On kellelgi reaalset võrdlusmomenti? Head ja vead?
Siin on olnud paar lausejuppi kuidas XX mudas ei toimi. See on jätnud mulle mulje
et kasutajad pobisevad omaette vuntsi "on jah sinder, näed soetasin endale aga pole suurem asi" Lükake ümber!
On Shimano parem?
Shimano 2x10 versus Sram 2x10
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Shimano 2x10 versus Sram 2x10
otsest võrdlusmomenti ilmselt väga paljudel pole, aga paar infokildu:
1) shimanol on vist ees 2 hammakaga crankset ainult XTR tasemel?
2) ma ise kasutan sellest aastast sram x7 2x10 süsteemi ehk siis kõige madalama taseme 2x10 lahendust. senised kogemused suurepärased kuigi mudas pole eriti käinud veel. Päris 100% x7 mul siiski pole, kett ja kassett on shimano dynasys, SLX tase. Käiguvahetus toimib suurepäraselt, eriti suur edasiminek võrreldes varasema 3x9 X.9 süsteemiga oli esimene käiguvahetus, kus srami x-glide tehnoloogia paistab tõesti toimivat nii nagu lubatud. 20 käiku on Eesti võistlustel täpselt paras, pole veel kordagi tundnud, et midagi puudu oleks või erinevused käikude vahel liiga suured oleks. Veidi tuleb loomulikult ümber harjuda. Ehk kõige olulisem miinus on see, et kui pead ka eest vahetama, siis üldjuhul on kohe vaja ka tagant veidi korrigeerida kuna esimeste hammakate omavaheline erinevus on suurem kui varem 3 hammaka puhul. Samas on ees vaja vähem vahetada (sõltub muidugi, milline hammaste kombinatsioon sul ees ja taga on) ja saab tõepoolest muretult kett risti sõita - kett ei hakka vastu esikäikarit hõõruma.
1) shimanol on vist ees 2 hammakaga crankset ainult XTR tasemel?
2) ma ise kasutan sellest aastast sram x7 2x10 süsteemi ehk siis kõige madalama taseme 2x10 lahendust. senised kogemused suurepärased kuigi mudas pole eriti käinud veel. Päris 100% x7 mul siiski pole, kett ja kassett on shimano dynasys, SLX tase. Käiguvahetus toimib suurepäraselt, eriti suur edasiminek võrreldes varasema 3x9 X.9 süsteemiga oli esimene käiguvahetus, kus srami x-glide tehnoloogia paistab tõesti toimivat nii nagu lubatud. 20 käiku on Eesti võistlustel täpselt paras, pole veel kordagi tundnud, et midagi puudu oleks või erinevused käikude vahel liiga suured oleks. Veidi tuleb loomulikult ümber harjuda. Ehk kõige olulisem miinus on see, et kui pead ka eest vahetama, siis üldjuhul on kohe vaja ka tagant veidi korrigeerida kuna esimeste hammakate omavaheline erinevus on suurem kui varem 3 hammaka puhul. Samas on ees vaja vähem vahetada (sõltub muidugi, milline hammaste kombinatsioon sul ees ja taga on) ja saab tõepoolest muretult kett risti sõita - kett ei hakka vastu esikäikarit hõõruma.
Re: Shimano 2x10 versus Sram 2x10
Olen sõitnud nii XX kui ka XTR-a. Minu hääl Shimanole. Käiguvahetusheeblite ergonoomilisus on Shimanol parem. Lisaks meeldib mulle, et XTRi vänt EI OLE karbonist. Ja kui gruppe üldiselt võrrelda, on Shimal toimivad pidurid paremini, kergemad reguleerida ja silindrid on keraamilised, mis peaks ära hoidma kõiksugused probleemid, mis reeglina ketaspiduritega kaasas käivad. Mõlemad kasutavad ühte- või teistsugust piduri-käiguheebli integreerimise klambrit. Shimal on ka see veidi paremini õnnestunud.
Re: Shimano 2x10 versus Sram 2x10
Üks miinus shima piduritel - sadula kinnitust raamile ei saa ekstsentrikuga reguleerida nagu sramil. Minu ratta raamil olid PM kinnituse kohad natuke viltu ning oli tükk tegemist, et klotsid kettaga paralleelseks saada aga muidu pidurid super.AndreK kirjutas:Olen sõitnud nii XX kui ka XTR-a. Minu hääl Shimanole. Käiguvahetusheeblite ergonoomilisus on Shimanol parem. Lisaks meeldib mulle, et XTRi vänt EI OLE karbonist. Ja kui gruppe üldiselt võrrelda, on Shimal toimivad pidurid paremini, kergemad reguleerida ja silindrid on keraamilised, mis peaks ära hoidma kõiksugused probleemid, mis reeglina ketaspiduritega kaasas käivad. Mõlemad kasutavad ühte- või teistsugust piduri-käiguheebli integreerimise klambrit. Shimal on ka see veidi paremini õnnestunud.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"