Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Need väravad tekitavad väga lühiajalise tugeva magnetvälja ja mõõdavad selle kadumise kiirust voolu lakkamisel. Kui sinna magnetvälja panna metallobjekt, siis tekib selles ka magnetväli. See metalleseme tekitatud lisamagnetväli venitab seda kadumisaega pikemaks ja seda mõõdetaksegi. Metalli liik, suurus, asukoht ja kuju on kõik olulised.
Implantaadid on reeglitepäraselt reguleeritud detektorite tundlikuse piiri peal - nelja auguga plaati nad ei leia ja kümne auguga plaadi leiavad kindlasti.
Endal on neljandat kuud kaelas plaat ja kuus kruvi. Seni pole ükski värav veel reageerinud. Kui reageerib, siis loodan jutu ja käsidetektoriga kaela "ülekammimise" abil edasi pääseda.
Plaadi sain Lastekangrul kolmapäevaku eel rada proovides. Tööpäevast natuke uimane, eriti lahedast rajast uljas ja pidurdamises võhik, lasin laskumisel enne Kotka Tõusu pidurit järgi, kuna ei tundunud üldse nii kole, ehkki märk oli asjakohaselt väljas. Siis nägin väikest hüpekat laskumise lõpus, kohkusin, rabasin pidurit ja lendasin rattalt pea ees maasse - täpselt nagu Sheldon Brown kirjutab.
Veel korra suured tänud Märt Küüdile ja Kaimo Sirakule kes mu sealt leidsid ja Mustamäele toimetasid. Algul paistis, et murdunud lülijätked kasvavad kokku (tavaliselt kasvavad) ja opi pole vaja, aga juhtus mingi jama, lülid hakkasid liikuma, tuli puusanukist uued kettad teha ja plaat panna. Kokku siis neli kuud "peaga mittevehkimist" nagu arst ette kirjutas. Praegu on olemine ja pea liikuvus juba normaalne, ehkki neelatades kisub kõri veel vastikult. Plaadi äravõtmisest pole seni juttu olnud aga viimasel visiidil küsin selle üle.
Rubriigist "meditsiinilisi õudusjutte" räägiti kellestki, kellel oli randme juures plaat, mis pidi ära võetama. Mingil põhjusel ta venitas sellega ja tulemuseks oli see, et plaadi serv hõõrus keskmise näpu kõõluse läbi.
Õppetunnid - ilma mobiilita enam sõitma ei lähe, esimese ringi võõrast rada sõidan ekstra rahulikult ja pidurdamise õpin selgeks.
Arne
Implantaadid on reeglitepäraselt reguleeritud detektorite tundlikuse piiri peal - nelja auguga plaati nad ei leia ja kümne auguga plaadi leiavad kindlasti.
Endal on neljandat kuud kaelas plaat ja kuus kruvi. Seni pole ükski värav veel reageerinud. Kui reageerib, siis loodan jutu ja käsidetektoriga kaela "ülekammimise" abil edasi pääseda.
Plaadi sain Lastekangrul kolmapäevaku eel rada proovides. Tööpäevast natuke uimane, eriti lahedast rajast uljas ja pidurdamises võhik, lasin laskumisel enne Kotka Tõusu pidurit järgi, kuna ei tundunud üldse nii kole, ehkki märk oli asjakohaselt väljas. Siis nägin väikest hüpekat laskumise lõpus, kohkusin, rabasin pidurit ja lendasin rattalt pea ees maasse - täpselt nagu Sheldon Brown kirjutab.
Veel korra suured tänud Märt Küüdile ja Kaimo Sirakule kes mu sealt leidsid ja Mustamäele toimetasid. Algul paistis, et murdunud lülijätked kasvavad kokku (tavaliselt kasvavad) ja opi pole vaja, aga juhtus mingi jama, lülid hakkasid liikuma, tuli puusanukist uued kettad teha ja plaat panna. Kokku siis neli kuud "peaga mittevehkimist" nagu arst ette kirjutas. Praegu on olemine ja pea liikuvus juba normaalne, ehkki neelatades kisub kõri veel vastikult. Plaadi äravõtmisest pole seni juttu olnud aga viimasel visiidil küsin selle üle.
Rubriigist "meditsiinilisi õudusjutte" räägiti kellestki, kellel oli randme juures plaat, mis pidi ära võetama. Mingil põhjusel ta venitas sellega ja tulemuseks oli see, et plaadi serv hõõrus keskmise näpu kõõluse läbi.
Õppetunnid - ilma mobiilita enam sõitma ei lähe, esimese ringi võõrast rada sõidan ekstra rahulikult ja pidurdamise õpin selgeks.
Arne
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Uh, hirmsad lood.
Ma ise tänan õnne, et üleeile kiiver peas oli. Kukkusin oma hooletusest trenni tehes asfaltteele (märjad lehed ja tähelepanematus). Pea käis kolakaga vastu maad, aga kiiver pehmendas niivõrd, et pääsesin selles osas ehmatusega. Eks põlv-küünarnukk saavad nädalaga jälle "sõidukorda".
Ma ise tänan õnne, et üleeile kiiver peas oli. Kukkusin oma hooletusest trenni tehes asfaltteele (märjad lehed ja tähelepanematus). Pea käis kolakaga vastu maad, aga kiiver pehmendas niivõrd, et pääsesin selles osas ehmatusega. Eks põlv-küünarnukk saavad nädalaga jälle "sõidukorda".
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Minu jaoks oli kõige ebameeldivam kukkumine talvel. Tulin hea hooga Tartus toomemäest alla, aga ei märganud, et ühtäkki polnud mu all enam asfaldi värvusega asfalt. Selgus, et sinna oli sile kiilasjää tekkinud. Hoog õnneks suur ei olnud, pakun, et üle 30 km/h ei olnud, sest talvel ma kimaja tüüp pole. Peale seda jälgin alati talvel sõites pinksalt teed. Midagi erilist ei juhtunud. Pea käis korra vastu asfaldit ära ja pilt käis korra eest ära... Tõusin püsti istusin sadulasse ja sõitsin koju tagasi. Hiljem selgus, et kulm oli samuti veidi katkine. Rattateel käivate jalakäijate pärast olen kaks korda põlvelt maha nühkinud. Viimane kukkumine oli selle nädala alguses. Hommikul vara sättisin end sadulasse ja võtsin hea hoo sisse. Nädalavahetusel sai aga rattal kummid ära vahetatud ja pidavus polnud see mis enne. Tagajärjeks oli paar veriseid põlvi ja lõhkised püksid. Ma olen harjunud teatud kurvides, teatud kiirusega sõitma. Iga päev neid kurve läbides kujuneb lihtsalt selline rutiin, aga nüüd pean end tagasi hoidma, muidu lõhun jälle oma lolluse tõttu pükse ja põlvi. Rattaspordiga ma ei tegele, aga Tartus sõidan iga päev. Tööpäeviti sõidan ühest linnaotsast teise ja tagasi. Nii et vahel ikka juhtub. Õnneks on autojuhid mu naha ja luud veel säilitanud.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
http://www.youtube.com/watch?v=wc11mgCT ... r_embedded
Aga ega ma ei kurda.Nii nagu arst ütles nii ka oli. nädala pärast ribid enam ei valutanud ja sai jälle hingata.
Aga ega ma ei kurda.Nii nagu arst ütles nii ka oli. nädala pärast ribid enam ei valutanud ja sai jälle hingata.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Õiged mehed kiivrit ei kanna?metslane kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=wc11mgCT ... r_embedded
Aga ega ma ei kurda.Nii nagu arst ütles nii ka oli. nädala pärast ribid enam ei valutanud ja sai jälle hingata.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Mina liigun linnas üldiselt kuni 20 km/h vaatamata 10-aastasele kogemusele (kah iga päev ja aastaringselt). Üle selle on mu jaoks juba "kimamine" ja seda ma harrastan vaid siis, kui pole ohtu mulle endale ja ümbrusele Näiteks Lossi tänavast ma tulen alla väga aeglaselt ja seda ka suvel.Monty kirjutas:Minu jaoks oli kõige ebameeldivam kukkumine talvel. Tulin hea hooga Tartus toomemäest alla, aga ei märganud, et ühtäkki polnud mu all enam asfaldi värvusega asfalt. Selgus, et sinna oli sile kiilasjää tekkinud. Hoog õnneks suur ei olnud, pakun, et üle 30 km/h ei olnud, sest talvel ma kimaja tüüp pole. Peale seda jälgin alati talvel sõites pinksalt teed. Midagi erilist ei juhtunud. Pea käis korra vastu asfaldit ära ja pilt käis korra eest ära... Tõusin püsti istusin sadulasse ja sõitsin koju tagasi. Hiljem selgus, et kulm oli samuti veidi katkine. Rattateel käivate jalakäijate pärast olen kaks korda põlvelt maha nühkinud. Viimane kukkumine oli selle nädala alguses. Hommikul vara sättisin end sadulasse ja võtsin hea hoo sisse. Nädalavahetusel sai aga rattal kummid ära vahetatud ja pidavus polnud see mis enne. Tagajärjeks oli paar veriseid põlvi ja lõhkised püksid. Ma olen harjunud teatud kurvides, teatud kiirusega sõitma. Iga päev neid kurve läbides kujuneb lihtsalt selline rutiin, aga nüüd pean end tagasi hoidma, muidu lõhun jälle oma lolluse tõttu pükse ja põlvi. Rattaspordiga ma ei tegele, aga Tartus sõidan iga päev. Tööpäeviti sõidan ühest linnaotsast teise ja tagasi. Nii et vahel ikka juhtub. Õnneks on autojuhid mu naha ja luud veel säilitanud.
Aga eks igaüks leiab omale sobivaima kiiruse... mul on ka see asi, et linnas üle 20 km/h lastes kipub mu tähelepanuvõime tuntavalt vähenema ja on olnud ka üksikuid juhuseid, mis seetõttu oleks peaaegu pahasti lõppenud.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
pole enda juhus, aga juudituubis üleval selline asi http://www.youtube.com/watch?v=_bv469YG ... re=related
juhtub ka selliseid asju: http://www.youtube.com/watch?v=LIslEGyl ... ature=fvwp 0:30 juhtub asi
endal on olnud suurem kukkumine kuskil lapsepõlves 14-15 aastasena kui sõitsin tuttavatel asfalt teedel. Ei pannud tähele, et ühel kanalisatsiooni kaevul puudus luuk. Nii ma sinna sisse panin ja üle lenksu käisin. Kiirus oli ikka kuskil 25km/h, et päris hea lennu sai. Kiivrit polnud, aga õnneks läks hästi ja jalad ja käed said aint kriimustada. Pea valutas ka natuke, aga katki ei tundunud olevad ja järgmine päev oli kõik ok.
juhtub ka selliseid asju: http://www.youtube.com/watch?v=LIslEGyl ... ature=fvwp 0:30 juhtub asi
endal on olnud suurem kukkumine kuskil lapsepõlves 14-15 aastasena kui sõitsin tuttavatel asfalt teedel. Ei pannud tähele, et ühel kanalisatsiooni kaevul puudus luuk. Nii ma sinna sisse panin ja üle lenksu käisin. Kiirus oli ikka kuskil 25km/h, et päris hea lennu sai. Kiivrit polnud, aga õnneks läks hästi ja jalad ja käed said aint kriimustada. Pea valutas ka natuke, aga katki ei tundunud olevad ja järgmine päev oli kõik ok.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Minu kiirus sõltub rattast. Kui ma pedaalin ühekäigulist, siis kiirus üle 20km/h naljalt ei tõuse. Ainult mäest alla lasen vabahooga ehk kusagil 30 km/h. Igapäevaselt sõidan kuuekäigulisega, niisiis on kiirused suuremad. Hommikul sõites olen end mitu korda ohtlikust olukorrast avastanud, aga kiirust pole seepärast veel vähendanud. Hommikuti on autojuhid nii närvilised, et autoteele väga ei kipu. Enamus kukkumised on rattaga siiski hommikuti juhtunud Kõige rohkem ajavad närvi katkised püksid või siis kõver kahvel.hall kass kirjutas:Mina liigun linnas üldiselt kuni 20 km/h vaatamata 10-aastasele kogemusele (kah iga päev ja aastaringselt). Üle selle on mu jaoks juba "kimamine" ja seda ma harrastan vaid siis, kui pole ohtu mulle endale ja ümbrusele Näiteks Lossi tänavast ma tulen alla väga aeglaselt ja seda ka suvel.
Aga eks igaüks leiab omale sobivaima kiiruse... mul on ka see asi, et linnas üle 20 km/h lastes kipub mu tähelepanuvõime tuntavalt vähenema ja on olnud ka üksikuid juhuseid, mis seetõttu oleks peaaegu pahasti lõppenud.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Sõitsin 20 aastat tagasi kodu lähedal oma Desnaga vastu kanalisatsioonikaevu raket, ulatus maapinnast 20cm kõrgemale. Tulemuseks oli vasaku pöidla murd + pöidla liigesest välja tulek. Paar oppi ja 6 kuud arstide vahet jooksmist. Igatahes täna kõik toimib.
..............
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Sõidan siis kui tahan...
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Jälgi meid Facebook-is https://www.facebook.com/pages/Tervises ... 8024251491
Jälgi meid Facebiook-is https://www.facebook.com/biketravel.ee/
Jälgi meid Facebiook-is https://www.facebook.com/biketravel.ee/
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Inglise keele hoiatus
"One hungry Bear"
Alates 1:45
kuni 3:05
Pole mõeldud kellegi üle irvitamise ega targutamisena (nagunii Bear paistab aina enam šõumehena - eks ainult nõnda USA-s midagi turustada võimalik ongi).
PS! Peaks sobima teemasse (paneb vähemalt mõtlema - näiteks midagi teadmata ei tohiks hakata hoolimatult kukkunut lohistama ega püsti tõstma).
"One hungry Bear"
Alates 1:45
kuni 3:05
Pole mõeldud kellegi üle irvitamise ega targutamisena (nagunii Bear paistab aina enam šõumehena - eks ainult nõnda USA-s midagi turustada võimalik ongi).
PS! Peaks sobima teemasse (paneb vähemalt mõtlema - näiteks midagi teadmata ei tohiks hakata hoolimatult kukkunut lohistama ega püsti tõstma).
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Minu näol on tegemist Downhilleriga. Ütleme niimoodi, et see pilt seal eespool kajastab suurepäraselt meie tavapäraseid võistluspäevi.
Enda räigeim mats oli sel suvel Balti karikasarja 2sel etapil leedus. Kõik oli vinge, rada oli vinge, ainult sitaks palav oli.
Kõik oli vinge kuni võistlussõiduni. Raja kiireim koht, olid alguses kurvid, siis tuli üks drop, pikk ja suhteliselt järsk sirge, ja peale seda "lennuk" drop. Lennuk tähendas seda, et ta oli suht madal, nii 70 cm maast umbes, aga kuna kiirus sinna peale minekul oli 50-60+ kanti, siis sai sealt 10 meetrit lendu, kõvemad mehed isegi 15. Mina sellel sirgel läksin natukene liiga julgeks (algaja nagu ma olen alles), mõtlesin et hoian paar sekundit kokku ja ei näpi pidurit. Seda ma ei teinud, kuni dropi peal sain aru, et siit midagi head ei tule. Tuli paar meetrit lendu, maandusin viltu, lenks risti, üle nipli. Haiget ei saanudki eriti hullult (tänan enda kaitsevarustust). Esipöia võis aga maha kanda, sest see oli banaan ja pooleks. Sisekas lõhkes ka peale matsu. Sisekumm oli sõnaotses mõttes spagetid ainult. Nii hullusti, et ei käinud amordi vahelt läbi enam. Et pärast asja auto katusele panna, pidin ikka pöial korralikult hüppama.
Ütlekski selle peale, et DH kukkumised näevad räigemad välja, aga nad ei ole nii räiged kuna kaitsevarustus on väga hea.
XCs võib ennast palju väiksema kiiruse pealt väga katki kukkuda, kuna kaitsevarustus puudub ju peaaegu.
Ja sõidan ikka rõõmuga DHd edasi, see mats ei võtnud tükki küljest..
Enda räigeim mats oli sel suvel Balti karikasarja 2sel etapil leedus. Kõik oli vinge, rada oli vinge, ainult sitaks palav oli.
Kõik oli vinge kuni võistlussõiduni. Raja kiireim koht, olid alguses kurvid, siis tuli üks drop, pikk ja suhteliselt järsk sirge, ja peale seda "lennuk" drop. Lennuk tähendas seda, et ta oli suht madal, nii 70 cm maast umbes, aga kuna kiirus sinna peale minekul oli 50-60+ kanti, siis sai sealt 10 meetrit lendu, kõvemad mehed isegi 15. Mina sellel sirgel läksin natukene liiga julgeks (algaja nagu ma olen alles), mõtlesin et hoian paar sekundit kokku ja ei näpi pidurit. Seda ma ei teinud, kuni dropi peal sain aru, et siit midagi head ei tule. Tuli paar meetrit lendu, maandusin viltu, lenks risti, üle nipli. Haiget ei saanudki eriti hullult (tänan enda kaitsevarustust). Esipöia võis aga maha kanda, sest see oli banaan ja pooleks. Sisekas lõhkes ka peale matsu. Sisekumm oli sõnaotses mõttes spagetid ainult. Nii hullusti, et ei käinud amordi vahelt läbi enam. Et pärast asja auto katusele panna, pidin ikka pöial korralikult hüppama.
Ütlekski selle peale, et DH kukkumised näevad räigemad välja, aga nad ei ole nii räiged kuna kaitsevarustus on väga hea.
XCs võib ennast palju väiksema kiiruse pealt väga katki kukkuda, kuna kaitsevarustus puudub ju peaaegu.
Ja sõidan ikka rõõmuga DHd edasi, see mats ei võtnud tükki küljest..
Team Vänt
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Mul pole sellist laksu olnud veel, kus mälukas oleks olnud või siis õmmeldud või midagi sellist.Küllaga oli siin paar aastat tagasi kuskil maikuu lõpus juhus, kus Taari-Saarepeedi tee peal sõites(läksin kooli rattaga), ja käiku vahetades, järsku suht ülepea käisin, küünarnukk oli veidi verine.Igatahes tagant tulid kaks Mercedes, üks nendest jäi seisma, küsiti kas midagi väga hullu, ma vastasin et eriti mitte, ja noh kolm kilomeetrit oli koolini jäänud, nii, et kannatasin ära.
Kusjuures ma tookord ei saanudki aru, mis viga oli, kas siis käiguvaheti tõttu või äkki jäid teksad vahele, ma ise arvan seda esimest varianti.
Kusjuures ma tookord ei saanudki aru, mis viga oli, kas siis käiguvaheti tõttu või äkki jäid teksad vahele, ma ise arvan seda esimest varianti.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Ülepea käimist ei saa vigane käiguvahetus põhjustada. Ülepea lendad siis, kui esiratas äkitselt kiilub või jääb kinni.
Re: Oled kunagi kõvasti kukkunud? Jaga kogemusi!
Saab,mehed,saab Tahtmist ja jõudu peab olema