Kolmapäevakud 2011
Re: Kolmapäevakud 2011
Tulemustega saab põnev olema.
Minu läbielamised:
Kilomeeter enne lõppu hakkasin just kätte saama järjekordset seiklejat rajal. Saamata ta jäigi, sest ühel hetkel nägin teda vasakule öhe kadumas, kui minu valitud rajatrajektoor läks paremale.
Mull mull mul....
Esimesed 3km olid ikka väga ehmatavalt jubedad, aga siis hakkas vaikselt paranema kvaliteet ja alates keskpaigast oli rada super.
Minu läbielamised:
Kilomeeter enne lõppu hakkasin just kätte saama järjekordset seiklejat rajal. Saamata ta jäigi, sest ühel hetkel nägin teda vasakule öhe kadumas, kui minu valitud rajatrajektoor läks paremale.
Mull mull mul....
Esimesed 3km olid ikka väga ehmatavalt jubedad, aga siis hakkas vaikselt paranema kvaliteet ja alates keskpaigast oli rada super.
Viimati muutis Alvaro, 05. 05. 2011. 06:10, muudetud 1 kord.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kolmapäevakud 2011
Rajal võis tõesti ilma suurema vaevata kogemata või tahtlikult jätta mõned jupid vahele. Siiski kui sa metsa ei tunne on suurem tõenäosus, et kaotad rohkem aega
Re: Kolmapäevakud 2011
Pigem see viimane variant. Paar korda juhtus - sõidad nina maas, järsku siniseid linte pole enam.SHOXi kirjutas:Rajal võis tõesti ilma suurema vaevata kogemata või tahtlikult jätta mõned jupid vahele. Siiski kui sa metsa ei tunne on suurem tõenäosus, et kaotad rohkem aega
Re: Kolmapäevakud 2011
Oled siiski valesti informeeritud. Veetsin Teie mõlema stardi hetkel stardipaigas aega. Kõigepealt läks AlariK , tema järel kohe ErikT ja mõne ajapärast Sina.......Alvaro kirjutas:Tulemustega saab põnev olema.
ErikT oli väidetavalt peale mind startinud. Finishis tiirutas juba tema ees, kui mina silm punnis tulin. Rajal aga keegi minust mööda ei läinud ja kordagi ei tekkinud tunnet, et oleksin valesti sõitnud. Korraldaja klubi eelised?
Selleks et paigal püsida tuleb joosta kõigest väest....Kui tahad jõuda edasi , pead jooksma vähemalt 2x kiiremini...
Re: Kolmapäevakud 2011
Jah nii see oli,. AlariK pani ees minema ja mina kohe tema järel. Kahjuks ei suutnud tema tempot tabada ja lisaks suutsin ka raami lõhkuda. Mis sa murdunud ja vedela raamiga ikka sõidad. Saku mets on mulle vägagi tuttav, nii et eksida mul seal kuhugi polnud.
Kui keegi leidis või nägi kuskil vedelemas kiivri poolikut tagumist kinnitust punase klambriga siiis selle suutsin kuskil finishi lähedal või teel finishi juurst autoparklasse kaotada.
Kui keegi leidis või nägi kuskil vedelemas kiivri poolikut tagumist kinnitust punase klambriga siiis selle suutsin kuskil finishi lähedal või teel finishi juurst autoparklasse kaotada.
Flat is Boring
Re: Kolmapäevakud 2011
Kogemata eksimisvõimalust sellel rajal küll olla ei saanud, sest rada oli ikka väga hästi tähistatud. Jah, juhtus minulgi kaks korda, kus kiiramal lõigul nina maas sõites õigest teeotsast mööda uhasin, aga õnneks sain sellest kiiresti aru ning keerasin tagasi. Kuna ei ole nendel radadel varem sõitnud, siis jäi üldmulje ikka väga hea. Profiililt küll väga kerge, kuid need suuremad ja väiksemad augud ja mügarikud tegid kulgemise kohati küllaltki vaevaliseks, aga huvitavaks. Ka kaasvõistlejad olid mõistvad, andes kohe teed kui kellelegi järgi jõudsid. Igati meeldiv kolmapäeva õhtu kujunes.Märt K kirjutas:Pigem see viimane variant. Paar korda juhtus - sõidad nina maas, järsku siniseid linte pole enam.SHOXi kirjutas:Rajal võis tõesti ilma suurema vaevata kogemata või tahtlikult jätta mõned jupid vahele. Siiski kui sa metsa ei tunne on suurem tõenäosus, et kaotad rohkem aega
Re: Kolmapäevakud 2011
Erik startis 9 sekundit enne Alvarot kui protokolli uskuda.tp kirjutas:Oled siiski valesti informeeritud. Veetsin Teie mõlema stardi hetkel stardipaigas aega. Kõigepealt läks AlariK, tema järel kohe ErikT ja mõne ajapärast Sina.......Alvaro kirjutas:Tulemustega saab põnev olema.
ErikT oli väidetavalt peale mind startinud. Finishis tiirutas juba tema ees, kui mina silm punnis tulin. Rajal aga keegi minust mööda ei läinud ja kordagi ei tekkinud tunnet, et oleksin valesti sõitnud. Korraldaja klubi eelised?
Re: Kolmapäevakud 2011
Tänan rajameistrit hea raja eest! Isiklikult ei oodanud, et kohe hooaja alguses, kui eelnevalt rattaga vaid üks kord metsas on käidud, kohe selline "kont hambusse visatakse" Esimene emotsioon ütleb, et Saku100 samal ringil - raskem, kui Haanja100!
Aga Kolmapäevakute radade osas on mul kaks ettepanekut:
1. Kahju on kohaletulnud väikelastest ja lausalgajatest , kes märkimisväärse osa rajast ratast käekõrval pidid lükkama. Ei usu, et see tegevus nende sõiduoskusi parandab! Mõelgem rada planeerides ka nende peale!
2. Normiks võiks saada, et ühe ratta (ja ratturi) laiuselt on rada võsast puhastatud.
Aga Kolmapäevakute radade osas on mul kaks ettepanekut:
1. Kahju on kohaletulnud väikelastest ja lausalgajatest , kes märkimisväärse osa rajast ratast käekõrval pidid lükkama. Ei usu, et see tegevus nende sõiduoskusi parandab! Mõelgem rada planeerides ka nende peale!
2. Normiks võiks saada, et ühe ratta (ja ratturi) laiuselt on rada võsast puhastatud.
Re: Kolmapäevakud 2011
Tõstes pileti hinda 2-3x oleks see isegi vist võimalikkalari kirjutas: 2. Normiks võiks saada, et ühe ratta (ja ratturi) laiuselt on rada võsast puhastatud.
Re: Kolmapäevakud 2011
SHOXi kirjutas:Tõstes pileti hinda 2-3x oleks see isegi vist võimalikkalari kirjutas: 2. Normiks võiks saada, et ühe ratta (ja ratturi) laiuselt on rada võsast puhastatud.
No vaat, kui lihtsad lahendused sul pakkuda on. Kuidas ma ise selle peale ei tulnud...
Re: Kolmapäevakud 2011
Arvestama peab ka sellega, et igal pool ei ole võimalik möllata saega kuidas hing ihaldab. Hea, et veel hiljem reha ja labidaga midagi taastama ei peakalari kirjutas:... 2. Normiks võiks saada, et ühe ratta (ja ratturi) laiuselt on rada võsast puhastatud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kolmapäevakud 2011
Mulle isiklikult meeldis kitsastes olukordades puude vahel nikerdamine.
Raja algus kilomeetrid olid päris hirmutavad, kuid õnneks läks hiljem vaheldusrikkamaks, lõpupoole ojakõrval olevad mättad olid ka toredaks kingituseks väsinud käetele ja jalgadele.
Kuid arvestades seda kõike ja pidevaid probleeme porilaudadega (mida tegelikult vaja ei olnudki) oli hea algus kolmapäevakutele!
Raja algus kilomeetrid olid päris hirmutavad, kuid õnneks läks hiljem vaheldusrikkamaks, lõpupoole ojakõrval olevad mättad olid ka toredaks kingituseks väsinud käetele ja jalgadele.
Kuid arvestades seda kõike ja pidevaid probleeme porilaudadega (mida tegelikult vaja ei olnudki) oli hea algus kolmapäevakutele!
Re: Kolmapäevakud 2011
Saan aru, sest endale ka ei meeldi kui võsa vastu jalgu peksab rattaga sõites. Kahjuks sel korral lihtsalt ei jätkunud jõudu, et rada puhastada. Raja ettevalmistuseks viibis Priit metsas 15 tundi, mina 7 ja Harry 3 tundi. Raja täielikuks puhastamiseks oleks vaja läinud veel umbes sama palju aega. Ma arvan, et mu naine oleks soovitanud mul metsa elama jääma peale seda.kalari kirjutas: 2. Normiks võiks saada, et ühe ratta (ja ratturi) laiuselt on rada võsast puhastatud.
Re: Kolmapäevakud 2011
Tarmo, mul naine samuti aastaid andis mulle igasuguseid soovitusi, vihjeid jne. jne. Eelmisest aastast loobus ja .... hakkas kah rattaga aktiivsemalt sõitma Paar hooaega veel, siis teeb velo.clubbers'sse kasutaja kahtarmo kirjutas:Ma arvan, et mu naine oleks soovitanud mul metsa elama jääma peale seda.
Re: Kolmapäevakud 2011
tere
kirjutan teiel esimest korda.
algaja nagu ma olen oli rada täitsa vahva ja läbitav. kaks korda pidin ratta käekörvale vötma.
küsimus tekkis nende tagant tulijate kohapealt. kuidas nendeg akäituma peab?
kui vöimalik oli siis vötsin nati körvale aga viimasel ojakaldal ei osanud midagi teha. seal pokumaal
järgmine kolmapäevkohal
kirjutan teiel esimest korda.
algaja nagu ma olen oli rada täitsa vahva ja läbitav. kaks korda pidin ratta käekörvale vötma.
küsimus tekkis nende tagant tulijate kohapealt. kuidas nendeg akäituma peab?
kui vöimalik oli siis vötsin nati körvale aga viimasel ojakaldal ei osanud midagi teha. seal pokumaal
järgmine kolmapäevkohal
Re: Kolmapäevakud 2011
Seal pokumaal sai kõrvalt mööda suruda, ilma et segaks teist. ma tegin nii.
Re: Kolmapäevakud 2011
Omalt poolt ka algaja muljeid (algaja selles mõttes, et 25-30 min jääb kiirematele lenduritele alla, kuid vahe väheneb!!!):
* Hästi ette valmistatud rada ning märgistatud - sinised lindid kogu aeg näha, eksimine ikka suht võimatu;
* Alguse ja lõpu pokumaa ikka väga raske, vahepealne vägagi nauditav isegi algajale.
Pokumaast - sõites loomulikult tahaks kiruda, kuid rahulikult järele mõeldes ("mis ei tapa, teeb tugevaks"), siis kindlasti see arendab ning ise vabatahtlikult võibolla sellisele trassile ei roniks, tänu kolmapäevakutele aga küll. Kui lugeda kolmapäevakute juhendit, siis eesmärk VÕISTLUSspordi tutvustamine ning treeningute mitmekesistamine - selle järgi nagu kõik klapiks.
Kui aga eesmärk ka noori ning uusi algajaid (kes selle pisikuga veel lootusetult nakatunud ei ole) liituma saada, siis kindlasti see esimene samm on keeruliseks tehtud. Eriti kõige noorematele ning vapramatele, kes veel väikeste ratastega sõidavad. Lisaks kohati ohtlikki - Sakus sai ühe väikese poisi purde ületust turvatud - poiss nii osav ei ole, et üle sõidaks, purre nii kitsas, et koos rattaga ei mahu, rammu nii palju ei ole, et jõuaks ratast üles tõsta, paras nikerdamine, vabalt oleks võinud ojja kukkuda ja ratas selga.
Ehk siis kokkuvõtteks - kui juba pisik sees, siis ei ole hullu, aga oma 8-aastast tütart ning naist sellisele rajale ei suuda meelitada.
Ülgasel näeb!
* Hästi ette valmistatud rada ning märgistatud - sinised lindid kogu aeg näha, eksimine ikka suht võimatu;
* Alguse ja lõpu pokumaa ikka väga raske, vahepealne vägagi nauditav isegi algajale.
Pokumaast - sõites loomulikult tahaks kiruda, kuid rahulikult järele mõeldes ("mis ei tapa, teeb tugevaks"), siis kindlasti see arendab ning ise vabatahtlikult võibolla sellisele trassile ei roniks, tänu kolmapäevakutele aga küll. Kui lugeda kolmapäevakute juhendit, siis eesmärk VÕISTLUSspordi tutvustamine ning treeningute mitmekesistamine - selle järgi nagu kõik klapiks.
Kui aga eesmärk ka noori ning uusi algajaid (kes selle pisikuga veel lootusetult nakatunud ei ole) liituma saada, siis kindlasti see esimene samm on keeruliseks tehtud. Eriti kõige noorematele ning vapramatele, kes veel väikeste ratastega sõidavad. Lisaks kohati ohtlikki - Sakus sai ühe väikese poisi purde ületust turvatud - poiss nii osav ei ole, et üle sõidaks, purre nii kitsas, et koos rattaga ei mahu, rammu nii palju ei ole, et jõuaks ratast üles tõsta, paras nikerdamine, vabalt oleks võinud ojja kukkuda ja ratas selga.
Ehk siis kokkuvõtteks - kui juba pisik sees, siis ei ole hullu, aga oma 8-aastast tütart ning naist sellisele rajale ei suuda meelitada.
Ülgasel näeb!
Re: Kolmapäevakud 2011
Neid võiks võimalusel mööda lasta. Kohustust ei ole, aga kena on üksteise vastu kena olla.käbi kirjutas:küsimus tekkis nende tagant tulijate kohapealt. kuidas nendeg akäituma peab?
Re: Kolmapäevakud 2011
Konkurendist möödumine on üks võistlemise elemente....Villem T kirjutas:Neid võiks võimalusel mööda lasta. Kohustust ei ole, aga kena on üksteise vastu kena olla.käbi kirjutas:küsimus tekkis nende tagant tulijate kohapealt. kuidas nendeg akäituma peab?
Selgelt aeglasem eesõitja võiks lihtsalt hoida sirget suunda. Möödumisvõimaluse leidmine on taganttulija asi.
Re: Kolmapäevakud 2011
Eesliikujal on õigus aga viisakas on arvestada ka kiirematega. Mina tahaks kiita Sakus rajal olijaid, paljud ratturid keerasid ise eest ära, kui tagant hooga tulid, see oli täiesti uus tase! Nii ei jäänud nemad toppama ja ma kadusin nende sõitu segamast võimalikult kiirelt. Koostöö!Villem T kirjutas:Neid võiks võimalusel mööda lasta. Kohustust ei ole, aga kena on üksteise vastu kena olla.käbi kirjutas:küsimus tekkis nende tagant tulijate kohapealt. kuidas nendeg akäituma peab?
Re: Kolmapäevakud 2011
Ühinen täiesti piffiku arvamusega !
Kui kolmapäevakute eesmärk oleks uusi osalejaid leida (nii väiksemate, kui naiste, kui tavaharrastajate hulgast), siis peaks raja oluliselt lihtsama tegema.
1 kord jah käivad kõik proovimas, kuid rohkem ei tule - tean enda kogemusest - mul 2 poega ütlesid jäädavalt ei maastikurattale peale eelmise aasta Kakumäe ja Harku etappi.
Seekordne Saku rada oli liiga raske just algajatele - fännidele muidugi ei olnud.
Paraku on mulle jäänud mulje, et sihilikult tahetaksegi korraldada fännklubi üritust.
... aga igaüks otsustab ju ise kus osaleb ja kus mitte !
Kui kolmapäevakute eesmärk oleks uusi osalejaid leida (nii väiksemate, kui naiste, kui tavaharrastajate hulgast), siis peaks raja oluliselt lihtsama tegema.
1 kord jah käivad kõik proovimas, kuid rohkem ei tule - tean enda kogemusest - mul 2 poega ütlesid jäädavalt ei maastikurattale peale eelmise aasta Kakumäe ja Harku etappi.
Seekordne Saku rada oli liiga raske just algajatele - fännidele muidugi ei olnud.
Paraku on mulle jäänud mulje, et sihilikult tahetaksegi korraldada fännklubi üritust.
... aga igaüks otsustab ju ise kus osaleb ja kus mitte !
Re: Kolmapäevakud 2011
Kui rada liiga lihtsaks teha, siis kaovad jälle ülemise otsa osavõtjad ära. Nokk kinni saba lahti
Re: Kolmapäevakud 2011
No jaa. Aga totaalse algaja ja totaalse profi oskuste ja nõudmiste vahe on ka hiiglasuur. Ja kolmapäevakud annavad palju rohkem järgi ikka sealt proffide otsast. Vaata kasvõi Tallinna GP või mingi maastikurattakrossi tiitlivõistluse videosid - kui siduvad asfaltilõigud välja jätta, siis enamus rajast on mission impossible (tavaharrastaja jaoks) vs kolmapäevaku rada, kus enamus rajast on siiski ratta seljas läbitav tavaharrastaja poolt.
Mulle tundub, et praegu on radade tase just selline, et enamus osalejaid (k.a. korraldajad ise) käivad rajast tehniliselt ja füüsiliselt üle ja nad saavad võidu kihutada ilma, et igav hakkaks. Veerand kuni kolmandik on ehk selliseid, kelle jaoks rada on väljakutse ja nad õpivad ja arenevad, sest nad tahavad.
Kahtlevate algajate ligimeelitamiseks ja veenmiseks on kindlasti paremaid ja halvemaid radu. Näiteks kohe-kohe tulev Haapse on väga algajasõbralik ja kaunis rada minu meelest (hint piffikule). Pirital on väga funnid kohad sees, kus ka algaja end tõsise tegijana saab tunda Aga Humalat ma parem esmakohtumiseks ei valiks
Minu meelest on see täitsa õige mulje - tegu ongi fännklubi üritusega (nagu kõik muugi siin maailmas) ja korraldajate üks, aga mitte peamine eesmärk on leida uusi fänne (mitte lihtsalt osalejaid).
Arne
Mulle tundub, et praegu on radade tase just selline, et enamus osalejaid (k.a. korraldajad ise) käivad rajast tehniliselt ja füüsiliselt üle ja nad saavad võidu kihutada ilma, et igav hakkaks. Veerand kuni kolmandik on ehk selliseid, kelle jaoks rada on väljakutse ja nad õpivad ja arenevad, sest nad tahavad.
Kahtlevate algajate ligimeelitamiseks ja veenmiseks on kindlasti paremaid ja halvemaid radu. Näiteks kohe-kohe tulev Haapse on väga algajasõbralik ja kaunis rada minu meelest (hint piffikule). Pirital on väga funnid kohad sees, kus ka algaja end tõsise tegijana saab tunda Aga Humalat ma parem esmakohtumiseks ei valiks
Minu meelest on see täitsa õige mulje - tegu ongi fännklubi üritusega (nagu kõik muugi siin maailmas) ja korraldajate üks, aga mitte peamine eesmärk on leida uusi fänne (mitte lihtsalt osalejaid).
Arne
Re: Kolmapäevakud 2011
Korraldaja poolne vaade - muuhulgas on kogu selle sarja üks märgusõna fanatism St, et asi on välja kasvanud omaalgatusest ja on seetõttu ka korraldajate nägu. Kui seda nägu hakata väga ja jõuga moondama, siis on oht, et kaob ka siduvaks aineks olnud fanatism.
Samas julgen väita, et kohati on ka osalus juba pragu formaati arvestades saavutanud (või saavutamas) kriitilise piiri, ehk erilist kasvuihalust ei saagi olla. Meenutan, et juba on ka fromaati painutatud stradiaja tunni võrra pikemaks venitamise läbi. Huvitaval kombel on ka tehnilised rajad olnud seni ühed populaarsemad.
Samas julgen väita, et kohati on ka osalus juba pragu formaati arvestades saavutanud (või saavutamas) kriitilise piiri, ehk erilist kasvuihalust ei saagi olla. Meenutan, et juba on ka fromaati painutatud stradiaja tunni võrra pikemaks venitamise läbi. Huvitaval kombel on ka tehnilised rajad olnud seni ühed populaarsemad.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kolmapäevakud 2011
Ega ma virisenudki kui korralikult lugeda - Saku sai sadulas läbi sõidetud (ei pidanud pool maad käekõrval lükkama), kohati küll kirudes, kuid järgmisel päeval juba positiivselt meenutades. Kui juba pisik sees, siis ei ole hullu - arendab ju. Plaanin võimaluse korral igal etapil kohal olla.arnea kirjutas:Näiteks kohe-kohe tulev Haapse on väga algajasõbralik ja kaunis rada minu meelest (hint piffikule). Arne
Nagu vahepeal kirjutati, siis ega sinna rajale Elioni mass mahugi - eks see 200+ ongi lagi, üle selle juba segab nii aeglasemaid kui kiiremaid. Seega las see rada siis olla selline nagu ta on - korraldajatele küll midagi ette heita ei tihkaks, ainult jõudu!
Kokkuvõte - kuna rohkem väga inimesi peale ei mahu, siis ei ole raja raskus ka teema - selle alateema võib minu poolest lukku panna!
Re: Kolmapäevakud 2011
Nende kolmapäevakute eesmärk ongi tutvustada inimestele maastikul sõitu. Kui rada on raske, siis tuleb mõni tehnilisem rada vahele jätta. On olemas ka aerobike kolmapäevakud ja üldse on rattakalender väga tihe. Need rajad on algusest peale sellised olnud ja kunagi ei saa üks rada kõigile meeldida. Ei ole mõtet tõsiste fännide poolt alustatud tööd ära s....da. Need rajad ongi head , et oma maastikusõidu oskusi lihvida. Kes läheks vabatahtlikult saku rajale trenni tegema. Mina küll mitte. Tõesti oli väga tehniline, aga mis siis.
Re: Kolmapäevakud 2011
Milal toimub lll etapp?
http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53
Kusagilt kumas läbi 18.05.2011 Haapse?
http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53
Kusagilt kumas läbi 18.05.2011 Haapse?
Re: Kolmapäevakud 2011
Kopi-paste kolmapäevakute lehelt:
Seoses visalt taanduva talvega oleme sunnitud esimest etappi Sakus ühe nädala võrra edasi lükkama. Uus toimumisaeg on 04. mai. Kuna paljud ratturid pole samal põhjusel veel rattaga metsa saanud, siis loodame, et etapi edasilükkamine mõjub positiivselt ka tulemustele.
i 04.05.2011 Saku
ii 11.05.2011 Ülgase
iii 18.05.2011 Haapse
iv 01.06.2011 Kakumäe
v 15.06.2011 Humala
vi 06.07.2011 Astangu
vii 13.07.2011 Kodasoo
viii 27.07.2011 Harku
ix 10.08.2011 Viimsi
x 17.08.2011 Pirita
xi 7.09 2011 Kroodi
xii 21.09.2011 Keila
Seoses visalt taanduva talvega oleme sunnitud esimest etappi Sakus ühe nädala võrra edasi lükkama. Uus toimumisaeg on 04. mai. Kuna paljud ratturid pole samal põhjusel veel rattaga metsa saanud, siis loodame, et etapi edasilükkamine mõjub positiivselt ka tulemustele.
i 04.05.2011 Saku
ii 11.05.2011 Ülgase
iii 18.05.2011 Haapse
iv 01.06.2011 Kakumäe
v 15.06.2011 Humala
vi 06.07.2011 Astangu
vii 13.07.2011 Kodasoo
viii 27.07.2011 Harku
ix 10.08.2011 Viimsi
x 17.08.2011 Pirita
xi 7.09 2011 Kroodi
xii 21.09.2011 Keila
Rennes
Re: Kolmapäevakud 2011
18. mai on õige, kodukal on praegu mingi tehniline *****.margus v kirjutas:Milal toimub lll etapp?
Kusagilt kumas läbi 18.05.2011 Haapse?
Re: Kolmapäevakud 2011
See tehniline asi sai vist nüüd otsa. Igatahes ligipääsu ja parkimisinfo on väljas: http://kolmapaev.ee/index.php?option=co ... &Itemid=53Villem T kirjutas:18. mai on õige, kodukal on praegu mingi tehniline *****.
Re: Kolmapäevakud 2011
Tekkis ses osas üks idee : soojendusringil olijad võiks numbri nt. sadularelsi külge kinnitada nii, et see jääks "näoga" taha poole ! Kiireid ringe sõitjatel oleks sel juhul kohe selge, kas ees olija on samuti võistlushoos või mitte.Villem T kirjutas:Tutvuge palun juhendiga ka, seal on paar pisikest muudatust. Näiteks ei tohi rajaga tutvudes rattal numbrit hoida - on selgem kes võistleb ja kes mitte. Ja numbrid käivad rattale ja maha üsna lihtsalt, nagu eelmisel aastalgi.
Re: Kolmapäevakud 2011
suhteliselt rasku kui mitte võimatu on tagant tulles tuvasta kas eesolijal on number ees lenksu küljes või mitte...Rivo kirjutas:Tekkis ses osas üks idee : soojendusringil olijad võiks numbri nt. sadularelsi külge kinnitada nii, et see jääks "näoga" taha poole ! Kiireid ringe sõitjatel oleks sel juhul kohe selge, kas ees olija on samuti võistlushoos või mitte.Villem T kirjutas:Tutvuge palun juhendiga ka, seal on paar pisikest muudatust. Näiteks ei tohi rajaga tutvudes rattal numbrit hoida - on selgem kes võistleb ja kes mitte. Ja numbrid käivad rattale ja maha üsna lihtsalt, nagu eelmisel aastalgi.
seega toetan ideed
Re: Kolmapäevakud 2011
See on isegi päris hea mõte, ma teen edaspidi ka nii, kui meeles on.SHOXi kirjutas:suhteliselt rasku kui mitte võimatu on tagant tulles tuvasta kas eesolijal on number ees lenksu küljes või mitte...Rivo kirjutas:Tekkis ses osas üks idee : soojendusringil olijad võiks numbri nt. sadularelsi külge kinnitada nii, et see jääks "näoga" taha poole ! Kiireid ringe sõitjatel oleks sel juhul kohe selge, kas ees olija on samuti võistlushoos või mitte.Villem T kirjutas:Tutvuge palun juhendiga ka, seal on paar pisikest muudatust. Näiteks ei tohi rajaga tutvudes rattal numbrit hoida - on selgem kes võistleb ja kes mitte. Ja numbrid käivad rattale ja maha üsna lihtsalt, nagu eelmisel aastalgi.
seega toetan ideed
Re: Kolmapäevakud 2011
kas Humalas on mingi aimatav rada olemas, kui homme õhtul luurele minna?
Re: Kolmapäevakud 2011
Kui oled varem sõitnud, siis osa leiab, veidi tuleb teistsugune. Osa rajast on (väga) kõva kattega teed või platsi, seal pole mingit jälge. Ja kuna see on kõige "staadionikrossilikum" rada siis võib olla probleeme leitavate juppide järjestamisega.MarttiM kirjutas:kas Humalas on mingi aimatav rada olemas, kui homme õhtul luurele minna?
Re: Kolmapäevakud 2011
Millal rada maha märgitakse? Kolmapäeval?
Re: Kolmapäevakud 2011
Hiljemalt.MargusJ kirjutas:Millal rada maha märgitakse? Kolmapäeval?
Re: Kolmapäevakud 2011
Küsimus eelseisva Astangu etapi kohta.
Ega rada vist veel tähistatud ei ole ?
Kas keegi oleks valmis seda rada mõnel õhtul läbi sõitma - tutvustama ?
Usun, et Harku kandi (kus on väga palju MTB-ga sõitjaid - kolmapäevakutel osalejaid) läheduses oleks sellest uuest Kolmapäevakute rajast huvitatuid küll.
Ega rada vist veel tähistatud ei ole ?
Kas keegi oleks valmis seda rada mõnel õhtul läbi sõitma - tutvustama ?
Usun, et Harku kandi (kus on väga palju MTB-ga sõitjaid - kolmapäevakutel osalejaid) läheduses oleks sellest uuest Kolmapäevakute rajast huvitatuid küll.
Re: Kolmapäevakud 2011
mina ei ole korraldaja ega rajameister, kuid kodulehel antud vihjetest võib järeldada, et sees on klassikaline singel mööda astangu serva ja uus osa paldiski mnt ääres. seal on mõned uued singlid sisse sõidetud ja võib eeldada, et need on trassi osaks. otsa leiad kätte kasvõi niiviisi sõidad õika mäkke teega paralleelselt ja siis keerab kruusakalt õige pea kitsas rada, mis hakkab mööda "serpentiine" tõusma. veel üks potentsiaalne raja osa downkillerite rada. küsimus jääb ainult mispidi sõitma peab ja milliseid linke on sisse viidud. rada kulgeb paksu rohu sees ja nähtavus on piiratud, kuid sõita saab juba korralikult ja rada on aimatav. midagi tehnilist ei tohiks sel rajal olla - kuid tõusumeetreid tuleb ilmselt rohkem kui tavaliselt ja rada on suht väsitav.tt23 kirjutas:Küsimus eelseisva Astangu etapi kohta.
Ega rada vist veel tähistatud ei ole ?
Kas keegi oleks valmis seda rada mõnel õhtul läbi sõitma - tutvustama ?
Usun, et Harku kandi (kus on väga palju MTB-ga sõitjaid - kolmapäevakutel osalejaid) läheduses oleks sellest uuest Kolmapäevakute rajast huvitatuid küll.
ühesõnaga tuleks sõidaks ka kui keegi parem insaider seda tutvustaks:)
Re: Kolmapäevakud 2011
Hetkel on enamus korraldajaklubi Rota ratturitest Tahkos. Esmaspäevaks on nad tagasi, eks siis kuuleb.MarttiM kirjutas:ühesõnaga tuleks sõidaks ka kui keegi parem insaider seda tutvustaks:)
Re: Kolmapäevakud 2011
Ei tahaks küll viriseda ja kellegi peale näpuga näidata, aga kolmapäevakute leht on kuidagi...ära vajunud omadega ? Selle aasta tulemusi on vähemalt minu arvates üsna kohmakas vaadata.
Re: Kolmapäevakud 2011
Tulemusi hmtl-i ajada on ülimalt tüütu ja aeganõudev. Excel on ju väga vaadatav?Rivo kirjutas:Ei tahaks küll viriseda ja kellegi peale näpuga näidata, aga kolmapäevakute leht on kuidagi...ära vajunud omadega ? Selle aasta tulemusi on vähemalt minu arvates üsna kohmakas vaadata.
Re: Kolmapäevakud 2011
Excel on tulemuste vaatamiseks oluliselt parem kui html, aga käesoleva aasta tulemused võiksid olla kohe tulemuste lingi all ja vanemad aastad võiksid olla nende all nagu praegu kõik aastakäigud. Aga ära on vajunud tõesti, koondarvestus tuli alles peale Kakumäe etappi ja Humala tulemusi ei paista praegu üldse olevat.Villem T kirjutas:Tulemusi hmtl-i ajada on ülimalt tüütu ja aeganõudev. Excel on ju väga vaadatav?Rivo kirjutas:Ei tahaks küll viriseda ja kellegi peale näpuga näidata, aga kolmapäevakute leht on kuidagi...ära vajunud omadega ? Selle aasta tulemusi on vähemalt minu arvates üsna kohmakas vaadata.
Re: Kolmapäevakud 2011
Ma ei viitsi üles otsida, mis kontekstis pakkus Rivo välja numbri sadula taha riputamise idee, kui ma kopeerin seda siis las olla, aga:
Kui start on avatud ja kell käib, siis on tihrda liikluse korral rajaga tutvujatest möödasõit muutunud probleemseks. Lepiks kokku, et nendel sellidel on number sadularelsside küljes s.t. taganttulijale selgelt nähtav ja möödasõidu võimalust võib nõuda tungivas vormis. Olgu see siis kasvõi „hopp!“ keelebarjääri tõttu või aju verevarustuse puudulikkusest tingituna. Ma ei toriseks. Võistlusolukorras möödumise võimaluse otsimine ja lahenduse pakkumine koos kaasneva vastastikuse viisakusega on nagunii enamasti saanud meeldivaks normiks. Erandid ainult kinnitavad reeglit.
Igatahes on ettepanek see järmiseks aastaks juhendisse sisse viia. Kellast kellani tööl käivatel isikutel ei saa kuidagi keelata tutvumis- või soojendusringi tegemist, aga pakutud meede lihtsustab arusaamist kes mida trassil parasjagu teeb. Ega taga punases suurt aru küll ei saa on eessõitjal number lenksu küljes või ei ole. Miskipärast on paljud nagunii rajal kiibiga, aga ilma numbrita. Ma pole süvenenud mis selle teguviisi point on.
Kui start on avatud ja kell käib, siis on tihrda liikluse korral rajaga tutvujatest möödasõit muutunud probleemseks. Lepiks kokku, et nendel sellidel on number sadularelsside küljes s.t. taganttulijale selgelt nähtav ja möödasõidu võimalust võib nõuda tungivas vormis. Olgu see siis kasvõi „hopp!“ keelebarjääri tõttu või aju verevarustuse puudulikkusest tingituna. Ma ei toriseks. Võistlusolukorras möödumise võimaluse otsimine ja lahenduse pakkumine koos kaasneva vastastikuse viisakusega on nagunii enamasti saanud meeldivaks normiks. Erandid ainult kinnitavad reeglit.
Igatahes on ettepanek see järmiseks aastaks juhendisse sisse viia. Kellast kellani tööl käivatel isikutel ei saa kuidagi keelata tutvumis- või soojendusringi tegemist, aga pakutud meede lihtsustab arusaamist kes mida trassil parasjagu teeb. Ega taga punases suurt aru küll ei saa on eessõitjal number lenksu küljes või ei ole. Miskipärast on paljud nagunii rajal kiibiga, aga ilma numbrita. Ma pole süvenenud mis selle teguviisi point on.
Gravity is a Bitch
Re: Kolmapäevakud 2011
Kuldar kirjutas:Ma ei viitsi üles otsida, mis kontekstis pakkus Rivo välja numbri sadula taha riputamise idee, kui ma kopeerin seda siis las olla, ... Igatahes on ettepanek see järmiseks aastaks juhendisse sisse viia. Kellast kellani tööl käivatel isikutel ei saa kuidagi keelata tutvumis- või soojendusringi tegemist, aga pakutud meede lihtsustab arusaamist kes mida trassil parasjagu teeb...
Vähemalt Kakumäel oli põhjus selles, et lõppesid otsa numbri kinnituseks vajalikud vahendid - takjapael. Jo siis on defka värk.Kuldar kirjutas:... Miskipärast on paljud nagunii rajal kiibiga, aga ilma numbrita. Ma pole süvenenud mis selle teguviisi point on.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kolmapäevakud 2011
Rada oli äge, aga kahjuks väga kaua seda nautida ei saanud, kuna oskasin ennast kohe esimesel ringil korralikult paekivihunnikusse pikali visata. Mingi paarkümmend meetrit enne mägironijaid peale väikest jõnksu oli negatiivse kaldega kergelt paremale kurv. Ratas otsustas sõita vasakule, reisija hoidis raja järgi paremale ehk mingi kerge lahkheli seal oli ning leidsin end parema küljega kive äestamas. Ratas õnneks põhimõtteliselt korras, vaid spidokas ning sarvede otsad kriipida saanud, samuti mõned küüned tagurpidi, ju siis lenks põhihoo vastu võttis.
Ise kohe püsti hüpata ei suutnud, järgmine "kaastundlik" mühatas "tõmba ratas eest, sõita tahaks". Järgmised 3-5 igatahes huvi ei tundnud, kas omal jalal liikuda suudan, seejärel jõudsin järeldusele, et ühtegi luud ei murdnud ja sai end püsti aetud. Õhtul kodus hakkasin mõtlema, et huvitav, kui mõne luu oleks murdnud või kaela/selgroogu vigastanud, kas ja millal oleks abi saanud. Ise nagu saab alati küsitud tee ääres seisjatelt, kas tööriistad olemas või mingit abi vaja.
* ilma numbrita sõitmisest - piltide pealt on eelnevatelgi etappidelt sama asi välja paistnud. Ju on põhjus selles, et on meeles soendusringil number ära võtta, aga pärast ei ole meeles seda tagasi panna. Eile juhtus endal sama asi - algul sai number taha pandud ja sõitma minnes ta sinna jäigi.
* möödumistest - sellistel tehnilistel radadel lööb välja probleem, et kiiruste ja taseme vahed on nii suured (sama efekt, nagu üks sõidab autoga maanteel 90-100, teine ootamatult jukerdab 50-ga ees). Eile oli küll kohti, kus ruumi oli, samas oli mitmeid lõike, kus teist väga keeruline mööda lasta. Nt Kakumäel oli see õnnestunud paremini lahendada. Mingit tarka lahendust siin välja pakkuda ei oska - singleid ja nikerdamist ju kõik ootavad (ka aeglasemad). Praegu aga segan kiiremaid ja kiiremaid pidevalt mööda lastes ei tule jälle oma sõidust või rütmist midagi välja.
Ise kohe püsti hüpata ei suutnud, järgmine "kaastundlik" mühatas "tõmba ratas eest, sõita tahaks". Järgmised 3-5 igatahes huvi ei tundnud, kas omal jalal liikuda suudan, seejärel jõudsin järeldusele, et ühtegi luud ei murdnud ja sai end püsti aetud. Õhtul kodus hakkasin mõtlema, et huvitav, kui mõne luu oleks murdnud või kaela/selgroogu vigastanud, kas ja millal oleks abi saanud. Ise nagu saab alati küsitud tee ääres seisjatelt, kas tööriistad olemas või mingit abi vaja.
* ilma numbrita sõitmisest - piltide pealt on eelnevatelgi etappidelt sama asi välja paistnud. Ju on põhjus selles, et on meeles soendusringil number ära võtta, aga pärast ei ole meeles seda tagasi panna. Eile juhtus endal sama asi - algul sai number taha pandud ja sõitma minnes ta sinna jäigi.
* möödumistest - sellistel tehnilistel radadel lööb välja probleem, et kiiruste ja taseme vahed on nii suured (sama efekt, nagu üks sõidab autoga maanteel 90-100, teine ootamatult jukerdab 50-ga ees). Eile oli küll kohti, kus ruumi oli, samas oli mitmeid lõike, kus teist väga keeruline mööda lasta. Nt Kakumäel oli see õnnestunud paremini lahendada. Mingit tarka lahendust siin välja pakkuda ei oska - singleid ja nikerdamist ju kõik ootavad (ka aeglasemad). Praegu aga segan kiiremaid ja kiiremaid pidevalt mööda lastes ei tule jälle oma sõidust või rütmist midagi välja.
Re: Kolmapäevakud 2011
Mati kirjutas:Kuldar kirjutas:Ma ei viitsi üles otsida, mis kontekstis pakkus Rivo välja numbri sadula taha riputamise idee, kui ma kopeerin seda siis las olla, ... Igatahes on ettepanek see järmiseks aastaks juhendisse sisse viia. Kellast kellani tööl käivatel isikutel ei saa kuidagi keelata tutvumis- või soojendusringi tegemist, aga pakutud meede lihtsustab arusaamist kes mida trassil parasjagu teeb...
Re: Kolmapäevakud 2011
Ma olen seda kaks viimast etappi juba kasutanud, imelihtne ju ja 100 % selge millega mees (või naine) rajal tegeleb. Mina pooldan küll seda.
Rennes