+ ja - ventiil

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
Konflict
Rattur
Postitusi: 311
Liitunud: 16. 04. 2003. 20:21

+ ja - ventiil

Postitus Postitas Konflict » 22. 09. 2003. 21:16

Mille jaoks on sellel taga amordil 2 ventiili ehk siis positiivne ja negatiivne

http://www.rockshox.com/03RSProduct/03R ... larged.htm


ühest pumpad õhku sisse aga milleks see teine ventiiil vajalik on

Äkki keegi vastab mu rumalale küsimusele :oops:

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: + ja - ventiil

Postitus Postitas erikr » 22. 09. 2003. 21:28

Konflict kirjutas:Mille jaoks on sellel taga amordil 2 ventiili ehk siis positiivne ja negatiivne

http://www.rockshox.com/03RSProduct/03R ... larged.htm


ühest pumpad õhku sisse aga milleks see teine ventiiil vajalik on

Äkki keegi vastab mu rumalale küsimusele :oops:
teisest pumpad ka õhku sisse 8)
sama case mis ka SID esiamordil, Põhimõtteliselt on SID 2 õhkvedruga süsteem

http://www.rockshox.com/03RSTechSupport ... ionDamping
Custom-tune proven Dual Air technology via external positive and negative Schrader valves.
By utilizing the negative air feature of your DUAL AIR fork, you can actually help tune the rate of rebound as well as compression.
TIP! Decrease the negative air volume to increase (speed up) the rate of rebound of your fork. Increase the negative air volume to decrease (slow down) the rate of rebound.

SID XC Adjust and Race both feature DUAL AIR technology, and rebound damping. Tuned together, you can maximize the performance of your rear suspension, based on the terrain you are riding.
TIP! Decrease the negative air volume to increase (speed up) the rate of rebound of your fork. Increase the negative air volume to decrease (slow down) the rate of rebound.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Jupid”