hall kass kirjutas:Rummul on kiri "Torpedo Dreigang" ja pidurohooval "Torpedo Schweinfurt". Sachs'i logo on mõlemal detailil. Muid numbreid vms pole.
Teise käigu asemel ongi "tühi koht", kus vändad käivad vabalt mõlemasse suunda, ei tule vedu taha ega rakendu pidur. Silma hakkavad hammasrattad tunduvad olemas olevat, tühje kohti nagu ei paista (eks miskit võis märkamata ka jääda, seda enam, et ma veel ei tunne sedasorti süsteeme).
Hmm... 2 käik peaks üldiselt otsekäik olema (ülekanne 1:1). Ega sa ometi suure õhinaga kogu rummu sisu miskisse paksemasse määrdesse ei uputanud? Kui nii, siis võivad "konnad" olla kinni kleepunud (rummu sisu ei "haaku" rummuga). Kui nüüd laiali lammutad, siis määre läheb vaid laagritele ja rummupidurile. Planetaarülekanne ja "konnad" tahavad ikka õli saada ( mina kasutan ATF - autode automaatkasti õli, tavaline mootoriõli sobib ka). Määrdega saab ka, aga siis läheb sinna mingi eriline poolvedel määre, mida tavapoest ei leiagi.
Ning mil viisil käigud reguleerisid - vahetaja hoob 3 käigu peal (vähim pinge), ning siis vahetaja kett ilma pingeta külge?