On siis rattal selline amort peal. Sõitnud ta eriti midagi pole. Max 2000 km ja seda ka enamasti asfalti peal.
Samas ega ta väga hästi ei tööta.
Kui otse peale suruda, siis läheb kokku küll. Teravamate aukude korral ka pisut leevendab lööke.
Lisaks sellele jäävad amordi läikivate varraste tööpindadele õlirandid. Samas minuteada ta ei peaks üldse õliamort olema. Ju seal sees on siis mingi määre lihtsalt, mis tihendite vahelt natukene välja pääseb.
Asfalti peal esipidurit kasutades hakkaks nagu esihark all vibreerima ka.
Mingi reguleerimise nupp on tal ka, kirjaga "preload". Kui ma seda krutin, siis ei saa üldse aru, et midagi muutuks. Mida see üldse peaks tegema, kas reguleerima jäikust või üles tagasituleku kiirust?
Lukustus on ka olemas ning see muide töötab väga hästi, on vajutatav nupp.
Lõpetuseks tahaks targemate arvamust kuulda. Kas peaks seda amorti laskma ka kuidagi hooldada või on siiski tegemist nii odava ja kehva asjaga, et pole mõtet tema eluiga kuidagi pikendada. Lõpuni ära sõita ja siis midagi paremat panna?
Enamus sõite teen maanteel ja kui ka lähen maastikule, siis mitte võistlema. Seega mingit tippklassi amorti ma päris kindlasti ei vaja. Kuid mingi lukustatav ja kõige odavamast "vedrupulgast" natuke parem asi võiks olla.
RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
-
- Rattur
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24. 05. 2010. 08:41
Re: RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
Mul on hübriidil (Corratec) sama amort.
Internet ainult sõimab seda RST Gila-t. Ropult ja igal pool. Kiitvat arvustust sellele jupile ei leia, enamik komme on stiilis "kruvi alt ära ja viska lutsu".
Samas - mul töötab ta ideaalselt. Püsib hästi lukus ja kui vaja auklikule kruusakale või Tallinna tänavatele minna, siis vedrutab piisavalt. Preload on sellistel amortidel lihtsalt tootearenduse poolt ette nähtud vidin.
Mina sinu asemel ei rabeleks. Kui ei võistle ja maastikku ka ei sõida, siis miks ei võiks vedrupulk all olla? Sest maanteel on ta tõesti tavaliselt lukus ja tema "vedrulikkus" eriti ei loe.
Internet ainult sõimab seda RST Gila-t. Ropult ja igal pool. Kiitvat arvustust sellele jupile ei leia, enamik komme on stiilis "kruvi alt ära ja viska lutsu".
Samas - mul töötab ta ideaalselt. Püsib hästi lukus ja kui vaja auklikule kruusakale või Tallinna tänavatele minna, siis vedrutab piisavalt. Preload on sellistel amortidel lihtsalt tootearenduse poolt ette nähtud vidin.
Mina sinu asemel ei rabeleks. Kui ei võistle ja maastikku ka ei sõida, siis miks ei võiks vedrupulk all olla? Sest maanteel on ta tõesti tavaliselt lukus ja tema "vedrulikkus" eriti ei loe.
-
- Rattur
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24. 05. 2010. 08:41
Re: RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
Ma hoian ta maanteel ka lahti enamasti, sest teede servades, kus ma sõidan, seal on asfalt tihtipeale küllalt konarlik. Randmeid peksab ikka palju palju vähem kui ta lahti.
Ainult siis panen lukku kui on plaanis püstiseistes tõusu sõkkuda.
Kirutakse teda tõesti palju. Ainuke pluss pidi see olema, et hoiab esiratta ratta küljes
Mõni mees kiitis ka head lukustust.
Samas tehnilist informatsiooni ma pole Google abil tema kohta suurt midagi leidnud.
Siiani ei tea kas seal sees on mingi õli ka või on siis kõige tavalisem elastomeeriga vedrupulk.
Ainult siis panen lukku kui on plaanis püstiseistes tõusu sõkkuda.
Kirutakse teda tõesti palju. Ainuke pluss pidi see olema, et hoiab esiratta ratta küljes
Mõni mees kiitis ka head lukustust.
Samas tehnilist informatsiooni ma pole Google abil tema kohta suurt midagi leidnud.
Siiani ei tea kas seal sees on mingi õli ka või on siis kõige tavalisem elastomeeriga vedrupulk.
Re: RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
"Sõidan enamasti maantee servades" - mida sa arvad, et hooldus või amordi vahetus sulle annaks?
-
- Rattur
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24. 05. 2010. 08:41
Re: RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
Pikemat kasutusiga ehk? Vahetada senikaua ei kavatsegi, kuni see veel töötab kuidagimoodi. See, et ma väga palju ei kasuta amorti, ei tähenda, et teda hooldama ei peaks, juhul kui ta hooldust siiski vajab.
Võib ju olla, et tänane väike kulutus võimaliku hoolduse näol võib tähendada, et saan armoti kasutada mõne hooaja rohkem, kui muidu saaks.
Võib ju olla, et tänane väike kulutus võimaliku hoolduse näol võib tähendada, et saan armoti kasutada mõne hooaja rohkem, kui muidu saaks.
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
Netis tehtud kiire Googeldamine näitas, et tegu on kõige lihtsama vedrupulgaga, milliseid üldjuhul loetaks hooldusvabadeks ja keegi neid lahti ei kaku ega määri.
Ärge näkku lööge! [/OT]