Kona VW Kolmapäevak Harkus
Kona VW Kolmapäevak Harkus
Viimane Kolmapäevak edukalt purgis, pildis ja läbi nämmutatud. Aeg lahti lükata järgmise etapi teema.
Peale kolme aastat olen Harku rajameistri auväärse tiitli andnud edasi klubis Kaido Kriisa kätte, kes on Harku metsa joonistanud täiesti uue raja võrreldes eelmiste aastatega. Link kodulehele
Aastaid on legendaarne Harku Kolmapäevaku etapp tiirelnud samas kandis. See aasta otsustasime raja viia tagasi sinna, kuhu Andrus Kikkas selle Kolmapäevakute eelkäijana kunagi oli planeerinud. Eesmärk oli teha lihtsalt parem rada, kui eelmistel aastatel. Eelkõige on vähenenud juurikate hulk ning rajal pole ka soiseid alasid. Samas on lisandunud mitu huvitavat tõusu ning kiireid kurve. Kurbusega oleme "Head aega" öelnud mitmele magusale ja tehnilisele singlile, aga ikka selleks, et ratturitel oleks hõlpsam mööda sõita ja rohkem kuuma anda.
Raja kaart on kodulehel juba olemas. Avatud raja sõit on samuti tulemas, teavitame jooksvalt. Tutvustava rajavideo osas käivad läbirääkimised. Rajatähistust ei saa olema enne võistluspäeva, kuna see kant on väga tiheda külastatavusega.
Hoiame lippu kõrgel ja kohtumiseni Harkus!
Peale kolme aastat olen Harku rajameistri auväärse tiitli andnud edasi klubis Kaido Kriisa kätte, kes on Harku metsa joonistanud täiesti uue raja võrreldes eelmiste aastatega. Link kodulehele
Aastaid on legendaarne Harku Kolmapäevaku etapp tiirelnud samas kandis. See aasta otsustasime raja viia tagasi sinna, kuhu Andrus Kikkas selle Kolmapäevakute eelkäijana kunagi oli planeerinud. Eesmärk oli teha lihtsalt parem rada, kui eelmistel aastatel. Eelkõige on vähenenud juurikate hulk ning rajal pole ka soiseid alasid. Samas on lisandunud mitu huvitavat tõusu ning kiireid kurve. Kurbusega oleme "Head aega" öelnud mitmele magusale ja tehnilisele singlile, aga ikka selleks, et ratturitel oleks hõlpsam mööda sõita ja rohkem kuuma anda.
Raja kaart on kodulehel juba olemas. Avatud raja sõit on samuti tulemas, teavitame jooksvalt. Tutvustava rajavideo osas käivad läbirääkimised. Rajatähistust ei saa olema enne võistluspäeva, kuna see kant on väga tiheda külastatavusega.
Hoiame lippu kõrgel ja kohtumiseni Harkus!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Avatud raja sõit Harku Kolmapäevaku rajal toimub 18. juulil, 2011 kell 22:00 stardiga Harku Mõisa juurest.
Esimest korda teeme avatud raja läbimise öösõiduna! Saab olema põnev 5,6 kilomeetrit looklevatel Harku singlitel. Kui jääd hiljaks siis oota stardikohas ja teeme teise ringi kindlasti otsa.
Kohtumiseni Harkus!
CC Rota Mobilis tiim
Esimest korda teeme avatud raja läbimise öösõiduna! Saab olema põnev 5,6 kilomeetrit looklevatel Harku singlitel. Kui jääd hiljaks siis oota stardikohas ja teeme teise ringi kindlasti otsa.
Kohtumiseni Harkus!
CC Rota Mobilis tiim
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Öösõit (õhtusõit) tundub hea idee. Peaks enamusele vähemalt ajapoolest sobima. Loodame head ilma
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Panin lambi laadima! Tõotab nostalgilist laksu. Kuigi ilmselt nii pimedaks ei lähe....
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Mulle see rada meeldis. Üks vähestest Kolmapäevakutest, mis 100% ratta seljas õnnestunud läbida.
Igaks juhuks hoiatus, et selle tiigikese ääres (mitte see suur mis Mõisa juures oli, vaid see pisike) kasvasid mõned Sosnovski karuputke isendid. Kui seal rajalt kõrvale kalduda, võib vastikud villid saada. Korraldajad lubasid seda koha võistlusteks ära niita. Niitjatele hoiatuseks:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=48913665
Pikad tunked, kindad ja prillid/näokate trimmerdamisel hädavajalikud.
Arne
Igaks juhuks hoiatus, et selle tiigikese ääres (mitte see suur mis Mõisa juures oli, vaid see pisike) kasvasid mõned Sosnovski karuputke isendid. Kui seal rajalt kõrvale kalduda, võib vastikud villid saada. Korraldajad lubasid seda koha võistlusteks ära niita. Niitjatele hoiatuseks:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=48913665
Pikad tunked, kindad ja prillid/näokate trimmerdamisel hädavajalikud.
Arne
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Delfi on tagumine allikas, et toda putke kirjeldada.arnea kirjutas: Igaks juhuks hoiatus, et selle tiigikese ääres pisike) kasvasid mõned Sosnovski karuputke isendid. Kui seal rajalt kõrvale kalduda, võib vastikud villid saada. Korraldajad lubasid seda koha võistlusteks ära niita. Niitjatele hoiatuseks:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=48913665
Ilma, et ma Wikipediat avaks/viitaks, tean isiklikult meest ,kes tolle taime tõi lehmatoiduks Eestimaale - nüüd juba lahkunud agronoom Villu Müüripeal. See, et putk imekiirelt Eesti kliimaga kohanes ja ropult paljunema hakkas, pole Villu süü.
Sosnovski karuputkega on selline spetsiifiline lugu, et temalt inimnahale piiskunud mahl reageerib ultraviolett kiirgusega, mistõttu/alles siis, tekivad sul põletusvillid. Seega öösel, kuuvalgel, võid temaga möllata ja maadelda, null probleemi. Kuid pärast putketappu, ära mahlale valgust näita,. Kokkupuutunud riided ja iseend tuleb kohe pessu viia .Kui sosnovskilt jääb plekk/piisk päevavalgusele ja nahale , siis saad raudselt villid ja kurvemal juhul eluaegsed armid.
Nüüd avatud raja sõidust- ei kukkunud, ei eksinud, ei üllatunud. Oli tõuse, oli laskumisi, näpuotsaga juurikaid, 2 meetrit lahtist liiva, pool meetrit turvast, kruusalõik joogipausiks- Harku mets oma tuntud headuses. Tänud rajameister Kaidole.
Kuna kohapeal lubasin, et foorumis virisen, siis siin see kolme punktine virin on:
1. Metsast hüpatakse kruusateele vasakpöördega (parema käe reegli järgi on võistleja jäetud ooteasendisse kruusaltuiskaja suhtes), lisaks sattudes vastusuunda kruusa/tuhatee liikumise üldtavaga, mis 300 m hiljem päädib pimedas kurvis vastuvoolu paremale keeramisega. Kuidas seda vastuvoolu seilamist turvata - et, lint tee keskele ja kehtib parempoolne liiklusreegel?
2. Oli kaks kiiret/mõnusat laskumist, mis lõppesid sunnitud pidurduse ja 110 kraadise vasakpöördega. Kas pööret ei saaks sujuvamaks muuta, et tunneks pikemalt langemise kiiruse kaiffi - raja materjal seda ju lubab?
1.Tarassovi singli liivane peale-/ülessõit tekitab võistlusmomendis tropi/ikalduse, isegi siis , kui seda kastetakse (Alvaro lubas, et koht niristatakse üle vahemikus kl 16.59-17.02) - oleks ise asjapulk/otsustaja, tõmbaks singlile sissesõidu kas 4 m vasakult/ettepoole või 2m paremalt/tahapoole, kus nagunii rada juba loodud on.
Ja veel - kuna eestlane pidi taskust võtma vabalt neli arusaamiskeelt - inglise, saksa, prantsuse soome, vene - siis kiikame taaskoord meievenelaste jututuppa kus rajaluurajad stirlitzid müllerile rada muljetavad:
http://forum.biketime.ee/viewtopic.php?f=12&t=3533
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Avatud rada tuli kaema aukartustäratavalt suur seltskond. See on tore! Loodetavasti ei sega puhkused ning saame järgmisel nädalal püstitada uue osalusrekordi. Tundub, et osalejad on ise huvitatud oma teadmisi rajast edasi andma, seega ei pruugi teist avatud raja sõitu enam vaja olla.mart kirjutas:Nüüd avatud raja sõidust- ei kukkunud, ei eksinud, ei üllatunud. Oli tõuse, oli laskumisi, näpuotsaga juurikaid, 2 meetrit lahtist liiva, pool meetrit turvast, kruusalõik joogipausiks- Harku mets oma tuntud headuses. Tänud rajameister Kaidole.
Kuna kohapeal lubasin, et foorumis virisen, siis siin see kolme punktine virin on:
1. Metsast hüpatakse kruusateele vasakpöördega (parema käe reegli järgi on võistleja jäetud ooteasendisse kruusaltuiskaja suhtes), lisaks sattudes vastusuunda kruusa/tuhatee liikumise üldtavaga, mis 300 m hiljem päädib pimedas kurvis vastuvoolu paremale keeramisega. Kuidas seda vastuvoolu seilamist turvata - et, lint tee keskele ja kehtib parempoolne liiklusreegel?
2. Oli kaks kiiret/mõnusat laskumist, mis lõppesid sunnitud pidurduse ja 110 kraadise vasakpöördega. Kas pööret ei saaks sujuvamaks muuta, et tunneks pikemalt langemise kiiruse kaiffi - raja materjal seda ju lubab?
1.Tarassovi singli liivane peale-/ülessõit tekitab võistlusmomendis tropi/ikalduse, isegi siis , kui seda kastetakse (Alvaro lubas, et koht niristatakse üle vahemikus kl 16.59-17.02) - oleks ise asjapulk/otsustaja, tõmbaks singlile sissesõidu kas 4 m vasakult/ettepoole või 2m paremalt/tahapoole, kus nagunii rada juba loodud on.
1. Meie korraldatavad Harku ja Pirita etapid on vaieldamatult kõige keerukamad raja turvamise osas. Nii see lihtsalt on. Oleme enne neid kruusateede ületusi teinud sarnastes paljukäidavates kohtades ja see aasta ei ole erand. Saame hakkama nii nagu rada hetkel maha joonistatud on.
2. Niigi on Kaido ühe nendest laskumiste lõppudest otseks tõmmanud. Mulle oleks meeldinud veel järsum lõpp ümber viimase põõsa, et oleks saanud tagumisega kässarit tõmmates rooli otseks. Pidi liiga tehniline olema ja potentsiaalne ikaldumise oht.
3. Tarassovi singli alguse üle võime veel mõtiskleda. On üks variant sinna ka kaks plaati või võrk maha visata, mis liiva seob. Kindlasti ei taha tekitada rada, kus kell 1700 startijatel on igal ringil viiesekundiline eelis ringi kohta hiljem ikaldujate ees.
Nagu aravata oli laekus mitu ettepanekut pisikesteks muudatusteks rajal. Kindlasti on seal võimalik väga erinevaid poognaid joonistada, aga see jääb siis tulevateks aastateks!
Andke kuuma!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Arvestades kolmapäevakute konteksti on rada täpselt paras. Saavad naised/lapsed hakkama ja ei tohiks olla liiga igav ka esikümne meestele. Nende mõne liivase koha pärast ei maksaks pabistada. Eks esikümne mehed ise vaatavad millal peale lähevad. Teistel suht ükskõik.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
tere
käisin ka eile kaemas seda rada. mulle väga meeldis. rada on kiire ja samas ka väga tehniline . naiste ja laste ja algajate jaoks soovitaks ära märkida varakult need järsud päärded ja ka need paar hüpekat , kus üle juurikate alla pidi söitma. kas vöi need juurikad märkimis värviga ära värvida nii nagu me seda tsikli enduurodel oleme teinud. samuti sealt viimaselt singlilt välja tulles teepeale on need suured kivid kust vahelt peab läbi söitma . esimesel ringil oleks ühele otsa pörutanud. ei paistnud seal kolonnis söites välja .
aga muidu rada on hea ja lihtne algajatele . nii et julgelt söitma
käbi
käisin ka eile kaemas seda rada. mulle väga meeldis. rada on kiire ja samas ka väga tehniline . naiste ja laste ja algajate jaoks soovitaks ära märkida varakult need järsud päärded ja ka need paar hüpekat , kus üle juurikate alla pidi söitma. kas vöi need juurikad märkimis värviga ära värvida nii nagu me seda tsikli enduurodel oleme teinud. samuti sealt viimaselt singlilt välja tulles teepeale on need suured kivid kust vahelt peab läbi söitma . esimesel ringil oleks ühele otsa pörutanud. ei paistnud seal kolonnis söites välja .
aga muidu rada on hea ja lihtne algajatele . nii et julgelt söitma
käbi
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Seltskond, kes kohale tuli oli tõesti suur. Tehtud sai siis kaks ringi. Teine ring jäi just sellele ajale kui pimedaks hakkas kiskuma, seega metsaalustel lõikudel oli päris huvitav jälgida rada Tänud härrastele, kes olid lambid ratastele pannud. Need tiba soodustasid õige trajektoori leidmist. Rada on kindlasti kõigile jõukohane. Nii et kõik järgmine kolmapäev starti ja teeme selle osalejaterekordi ära
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Kaido telefon on olnud kuum, kui Ekspress Hotline. Kaasvõistlejad ihkavad veel ja veel rada näha. Aega on jäänud loetud tunnid, kui saame Harku etapile stardipaugu anda. Väiksed vihjed ja meeldetuletused:
* MN12 ja MN14 rada on ühes kohas lihtsustatud - kilomeeter enne lõppu olev tehniline singel (Tarassovi nimeline) jääb neil välja ning nad sõidavad mööda tuhateed otse ja siis 50 meetri pärast vasakule, kus on ühinemine põhitrassiga. Registreerimisel proovime seda neile ka veel meelde tuletada, et üllatusi ei tuleks.
* Tuhateele väljasõit vasakule ja seejärel kurv paremale (ca 1km stardist) saavad tähistatud metallpostidega+lintidega. Esimeses vasakkurvis tõmbame lindid pikalt diagonaalis tee peale, et tekiks selge koridor, kust võistlejad suunduvad tee paremale poole ning ei tekiks ohtu kokkupõrkeks tervisesportlastega vastassuunas. Selles paremkurvis tasub olla ettevaatlik, et mitte 40km/h kihutada postidesse või vastassuunda. Aeglasemal kiirusel ei tohiks probleeme tekkida
* Rajaga tutvumisel enne kella 17.00 tasub olla ettevaatlikum tuhateedele väljasõidul, kuna klubisisene G4S ei ole võib-olla veel ennast paika seadnud sinna turvama.
* MN12 ja MN14 rada on ühes kohas lihtsustatud - kilomeeter enne lõppu olev tehniline singel (Tarassovi nimeline) jääb neil välja ning nad sõidavad mööda tuhateed otse ja siis 50 meetri pärast vasakule, kus on ühinemine põhitrassiga. Registreerimisel proovime seda neile ka veel meelde tuletada, et üllatusi ei tuleks.
* Tuhateele väljasõit vasakule ja seejärel kurv paremale (ca 1km stardist) saavad tähistatud metallpostidega+lintidega. Esimeses vasakkurvis tõmbame lindid pikalt diagonaalis tee peale, et tekiks selge koridor, kust võistlejad suunduvad tee paremale poole ning ei tekiks ohtu kokkupõrkeks tervisesportlastega vastassuunas. Selles paremkurvis tasub olla ettevaatlik, et mitte 40km/h kihutada postidesse või vastassuunda. Aeglasemal kiirusel ei tohiks probleeme tekkida
* Rajaga tutvumisel enne kella 17.00 tasub olla ettevaatlikum tuhateedele väljasõidul, kuna klubisisene G4S ei ole võib-olla veel ennast paika seadnud sinna turvama.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Lisaks veel, et kõik autod tõenäoliselt Harku mõisa esisele platsile ära ei mahu. Andre on sellest juba kirjutanud, aga kordamine on tarkuse ema . Lähedalasuvad parklad on Tähetorni tänaval endises raudteeületuskohas ja sealt u 200-300 meetrit Paldiski mnt poole asub vasakut kätt Terviseradade parkla ning lisaks on Kadaka tee/pst viadukti kõrval asuv parkla. Kõikidest parklatest on mugav ligipääs terviseradadele ja sealtkaudu ka stardi/finishipaika jõudmiseks.
NB! Sääski on palju ja nad on näljased! Võimalusel kasutage sääsetõrjevahendeid. Sõidu ajal nad ei sega, aga niikui seisma jääte, nii on nad kohal.
Rajaga on aktiivselt tutvutud ja jälg on pmst sisse sõidetud. Palun jälgida rajamärgistust, sest mõned lõikamiskohad piirame lindiga ära ja loodan, et linte keegi maha sõitma ei hakka!
Soovin turvalist ja kiiret sõitu kõigile!
NB! Sääski on palju ja nad on näljased! Võimalusel kasutage sääsetõrjevahendeid. Sõidu ajal nad ei sega, aga niikui seisma jääte, nii on nad kohal.
Rajaga on aktiivselt tutvutud ja jälg on pmst sisse sõidetud. Palun jälgida rajamärgistust, sest mõned lõikamiskohad piirame lindiga ära ja loodan, et linte keegi maha sõitma ei hakka!
Soovin turvalist ja kiiret sõitu kõigile!
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Tähendab ma ütlen ette ära, et kui mul peaks parem aeg tulema, kui Tammsool, siis vahetame need ajad ära. Sest stardis magasin ma tema kiirenduse maha ning lõpus olin täpselt järel. Küll aga terve sõidu rippusin tal taga nagu vihaleht persepeal. Seega tänud Tammsoole hea kiire sõidu eest. Loodetavasti motiveerisin ma teda ka nats kiiremini sõitma.
Ja rada ja kogu üritus oli väga lahe nagu alati.
Ja rada ja kogu üritus oli väga lahe nagu alati.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
3 aastat olen üritanud Harku kolmapäevakutest ja sarjast osa võtta, kuid seni pole see õnntustunud:) Nüüd õnnetus! Lahe ja vaheldusrikas rada oli! Tänud!
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Nuuh, kuna ma seal palju sektoris palju trenni teinud, siis üllatusi polnud. Ilmselt oli tegu ka tõusumeetrite rohkeima rajaga. Aga, eks kodurajal peab ikkajuhtuma :
1. Enda välja pakutud idee, et prooviringidel võiks number olla kinnitatud ratta taha. Sinna ma selle seekord unustasingi
2. Esimesel ringil panin korraliku nipli. Nu tahtsin üht kurvi nii meetri jagusirgemakssõita, aga sattusin täpselt parajasse auku.
3. Kolmandal ringil panin korra võssa kah st. eksisin rajalt.
Aga muidu igati tipp-topp pungestamine...nagu alati
1. Enda välja pakutud idee, et prooviringidel võiks number olla kinnitatud ratta taha. Sinna ma selle seekord unustasingi
2. Esimesel ringil panin korraliku nipli. Nu tahtsin üht kurvi nii meetri jagusirgemakssõita, aga sattusin täpselt parajasse auku.
3. Kolmandal ringil panin korra võssa kah st. eksisin rajalt.
Aga muidu igati tipp-topp pungestamine...nagu alati
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Käisin ka andmas oma panust osalejaterekordi löömisesse. Eks näis, kas oli kasu.
Minagi tänan mõnusa ja hea raja eest. Polnud jah selline diehard juurikakeberniit, nagu Rotakad on varem Harku metsas harrastanud. Igati mõnusalt sujuvalt sõidetav.
Tundub, et üks viit oli rajalt puudu, peale turbasinglit oli vasakpööre tuhateele ja siis suur tuhateede ristmik. Nii mõnigi, kes rajaga tuttav polnud või kaardi pealt vaadanud, pani seal vasakule paremale pööramise asemel.
Nii nagu Taaramäe vahib SRM-i pealt vatte, vaatan mina sellisel võistlusel Polari pealt pulssi. Pikalt punases ei saa olla, kohe hakkavad tihendid lekkima ja samal päeval enam korralikult pidama ei saa. Õnnestus sõita kõik kolm ringi ühtlaselt punase alumise piiri lähedal, vahest seda tõusudel ületades, aga neile järgnenud laskumistel sai jälle paika.
Tubli töö Rotakatelt.
Minagi tänan mõnusa ja hea raja eest. Polnud jah selline diehard juurikakeberniit, nagu Rotakad on varem Harku metsas harrastanud. Igati mõnusalt sujuvalt sõidetav.
Tundub, et üks viit oli rajalt puudu, peale turbasinglit oli vasakpööre tuhateele ja siis suur tuhateede ristmik. Nii mõnigi, kes rajaga tuttav polnud või kaardi pealt vaadanud, pani seal vasakule paremale pööramise asemel.
Nii nagu Taaramäe vahib SRM-i pealt vatte, vaatan mina sellisel võistlusel Polari pealt pulssi. Pikalt punases ei saa olla, kohe hakkavad tihendid lekkima ja samal päeval enam korralikult pidama ei saa. Õnnestus sõita kõik kolm ringi ühtlaselt punase alumise piiri lähedal, vahest seda tõusudel ületades, aga neile järgnenud laskumistel sai jälle paika.
Tubli töö Rotakatelt.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Sai siis ka esmakordselt kolmapäevakust osa võetud ja rahulikult rada läbi kulgetud. Igati mõnus oli ning ei olnudki päris nii ära songitud kui alguses kartsin
Kui kedagi huvitab siis riputasin raja profiili siia üles:
https://lh3.googleusercontent.com/-4n0d ... p2evak.png
Seal siis kõigi kolme ringi oma järjest, nende üldkeskmise järgi peaks saama enam-vähem aimu milline asi reaalselt olla võis. Ringide markerid ei pruugi päris meetri pealt paigas olla, esimese ringi oma panin kodus umbes-täpselt paika kuna võistlse hetkel ununes nuppu vajutada ning lõpu ja alguse oma pidin samuti veidi kohendama. Kui kedagi huvitab võin seda infot ka raw datana jagada.
Kui kedagi huvitab siis riputasin raja profiili siia üles:
https://lh3.googleusercontent.com/-4n0d ... p2evak.png
Seal siis kõigi kolme ringi oma järjest, nende üldkeskmise järgi peaks saama enam-vähem aimu milline asi reaalselt olla võis. Ringide markerid ei pruugi päris meetri pealt paigas olla, esimese ringi oma panin kodus umbes-täpselt paika kuna võistlse hetkel ununes nuppu vajutada ning lõpu ja alguse oma pidin samuti veidi kohendama. Kui kedagi huvitab võin seda infot ka raw datana jagada.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
seal oli lausa inimviit, vähemasti viie-kuue paiku.erikr kirjutas:
Tundub, et üks viit oli rajalt puudu, peale turbasinglit oli vasakpööre tuhateele ja siis suur tuhateede ristmik. Nii mõnigi, kes rajaga tuttav polnud või kaardi pealt vaadanud, pani seal vasakule paremale pööramise asemel.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Tegelikult oli 2 viita puudu. Esimene umbes selles sektoris, millele Erik viitas - kui turbalt tuhateele pöörata, ära teha ka parempööre seal liivakarjääri juures siis nii umbes 100 meetri pärast tuli keerata tuhateelt metsavahele (kergelt hoida paremale) ja siis veel umbes 100m pärast tuli järsem parempööre. Seal teise järsema parempöörde juures oleks võinud olla nool. Esimesel ringil paningi siin natuke võpsikusse (olin selleks ajaks soojendustingi läbinud). Teine koht oli nö tagasipöörde juures ehk raja kaugeimas punktis võrreldes stardiga. Seal oli keset teed risti üks puunott, minu jaoks tähendab puunott, et tuleb end kergitada ja notist täie pasaga üle panna. Lint oli seal päris mitu meetrit vasakul poole tõusu peal, kurvis polnud peale mainitud noti mitte mingit viidet, et pöörata oleks vaja.
Aga muidu Erikuga nõus, et vähem juurikaid oli hea. Üks aasta sai seal ikka terveks hooajaks juurikanormi täis.
Aga muidu Erikuga nõus, et vähem juurikaid oli hea. Üks aasta sai seal ikka terveks hooajaks juurikanormi täis.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
26 km?hoho kirjutas:Sai siis ka esmakordselt kolmapäevakust osa võetud ja rahulikult rada läbi kulgetud. Igati mõnus oli ning ei olnudki päris nii ära songitud kui alguses kartsin
Kui kedagi huvitab siis riputasin raja profiili siia üles:
https://lh3.googleusercontent.com/-4n0d ... p2evak.png
Seal siis kõigi kolme ringi oma järjest, nende üldkeskmise järgi peaks saama enam-vähem aimu milline asi reaalselt olla võis. Ringide markerid ei pruugi päris meetri pealt paigas olla, esimese ringi oma panin kodus umbes-täpselt paika kuna võistlse hetkel ununes nuppu vajutada ning lõpu ja alguse oma pidin samuti veidi kohendama. Kui kedagi huvitab võin seda infot ka raw datana jagada.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
ma mõtlesin, et olen ainuke anonüümne juurikavihkaja:) aga Harkus on materjali nii palju, et seal kannataks lause 2-3 täiesti erinevat etappi teha.KaupoR kirjutas: Aga muidu Erikuga nõus, et vähem juurikaid oli hea. Üks aasta sai seal ikka terveks hooajaks juurikanormi täis.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Heh, tundub et polari soft on kergelt bugine. Sai küll sinna ja tagasi sõit maha lõigatud kuid paistab et all statistika aknas näitab ka eemaldatud osi miskipärast. Graafiku all x-teljel peaks vähe täpsemad numbrid olemaMarttiM kirjutas:26 km?
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Ega ma nüüd mingi vihkaja pole, mul on lausa oma juurikaring seal metsas välja töötatud. Aga jah, võistelda ca tund aega ma juurikatel ei suuda.MarttiM kirjutas: ma mõtlesin, et olen ainuke anonüümne juurikavihkaja:) aga Harkus on materjali nii palju, et seal kannataks lause 2-3 täiesti erinevat etappi teha.
Radu saaks Harku metsas kümneid ja kümneid erinevaid teha. Kuna aga mets on väga popp sporditegemise koht, siis taandub asi sellele, kui palju turvajaid korraldav klubi suudab välja panna, et kõik põhilised rahvasportlaste voogudega ristumised oleks kontrolli all.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Ei tea kas osalejate rekord sai täis? Ise tõin kohale 3 isikut, kes esmakordselt kolmapäevakul.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Senine rekord sai uhkelt löödud, uus tase on 251 Aga rõõmustamise kõrval tekib siin vaikselt ka mõtteainest korraldajatele, kuidas kasvava massiga tulevikus hakkama saada. Seega olgem mõistlikud kui asjad natuke venivad või rajal rohkem takistust kui sooviks
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
krt ikka ei suuda kellegile tõestada, et olen kolmapäevakul käind! nime pole, naine ka juba uurib, et kus ma käisinKaupoR kirjutas:Tulemused
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Eks need rekordid tulevad linnasisestelt radadelt. Üldjoontes on osalejate arv olnud konstantne viimased 3 aastat.
Mis puudutab raja märgistust, siis oleme süüdi - jäime veidi ajahätta ja mõnesse kohta jõudis viit viivitusega.
Mis puudutab raja märgistust, siis oleme süüdi - jäime veidi ajahätta ja mõnesse kohta jõudis viit viivitusega.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Midagi pidi nihu minema.MarttiM kirjutas: krt ikka ei suuda kellegile tõestada, et olen kolmapäevakul käind! nime pole, naine ka juba uurib, et kus ma käisin
Mina ka sel aastal esimest korda.
1. Läksin lauda, täitsin rahulikult trükitähtedega registreerimiskaardi ja sain numbri ja kiibi.
2. Kinnitasin kiibi esiamordi parema püksisääre külge nii madalale kui võimalik. Numbri panin ka lenksu alla.
3. Tuiskasin rajale, iga kord mattidest üle sõites kostis piiks
4. Leidsin enda nimega seotud tulemuse protokollist.
Võta kontakti korraldajatega (Andre, Kaido, Alvaro) ja püüa esitada fakte enda rajalkäimise kohta. Kui Olavil on mingi nimega-numbriga sidumata kiip aegu näidanud, saab ehk ka sulle tulemuse kirja.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Tänud kõigile osavõtjaile uue rekordi sünnile kaasa aitamises! Ja esialgne tagasiside ka kohapeal näitas, et selline Harku rada on rohkem meele järgi, kui eelmised juurikakunnidele suunatud nikerdamised. Samas milleks küll on ErikR-il 29 tollistega varustatud täisvedrustus, kui mitte just juurikate sujuvaks ületamiseks?!
Tuhka võime endale pähe raputada nende noolte osas küll. Ühel hetkel oli seis selline, et osa nooli bussis kinniste uste taga, autovõtmed rajal seiklemas ja 20 min stardini. Ja siis lasti vastu meie tahtmist sõitjaid juba 11 min enne aega rajale. Seetõttu jäi sinna magusamale raja osale mõned nooled lõpuks viimatagi. Vabandame nii mõnegi sõitja ees, kel tuli restart teha seetõttu. Samas suutsid minu posti juurde eksida kaks sõitjat ka seeläbi, et olid pugenud 5 meetrise lindi lõpus olevast august tuhateele selle asemel, et kenasti tähistatud tõusule üles keerata. Ikka juhtub.
Tuhateede ristumiskohas oli tõeline turvamise õudusunenägu. Tagantjärele võib tänada kõige vägevamat, et seal peale püstiste juuste midagi hullemat ei juhtunud. Karjud inimesele, näitad kätega, aga nad ikka sõidavad sinna, kuhu ei tohi (jutt siis mitte võistlejatest endist). Kõrvaklapid peas kihutatakse oma tuttavat tuhateed pidi ja lindid ega sildid ei lähe korda.
Eks kauem trassil püsinud rajameister Kaido teeb veel siia täiendusi neljapäeva jooksul.
Tuhka võime endale pähe raputada nende noolte osas küll. Ühel hetkel oli seis selline, et osa nooli bussis kinniste uste taga, autovõtmed rajal seiklemas ja 20 min stardini. Ja siis lasti vastu meie tahtmist sõitjaid juba 11 min enne aega rajale. Seetõttu jäi sinna magusamale raja osale mõned nooled lõpuks viimatagi. Vabandame nii mõnegi sõitja ees, kel tuli restart teha seetõttu. Samas suutsid minu posti juurde eksida kaks sõitjat ka seeläbi, et olid pugenud 5 meetrise lindi lõpus olevast august tuhateele selle asemel, et kenasti tähistatud tõusule üles keerata. Ikka juhtub.
Tuhateede ristumiskohas oli tõeline turvamise õudusunenägu. Tagantjärele võib tänada kõige vägevamat, et seal peale püstiste juuste midagi hullemat ei juhtunud. Karjud inimesele, näitad kätega, aga nad ikka sõidavad sinna, kuhu ei tohi (jutt siis mitte võistlejatest endist). Kõrvaklapid peas kihutatakse oma tuttavat tuhateed pidi ja lindid ega sildid ei lähe korda.
Eks kauem trassil püsinud rajameister Kaido teeb veel siia täiendusi neljapäeva jooksul.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Tõeliselt nõrka ei päästa ükski tehnika. 26" FS-ga kirusin varasematel aastatel teie radu avatud raja sõitudel ja starti ei tulnud. Pole mingit mõtet pumba mähiseid läbi kõrvetada. Aga täna oli tõeliselt mõnna sõita. Aegviidust saati polnud baiki katsunud. Aeg läks kõik Taarakale kaasa elades. Ja mõni harv säästureziimil tehtud tiir asfaldil.Alvaro kirjutas: Samas milleks küll on ErikR-il 29 tollistega varustatud täisvedrustus, kui mitte just juurikate sujuvaks ületamiseks?!
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
piiksus igaljuhul hästi ja muus osas ka muster kattub. eks ma oma aega muidugi tean ja võidu aeg see just ei olnud, nii et väga vahet pole:) ringi aegu tahaks küll teada Eks ikka juhtub ja küll see korda saab.erikr kirjutas:Midagi pidi nihu minema.MarttiM kirjutas: krt ikka ei suuda kellegile tõestada, et olen kolmapäevakul käind! nime pole, naine ka juba uurib, et kus ma käisin
Mina ka sel aastal esimest korda.
1. Läksin lauda, täitsin rahulikult trükitähtedega registreerimiskaardi ja sain numbri ja kiibi.
2. Kinnitasin kiibi esiamordi parema püksisääre külge nii madalale kui võimalik. Numbri panin ka lenksu alla.
3. Tuiskasin rajale, iga kord mattidest üle sõites kostis piiks
4. Leidsin enda nimega seotud tulemuse protokollist.
Võta kontakti korraldajatega (Andre, Kaido, Alvaro) ja püüa esitada fakte enda rajalkäimise kohta. Kui Olavil on mingi nimega-numbriga sidumata kiip aegu näidanud, saab ehk ka sulle tulemuse kirja.
ps. tähistus nüüd nii hull ka ei olnud. sõitsin ise seda rada ilma prooviringita ja kõik oli arusaadav. ühes kohas panin aint puusse, kusjuures täitsa jaburas kohas. keskmine kepsu järgi oli ka alla 19 kmh muidugi
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Tervist kõigile
Tegin ka siis lõpuks sõbra pika kutsumise peale oma debüüdi Kolmapäevakutel.
Eelnevalt lugedes raja kohta, et pole selline juurikarada kui varem. Oli minu üllatuseks jõhkralt neid va juurikaid, kann siiani valus Aa ju ma siis pole korralikul juurikarajal käinud
Algus oli kiire, isegi liiga kiire, põlesin juba poole ringiga läbi ja siis algas õudukas
Kusagil magasin maha mingi pöörde ja sattusin pikale mõnusale sirgele, kus unustasin ennast ühe ratturi tuulde!
Mingil hetkel otsustasin mööda minna ja oma imestuseks polnudki tegu võistlejaga, vaid tervisesportlasega
Oh seda pühaviha kui sain aru, et olen eksinud teelt, kuna ühtegi rajamärgistust ka ei olnud näha ja keegi mööda ka ei sõitnud
Sinna läks siis u. 3-4km
Pärast sai veel tükk aega heina kasseti ümbert eemaldatud
Aga kokkuvõttes igati lahe üritus
Tänud korraldajatele!
Tegin ka siis lõpuks sõbra pika kutsumise peale oma debüüdi Kolmapäevakutel.
Eelnevalt lugedes raja kohta, et pole selline juurikarada kui varem. Oli minu üllatuseks jõhkralt neid va juurikaid, kann siiani valus Aa ju ma siis pole korralikul juurikarajal käinud
Algus oli kiire, isegi liiga kiire, põlesin juba poole ringiga läbi ja siis algas õudukas
Kusagil magasin maha mingi pöörde ja sattusin pikale mõnusale sirgele, kus unustasin ennast ühe ratturi tuulde!
Mingil hetkel otsustasin mööda minna ja oma imestuseks polnudki tegu võistlejaga, vaid tervisesportlasega
Oh seda pühaviha kui sain aru, et olen eksinud teelt, kuna ühtegi rajamärgistust ka ei olnud näha ja keegi mööda ka ei sõitnud
Sinna läks siis u. 3-4km
Pärast sai veel tükk aega heina kasseti ümbert eemaldatud
Aga kokkuvõttes igati lahe üritus
Tänud korraldajatele!
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Päris kahju oli neist kahest kasest, mis raja kitsaimas kohas päris tugevalt lenksu kõrguselt rapitud olid. Mul ei õnnestunud 560 mm lenksuga kordagi pihta saada.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Mul lenks on isegi pikkem, soojendus ringil üritasin nende vahel minna, aga sain aru, et ei mahu. Seega, sõitsin paremalt poolt ja probleemi polnuderikr kirjutas:Päris kahju oli neist kahest kasest, mis raja kitsaimas kohas päris tugevalt lenksu kõrguselt rapitud olid. Mul ei õnnestunud 560 mm lenksuga kordagi pihta saada.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Ise liigun 660mm lenksuga ja kõik oli ilusti läbitavVika kirjutas:Mul lenks on isegi pikkem, soojendus ringil üritasin nende vahel minna, aga sain aru, et ei mahu. Seega, sõitsin paremalt poolt ja probleemi polnuderikr kirjutas:Päris kahju oli neist kahest kasest, mis raja kitsaimas kohas päris tugevalt lenksu kõrguselt rapitud olid. Mul ei õnnestunud 560 mm lenksuga kordagi pihta saada.
Tiguliikur
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Rada selgelt mõnusam kui eelmine aasta - kõike oli nagu parasjagu. Tõusud võtsid jala mõnusalt pehmeks, mida näitab ka see, et enamustel teine-kolmas ring parasjagu aeglasem kui esimene (on radu, kus ka tagaotsa meestel ringid suht ühtlased). Üllatavalt ei jäänud keegi jalgu ega takistanud ka ise eriti kedagi, vaatamata mitmele nikerdamise lõigule sai ilusti mööda lastud. Enda lenksu mõõtnud ei ole, on nii nagu ta poest tuli, ei arva, et mingi ülilai oleks, aga sealt kaskede vahelt ei olnud variantigi läbi mahtuda.
Peab mainima, et kolmapäevak on ikka üks hea üritus, arendab iga ringiga - kuigi olin tutvunud enne, siis esimene ring ikka liialt kartlik ning laskumistel sai liiga palju pidureid kulutatud. Mis tähendas seda, et seda rohkem jõudu pidi tõusule jätma. Teisel-kolmandal ringil sai siis vähem pidurdatud ja hooga tõusule vastu, palju lihtsam kohe. Pean kolmapäevakute teeneks seda, et Elionide singlitel-metsateedel saab need selja taha jäetud, kellega koos kruusa peal sõidan. Jutt siis kohtadest 700-800 ringis, tegemist esimese hooajaga.
Peab mainima, et kolmapäevak on ikka üks hea üritus, arendab iga ringiga - kuigi olin tutvunud enne, siis esimene ring ikka liialt kartlik ning laskumistel sai liiga palju pidureid kulutatud. Mis tähendas seda, et seda rohkem jõudu pidi tõusule jätma. Teisel-kolmandal ringil sai siis vähem pidurdatud ja hooga tõusule vastu, palju lihtsam kohe. Pean kolmapäevakute teeneks seda, et Elionide singlitel-metsateedel saab need selja taha jäetud, kellega koos kruusa peal sõidan. Jutt siis kohtadest 700-800 ringis, tegemist esimese hooajaga.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Keda peaks veel see "Kahe-Kase" teema huvitama, siis KaidoK oli selle vahemaa lausa ära mõõtnud ja pidi olema täpselt 66 cm lenksu kõrguselt (enne seda, kui sõitjad sealt koort nülgima hakkasid). Seega VeikoV pidi sealt küll esiratas õhus ja viltu läbi tulema või on tal veel kuskil mujal kaks kaske
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Mul lenks 66cm. ja prooviringil sain sealt küll läbi, kuid läksin kergelt ikka vastu. Võistluse ajal seda proovima ei hakanud, vaid läksin veidi paremalt, kase ja kuus(või oli mänd) vahel - sealt mahtus hooga minema.Alvaro kirjutas:Keda peaks veel see "Kahe-Kase" teema huvitama, siis KaidoK oli selle vahemaa lausa ära mõõtnud ja pidi olema täpselt 66 cm lenksu kõrguselt (enne seda, kui sõitjad sealt koort nülgima hakkasid). Seega VeikoV pidi sealt küll esiratas õhus ja viltu läbi tulema või on tal veel kuskil mujal kaks kaske
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Mul ongi 660mm... otsustasin, et need vaesed puud ei ole süüdi, et meil on seal võistlus
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale ./OT
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
mul on 68, aga harkus sõitmas ei käinud. samas võiks igal pool rajameistrid ikkagi arvestada, et kõik ei ole 50 cm lenksudega
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Kui on see seekoht kus oli 3 puud kõrvuti, kitsa vahega siis mina läksin alati paremast vahest ja kui aus olla siis ei mäleta rohkem kohti, kus oleks olnud vaja rihtidaAlvaro kirjutas:Keda peaks veel see "Kahe-Kase" teema huvitama, siis KaidoK oli selle vahemaa lausa ära mõõtnud ja pidi olema täpselt 66 cm lenksu kõrguselt (enne seda, kui sõitjad sealt koort nülgima hakkasid). Seega VeikoV pidi sealt küll esiratas õhus ja viltu läbi tulema või on tal veel kuskil mujal kaks kaske
Tiguliikur
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
See koht jah. Selles mõttes oli kõik korrektne, et oli võimalus minna kitsamast või laiemast vahest.Veiko V kirjutas: Kui on see seekoht kus oli 3 puud kõrvuti, kitsa vahega siis mina läksin alati paremast vahest ja kui aus olla siis ei mäleta rohkem kohti, kus oleks olnud vaja rihtida
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Tänud kõikidele osalejatele ja tore, et rada meeldis. Nagu eelnevalt juba Andre ja Alvar tõdesid, siis jäime raja märgistamisel ajahätta, kuigi olime metsas juba kell 13.00. Aga ring oli pikk ja aeg kulus märkamatult. Vabandame veelkord nende ees, kes meie süü tõttu eksisid. Püüame Pirital paremini aega planeerida. Ise läksin rajale vist eelviimasena (Villem läks peale mind) otse registreerimistelgist ja siis oli rada nii sisse sõidetud, et märgistust poleks eriti vaja olnudki. Juurikateemale lisaks niipalju, et päris ilma juurikateta Harku metsas läbi ei saagi ( siis tuleks võistlus tuhateel korraldada).
Lenksu laiusest - kahe kase vahelt 66cm lenksuga puhtalt läbi ei mahtunud, küll aga paremalt, kase ja männi vahelt, kust ma ka ise sõitsin. Rada oli tõusude tõttu natuke raskem, kui tavaliselt, aga see oligi seekordse etapi eesmärk.
Kohtumiseni Viimsi Kolmapäevakul juba kahe nädala pärast!
Lenksu laiusest - kahe kase vahelt 66cm lenksuga puhtalt läbi ei mahtunud, küll aga paremalt, kase ja männi vahelt, kust ma ka ise sõitsin. Rada oli tõusude tõttu natuke raskem, kui tavaliselt, aga see oligi seekordse etapi eesmärk.
Kohtumiseni Viimsi Kolmapäevakul juba kahe nädala pärast!
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
kui saab mäest üles ja alla sõita ning natsa nikerdada on kõik imetore, s.o see mis teeb vähemasti minu jaoks mägirattast meelisharrastuse!kaidok kirjutas:Rada oli tõusude tõttu natuke raskem, kui tavaliselt, aga see oligi seekordse etapi eesmärk.
Re: Kona VW Kolmapäevak Harkus
Ja võitja on.... siim_s!!!!!Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale ./OT