Postitus
Postitas hall kass » 24. 03. 2011. 18:03
Algatuseks võta kett korraks maha ja kontrolli, kas vändad pöörlevad vabalt. Annad väntadele hoo sisse ja nad peavad oma inertsist mitu tiiru tegema. Kui nad kohe seisma jäävad, tuleb vändavõlli koonused, laagrid ja nende vahel olev määre (kui seda seal on) üle vaadata.
Kui pöörlevad vabalt, pane kett peale ja säti selle pingust nii, et vänt pöörleks vabalt ja samas kett ei loksu üle paari sentimeetri. Liiga pingul kett hakkab väntade liikumisele takistust avaldama ja ilmselt kulub rohkem. Kui kett hakkab tegema seda nalja, et väntade ühes asendis on väga pingul ja teises asendis lõdvem, siis on kett kulunud.
Kui natuke mõtelda, saab rummusisese vahetaja sättida püsivalt ka kergema käigu peale ilma vajaduseta lenksul oleva kangi järele... aga tead, sel juhul jäävad käigud kasutamata, nii et kui sa sellist ei vaja, müü maha ja osta käikudeta variant asemele. Kui rummusisu on korras, siis käiguvahetuseks vajalik väline nodi (lenksul asuv lülitaja, trossid, jne) on juba väike investeering.
Võid pildi ka panna, kui heaks arvad - huvi pärast viskaks pilgu peale.