epl.ee-s käib sõnasõda
epl.ee-s käib sõnasõda
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
mingi jube mees ilmselt.UrmasL kirjutas:Aga muuseas, kas te teate kes hr. Prussakov oli? Vihjeks niipalju, et elas see mees 19. sajandil.
Igatahes on tüübid oma klubile juba eos karuteene teinud, sest isegi kui meie aated kattuksid, siis sellise nimega klubisse mina küll ei tahaks kuuluda. Seosed prussakate, mustuse, venelaste jms. jamaga
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Aga mõnes mõttes ka pioneer. Minu andmetel oli tegu mehega kes konstrueeris esimese Full Suspension ratta Ja seda juba 1887 aastal.priidik kirjutas:Legend räägib et Prussakov leiutas jalgratta pärast seda kui ta juba leiutatud oli. Ühesõnaga kilplane. See ühing peaks mõtlema ka kelle nad omale eeskujuks seavad.UrmasL kirjutas:Aga muuseas, kas te teate kes hr. Prussakov oli? Vihjeks niipalju, et elas see mees 19. sajandil.
Ja kui mass ka kokku tuleks, siis peaks nad vist LE punkt 214 järgi tegutsema :west kirjutas:nojah, mis massiga sõitu sa linnavahel teed kui massi pole. .
214. kariloomi tohib ajada ainult valge ajal ja võimalikult tee parempoolse ääre lähedal. Ajajaid peab olema nii palju, et oleks tagatud ohutus ja loomade kooshoidmine. Vajaduse korral tuleb loomad rühmitada.
Ok, see on fun küll kõrvalt vaadata kuidas ühed endale nime üritavad teha(poliitika on sees suhtes muidugi ületamatu) Kommide põhjal mul tekkis siis enda määratlemisega raskusi, et ma olen ju rattur aga siis mitte selline , kes tädi Maalina rattateel sõidab aga mitte ka proff(küll riides sinnakanti+enesetunne ei luba isegi asjatundmatule niimoodi paista) aga siiski sõidan autoteel.Et siis täpse määratlusega jään hätta- harrastja nii lai mõiste.
Vabandan tagantjärge offtopicu(ja oma meelte segaduse ) eest.
Vabandan tagantjärge offtopicu(ja oma meelte segaduse ) eest.
Loevad ja juba suvel vaidlesid siin kah.Ereliukas kirjutas:prussakovide tähelepanuvajadus on nii suur, et selle saavutamiseks on nad valmis tegema absoluutselt kõike, just nagu savisaar võimu jaoks. loodetavasti loeb ka mõni neist veloclubbersit ja saab aru, et esindavad nad oma arvamuses ainult ise ennast, mitte enamikke rattureid.
Mis ajajat sa loomast endast saad. VCE-le üks funktsioon juurdemart kirjutas:Ja kui mass ka kokku tuleks, siis peaks nad vist LE punkt 214 järgi tegutsema :west kirjutas:nojah, mis massiga sõitu sa linnavahel teed kui massi pole. .
214. kariloomi tohib ajada ainult valge ajal ja võimalikult tee parempoolse ääre lähedal. Ajajaid peab olema nii palju, et oleks tagatud ohutus ja loomade kooshoidmine. Vajaduse korral tuleb loomad rühmitada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ehe, ega ikka ei ole küll nii, et ratas hea ja auto paha. Teab keegi, kus seda Raivo Aegi artiklit lugeda saab, millele vastuseks see kirjutatud on?
Vist leidsin juba ise ka üles. http://www.epl.ee/artikkel.php?ID=245661 kuigi selle nimi ei ole "Tähelepanu, jalgrattur!".
Vist leidsin juba ise ka üles. http://www.epl.ee/artikkel.php?ID=245661 kuigi selle nimi ei ole "Tähelepanu, jalgrattur!".
Sattusin eile ETV-st Osooni vaatama. Üks lõik oli pühendatud teemale - autovaba päev. Mõne sõnaga räägiti ka rattasõidust Tln-a tingimustes. Taga jooksis pilt arvatavasti prussakovide ettevõtmisest. Näidatud ratturitest jäi küll mulje, et anarhistid väntavad mõttetult linnavahel. Kõigetipuks - üks näitas mu meelest operaatorile/televaatajale kätesümbolit f**k you .
Olen kevadest saadik velo.clubbers.ee lehte lugenud, aga siiani ei ole foorumis veel sõna võtnud (enne seda lugesin ee.hobi.velo uudisgruppi). Nüüd tuleb seda siiski teha. Ütlen kohe ära, et kuulun Prussakovi nim. Rattaühingusse (PRÜ) selle loomisest saati.Ereliukas kirjutas:prussakovide tähelepanuvajadus on nii suur, et selle saavutamiseks on nad valmis tegema absoluutselt kõike, just nagu savisaar võimu jaoks.
loodetavasti loeb ka mõni neist veloclubbersit ja saab aru, et esindavad nad oma arvamuses ainult ise ennast, mitte enamikke rattureid.
Nüüd siis tagasi teema juurde. Minu jaoks on siiani velo.clubbers foorumi põhiliseks plussiks olnud teemade ja kommentaaride asjalikkus. Ei ole täheldanud mõttetuid lahmivaid kommentaare ja muud säärast, mida paljudes foorumites näha võib. See, mis Erelikukas siin praegu ütles, taandab selle foorumi teema paraku kuhugi Delfi kommentaaride tasemele.
Kas on foorumi kasutajal Ereliukas täpsed andmed selle kohta, milline on PRÜ tähelepanuvajadus? On ta üldse kursis asjaoludega mille tõttu see artikkel EPLi üldse sattus? Ei ole mõtet niisama lahmida.
CMRi eesmärgiks ei olegi jalgrattasportlasi tänavale sõtima tuua. Sihrgrupiks on nn tavalised inimesed, kellest, olgem ausad, nii mõnedki ei julge üksi rattaga Tallinna tänavatel liikuda. Seda, et esimesel aastal kuigi palju osalejaid ei ole, oli ette näha.west kirjutas:nojah, mis massiga sõitu sa linnavahel teed kui massi pole. eks sellepärast kribatakse veel viimase jõuga nupukesi treida ajalehte.
Nii et rohkem tolerantsust velo.clubbers.ee-lased. Kõik ei sõida rattaga ainult trenni tegemise eesmärgil.
Härra Taidur, prussakovlaste heades eesmärkides ei kahtle siin keegi, aga miks kirjutada artikleid, mille kallal tõepoolest norida võiks? Asjalik ja läbimõtestatud lähenemine-tegutsemine toob paraku rohkem kasu. Nii artiklite kirjutamisel kui ka ürituste organiseerimisel....
Ja võtke kirjutatut sõbralike (ka heasoovlikel inimestel on sageli kasulik mõnele ebameeldivale asjale viidata) avaldustena, mitte kibestumisega. See pole ju nii raske?
Ja võtke kirjutatut sõbralike (ka heasoovlikel inimestel on sageli kasulik mõnele ebameeldivale asjale viidata) avaldustena, mitte kibestumisega. See pole ju nii raske?
Lgp Taidur
Ma nüüd ka natuke sõna võtan, sinu jutt nagu hinge läks.
On au tibake Teie juhti ja liidrit Erkot tunda, rohkem küll teretuttavad.
Töötan Tallinnas, nn vanas Tallinna Panga majas ja aknad avanevad Kaarli puiesteele. Tänavu suvel nägin praktiliselt iga nädal Erkot rattaga tööle tulemas. Nagu tead sõidab ta tandemiga, enamasti oli ta seal üksi. Liikluseeskirjade täitmisega on tal raskusi, üle kolme rea suvaliselt keeramine oli sagedane nähtus, kusjuures ei mingeid käemärke vms. Selge see, et ka autojuhtidel kihvatab. Samuti ei kanna ta kiivrit (oma asi muidugi, ise teab). Kui Teie eesmärk on turvalist rattasõitu edendada ja propageerida, siis võiksite ise eeskuju anda. Kui ma rattasõidust midagi ei teaks, siis selliselt mehelt ma küll eeskuju ei võtaks ja jätaks pigem ratta ostmata.
Ma nüüd ka natuke sõna võtan, sinu jutt nagu hinge läks.
On au tibake Teie juhti ja liidrit Erkot tunda, rohkem küll teretuttavad.
Töötan Tallinnas, nn vanas Tallinna Panga majas ja aknad avanevad Kaarli puiesteele. Tänavu suvel nägin praktiliselt iga nädal Erkot rattaga tööle tulemas. Nagu tead sõidab ta tandemiga, enamasti oli ta seal üksi. Liikluseeskirjade täitmisega on tal raskusi, üle kolme rea suvaliselt keeramine oli sagedane nähtus, kusjuures ei mingeid käemärke vms. Selge see, et ka autojuhtidel kihvatab. Samuti ei kanna ta kiivrit (oma asi muidugi, ise teab). Kui Teie eesmärk on turvalist rattasõitu edendada ja propageerida, siis võiksite ise eeskuju anda. Kui ma rattasõidust midagi ei teaks, siis selliselt mehelt ma küll eeskuju ei võtaks ja jätaks pigem ratta ostmata.
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...
Kas on foorumi kasutajal Ereliukas täpsed andmed selle kohta, milline on PRÜ tähelepanuvajadus? On ta üldse kursis asjaoludega mille tõttu see artikkel EPLi üldse sattus? Ei ole mõtet niisama lahmida.
Olen rõõmus, et pälvisin Teie tähelepanu.
Möönan, et täpseid, uuringute teel saadud andmeid Prussakovide tähelepanuavalduse ja protestivaimu kohta pole, andmed on hinnangulised, hinnang on antud selle põhjal, mis Prussakovidest pressi vahendusel kuulda on olnud.
Lahmiv kõneviis oli tingitud Prussakovide liidri artikli lahmivast iseloomust.
See jutuks olev Prussakovide liidri artikkel oli esialgselt 19.09 epl kommentaar artiklile, kus manitseti politsei poolt rattureid mõistlikult liiklema. Kommisin ka seda Ratturi nime all.
Kuidas see E Valgu komm iseseisvalt ilmus - jäägu epl ajakirjanike ja Prussakovide liidri vahele.
Olen seda meelt, et liikluses peab valitsema elementaarne kord, nii autojuhtide, jalakäijate ja ka ratturite poolt.
Kuna mu aastane kilometraaz nii rattaga, kui ka autoga, pole väikeste killast, siis arvan endal olevat õiguse antud teemal sõna võtta.
Kuna täidan rattaga liikluses enamikke elementaarseid reegleid: peatumine punase tule taga, suuna näitamine pöördel ja rea vahetusel jne ja olen kogenud enamike autojuhtide mõistvat suhtumist enda vastu, siis kardan, et Prussakovide liidri kommist tekkinud artikkel külvab vihavaenu autojuhtide ja ratturite vahele ning nii mõnigi autojuht käitub eeskirju täitva ratturiga vähemmõistvalt v kiusavalt-vihaselt.
Mitte keegi pole PÜHA LEHM.
Nii et rohkem tolerantsust velo.clubbers.ee-lased. Kõik ei sõida rattaga ainult trenni tegemise eesmärgil.[/quote]
Rohkem tolerantsust, on ka minu mõte, kuid tolerantsust autojuhtide ja ratturite vahel ei saavutata autojuhtide ühepoolsete järeleandmistega ja grupi ratturite lolli protestivaimuga.
[/code]
Olen rõõmus, et pälvisin Teie tähelepanu.
Möönan, et täpseid, uuringute teel saadud andmeid Prussakovide tähelepanuavalduse ja protestivaimu kohta pole, andmed on hinnangulised, hinnang on antud selle põhjal, mis Prussakovidest pressi vahendusel kuulda on olnud.
Lahmiv kõneviis oli tingitud Prussakovide liidri artikli lahmivast iseloomust.
See jutuks olev Prussakovide liidri artikkel oli esialgselt 19.09 epl kommentaar artiklile, kus manitseti politsei poolt rattureid mõistlikult liiklema. Kommisin ka seda Ratturi nime all.
Kuidas see E Valgu komm iseseisvalt ilmus - jäägu epl ajakirjanike ja Prussakovide liidri vahele.
Olen seda meelt, et liikluses peab valitsema elementaarne kord, nii autojuhtide, jalakäijate ja ka ratturite poolt.
Kuna mu aastane kilometraaz nii rattaga, kui ka autoga, pole väikeste killast, siis arvan endal olevat õiguse antud teemal sõna võtta.
Kuna täidan rattaga liikluses enamikke elementaarseid reegleid: peatumine punase tule taga, suuna näitamine pöördel ja rea vahetusel jne ja olen kogenud enamike autojuhtide mõistvat suhtumist enda vastu, siis kardan, et Prussakovide liidri kommist tekkinud artikkel külvab vihavaenu autojuhtide ja ratturite vahele ning nii mõnigi autojuht käitub eeskirju täitva ratturiga vähemmõistvalt v kiusavalt-vihaselt.
Mitte keegi pole PÜHA LEHM.
Nii et rohkem tolerantsust velo.clubbers.ee-lased. Kõik ei sõida rattaga ainult trenni tegemise eesmärgil.[/quote]
Rohkem tolerantsust, on ka minu mõte, kuid tolerantsust autojuhtide ja ratturite vahel ei saavutata autojuhtide ühepoolsete järeleandmistega ja grupi ratturite lolli protestivaimuga.
[/code]
ei taha teemat uppida kuid siiski vastaks ka s, muidu peetakse mind veel mõneks Delfi ärplejaks, kuigi ka Delfis olen asjalikke kommentaare pärispalju kohanud.Taidur kirjutas: CMRi eesmärgiks ei olegi jalgrattasportlasi tänavale sõtima tuua. Sihrgrupiks on nn tavalised inimesed, kellest, olgem ausad, nii mõnedki ei julge üksi rattaga Tallinna tänavatel liikuda. Seda, et esimesel aastal kuigi palju osalejaid ei ole, oli ette näha.
Nii et rohkem tolerantsust velo.clubbers.ee-lased. Kõik ei sõida rattaga ainult trenni tegemise eesmärgil.
Kahjuks ma pole arvanudki, et CMR-i eesmärgiks on jalgrattasportlaste tänavatele koondamine. Sellisel kujul toimunud üritus neid sinna eriti ei tõmba. Võtame siis nn. tavalise inimese. Kas need kes ennem ei julgenud Tallinnas sõita nüüd pärst CMR-i läbisid tunnevad end nüüd julgemini?
Ei tahaks uskuda. Milliseid ohutu liikumise tõdesid siis neile tutvustati? Nüüd võib muidugi ütelda,et ei pidanudki tutvustama sest teie põhimääruses pole eesmärgiks seatud tutvustada ohutut rattaga liiklemist. või, et tegelikult teie ei korraldanudki, sest kui te ütleks et teie korraldasite siis võiks kedagi mõne seaduse rikkumise kohapealt vastutusele võtta. See selleks. Kuid kuna asi on tõesti uus ja arenguks ruumi maa ja ilm, siis loodan,et kui üritus järgmine kord toimub siis natuke asjalikumalt ja ohutusele pöörataks rohkem tähelepanu. Sest kari liiklushuligaane pälvib rohkem tähelepanu kui üksik korrektne tavaliikleja
Vändake ise ja laske teistel ka vändata.
Tahaksin olla tolerantne ning siin kohal lõpetada sest ereliukas on eelpool ülejäänu juba ütelnud.
PS. Nagu prussakovi foorumist lugesin, pole te ise ka täiesti rahul ilmunud kirjutisega ja et tegu oli siiski ühe personi mõttevälgatusega.
et kui kedagi huvitab, siis http://www.prussakov.ee/
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Ma arvan küll. Kui ma esimesest CMRst osa võtsin, siis enne seda oli mul ligi aasta pikkune paus Tallinnas rattaga liiklemises (selle asemel liiklesin Tartus). Juba ainuüks Balti Jaamast Vabaduse väljakule sõit oli mulle väga ebameeldivadks kogemuseks. Mind aitas CMR näiteks Tallinna liiklus"kultuuri" uuesti sisse elada.west kirjutas:
Kahjuks ma pole arvanudki, et CMR-i eesmärgiks on jalgrattasportlaste tänavatele koondamine. Sellisel kujul toimunud üritus neid sinna eriti ei tõmba. Võtame siis nn. tavalise inimese. Kas need kes ennem ei julgenud Tallinnas sõita nüüd pärst CMR-i läbisid tunnevad end nüüd julgemini?
Just nimelt. Meie ei korradanud. Lihtsalt mõned meie ühingu liikmed vaatasi Euroopas natke ringi ja nägid, et selline üritus seal toimib. Tekkis mõte ka siin asi käima lükata. CMR'i kujundavad ikka need inimesed, kes kohale tulevad. Kuhugi kuulumine ei tähenda midagi. Keegi ei keela, ka sul, west, Jaani kiriku juurde tulla ja inimestele ohutust liiklemisest rääkida.west kirjutas: Milliseid ohutu liikumise tõdesid siis neile tutvustati? Nüüd võib muidugi ütelda,et ei pidanudki tutvustama sest teie põhimääruses pole eesmärgiks seatud tutvustada ohutut rattaga liiklemist. või, et tegelikult teie ei korraldanudki, sest kui te ütleks et teie korraldasite siis võiks kedagi mõne seaduse rikkumise kohapealt vastutusele võtta.
Hmm...., kas siiamaani pole mitte ratturid olnud need, kes on pidevalt pidanud järeleandmistega tegelema? Kogu liikumise ruum on linnades parektiliselt ainult autode vahel ära jagat.Ereliukas kirjutas:
Rohkem tolerantsust, on ka minu mõte, kuid tolerantsust autojuhtide ja ratturite vahel ei saavutata autojuhtide ühepoolsete järeleandmistega ja grupi ratturite lolli protestivaimuga.
Siia veel lihsalt üks väike näide. Siis kui Vabaduse puiestee laiendamine oli alles projekti käigus, käis PRÜ esindus Tallinna linnavalituses uurimas, et kuidas seal lood ka rattateede planeerimisega on. Kõik pidi korras olema. Sinna olid rattateed planeeritud, nagu ka Tartu mnt. läbimurdesse. Kus need on? Kelle arvelt siin järeleandmisi tehakse?
Nõndamoodi siis. Ei hakka siin rohekm praegu seda teemat arendama, seda enam, et jägrmisel nädalal niikuinii arvuti ligi ei pääse (olen Eestist ära).
Taidur
Kuna esindad oma Prussakovidega seltskonda, kes rattateid vist rohkem kasutavad, kui nn. sportlikud ratturid, siis äkki juhite oma ürituste käigus pädevate isikute tähelepanu asjaolule, et kui ehitatakse jalgrattateid ja või lastakse olemasolevate jalakäiate teede äärekive allapoole, siis need saaks ka alla lastud, mitte ei oleks 5-15 cm kõrgusel autoteest (suur kukkumise oht). Mure tuleb sellest, et mitmed tuttavad liigituvad just rattateel liiklejate hulka.
Võiksite oma pulbitseva energia kanaliseerida selgitustööle ja asjade parandamisele, mitte uute pingete tekitamisele (autojuhid vs. ratturid)
Kuna esindad oma Prussakovidega seltskonda, kes rattateid vist rohkem kasutavad, kui nn. sportlikud ratturid, siis äkki juhite oma ürituste käigus pädevate isikute tähelepanu asjaolule, et kui ehitatakse jalgrattateid ja või lastakse olemasolevate jalakäiate teede äärekive allapoole, siis need saaks ka alla lastud, mitte ei oleks 5-15 cm kõrgusel autoteest (suur kukkumise oht). Mure tuleb sellest, et mitmed tuttavad liigituvad just rattateel liiklejate hulka.
Võiksite oma pulbitseva energia kanaliseerida selgitustööle ja asjade parandamisele, mitte uute pingete tekitamisele (autojuhid vs. ratturid)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Kui rattatee ristub sõidu või mõne muu teega siis peab ratta seljast maha ronima ja ratas käekõrval üle tee minema. Vähemalt minu meelest ütleb LE niimoodi. Nii et madalate äärekivide eest võitlemine ple just ka suurem asi ideeAndrus K kirjutas:Taidur
Kuna esindad oma Prussakovidega seltskonda, kes rattateid vist rohkem kasutavad, kui nn. sportlikud ratturid, siis äkki juhite oma ürituste käigus pädevate isikute tähelepanu asjaolule, et kui ehitatakse jalgrattateid ja või lastakse olemasolevate jalakäiate teede äärekive allapoole, siis need saaks ka alla lastud, mitte ei oleks 5-15 cm kõrgusel autoteest (suur kukkumise oht). Mure tuleb sellest, et mitmed tuttavad liigituvad just rattateel liiklejate hulka.
Võiksite oma pulbitseva energia kanaliseerida selgitustööle ja asjade parandamisele, mitte uute pingete tekitamisele (autojuhid vs. ratturid)
noh siis võidelgu selle eest, et rattateed saaksid ülimuslikuks ristudes "muu teega" ka sedusekoodeksites, mitte ainult ratturite südameiswildakas kirjutas:Kui rattatee ristub sõidu või mõne muu teega siis peab ratta seljast maha ronima ja ratas käekõrval üle tee minema. Vähemalt minu meelest ütleb LE niimoodi. Nii et madalate äärekivide eest võitlemine ple just ka suurem asi idee
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!