Humala 15.06.11
Humala 15.06.11
Tere,
Kas on juba teada mitu ringi tuleb sõita? Kas rada sama mis eelmisel aastal?
Kas on juba teada mitu ringi tuleb sõita? Kas rada sama mis eelmisel aastal?
Viimati muutis Ilris, 15. 06. 2011. 20:51, muudetud 1 kord.
MNT & MTB
Mängeldes on palju lihtsam!!!
Mängeldes on palju lihtsam!!!
Re: Humala 18.06.11
Kahjuks pealkirjas oleval kuupäeval ei toimu seal midagi. Kas sa ikka tead, et täna on kolmapäev?
Re: Humala 18.06.11
Mina lähen küll täna kohale
Ringide arvu saab kohapeal kindlasti teada.
Ringide arvu saab kohapeal kindlasti teada.
Re: Humala 18.06.11
Ma ei saa aru inimestest, kes pargivad tee viimase piirine täis. Mõtlen stardile kõige lähemat kohta, kust vasakule keeras parklasse. Saan aru, et seal saab parkida, aga mõlemale poole teed? Kui tulete tervisesporti tegema, siis ma arvan et teid ei tapa ära teha kaks pedaalipööret rohkem et jõuda stardipaika?
Re: Humala 18.06.11
Rada oli parajalt nipikas, tegin kyll ühe soojendusringi ja harjutasin seda esimest angaari varemest läbisõitu, aga oleks pidand rohkem rahulikult läbi sõitma!
nii palju rumalaid kukkumise ei tule isegi eelmiste etappide peale kokku, julm
parkimisest, nii palju kui nägin oli parklas kogu aeg piisavalt vabu kohti!
nii palju rumalaid kukkumise ei tule isegi eelmiste etappide peale kokku, julm
parkimisest, nii palju kui nägin oli parklas kogu aeg piisavalt vabu kohti!
Re: Humala 18.06.11
Rada oli ses mõttes nipikas jah, et pidevalt tuli kiirendada-pidurdada. Stardisirge esimeses kurvis vasakule (mingi tellistest klots oli veel seal) sai hooga minnes mõlemad rattad korralikult maast lahti Oli ka oluliselt huvitavam, kui eelmistel aastatel. Natuke nagu kipitab, et seal on mitmeid sõjaväe aegseid angaare - neid kuidagi raja peal ära kasutada... Mitte, et see raja raskusele/mitmekesisusele midagi juurde annaks, aga lihtsalt oleks teistmoodi ja sellistele...vanadele peerudele huvitavam
PS. Aga natuke siunaks kah seekord...Nimelt see viimane laskumine enne lõppu. Laskumise all läks rada lasterajaga kokku. Õnneks, ma jõudsin laskumiselt murdsekundid varem, kui laps kõrvalt tulles Teha rada lastele lihtsam on igati õige, aga nende liitumine põhitrassiga tuleb kriitilise pilguga üle vaadata. Ideaalis võiks need ca. 5-10m. paralleelselt joosta.
PS. Aga natuke siunaks kah seekord...Nimelt see viimane laskumine enne lõppu. Laskumise all läks rada lasterajaga kokku. Õnneks, ma jõudsin laskumiselt murdsekundid varem, kui laps kõrvalt tulles Teha rada lastele lihtsam on igati õige, aga nende liitumine põhitrassiga tuleb kriitilise pilguga üle vaadata. Ideaalis võiks need ca. 5-10m. paralleelselt joosta.
Re: Humala 18.06.11
mul oli sama lugu mis Rivolgi, esimene ring ei taibanud ka kohe et sealt peab paremale tagasi pöörde tegema.
Re: Humala 15.06.11
Vabandused eksitava kuupäeva eest, viga parandatud.
Tuleb ju ikka kõik teha, et konkurendid maha raputada
Tuleb ju ikka kõik teha, et konkurendid maha raputada
MNT & MTB
Mängeldes on palju lihtsam!!!
Mängeldes on palju lihtsam!!!
Re: Humala 15.06.11
Head muudatused - rada oli parem kui eelmisel aastal. Eelmisest aastast oli mälestus tüüpi "sirge-lisaülesanne-sirge-lisaülesanne-..."
SHOXiga parkimise osas nõus - lisaks rattavalitsemiskunstile sai ka automanööverdamisoskust täiendada. Üks suur džiip oli kohe ärakeeramiskohas vasakut kätt poolenisti tee peal nii, et mõlemale poole jäi paarkümmend sentimeetrit ruumi. Abiks oli seal tagurdada, et parklast väljunud autokolonni mööda lasta.
Arne
SHOXiga parkimise osas nõus - lisaks rattavalitsemiskunstile sai ka automanööverdamisoskust täiendada. Üks suur džiip oli kohe ärakeeramiskohas vasakut kätt poolenisti tee peal nii, et mõlemale poole jäi paarkümmend sentimeetrit ruumi. Abiks oli seal tagurdada, et parklast väljunud autokolonni mööda lasta.
Arne
Re: Humala 15.06.11
ummikuid täis linnast välja tüürides avastasin, et olin kiivri koju unustanud. viimases hädas põikasin läbi rocca hawaiist (polnud seal kunagi varem käinud) ja sain sealt ilma pikema kauplemiseta ausõna peale ühe kapinurgal kössitanud rulakiivri retsept, homme toon tagasi!
Re: Humala 15.06.11
Kõigepealt - suured tänud Rivole transpordi ja pärast ka ratta ülevaatamise eest! Samuti oli ta abiks heade nõuannetega! Endal sai kahjuks läbitud vaid 1 ring 2st (M14), kuna mu suurepärane tagakäikar otsustas 2. ringi alguses kodaratega sõbraks saada ning suutis ennast sinna üsna korralikult kinni haakida. Lisaks sellele oli ka kett ennast ümber paigutanud. Aga vähemalt sai rada ära nähtud ning nauditud meeldivat kolmapäeva õhtut. Mul tekkis tagantjärgi küsimus - kas M14 oleks pidanud ka minema sealt "laste/lapsed" sildi juurest ehk siis jätma välja selle suure tõusu? Ise sai mindud tõusuga varjandi teed...
Re: Humala 15.06.11
Rada oli tõesti hea! Kahjuks suutsin 4 ringil tagumise rehvi vastu kivi lõhki sõita. Rehvilõhkujaid jäin endale silma päris mitmeid.
Rajal oli natuke liiga palju klaasikilde ja metall-linte. 3 ringil nägin kaasvõistlejat kes peale parklast möödaminevat kurvi klaasikilde rajalt ära viskas. Retsept. Raja märgistuse suhtes pole suurt midagi ette heita. Ainult see koht, kus rada läks kaheks - täiskasvanud vasakule, lapsed paremale. Äkki võiks teinekord sellises kohas lisaks panna hoiatustahvli mis hoiatab sind tiba varem raja hargnemisest. Nägin nii mõndagi meest kes algul keeras paremale, kuid siis sai oma veast aru ja keeras ringiga vasakule.
Parkimiskultuur annab tõesti soovida. Minu vabandus on see, et ma jõudsin kohale esimeste seas sain kenasti teeäärde risti ära tagurdatud. Paremapoolne teeäära parkla poole võimaldas seda. Sõitsin oma ringid ära ja kui lahkuma hakkasin oli ka teine teeäär meeldivalt täis pargitud. Üks vanem meesterahvas oma valge bussiga nägi kurja vaeva, et peegleid mahasõitmata minema saada. Parkimine oli hästi korraldatud Saku etapil, kuid see nõuab jälle lisainimest.
Rajal oli natuke liiga palju klaasikilde ja metall-linte. 3 ringil nägin kaasvõistlejat kes peale parklast möödaminevat kurvi klaasikilde rajalt ära viskas. Retsept. Raja märgistuse suhtes pole suurt midagi ette heita. Ainult see koht, kus rada läks kaheks - täiskasvanud vasakule, lapsed paremale. Äkki võiks teinekord sellises kohas lisaks panna hoiatustahvli mis hoiatab sind tiba varem raja hargnemisest. Nägin nii mõndagi meest kes algul keeras paremale, kuid siis sai oma veast aru ja keeras ringiga vasakule.
Parkimiskultuur annab tõesti soovida. Minu vabandus on see, et ma jõudsin kohale esimeste seas sain kenasti teeäärde risti ära tagurdatud. Paremapoolne teeäära parkla poole võimaldas seda. Sõitsin oma ringid ära ja kui lahkuma hakkasin oli ka teine teeäär meeldivalt täis pargitud. Üks vanem meesterahvas oma valge bussiga nägi kurja vaeva, et peegleid mahasõitmata minema saada. Parkimine oli hästi korraldatud Saku etapil, kuid see nõuab jälle lisainimest.
Re: Humala 15.06.11
Kurjam, kus see radade lahknemine või silt veel oli?
Natuke üllatav oli see, et võrreldes Kakumäega oli M-16 klassil distants poole pikem, ehk siis Kakumäe (3,5 + 3,5) vs. Humala (3,5 + 3,5 + 3,5 + 3,5)
Natuke üllatav oli see, et võrreldes Kakumäega oli M-16 klassil distants poole pikem, ehk siis Kakumäe (3,5 + 3,5) vs. Humala (3,5 + 3,5 + 3,5 + 3,5)
Re: Humala 15.06.11
MNT & MTB
Mängeldes on palju lihtsam!!!
Mängeldes on palju lihtsam!!!
Re: Humala 15.06.11
Registratuuri lauas oli seekord mingi apsakas tekkinud. Paberilehel oli kirjas, et alates M/N-16 on 4 ringi. Protokollis arvesse võetud vaid 3 Miks nii? Ise panin 3. ringi meelega haljaavat, et lõpus kiire olla
Re: Humala 15.06.11
Lahknemine oli angaarist välja sõites - lapsed (2 ringi sõitjad) otse metsa ja muud vasakule üles angaarile. Väga muudmoodi ei osanud seda lahendada kui sildiga LAPSED. Inimressurssi ka nappis, muidu oleks võinud keegi suunamas olla._KRIS_ kirjutas:Registratuuri lauas oli seekord mingi apsakas tekkinud. Paberilehel oli kirjas, et alates M/N-16 on 4 ringi. Protokollis arvesse võetud vaid 3 Miks nii? Ise panin 3. ringi meelega haljaavat, et lõpus kiire olla
Rehve lõhuti Humalas päris korralikult - põhikoht tundus olevat kraavike, kus teravad betooninurgad olid rehvidega lõpuks mustaks värvitud, kuigi ennast ja ratast natuke kergitades sai ohutult üle (või siis väga täpselt sõites). Mingil hetkel sai seal natuke liiklust ümber korraldatud.
Alates MN16 pidi 4 ringi olema, proovime protokolle parandada.
Re: Humala 15.06.11
Rehvi lõhkujatest rääkides - ise lugesin neid kokku 4 ja ühel oli ketiga midagi juhtunud. Lisaks mu enda katkestamine. Tulemusi vaadates, siis 0 ringi sõitjaid (ehk kes startisid kuid esimese ringi lõpuni ei jõudnud) oli lausa 6, lisaks veel mitmeid, kes lõpetasid 1 või 2 ringi 4st. Nende puhul ei või vist küll kindlalt väita, et asi tehnika alt vedamise taha jäi, kuid võimalus on olemas.
Re: Humala 15.06.11
Nagu mainisin, siis lõhkusin ise rehvi neljandal ringil. Seega võimalus on täiesti reaalne
Kahjuks läks veel nii õnnetult, et väliskummis on pea 1cm pragu.
Kahjuks läks veel nii õnnetult, et väliskummis on pea 1cm pragu.
Re: Humala 15.06.11
Hakkame siis lugema.. Teine - mina lõhkusin kohe esimesel ringil rehvi ja väljast nii 0.5 cm haav, sealsamas kus teised, vahetasin kähku - 4-6 min ära - pean veel harjutama ja ülejäänud 3 ringi olin juba targem läksin hooga kõrvalt
Arvi
Arvi
Schaerer.ee
Re: Humala 15.06.11
proovi ringil koos kogenud ratturiga, sai see koht üle vaadatud lähemalt ja sealt sai läbi ilma, et midagi juhtuks! kui see on ikka see koht, kus enamus rehve vahetas.
Re: Humala 15.06.11
mul tagakumm aga see oli ka esimene 12 võistlusaasta jooksul
Re: Humala 15.06.11
Kuna endal kompuutrit polnud siis ehk oskate öelda pikk üks ring või 4 ringi kokku oli?
Re: Humala 15.06.11
~14 km oli kokku.tim kirjutas:Kuna endal kompuutrit polnud siis ehk oskate öelda pikk üks ring või 4 ringi kokku oli?
Re: Humala 15.06.11
Mul juhtus ka midagi tagakummiga:D, aga sain lõpuni sõita ja veel pärast ka koju. Lihtsalt vajub nüüd tühjaks pooleteist päevaga. Eks mingi väike auk sees siiski ole. Mu sõbral kah kumm katki ja tema isal sadul. Niiet päris kõva rada oli (Y) kuigi endal eriti hästi seekord ei läinud.
Re: Humala 15.06.11
Tänan... senini siis kiireim sõit
Re: Humala 15.06.11
Tänud piltide tegijale ja viitajaleErkz kirjutas:Mõned pildid ka https://picasaweb.google.com/1101764591 ... paevak2011