OT/Tundub nii. Auhinnale, milleks on rauasaag, võib ise ehituspoodi järgi minnaVika kirjutas:Ja võitja on.... siim_s!!!!!Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale./OT
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
OT/Tundub nii. Auhinnale, milleks on rauasaag, võib ise ehituspoodi järgi minnaVika kirjutas:Ja võitja on.... siim_s!!!!!Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale./OT
Vot see on asi mis mind enda kolmapäevakute juures alati imestama paneb, et kuigi enda meelest panen esimese ringi pooltäiega, teise taastun ja viimase kapsa ninast välja, siis alati on ringi ajad praktiliselt võrdsed. Nii ka eile kõik ringid 6 sek sees.piffik kirjutas:Rada selgelt mõnusam kui eelmine aasta - kõike oli nagu parasjagu. Tõusud võtsid jala mõnusalt pehmeks, mida näitab ka see, et enamustel teine-kolmas ring parasjagu aeglasem kui esimene (on radu, kus ka tagaotsa meestel ringid suht ühtlased) .
Üks tähelepanek oma vaatluspunktist kruusatee ületusel. Keskmiselt juurikane lai laskumine ja paarimeetrine tõus kohe otsa ehk kauss. Algajamad tulid kõige otsemat rada pidi, kett kolises vastu raami, rool lappas käes paremale ja vasakule ning laskumise lõpus oli kiirus pea sama, mis alguses. Loomulikult tuli siis ka tõusule jätta arvestatav osa energiat.lexusl kirjutas:Tegin ka siis lõpuks sõbra pika kutsumise peale oma debüüdi Kolmapäevakutel.
Eelnevalt lugedes raja kohta, et pole selline juurikarada kui varem. Oli minu üllatuseks jõhkralt neid va juurikaid, kann siiani valusAa ju ma siis pole korralikul juurikarajal käinud
Pärast sai veel tükk aega heina kasseti ümbert eemaldatud
Tänud korraldajatele!
sellel lõigul olin isiklikult nii süsi eelnevast tõusust, et tegin iga kord sama vea - ajas ennast ka naerma:) üldiselt tasub ikka rada enne läbi sõita ja mingid asjad meelde jätta. kuna oli vana hea harku mets, siis ma seda muidugi ei viitsinud:)Alvaro kirjutas:lexusl kirjutas: Üks tähelepanek oma vaatluspunktist kruusatee ületusel. Keskmiselt juurikane lai laskumine ja paarimeetrine tõus kohe otsa ehk kauss. Algajamad tulid kõige otsemat rada pidi, kett kolises vastu raami, rool lappas käes paremale ja vasakule ning laskumise lõpus oli kiirus pea sama, mis alguses. Loomulikult tuli siis ka tõusule jätta arvestatav osa energiat.
Kogenumad sõitisid seal korraliku S-i sisse ehk alustasid laskumist paremalt ja lõpetasid vasakul. Teekond oli küll pikem, kuid ei mingit kolinat, hoog säilis ja konkurentidelt tuli kohe sekundit kaks tagasi.
Aaa, ma mõtlesin, et võitja on see kes kõige pikema lenksuga läbi mahtus. Minul on 610mm ja igal ringil mahtusin läbi.Vika kirjutas:Ja võitja on.... siim_s!!!!!Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale./OT
Läheb jagamisele, mul sama.Vika kirjutas:Ja võitja on.... siim_s!!!!!Mati kirjutas:OT/No nii, kas keegi pakub üle? Paneme väikse auhinna ka välja kõige pikemale./OT
Aga siis võit on sinu oma, sest sa sellega Harkus sõitsid, aga siim_s pole sõitnudVillem T kirjutas:Läheb jagamisele, mul sama.
Kahjuks enam pilte pole seal
Kolmapäevakute Facebooki lehel on kõige suurem ja tõen kõige kvaliteetsem fotode galerii.Pirita kirjutas:Kahjuks enam pilte pole seal![]()
Kus neid pilte veel näha saaks?
Ei tohiks olla mingit tähistust.hunt113 kirjutas:Küsimus, kas rada ka praegu kuidagi märgistatud on? Üritasin kaart näppus täna rada läbi sõita, aga mõni koht jäi ikka segaseks(peale esimest tõusu liivase koha peale ei leidnud õiget rada, kuna mitu varianti tundusid suht loogilised). Kas valged värvilaigud puudel on kuidagi asjaga seotud?