Filter Temposõidu Karikasari 2011
Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ajal, mil Eesti valmistub tervitama eurot, käivad täie hooga ka Filter Temposõidu Karikasarja tuleva hooaja ettevalmistused. Viimastel aastatel pea ainsana kõigile avatud temposõiduvõistluseid pakkuva võistlussarja kondikava ning eelarve on paigas ning peatselt on sari valmis ka esimesi registreerijaid tervitama. Mõistagi jätkab nimitoetajana ka AS Filter.
Filter Temposõidu Karikasari 2011 koosneb kuuest etapist: neli individuaalset temposõitu, üks paarissõit ja üks meeskonnasõit. Võistluspaikasid on kolm - kõikidel radadel sõidetakse kaks korda. Individuaalsesse punktiarvestusse läheb viis parimat tulemust, meeskonnaarvestuses loevad aga kõik kuus etapp, teatasid korraldajadi.
Üheks suurimaks uuenduseks tuleva aasta sarjas on kindlasti uus Tallinna südalinnas paiknev trass, mille start ja finish asuvad Bussijaama juures. Rada ise kulgeb mööda Filtri teed, eelmisel aastal avatud Tehnika tänava pikendust ning Tehnika tänavat. Pööre paikneb vahetult enne Endla risti.
Atraktiivsust lisab rajale ka kergliiklustunnel, mille abil sõidetakse Veerenni tänava alt läbi. Kirjeldatud trassil sõidetakse sarja esimene ja neljas etapp. Võistlussarja 2. ja 5. etapp toimuvad Viimsis ning 3. ja 6. etapp Vana-Pärnu maanteel stardiga Ääsmäelt.
2011 sarja radasid ja muid uuendusi on kõigil võimalik vaadata www.aerobike.ee kodulehelt, mis on uuendatud tuleva aasta infoga. Registreerimine sarjaks avatakse 1. jaanuaril.
Hooaja avastart, mille raames peetakse ka Tallinna lahtised meistrivõistlused eraldistardis, toimub 4. mail 2011.
Filter Temposõidu Karikasari 2011 koosneb kuuest etapist: neli individuaalset temposõitu, üks paarissõit ja üks meeskonnasõit. Võistluspaikasid on kolm - kõikidel radadel sõidetakse kaks korda. Individuaalsesse punktiarvestusse läheb viis parimat tulemust, meeskonnaarvestuses loevad aga kõik kuus etapp, teatasid korraldajadi.
Üheks suurimaks uuenduseks tuleva aasta sarjas on kindlasti uus Tallinna südalinnas paiknev trass, mille start ja finish asuvad Bussijaama juures. Rada ise kulgeb mööda Filtri teed, eelmisel aastal avatud Tehnika tänava pikendust ning Tehnika tänavat. Pööre paikneb vahetult enne Endla risti.
Atraktiivsust lisab rajale ka kergliiklustunnel, mille abil sõidetakse Veerenni tänava alt läbi. Kirjeldatud trassil sõidetakse sarja esimene ja neljas etapp. Võistlussarja 2. ja 5. etapp toimuvad Viimsis ning 3. ja 6. etapp Vana-Pärnu maanteel stardiga Ääsmäelt.
2011 sarja radasid ja muid uuendusi on kõigil võimalik vaadata www.aerobike.ee kodulehelt, mis on uuendatud tuleva aasta infoga. Registreerimine sarjaks avatakse 1. jaanuaril.
Hooaja avastart, mille raames peetakse ka Tallinna lahtised meistrivõistlused eraldistardis, toimub 4. mail 2011.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Võida tasuta registreerumine terveks Filter temposarjaks!
Wattbike 5 etapil läheb auhindadena mängu viis registreerumist terveks Filter temposõidu karikasarjaks. Hetkeseisuga on selleks Wattbikeks reganuid ainult 40 - see thendab, et iga kaheksas inimene võidab vabapääsme. Veel täna, neljapäeval saad Wattbikele ennast registreeruda. ära jäta juhust kasutamata - on ülimalt tõenaoline, et just sina võidad selle 43€ maksmva pääsme.
Wattbike 5 etapil läheb auhindadena mängu viis registreerumist terveks Filter temposõidu karikasarjaks. Hetkeseisuga on selleks Wattbikeks reganuid ainult 40 - see thendab, et iga kaheksas inimene võidab vabapääsme. Veel täna, neljapäeval saad Wattbikele ennast registreeruda. ära jäta juhust kasutamata - on ülimalt tõenaoline, et just sina võidad selle 43€ maksmva pääsme.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ja käes ta ongi - regamine temposarjaks nüüd avatud. Planeerige juba varakult omale tegus rattasuvi ning registreeruge.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ja homme ongi siis kätte jõudnud ajalooline hetk Eesti rattaspordis - sõidetakse Tallinna kesklinnas temposõittu.
Võistlus hakkab klassikalislet kell 19:00 Kuna aga tänava sulgeme alles kell 18:30, siis palumegi saabuda võistluskeskusesse alates 18:30. Enne seda on tipptund, kus tänav on autodest umbes.
Võistlus hakkab klassikalislet kell 19:00 Kuna aga tänava sulgeme alles kell 18:30, siis palumegi saabuda võistluskeskusesse alates 18:30. Enne seda on tipptund, kus tänav on autodest umbes.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mihkel, kas rajal vähemalt nädal tagasi eksisteerinud aukudega on vahepeal midagi ette võetud? Mõni oli ikka selline korralik.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kui bussijaama poolt sõita, siis mis hetkel toimub pööre kergliiklusteele? Üks väheseid võimalusi on suhteliselt kohe peale kalmistut, seega sõiduteed mööda saab üsna vähe sõita? Ja kui juba küsimas olen, siis kuidas tunnelis sõidusuunad eraldatud on?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Sõit läbi. Mida öelda. Tuleb tunnustada soovi rattasõitu populariseerida. Selles osas võsitlus linnas sees on OK. Esialgu arvasin et selline asukoht teeb keeruliseks soojenduse, kuid kodust starti sõit + raja läbisõit oli piisav. Stardijärjekorra osas võiks mõelda selle valimist mitte mandaadis vaid internetis. Üllatas et esimesed stardiajad said kiiresti võetud. Mis aga aga puutub võistlusrada siis see oli küll problemaatiline. Pigem oli see cyclocrossi rada kui eraldistardirada. Selliseid trampliine (kõnniteele ja sealt maha) ja auke ikka sellisel võistlusel olla ei tohiks. See oli suuremat sorti ratta lõhkumine.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kokkuvõttes oli linnas sõit huvitav ja rada oli ka hea, salakaval ütleks. Igapäevaselt autoga kulgedes tundub linn sile (st tõusudeta), rattaga on asi veits teine. Ilm ka lõpuks soosis. Kahju et ei saanud tõrkuva tervise najal maksimumi lähedastki võtta. Loodetavasti saab ikka sama rada veel korra võtta sel hooajal. Mihklile igal juhul
Toetan mõtet, saab rahulikumalt valmistuda. Kuigi ka seekord läks suht ok, sai pukil keritud kuni oma aeg tuli.raulk kirjutas:Stardijärjekorra osas võiks mõelda selle valimist mitte mandaadis vaid internetis...
Ei saa öelda, et omal sarnaseid emotsioone ei tekkinud, kuid kokkuvõttes olulisi probleeme polnud. Ennast häiris vast see, et Tehnika tänaval ei saanud rahulikult vajutada, vaid pidi ka teed jälgima (võib-olla minu alalhoidlikuse viga lihtsalt). Tõsisemalt vaatan küll seda Veerenni alust tunneli teemat, kus võis ikka palju kaotada. Soojenduse ajal nt nägin kuidas üks tõsisem tegija pidi sisuliselt seisma jääma kuna juhuslikult jäi korraga kaks tõeliselt aeglast (ettevaatlikku) kaasvõistlejat ette. Eks ainus lahendus oleks ringilt sõita, aga ses osas vist linna poolt aktsepti ei saa.raulk kirjutas:Mis aga aga puutub võistlusrada siis see oli küll problemaatiline. Pigem oli see cyclocrossi rada kui eraldistardirada. Selliseid trampliine (kõnniteele ja sealt maha) ja auke ikka sellisel võistlusel olla ei tohiks. See oli suuremat sorti ratta lõhkumine.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Lahendus oleks ka see, kui tunnelis tee korralikult puhtaks pühkida.Mati kirjutas:Tõsisemalt vaatan küll seda Veerenni alust tunneli teemat, kus võis ikka palju kaotada. Soojenduse ajal nt nägin kuidas üks tõsisem tegija pidi sisuliselt seisma jääma kuna juhuslikult jäi korraga kaks tõeliselt aeglast (ettevaatlikku) kaasvõistlejat ette. Eks ainus lahendus oleks ringilt sõita, aga ses osas vist linna poolt aktsepti ei saa.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Väga vahva ja vaheldusrikas rada. 5+. Kõnnitee äärtast sai üles-alla hüpata. Tunnelis midagi väga hullu ei olnud.
Esimestel võistlejatel puudus kahjuks selgelt märgistatud tagasipöörde koht. Kuna ma soojendusel rada läbi ei sõitnud siis kihutasin kuni Endla ristmikuni välja. Õnneks oli fooris punane tuli. Muidu oleks vist Balti Jaamani välja kütnud. Endla ristmikult sõitsin tagasi viimaste liikluse korraldajateni ja küsisin, et kus tagasipöörde koht on. Need näitasid uuesti Endla tn poole. Keerasin otsa ringi ja sõitsin uuesti sinna poole. No ei olnud tagasipöörde kohta. Endla tn ristmikul keerasin uuesti otsa ringi ja hakkasin tagasi sõitma. Siis nägi tee ääres risti sõidusuunaga kollast tagasipöörde tahvlit. Ütlesin korraldajatele, et nad selle tee keskele paneksid. Teisel ringil oli see oma õiges kohas.
Tegin täna vähe pikema otsa:-)
Esimestel võistlejatel puudus kahjuks selgelt märgistatud tagasipöörde koht. Kuna ma soojendusel rada läbi ei sõitnud siis kihutasin kuni Endla ristmikuni välja. Õnneks oli fooris punane tuli. Muidu oleks vist Balti Jaamani välja kütnud. Endla ristmikult sõitsin tagasi viimaste liikluse korraldajateni ja küsisin, et kus tagasipöörde koht on. Need näitasid uuesti Endla tn poole. Keerasin otsa ringi ja sõitsin uuesti sinna poole. No ei olnud tagasipöörde kohta. Endla tn ristmikul keerasin uuesti otsa ringi ja hakkasin tagasi sõitma. Siis nägi tee ääres risti sõidusuunaga kollast tagasipöörde tahvlit. Ütlesin korraldajatele, et nad selle tee keskele paneksid. Teisel ringil oli see oma õiges kohas.
Tegin täna vähe pikema otsa:-)
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Äge oli. Paari asja saaks veidi parandada:
Startisin seitsmendana kell 7.03, sõitsin Endla tänava juurde ja mida ei leia on tagasipöörde tähis!? Keerasin enne tänavat ümber ja siis nägin, et olin tähisest 100 m mööda sõitnud kuna see vedeles tee kõrval rohul, pikim külg teega paralleelne ja keegi polnud vaevunud seda välja tõstma. Teisel ringile minnes oli see ikka välja tõstetud.
Ka bussijaama poolses otsas ei olnud tähistatud ega keegi ka ei juhatanud millisest teeotsast tuleb sisse sõita, esimese hooga sõitsin sealt kust pidanuks hoopis tagasi tulema, hea et keegi vastu ei tulnud.
Pealtvaatajad väitsid, et Veerenni risti juures olid Endla tänava poolt tulnud võistlejad maha maganud tunnelisse sõidi kuna teed juhatama pidanud tädike rääkis telefoniga.
Startisin seitsmendana kell 7.03, sõitsin Endla tänava juurde ja mida ei leia on tagasipöörde tähis!? Keerasin enne tänavat ümber ja siis nägin, et olin tähisest 100 m mööda sõitnud kuna see vedeles tee kõrval rohul, pikim külg teega paralleelne ja keegi polnud vaevunud seda välja tõstma. Teisel ringile minnes oli see ikka välja tõstetud.
Ka bussijaama poolses otsas ei olnud tähistatud ega keegi ka ei juhatanud millisest teeotsast tuleb sisse sõita, esimese hooga sõitsin sealt kust pidanuks hoopis tagasi tulema, hea et keegi vastu ei tulnud.
Pealtvaatajad väitsid, et Veerenni risti juures olid Endla tänava poolt tulnud võistlejad maha maganud tunnelisse sõidi kuna teed juhatama pidanud tädike rääkis telefoniga.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Lätlased said kaksikvõidu: http://www.rattaprofid.ee/?id=1635&news_id=373
Ise sõitsin enne raja läbi - kõik need kirjeldatud kehvad kohad (ka tee keskele panemata jäänud tagasipöörde silt) "õppisin" sellega ära..
Sõita oli muidugi huvitav (palju tempo- ja rajamuutuseid, kehv tee alguses ning Tehnika tn-l).
Ise sõitsin enne raja läbi - kõik need kirjeldatud kehvad kohad (ka tee keskele panemata jäänud tagasipöörde silt) "õppisin" sellega ära..
Sõita oli muidugi huvitav (palju tempo- ja rajamuutuseid, kehv tee alguses ning Tehnika tn-l).
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Väga huvitav rada! Aga hüppamist natuke palju =)
www.skibikemarathon.com Jalgratta ja suuskade hooldus. BH Ultralight bikes, ja Haibike jalgratad
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kõigepealt Mihklile tänu, et viitsib ja jaksab sellist toredat sarja vedada! On koht kus jalga teritada. Samas pean siiski nentima, et viimase 4-5 aasta jooksul, mis olen osalenud, oli see kõige madalama kvaliteediga üritus. Esimest korda jäi peale võistlust negatiivne emotsioon.
Toon alljärgnevalt enda arvates negatiivsed asjaolud. Proovige seda võtta kui konstruktiivse kriitika katset:
1) Start hilines 1,5 min. Stardikell toodi paika 18.59. Esimene mees läks 19.00 asemel 19.01.30. Rajale. Mina läksin teisena. Varem välja öeldud range stardiajast kinnipidamine ei maksnud midagi. Loodetavasti ikka arvestatakse seda hilinemist vähemalt lõpuaegades. Ei oska öelda, kas hilinemine mõjutas ka teiste stardiaegu või oli alguses piisavalt vabu aegu ja hiljem kõik sekundi pealt klappis. Eelnev Internetis stardiaja paika panemine soovijatele tundub huvitav mõte.
2) Ca 5 min enne starti sätiti alles stardi ja finišikoridore. Kusjuures ei teadnud ka paigaldajad üheselt kuidas koridor panna. Algselt oli 3 koridori aga siis muudeti ikka 2 peale. Stardist minekul oli minul kohe ohtlik moment kui üks inimene tuterdas koridoris ja sain tast nippa-nappa mööda. Stardikoridorist paremale poole oleks võinud ka mingi piirde või lindi tõmmata turvalisuse huvides (tõsi, ruumi oli kaunis vähe aga ilmselt oleks saanud seda natuke juurde võita teise koridori laiuse arvelt).
3) Teisele ringile minek oli ohtlik, kuna keeras sisse niigi kitsasse stardikoridori, kust tulid terava jalaga mehed. Ruumi suhtes oleks saanud tagasipöörde jaoks tee keskele teha 3-nda koridori.
4) Nagu juba teiste poolt öeldud oli Tehnika tn tagasipöördemärk alguses teeservas. Turvajale sai seda öeldud aga ega ta vist aru ei saanud, sest tal oli tegemist olulise telefonikõnega. Seal kaotatud aeg tegi vihaseks. Loodetavasti sai selle vihaga vähemalt osa kaotatud aega tagasi võidetud.
Tehnika tn kvaliteet, peale- ja mahasõidud ning tunnel mulle isiklikult ei meeldinud aga tingimused olid võrdsed kõigile. Paremate ratastega võis neid hüppekaid päris valus võtta olla. Isiklik ootus eraldistardi rajale on natuke teine. Minu jaoks oli ainuõige otsus startida päris alguses kui rajal rahvast vähem. Suuremas summas oleksin ilmselt jänni jäänud. Kõigest hoolimata sain pulsi siiski korralikult punasesse
Toon alljärgnevalt enda arvates negatiivsed asjaolud. Proovige seda võtta kui konstruktiivse kriitika katset:
1) Start hilines 1,5 min. Stardikell toodi paika 18.59. Esimene mees läks 19.00 asemel 19.01.30. Rajale. Mina läksin teisena. Varem välja öeldud range stardiajast kinnipidamine ei maksnud midagi. Loodetavasti ikka arvestatakse seda hilinemist vähemalt lõpuaegades. Ei oska öelda, kas hilinemine mõjutas ka teiste stardiaegu või oli alguses piisavalt vabu aegu ja hiljem kõik sekundi pealt klappis. Eelnev Internetis stardiaja paika panemine soovijatele tundub huvitav mõte.
2) Ca 5 min enne starti sätiti alles stardi ja finišikoridore. Kusjuures ei teadnud ka paigaldajad üheselt kuidas koridor panna. Algselt oli 3 koridori aga siis muudeti ikka 2 peale. Stardist minekul oli minul kohe ohtlik moment kui üks inimene tuterdas koridoris ja sain tast nippa-nappa mööda. Stardikoridorist paremale poole oleks võinud ka mingi piirde või lindi tõmmata turvalisuse huvides (tõsi, ruumi oli kaunis vähe aga ilmselt oleks saanud seda natuke juurde võita teise koridori laiuse arvelt).
3) Teisele ringile minek oli ohtlik, kuna keeras sisse niigi kitsasse stardikoridori, kust tulid terava jalaga mehed. Ruumi suhtes oleks saanud tagasipöörde jaoks tee keskele teha 3-nda koridori.
4) Nagu juba teiste poolt öeldud oli Tehnika tn tagasipöördemärk alguses teeservas. Turvajale sai seda öeldud aga ega ta vist aru ei saanud, sest tal oli tegemist olulise telefonikõnega. Seal kaotatud aeg tegi vihaseks. Loodetavasti sai selle vihaga vähemalt osa kaotatud aega tagasi võidetud.
Tehnika tn kvaliteet, peale- ja mahasõidud ning tunnel mulle isiklikult ei meeldinud aga tingimused olid võrdsed kõigile. Paremate ratastega võis neid hüppekaid päris valus võtta olla. Isiklik ootus eraldistardi rajale on natuke teine. Minu jaoks oli ainuõige otsus startida päris alguses kui rajal rahvast vähem. Suuremas summas oleksin ilmselt jänni jäänud. Kõigest hoolimata sain pulsi siiski korralikult punasesse
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Tuleb möönda fakti, et eilse sõidu esimeses poolel oli meil pööretega probleeme. Eks peamine tõrgete põhjus peittub selles, et see kesklinna rada muudab meie jaoks kogu korralduse kordades suuremaks ja keerulisemas.
Kui keskmisel linna külje all toimuval etapil on meil ca kaks Ühisteenuste regulleerijat ning 5..6 rajameistrit, kes peavad sulgema mõned üksikud ristuvad teed, siis eile oli see arv kordades suurem. Rajal oli 30 Ühisteenuste meest, 15 rajameistrit ja liiklusmärke pidi panema ülesse kümneid ja kümneid, siis tekkisid sõidu alguses pisikesed kommunikatsiooni häired. Eks omaosa mängis siin ka asjaolu, et saime tänava sulgeda alles 18:30. Seega sai tänav autodest tühjaks alles ca 18:45 ja meile jäi kõigest 15min raja lõplikuks viimistlemiseks. Siinkohal aga tekkisidki tõrked pöördepunktide tee peale panekul ning koridoride paikka seadmisel. Kahetusväärsel kombel mõjutasid need tõrked ka alguses startinute võistlustulemusi.
Eks omad raskused olid ka fikseeritud stardiaja süsteemi käivitamisel.
Minu hinnangul aga teine võistluse pool sujus. Eks me oleme siit jälle suurema ürituse korralduskogemuse võrra rikkamad ning järgmisel korral suudame tagada asjade sujumist kohe algusest.
Mis puudutab tehnika tänava teekatet ja tunnelit, siis paraku oli siinkohal tegu ohverdusega, et saaksime võistlust kesklinnas teha. Tunneli vältimine tähendaks Veerenni tänava sulgemist. See põhjustaks aga suuri lisaprobleeme Tallinna liikluses ning poleks vahetult tipptunnile järgneval ajal mõeldav. Teekate on paraku selline nagu ta on -selle remontimiseks meil vahendeid ei jagu. Aga eks siinkohal tuleb korrata vana tõsiasja, et rada oli kõigile ühesugune.
Tunneli kohta olen muide kuulnud ka kiitvaid hinnanguid - osadele see meeldis, kuna muutis raja vaheldusrikkamaks. Eks ta ole maitse asi.
Aga lõpetuseks tahaksin siiski loota, et kesklinnas sõitmisest saadav emotsioon kaalus esimeses otsas startinutele ülesse need viperused, mis rajapöörete korrektse tähistamise hilinemisest tekkisid.
Kui keskmisel linna külje all toimuval etapil on meil ca kaks Ühisteenuste regulleerijat ning 5..6 rajameistrit, kes peavad sulgema mõned üksikud ristuvad teed, siis eile oli see arv kordades suurem. Rajal oli 30 Ühisteenuste meest, 15 rajameistrit ja liiklusmärke pidi panema ülesse kümneid ja kümneid, siis tekkisid sõidu alguses pisikesed kommunikatsiooni häired. Eks omaosa mängis siin ka asjaolu, et saime tänava sulgeda alles 18:30. Seega sai tänav autodest tühjaks alles ca 18:45 ja meile jäi kõigest 15min raja lõplikuks viimistlemiseks. Siinkohal aga tekkisidki tõrked pöördepunktide tee peale panekul ning koridoride paikka seadmisel. Kahetusväärsel kombel mõjutasid need tõrked ka alguses startinute võistlustulemusi.
Eks omad raskused olid ka fikseeritud stardiaja süsteemi käivitamisel.
Minu hinnangul aga teine võistluse pool sujus. Eks me oleme siit jälle suurema ürituse korralduskogemuse võrra rikkamad ning järgmisel korral suudame tagada asjade sujumist kohe algusest.
Mis puudutab tehnika tänava teekatet ja tunnelit, siis paraku oli siinkohal tegu ohverdusega, et saaksime võistlust kesklinnas teha. Tunneli vältimine tähendaks Veerenni tänava sulgemist. See põhjustaks aga suuri lisaprobleeme Tallinna liikluses ning poleks vahetult tipptunnile järgneval ajal mõeldav. Teekate on paraku selline nagu ta on -selle remontimiseks meil vahendeid ei jagu. Aga eks siinkohal tuleb korrata vana tõsiasja, et rada oli kõigile ühesugune.
Tunneli kohta olen muide kuulnud ka kiitvaid hinnanguid - osadele see meeldis, kuna muutis raja vaheldusrikkamaks. Eks ta ole maitse asi.
Aga lõpetuseks tahaksin siiski loota, et kesklinnas sõitmisest saadav emotsioon kaalus esimeses otsas startinutele ülesse need viperused, mis rajapöörete korrektse tähistamise hilinemisest tekkisid.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ka minu arvates oli tegemist kõige halvemini korraldatud üritusega, kus seni osalenud.
Alustuseks, mina olin see, kes startis 19.01.30. Minu stardiaeg oli tegelikult 19:01.00 ja pidin olema kolmas startija, kuna registreerudes nägin, et ka kaks esimest aega olid võetud. Soojendusringilt jõudsin tagasi 18.59 ja kuna nägin, et stardikoridor on tühi, siis andsin jaki rahulikult pakihoidu ja jõudsin stardikoridori siis, kui 19.01.00 käis piiks. Kui mina sinna jõudsin, ei olnud isegi starterit veel kohal. Varsti jõudis ka starter ning küsis, kas ma olen valmis 5 sek pärast rajale minema. Kiiresti tegutsedes jõudsingi siis 19.01.30 startida. Ma arvan, et kui mina poleks stardikoridori liikunud, oleks see start veel veninud, kuna peale minu kedagi stardikoridori poole ei liikunud rattaga.
Teiseks, ümberpööre oli Endla tänava juures tähistamata, kuid õnneks teisel ringil oli tähistus olemas. Ka bussijaama pool olev tagasipööre oli halvasti tähistatud ja ohtlik.
Kolmandaks, pool osa rajast jah kriitikat ei kannata, aga ega Tallinna kesklinnast parema teega tänavat ei leia, mida oleks võimalik niimoodi sulgeda.
Viimaseks, et postitus siiski rõõmsas valguses lõpetada, siis usun, et järgmised võistlused saavad kindlasti paremini korraldatud olema. Kuna see oli mu esimene eraldistardi võistlus, siis ei tahaks sellist halba emotsiooni pikaks ajaks meelde jätta, nii et teisel etapil olen kohal.
PS, kas Tallinna MV raames ka mingeid auhindu jagati/jagatakse?
Alustuseks, mina olin see, kes startis 19.01.30. Minu stardiaeg oli tegelikult 19:01.00 ja pidin olema kolmas startija, kuna registreerudes nägin, et ka kaks esimest aega olid võetud. Soojendusringilt jõudsin tagasi 18.59 ja kuna nägin, et stardikoridor on tühi, siis andsin jaki rahulikult pakihoidu ja jõudsin stardikoridori siis, kui 19.01.00 käis piiks. Kui mina sinna jõudsin, ei olnud isegi starterit veel kohal. Varsti jõudis ka starter ning küsis, kas ma olen valmis 5 sek pärast rajale minema. Kiiresti tegutsedes jõudsingi siis 19.01.30 startida. Ma arvan, et kui mina poleks stardikoridori liikunud, oleks see start veel veninud, kuna peale minu kedagi stardikoridori poole ei liikunud rattaga.
Teiseks, ümberpööre oli Endla tänava juures tähistamata, kuid õnneks teisel ringil oli tähistus olemas. Ka bussijaama pool olev tagasipööre oli halvasti tähistatud ja ohtlik.
Kolmandaks, pool osa rajast jah kriitikat ei kannata, aga ega Tallinna kesklinnast parema teega tänavat ei leia, mida oleks võimalik niimoodi sulgeda.
Viimaseks, et postitus siiski rõõmsas valguses lõpetada, siis usun, et järgmised võistlused saavad kindlasti paremini korraldatud olema. Kuna see oli mu esimene eraldistardi võistlus, siis ei tahaks sellist halba emotsiooni pikaks ajaks meelde jätta, nii et teisel etapil olen kohal.
PS, kas Tallinna MV raames ka mingeid auhindu jagati/jagatakse?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
http://public.fotki.com/wertaphoto/muud ... posidu-ka/ - natuke pilte, võib kasutada.
Edit: Pildid mõneks ajaks maas, õhtuks tulevad tagasi, loodetavasti suuremana.
Edit2: Juba laevad ning esimesed üleval, lisanduvad jooksvalt
Edit3: Kes suurt faili (4272x2848)tahab, aga mingil põhjusel sealt kätte ei saa, saatku mulle failinimi ja saadan pildi näiteks meilile. Ma enda arust lubasin küll nende downloadimise, aga paraku ei saa ma vist Fotki keskkonnaga kõige paremini läbi..
Edit: Pildid mõneks ajaks maas, õhtuks tulevad tagasi, loodetavasti suuremana.
Edit2: Juba laevad ning esimesed üleval, lisanduvad jooksvalt
Edit3: Kes suurt faili (4272x2848)tahab, aga mingil põhjusel sealt kätte ei saa, saatku mulle failinimi ja saadan pildi näiteks meilile. Ma enda arust lubasin küll nende downloadimise, aga paraku ei saa ma vist Fotki keskkonnaga kõige paremini läbi..
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mina jälgisin esimest korda laivis temposõidu võistlust. Ma ei teadnudki, et ketasjooks sellist kosmoselaeva heli genereerib.
Poole peal vaadates ei saa muidugi eriti aru, mis toimub, aga see oli selge, et mõni valge-roosa võidab.
Rajaturvadena võiks ehk ka rohkem vabatahtlikke kasutada, need Juhisteenuse omad tundusid suht ohmud, lasid ühe väga ohtliku olukorra tekkida seal, kus need eelmise postituse pildid on tehtud.
Poole peal vaadates ei saa muidugi eriti aru, mis toimub, aga see oli selge, et mõni valge-roosa võidab.
Rajaturvadena võiks ehk ka rohkem vabatahtlikke kasutada, need Juhisteenuse omad tundusid suht ohmud, lasid ühe väga ohtliku olukorra tekkida seal, kus need eelmise postituse pildid on tehtud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Nüüd natukene kriitikat ka kritiseerijate suunas.
1. Kus on öeldud, et teekate peab/võiks olla kogu trassi ulatuses sile kui peegel. Need mõned augud ja muhud Tehnika tänaval just lisasidki sõidule vürtsi. Fakt on, et igalt poolt otse üle panna on märksa vähem ajakulukas kui iga lohu ümber teed valides ja paremale-vasakule laveerides. Õige kummirõhk oli eila üks võtmeküsimustest.
2. Korraldus. Tehke ise ja paremini. Need jutud viletsast ja ebapädevast korraldusest ei ole küll väga asjakohased. Mõned üksikud möödalaskmised on iga võistluse juures ja need on pigem paratamatud. Olematu stardimaksu juures on kindlasti üritus tasemel korraldusega ja ei tea ühtki teist võistlust, kus 7 euro eest pannakse püsti kogu linnak, suletakse tee, pakutakse ohtralt lisateenuseid ratturitele ja lastele oma nurgakest.
Endale see pigem kehvapoolne asfalt meeldis, tundsin seal end kui kodus, sest elan Tallinnas - ümberringi on vilets tee. Endal tekkis sõidu jooksul küsimärk stardiala tagasipöördega, millest olin soojenduse ajal valesti aru saanud. Kergliiklusteede peale ja mahasõidud lisasid samuti põnevust ja pinget, et kes kust läheb ja kes raatsib täie lauluga teeäärest üle sõita.
Tundub, et meie ratturid on lõunamaiste heade teedega ära hellitatud ja nüüdne natuke offroadi tõmbas nii mõnelgi Mõnglil suu viltu ja jala värisema .
Rahu - keegi ei ägestu minu teksti peale vaid läheb kerib tund aega rahulikult tehnika tänaval!!!
Ise tundsin end tõusudel keskmisest paremini ja sirgetel sai natuke tagasi hoitud, sestap ka keskmiku tulemus. Peab veel harjutama .
Mihklile edu ja jaksu ja loodame, et suine etapp saab kah seal toimuma.
1. Kus on öeldud, et teekate peab/võiks olla kogu trassi ulatuses sile kui peegel. Need mõned augud ja muhud Tehnika tänaval just lisasidki sõidule vürtsi. Fakt on, et igalt poolt otse üle panna on märksa vähem ajakulukas kui iga lohu ümber teed valides ja paremale-vasakule laveerides. Õige kummirõhk oli eila üks võtmeküsimustest.
2. Korraldus. Tehke ise ja paremini. Need jutud viletsast ja ebapädevast korraldusest ei ole küll väga asjakohased. Mõned üksikud möödalaskmised on iga võistluse juures ja need on pigem paratamatud. Olematu stardimaksu juures on kindlasti üritus tasemel korraldusega ja ei tea ühtki teist võistlust, kus 7 euro eest pannakse püsti kogu linnak, suletakse tee, pakutakse ohtralt lisateenuseid ratturitele ja lastele oma nurgakest.
Endale see pigem kehvapoolne asfalt meeldis, tundsin seal end kui kodus, sest elan Tallinnas - ümberringi on vilets tee. Endal tekkis sõidu jooksul küsimärk stardiala tagasipöördega, millest olin soojenduse ajal valesti aru saanud. Kergliiklusteede peale ja mahasõidud lisasid samuti põnevust ja pinget, et kes kust läheb ja kes raatsib täie lauluga teeäärest üle sõita.
Tundub, et meie ratturid on lõunamaiste heade teedega ära hellitatud ja nüüdne natuke offroadi tõmbas nii mõnelgi Mõnglil suu viltu ja jala värisema .
Rahu - keegi ei ägestu minu teksti peale vaid läheb kerib tund aega rahulikult tehnika tänaval!!!
Ise tundsin end tõusudel keskmisest paremini ja sirgetel sai natuke tagasi hoitud, sestap ka keskmiku tulemus. Peab veel harjutama .
Mihklile edu ja jaksu ja loodame, et suine etapp saab kah seal toimuma.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
KristjanS kirjutas:1. Kus on öeldud, et teekate peab/võiks olla kogu trassi ulatuses sile kui peegel. Need mõned augud ja muhud Tehnika tänaval just lisasidki sõidule vürtsi.
Nii oli kirjas võistluse infos.Teekate:
50% sile, pindamata, perfektne asfalt
50% krobeline, konarlik, aukudeta asfalt
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Miks keegi peale Mtb võistlust ei virise ja irise et rajapeal oli auke ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
espordi ja soprtinfo minevikus on ajalugu selliseid kloune täis, kes virisevad MTB raja kvaliteedi või tingimuste üle.jorgenr kirjutas:Miks keegi peale Mtb võistlust ei virise ja irise et rajapeal oli auke ?
siia foorumisse on õnneks leidnud neist tee oluline vähemus.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Väga lihtne, MTB võistlusele minnes tead et see ongi aukudega võistlus.jorgenr kirjutas:Miks keegi peale Mtb võistlust ei virise ja irise et rajapeal oli auke ?
Ja kui aukude osas võib veel olla nõus et ega korraldaja ei lapi neid, siis äärekividest trampliinid ei ole temposõidu osa.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mina teen enne võistlust turu uuringut ja kui ei meeldi, siis ei lähe. Tagantjärele kisa on mõtetu hala. Eriti tee kvaliteedi kohta.Sellest võite Tallinna Linnavalitsusele kirjutada.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Üks naisterahvas sõitis samastel õhtustel tundidel läbi nii Saku kolmapäevaku kui eraldistardi, ja seda mõlemil juhul paremini kui pooled mehed. Ehk siirdute nüüd treenimise teemadesse ja treenimisse
Ja see naisterahvas väärib kiitust ja tunnustust! ( kummaskis teemas ei ole teda kirumas näha).
Ja see naisterahvas väärib kiitust ja tunnustust! ( kummaskis teemas ei ole teda kirumas näha).
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Protokolle sirvides jäi mullegi tema nimi silma. Kõva värk!Genry kirjutas:Üks naisterahvas sõitis samastel õhtustel tundidel läbi nii Saku kolmapäevaku kui eraldistardi, ja seda mõlemil juhul paremini kui pooled mehed.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ja mis su rattaga siis juhtub seal äärekivi peal? Pole mittekunagi ennem äärekivist alla sõitnud? Mittekunagi pole august läbi sõitnud? Sõitsid nüüd ühest äärekivist alla ja viisid ratta parandusse? kahtlen ...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kui su jooksud maksavad 2000 euri, siis....jorgenr kirjutas:Ja mis su rattaga siis juhtub seal äärekivi peal? Pole mittekunagi ennem äärekivist alla sõitnud? Mittekunagi pole august läbi sõitnud? Sõitsid nüüd ühest äärekivist alla ja viisid ratta parandusse? kahtlen ...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
selle pilliga hea meelega äärekive ei võtaks jah
http://public.fotki.com/wertaphoto/muud ... idu-7.html
http://public.fotki.com/wertaphoto/muud ... idu-7.html
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mis siis saab? Kui keegi kardab võistlusjooksude pärast võib ka ju tavalised alla panna, mitte pärast viriseda et türi sõitsin läbi augu ei tea mis nüüd saab.. Milleks üldse osta kui igalpool on mõttepaus, et kas tasub või ei.. Ostad poest õuna, vaatad et nii ilus ja ei söögi, mõttega et pärast läheb koledaks? Asjal pole ju pointi niiAndreK kirjutas:Kui su jooksud maksavad 2000 euri, siis....jorgenr kirjutas:Ja mis su rattaga siis juhtub seal äärekivi peal? Pole mittekunagi ennem äärekivist alla sõitnud? Mittekunagi pole august läbi sõitnud? Sõitsid nüüd ühest äärekivist alla ja viisid ratta parandusse? kahtlen ...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Jörgen, sõitsid ise ka või niisama targutad?
Kui äärekivid ja ümberpöördekohad välja jätta, oli rada 5+ Lihtsalt paljudele tulid need üllatusena.
Kui äärekivid ja ümberpöördekohad välja jätta, oli rada 5+ Lihtsalt paljudele tulid need üllatusena.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
sõitsin, ka jooksud maksavad tublisti üle keskmise ja ei põe, sellejaoks ma need ju ostsin...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
palun täpsustage algaja jaoks seda stardi tehnilist poolt
iga 30 sekundi tagant saab startida, kui oled endale stardiaja broneerinud, siis stardiks tuleb sõita stardipoodiumile ja stardikohtunik toetab Sind, et külge maha ei paneks, mis on algaja jaoks täitsa reaalne võimalus kui jalad pedaalides kinni ja pole rattaga paigalseisu harjutanud?
iga 30 sekundi tagant saab startida, kui oled endale stardiaja broneerinud, siis stardiks tuleb sõita stardipoodiumile ja stardikohtunik toetab Sind, et külge maha ei paneks, mis on algaja jaoks täitsa reaalne võimalus kui jalad pedaalides kinni ja pole rattaga paigalseisu harjutanud?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
See stardikohtuniku toetav käsi oli ainus mille üle peale oma esimest temposõitu kurta tahaks. Nimelt lasi ta paar sekundit enne lähet mind suht kreeni ja seetõttu oli lähe väga vaevaline. Murdosa sekundi jooksul käis peast juba läbi mõte, et nonii, nüüd see seljal olev number 13 mind alustuseks asfaltile külili tõmbab Aga muidu üritusele 5+.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Eile oli küll suurepärane korraldus. Kõik töötas. Ilus ilm tõi ikka päris palju huvilisi kohale. Rada oli päris nõudlik ja tuul tegi ka oma töö. Õnneks kuum ei olnud, metsavahel oli pigem jahe. Netis stardiaegade regamise võimalus oleks kirss tordil.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Arvan samuti, et netis eelregimisel juba võimalike (veel vabade) stardiaegade vahelt valides oleks mugavam, sest eile oli juba selline järjekord, et phm peaks kohale tulema kell 18:30, et osaleda 19:45 ning vahepeal siis tükk aega ringi vahtima.
Lisaks tekitaks see suurema põhjuse eelnevalt registreerida, kui tahetakse vb varasem stardiaeg kirja saada ja päev korda läinuks lugeda.
Üks ohtlik moment oli ka rajal, enne finihsikoridori (kõnniteele) keeramist, pööras mingi auto täpselt ette (vastassuunast tuli ja sooritas vasakpööret), julgestaja või valvur võiks sellises kohas küll hoida silma peal liiklusel ja kasvõi stop märgiga reguleerida. Üsna frustreeriv on peale järsku mahapidurdamist uuesti üles kiirendada sajaks meetriks, niigi endast viimane välja pandud..
Muidu tipp-topp asfalt ja rada!
Lisaks tekitaks see suurema põhjuse eelnevalt registreerida, kui tahetakse vb varasem stardiaeg kirja saada ja päev korda läinuks lugeda.
Üks ohtlik moment oli ka rajal, enne finihsikoridori (kõnniteele) keeramist, pööras mingi auto täpselt ette (vastassuunast tuli ja sooritas vasakpööret), julgestaja või valvur võiks sellises kohas küll hoida silma peal liiklusel ja kasvõi stop märgiga reguleerida. Üsna frustreeriv on peale järsku mahapidurdamist uuesti üles kiirendada sajaks meetriks, niigi endast viimane välja pandud..
Muidu tipp-topp asfalt ja rada!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Tänud Mihklile ja tema tiimile suurepärase võistluse eest!
Eriti nauditav oli tee seisukord
Esialgsed tulemused: http://aerobike.ee/images/protokollid/F ... _etapp.xls
Eriti nauditav oli tee seisukord
Esialgsed tulemused: http://aerobike.ee/images/protokollid/F ... _etapp.xls
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Suured suured tänud!Lootsin,et tuleb tuulevaikne õhtu,aga Viimsisse sõites oli juba pilt selge,tuul,tuul!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
JUST TÄPSELT SAMA LUGU OLI SEAL KA 2010. a ÜHEL ETAPIL, Mihkel, võta palun midagi ette, enne kui keegi tõsiselt vigastada saab seal enne finišikoridori sisenemist. Pange sinna lint ette või eraldi liikluskorraldaja, see ei ole normaalne, mis seal praegu toimub.Üks ohtlik moment oli ka rajal, enne finihsikoridori (kõnniteele) keeramist, pööras mingi auto täpselt ette (vastassuunast tuli ja sooritas vasakpööret),
Muidu oli väga hea võistlus ja korraldus jällegi, paremat rada on pea võimatu tahta siinmail. Isiklikust rekordist sel rajal jäi seekord küll paarkümmend sekundit puudu, seda suurem on tahtmine kordusetapil enda parimat aega ca 1,5 minuti võrra parandada. Keskmiseks kiiruseks tuli ligi 35km/h.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kui kellegil on soovi sõitta minuga järgmisena kavas olevat paarissõittu, andke priva kaudu teada.
Eeldatav keskmine kiirus umbes ~41-42.
Eeldatav keskmine kiirus umbes ~41-42.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kui mõni aeglane algaja, nagu ma isegi, sooviks paarilist, siis võib samuti märku anda.
Täiesti vabalt võiks sellel nädalal ka koos võistlusrajal proovimas käia. Paarissõit on minu jaoks uus asi ja hea oleks seda korra proovida enne võistlust.
Eelmisel etapil sai esimest korda võisteldud. Keskmiseks kiiruseks oli 30kmh.
Ma ise olin selle tulemusega väga rahul, kuid koht protokollis oli kahjuks siiski viimases kümnes. Sellel etapil on eesmärgiks keskmist kiirust 1-2kmh võrra parandada ja hea oleks ka tagantpoolt teise kümnesse jõuda.
Täiesti vabalt võiks sellel nädalal ka koos võistlusrajal proovimas käia. Paarissõit on minu jaoks uus asi ja hea oleks seda korra proovida enne võistlust.
Eelmisel etapil sai esimest korda võisteldud. Keskmiseks kiiruseks oli 30kmh.
Ma ise olin selle tulemusega väga rahul, kuid koht protokollis oli kahjuks siiski viimases kümnes. Sellel etapil on eesmärgiks keskmist kiirust 1-2kmh võrra parandada ja hea oleks ka tagantpoolt teise kümnesse jõuda.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Tulin just rada proovimast. Ja ma ei olnud ainuke, kes seal sel hetkel rada proovimas oli.
Rada iseensest päris mõnus. Tee on küll pinnatud, kuid ratas veereb seal peal suhteliselt hästi. Tee on kitsas, lookleb veidi vasakule paremale, mõned väiksemad tõusud, mõned mõnusad lauged laskumised, kus saab kiiruse mõnusalt üles kruvida. Rajale pole midagi ette heita, igati mõnus rada.
Kui siin mõni aeg tagasi räägiti, et tuul oli minnes vastu ja tulles tagant, siis täna võib öelda, et tuul segas nii minnes kui tulles. Minnes mõnevõrra vähem ja tagasi tulles rohkem. Kui kellelgi on ilmataadiga head suhted, võiks tellida võistluspäevaks tuulevaikse ilma või siis sellise tuule, mis teisel poolel tagant puhuks. Võistluspäeval mängib tuul ilmselt ka päris suurt rolli, kui olud peaksid olema samasugused, kui täna. Kes ennast ikka esimese poolega suhteliselt tühjaks sõidab, sellel on teine pool hirmus raske.
Sain ka esimest korda maanterattal rehvi vahetada. Ei teagi, kas läks raja peal katki või vahetult peale rajalt maha tulemist. Igaljuhul peale väikest puhkepausi ja telefoni kõnet avastasin, et tagumine rehv kuidagi tühja võitu. Hea, et oli tagavara kaasas, ei hakanud autoga tulema, sõitsin rattaga tallinnast sinna ja kui tagavara poleks olnud, oleks suhteliselt pikk tee jalutada...
Rada iseensest päris mõnus. Tee on küll pinnatud, kuid ratas veereb seal peal suhteliselt hästi. Tee on kitsas, lookleb veidi vasakule paremale, mõned väiksemad tõusud, mõned mõnusad lauged laskumised, kus saab kiiruse mõnusalt üles kruvida. Rajale pole midagi ette heita, igati mõnus rada.
Kui siin mõni aeg tagasi räägiti, et tuul oli minnes vastu ja tulles tagant, siis täna võib öelda, et tuul segas nii minnes kui tulles. Minnes mõnevõrra vähem ja tagasi tulles rohkem. Kui kellelgi on ilmataadiga head suhted, võiks tellida võistluspäevaks tuulevaikse ilma või siis sellise tuule, mis teisel poolel tagant puhuks. Võistluspäeval mängib tuul ilmselt ka päris suurt rolli, kui olud peaksid olema samasugused, kui täna. Kes ennast ikka esimese poolega suhteliselt tühjaks sõidab, sellel on teine pool hirmus raske.
Sain ka esimest korda maanterattal rehvi vahetada. Ei teagi, kas läks raja peal katki või vahetult peale rajalt maha tulemist. Igaljuhul peale väikest puhkepausi ja telefoni kõnet avastasin, et tagumine rehv kuidagi tühja võitu. Hea, et oli tagavara kaasas, ei hakanud autoga tulema, sõitsin rattaga tallinnast sinna ja kui tagavara poleks olnud, oleks suhteliselt pikk tee jalutada...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
sel korral lendavad põkid ka peale: http://forum.bonsuna.com/treeningu-ja-t ... icseen#new
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Saab huvitav vaadata olema, kui jalg täis ei lähe siis pigem jääb ülekanne lahjaks:-) Otsus paneb näiteks vägahästi, sedaenam, et vanust ka omajagu.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kalmus on muuseas vana trekikunn nii, et pole siin väga ekperimentaalse lükkega tegemist midagi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Väga ok korraldus jälle ja sai väga hea treeningu:-) Ootame tulemused ära, siis saab pildi ette kuidas kellelgi läks, esialgsete järgi paugutati päris edevaid numbreid seal.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kuna Kalmus jäi oma starti hiljaks, sokutati minuga ühel ajal starti. Päris kõhe oli kui kolm mind mõõdus mees kõrval on, sõitsin igaks juhuks kiirelt eest ära
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!