Rom kirjutas:Usun et see Srami lüli lahtitulemine on samasugune juhus kui keti katki "astumine" või muud sellised juhused..
Srami powerlingi omatahtsi lahtitulekuga samuti null probleemi. Samas tean lahtitulekuid neil, kes suht sageli ketti puhastamiseks lahti katkuvad.
Neile, kes kasutavad MTB-l srami lüli koos campagnolo c9 ketiga - mul ilmnes keti ja kiirlüli kulumise erinevus.
Kui Rohloffi mõõdik näitas c9-l ca 75% "venimist" ilma lülita, siis mõõtmisel koos powerlingiga, oli kulumi näit 100%. Millest järeldan, et lüli kulub c9 ketist kiiremini. Nüüdsest vahetan powerlingi uue vastu, kui kett lüli kohalt näitab 75% kulumist.
(Et powerlink on ostetud kohalikust kaubandusvõrgust, mitte online poest, tekib pisuke kahtluseuss, kas tegu on ikka srami originaaliga, või hoopis kuldse koopiaga)
C9 mõõdetuna ilma lülita - nagu näha, kett suht vähe kulunud
http://keep4u.ru/full/2009/08/03/bc9a9a ... 1e4d69/jpg
C9 mõõdetud koos lüliga- mõõdik näitab, nagu oleks sama kett väljaveninud
http://keep4u.ru/full/2009/08/03/ee5293 ... 9cf4d1/jpg
C9 mõõdetud koos uue lüliga - mõõdik näitab, et taas kett suht vähe kulunud
http://keep4u.ru/full/2009/08/03/55348c ... 1230bf/jpg
arvoest-ile soovitan powerlingi kõhkluse puhul proovida connexi või KMC kiirlülisi. Mõned kiidavad , teised kiruvad.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.