Filter Temposõidu Karikasari 2011
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Minu eilne sõit sadulapostist vaadatuna http://youtu.be/5FuhKXp6lLk?hd=1
Ebaõnnestumine kahel põhjusel. Esiteks pingutasin kohe alguses veidi üle, peale esimest tagasipööret oli ainult üks suur kannatamine. Teiseks otsustas teise ringi alguses pedaal võllist eralduda. Jäin seisma ja kaotasin parandamise peale umbes 35 sekki. Aeg protokollis oli 23:35.
Ebaõnnestumine kahel põhjusel. Esiteks pingutasin kohe alguses veidi üle, peale esimest tagasipööret oli ainult üks suur kannatamine. Teiseks otsustas teise ringi alguses pedaal võllist eralduda. Jäin seisma ja kaotasin parandamise peale umbes 35 sekki. Aeg protokollis oli 23:35.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ise sõitsin 2 korda trassilt välja, kõige rohkem aega kaotasin peale tunnelit, kust oleks pidanud otse minema, nägin ristmikult paremale keeravat teed, kus ligi 25m edasi istus üks kollases vestis naine selg võistlustrassi poole äärekivil ja tegeles meelsamini oma telefoniga. Kuna sõitsin sellel aastal tempot ka esimest korda ja rada ei teadnud, keerasingi sinna, kuna muud märgistust/rajaturvajaid läheduses polnud. Seejärel kui kruus vastu tuli, hoog nulli, tagasi ja uuesti üleskiirendus, mõistagi kaotasin seal metsikult palju aega. Teistkordne eksimine laksas moti ka maatasa.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kas selle "pöörde" juures märk pöördeks oli? Kui ei, siis miks pöörasid? Kasuks tuleb eelnevalt võistluse kodukaga ka nats tutvuda, eriti kui esimest korda. Sellel trassil puusse panna pööretega nüüd eriti küll võimalust ei olnud . Ainus mõeldav idee oleks võinud tekkida Filtri ja Vana-Lõuna ristis, aga no .... Üldiselt olid igal ristuval tänaval ka märgid ees, et autod peale ei saaks. Hooviteedel polnud muidugi._KRIS_ kirjutas:... kõige rohkem aega kaotasin peale tunnelit, kust oleks pidanud otse minema, nägin ristmikult paremale keeravat teed, kus ligi 25m edasi istus üks kollases vestis naine selg võistlustrassi poole äärekivil ja tegeles meelsamini oma telefoniga. Kuna sõitsin sellel aastal tempot ka esimest korda ja rada ei teadnud, keerasingi sinna, kuna muud märgistust/rajaturvajaid läheduses polnud. Seejärel kui kruus vastu tuli, hoog nulli, tagasi ja uuesti üleskiirendus, mõistagi kaotasin seal metsikult palju aega...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Vaatasingi seda, et ükski märk ei suuna sirgelt edasi ja miks oli see vestis tegelane nii kaugel ristmikust eemal...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Loogika ütleb, et kui pöörde märki pole, siis võiks otse sõita? Iga kollavesti peale ärevaks pole ka vaja minna. Ja ikkagi, eelnev enda kurssi viimine_KRIS_ kirjutas:Vaatasingi seda, et ükski märk ei suuna sirgelt edasi ja miks oli see vestis tegelane nii kaugel ristmikust eemal...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ikka on arusaamatu see, kus kohast peab tagasipööret tegema.
Esimene ring, kui ma veel võistlesin keerasin märgi/mehe tagant.
Teine ring kui ma "testisõittu" tegin küsisin, et kus kohast tuleb siis keerata.
Vastus oli, et vahet pole, suuremosa keerab eest.
Kunagi oli selge - maas oli koonus ja ümber selle.
Esimene ring, kui ma veel võistlesin keerasin märgi/mehe tagant.
Teine ring kui ma "testisõittu" tegin küsisin, et kus kohast tuleb siis keerata.
Vastus oli, et vahet pole, suuremosa keerab eest.
Kunagi oli selge - maas oli koonus ja ümber selle.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kuna see teema on ka enne ärev olnud, siis küsisin el spetsiell stardilaval seistes peakohtunik Aivo Liksor'i käest sama küsimuse ja sain vastuseks, et MÄRGI TAGANT.AndreK kirjutas:Ikka on arusaamatu see, kus kohast peab tagasipööret tegema. Esimene ring, kui ma veel võistlesin keerasin märgi/mehe tagant. Teine ring kui ma "testisõittu" tegin küsisin, et kus kohast tuleb siis keerata. Vastus oli, et vahet pole, suuremosa keerab eest. Kunagi oli selge - maas oli koonus ja ümber selle.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Endal oli eila mitu korda küsimärk teise tagasipöörde osas. Eelmisel korral oli ta ühtmoodi, seekord teistmoodi.... milline on tegelik tõde, ei tea vist keegi. Eelmisel korral olin sunnitud lausa jala maha panema, sest niivõrd segane oli olukord. Seekord küsisin nii rajaturvajate käest, kes ei tundunud kõige pädevamad olema, kui ka kaasvõistlejatelt, kellelt siiski adekvaatse info sain...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Tulemuste avaldamine võtab palju aega. Varem jõuti sama päeva sees, siis järgmise päeva esimestel tundidel, nüüd pool päeva läbi aga kodulehel pole veel midagi.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mis sul seal segast oli, sõitsid koridori ja pöörasid tagasi? Ega rajaturvajad ei peagi teadma põhimõttelisi aspekte. Nende asi on turvata eelkõige.KristjanS kirjutas:Endal oli eila mitu korda küsimärk teise tagasipöörde osas. Eelmisel korral oli ta ühtmoodi, seekord teistmoodi.... milline on tegelik tõde, ei tea vist keegi. Eelmisel korral olin sunnitud lausa jala maha panema, sest niivõrd segane oli olukord. Seekord küsisin nii rajaturvajate käest, kes ei tundunud kõige pädevamad olema, kui ka kaasvõistlejatelt, kellelt siiski adekvaatse info sain...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ise küllalt vähe eraldit sõitnuna mäletan siiski neid pensionäride korraldatud teisipäevakuid.
- Pöördes oli pöördekohtunik, kes vajadusel täitis ka rajaturvaja rolli
- pöörati märgi ehk koonuse tagant
Kellelgi ei tekkinud mingeid küsimusi selles osas.
Probleem paistabki olevat selles, et praegu on ainult turvajad, need ei tea midagi ning näpivad telefoni.
- Pöördes oli pöördekohtunik, kes vajadusel täitis ka rajaturvaja rolli
- pöörati märgi ehk koonuse tagant
Kellelgi ei tekkinud mingeid küsimusi selles osas.
Probleem paistabki olevat selles, et praegu on ainult turvajad, need ei tea midagi ning näpivad telefoni.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
No ei näpi tegelt. Esimest korda seal Filtri teel oli probleem selles, et pöördemärk polnud õigeaegselt üleval. Hiljem ja mujal on pöörde juures olnud isik alati kuidgi endast märku andnud, kas või selleks, et hoogu vaja maha võtta. Iseasi on see kuidas keegi seda punases märkab. Ei saa välistada muidugi ka nüanssi, et oma ootuspärasest kesisemale tulemusele triviaalseid põhjuseid otsitakse.erikr kirjutas:Probleem paistabki olevat selles, et praegu on ainult turvajad, need ei tea midagi ning näpivad telefoni.
Omal puuduvad seni igasugused pretentsioonid temposarja raja tähistuse või turvamise osas, võib-olla on vedanud lihtsalt.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Segast ja arusaamatut polnud midagi. Raja sai ennem läbi sõita. Ainuke nüanss oli see tagasi pööre, esimesel ringi läksin märgi tagant teisel korral eest. Võiks olla et märgi ees on punane torbik ja siis selle ja tagasipöörde sildi vahelt pööratakse. Finišisse tulles jäi koridoris küll üks tagasipööraja ette aga kitsad olud ja ega paremat lahendust poleks saanudki teha.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mul oli ka nende pöörete ja veel paari asja osas küsimusi. Käisin ja küsisin enne starti üle. Sain oma küsimustele vastused ja probleeme polnud.
Ainus ärev koht minu jaoks oli esimene tunneli läbimine. Polnud sealt enne sõitnud. Võtsin veidi vale trajektoori ja nibin-nabin oleks äärekivisse ja seina sõitnud tunnelisse sisenemisel. Teisel korral juba teadsin kuidas seda läbi ja probleeme polnud.
Kahjuks jõudsin nii hilja kohale, et polnud võimalik tunneliga "võistlusseades" tutvuda, võistlus oli kohe algamas.
Muidu oli igati hea võistlus.
Minu jaoks oli esimene kord seda rada sõita. Rada oli raske. Raske oli ka jagada jõudu raja esimese ja teise poole vahel. Lõpuks olin täiesti läbi ja õhk täitsa otsas. Aga tulemus on siiani minu parim.
Ainus ärev koht minu jaoks oli esimene tunneli läbimine. Polnud sealt enne sõitnud. Võtsin veidi vale trajektoori ja nibin-nabin oleks äärekivisse ja seina sõitnud tunnelisse sisenemisel. Teisel korral juba teadsin kuidas seda läbi ja probleeme polnud.
Kahjuks jõudsin nii hilja kohale, et polnud võimalik tunneliga "võistlusseades" tutvuda, võistlus oli kohe algamas.
Muidu oli igati hea võistlus.
Minu jaoks oli esimene kord seda rada sõita. Rada oli raske. Raske oli ka jagada jõudu raja esimese ja teise poole vahel. Lõpuks olin täiesti läbi ja õhk täitsa otsas. Aga tulemus on siiani minu parim.
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Jah Mati,juu sul on siis vedanud.Minul seevastu mitte.Kohe alguses stardis peale turvaaedade lõppemist sõitis paremalt mulle ette kodanik tavariietes mtbga(tuli majade poolt ja paistis et võistlust jälgima ei tulnud).Pidin juba aedade keskel hoogu pidurdama hakkama.Teinekord sõitis mulle ette rulamees(kiirel teelõigul paremale keerates kergliiklusteele enne tunnelit.Rulavennaga oli veel kaks jalutajat kambas.Kui ma õigesti mäletan siis seal oli ka vist turvaja ja kui oli siis oleks ta pidanud keelama ette tulemise.Selle kahe jama peale läks kaduma umbes 10 sek.Kõnniteelt üles ja alla sõites oleks võinud kasutada laiemat plaati,suure kiirusega tulles oleks olnud parem juba täpselt orienteeruda kust üle minna.Üldse ei oleks imestanud kui tunnelis oleks näiteks jalakäija ette jäänud ! Et seda kunagi ei juhtuks paneks ma sinna turvaja aga tema peaks siis seal seisma õige koha peal !Muidu suht huvitav rada aga jah,praegu tundub see kõik suur riskimäng...
Kui enamus sõitsid esimese pöörde eest siis on ju suht kino:D Turvaja peaks ju nende numbrid kirja panema ?
Kui enamus sõitsid esimese pöörde eest siis on ju suht kino:D Turvaja peaks ju nende numbrid kirja panema ?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Tulemuste osas tasub kiigata alatiraulk kirjutas:Tulemuste avaldamine võtab palju aega. Varem jõuti sama päeva sees, siis järgmise päeva esimestel tundidel, nüüd pool päeva läbi aga kodulehel pole veel midagi.
http://www.vola-racing.com/msportspro/vahurleemets/
Kui internetti ikka on, siis jookseb seal live timing ka võistluste ajal. Kuna teenus ei ole selline, mida100% garanteerida suudame, siis ei ole seda suurelt reklaaminud.
Vahur
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Juhtusin ka ühte sellist olukorda nägema, kui olin tagasipööret jälgimas suht võistluse alguses. Siit tuli rattur finishi koridori poolt ja liikus võistlusega samas suunas, ilusti risti üle tee ja startivale võistlejale suht ette. Turvajad karjusid küll, kuid see rattur ei pannud seda just nagu tähelegi. Ei tea, kas oli sama case või mitte...hwxeraldimees kirjutas:Kohe alguses stardis peale turvaaedade lõppemist sõitis paremalt mulle ette kodanik tavariietes mtbga(tuli majade poolt ja paistis et võistlust jälgima ei tulnud).
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
No näed Tour de France ühel etpil pani pealtvaataja tõttu pool punti pikali. Mis me siis ühes väiksest külavõistlusest räägime. Ikka juhtub.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Arvata võib et nägid sama juhtumit,minu start oli kell 19.07
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mati aga minu senised kogemused näitavad,et külavõistlustel selliseid asju ei juhtu !:D Seekord oli tegemist ikkagi Eesti suurema linnaga,mitte külaga:D
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ma jäin väga rahule,ainult,et tunnelis ei tea kunagi mis sind seal ees ootab !
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Pisike minupoolne mõtteavaldus kah.
Üldiselt sai siis tänavu teoks minu kauaaegne unistus tuua temposõit Tallinna linnapilti. Sõltumata pidevast ohust, et avaliku ürituse luba ei anta, said siiski mõlemad planeeritud võistlused nõuetekohaselt peetud. Kui kevadisel etapil oli meil probleeme koridoridega startdis, pöörete maha märkimine viibis ning rajal soojendajad segasid võistlejaid, siis viimast Tehnika tänava võistlust hindan korralduslikult väga heal tasemel olevaks. Suutsime kõrvaldada enamiku kitsaskohti ning mille üle on ehk kõige suurem heameel - saime liikluse ümberkorraldamisega hakkama.
Samas, tuleb olla nõus kriitikutega, et nõrkasid kohtasid siiski esines ning saanuks paremini. Teisalt jälle pean ka möönma, et ma ei saa kritiseerijatest aru. Vanasti, kui kolmapäevak toimus stiilis ,,pöörake suure kuuse juures ringi ning öelge kohtunikule ise oma võistlusaeg", oli negatiivset kriitikat märksa vähem kui praegu. Kommentaaridele tuginedes tundub et olukorras, kus 3,5km pikkust liiklusele suletud teelõiku turvab 30 regulleerijat, on turvalisus kehvem kui vanadel aegadel, kus parimal juhul oli 10km peale üks regulleerija.
Nali naljaks, Tour de France'ga me siin midagi võrrelda ei saa, ent Tallinnasse tulek paratamatult genereerib meeletul hulgal uusi probleeme. Metsavahel pole seda ohtu, et mõni elanik ette tuleb, linnavahel aga on. Et seda ohtu välistada, siis peaksime piirama raja 100% aedadega. See oleks tänaste vahenditega aga utoopia. Mõne regulleerija lisamine ei lahendaks seda probleemi. Näiteks Veerenni ringil oli meil kolmapäeval väljas 11 regulleerijat! See on minu teada ühel ristmikul suurim regulleerijate arv Eesti rattavõistluste ajaloos. Samas, nagu selgus siis ikkagi mõni jalakäia pressis tunnelisse sisse ja jäi võistlejatele ette. Mida siinpuhul teha? Kas on üldse võimalik midagi ette võtta, et seda ohtu täielikult välistada? Kui paneksime sinna välja 20 regulleerijat, kas see kõrvaldaks probleemi? Usun, et jalakäijat, keda rattavõistlus ei koti, ei peataks miski peale füüsilise tõkke. Samas aedu kilomeetrite viisi vedada ei ole reaalne, eriti veel 120 osalejaga rattakolmapäevakuks. Juba tänase korralduse korral on Tehnika tänava etapi maksumus kordades kallim kui kogu stardimaksu laekumine kokku.
Samas, positiivse külje pealt. Tallinnas saame me tänava sulgeda, linnast väljas maanteed reeglina aga mitte. Kui lugeda kommentaare, siis võib märgata, et pole ühtegi kaebust, et auto keeras ette. Linnast väljas olevate etapide puhul esineb alati õnnetuid, kellele on auto kuskil ette keeranud.
Nüüd aga pika jutu lõpetuseks tahaksin tõstatada avaliku arutelu teemal, milliseid radu peaks Filter Temposõidu Karikasari tuleval hooajal kasutama. Kas linnapilti trügimine õigustab ennast? Kas neid ebatraditsioonilisi ja tehnilisemaid radu üldse soovitakse või võiks kolmapäevak jääda ikkagi sirgel metsavahelisel teel vunkimiseks? Avaldage palun arvamust koos põhjendusega.
Üldiselt sai siis tänavu teoks minu kauaaegne unistus tuua temposõit Tallinna linnapilti. Sõltumata pidevast ohust, et avaliku ürituse luba ei anta, said siiski mõlemad planeeritud võistlused nõuetekohaselt peetud. Kui kevadisel etapil oli meil probleeme koridoridega startdis, pöörete maha märkimine viibis ning rajal soojendajad segasid võistlejaid, siis viimast Tehnika tänava võistlust hindan korralduslikult väga heal tasemel olevaks. Suutsime kõrvaldada enamiku kitsaskohti ning mille üle on ehk kõige suurem heameel - saime liikluse ümberkorraldamisega hakkama.
Samas, tuleb olla nõus kriitikutega, et nõrkasid kohtasid siiski esines ning saanuks paremini. Teisalt jälle pean ka möönma, et ma ei saa kritiseerijatest aru. Vanasti, kui kolmapäevak toimus stiilis ,,pöörake suure kuuse juures ringi ning öelge kohtunikule ise oma võistlusaeg", oli negatiivset kriitikat märksa vähem kui praegu. Kommentaaridele tuginedes tundub et olukorras, kus 3,5km pikkust liiklusele suletud teelõiku turvab 30 regulleerijat, on turvalisus kehvem kui vanadel aegadel, kus parimal juhul oli 10km peale üks regulleerija.
Nali naljaks, Tour de France'ga me siin midagi võrrelda ei saa, ent Tallinnasse tulek paratamatult genereerib meeletul hulgal uusi probleeme. Metsavahel pole seda ohtu, et mõni elanik ette tuleb, linnavahel aga on. Et seda ohtu välistada, siis peaksime piirama raja 100% aedadega. See oleks tänaste vahenditega aga utoopia. Mõne regulleerija lisamine ei lahendaks seda probleemi. Näiteks Veerenni ringil oli meil kolmapäeval väljas 11 regulleerijat! See on minu teada ühel ristmikul suurim regulleerijate arv Eesti rattavõistluste ajaloos. Samas, nagu selgus siis ikkagi mõni jalakäia pressis tunnelisse sisse ja jäi võistlejatele ette. Mida siinpuhul teha? Kas on üldse võimalik midagi ette võtta, et seda ohtu täielikult välistada? Kui paneksime sinna välja 20 regulleerijat, kas see kõrvaldaks probleemi? Usun, et jalakäijat, keda rattavõistlus ei koti, ei peataks miski peale füüsilise tõkke. Samas aedu kilomeetrite viisi vedada ei ole reaalne, eriti veel 120 osalejaga rattakolmapäevakuks. Juba tänase korralduse korral on Tehnika tänava etapi maksumus kordades kallim kui kogu stardimaksu laekumine kokku.
Samas, positiivse külje pealt. Tallinnas saame me tänava sulgeda, linnast väljas maanteed reeglina aga mitte. Kui lugeda kommentaare, siis võib märgata, et pole ühtegi kaebust, et auto keeras ette. Linnast väljas olevate etapide puhul esineb alati õnnetuid, kellele on auto kuskil ette keeranud.
Nüüd aga pika jutu lõpetuseks tahaksin tõstatada avaliku arutelu teemal, milliseid radu peaks Filter Temposõidu Karikasari tuleval hooajal kasutama. Kas linnapilti trügimine õigustab ennast? Kas neid ebatraditsioonilisi ja tehnilisemaid radu üldse soovitakse või võiks kolmapäevak jääda ikkagi sirgel metsavahelisel teel vunkimiseks? Avaldage palun arvamust koos põhjendusega.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kas seda kaamerat oleks võimalik paigutada lenksu külge vaatega ette poole? Eriti vinge oleks veel, kui kuidagi saaks spidomeetri näidu pildi nurka : Pvärv kirjutas:Minu eilne sõit sadulapostist vaadatuna http://youtu.be/5FuhKXp6lLk?hd=1
Tegelt võiks sellisel kujul tulevikus teha rajakirjeldused...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ootused ja põhjendusedmi.re kirjutas:Pisike minupoolne mõtteavaldus kah.
Nüüd aga pika jutu lõpetuseks tahaksin tõstatada avaliku arutelu teemal, milliseid radu peaks Filter Temposõidu Karikasari tuleval hooajal kasutama. Kas linnapilti trügimine õigustab ennast? Kas neid ebatraditsioonilisi ja tehnilisemaid radu üldse soovitakse või võiks kolmapäevak jääda ikkagi sirgel metsavahelisel teel vunkimiseks? Avaldage palun arvamust koos põhjendusega.
1. Rajal puuduvad trampliinid (kõnniteele peale ja sealt mahasõidud , lamavad politseinikud jms)
2. Tee on aukudeta ja normaalse asfaldiga
3. Trass on pigem 20 km-i lähedase pikkusega
4. Soojendusega saab alustada kell 18.00 ja soojedus ei sega võistlejaid.
5. Autoga tules on lihtne parkida.
6. Temposõidult ootangi vunkimist mitte nikerdamist.
Eelnevast lähtudest on minu eelistus linnast väljas.
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Eelneva postitajaga igati ühel arvamusel:)Ja etapid võiksid ka mujal olla,mitte ainult Tallinna külje all.Teil seal Tallinnas on jah ainult sirgel vunkimine,Eesti on huvitavaid radu täis.Näiteks nö pealtvaatajate pärast pole küll mõtet etappi ainult Tallinnas teha,sest mina neid viimasel etapil seal eriti ei näinud.Mu arust oleks igati aus teha igas linnas ainult 1 etapp,arvestades sealsete ratturite hulka ja ka potensiaalseid klubisi kes võistlusele vb tuleksid.Teede valikul valiksin võimalikult hea kattega tee,profiili poolest võiks etapid ka olla igale maitsele ehk siis siledam ja mägisem.Võistluse päevast ja kellaaegadest räägiks hiljem aga seda on arvatavasti korraldajal raske muuta.Kuigi vb nädalavahetusel tuleks tunduvalt rohkem osavõtjaid.Aga jah,Eesti kalender palju võistlusi täis ja siin tuleb see valiku teema...
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Etapp linnas sees oleks ka tulevikus kindlasti vinge, kus ja kuidas on omaette küsimus. Linna TT ei ole midagi erilist, suurvõistlustel on linnades TT'd kohati ka väga tehnilised - kurvid, pöörded, kitsad tänavad jne.
Ideaalset asfalti tahame me kõik, kuid tagada seda on keeruline? Tavaliselt kaetakse ideaalsega ikka need enam kasutatavad teed. Tallinna läheduses on ideaalne trass Paldiski ja Padise vahel, kuid see on kaugel . Senised trassid on ok, paremaid kohti on raske välja mõelda. Üks variant on nt Kiia ja Vääna-Viti vahel, kus liiklus suht hõre ja asfalt ka suht ok. Kunagi seal ka klubi RATAS tempokad toimunud.
Suures plaanis on minul Mihklile ainult sügav kummardus, et ta selle sarjaga viitsib tegeleda . Oli ju sari sisuliselt välja suremas üks hetk. See, et sõidud toimuvad Tallinna piirkonnas on (ajalooline) paratamatus - mass on siin. Mujal Eestis on võimalik temposid orgunnida ka teistel, tehke ära! Toimumise aeg nädala sees tundub hetkel ainuõige lahendus, sest nädalavahetustesse selline asi ei mahu ja nädala sees on see ka hea tempolaks nädalavahetuse sõitudeks.
Ideaalset asfalti tahame me kõik, kuid tagada seda on keeruline? Tavaliselt kaetakse ideaalsega ikka need enam kasutatavad teed. Tallinna läheduses on ideaalne trass Paldiski ja Padise vahel, kuid see on kaugel . Senised trassid on ok, paremaid kohti on raske välja mõelda. Üks variant on nt Kiia ja Vääna-Viti vahel, kus liiklus suht hõre ja asfalt ka suht ok. Kunagi seal ka klubi RATAS tempokad toimunud.
Suures plaanis on minul Mihklile ainult sügav kummardus, et ta selle sarjaga viitsib tegeleda . Oli ju sari sisuliselt välja suremas üks hetk. See, et sõidud toimuvad Tallinna piirkonnas on (ajalooline) paratamatus - mass on siin. Mujal Eestis on võimalik temposid orgunnida ka teistel, tehke ära! Toimumise aeg nädala sees tundub hetkel ainuõige lahendus, sest nädalavahetustesse selline asi ei mahu ja nädala sees on see ka hea tempolaks nädalavahetuse sõitudeks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Teemegi juMati kirjutas: Mujal Eestis on võimalik temposid orgunnida ka teistel, tehke ära!
Rakvere päevakute esimene ja viimane etapp on temposõidud. Osalejate arv maal muidugi oluliselt väiksem, aga arvestades suhet osalejat elaniku kohta on osalejate arv vist isegi suurem kui Tallinnas.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
gandalf kirjutas:Teemegi juMati kirjutas: Mujal Eestis on võimalik temposid orgunnida ka teistel, tehke ära!
Rakvere päevakute esimene ja viimane etapp on temposõidud. Osalejate arv maal muidugi oluliselt väiksem, aga arvestades suhet osalejat elaniku kohta on osalejate arv vist isegi suurem kui Tallinnas.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Muidugi detailselt järgmise aasta plaanidest rääkida on veel kohatu, sest 1/3 tänavustest tempoetappidest on veel toimumata, ent siiski mõned mõted trasside osas, mis on peast läbi käinud.
1) JÜri-Raasiku teerist. Stardi saaks panna eh Jüri Konsumi ette, sealt sõita Jüri kiriku juurde ning edasi Raasiku poole. Saaks umbes 20km pika ideaalse asfaltiga trassi.
Selle raja puuduseks on aga suhteliselt kõrge liiklustihedus ning asjaolu, et rada on lage põldude vahel kulgev tee. Profiil on põhimõttelislet sile.
2) Tilgu tee (paikneb Tabasalust veidi edasi, Ilmandu juures) Rada on eelmisel sügisel uue teekatte saanud, kitsas metsavaheline tee. Ka üks tõus jääb rajale.
Soovitan tempofännidel trennis seda sõita - tõesti vinge on kihutada seal.
Samas sellel rajal on kaks puudust. Esiteks on seal sama häda mis Muuga trassil - võistluslinnakut pole kusagile paigutada ning parkimisruumi pole. Teiseks on teejupp üsna lühike, umbes 2,2km pikkune teelõik. Kui sõita kolme pöördega, siis saaks 8,8km pikkuse trassi.
3) Pirita-Kloostrimetsa 6km ring. Asfalt on hea ning saaks teha mitu ringi. Seal oleks täitsa Ok teha ka näiteks meeskonnasõitu. Samuti on asukoht hea.
Nagu temposarjas on tavaks olnud, siis iga aasta toob ühe uue trassi. See tähendab, et ühe tänavuse trassi võiks välja vahetada. Küsimus millise?
Tõenaolislet on kindel see, et Viimsi trass jääb. Seega on küsimus, et kas välja jätta Vana-Pärnu MNT või Filtri tee. Kui Ülemiste ristmiku ehitus edeneb tänaste prognooside kohaselt, siis vastab muidugi teeehitus sellele küsimusele ise. Siis ei saa enam Filtri tee trassi kasutada. Samas kui teehitus kavandatud määral ei edene, siis on võimalik ehk ka Filtri teel sõita. Siis on mõtte koht. Siinloetu põhjal tundub, et ikkagi võiks siis vast Filtri tee trassi välja vahetada. Samas muidugi olen saanud ka osalejatelt väga häid arvustusi selle trassi kohta stiilis ,,ainuke huvitav trass".
Aga lõpetan siinkohal postituse meeldetuletusega et detailselt järgmise aasta plaanidega hakkame ikkagi tegelema Septembris. Esialgu on prioriteet viia edukalt läbi tänavuse sarja kaks viimast etappi.
1) JÜri-Raasiku teerist. Stardi saaks panna eh Jüri Konsumi ette, sealt sõita Jüri kiriku juurde ning edasi Raasiku poole. Saaks umbes 20km pika ideaalse asfaltiga trassi.
Selle raja puuduseks on aga suhteliselt kõrge liiklustihedus ning asjaolu, et rada on lage põldude vahel kulgev tee. Profiil on põhimõttelislet sile.
2) Tilgu tee (paikneb Tabasalust veidi edasi, Ilmandu juures) Rada on eelmisel sügisel uue teekatte saanud, kitsas metsavaheline tee. Ka üks tõus jääb rajale.
Soovitan tempofännidel trennis seda sõita - tõesti vinge on kihutada seal.
Samas sellel rajal on kaks puudust. Esiteks on seal sama häda mis Muuga trassil - võistluslinnakut pole kusagile paigutada ning parkimisruumi pole. Teiseks on teejupp üsna lühike, umbes 2,2km pikkune teelõik. Kui sõita kolme pöördega, siis saaks 8,8km pikkuse trassi.
3) Pirita-Kloostrimetsa 6km ring. Asfalt on hea ning saaks teha mitu ringi. Seal oleks täitsa Ok teha ka näiteks meeskonnasõitu. Samuti on asukoht hea.
Nagu temposarjas on tavaks olnud, siis iga aasta toob ühe uue trassi. See tähendab, et ühe tänavuse trassi võiks välja vahetada. Küsimus millise?
Tõenaolislet on kindel see, et Viimsi trass jääb. Seega on küsimus, et kas välja jätta Vana-Pärnu MNT või Filtri tee. Kui Ülemiste ristmiku ehitus edeneb tänaste prognooside kohaselt, siis vastab muidugi teeehitus sellele küsimusele ise. Siis ei saa enam Filtri tee trassi kasutada. Samas kui teehitus kavandatud määral ei edene, siis on võimalik ehk ka Filtri teel sõita. Siis on mõtte koht. Siinloetu põhjal tundub, et ikkagi võiks siis vast Filtri tee trassi välja vahetada. Samas muidugi olen saanud ka osalejatelt väga häid arvustusi selle trassi kohta stiilis ,,ainuke huvitav trass".
Aga lõpetan siinkohal postituse meeldetuletusega et detailselt järgmise aasta plaanidega hakkame ikkagi tegelema Septembris. Esialgu on prioriteet viia edukalt läbi tänavuse sarja kaks viimast etappi.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Olen seda trassi kevadest saati selle pilguga nillinud ja sõitnud. On tõesti mõnusalt kitsas ja tõusu osa on arvestatav.mi.re kirjutas:2) Tilgu tee (paikneb Tabasalust veidi edasi, Ilmandu juures) Rada on eelmisel sügisel uue teekatte saanud, kitsas metsavaheline tee. Ka üks tõus jääb rajale. Soovitan tempofännidel trennis seda sõita - tõesti vinge on kihutada seal.
Samas sellel rajal on kaks puudust. Esiteks on seal sama häda mis Muuga trassil - võistluslinnakut pole kusagile paigutada ning parkimisruumi pole. Teiseks on teejupp üsna lühike, umbes 2,2km pikkune teelõik. Kui sõita kolme pöördega, siis saaks 8,8km pikkuse trassi...
Aga Mihkel, kuidas sa saad ainult 2,2 km per ots? Just hiljuti sõitsin selle jupi läbi ja edasi-tagasi sain 6,7 km (kolme pöördega saaks ca 13,5 km täis). Käima ja kinni lõin sealt 90* kurvist mis keerab minnes (esimeselt väikselt laskumiselt) vasakule, mitte kohe Rannamõisa tee äärest. Sõitsin välja sinna Piirivalve (või misiganes) koolini. Asfalt on super. Suvel ilusa ilmaga on väike lisaprobleem see tõusuall olev rannamoodi asi, kus suht vilgas liikumine + tee äärde pargitud autod.
Linnaku rajamine oleks vast mõeldav ka sellest nö teisest tõusust üles (Rannamõisa tee poole), sinna Lollidemaa tänava risti juurde, siis läheks rada ka mõnesaja meetri võrra pikemaks ühel suunal, tuleks per ring ca 10 tõusumeetrit juurde ja sisse tuleks üks 90* pööre minnes ja tulles. Ühesõnaga mulle see rada täitsa meeldiks .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Täitsa võhiku mõte, aga kas teeehitusega ei saaks mõne etapi läbiviimist kokku sobitada? Tallinnast küll päris kaugel - Loksa kandis on üks sõidusuund kümnete kilomeetrite ulatuses värske asfalti saanud. Profiil on seal küll igav aga asfalt parim võimalik. Järgmisel aastal mingi muu uusehitus, jne.
Arne
Arne
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Ütlen siis sõna Filtri tee või mõne muu linnatrassi kaitseks. Minu meelest selline linnatrass on väga OK. Veidi veel kõnniteele peale ja mahasõitudega veidi vaeva näha siis on super.
Kogu sarja silmas pidades võiks märksõneks olla vaheldusrikkus Kohad võivad vahelduda, hooaja jooksul samas kohas mitu korda sõita ei ole oluline. Linnast kaugele ei maksa võistlust viia, arvan, et osalejaid jääb väheks. Lühike rada 3 pöördega (nagu Sa eelpool kirjutasid) oleks liiast.
Aukudeta asfaldi ja parkimise osas olen nõus eeskõnelejatega.
Ja iseaalis võiks esimene startida nt 18:00
Kogu sarja silmas pidades võiks märksõneks olla vaheldusrikkus Kohad võivad vahelduda, hooaja jooksul samas kohas mitu korda sõita ei ole oluline. Linnast kaugele ei maksa võistlust viia, arvan, et osalejaid jääb väheks. Lühike rada 3 pöördega (nagu Sa eelpool kirjutasid) oleks liiast.
Aukudeta asfaldi ja parkimise osas olen nõus eeskõnelejatega.
Ja iseaalis võiks esimene startida nt 18:00
-
- Rattur
- Postitusi: 315
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Raske elu teil seal Harjumaal siis kui ainult paarikildased otsad teha annab,meil siin Virumaal huvitavaid teid hulgim kus etappe korraldada !Näiteks tooks Rannapungerja tee,mis võiks alata näiteks Mõdriku,Mõedaku või Nurkse ristist suunaga Tudu peale.Või ring-Mõedaku rist-Nurkse bussikast vasak pööre-Ulvi peale-sealt uuesti Mõedaku peale ehk siis Rannapungerja teele tagasi.Tegelt oleks see etapp kõige parem teha stardiga Mõedaku keskusest(siis on ka parkimis ja linnakute mure lahendatud !)Trass oleks seal kindlasti vähese liiklusega ja profiililt väga huvitav ! Parempöördeid arvestades tuleks siis teha loetletud suunad vastupidises järjekorras....Variante on mul peas väga palju veel kus huvitav ja korralik etapp teha.Arvestades Lääne-Viru teisipäevakute esimese etapi ehk siis nö Sigala MM:d osavõtjate arvu viimase viie aasta jooksul siis ma prognoosiks siit kandist osavõtjate arvu umbes 40-60 inimest(arvestades ka seda et tase tõuseks ju meil).Seetõttu oleks ka siitkandi inimesed vb rohkem motiveeritud tempot proovima.Ja loomulikult mainiks ära ka juba olemasoleva traditsioonilise Sigala MM etapi Virumaal,mis võiks vabalt kandideerida Aerobike etapiks,distants umbes 22km.Sellest ma arvan on Mihkel ka juba ühtteist kuulnud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Mõni raja varaiant
Maardu-Ülgase-Rebala-Jõelähtme kirik ligi 10 km.
Ruu-Neeme tee ka ligi 10 km.
Ka Viimsi etapi saaks pikemaks venitada, Randvere poole läheb ilus uus afalt.
Maardu-Ülgase-Rebala-Jõelähtme kirik ligi 10 km.
Ruu-Neeme tee ka ligi 10 km.
Ka Viimsi etapi saaks pikemaks venitada, Randvere poole läheb ilus uus afalt.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Väike küsimus seoses viimase Viimsi etapiga. Kas teine pööre oli seekord natukene kaugemal kui viimati? GPS näitab nagu 400 meetrit pikemat distantsi ja samuti ei anna rahu, et areng kahe võistluse vahel oli kõigest 4 sekundit
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Arengu kohta ei oska midagi öelda,aga vaevalt,et sellise nr-ga eksitialkonoom kirjutas:Väike küsimus seoses viimase Viimsi etapiga. Kas teine pööre oli seekord natukene kaugemal kui viimati? GPS näitab nagu 400 meetrit pikemat distantsi ja samuti ei anna rahu, et areng kahe võistluse vahel oli kõigest 4 sekundit
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kontrollisin sports trackeri kaartidelt üle, kõik klapib. GPS kuskilt lihtsalt 400m ilmselt juurde visanud. Ehk siis veini joomise meetodil saavutab arengut kõigest 4 sekundit, tehke trenni
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Otsime viimasele osavõistlusele meeskonda ratturit kelle võimed lubaks 45 km/h kanti ees lühikesi otsi tööd teha.
-
- Rattur
- Postitusi: 467
- Liitunud: 05. 04. 2007. 13:43
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Kas vaataks siiski Paldiski-Padise lõiku. Neile kes tuleb Tartust, Raplas, Pärnust, ... pole vahet kui kaugel start Tallinnast on, aga asfalt on seal fantastiline, liiklus olematu.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2011
Toetan samuti selle lõigu kasutamist. Ideaalsed olud kõrge keskmise saavutamiseks. Ei ole tallinnast niiväga kaugel ka. Kannatab ka tallinnast rattaga kohale tulla.Tervisesportlane kirjutas:Kas vaataks siiski Paldiski-Padise lõiku. Neile kes tuleb Tartust, Raplas, Pärnust, ... pole vahet kui kaugel start Tallinnast on, aga asfalt on seal fantastiline, liiklus olematu.