Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Ilmslet paadunud maanteehundid on juba kursis, ent topelt ei kärise.....aasta parim maanteenädalavahetus on tulekul:
29.07.2011 - Stockmanni kriteerium (Neile, kes otsivad midagi erilist ja emotsiooni pakkuvat). Kohtade arv on sel sõidul piiratud, starti pääseb 100 kiireimat registreerujat. Auhinnad paneb välja Stockmann - kinkekaartid. Kusjuures, nende väärtus on suurem kui mullu )
30.07.2011 - Tallinna temposõit. Vana hea Muuga rada. Sõida lõõrid järgmiseks päevaks lahti.
31.07.2011 - Tallinna Rahvasõit, klass omaette.
* Start ja finiš Tallinna kesklinnas.
* Igale osalejale TASUTA edasi-tagasi Eckerö Line pilet Helsinkisse.
* Võistluskeskuses live bänd
* Rajal ohtralt joogi/söögi/ergutuspunkte
Teeme Tallinnast tõsise rattarallilinna - ole kohal!
29.07.2011 - Stockmanni kriteerium (Neile, kes otsivad midagi erilist ja emotsiooni pakkuvat). Kohtade arv on sel sõidul piiratud, starti pääseb 100 kiireimat registreerujat. Auhinnad paneb välja Stockmann - kinkekaartid. Kusjuures, nende väärtus on suurem kui mullu )
30.07.2011 - Tallinna temposõit. Vana hea Muuga rada. Sõida lõõrid järgmiseks päevaks lahti.
31.07.2011 - Tallinna Rahvasõit, klass omaette.
* Start ja finiš Tallinna kesklinnas.
* Igale osalejale TASUTA edasi-tagasi Eckerö Line pilet Helsinkisse.
* Võistluskeskuses live bänd
* Rajal ohtralt joogi/söögi/ergutuspunkte
Teeme Tallinnast tõsise rattarallilinna - ole kohal!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Mihkel, ära ole tagasihoidlik - registreerimine on alanud!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
kuna Tallinnas suusatada enivei ei saa, siis see ralli oleks hea variant, et "Tallinna vaimu" näidata ja Tartu hegemoonia massürituse korraldajana murda.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kas Stockmani parkimismajja on võimalik õhtupoole ka "rada" proovima minna?
Ma ise kahltustan, et minu tase jääb liiga madalaks parkimismaja sõiduks. Enne proovimata ei tahaks ennast võistlusele kirja panna.
Ise ma õhtuti/öösiti sinna kanti ei satu, et asja uurida, selleks peaks spetsiaalselt kohale sõitma. Ja päeval sinna kindlasti katsetama ei saa, kui autod ees ja liiklus pidevalt peal.
Ülejäänud kahel päeval olen kindlasti stardis viimase või eelviimase kümne kohtade eest võistlemas
Ma ise kahltustan, et minu tase jääb liiga madalaks parkimismaja sõiduks. Enne proovimata ei tahaks ennast võistlusele kirja panna.
Ise ma õhtuti/öösiti sinna kanti ei satu, et asja uurida, selleks peaks spetsiaalselt kohale sõitma. Ja päeval sinna kindlasti katsetama ei saa, kui autod ees ja liiklus pidevalt peal.
Ülejäänud kahel päeval olen kindlasti stardis viimase või eelviimase kümne kohtade eest võistlemas
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kui nüüd päris ametlikult läheneda, siis enne võistluspäeva rada proovida ei saa. Võistluspäeval on meil enne ajasõitude algust nähtud aga ette spets aeg rajaga tutvumiseks.serxx kirjutas:Kas Stockmani parkimismajja on võimalik õhtupoole ka "rada" proovima minna?
Ma ise kahltustan, et minu tase jääb liiga madalaks parkimismaja sõiduks. Enne proovimata ei tahaks ennast võistlusele kirja panna.
Ise ma õhtuti/öösiti sinna kanti ei satu, et asja uurida, selleks peaks spetsiaalselt kohale sõitma. Ja päeval sinna kindlasti katsetama ei saa, kui autod ees ja liiklus pidevalt peal.
Ülejäänud kahel päeval olen kindlasti stardis viimase või eelviimase kümne kohtade eest võistlemas
Samas usun, et kui seal kiirelt rattaga üks ring teha, siis ehk turvamees veel välja ei viska. Küll aga silmad kinni kihutada ei saa, sest parkla on aktiivses kasutuses.
Eelmise aasta Stockmanni kriteerium näitas, et hea tulemus sellel sõidul pole mitte niivõrd vastupidavuse kui kurvitamisoskuse ja julguse taga. Samuti need, kellel olid pehmemad, parema pidamisega kummis, olid edus.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Just sellepärast ma antud küsimuse püstitasingi. Eeldatavasti on õhtuti/öösiti, kui pood suletud, parkla (suhteliselt) tühi ja autodega sinna sisse eeldatavasti ei saagi. Siis võiks teoreetiliselt saada proovida?mi.re kirjutas:Küll aga silmad kinni kihutada ei saa, sest parkla on aktiivses kasutuses.
Tänan ka rehvi vihje eest. Eks ma mõnel õhtul lähen vaatan, mis seal toimub ja kas ma suudan/julgen seal tempot arendada, kui parkla olud võimaldavad seda ohutult proovida. Kui tulemus on positiivne, panen ka ennast kirja.
Ega seda ei oska öelda, mis vahemikku ajad jääda võiksid? Eelmise aasta tulemusi ei suutnud ma leida.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Vaatasin veidi seda pühapäevase sõidu raudteeületuste asja.
Veebis olevate reisirongide sõiduplaanide järgi on minnes Loo raudteeületusel punases ehk rongiga kohtumise
tsoonis tegelased, kes on selleks ajaks sõitnud keskmisega 40 - 45 km/h. Oranzis tsoonis keskmised
kiirused 37,5 ja 47,5.
Tegu on elektrirongiga, mille Lagedilt väljumine 12:29, Arukülla saabumine 12:38
Tagasi tulles Raasikul on punases tsoonis ca selleks ajaks keskmisega 32,5-35 km/h sõitjad. kehra poolt peaks Raasikule
saabuma elektrirong kl 14:02 Kehra poolt.
Kaubarongide liikumisest kahjuks andmeid ei oma.
Elektrirong läheb viuhti üle, aga kui juhtub Muuga poole minema naftarong, on pikem peatus kindlustatud.
Väike tabel asja kohta
Veebis olevate reisirongide sõiduplaanide järgi on minnes Loo raudteeületusel punases ehk rongiga kohtumise
tsoonis tegelased, kes on selleks ajaks sõitnud keskmisega 40 - 45 km/h. Oranzis tsoonis keskmised
kiirused 37,5 ja 47,5.
Tegu on elektrirongiga, mille Lagedilt väljumine 12:29, Arukülla saabumine 12:38
Tagasi tulles Raasikul on punases tsoonis ca selleks ajaks keskmisega 32,5-35 km/h sõitjad. kehra poolt peaks Raasikule
saabuma elektrirong kl 14:02 Kehra poolt.
Kaubarongide liikumisest kahjuks andmeid ei oma.
Elektrirong läheb viuhti üle, aga kui juhtub Muuga poole minema naftarong, on pikem peatus kindlustatud.
Väike tabel asja kohta
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tavapäevadel suletakse parkimismaja kell 21:00 ning kell 22:00 läheb valve alla. Kui peale seda minna, siis on kindel värk, et tuleb pahandus. Seega õhtusel ajal, kui parkla on kinni ja tühi, seal proovida ei saa. Pigem päevasel ajal kiirelt üks tiir teha.serxx kirjutas:Just sellepärast ma antud küsimuse püstitasingi. Eeldatavasti on õhtuti/öösiti, kui pood suletud, parkla (suhteliselt) tühi ja autodega sinna sisse eeldatavasti ei saagi. Siis võiks teoreetiliselt saada proovida?mi.re kirjutas:Küll aga silmad kinni kihutada ei saa, sest parkla on aktiivses kasutuses.
Tänan ka rehvi vihje eest. Eks ma mõnel õhtul lähen vaatan, mis seal toimub ja kas ma suudan/julgen seal tempot arendada, kui parkla olud võimaldavad seda ohutult proovida. Kui tulemus on positiivne, panen ka ennast kirja.
Ega seda ei oska öelda, mis vahemikku ajad jääda võiksid? Eelmise aasta tulemusi ei suutnud ma leida.
Ringiaegu kahjuks prognoosida ei oska. Eelmine aasta eraldi ringide kaupa me aegu ei fikseerinud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Huvitaks, et kas pühapäevasele rahvasõidule lühikesele distantsile lastakse ka maastikurattaga või ainult maanteevokiga. Ei tahask peale regamist kohapeal avastada, et valdav enamus MNT.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kuna juhend kitsendusi ei sea, võib startida suvalise jalgrattaga. Soovi korral saad lausa Nõlvakut teha.division kirjutas:Huvitaks, et kas pühapäevasele rahvasõidule lühikesele distantsile lastakse ka maastikurattaga või ainult maanteevokiga. Ei tahask peale regamist kohapeal avastada, et valdav enamus MNT.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Nõlvaku väntvoodi rattareeglite järgi jalgrattaks ei kvalifitseeru.erikr kirjutas:Kuna juhend kitsendusi ei sea, võib startida suvalise jalgrattaga. Soovi korral saad lausa Nõlvakut teha.division kirjutas:Huvitaks, et kas pühapäevasele rahvasõidule lühikesele distantsile lastakse ka maastikurattaga või ainult maanteevokiga. Ei tahask peale regamist kohapeal avastada, et valdav enamus MNT.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Juhendis puuduvad igasugused viited, mis on jalgratas ja mis mitte.gandalf kirjutas: Nõlvaku väntvoodi rattareeglite järgi jalgrattaks ei kvalifitseeru.
Ärgem unustagem JOKK printsiipi, mis ruulib terve mõistuse üle juba aastaid...
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kirjas ju on "Võistlus viiakse läbi vastavalt UCI võistlusmäärustikule ja EJL võistlusreglemendile.", seal on kirjas misasi on ratas ja mis pole.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Õige jah.Cly/Suva kirjutas:Kirjas ju on "Võistlus viiakse läbi vastavalt UCI võistlusmäärustikule ja EJL võistlusreglemendile.", seal on kirjas misasi on ratas ja mis pole.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Pole probleem. Ma lähen pikale distantsile maastikurattagadivision kirjutas:Huvitaks, et kas pühapäevasele rahvasõidule lühikesele distantsile lastakse ka maastikurattaga või ainult maanteevokiga. Ei tahask peale regamist kohapeal avastada, et valdav enamus MNT.
"Ostke endale jalgratas. Kui te ellu jääte, siis te kindlasti ei kahetse." (Mark Twain)
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Sattusin täna veerema Assaku kandis ning vaatasin, et neil seal see vana tartu mnt (vast on nimeks järve tee) enne silla alla keeramist ikka veel korralikult üles kaevatud. Juhtub keegi teadma, kas äkki saavad selleks ajaks mingi katte maha?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Oleme tee-ehitajaga sellel teemal suhelnud. Seis selline, et reedel, 27. juulil tuleb asfaldimasin ning lõik saab esimese katte peale. Seega peaks Ok olema. Samuti on ülesse kaevatud Raasiku-Aruvalla tee, kus asfalteerimine juba käib. Ainus probleem trassiga on Kostiveres, kus on sild ülesse kaevatud, mis ei saa valmis. Aga seal kasutame pisikest ümbersõitu (teeb rada ca 1km pikemaks).hab kirjutas:Sattusin täna veerema Assaku kandis ning vaatasin, et neil seal see vana tartu mnt (vast on nimeks järve tee) enne silla alla keeramist ikka veel korralikult üles kaevatud. Juhtub keegi teadma, kas äkki saavad selleks ajaks mingi katte maha?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Selgepilt, loodame siis parimat.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kas keegi oskab öelda, kus täpsemalt võistluste tehniline finiš on. Saan aru, et Ülemistel, aga kas hotelli ees või lennujaama juures, linnapiiril või...?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kaardil ilus suur punane täpp koos kirjaga "tehniline finish".---Matu kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kus täpsemalt võistluste tehniline finiš on. Saan aru, et Ülemistel, aga kas hotelli ees või lennujaama juures, linnapiiril või...?
http://aerobike.ee/images/stories/karik ... ndatud.jpg
Tundub olevat ülemiste keskuse lähedal.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
serxx kirjutas:Kaardil ilus suur punane täpp koos kirjaga "tehniline finish".---Matu kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kus täpsemalt võistluste tehniline finiš on. Saan aru, et Ülemistel, aga kas hotelli ees või lennujaama juures, linnapiiril või...?
http://aerobike.ee/images/stories/karik ... ndatud.jpg
Tundub olevat ülemiste keskuse lähedal.
Pigem hotelli juures
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Eks vist peame Mihkel Reile ära ootama ja küll me tema käest vastuse saame
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tehniline finiš on Ülemiste hotelli ees. Kui linnast väljuvat suunda pidi sõita, siis Ülemiste hotelli vastas on üks bussitasku. Sellesse bussitaskusse läheb fotofiniši buss. Samas maha magada seda ei õnnestu vast kellelgi, sest paneme ka tehnilisesse finišisse kaare ning ning joone maha. Samas kommentaatorit vms sinna ei tule, sest me tahaks melu ikkagi võistluskeskuses hoida, kus võtab osalejaid vastu bänd. Samuti on oluline kõigil ikkagi veereda ka üle Rävala finišijoone, sest need, kes Rävalas joont ei ületa, loetakse katkestajateks sõltumata nende kohast tehnilises finišis.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
sorry loll küss, kuid kuidas TT stardijärts paika pannakse? Pole enne käind & näind:)
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Karikasarjas ise valid omale stardi kellaaja mandaadis. Ma eeldan, et rattafestivalil on samuti, sest korraldaja on ju sama.
Täiendus:
Just nii ongi.
Abiks juhendi lugemine:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 62&lang=et
Täiendus:
Just nii ongi.
Abiks juhendi lugemine:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 62&lang=et
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
mandaati peab jõudma siis enne kella 12?serxx kirjutas:Karikasarjas ise valid omale stardi kellaaja mandaadis. Ma eeldan, et rattafestivalil on samuti, sest korraldaja on ju sama.
Täiendus:
Just nii ongi.
Abiks juhendi lugemine:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 62&lang=et
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Niimoodi juhend ütleb jah.MarttiM kirjutas:mandaati peab jõudma siis enne kella 12?serxx kirjutas:Karikasarjas ise valid omale stardi kellaaja mandaadis. Ma eeldan, et rattafestivalil on samuti, sest korraldaja on ju sama.
Täiendus:
Just nii ongi.
Abiks juhendi lugemine:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 62&lang=et
Mida varem kohale jõuad, seda rohkem on aegu valida ja seda kiiremini saad asjad aetud. Kella 12 lähedal on seal ilmselt paras tunglemine, sest võistlejaid on tõenäoliselt umbes 200 kandis.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Hetkel on 68 eelreganut ja 24h on veel aega. 200 oleks muidugi väga ilus.serxx kirjutas:... Kella 12 lähedal on seal ilmselt paras tunglemine, sest võistlejaid on tõenäoliselt umbes 200 kandis.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Ka viimsi sõidul, kus oli 188 osalejat, oli eelregistreerunuid minu mäletamist mööda võibolla kuskil 100 lähedal. Väga paljud registreerisid kohapeal. Mida lähemale start jõudis, seda suurem rahvasumm mandaadi telgi ümber tungles.
Viimsi sõidu asukoht oli muidugi mõnevõrra parem ja ka osavõtutasu soodsam. Seega mine sa tea. Rattafestivali temposõit on €10 ja kohapeal €22, eriti just kohapeal regades on asi kõvasti kallim, lausa 3x kallim kui karikasarjas.
Samas ma usun, et sinna võiks suht palju rahvast tulla. Ma ise ei tahaks seda küll vahele jätta. Hea võimalus teha üks mõnus kiire sõit.
EDIT:
Lõpuks oli temposõidule eelregistreerijaid kokku 119
Stockmani kriteeriumile ainult 32
Viimsi sõidu asukoht oli muidugi mõnevõrra parem ja ka osavõtutasu soodsam. Seega mine sa tea. Rattafestivali temposõit on €10 ja kohapeal €22, eriti just kohapeal regades on asi kõvasti kallim, lausa 3x kallim kui karikasarjas.
Samas ma usun, et sinna võiks suht palju rahvast tulla. Ma ise ei tahaks seda küll vahele jätta. Hea võimalus teha üks mõnus kiire sõit.
EDIT:
Lõpuks oli temposõidule eelregistreerijaid kokku 119
Stockmani kriteeriumile ainult 32
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Rahvasõidul praeguse seisuga 673 koos lühikese omadega, pole paha ja kindlasti tiksub juurde. Ise kahjuks sel ajal koos perega Otepääl puhkamas. Kahju! Aga loodetavasti saab sellest üritusest traditsioon!serxx kirjutas:Ka viimsi sõidul, kus oli 188 osalejat, oli eelregistreerunuid minu mäletamist mööda võibolla kuskil 100 lähedal. Väga paljud registreerisid kohapeal. Mida lähemale start jõudis, seda suurem rahvasumm mandaadi telgi ümber tungles.
Viimsi sõidu asukoht oli muidugi mõnevõrra parem ja ka osavõtutasu soodsam. Seega mine sa tea. Rattafestivali temposõit on €10 ja kohapeal €22, eriti just kohapeal regades on asi kõvasti kallim, lausa 3x kallim kui karikasarjas.
Samas ma usun, et sinna võiks suht palju rahvast tulla. Ma ise ei tahaks seda küll vahele jätta. Hea võimalus teha üks mõnus kiire sõit.
EDIT:
Lõpuks oli temposõidule eelregistreerijaid kokku 119
Stockmani kriteeriumile ainult 32
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Võib-olla imelik küsimus: Kuhu soovitate väljaspoolt Tallinna tulijatel pühapäevase Rahvasõidu jaks autot parkida?
Ahti
mob. 52 87173
mob. 52 87173
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Ülemiste keskuse parkla peaks hästi sobima. Hea suur ja suht lähedal.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
kella seitmsest on tasuta parkimine kesklinnas. Ilmselt koha otsimisega on tegemist aga võimatu ei ole, lähim kindel koht võiks jah olla kas sikupilli keskus (parkimis kellaga paar h, aga seda keegi vist ei jälgi) või ülemiste.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kuna ise parkimisega "natukene" seotud ja samal ajal ka sõidan rattaga siis korraldajaga väike diil parkimise osas sõlmitud. Kaart http://aerobike.ee/images/stories/karik ... rdijpg.jpg .
Ehk siis ratturite päralt on kõik stardi/finishi lähedased Europark'i väliparklad http://www.europark.ee/ . Kes otse treppi tahab sõita neile sobib Rävala parkimismaja, seda küll tasu eest (ja peab arvestama et ratas katusele ei ununeks).
Ehk siis ratturite päralt on kõik stardi/finishi lähedased Europark'i väliparklad http://www.europark.ee/ . Kes otse treppi tahab sõita neile sobib Rävala parkimismaja, seda küll tasu eest (ja peab arvestama et ratas katusele ei ununeks).
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Rahvasõidul praeguse seisuga 673 koos lühikese omadega, pole paha ja kindlasti tiksub juurde. Ise kahjuks sel ajal koos perega Otepääl puhkamas. Kahju! Aga loodetavasti saab sellest üritusest traditsioon![/quote]MarttiM kirjutas: EDIT:
Lõpuks oli temposõidule eelregistreerijaid kokku 119
Stockmani kriteeriumile ainult 32
Üldiselt, toetudes Filter Maanteekarikasarja kohapeal registreerimise statistikale, siis prognoosin, et Rahvasõidu lõplik osalejate arv jääca ca 700 inimese kanti. Seda on ühest küljest vähe, vaadates projekti mastaapsust ja maksumust, ent teisest küljest on see esmakordse ürituse kohta super tulemus, mis näitab, et rattahuvilisi, kes säärase sõidu järel janunevad, on piisavalt ning Tallinn vajab suurejoonelist rattarallit.
Kui me liikluskorraldusega pühapäeval ilusti hakkama saame (usun, et saame) ning pankrotti ei lähe (nali naljaks, ent kõrge liikluskorralduse maksumuse tõttu on eelarve väga pingeline), siis usun, et rahvasõit ei jää kindlasti viimaseks.
Stockmanni kriti suhtes olen aga hetkel kahjuks pessimistlikult häälestatud. Eelmisel aastal pidasin tagasihoidlikut osalejate arve sügisese maanteehooaja välise ajastuse süüks. Hetkel toimuv aga näitab, et väga suurt huvi säärase kriti järel rattamaastikul ei ole. Seetõttu kardan, et kui homme ,,tuhandete pealtvaatajate kohaletulek" motivatsioonilaksu ei anna, siis vast parkimismaja kritti pole mõtet tuleval aastal teha.
PS! Stockmanni kriteeriumi ja Tallinna Temposõidu kohapeal registreerimise tasud langetasime eelregistreerimise tasemele.
1) Stockmanni kriteeriumil selle tõttu, et osalejaid on vähe ning loodame, et äkki mõned aktiivsed ratturid ikkagi viimasel hetkel liituvad.
2) Temposõidul selle tõttu, et tänase päeva jooksul olen saanud hulgaliselt e-kirju inimestelt, kes on harjunud Filter temposõidu karikasarja süsteemiga, kus teatavasti kohapeal on sama hind kui eelregamisel. Seetõttu raputan tuhka pähe ning möönan, et ehk jäi teavitustöö antud küsimuses lahjaks. Et inimesi mitte koorima hakata ning et tempoloomad ikka osaleda saaksid, siis on ka temposõidu stardimaks laupäeval võistluspaigas 10€.
NB! Tallinna Rahvasõidu stardimaks jääb esialgsete reeglite piiresse. Seal mingeid ümberkorraldusi tehtud ei ole.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
olete õigel teel. Ehk oleks esimesel korral piisanud kui ettevõtmine mahuks 1 päeva sisse. Laieneda jõuab ka tasapisi. Aga kinnas on visatud õigesse kohta ning pea-pea saab sellele selle aasta 700-le veel ühe nulli lõppu kirjutada. See on kindelvärk. Ma lisaks rajatrassile mõne looduskauni koha ka juurde tulevikus - aga viimane puht minu subjektiive soovitus.mi.re kirjutas: Üldiselt, toetudes Filter Maanteekarikasarja kohapeal registreerimise statistikale, siis prognoosin, et Rahvasõidu lõplik osalejate arv jääca ca 700 inimese kanti. Seda on ühest küljest vähe, vaadates projekti mastaapsust ja maksumust, ent teisest küljest on see esmakordse ürituse kohta super tulemus, mis näitab, et rattahuvilisi, kes säärase sõidu järel janunevad, on piisavalt ning Tallinn vajab suurejoonelist rattarallit.
soovitan massidel osa võtta, igati lahe üritus tuleb. Pole mõtet eemale jääda.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
mi.re kirjutas:Rahvasõidul praeguse seisuga 673 koos lühikese omadega, pole paha ja kindlasti tiksub juurde. Ise kahjuks sel ajal koos perega Otepääl puhkamas. Kahju! Aga loodetavasti saab sellest üritusest traditsioon!MarttiM kirjutas: EDIT:
Lõpuks oli temposõidule eelregistreerijaid kokku 119
Stockmani kriteeriumile ainult 32
[/quote]Üldiselt, toetudes Filter Maanteekarikasarja kohapeal registreerimise statistikale, siis prognoosin, et Rahvasõidu lõplik osalejate arv jääca ca 700 inimese kanti. Seda on ühest küljest vähe, vaadates projekti mastaapsust ja maksumust, ent teisest küljest on see esmakordse ürituse kohta super tulemus, mis näitab, et rattahuvilisi, kes säärase sõidu järel janunevad, on piisavalt ning Tallinn vajab suurejoonelist rattarallit.
Kui me liikluskorraldusega pühapäeval ilusti hakkama saame (usun, et saame) ning pankrotti ei lähe (nali naljaks, ent kõrge liikluskorralduse maksumuse tõttu on eelarve väga pingeline), siis usun, et rahvasõit ei jää kindlasti viimaseks.
Stockmanni kriti suhtes olen aga hetkel kahjuks pessimistlikult häälestatud. Eelmisel aastal pidasin tagasihoidlikut osalejate
arve sügisese maanteehooaja välise ajastuse süüks. Hetkel toimuv aga näitab, et väga suurt huvi säärase kriti järel rattamaastikul ei ole. Seetõttu kardan, et kui homme ,,tuhandete pealtvaatajate kohaletulek" motivatsioonilaksu ei anna, siis vast parkimismaja kritti pole mõtet tuleval aastal teha.
PS! Stockmanni kriteeriumi ja Tallinna Temposõidu kohapeal registreerimise tasud langetasime eelregistreerimise tasemele.
1) Stockmanni kriteeriumil selle tõttu, et osalejaid on vähe ning loodame, et äkki mõned aktiivsed ratturid ikkagi viimasel hetkel liituvad.
2) Temposõidul selle tõttu, et tänase päeva jooksul olen saanud hulgaliselt e-kirju inimestelt, kes on harjunud Filter temposõidu karikasarja süsteemiga, kus teatavasti kohapeal on sama hind kui eelregamisel. Seetõttu raputan tuhka pähe ning möönan, et ehk jäi teavitustöö antud küsimuses lahjaks. Et inimesi mitte koorima hakata ning et tempoloomad ikka osaleda saaksid, siis on ka temposõidu stardimaks laupäeval võistluspaigas 10€.
NB! Tallinna Rahvasõidu stardimaks jääb esialgsete reeglite piiresse. Seal mingeid ümberkorraldusi tehtud ei ole.
Kurjam, endalgi läks peas põlema. Äkki peaks ka seda kritti ikka sõitma
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Stockmani kriteeriumit kindlalt soovitaks. Midagi väga erilist. Midagi julgematele. Allasõidu serpentiin ehk blender ei taha ega taha lõppeda Soovitan pehmema seguga kumme sest kallutamist jagub.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Jah miks mitte teha kritt koos rattaralliga ühel päeval. Ses mõttes et kritt ei ole füüsiline pingutus vaid lihtsalt lahe. Eks 2 ööd Tallinnas võtta, neil kellel sõpru/sugulasi pole on paras väljaminek. Aga kritt on lahe ja ärge kartke osaleda. Rohkem on seal vaja oskuseid kui jõudu ja rahva tähelepanu jagub igale osalejale.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Jagub, jagub tähelepanu. Eriti pärast seda, kui paned blenderis maoli ja süsiniku krigin vastu betooni kajab viiendalt korruselt alla välja. Sähvivad kaameravälgud ning õhevil rõõmuhõisked UrmasL ja Lasse poolt on garanteeritud!Genry kirjutas:Jah miks mitte teha kritt koos rattaralliga ühel päeval. Ses mõttes et kritt ei ole füüsiline pingutus vaid lihtsalt lahe. Eks 2 ööd Tallinnas võtta, neil kellel sõpru/sugulasi pole on paras väljaminek. Aga kritt on lahe ja ärge kartke osaleda. Rohkem on seal vaja oskuseid kui jõudu ja rahva tähelepanu jagub igale osalejale.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Ma kindlasti oleksin osalenud kritil aga Tartust Tallinna alates reedest kolmeks päevaks ei saa tulla. Oleks eraldistart ja kritt laupäeval, siis osaleksin kõigil kolmel. Võimalik, et minusuguseid on veel. Üllatav on tõesti, et Tallinnast ei saa sadat osalejat kokku, võibolla tundub ohtlik vms...
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Võibolla lihtsalt kardetakse seda sõitu. Pole ju enne midagi sellist sõidetud.
Ma ka olen mõelnud väga pikalt kriteeriumi üle... kuna tase veel väga madal.
Kui nüüd kohapeal registreerimise hind alla tõmmati, siis suure tõenäosusega lähen ikkagi osalema. Ka viimase kümne mehi on starti vaja
Ma ka olen mõelnud väga pikalt kriteeriumi üle... kuna tase veel väga madal.
Kui nüüd kohapeal registreerimise hind alla tõmmati, siis suure tõenäosusega lähen ikkagi osalema. Ka viimase kümne mehi on starti vaja
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Magasin ka maha, kui kohapeal ka mõistlik hind mitte 30 euri, siis stardin ka.serxx kirjutas:Võibolla lihtsalt kardetakse seda sõitu. Pole ju enne midagi sellist sõidetud.
Ma ka olen mõelnud väga pikalt kriteeriumi üle... kuna tase veel väga madal.
Kui nüüd kohapeal registreerimise hind alla tõmmati, siis suure tõenäosusega lähen ikkagi osalema. Ka viimase kümne mehi on starti vaja
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Stockmani kriteerium sõidetud.
Täitsa huvitav kogemus.
See rada vajab muidugi väga head trajektori valikut ja ratta valitsemist. Mõned märjad kohad rajal olid ikka väga libedad.
Oma suureks üllatuseks ei kaodanud laskumisel üldse kohti vaid võitsin päris mitu. Ise kartsin just seda, et laskumisel olen aeglane. Samas oleks kindlasti saanud veel kiiremini, aga ma lihtsalt ei usaldanud ennast ja ratast piisavalt. Pole veel jõudnud ratta piire täpselt selgeks saada. Ega see piiride leidmine teab mis meeldiv pole, enamasti lõppeb see valusalt.
Täpset kohta ei antudki. C finaalis jagati kõigile tulemuseks 28-41. Kui ametlik protokoll kunagi netti jõuab, siis saab aegade järgi ilmselt ikka oma täpse koha ka teada.
Homme siis temposõidule. Loodame, et homme peab vähe kuivemat ilma ja ei pea vihmaga sõitma.
Täitsa huvitav kogemus.
See rada vajab muidugi väga head trajektori valikut ja ratta valitsemist. Mõned märjad kohad rajal olid ikka väga libedad.
Oma suureks üllatuseks ei kaodanud laskumisel üldse kohti vaid võitsin päris mitu. Ise kartsin just seda, et laskumisel olen aeglane. Samas oleks kindlasti saanud veel kiiremini, aga ma lihtsalt ei usaldanud ennast ja ratast piisavalt. Pole veel jõudnud ratta piire täpselt selgeks saada. Ega see piiride leidmine teab mis meeldiv pole, enamasti lõppeb see valusalt.
Täpset kohta ei antudki. C finaalis jagati kõigile tulemuseks 28-41. Kui ametlik protokoll kunagi netti jõuab, siis saab aegade järgi ilmselt ikka oma täpse koha ka teada.
Homme siis temposõidule. Loodame, et homme peab vähe kuivemat ilma ja ei pea vihmaga sõitma.
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
kriteeriumit rahvasõiduga ühele päevale ei kujuta küll ette, aga temposõidu päeva õhtusse võiks selle küll vabalt panna.
Sõidu enda kohta. Oi kui vastikult libedaks vihm ülemised otsa kurvid tegi. Ja mulle tundus iga ring, et just minul on kõige libedamad kummid ja just minu sõitude ajaks on seal kõige märjemaks sadamanud.
Aga kokkuvõttes oli väga lahe ja kogemuse puudumise tõttu jäi paljus palju veel varuks, mida järgmisel korral paremini ja kiiremini saaks teha.
Sõidu enda kohta. Oi kui vastikult libedaks vihm ülemised otsa kurvid tegi. Ja mulle tundus iga ring, et just minul on kõige libedamad kummid ja just minu sõitude ajaks on seal kõige märjemaks sadamanud.
Aga kokkuvõttes oli väga lahe ja kogemuse puudumise tõttu jäi paljus palju veel varuks, mida järgmisel korral paremini ja kiiremini saaks teha.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Purgis. Elus. See on peamine. Emotsioonid olid kõvad ja ootame põnevusega piltnike töö laadumist internetiavarustesse.
Ja loodan, et negatiivne emotsioon saab peakorraldajal kuidagi maandatud, et see valus üritus ka järgmine aasta toimuks.
Tühja nendest närvis autojuhtidest ja oodatust väiksemast osavõtjate arvust.
Värske reportaazh klubi kodulehel http://www.ccrotamobilis.ee.
Ja loodan, et negatiivne emotsioon saab peakorraldajal kuidagi maandatud, et see valus üritus ka järgmine aasta toimuks.
Tühja nendest närvis autojuhtidest ja oodatust väiksemast osavõtjate arvust.
Värske reportaazh klubi kodulehel http://www.ccrotamobilis.ee.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Valus oli see tõesti... mul mõlemad küljed praegu valutavad. Kuid sellele vaatamata tuleksin järgmisel aastal uuesti startiAlvaro kirjutas:...et see valus üritus ka järgmine aasta toimuks.
Ei tea, kas vihm ka lõpuks järgi jääb? Terve öö on kallanud ja ikka veel sajab. Tänase stardini on kõigest 2 ja pool tundi jäänud.
Ma pole siiani vihmaga üldse sõitnud ja peab ütlema, et see kindlasti ei ole üks minu lemmiktegevustest. Mida peaks üldse selga panema, kui start toimubki vihmaga? Sõiduriietest on mul ainult lühikesed püksid ja särk. Mingi kilekas peale?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
kriteerium sõidetud, esimene aasta tahtsin ka tulla, aga natuke sai häbenetud. See aasta olin kohal . Jätkake samas vaimus, küll järgmine aasta tuleb rohkem osavõtjaid. See selline uus asi eestis, alles nüüd hakkab hoog sisse saama.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Läbitud Stocki kritt ja läbitud Muuga Tempo - vaffa. Palju rõõmsaid nägusid oli koos.
Tundub, et vormitipp on homme kell 12.00 Radissoni ees.
Tundub, et vormitipp on homme kell 12.00 Radissoni ees.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Vabandan kõigi Fakto Auto Tallinna temposõidul osalenute ees. Ekstreemsed olud lõid meie logistika ning tehnika rivist välja ning võistlus polnud tavapärasel taseme, et mitte öelda, et korraldus logises peaagu igas valdkonnas.
Tulemused tulevad võistluse osas õhtul Aerobike lehele. Autasustamise viime läbi homse Tallinna Rahvasõidu autasustamisega koos Rävala puiesteel. Loodame, et ilmataat soosib meid homme rohkem.
Tulemused tulevad võistluse osas õhtul Aerobike lehele. Autasustamise viime läbi homse Tallinna Rahvasõidu autasustamisega koos Rävala puiesteel. Loodame, et ilmataat soosib meid homme rohkem.