Elektrilise jalgratta ehitus

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
xmasta
Rattur
Postitusi: 5
Liitunud: 17. 02. 2011. 10:04

Elektrilise jalgratta ehitus

Postitus Postitas xmasta » 13. 04. 2011. 16:19

Tere tegelased!

Kuna see foorum on just jalgratta teegmaline siis otsustasin siia ka oma ehitise susata, äkki on huvilisi kes soovivad ka midagi sellist teha ja otsivad kodumaist infot.

Ehituse originaal foorumiteema on siis elektrisõidukite foorumis aadressil: http://www.zev.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=177

Pilt
Nüüdseks on ta kokkupandud sõiduvalmis ja käib vaid väikestviisi nokkimine ja mingil ajal akupaki mitte-kõige-ilusamate katete uuem ja parema disainiga tegemine.

Idee on siis, et inimene võtab oma tavalise ratta ja converdib selle elektriliseks ümber, kogumaksumus mulle ilma ratta hinnata 10-12k eek kanti.
Lisan siia ka ehitusvideo kokkuvõtte milles paistab vägapalju mässamist olema kuid võhikule kindlasti teadmiseks, et suurem osa sellest on töö akude kinnitamise ja katete ehitamise jaoks, kuna ma ei tellinud täiskomplekti kus on pakiraamile hõlpsasti kinnituv aku tavaliselt kaasas.

http://www.youtube.com/watch?v=DVFHgrAI2ug - turbokassiga!

Mina soovisin raskuskeset keskele madalale ja kindla akutootja akut seega olin nõus rohkem mässama.
tulemuseks on väntamata ~42km/h kiirust ja sõidukaugust ~50km - mootori kaaluks kuskil 6kg ja akupakk 5kg

TEADMISEKS: kes ise kavatseb sama teha, direct drive mootor nagu minul on - müüja kirjutab, et "minor drag" mootorist kui niisama väntad, kuid seda päris kindlasti ei või minoriks nimetada kui väheke kauem ilma mootori abita soovid vändata. Kes soovib drag free mootorit siis selleks on geared mootor - kaalub see poole vähem ka ja on poole väiksem, miinused: väheke aeglasema sõiduga ja omab kuluvaid osi.
(samuti on seda kõike esiratta jaoks, enamus kipuvadki esiratta oma panema)

- plaanid tulevikuks: paremale doonorrattale üle kolida (et oleks kergem ja ketaspiduri võimalustega)

Kes ei viitsi zev foorumis kasutajat teha võib küsida julgelt ka siin :)

Vasta

Mine “Jalgrattad”