Nimelt selgus, et minu kokuka kummide ventiilile ei sobi bensiinijaama
õhupumba otsik, ventiil on liiga suur. Kas vanasti olid kokukatel teistest
erinevad pumbad ja kas poodides oleks võimalik sellist pumpa leida?
Kokukale pumpa.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Kokukale pumpa.
Korgi keerasid maha ikka? Kokukal minu mäletamist mööda oli ikka autoventiil või siis vana kooli "ventiilikummiga" ventiil. Suurem kui auto oma ... ei tule ette nagu ...
Rennes
Re: Kokukale pumpa.
Kõigil vene ratastel, sh kokukal oli nn Dunlop ventiil. Ei sobi ei Presta ega Schraederiga (autoventiiliga).
http://images.google.com/search?tbm=isc ... 1268l0.8l8
Ilmselt on võimalik olukorda parandada, hankides tänapäevased sobiva mõõduga õhukummid. Eelistatavalt siis autoventiiliga.
http://images.google.com/search?tbm=isc ... 1268l0.8l8
Ilmselt on võimalik olukorda parandada, hankides tänapäevased sobiva mõõduga õhukummid. Eelistatavalt siis autoventiiliga.
Re: Kokukale pumpa.
See dunlop ongi see ventiilikummiga (uuematel klapiga) variant?
Seda jah bensukas ei pumpa kui just adapterit ei ole. Samas kas presta adapter ei ajaks seda asja ära? Läbimõõdud ju suht samad silma järgi? Uued sisekad on muidugi kõige lihtsam ka tuleviku mõttes.
Seda jah bensukas ei pumpa kui just adapterit ei ole. Samas kas presta adapter ei ajaks seda asja ära? Läbimõõdud ju suht samad silma järgi? Uued sisekad on muidugi kõige lihtsam ka tuleviku mõttes.
Rennes
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Kokukale pumpa.
Presta'st autoventiili tegev adapter sobib ka Dunlopile. Vähemalt minul sobib.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Kokukale pumpa.
Vaata kasvõi Koduekstrasse. Sealt on võimalik leida mõni kahe eraldi auguga pump, millel pisem auk läheb Dunlopile ehk kummiga ventiilile ja suurem on autoventiili oma. Kasutan selliseid pumpasid ise juba aastaid. 2 eraldi auguga pump on kuidagi nii ehitatud, et kui ühele, ükskõik kummale augule vastusurve taha tekib (pump on ventiili otsas või on auk kasvõi näpuga suletud), siis teine auk õhku läbi ei lase ja kogu rõhk läheb sinna, kuhu minema peab.
On ka universaalotsaga pumpasid. Need on sellised, millel augu eest keerad jublaka ära ja välja tuleb mingi kummilutu ja kummiseibi kombinatsioon, mida saab augus kahte asendisse seada. Ühes asendis saab pumbata Dunlopiga kumme, teine asend on autoventiilidele.
Parim on muidugi kulutada mõned eurod õhukummidele ja osta sellised, millel on autoventiil. Siis saad ka tanklas pumbata.
EDIT: Muide, ma arvan, et teemaalgataja tahtis pigem öelda, et "tankla pumba otsik on liiga suur". Mina pole kohanud ventiili, mis oleks nii jämmi, et tanklapumba otsik sinna otsa ei lähe Rahvasuu aga nimetab "ventiiliks" kõike, mis sõiduriistade juures on ette nähtud õhu läbilaskmiseks või kinnipidamiseks.
On ka universaalotsaga pumpasid. Need on sellised, millel augu eest keerad jublaka ära ja välja tuleb mingi kummilutu ja kummiseibi kombinatsioon, mida saab augus kahte asendisse seada. Ühes asendis saab pumbata Dunlopiga kumme, teine asend on autoventiilidele.
Parim on muidugi kulutada mõned eurod õhukummidele ja osta sellised, millel on autoventiil. Siis saad ka tanklas pumbata.
EDIT: Muide, ma arvan, et teemaalgataja tahtis pigem öelda, et "tankla pumba otsik on liiga suur". Mina pole kohanud ventiili, mis oleks nii jämmi, et tanklapumba otsik sinna otsa ei lähe Rahvasuu aga nimetab "ventiiliks" kõike, mis sõiduriistade juures on ette nähtud õhu läbilaskmiseks või kinnipidamiseks.