tubulari valik
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
tubulari valik
Aeg järgmiseks hooajaks tubularid soetada. Valikut tundub, et on suht laialt aga midagi peab siiski valima.
Hetkel on eri põhjustel pinnale jäänud Vittoria Corsa Evo CX, Conti Competition ja Conti Podiumid.
On veel variant hea hinnaga saada Tufo Elite Jet 160.
Peale läheks kummid võistlus jooksudele millega trennis eriti ei sõida.
Kas minna kindla peale ja valida vastupidavad, rasked ja aeglasemad kummid või siis kerged ja kiired ning loota, et ehk kestavad meie teedel?
Omal varasemad tubulari kogemused puuduvad. Foorumi otsing ka erilist tulemust ei andnud.
Hetkel on eri põhjustel pinnale jäänud Vittoria Corsa Evo CX, Conti Competition ja Conti Podiumid.
On veel variant hea hinnaga saada Tufo Elite Jet 160.
Peale läheks kummid võistlus jooksudele millega trennis eriti ei sõida.
Kas minna kindla peale ja valida vastupidavad, rasked ja aeglasemad kummid või siis kerged ja kiired ning loota, et ehk kestavad meie teedel?
Omal varasemad tubulari kogemused puuduvad. Foorumi otsing ka erilist tulemust ei andnud.
Max: 203, Avg:190
Re: tubulari valik
Pigem Tufo S3 Lite 215g või Tufo Giro Twix
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: tubulari valik
Vittoriate'ga sai küll see suvi pooled võistlused pooltühja kummiga lõpetatud. Kui õhku peab, siis veereb ja peab tõesti eeskujulikult, aga selle hinna eest on ikkagi töökindlus küll täiesti olematu. Enda tutikad kummid lekkisid mõlemad suvalisest kohast kummi külgpinnalt peente mullidena mitme ruutsentimeetrisel alal - selge märk olematust kvaliteedist. Vahuga sai nad pika peale kuidagimoodi pidama. Täiesti kindlalt ma endale Vittoriat küll uueks kummiks ei võta, kuigi vaatan et Proshop'i hind on päris märkimisväärselt kukkunud võrreldes eelmise kevadega. Ilmselt põhjusega.rajko kirjutas:Aeg järgmiseks hooajaks tubularid soetada. Valikut tundub, et on suht laialt aga midagi peab siiski valima.
Hetkel on eri põhjustel pinnale jäänud Vittoria Corsa Evo CX, Conti Competition ja Conti Podiumid.
On veel variant hea hinnaga saada Tufo Elite Jet 160.
Peale läheks kummid võistlus jooksudele millega trennis eriti ei sõida.
Kas minna kindla peale ja valida vastupidavad, rasked ja aeglasemad kummid või siis kerged ja kiired ning loota, et ehk kestavad meie teedel?
Omal varasemad tubulari kogemused puuduvad. Foorumi otsing ka erilist tulemust ei andnud.
Netis ringi tuustides jäi silma, et Vittoriate hea nimi lõppes kohe peale seda, kui tootmine Itaaliast Taisse üle viidi.
Re: tubulari valik
Endal kogemused Tufoga. Hi-Composite Carbon mudel on sõitnud juba päris pikalt. S33 Pro on all "metsajooksudel" ja kah sõitnud juba 1000+kopikad. Kulumiskindlus mõlemil pigem hea. Kasutan tubularides ka lateks-piima, ei tea öelda, kas on aidanud, siiamaani aga flati pole saanud (ptüi-ptüi-ptüi üle vasaku õla). Kumbki mainitud kumm ei klassifitseeru kergete võistluskummide kategoorias küll aga tahaks neid esile tõsta vastupidavatena.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: tubulari valik
Erakordne teemapüstitus ja vastusedki.
Tubular on ennekõike tulemuse parandamiseks ehk veeremiseks. Risk. Mis krdi vastupidavust te mõõdate, mis piimast Sa Kristjan kirjutad. Kas Sa kujutad ka ette presentkatusega Ferrari F1 autot?
Kui juba lateks sisse, siis kaob ju kaalueelis. Olen ka kunagi (väga vaestel aegadel) kettal kasutanud topeltkummi (üks tubular teise sees), aga poleks seda kunagi teinud, kui oleks kumme rohkem käes olnud.
Teemapüstitajale - igal juhul vali võistlusjooksule vaid veermise järgi. Ära otsi kompromissi vastupidavusega. Kui tahad sõita nt. Tartu rattarallit, siis pigem sõida clincher-jooksudega, et saada poolel teel alla andnud kumm vahetada ja mitte kaotada kogu võistlusemotsiooni.
Head vana aasta lõppu!
Tubular on ennekõike tulemuse parandamiseks ehk veeremiseks. Risk. Mis krdi vastupidavust te mõõdate, mis piimast Sa Kristjan kirjutad. Kas Sa kujutad ka ette presentkatusega Ferrari F1 autot?
Kui juba lateks sisse, siis kaob ju kaalueelis. Olen ka kunagi (väga vaestel aegadel) kettal kasutanud topeltkummi (üks tubular teise sees), aga poleks seda kunagi teinud, kui oleks kumme rohkem käes olnud.
Teemapüstitajale - igal juhul vali võistlusjooksule vaid veermise järgi. Ära otsi kompromissi vastupidavusega. Kui tahad sõita nt. Tartu rattarallit, siis pigem sõida clincher-jooksudega, et saada poolel teel alla andnud kumm vahetada ja mitte kaotada kogu võistlusemotsiooni.
Head vana aasta lõppu!
Re: tubulari valik
F1 vormelit presentkatusega ette ei kujuta aga fakt on, et ka Pro Touri tasemel kasutatakse ekstreemsete rajaolude korral tubulari sees lateks-ruginat. Ennekõik on see teema kevadistel klassikutel. Meie olematuid teeolusid arvesse võttes peaks harrastusrattur pigem valima parima vastupidavuse ja veerevuse suhtega kummi kui maksimaalse veeremisega kummi. Ja antud küsimuses ei taha ma mingisugust vastuvaidlemist .andresle kirjutas:Erakordne teemapüstitus ja vastusedki.
Tubular on ennekõike tulemuse parandamiseks ehk veeremiseks. Risk. Mis krdi vastupidavust te mõõdate, mis piimast Sa Kristjan kirjutad. Kas Sa kujutad ka ette presentkatusega Ferrari F1 autot?...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: tubulari valik
Ei ole ProTour'is osalenud, ei tea nende suuremate poiste asjadest. Kuid kevadiste klassikute koha pealt olen lugenud minagi. Seal nimelt kasutatakse ka tihti teras ning muumetallist raame. See asi on ju ekstreemturism. Ma arvan, et samadel põhjustel ei ole veel ostetud Eesti teedele terasraame, vaid ruginaga vastupidavad rasked tubularid topitakse plastmassist raami alla vaid rääkimaks tubulari olemasolust oma rattal. Kindlasti on Eesti teedele tavaharrastajale tavatreeninguks sobivaimad kummid clincherid.
Fakt, et Tour de F mägedes sõidetakse tubulariga ennekõike kaalu ja veerevuse pärast, seetõttu usun, et seal pöidade sees puuduvad haavlid ja kummidest jogurt. Ja vastuvaidlemist ei kannata ka sugugi
Fakt, et Tour de F mägedes sõidetakse tubulariga ennekõike kaalu ja veerevuse pärast, seetõttu usun, et seal pöidade sees puuduvad haavlid ja kummidest jogurt. Ja vastuvaidlemist ei kannata ka sugugi
Re: tubulari valik
Nihukest värki ma küll ei julgeks suust välja ajada. Ma nagu aukartusest maailma ühe kõige prestiizikama ja ihaldatuima kummitootja vastu arvaks,et tegu pigem ebaõnnes. Misiganes hinnamuudatus kusagil netipoes kindlasti ei kajasta seda ebaõnne. Sa mõtled vist,et oled börsil,kus üks liigutus kohe numbreid muutma hakkab. Kui ikkagi vaadata nimekirja,et kus,kes ja millal on Vittoria kummidega võitnud ,siis no ma ei julgeks siin piiksatadagi. Ja muidugi mitte tulemussportlasele on tubular pehmelt öeldes liialdus. Päris Belgia munakividele mõeldud 27mm laius oleks vast palju,aga Eestis sõites 25mm oleks kõige õigem mõõt.clx kirjutas:Vittoriate'ga sai küll see suvi pooled võistlused pooltühja kummiga lõpetatud. Kui õhku peab, siis veereb ja peab tõesti eeskujulikult, aga selle hinna eest on ikkagi töökindlus küll täiesti olematu. Enda tutikad kummid lekkisid mõlemad suvalisest kohast kummi külgpinnalt peente mullidena mitme ruutsentimeetrisel alal - selge märk olematust kvaliteedist. Vahuga sai nad pika peale kuidagimoodi pidama. Täiesti kindlalt ma endale Vittoriat küll uueks kummiks ei võta, kuigi vaatan et Proshop'i hind on päris märkimisväärselt kukkunud võrreldes eelmise kevadega. Ilmselt põhjusega.rajko kirjutas:Aeg järgmiseks hooajaks tubularid soetada. Valikut tundub, et on suht laialt aga midagi peab siiski valima.
Hetkel on eri põhjustel pinnale jäänud Vittoria Corsa Evo CX, Conti Competition ja Conti Podiumid.
On veel variant hea hinnaga saada Tufo Elite Jet 160.
Peale läheks kummid võistlus jooksudele millega trennis eriti ei sõida.
Kas minna kindla peale ja valida vastupidavad, rasked ja aeglasemad kummid või siis kerged ja kiired ning loota, et ehk kestavad meie teedel?
Omal varasemad tubulari kogemused puuduvad. Foorumi otsing ka erilist tulemust ei andnud.
Netis ringi tuustides jäi silma, et Vittoriate hea nimi lõppes kohe peale seda, kui tootmine Itaaliast Taisse üle viidi.
Lugupidades.
Re: tubulari valik
Möh? See aukartuse jama on veel hullem jama, mida suust välja ajada. Selle pärast nüüd mingit kummi ostma minna pole küll mõtet. Loeb ikka praktiline kogemus ja kui see on sitt, siis pole midagi teha.vaikija kirjutas: Nihukest värki ma küll ei julgeks suust välja ajada. Ma nagu aukartusest maailma ühe kõige prestiizikama ja ihaldatuima kummitootja vastu arvaks,et tegu pigem ebaõnnes. Misiganes hinnamuudatus kusagil netipoes kindlasti ei kajasta seda ebaõnne. Sa mõtled vist,et oled börsil,kus üks liigutus kohe numbreid muutma hakkab. Kui ikkagi vaadata nimekirja,et kus,kes ja millal on Vittoria kummidega võitnud ,siis no ma ei julgeks siin piiksatadagi. Ja muidugi mitte tulemussportlasele on tubular pehmelt öeldes liialdus. Päris Belgia munakividele mõeldud 27mm laius oleks vast palju,aga Eestis sõites 25mm oleks kõige õigem mõõt.
Lugupidades.
Muidu tasuks enne natuke netis ringi kolada ja teisi foorumeid uurida, et mida rahvas mujal kirjutab. Paraku seni loetu põhjal pole clx ainuke, kes just viimase aja Vittoria tubularide üle kurdab. Tunnistan, et ma pole küll maantee foorumeid väga uurinud aga treki/fixifoorumites kurdetakse üsna usinalt just Evo klassi mudelite üle, mis peaks nii maanteel kui ka trekil üsna sarnased olema mõningaste erinevustega. Muidugi ei kurda kõik, kuid paraku kurtjaid on piisavalt mõtlemaks, et kas ikka tasub osta.
Jah, tipud sõidavad nendega kindlasti ka edaspidi, kuid neil on need tihti peaaegu niisama saadaval ja vahetamise võimalus praagi sattumisel ka lihtsam jne. Kuid tavakasutajat paneb taoline teema kukalt sügama, kuna pidevalt ei jõua ka sellise klassi tubulare vahetada. Ise jätsin igatahes sestap üldse Vittoriad valikust välja ja otsustasin Tufo kasuks. Tufodest kasutan ühtedel jooksudel S3 Lite 215g ja teistel S3 Lite 195g tubulare. Kuna tubulari kasutan nn pühapäevasõidu rattal (ka maanteel sõidul) ja kilometraaz on olnud üsna tagasihoidlik, siis midagi paikapanevat muidugi öelda veel ei saa. Kestnud on need Tufod siiani väga hästi ja rõhu pidamine samuti viimasepeal (eriti nendel viimastel S3 Lite 195g mudelitel, mis Aerobikest sai rabatud (paar nädalat üsna muretu)).
Varem olen mõnda aega kasutanud Conti Podiume ja Vittoria Rallyt (viimast igapäevarattal). Katki õnnestus sõita vist üks Conti Podium, kui õigesti mäletan ja sedagi rullidel sõidul (enne oli nendega ka maanteed sõidetud). Kulumismärke hakkasid näitama need juba üsna varakult (kohati ka pisemaid täkkeid/auke, mida Tufodel seni leidnud pole). Rally'd on muidugi kõige odavam ja raskem tubular, mida kasutanud olen ja selle pärast ma neid väga tõsiselt ei võtnud ja arvestatava valikuna võrdlusesse ei too. Ammugi mitte ei tee nende põhjal otsustavaid järeldusi muude mudelite osas.
Re: tubulari valik
No loomulikult on sinu jutus iva sees. Eks oma kogemus on parim ja samuti teiste kommentaarid netisügavustes. Aga peab ka mainima,et need teiste kommentaarid on tihti sellised õnnetute pusserdiste asjatundmatud arvamused. Ma siin kindlasti ei pea silmas antud loo tegelasi. See on üpris üldistav . Vaata,tihti ju näiteks keegi "päntajalg"(tavaline mittesportlik rattafänn) testib ja räägib,et näed Colnago polegi nii hea kui räägitakse. No kurat,siin ma ikka jällegi puhtalt aukartusest sellise märgi vastu päris kohe ei usuks teda. Olen paar korda olnud Pro Touri ühe kõveima teami baasis ja ajanud juttu "köögipoolel " ka muuseas nendest sponsorvärkidest ja süsteemidest. Kord oli juttu ka Vittoriast. Päris nii lihtne,et keegi muudkui tambib raha ja annab asju,alati minu üllatuseks ei olegi. Ikka käib ka lausa raha eest ostmine,kui keegi äss midagi tahab või nõus ei olda.
Aga muidugi ma ei lükka ümber kellegite halbu kogemusi ja eks see näitab,et mingi kala on kusagil sees.
Head aastavahetust!
Aga muidugi ma ei lükka ümber kellegite halbu kogemusi ja eks see näitab,et mingi kala on kusagil sees.
Head aastavahetust!
Re: tubulari valik
Välismaa foorumeid olen sirvinud ja sealt saab infot küll, kuid kas selle infoga ka meil midagi teha on. Teede kvaliteedi vahe on see mis paneb küsima pigem kohalikelt sõitjatelt, kui lääne poolsetest foorumitest. Selle mõttega sai ka teema tehud.
Max: 203, Avg:190
Re: tubulari valik
Ise sõidan juba aastaid Vittoria Evo CX ga ja on tõesti parima veeremise ja pidamisega kummi mida katsetanud olen. Tühjaks kipuvad nad vajuma küll, aga pigem paari päeva jooksul mitte võistluse ajal. Tuleb iga kord enne kasutamist pumbata. Zippi tippu küll kasutanud pole aga selle hind jääb juba üle 1000 krooni. Tufode kohta kahjuks natuke negatiivne tagasiside.Tufo Giro twix on küll suure kulumiskindlusega. Esijooksul kestis mingi 15k ja taga 8k km. Veeremine on aga ikka väga kehva.Pigem selline treeningujooksu kumm, mis kestab igavesti. Tühjaks ise ei vaju ka pikemal seismisel. Tufo s3 lite on vittoriaga samas hinnaklassis ja sama vastupidavusega aga küljeniidi jämedus on palju suurem, mis tekitab ka kehvema veerevuse.
Kõik kummid mis kestavad ja ei kulu on jäigemad ja ei pea nii hästi. Kummid miks peavad ja veerevad kuluvad rutem. Kahte asja korraga ei saa
Corsa EVo cx on ikkagi parima veerevuse ja pidamisega kumm selle raha eest.
Kõik kummid mis kestavad ja ei kulu on jäigemad ja ei pea nii hästi. Kummid miks peavad ja veerevad kuluvad rutem. Kahte asja korraga ei saa
Corsa EVo cx on ikkagi parima veerevuse ja pidamisega kumm selle raha eest.
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: tubulari valik
ProShopis on Vittoria Tubular kummid eelmise suvega võrreldes muutunud hoopis kallimaks. Seda sisseostuhindade tõusu tõttu.
Talvel pakkusime korra soodsamalt ja seda seetõttu, et pakkusime laos olevat kaupa ja isegi alla sisseostuhinna.
Ise sõitjana julgen öelda, et kui tahad minna kindla peale ja saada suht soodsalt läbi, siis soovitan keskklassi clincherkumme. Näiteks Vittoria Diamantet.
Kui vahendeid juba rohkem liigub ja tulemusspordiga tegeleda, siis muidugi on teine teema.
Talvel pakkusime korra soodsamalt ja seda seetõttu, et pakkusime laos olevat kaupa ja isegi alla sisseostuhinna.
Ise sõitjana julgen öelda, et kui tahad minna kindla peale ja saada suht soodsalt läbi, siis soovitan keskklassi clincherkumme. Näiteks Vittoria Diamantet.
Kui vahendeid juba rohkem liigub ja tulemusspordiga tegeleda, siis muidugi on teine teema.
Re: tubulari valik
Taaramäe kirjutab blogis Vittoria Corsa Evo SC-st: "Ja üks parimaid uudiseid on see, et Vittorial on uued võistluskummid, milledega võib ka märjal asfaldil kurvides painutada kartmata, et ühtäkki ratast enam all pole..."
Lugu ise on siin: http://www.rattaprofid.ee/blogi
Lugu ise on siin: http://www.rattaprofid.ee/blogi
Re: tubulari valik
Ka värske võistluskogemus olemas nüüd GP La Marseillaise raames.tarmo kirjutas:Taaramäe kirjutab blogis Vittoria Corsa Evo SC-st: "Ja üks parimaid uudiseid on see, et Vittorial on uued võistluskummid, milledega võib ka märjal asfaldil kurvides painutada kartmata, et ühtäkki ratast enam all pole..."
Lugu ise on siin: http://www.rattaprofid.ee/blogi
"Märja asfaldiga saime testida uusi Vittoria kumme. Need toimisid suurepäraselt, vastupidiselt eelmisele aastale. Laskumistel andis kallutada küll ja eesotsas püsimine ei valmistanud mingeid probleeme."
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: tubulari valik
Kas sel hooajal oleks võimalik reaalselt tellida ka tavalisi kumme, näiteks Rubino Pro värki?tarmo kirjutas:Taaramäe kirjutab blogis Vittoria Corsa Evo SC-st: "Ja üks parimaid uudiseid on see, et Vittorial on uued võistluskummid, milledega võib ka märjal asfaldil kurvides painutada kartmata, et ühtäkki ratast enam all pole..."
Lugu ise on siin: http://www.rattaprofid.ee/blogi
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: tubulari valik
Kas sel hooajal oleks võimalik reaalselt tellida ka tavalisi kumme, näiteks Rubino Pro värki?
ET-bike müüs Rubino Pro kumme nii eelmisel aastal kui ka sellel aastal on need neil tootevalikus.
Kuidas reaalse tellimisega on, seda ei tea.
ProShopis on laos nii Rubino Pro, kui ka Diamante pea täielik värvivalik. Samuti on võimalik tellida Open Corsa EVO CX-i.
ET-bike müüs Rubino Pro kumme nii eelmisel aastal kui ka sellel aastal on need neil tootevalikus.
Kuidas reaalse tellimisega on, seda ei tea.
ProShopis on laos nii Rubino Pro, kui ka Diamante pea täielik värvivalik. Samuti on võimalik tellida Open Corsa EVO CX-i.
Re: tubulari valik
Keegi teab, mis kummid need "eelmise aasta" kummid olid, mis siis märjal nii hästi ei pidanud?Mati kirjutas:Ka värske võistluskogemus olemas nüüd GP La Marseillaise raames.tarmo kirjutas:Taaramäe kirjutab blogis Vittoria Corsa Evo SC-st: "Ja üks parimaid uudiseid on see, et Vittorial on uued võistluskummid, milledega võib ka märjal asfaldil kurvides painutada kartmata, et ühtäkki ratast enam all pole..."
Lugu ise on siin: http://www.rattaprofid.ee/blogi
"Märja asfaldiga saime testida uusi Vittoria kumme. Need toimisid suurepäraselt, vastupidiselt eelmisele aastale. Laskumistel andis kallutada küll ja eesotsas püsimine ei valmistanud mingeid probleeme."
Endal plaan võistlusjooksudele tubularid soetada ja valikus nii Vittoria Corsa EVO CX kui ka SC. Hinnavahe 3€/tk. Ei ole päris täpselt aru saanud, mis vahe neil kummidel on.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: tubulari valik
Vittoria EVO CX on need märjaga halvemini pidavad. Väga hea on Conti Competition- peavad väga hästi kõikides oludes, vastupidavad ja samas ei täheldanud, et nad veeremist takistaks.rainerhq kirjutas:Keegi teab, mis kummid need "eelmise aasta" kummid olid, mis siis märjal nii hästi ei pidanud?
Endal plaan võistlusjooksudele tubularid soetada ja valikus nii Vittoria Corsa EVO CX kui ka SC. Hinnavahe 3€/tk. Ei ole päris täpselt aru saanud, mis vahe neil kummidel on.