Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Selge on see, et reguleerijad ei saanud hakkama (ei väida et ma paremini hakkama oleks saanud) ja pole ka ime, sest enamus neist ilmselt koolipingist tulnud suvetööle. Lisaks on selliseid reguleerimisi korra aastas vbl.
Kui sõitsin võistluskeskusest tagasi mäkke, siis oli näha kuidas liivalaia/tartu mnt ristmik lihtsalt seisis, keegi ei liikunud. Reguleerijad küll näitasid, aga kõik ikkagi seisid, vbl ei oska autojuhid ka kõige paremini neid korraldusi tõlgendada. Nt ülemiste ristis tuli üks naine linna poolt ja tahtis tartusse minna, reguleerija näitas ja suunas ta selgelt nii öelda vanasse vastassuunda. Naine aga pmst keeldus sinna minemast ja tahtis ratturitele vastu kimada- seiskas liikluse jälle 40 sekundiks. Üldiselt oleks võinud politsei tegeleda reguleerimisega hoopis, kui selline variant oleks üldse võimalik olnud.
Kõik tagant järgi tarkus- ei loe midagi. Aga oleks ka reaalne olnud liiklust ummikust kõrvale juhtidad. Kahjuks ei saa ma neist aru, kes seisid tartu mnt'l mäest alla minekuks. Üks kõik mis tänavast sa seal paremale keerad saad täpselt samamoodi kesklinna. Kui nii oleks tehtud oleks asi täitsa ok olnud, aga ei kõik seisid ja nii see ummik tekkiski ülesmistest edasi.
Kui sõitsin võistluskeskusest tagasi mäkke, siis oli näha kuidas liivalaia/tartu mnt ristmik lihtsalt seisis, keegi ei liikunud. Reguleerijad küll näitasid, aga kõik ikkagi seisid, vbl ei oska autojuhid ka kõige paremini neid korraldusi tõlgendada. Nt ülemiste ristis tuli üks naine linna poolt ja tahtis tartusse minna, reguleerija näitas ja suunas ta selgelt nii öelda vanasse vastassuunda. Naine aga pmst keeldus sinna minemast ja tahtis ratturitele vastu kimada- seiskas liikluse jälle 40 sekundiks. Üldiselt oleks võinud politsei tegeleda reguleerimisega hoopis, kui selline variant oleks üldse võimalik olnud.
Kõik tagant järgi tarkus- ei loe midagi. Aga oleks ka reaalne olnud liiklust ummikust kõrvale juhtidad. Kahjuks ei saa ma neist aru, kes seisid tartu mnt'l mäest alla minekuks. Üks kõik mis tänavast sa seal paremale keerad saad täpselt samamoodi kesklinna. Kui nii oleks tehtud oleks asi täitsa ok olnud, aga ei kõik seisid ja nii see ummik tekkiski ülesmistest edasi.
Viimati muutis SHOXi, 01. 08. 2011. 07:38, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Üritusega täitsa rahul. Selles suhtes, et elu esimene maanteevõistlus ning kuna eraldi maanteekulgurit ei ole, siis sai peale mingit maastikurattaga ning mitte kõige kitsamate rehvidega (aga ega ma ainuke olnud, tagapool oli neid ikka hulgi). Aeg pisut üle 3,5h üllatas positiivselt. Enamik maad sai kulgetud umbes 10-liikmelises grupis, millest küll finišiks vaid 4 alles jäi. Kui millegi üle nuriseda, siis distantsi teisel poolel oli joogiga probleeme. Raasikul sai 1 tops rabatud ning peale seda oli pikalt-pikalt vesi otsas. Ei Aavel, ei Jüris, alles Würthi punktis sai taas pudeli.
Autojuhtidel kindlasti on üritusest oma nägemus - paaril järgneval päeval avalikele teedele vist rattaga ei tasu minna, mõni loll üritab veel "jõudu" näidata. Tagantjärgi targana muidugi üldse küsitav, miks seda võistluskeskust sinna Rävalasse oli vaja, järgmine kord äkki alustadagi Ülemiste eest, kulusid ja probleeme palju vähem.
Tahaks loota, et probleemid õnnestub klattida ning järgmine kord jälle saaks stardis olla. Siis loodetavasti osalejaid juba 2-3x rohkem.
Autojuhtidel kindlasti on üritusest oma nägemus - paaril järgneval päeval avalikele teedele vist rattaga ei tasu minna, mõni loll üritab veel "jõudu" näidata. Tagantjärgi targana muidugi üldse küsitav, miks seda võistluskeskust sinna Rävalasse oli vaja, järgmine kord äkki alustadagi Ülemiste eest, kulusid ja probleeme palju vähem.
Tahaks loota, et probleemid õnnestub klattida ning järgmine kord jälle saaks stardis olla. Siis loodetavasti osalejaid juba 2-3x rohkem.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
1 veidi offtopic küsimus - nägin Stockmanni kriteeriumil üht võistlejat triatloni juhtrauaga stardis, mitte ainult ajasõidus, vaid ka finaalis, ka Tallinna rahvasõidu juhendis justkui eraldistardi või triatloni juhtraua kasutamise keeldu pole või ma ei lugenud piisavalt hoolikalt
miks mõningatel maanteesõitudel a la Tartu Rarraralli on eraldistardi/triatloni juhtraud keelatud ja mõningatel mitte?
miks mõningatel maanteesõitudel a la Tartu Rarraralli on eraldistardi/triatloni juhtraud keelatud ja mõningatel mitte?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Üldiselt on ikka igal sõidul keelatud. See peaks ka olema kirjas reglemendis ja seda eraldi välja tuua pole vaja. Aga tihti pigistatakse silm kinni kui see küljes on, aga ei kasutata. Vaevalt, et kriteeriumis keegi aerokal kulgeks.Henno kirjutas:miks mõningatel maanteesõitudel a la Tartu Rarraralli on eraldistardi/triatloni juhtraud keelatud ja mõningatel mitte?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kriteeriumil oli tõesti vähemalt üks võistleja TT lenksuga sõitmas. Ka mulle jäi see silma.Cly/Suva kirjutas:Vaevalt, et kriteeriumis keegi aerokal kulgeks.
Niikaua kui probleeme ei teki, on mul suht ükskõik, millega keegi sõidab.
Keelatud on see vist mingit pidi ohutuse kaalutlustel?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Mul ei ole ükskõik, niikaua kui sellised grupisõidus esinevad.serxx kirjutas:Niikaua kui probleeme ei teki, on mul suht ükskõik, millega keegi sõidab.
Keelatud on see vist mingit pidi ohutuse kaalutlustel?
Puhtalt ohutuse teema.
1. hoides eraldistardisarvedest pole pidureid
2. äkilisemate manöövrite puhul läheb enamasti juhitavus käest.
Hiljuti oli tavalises rahulikus trennis kukkumine, kui end viimaseks sättinud eraldistartija/triatlonist ei saanud grupis toimunud pidurdamisele reageeritud ja põrutas tagant gruppi sisse.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
kriteeriumil muidugi võistleja seda juhtrauda ei kasutanud ja nii palju kui mina aru saan seal poleks võimalustki olnud käsi ümber tõsta, see oli lihtsalt maha võtmata tavalise maanteelenksu küljesterikr kirjutas:Mul ei ole ükskõik, niikaua kui sellised grupisõidus esinevad.serxx kirjutas:Niikaua kui probleeme ei teki, on mul suht ükskõik, millega keegi sõidab.
Keelatud on see vist mingit pidi ohutuse kaalutlustel?
Puhtalt ohutuse teema.
1. hoides eraldistardisarvedest pole pidureid
2. äkilisemate manöövrite puhul läheb enamasti juhitavus käest.
Hiljuti oli tavalises rahulikus trennis kukkumine, kui end viimaseks sättinud eraldistartija/triatlonist ei saanud grupis toimunud pidurdamisele reageeritud ja põrutas tagant gruppi sisse.
mina saan nii aru, et lisaks pidurdamisele ja juhitavusele on need pikalt ette ulatuvad käetoed ka kokkupõrgete vms. korral suurema ohu allikaks või tihedalt grupis sõites väikeste vääratuste puhul on lihtne eessõitjale kanni torgata, selles mõttes nagunii positsioonivõitlust eeldava kriteeriumi ühisstardis näha oli veidi üllatav neid
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
FB fännid saavad eilsest rahvasõidust näha liikuvat pilti
siit http://www.facebook.com/video/video.php ... 8916054260
nonFB fännidele on see nähtaval Youtubes http://www.youtube.com/watch?v=U-D1Ekoo88U
siit http://www.facebook.com/video/video.php ... 8916054260
nonFB fännidele on see nähtaval Youtubes http://www.youtube.com/watch?v=U-D1Ekoo88U
Viimati muutis tarts, 01. 08. 2011. 11:02, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Äkki saaks selle video teha nähtavaks ka nonFB indiviididele? Oleksin tänulik.
R.
R.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Natukenegi kergendust:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... 1&l=fpleadLinnavalitsus: eilse liikluskaose põhjustas BMW ja Mercedese kokkupõrge
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
ei maksa asja üle dramatiseerida. suurlinnades on alati liiklus suurlinnale omane. kellele ei meeldi tipptunnid, siis kasutagu teisi kellaaegu. seda annab alati sättida. peaaegu alati. see, kes eile endale probleemi tekitas, oleks ise pidanud samal ajal sadulas olema ning sõitu nautima. nii lihtne see ongi. selleks see üritus ju oligi ellu kutsutud. nüüd on terve aasta jälle neil aega, et sellest mõttest aru saada - see üks päev ongi aastas neile selleks, et rattafestivalist osa saada.Alvaro kirjutas: Ratta seljas kohtasin ühte valvuritädi, kes oli oma postil istunud juba tunni ilma nägemata ühtegi ratturit. Tal oli seal veel istuda vaja kolm tundi ja rajakaart rääkis vankumatut tõde - sealt ei tule enam ühtegi võistlejat. Tekkis tahtmine talle süüa viia.
Pigem hoidkem pöidlad peos, et Mihkel sellest suurest jamast suudab välja tulla.
see sama vanatädi läheb koju ja istub laua taha toolile kindlasti palju pikemalt kui 3 h ning söögikordade vahe on tal kindlasti pikem kui 3-4 h. palju üks vanamemm süüa jaksabki. kindllasti oli tal tore päev, sai kodust välja ja puha. Ehk nägi tagumise otsa sõitjaidki, kuna nende kiirus oli väiksem ja ehk vanainimese silm suutis selle ära fikseerida.
sõit oli ise lahe. tuul ja puha. v palju oli kaasaelajaid, eriti TP-s. rahvas oli end välja ajanud, et sõitjatele kaasa elada. oleks elionil ka nõnda, küll kihutaks mulle jäi vaid sõidu algus segaseks, kuna kuni ülemisteni pidi ju üks suur rattarongkäik olema, mis linnainimesi rattaspordi juurde meelitaks. Aga see jäi vist ära või sain ise valesti aru. kui tagumine mtb-grupp ülemisteni jõudis ja nõutult ajavõtu joont või stardipauku ootas, oli see suur grupp vist jürist juba läbi... aga see selleks. rajavalik oli hea, ilm suurepärane ning sõit mõnus.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kui huumoriga võtta, siis ratturid ei korraldanud mingit ummikut, aga tohutud pealtvaatajate hordid, kes autotega pidid kindlasti raja äärde saama, aga küll...
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Ega ummikus ei taha meist keegi passida aga vahest tundub, et inimesed ise ronivad ummikuid tekitama. Väga palju nägin inimest üksi autos. Vaevalt, et nad kõik kellelegi järgi pidid minema vms. Inimestel võiks rohkem logistilist mõtlemist olla ja mitte niisama ringi sõita nö. tipptunni ajal. Arusaamatu üldse, miks niipalju autosid Tallinnas suvisel pühapäeval ringi liigub. Hiljuti Helsinkis käies oli kuidagi väga vaikne.
Võistlus ise väga lahe ja isegi kulunud rehvid jäid halval teelõigul terveks Koju sõites nähes peale finišit tagumises otsas lõpetajaid ükshaaval läbi linna tiksumas, pani mõtlema, et kas see rada peab seal nii lai olema. Ühe rea oleks autodele juurde saanud sealt. Koridori saaks kitsamaks teha peale ratturite lahkumist linnast aga võimalik et seda on keeruline teostada.
Võistlus ise väga lahe ja isegi kulunud rehvid jäid halval teelõigul terveks Koju sõites nähes peale finišit tagumises otsas lõpetajaid ükshaaval läbi linna tiksumas, pani mõtlema, et kas see rada peab seal nii lai olema. Ühe rea oleks autodele juurde saanud sealt. Koridori saaks kitsamaks teha peale ratturite lahkumist linnast aga võimalik et seda on keeruline teostada.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Helsingis on tõesti vähem autosid. Seal on toimiv ühistransport ja pisut teine mentaliteet kah: Seal ei häbene inimesed jalgsi tööle minna ja isegi talvel rattaga sõita.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kära tõesti palju nüüd, isegi abilinnapea Klandorf viriseb...ei mõista seda olukorda, linn ju ise loa andnud ja need ummikutes olnud inimesed võiksid ennast ka autodest ilusal pühapäevasel päeval välja ajada, ise startida või trenni minna. Loomulikult ei saa täielikult autoga sõitmisest loobuda,nagu oli näha siin eespool toodud näitest,kus inimene jäi Peruu reisist maha, aga saab autoga liikumist piirata, eriti kui on teada, et toimub võistlus, mis võib liiklust aeglustada. Ei tohi siin kindlasti süüdistada Mihkel Reilet, noor mees ju tegi ära Tallinna suurima spordiürituse, millest oli kõigil osalejatel suur rõõm ja mis kahtlemata aitab rattaspordi populaarsusele kaasa. Mõtleme nüüd loogiliselt, see üritus andis paljudele liikumispisiku, nad kannavad oma emotsioonid tuttavatele ja sõpradele edasi, Eesti on ju väike riik, kõik teavad kõiki. Mõned kuulevad ilmselt ka mitme tuttava käest,kui võimas üritus see ikkagi oli ja on ka ise järgmisel aastal stardis. Jutt sellest võistlusest jõuab paljude kõrvu ja ilmselt on järgmisel aastal startijate arv palju suurem, inimesed treenivad rattal rohkem ja see hakkab vaikselt juba üldist tervislikku taset tõstma terves riigis. Mõned aastad edasi ja meie rahva eeldatav eluiga hakkab tõusma. Kui nüüd mõtlema hakata ja võrrelda seda tunnikest, mis ummikus istuti, selle pikaajalise efekti, ehk eeldatava eluea tõusmisega, siis äkki paljud ei arva enam, et see tund oma ajast ummikus loovutada, oli asi, mis neil tüki küljest võttis. Kes teab, äkki on mõned neist vinguvatest autojuhtidest ka ise järgmisel aastal stardis?
Igaljuhul tõesti müts maha Mihkel Reile ees, oli hea emotsioon ja väga ilus üritus. Hoia ikka pea püsti ja ära lase sellel kriitikal endale halvasti mõjuda. Loodan väga, et ka järgmisel aastal saab see suur üritus teoks, tegu oli millegi täiesti uudsega. Ehk tõesti järgmisel aastal võistluskeskus Ülemistele tuua? Oleks kindlasti lihtsam liikluskorralduse mõttes ja ehk ka korraldajatele, kui tehniline finish ja pidulik finish oleks samas kohas, nagu tavaliselt. Üks tähelepanek ka enda poolt, osalesin lühikesel sõidul, piduliku stardi ajal võiks olla tempo siiski madalam, meil oli nii, et umbes 20ne punt oli ees, kui tehniline start anti. Ise startisin tagantpoolt, trügima ei hakanud, sest teadsin, et mitu km aega ettepoole jõudmiseks, siiski tuli kohe stardist punn põhja lükata ja pea 50 km/h slaalomit panna. Linnapiiriks sain ette punti, aga taastumine võttis aega, pikka aega olin raskustes. Lõpuks 5. Kokkuvõttes väga hea üritus, ootan juba järgmist aastat! Aerobike' korraldusega peab väga rahul olema igal võistlusel, süsteemid on hästi sisse töötanud ja ilmselt pole palju osalejaid, kes poleks rahul korralduse kvaliteediga...endal pole siiani nurisemiseks kordagi põhjust olnud!
Hakkasin siin mõtlema, et kui kuidagi saaks abiks olla nende tagajärgedega tegelemisel, siis kas inimesed siit foorumist oleks valmis aitama nõu ja jõuga?
Igaljuhul tõesti müts maha Mihkel Reile ees, oli hea emotsioon ja väga ilus üritus. Hoia ikka pea püsti ja ära lase sellel kriitikal endale halvasti mõjuda. Loodan väga, et ka järgmisel aastal saab see suur üritus teoks, tegu oli millegi täiesti uudsega. Ehk tõesti järgmisel aastal võistluskeskus Ülemistele tuua? Oleks kindlasti lihtsam liikluskorralduse mõttes ja ehk ka korraldajatele, kui tehniline finish ja pidulik finish oleks samas kohas, nagu tavaliselt. Üks tähelepanek ka enda poolt, osalesin lühikesel sõidul, piduliku stardi ajal võiks olla tempo siiski madalam, meil oli nii, et umbes 20ne punt oli ees, kui tehniline start anti. Ise startisin tagantpoolt, trügima ei hakanud, sest teadsin, et mitu km aega ettepoole jõudmiseks, siiski tuli kohe stardist punn põhja lükata ja pea 50 km/h slaalomit panna. Linnapiiriks sain ette punti, aga taastumine võttis aega, pikka aega olin raskustes. Lõpuks 5. Kokkuvõttes väga hea üritus, ootan juba järgmist aastat! Aerobike' korraldusega peab väga rahul olema igal võistlusel, süsteemid on hästi sisse töötanud ja ilmselt pole palju osalejaid, kes poleks rahul korralduse kvaliteediga...endal pole siiani nurisemiseks kordagi põhjust olnud!
Hakkasin siin mõtlema, et kui kuidagi saaks abiks olla nende tagajärgedega tegelemisel, siis kas inimesed siit foorumist oleks valmis aitama nõu ja jõuga?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
sellega võid arvestada alati.---Matu kirjutas: Hakkasin siin mõtlema, et kui kuidagi saaks abiks olla nende tagajärgedega tegelemisel, siis kas inimesed siit foorumist oleks valmis aitama nõu ja jõuga?
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
see tõesti väga mage et see Klandorf nii kommenteerib "me ei teadnud sellest üritusest midagi" Kui abilinnapea ei tea ka mis üritused tal siin toimuvad, ise ta ronis ka sinna ummikusse. Pada sõimab katelt aintult.---Matu kirjutas:Kära tõesti palju nüüd, isegi abilinnapea Klandorf viriseb...ei mõista seda olukorda, linn ju ise loa andnud ja need ummikutes olnud inimesed võiksid ennast ka autodest ilusal pühapäevasel päeval välja ajada, ise startida või trenni minna.
A eks pühapäeval autosid palju sest ilmselt nii mõnigi tuli nädalavahetuse lõpul mööda tartu mnt koju tagasi.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Liiklusteemaga seoses oli AK-s õnneks suht asjalik ja seletav uudisjutuke täna. ETV-st veel natukene, eilsetes spordiuudistes ei viitsitud võistlust kajastada, samal ajal suudab ETV aegajalt kajastada mida teevad suusatajad suvel või, et Gleboval on uued uisud, kummaline ma ütleks. Ehk siis üritusele oleks vaja pädevat meediapartnerit.
Sportliku poole pealt kahh, väga rahul. Minu jaoks selline minituur proloogi, tempo ja grupisõiduga. Kõik oli super kuni Rahvasõidu piduliku stardini, üldkokkuvõtte 10 hulgas koht oli eesmärgiks. Paraku tundus see pidulik start minu jalgadele tiba kiire, hea enesetunne peale sossi mäe kangi saabus alles kuskil assakul aga siis oli juba hilja, eesmärk oli esimeste gruppidega juba läinud. Tuul tegi sõidu suht keeruliseks, kuigi üritasin mitmel korral grupi eest lihtsalt ära sõita vastu/küljetuule lõikudel siis taganttuulega võttis grupp ennast alati kokku ja imes järgi. Minu feil ma ütleks Lisaks veel elu esimesed krambid 10 km enne lõppu. Jüri vanasõna:"Tee tööd ja näe vaeva, küll siis tulevad ka krambid".
Tänud Mihklile hea nädalavahetuse eest ja vast sai alguse hea traditsioon, ainult liiklusprobleem oli avalikuse silmis tõrvatilgaks meepotis.
Tervitades 128
Sportliku poole pealt kahh, väga rahul. Minu jaoks selline minituur proloogi, tempo ja grupisõiduga. Kõik oli super kuni Rahvasõidu piduliku stardini, üldkokkuvõtte 10 hulgas koht oli eesmärgiks. Paraku tundus see pidulik start minu jalgadele tiba kiire, hea enesetunne peale sossi mäe kangi saabus alles kuskil assakul aga siis oli juba hilja, eesmärk oli esimeste gruppidega juba läinud. Tuul tegi sõidu suht keeruliseks, kuigi üritasin mitmel korral grupi eest lihtsalt ära sõita vastu/küljetuule lõikudel siis taganttuulega võttis grupp ennast alati kokku ja imes järgi. Minu feil ma ütleks Lisaks veel elu esimesed krambid 10 km enne lõppu. Jüri vanasõna:"Tee tööd ja näe vaeva, küll siis tulevad ka krambid".
Tänud Mihklile hea nädalavahetuse eest ja vast sai alguse hea traditsioon, ainult liiklusprobleem oli avalikuse silmis tõrvatilgaks meepotis.
Tervitades 128
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Nüüd oleks huvitav näha ka kolme päeva arvestuse tulemusi siia kõrvale.
Ennast leian ma seal ilmselt viimase 5 seast. Samas kolme päeva arvestuses sõitjaid oli ka väga vähe. Üle 41 neid olla ei saa.
Ennast leian ma seal ilmselt viimase 5 seast. Samas kolme päeva arvestuses sõitjaid oli ka väga vähe. Üle 41 neid olla ei saa.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kokkuvõtte leiad siit http://www.ejl.ee/index.php?page=155 Ehk siis viimane tulemuste nupuke.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tänud. Ongi olemas. Ilusti eelviimasel kohal
Ainult 27 kolme päeva võistlejat ongi. Vähevõitu kuidagi.
Ainult 27 kolme päeva võistlejat ongi. Vähevõitu kuidagi.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Siit leiab hunniku pilte Raasiku vahefinishist.
https://picasaweb.google.com/erikule/Fa ... Vahefinish
https://picasaweb.google.com/erikule/Fa ... Vahefinish
Flat is Boring
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kas kellelgi lühikesest sõidust ka pilte leidub?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
3 päeva sõitjaid oli vähe Stocki Kriteeriumi kurjakuulutava nime tõttu - enamik ei julge end seal proovile panna. Samas pean tõdema, et Stocki kritt oli 3-päevase vahvaim ja põnevaim võistlus.
Loodan, et see järgmisel aastal ära ei jää..
Loodan, et see järgmisel aastal ära ei jää..
-
- Rattur
- Postitusi: 83
- Liitunud: 28. 09. 2009. 13:04
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Võtsin ka osa sellest 3 päevasest paketist ja jäin üritusega väga rahule. Eesmärgiks oli proovida midagi sellist, mida varem pole väga võimalust olnud teha. Stokki krit on väga potensiaalikas ettevõtmine. Olen ise kaalutlev igasugu riskide võtmise suhtes kuid, kui nr seljapeal siis kipub ikka piir pisut liikuma. Esimest korda sattusin siis ka aerobike TT võistlusele. Selle spordialaga tutvumiseks olid muidugi suht ekstreemsed olud, kuid maitse sai suhu. Tunnen, et ei suutnud oma potensiaali täielikult avada kuna nii mõnedki asjad oleks tulnud teisiti. Aga vigadest õpitakse. Ja pühapäevane grupisõit oli küll, justkui oleks tallinn üheks päevaks meie kätte antud. Lahe. Kokkuvõtteks 12 koht ja positiivsed elamused. Mõnus on ikka rattaga starti minna, mitte enne autoga loksuda 2,5 h ja siis samapalju tagasi. Kiiruskaamerad ahnelt iga liigutust jälgimas. Jõudu ja edu orgunnijatele!
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tore, et Delfi juba kütab kuuma pealkirjaga, et autojuhtide piinad võivad jätkuda seoses Tallinna rattaralliga. Pealegi on Narva mnt juba enivei üsna umbes sealsest teetööst, nii et saab põnev olema, nägemaks kellede nimel jälle hakatakse sülge pritsima. Kahju, et ajakirjandus represseerib rattureid nii meeldivate hüüatustega. Meie, ratturid, piiname siis nüüd autojuhte! Keegi vb tõesti jäi lennukist maha ja ülejäänud sajad kommentaatorid on kohe solidaarsed nende muret jagama, need samad, kes on ise selles kõige rohkem süüdi kuna sõideti ilmselt Ülemiste keskusesse shoppama (OK, mitte kõik-kõik!). Kui selline vendlus on veres, siis miks kõiki kaasmaalasi võrdselt ei armastata?
Minupoolne märkus, et maantee on meie playground oli tähenduse all, et meil pole mujal treenida & võidu sõita, mitte et meie ruulime tänavaid ( see mõte oli peas juba ennem kasvatavaid märkusi lugedes;). Sõidan aastas 15 tuhat autoga peamiselt võistlustele ( siinkohal meenutan üht kommentaari, kus keegi nurises, et TEMA maksab maksud kütuse näol, et ratturid saaks teedel laiata) ja mööda Tallinna tänavaid ning ratta km jääb sealjuures poole väiksemaks. PS, täna hommik oli alates bussijaamst kuni lennuväljani totaalne ummik, ise liiklesin jalgrattal
vabandan teemast kõrvalekaldumise pärast aga see üritus tõstatas sotsiaalse probleemi kõrgemale kui ürituse eesmärk seda eeldas, oli ju eesmärk tuua ratturid "rahavle lähemale". vb autost oli paljudel sitt vaade ja seetõttu on kiun
Minupoolne märkus, et maantee on meie playground oli tähenduse all, et meil pole mujal treenida & võidu sõita, mitte et meie ruulime tänavaid ( see mõte oli peas juba ennem kasvatavaid märkusi lugedes;). Sõidan aastas 15 tuhat autoga peamiselt võistlustele ( siinkohal meenutan üht kommentaari, kus keegi nurises, et TEMA maksab maksud kütuse näol, et ratturid saaks teedel laiata) ja mööda Tallinna tänavaid ning ratta km jääb sealjuures poole väiksemaks. PS, täna hommik oli alates bussijaamst kuni lennuväljani totaalne ummik, ise liiklesin jalgrattal
vabandan teemast kõrvalekaldumise pärast aga see üritus tõstatas sotsiaalse probleemi kõrgemale kui ürituse eesmärk seda eeldas, oli ju eesmärk tuua ratturid "rahavle lähemale". vb autost oli paljudel sitt vaade ja seetõttu on kiun
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Kas keegi kinnitaks või lükkaks ümber väite, et teated liikluskorralduse muudatusest seoses rattavõistlusega 31.07.2011 olid teedele paigutatud ca 2 nädalat varem?
Ja kui olid paigaldatud, siis ma tahaksin küsida kuidas sai ummik suure üllatusena tulla?
Jälgin pidevalt meediat, kuid mulle tuli totaalne tupik lennujaama ümbruses ikkagi täieliku üllatusena. Hoiatussildid saabusid alles siis, kui kõik juba üksmeelselt ummikus istusid. Mina, teel tööle, läbisin kilomeetrist lõiku Ülemistel autoga ligi tund.
seda juttu lugedes mulle jääb mulje, et sõitsin 2 nädalat tööle ja vahtisin neist siltidest mööda ... ja siis ... üllatus, üllatus!
http://www.epl.ee/artikkel/601576
Ja kui olid paigaldatud, siis ma tahaksin küsida kuidas sai ummik suure üllatusena tulla?
Jälgin pidevalt meediat, kuid mulle tuli totaalne tupik lennujaama ümbruses ikkagi täieliku üllatusena. Hoiatussildid saabusid alles siis, kui kõik juba üksmeelselt ummikus istusid. Mina, teel tööle, läbisin kilomeetrist lõiku Ülemistel autoga ligi tund.
seda juttu lugedes mulle jääb mulje, et sõitsin 2 nädalat tööle ja vahtisin neist siltidest mööda ... ja siis ... üllatus, üllatus!
http://www.epl.ee/artikkel/601576
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Hennole, et kollasel taustal korraliku suurusega sildid olid üleval! Ise nägin iga päev silti, mis oli Sossi mäe peal. Ja tõesti 2 nädalat tagsi juba vähemalt.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Sildid olid raudselt üleval juba tükk aega. Tüüpiline, et neid lugeda ei viitsita, vaevuta või ei nähta neid üldse, nagu ka muidu liiklusmärke. Loll on see kes vabandust ei leia.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Teavitada võid ükskõik kui palju, enamus juhte unustab selle ära ja sõidab ikka sealt, kus on harjunud ja kollaseid silte on linn täis, neid keegi ei viitsi vaadata. Isegi olen mitu korda koperdanud mõne kinni pandud tänava otsa, kuigi ammu tean, et on kinni.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Loomulikult olid,ja kui veel vaadata ja lugeda kommentaare,pagan kyll kui verised on autojuhid ratturite peale!Süda läheb pahaks kui lugeda neid kommentaare,selline tunne jäänd,et igaautojuht on tegija kui mõne ratturi alla-ajanud.http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... 43,selline vaenulik kirjutis veel täna delfis.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Mida te loete neid delfi kommentaare. Teate ju ise ka, et seal mingid idioodid kogu aeg mingit lolli möla ajavad. Rikub ainult tuju ära, kui näed kui õelad inimesed olla võivad.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Eks ta nii ole, et kes asjas sees on ehk rattaspordi harrastamisega seotud on, see ikka neid sildikesi vast märkasid ja sellega ka arvestasid, aga paratamatus on see, et 99% selle regiooni inimesed selle vastu huvi ei tunne, mistõttu sõitsid nad tõenäoliselt ka nendest märkidest külma rahuga mööda, mõtlemata sellele, et pühapäeval neil jamaks läheb.Mati kirjutas:Sildid olid raudselt üleval juba tükk aega. Tüüpiline, et neid lugeda ei viitsita, vaevuta või ei nähta neid üldse, nagu ka muidu liiklusmärke. Loll on see kes vabandust ei leia.
Kindlasti võtab selle uue ürituse sissetöötamine aega. Priit Simson võib ju muidugi kommida, et Tartu rattarallist ja sügisjooksust teavitatakse enne võitlust pidevalt ja kõik sellega arvestavad ja bla, bla, blaah, aga unustab ära fakti, et seal mastaabid veel hoopis teised ja loomulikult on inimesed sellega igal kevadel/sügisel juba harjunud.
Tahaks loota, et Mihklil hoolimata vastuseisust on tahtmist asja arendamist jätkata ja suudetakse sarnaselt teistele suurüritustele rahvale selgeks teha, et selline asi saab linnapildis ilma suuremate probleemida toimuda.
Kipub ju esimene vasikas ikka aeg-ajalt aia taha minema ja millest muust siis ikka õppida, kui mitte vigadest
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
http://www.epl.ee/artikkel/601013 teavitus oli EPL veergudel ka olemas 11 päeva enne üritust, aga tihedalt meediat jälgiv EPL toimetaja ei märganud sedagiMati kirjutas:Sildid olid raudselt üleval juba tükk aega. Tüüpiline, et neid lugeda ei viitsita, vaevuta või ei nähta neid üldse, nagu ka muidu liiklusmärke. Loll on see kes vabandust ei leia.
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
"Loe, miks jääb Balti tuuri viimane etapp Tallinnas ära!"
"Viimase etapi ärajätmise tegid korraldajatele lihtsamaks pärast pühapäeval Tallinna kesklinnas alanud ja lõppenud ning liiklusummikute tõttu palju kära tekitanud Fakto Auto Tallinna rahvasõidu lisatingimused. "
http://sport.postimees.ee/517988/loe-mi ... innas-ara/
"Viimase etapi ärajätmise tegid korraldajatele lihtsamaks pärast pühapäeval Tallinna kesklinnas alanud ja lõppenud ning liiklusummikute tõttu palju kära tekitanud Fakto Auto Tallinna rahvasõidu lisatingimused. "
http://sport.postimees.ee/517988/loe-mi ... innas-ara/
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Hea sõit Stockmanni kriteerium. Hea üritus Tallinna Rattafestival. Temposõidul hea rada.
Grupisõit: hea ilm ja hea rada.
Soovin edu, et saaks sama suureks ürituseks kui Tartu Rattaralli.
Grupisõit: hea ilm ja hea rada.
Soovin edu, et saaks sama suureks ürituseks kui Tartu Rattaralli.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Balti tuuri viimase etapi raames toimuma pidanud Tallinna rattaralli ära ei jää, vaid 108 ja 57 km distantsid algavad ja lõpevad Jürissoul kirjutas:"Loe, miks jääb Balti tuuri viimane etapp Tallinnas ära!"
"Viimase etapi ärajätmise tegid korraldajatele lihtsamaks pärast pühapäeval Tallinna kesklinnas alanud ja lõppenud ning liiklusummikute tõttu palju kära tekitanud Fakto Auto Tallinna rahvasõidu lisatingimused. "
http://sport.postimees.ee/517988/loe-mi ... innas-ara/
loodetavasti kõik registreerunud siis siirduvad Jürisse starti, mitte lauluväljaku juurde, hetkel on juhendis ja tutvustuses veel stardipaik muutmata
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tegin rattaralli jaoks eraldi teema, et siin jälle miksimiseks ei läheks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
See, et reede ja pühapäeva õhtupoolikuti Tartu maantee ilma võistlustetagi üsna umbes on, ei tohiks küll mitte kellelegi uudisena tulla, saati siis suure võistluse korraldajatele. Samal ajal jõudsid Tallinna ka Viljandist liikuma hakanud folgilised, mis lisas liiklusvoolu julgelt paar tuhat sõidukit. Tulemus oli seega igati ootuspärane ning selle eest ei maksa ei korraldajatel ega linnaametnikel peitu pugeda. See, et võistluse käigus sisuliselt blokeeriti üheaegselt ühe Euroopa riigi pealinna lennu- ja bussijaam, on selge ämber. Ämbrit tuleb tunnistada, seda ütleb iga vähegi teemat jagav suhtekorraldaja.
Mida teadmisega selle ämbri sündimisest peale hakata? Loodetavasti ei jää lootustandev üritus sellepärast katki, et korra läbi kukuti. Praegu peaks tegelikult vea tunnistamisega avalikkuse ette tulema, vabandust paluma ning omandatud kogemuse najal tulevikus paremini tegema. Selle sõnumiga peaksid välja tulema nii korraldajad kui linnavalitsus ning ühiselt on hea tahte olemasolul kindlasti võimalik leida kõiki osapooli rahuldav lahendus. Praegu kommentaariumides toimuv poriloopimine ja piinlik vaikus korraldajate poolt ei ole mitte kellegi huvides, jalgratturite veel kõige vähem.
Mida teadmisega selle ämbri sündimisest peale hakata? Loodetavasti ei jää lootustandev üritus sellepärast katki, et korra läbi kukuti. Praegu peaks tegelikult vea tunnistamisega avalikkuse ette tulema, vabandust paluma ning omandatud kogemuse najal tulevikus paremini tegema. Selle sõnumiga peaksid välja tulema nii korraldajad kui linnavalitsus ning ühiselt on hea tahte olemasolul kindlasti võimalik leida kõiki osapooli rahuldav lahendus. Praegu kommentaariumides toimuv poriloopimine ja piinlik vaikus korraldajate poolt ei ole mitte kellegi huvides, jalgratturite veel kõige vähem.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tegelikult läks vist hästi, et mõni tugevama õigust omav autojuht ei hakanud kollektiivset karistust rakendama.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
"Olukord on sitt, kuid see on meie tuleviku väetis." Lennart Meri, 2001
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Olukorrast Tallinnas
Head foorumlased, nagu kõik ilmselt juba teavad ei sujunud Tallinna Rahvasõit pehmelt öeldes just kõige ladusamalt. Liikluskorraldusega tekkis meil kahjuks suuri probleeme. Tänud kõigile, kes on viimastel päevadel toetust avaldanud ning hea sõnaga abiks olnud. Ühtlasi vabandused nende ees, kes ummiku tõttu pidid oma päevaplaanidesse korrektuure tegema või neist suisa loobuma.
Aga mis siis ikkagi juhtus?
Pean tunnistama, et veel võistluspäevale eelneval õhtul olin liikluse sujumise osas üsnagi rahulik. Olin veendunud liikluskorralduse toimimises, sest kõik nõutud märgid ja aiad said ülesse, regulleerijad õigeaegselt paika ning olime eelnevalt ka hulgaliselt pressikaid kirjutanud.
Pressikaja suhtes pean kahjuks muidugi nentima, et ajakirjandusel suurt huvi meie pressiteateid enne üritust avaldada ei olnud. Näiteks esmaspäeval helistas mulle üks Päevalehe ajakirjanik, kes ründaval toonil küsis, et miks ei saadetud mitte ühtegi pressiteadet ega ei tehtud mitte ühtegi reklaami. Kui saatsin talle nimistu Päevalehe kuupäevadest, milles ilmus trükitud reklaam ning koopia välja saadetud pressiteatest koos originaalkuupäeva ning saajate nimistuga, kus oli ilusatsi Päevaleht sees, siis õnneks pole ta rohkem sellel teemal mind süüdistanud.
Võistluspäeval avanes liikluse osas siis aga hoopis teistsugune pilt kui halvimaski ootuses ette kujutasin. Üldislet, võistluspäeva alguses sujus liiklus mõnda aega. Seejärel tekkis Ülemistel aga paljumainitud avarii, mis muutis ristmiku läbitavuse üsna ahtaks ligi tunniks ajaks. Selle ajaga kuhjusid ummikud, mis hiljem ainult kasvasid.
Tõenaolislet on muidgi palju väita, et kui avariid poleks olnud, et siis oleks liiklus laitmatult toimunud. Arvan, et alahindasime ka teostatud liikluskorralduse juures ristmiku läbilaskevõimet ning ülehindasime regulleerijate professionaalsust. Tuleb olla kahjuks päri ajakirjadnuses levinud väidetega, et mitte kõik regulleerijad ei olnud tasemel. Samas on jälle raske leida paremat brigaadi, sest kõik regulleerijad olid tellitud Ühisteenused AS-st, mis omab teatavasti suurimat liiklusregulleerimise kogemust.
Ise-enesest muidgi usun, et sportlikus mõttes läks võistlus korda. Üle 700 osaleja esmakordslet toimuvale rattarallile pole kah ju tegelikult paha statistika. Ääretult kurb on muidugi, et see liikluse totaalne ebaõnnestumine nullis ära kogu positiivse külje võistluse juures.
Mihkel
Head foorumlased, nagu kõik ilmselt juba teavad ei sujunud Tallinna Rahvasõit pehmelt öeldes just kõige ladusamalt. Liikluskorraldusega tekkis meil kahjuks suuri probleeme. Tänud kõigile, kes on viimastel päevadel toetust avaldanud ning hea sõnaga abiks olnud. Ühtlasi vabandused nende ees, kes ummiku tõttu pidid oma päevaplaanidesse korrektuure tegema või neist suisa loobuma.
Aga mis siis ikkagi juhtus?
Pean tunnistama, et veel võistluspäevale eelneval õhtul olin liikluse sujumise osas üsnagi rahulik. Olin veendunud liikluskorralduse toimimises, sest kõik nõutud märgid ja aiad said ülesse, regulleerijad õigeaegselt paika ning olime eelnevalt ka hulgaliselt pressikaid kirjutanud.
Pressikaja suhtes pean kahjuks muidugi nentima, et ajakirjandusel suurt huvi meie pressiteateid enne üritust avaldada ei olnud. Näiteks esmaspäeval helistas mulle üks Päevalehe ajakirjanik, kes ründaval toonil küsis, et miks ei saadetud mitte ühtegi pressiteadet ega ei tehtud mitte ühtegi reklaami. Kui saatsin talle nimistu Päevalehe kuupäevadest, milles ilmus trükitud reklaam ning koopia välja saadetud pressiteatest koos originaalkuupäeva ning saajate nimistuga, kus oli ilusatsi Päevaleht sees, siis õnneks pole ta rohkem sellel teemal mind süüdistanud.
Võistluspäeval avanes liikluse osas siis aga hoopis teistsugune pilt kui halvimaski ootuses ette kujutasin. Üldislet, võistluspäeva alguses sujus liiklus mõnda aega. Seejärel tekkis Ülemistel aga paljumainitud avarii, mis muutis ristmiku läbitavuse üsna ahtaks ligi tunniks ajaks. Selle ajaga kuhjusid ummikud, mis hiljem ainult kasvasid.
Tõenaolislet on muidgi palju väita, et kui avariid poleks olnud, et siis oleks liiklus laitmatult toimunud. Arvan, et alahindasime ka teostatud liikluskorralduse juures ristmiku läbilaskevõimet ning ülehindasime regulleerijate professionaalsust. Tuleb olla kahjuks päri ajakirjadnuses levinud väidetega, et mitte kõik regulleerijad ei olnud tasemel. Samas on jälle raske leida paremat brigaadi, sest kõik regulleerijad olid tellitud Ühisteenused AS-st, mis omab teatavasti suurimat liiklusregulleerimise kogemust.
Ise-enesest muidgi usun, et sportlikus mõttes läks võistlus korda. Üle 700 osaleja esmakordslet toimuvale rattarallile pole kah ju tegelikult paha statistika. Ääretult kurb on muidugi, et see liikluse totaalne ebaõnnestumine nullis ära kogu positiivse külje võistluse juures.
Mihkel
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Tänud mõnusa ürituse eest
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Siinkohal tänaks minagi väga laheda ürituse korraldamise eest. Kindlasti on ka varem midagi sarnast toimunud, kuid minu jaoks oli see esimene võimalus, osaleda kolmel päeval ja kolmel erineval võistlusel.
Stockmanni kriteerium - sealne hirm ja arm on väärt kogemist. Kahju, et inimesed ikka veel ei julge osalema tulla, kuigi toimus see teist aastat. Juba eelmise aasta põhjal võis järeldada, et asi pole nii hull kui tundub. Kolm on kohtu seadus, loodame, et järgmisel aastal on juba kolmekordselt inimesi joonel.
Temposõit on temposõit. Ilma eest pole keegi kaitstud, ka korraldajad mitte. Endalgi jäi sooja tegemine kesiseks ja olemine oli üsna külm ning porine. Samas ei kurda, et sõitu ka edasi lükati, paduvihmaga oleks veel hullem olnud. Kahju, et paljud sõitjad suhkrust on ja osalejate arv seetõttu kesiseks jäi.
Rahvasõit oli võimas. Osalejaid palju, kaasaelajaid palju, toidlustuspunkte palju, väljaantud auhindu palju, häid emotsioone palju ning rohkemgi veel. Korraldus, sõitja silmade läbi vaadatuna, oli super. Liiklusest ma ei räägi, sest pole aimugi, milline töö, vaev ja närvikulu võib olla selle ümberkorraldamine.
Loodan, et Mihklil jätkub närvi ja jaksu ka edaspidi selliseid üritusi korraldada.
Stockmanni kriteerium - sealne hirm ja arm on väärt kogemist. Kahju, et inimesed ikka veel ei julge osalema tulla, kuigi toimus see teist aastat. Juba eelmise aasta põhjal võis järeldada, et asi pole nii hull kui tundub. Kolm on kohtu seadus, loodame, et järgmisel aastal on juba kolmekordselt inimesi joonel.
Temposõit on temposõit. Ilma eest pole keegi kaitstud, ka korraldajad mitte. Endalgi jäi sooja tegemine kesiseks ja olemine oli üsna külm ning porine. Samas ei kurda, et sõitu ka edasi lükati, paduvihmaga oleks veel hullem olnud. Kahju, et paljud sõitjad suhkrust on ja osalejate arv seetõttu kesiseks jäi.
Rahvasõit oli võimas. Osalejaid palju, kaasaelajaid palju, toidlustuspunkte palju, väljaantud auhindu palju, häid emotsioone palju ning rohkemgi veel. Korraldus, sõitja silmade läbi vaadatuna, oli super. Liiklusest ma ei räägi, sest pole aimugi, milline töö, vaev ja närvikulu võib olla selle ümberkorraldamine.
Loodan, et Mihklil jätkub närvi ja jaksu ka edaspidi selliseid üritusi korraldada.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Oojaa, maailma hädades on mõistagi süüdi autojuhid ning mitte mingil juhul jalgratturid, kes on ju definitsiooni poolest kukununnud. No vähemasti minu pärast ei maksa muretseda, ma olin sel nädalavahetusel autotu ja päris mitmesaja kilomeetri kaugusel , priitahtlikult pagendunud kodulinnast, mille olid vallutanud kümned tuhanded linasesse riietatud märsikandjadRaix kirjutas:Tegelikult läks vist hästi, et mõni tugevama õigust omav autojuht ei hakanud kollektiivset karistust rakendama.
Mihkel - jõudu ja jaksu avalikkuse peksust hoolimata asja edasi ajada. Shit happens, lohutada võid end aga sellega, et avalikkus võtab peksta ikka neid, kes miskit teevad, mitte aga neid, kes tegemata jätavad.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Oskab keegi öelda, mis otstarbel pikal sõidul punkte jagati? Olen neid saanud tervelt 161, nagu välja tuleb.
Kas need lähevad maantekarikasarja arvestusse või on neil mingi muu eesmärk?
Kas need lähevad maantekarikasarja arvestusse või on neil mingi muu eesmärk?
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Seal peeti kolme päeva koondarvestust, selle jaoks vist.
Re: Fakto Auto Tallinna Rattafestival
Eip, kolme päeva arvestus tuli aegade summeerimisel. Punktid tulid ainult viimasel päeval.Prommar kirjutas:Seal peeti kolme päeva koondarvestust, selle jaoks vist.