Kahjuks lukku keeramise mehhanismi ei loe reklaamijutust välja.

on ilmselt kallimat tavaari ka iminappadega liigutatud (klaasfassaadid jne), usaldusväärsust peaks jätkuma küll aga lukustamise all mõeldi ilmselt ratta lukustust antud nappade külge, mida ei tundu pakutavat...Ailar kirjutas:Päris mugav iseenest, aga ei tundu üldse väga usaldusväärne
Imelik mõelda, et su tutikas 100 tonnine võistluspüss, mille jaoks oled juba 2 aastat säästnud, seisab katusel iminappadega.
Ailar kirjutas:Päris mugav iseenest, aga ei tundu üldse väga usaldusväärne
Imelik mõelda, et su tutikas 100 tonnine võistluspüss, mille jaoks oled juba 2 aastat säästnud, seisab katusel iminappadega.
eks vanad on vist disaininudki asja pigem selliseks, et on väga mugav 1 minutiga krempel katusele panna ning maha võtta, kahjuks ka pättidelcitybike kirjutas:lukustamisega vist keeruline jah, sest isegi kui ratta nappadega hoidja külge saad siis võib kurikael lihtsalt naaskli või kruvika napa alla surada ja kogu kupatuse kaasa hiivata
seal on agregaadil aku pealt kompressor järgi koos alarõhu kontrolliga kontuurides.tommike kirjutas: on ilmselt kallimat tavaari ka iminappadega liigutatud (klaasfassaadid jne)
Niipalju kui ma ülevaateid olen lugenud, siis Eesti mastaabis ringi vurada nende nappadega pole mingi küsimus, vanad on sõitnud sadu kilomeetreid ilma täiendava vaakumi pumpamiseta.Kuldar kirjutas: Kõnealuste nappade usaldatavus põhineb suuresti kontaktpinna puhtusel ja kvaliteedil. Lakud katust iga kord kui külge paned. Lisaks autovärvi ebatasasus ja mikrokraapsud kustkaudu õhk varem või hiljem "tuppa tuleb".