siis jälle sõiduteele. Üldjuhul pole toimunud midagi hullu, tavaliselt arvestatakse küll minuga, aga 70 alas ei tunne end sõiduteel turvaliselt küll.

SuurKisa
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 22. 07. 2003. 13:37

Postitus Postitas SuurKisa » 20. 09. 2003. 17:41

kasutan ka rattateed,kohati lihtsalt üritan sõiduteel sõitta.eeskirja järgi peaks seal igati kindel sõitta olema,mina end siiski nii ei tunne.võib olla mulle tundub,aga uskumatult paljud juhid ületavad kiirust.30 sõidetakse 50 jne.(no 30 muidugi eriti paljudes kohtades ei ole,aga ikka..)

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 20. 09. 2003. 19:26

noh, kas sa siis ei tea, et üldjuhul, kus 70 lubat, sõidetakse 80-90. kus 50, seal 60-70 :)

SuurKisa
Rattur
Postitusi: 15
Liitunud: 22. 07. 2003. 13:37

Postitus Postitas SuurKisa » 20. 09. 2003. 23:02

tean-tean, aga see ei peaks nii olema :(

villu
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 18. 06. 2003. 15:21

Postitus Postitas villu » 26. 09. 2003. 13:32

SuurKisa kirjutas:kasutan ka rattateed,kohati lihtsalt üritan sõiduteel sõitta.eeskirja järgi peaks seal igati kindel sõitta olema,mina end siiski nii ei tunne.võib olla mulle tundub,aga uskumatult paljud juhid ületavad kiirust.30 sõidetakse 50 jne.(no 30 muidugi eriti paljudes kohtades ei ole,aga ikka..)
Sõidan põhimõtteliselt igapäev rattaga linnas ja ei kurda eriti. LE-d järgides saab ilusti kõik manöövrid tehtud mis vaja. Kiiruse ületamisest nii palju et jäin kaks nädalat tagasi politseile kiiruse ületamisega vahele ... 30 alas 57km/h ...rattaga... Nii et ei saa nagu autojuhte ka kritiseerida, ise samasugune :oops:

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 26. 09. 2003. 14:26

wildakas kirjutas:Kiiruse ületamisest nii palju et jäin kaks nädalat tagasi politseile kiiruse ületamisega vahele ... 30 alas 57km/h ...rattaga... Nii et ei saa nagu autojuhte ka kritiseerida, ise samasugune :oops:
said trahvi?

Kasutaja avatar
Lauri T
Rattur
Postitusi: 246
Liitunud: 16. 05. 2003. 15:49

Postitus Postitas Lauri T » 26. 09. 2003. 14:27

wildakas kirjutas:Sõidan põhimõtteliselt igapäev rattaga linnas ja ei kurda eriti. LE-d järgides saab ilusti kõik manöövrid tehtud mis vaja. Kiiruse ületamisest nii palju et jäin kaks nädalat tagasi politseile kiiruse ületamisega vahele ... 30 alas 57km/h ...rattaga... Nii et ei saa nagu autojuhte ka kritiseerida, ise samasugune :oops:
Mis politsei tegi siis?
PiltLauri.Tibbo

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 26. 09. 2003. 14:29

Kiiruse ületamisest nii palju et jäin kaks nädalat tagasi politseile kiiruse ületamisega vahele ... 30 alas 57km/h ...rattaga... Nii et ei saa nagu autojuhte ka kritiseerida, ise samasugune :oops:
Mis siis politsei ka ütles selle peale, et rattaga ca. 27km/h lubatust kiiremini vurasid ?

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 26. 09. 2003. 14:33

Andropovi uued hästivarustatud superpolitseinikud saadeti kaela või :?:
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 26. 09. 2003. 14:45

wildakas kirjutas:...Kiiruse ületamisest nii palju et jäin kaks nädalat tagasi politseile kiiruse ületamisega vahele ... 30 alas 57km/h ...rattaga... Nii et ei saa nagu autojuhte ka kritiseerida, ise samasugune :oops:
Mind huvitaks kus selline koht on? Rocca kooli juures mäest alla? Olen ausalt ise vahest polli nähes provotseerinud, et sõidan 30 alas nii palju kui jaksan, et mis poll teeb. Seni tulemusteta. Huvitav oleks nendega vestelda olulisuse printsiibil - kui ohtlik on sõiduteel kiirust (üldjuhul minimaalselt) ületav rattur võrreldes autoga (eeldades, et põhiline taustnäitaja/probleem on kiiruse ja keha massi suhte mõjust kokkupõrkel teise kehaga).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

villu
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 18. 06. 2003. 15:21

Postitus Postitas villu » 01. 10. 2003. 13:50

Luise tänaval juhtus see lugu. Nägin küll ajutist 30 -ne märki aga tuul oli täpselt tagant ja hoog oli nii hea et lihtsalt ei raatsind pidurdada. Ega nad väga kurjad ei olnudki. Kuulasin ca 5 minutit loengut teemal "Liikluseeskirjad kehtivad kõigile" ja pääsesin suulise noomitusega.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 01. 10. 2003. 16:36

pakun variandi, et siis tuleb linnas (piirangute alas) sõita spidota. spido ei kuulu LE-ga jalgrattale esitatud nõuete hulka, lisaks ei tarni ükski rattatootja (ok mart, erandlikke näiteid pole vaja :wink: ) spidoga rattaid. kui pole millegiga kiirust mõõta siis ei saa ka karistada. :? :?:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

jjanno
Rattur
Postitusi: 202
Liitunud: 31. 03. 2003. 07:40

Postitus Postitas jjanno » 02. 10. 2003. 11:00

Tere
erikr kirjutas:pakun variandi, et siis tuleb linnas (piirangute alas) sõita spidota. spido ei kuulu LE-ga jalgrattale esitatud nõuete hulka, lisaks ei tarni ükski rattatootja (ok mart, erandlikke näiteid pole vaja :wink: ) spidoga rattaid. kui pole millegiga kiirust mõõta siis ei saa ka karistada. :? :?:
Väga vale jutt!!! See et Sa ei tea enese kiirust, ei vabasta Sind LE täitmisest. Kui ma olen pime loll ja kaabakas ning ei saa aru, et bussis tuleb pilet osta, siis minu teadmatus ei vabasta mind hilisemast trahvist.

Kui taadeldud spido pole kohustulik, siis on täiesti Sinu enese asi, kuidas Sa seda kiirust mõõdad. Peaasi, et Sa ei ületaks lubatud sõidukiirust.

jJanno@spido.rikkis

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 02. 10. 2003. 11:32

jjanno kirjutas:Kui taadeldud spido pole kohustulik, siis on täiesti Sinu enese asi, kuidas Sa seda kiirust mõõdad. Peaasi, et Sa ei ületaks lubatud sõidukiirust.
Mnjah, paned plastikutüki pesunäpiga kodarate külge plõgisema nagu lapsepõlves ja siis plõgina tooni järgi oletad kiirust :D

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 02. 10. 2003. 11:54

erikr kirjutas:kui pole millegiga kiirust mõõta siis ei saa ka karistada. :? :?:
seaduse mittetundmine ei vabasta karistusest!?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 02. 10. 2003. 12:03

Jjannole, taavidile jt seaduskuulekatele ratturitele.
Kas teil on KÕIK seadusega st LE-ga ettenähtud helkurid/tuled/kell ratta küljes
:?: :?: :?: 8)

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 02. 10. 2003. 12:57

mart kirjutas:Jjannole, taavidile jt seaduskuulekatele ratturitele.
Kas teil on KÕIK seadusega st LE-ga ettenähtud helkurid/tuled/kell ratta küljes
kes on üldse väitnud, et ma (me?) seadusekuulekad oleme :)

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 02. 10. 2003. 13:07

jjanno kirjutas:Tere
erikr kirjutas:pakun variandi, et siis tuleb linnas (piirangute alas) sõita spidota. spido ei kuulu LE-ga jalgrattale esitatud nõuete hulka, lisaks ei tarni ükski rattatootja (ok mart, erandlikke näiteid pole vaja :wink: ) spidoga rattaid. kui pole millegiga kiirust mõõta siis ei saa ka karistada. :? :?:
Väga vale jutt!!! See et Sa ei tea enese kiirust, ei vabasta Sind LE täitmisest. Kui ma olen pime loll ja kaabakas ning ei saa aru, et bussis tuleb pilet osta, siis minu teadmatus ei vabasta mind hilisemast trahvist.

Kui taadeldud spido pole kohustulik, siis on täiesti Sinu enese asi, kuidas Sa seda kiirust mõõdad. Peaasi, et Sa ei ületaks lubatud sõidukiirust.

jJanno@spido.rikkis
nojah, ma pole ilmselt ammu nii lolli juttu ajanud. :oops: ärge ainult kibuvitsapõõsasse visake :roll:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 02. 10. 2003. 13:36

taavid kirjutas:
mart kirjutas:Jjannole, taavidile jt seaduskuulekatele ratturitele.
Kas teil on KÕIK seadusega st LE-ga ettenähtud helkurid/tuled/kell ratta küljes
kes on üldse väitnud, et ma (me?) seadusekuulekad oleme :)
Tiba-offtopic teemal - seadus ja kontroll:
Mul oli 2002 a. suvel hale-naljakas olukord. Tol suvel hakati kampaania korras pressis rääkima joobnud ratturitest ja nende ohtlikkusest. Asi sai tegelt alguse asula välisel teel vänderdavatest külameestest, aga teema laiendati ka linnaliiklusse. Ntx Pärnus trahvis politsei linnas sõitnud ILMSETE joobenähtudega rattureid.
Nüüd endast ja politseist: Oli põhjust sõita Nõmmelt Õismäele mööda Ehitajate teed. Rattal oli avamata õllepudel pudelihoidjas. Nõmme mäest allasõites nägin enda järel pollari autot. Kiirus oli 50-ne ligi ja nii me liikusime kuni TPI esiseni. Seal lootsin, et pollar möödub, aga ei - sõitis sabas. Nii me jätkasime ca 1 km kiirusega 25-35 km/h, kuni järsku sõitis pollar mööda, peatus ja tõstis saua ette. Ja lasi mul puhuda. Näit oli null. Küsisin, miks nad minuga nii-moodi tegid. Vastus oli, Teil oli õlu pudelihoidjas, sellest tekkis kahtlus. tolle peale vennad vist ei tulnud, et täisvarustuses, kiivriga ja täiskiirusel mäest alla, arvatavasti ratturjoodik olla ei saa.
:D :D

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 02. 10. 2003. 14:37

mart kirjutas:
taavid kirjutas:
mart kirjutas:Jjannole, taavidile jt seaduskuulekatele ratturitele.
Kas teil on KÕIK seadusega st LE-ga ettenähtud helkurid/tuled/kell ratta küljes
kes on üldse väitnud, et ma (me?) seadusekuulekad oleme :)
Tiba-offtopic teemal - seadus ja kontroll:
Mul oli 2002 a. suvel hale-naljakas olukord. Tol suvel hakati kampaania korras pressis rääkima joobnud ratturitest ja nende ohtlikkusest. Asi sai tegelt alguse asula välisel teel vänderdavatest külameestest, aga teema laiendati ka linnaliiklusse. Ntx Pärnus trahvis politsei linnas sõitnud ILMSETE joobenähtudega rattureid.
Nüüd endast ja politseist: Oli põhjust sõita Nõmmelt Õismäele mööda Ehitajate teed. Rattal oli avamata õllepudel pudelihoidjas. Nõmme mäest allasõites nägin enda järel pollari autot. Kiirus oli 50-ne ligi ja nii me liikusime kuni TPI esiseni. Seal lootsin, et pollar möödub, aga ei - sõitis sabas. Nii me jätkasime ca 1 km kiirusega 25-35 km/h, kuni järsku sõitis pollar mööda, peatus ja tõstis saua ette. Ja lasi mul puhuda. Näit oli null. Küsisin, miks nad minuga nii-moodi tegid. Vastus oli, Teil oli õlu pudelihoidjas, sellest tekkis kahtlus. tolle peale vennad vist ei tulnud, et täisvarustuses, kiivriga ja täiskiirusel mäest alla, arvatavasti ratturjoodik olla ei saa.
:D :D
Tallinna Liikluspollis on vist ainult üks inimene, kes ratturitest (eriti just sportlikest) aru võib (kuid töökohustuste tõttu ei pea) saada, kuna ise kah selline. Nimeks Tõnu Janter. Tore inimene, vähese kokkupuute põhjal. Seega massilt ei oskaks muud lootagi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

jjanno
Rattur
Postitusi: 202
Liitunud: 31. 03. 2003. 07:40

Postitus Postitas jjanno » 02. 10. 2003. 17:35

erikr kirjutas: nojah, ma pole ilmselt ammu nii lolli juttu ajanud. :oops: ärge ainult kibuvitsapõõsasse visake :roll:
Eipolehullu :) Eks me kõik teeme tänavatel vahest üht, teist. Näiteks Nõmme mäest teadlikult 60'ga alla tulles pole mul ennast kuidagi õigustada. Aga nagu juba eelkõneleja ütles, siis seaduse mittetundmine ei vabasta selle täitmisest.

jJanno

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 03. 10. 2003. 08:01

Mati kirjutas: Tallinna Liikluspollis on vist ainult üks inimene, kes ratturitest (eriti just sportlikest) aru võib (kuid töökohustuste tõttu ei pea) saada, kuna ise kah selline. Nimeks Tõnu Janter. Tore inimene, vähese kokkupuute põhjal. Seega massilt ei oskaks muud lootagi.
üks Tõnu Janteri nimeline mees osales mõni aeg tagasi ka merida cupi eelkäijal cignal cupil. sama mees vist?

Vasta

Mine “Üldfoorum”