Soodne hooldus???
Soodne hooldus???
http://www.chilli.ee/vaata-pakkumist/ra ... etter_link
Mida arvate säärastest pakkumistest? On kellegil veel kogemusi selle nö säästuhoolduse osas? Ka Sportland pakkus mõni aeg tagasi sarnast poole hinnaga tavahooldust.
Endal oli mõlema pakkuja puhul päris suur pettumus, kuid ehk on teistel paremini läinud või peabki siit õppima, et ratast tasub hooldada ainult kindlates kohtades ja ikkagi tavahinna eest.
Mida arvate säärastest pakkumistest? On kellegil veel kogemusi selle nö säästuhoolduse osas? Ka Sportland pakkus mõni aeg tagasi sarnast poole hinnaga tavahooldust.
Endal oli mõlema pakkuja puhul päris suur pettumus, kuid ehk on teistel paremini läinud või peabki siit õppima, et ratast tasub hooldada ainult kindlates kohtades ja ikkagi tavahinna eest.
Re: Soodne hooldus???
Kõigepealt sõltub töö kvaliteet konkreetsest mehest, kes seda teeb. Niisama kampaaniakonveier suvepraktikantidega oleks mahavisatud aeg ja raha.
Re: Soodne hooldus???
Voucher hõlmab jalgratta "Light" hooldust, mille käigus reguleeritakse jooksud, piduridchad kirjutas:http://www.chilli.ee/vaata-pakkumist/ra ... etter_link
Mida arvate säärastest pakkumistest? On kellegil veel kogemusi selle nö säästuhoolduse osas? Ka Sportland pakkus mõni aeg tagasi sarnast poole hinnaga tavahooldust.
Endal oli mõlema pakkuja puhul päris suur pettumus
ja käigud, samuti õlitatakse vajalikud detailid, pannakse rehvidesse õige rõhk ja
vahetatakse lihtsamad osad vastavalt vajadusele ...7€
Kas tõesti xc-sport ja Sportland ei saand nende asjadega hakkama?
xc-sporti kasutab suur kogukond meievene rattafoorumlasi ja kõik tunduvad rahul olevat.
Ja Sportlande on eestis mitu, niiet raske arusaada millisest on jutt.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Soodne hooldus???
Parem maksta kvaliteetse teenuse eest rohkem. Tuleb kokkuvõttes odavam.
..............
Re: Soodne hooldus???
Lubage naerda 7€ ja ratas korras.Sellele peaks järgnema et mehaanik kodutu ja firma pankrotis.
Hooldus- ja remonditöid teostavad kõrgelt kvalifitseeritud oma ala asjatundjad. Ei tea kust Eestis sellist tunnistust saaks?Tahaks ka.
Hooldus- ja remonditöid teostavad kõrgelt kvalifitseeritud oma ala asjatundjad. Ei tea kust Eestis sellist tunnistust saaks?Tahaks ka.
Re: Soodne hooldus???
lihthooldus päris paljudel ju sinna 15 eur kanti, kui poole maha kratsid saabki nii seitse:))metslane kirjutas: Lubage naerda 7€ ja ratas korras.
see on ju tööraha. materjalikulu tuleb juurde kui midagi vahetada vaja.
aga minu vähesed kogemused näitavad, et tööraha rattapoodide lõikes on siiski hinnalt päris erinev.
Mõne kaupluse soodsa hinna kompenseerib kallimapoolne varuosade lett ja vastupidi.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Soodne hooldus???
Jah.eks teil ole õigus.Ei ole mina pädev seda asja arutama
Re: Soodne hooldus???
erikr kirjutas:Kõigepealt sõltub töö kvaliteet konkreetsest mehest, kes seda teeb. Niisama kampaaniakonveier suvepraktikantidega oleks mahavisatud aeg ja raha.
Paraku on teil mõlemal õigus. Tegingi teema pigem, et ka teisi näilise sooduse eest hoiatada. Ei kirjutanud enne teadlikult pikemalt, kuna arvasin, et äkki mul oli lihtsalt halb vedamine vms..., kuid räägin siis pisut oma juhtumistest lähemalt.TairKibal kirjutas:Parem maksta kvaliteetse teenuse eest rohkem. Tuleb kokkuvõttes odavam.
XC spordi sarnase sooduse ostsin kevadel ja sain 7 (äkki oli isegi pisut rohkem) EUR-i eest vastu elu kallima ketiõlituse. Tavaliselt õlitan ketti mõistagi ise , kuid enamus asju eelistan lasta asjatundjatel teha. Tahtsin tookord lihtsalt ratta üle vaadata, jookse reguleerida jms ja ega rattal tegelikult suuremat häda polnudki, kuid tundus tõepoolest hea pakkumine olevat..., kuid reaalsus oli see, et ega seal midagi ei tehtud. Tegu oligi sõna otseses mõttes konveieriga, kus üks noormees koos lapsega naisterahvaga võttis rattaid järjest vastu ja teatas, et paari tunni pärast võib järgi tulla. Andsin siis ratta hooldusse ja rääkisin oma soovid lahti, mis kõik olid antud pakkumise kirjelduses mainitud. Järgmine päev läksin rattale järgi, küsisin ka mis tehti, kuid selle peale ei osatudki midagi öelda, küsisin kas jookse reguleerisite, siis mõtlemise peale öeldi jah, kuid tegelikkuses muidugi oli nii, et nii nagu nad veidi viskasid, nii oli ka endiselt ja ega peale ketiõlitamise midagi tehtud polnud. Iseenesest pakkumise ostsin ju sellepärast, et olin kuulnud, et tegu on suht asjaliku kohaga, võimalik, et tavaliselt seda ongi, kuid jääb vägisi mulje, et antud pakkumised, mida tehakse juba päris mitmendat korda hõlmavad tõenäoliselt konveiermeetodit, kus tegelikult midagi ära ei tehtagi.
Sportlandi osas oli hiljuti suhteliselt sarnane lugu. Sarnast soodust tavahooldusele pakkus siis Rocca Sportland. Eeldasin samuti, et tegu on ikkagi korraliku teenusega ja läksin uuesti sarnase triki õnge. Palusin reguleerida jooksud, vaadata üle ka muu, piduriklotsid oli üsna kulunud, ka kett oli juba selline, et oleks võinud vahetada. Järgmine päev helistatigi, et piduriklotsid vajavad vahetamist, soostusin sellega, kuid selgus, et piduriklotse koha peal polegi ja nende tellimisega läheb mõni päev aega. Kuna paar päeva hiljem oli Aegviidu Elion, siis jäi jutt, et teevad muu ära ja piduriklotside vahetamine jääb järgmiseks korraks. Iseenesest tundus juba siis veider, et ühes rattahooldusega tegelevas tuntud poeketis ei ole saadaval suht tavaliste Hayes Strokerite klotse, kuid see selleks. Tulemus oli muidugi selline, et ega sellest klotside kontrollimisest kaugemale jõutud polnudki ja isegi rehvid olid sellised pooltühjad nagu nad viimasest maastikusõidust jäänud olid. Läksin mõni päev hiljem rattaga uuesti kohale lubatud klotse vahetama, kuid neid polnud endiselt saabunud ja paluti uuesti paari päeva pärast tagasi tulla. Paari päeva pärast võeti vastu juba sellise veidra suhtumisega, et kas sa tõesti lootsid, et need klotsid tulevad nii ruttu ja soovitati minna mujale.
Mõistagi läksin Fixusesse, kus olen tegelikult juba aastaid käinud nii praeguse, kui ka eelmise rattaga ja kõik sai päevaga korda nagu alati. Mõistagi ka raha tuli välja käia hoopis teises suurusjärgus, kuid seda ka asja eest: vahetati mainitud klotsid ja kett, pesti ratas ideaalselt puhtaks, reguleeriti jooksud jms..
Vähemasti enda jaoks on siit moraal, et edaspidi neid hoolduste sooduspakkumisi ei vaatagi ja käin rahulikult oma tavahoolduses edasi Mõistagi ei väida, et mainitud kohtades ei saada ratta hooldamisega hakkama, kuid selle sooduskampaania käigus seda vähemasti mul ei tehtudki. Oleks võinud muidugi tagasi õiendama minna, kuid lõin käega, see summa pole seda väärt.
Neid nö vauchereid müüakse ju päris mitmete toodete ja teenuste osas ning olen neid mitmelgi korral isegi kasutanud, kuid pea alati positiivseid kogemusi saanud. Söögikohtades ei too keegi eelmise külastaja poolt järgijäetud toitu ega hotellis ei pea magama koristamata toas jms... Pigem ongi tegu soodushinnaga tulevaste klientide meelitamisega, kuid antud pakkumiste puhul jääb mulje, et tegu on kiire ja kerge raha sisse kasseerimisega selle eest tegelikku teenust vastu andmata.
Re: Soodne hooldus???
Ma ei tea....
Jätame kõik metroseksuaalse ninnunännu kõrvale...
Ma ei näe endas mingeid erilisi ja erakordseid andeid või omadusi... Tavaline keskealine vananev ülekaaluline viimased ca 25-28 aastat kontoritööd tegev jobu...
Kuigi vastavalt vanaema levitatud legendidele alustasin isetegemist 2-aastaselt (aasta oli siis 1966) potil istudes pliidi ees istudes kasehalgudest kööginoaga pirde lahti ajades... Mingid mälestuspildid on - lahe oli, pilpaid lendas....
Ratta hoolduses ja juppide vahetuses pole absoluutselt mingit mädzikut.
Nagu keegi siin foorumis on Soome kombe kohaselt öelnud - kui pole pöial keset peopesa (peukalo keskellä kämmentä), pole ratta hooldustööd mingi probleem.
Iga hoolduse tööraha eest on võimalik osta 1-2 "harrastaja taseme" "spetsiaaltööriista". Käisin vaatasin oma tööriistakasti üle. Mul on rattaid/juppe aastatest 2000-2011. Pole seal midagi üle mõistuse.
Elementaarne isiklik spetsiifiline vajadus:
- universaalne (shame on me) kodaravõti
- 4-kant vändatõmmits (aastast 2002, kui pole 4-kant keskjooksu, pole vaja)
- oldskool splined keskjooksuvõti (Octalink või ISIS - kui pole vastavat keskjooksu, pole vaja)
- uuema aja keskjooksuvõti (Hollowtech perioodist, (kui pole vastavat keskjooksu, pole vaja))
- ketivõti
- kassetivõti
- kasseti(keti)ling kasseti kinnihioidmiseks
Kõik muu (kuuskandid 1,5-16 mm), Torx võtmed, padrunvõtmed (8-32 mm), kruvikeerajad (erinevad sirged, Phillips 1-4, Pozidrive 1-4, padruninarred (3/8 ja 1/2) peaks ju igal mehel niikuinii käepärast olema.
Omaette eriline teema on koonusevõtmed (õhuke 15 mm lehtvõti). Puhtama ja kuivema tunde nimel ürita vältida koonustega jookse.
Määrded
- liitiumoksiidi baasil valmistatud valge
- mingi "läbipaistev" kollakas-rohekas
- kuiva ilma ketiõli
- märja ilma ketiõli
- mingi vedelik ketipesuks (bensiin, diiselkütus, süütevedelik, tehniline piiritus, atsetoon, Fairy, spetsiaal(öko)vedelik)
- amordiõlid vastavalt konkreetse amordi hooldusjuhendile (oluliselt odavam on tsiklipoest või tsiklikaupa pakkuvast autopoest)
Kogukulu hetke enda laoseisu ja varustust arvestades on alla 2000 EEK (andke vanainimesele andeks, kroonid jõudsid armsaks saada). (Lisaks panin ca 100 EUR kunagi hakkama hoolduspuki alla, tegelikult on võimalik kõik ka seina ääres teha, küsimus on mugavuses.
Ja mis ka sugugi mitte väheolline - kätepuhastusvahend.
Ise kasutan Rema Tip-Top pastat, (küll teiset netipoest ja oluliselt soodsama hinnaga), mille kunagi väga ammu tellitud kahest tuubist on 1,5 ikka järel.
Kokkuvõttes:
- drop-it-and-forget-it teenus. (Viid ratta hooldusesse, ütled mis teha vaja ja tuled kokkulepitud ajal järgi, tehtud on ka need asjad, mida ise pole märgnud.) Maksab, seda tasub teha ainult järeleproovitud või usaldusväärse soovitusega hoolduskohtades. Iga pood ja "rattahooldus" pole suuteline seda pakkuma. Viid ratta hooldsesse ja sõidad peale seda muretult, kiites mõttes mehaanikut.
- teed endale selgeks kuidas ratas toimib ja teed kõik lihtsamad hooldustööd ise
- teed endale selgeks kuidas ratas toimib ja teed kõik hooldustööd ise Hoolitsed pidevalt selle eest, et sahtlis oleks vähemalt 1 kassett, 1 kett ja 1-2 paari piduriklotse. Muud varuosad vastavalt riskianalüüsile.
Kui kohalike letipoodide letihinnad võtavad silme eest mustaks - kasuta netipoode ja igihaljast soovitust http://www.google.com
Kui kõik eelnev on liiga keeruline -> http://www.buduaar.ee
Jätame kõik metroseksuaalse ninnunännu kõrvale...
Ma ei näe endas mingeid erilisi ja erakordseid andeid või omadusi... Tavaline keskealine vananev ülekaaluline viimased ca 25-28 aastat kontoritööd tegev jobu...
Kuigi vastavalt vanaema levitatud legendidele alustasin isetegemist 2-aastaselt (aasta oli siis 1966) potil istudes pliidi ees istudes kasehalgudest kööginoaga pirde lahti ajades... Mingid mälestuspildid on - lahe oli, pilpaid lendas....
Ratta hoolduses ja juppide vahetuses pole absoluutselt mingit mädzikut.
Nagu keegi siin foorumis on Soome kombe kohaselt öelnud - kui pole pöial keset peopesa (peukalo keskellä kämmentä), pole ratta hooldustööd mingi probleem.
Iga hoolduse tööraha eest on võimalik osta 1-2 "harrastaja taseme" "spetsiaaltööriista". Käisin vaatasin oma tööriistakasti üle. Mul on rattaid/juppe aastatest 2000-2011. Pole seal midagi üle mõistuse.
Elementaarne isiklik spetsiifiline vajadus:
- universaalne (shame on me) kodaravõti
- 4-kant vändatõmmits (aastast 2002, kui pole 4-kant keskjooksu, pole vaja)
- oldskool splined keskjooksuvõti (Octalink või ISIS - kui pole vastavat keskjooksu, pole vaja)
- uuema aja keskjooksuvõti (Hollowtech perioodist, (kui pole vastavat keskjooksu, pole vaja))
- ketivõti
- kassetivõti
- kasseti(keti)ling kasseti kinnihioidmiseks
Kõik muu (kuuskandid 1,5-16 mm), Torx võtmed, padrunvõtmed (8-32 mm), kruvikeerajad (erinevad sirged, Phillips 1-4, Pozidrive 1-4, padruninarred (3/8 ja 1/2) peaks ju igal mehel niikuinii käepärast olema.
Omaette eriline teema on koonusevõtmed (õhuke 15 mm lehtvõti). Puhtama ja kuivema tunde nimel ürita vältida koonustega jookse.
Määrded
- liitiumoksiidi baasil valmistatud valge
- mingi "läbipaistev" kollakas-rohekas
- kuiva ilma ketiõli
- märja ilma ketiõli
- mingi vedelik ketipesuks (bensiin, diiselkütus, süütevedelik, tehniline piiritus, atsetoon, Fairy, spetsiaal(öko)vedelik)
- amordiõlid vastavalt konkreetse amordi hooldusjuhendile (oluliselt odavam on tsiklipoest või tsiklikaupa pakkuvast autopoest)
Kogukulu hetke enda laoseisu ja varustust arvestades on alla 2000 EEK (andke vanainimesele andeks, kroonid jõudsid armsaks saada). (Lisaks panin ca 100 EUR kunagi hakkama hoolduspuki alla, tegelikult on võimalik kõik ka seina ääres teha, küsimus on mugavuses.
Ja mis ka sugugi mitte väheolline - kätepuhastusvahend.
Ise kasutan Rema Tip-Top pastat, (küll teiset netipoest ja oluliselt soodsama hinnaga), mille kunagi väga ammu tellitud kahest tuubist on 1,5 ikka järel.
Kokkuvõttes:
- drop-it-and-forget-it teenus. (Viid ratta hooldusesse, ütled mis teha vaja ja tuled kokkulepitud ajal järgi, tehtud on ka need asjad, mida ise pole märgnud.) Maksab, seda tasub teha ainult järeleproovitud või usaldusväärse soovitusega hoolduskohtades. Iga pood ja "rattahooldus" pole suuteline seda pakkuma. Viid ratta hooldsesse ja sõidad peale seda muretult, kiites mõttes mehaanikut.
- teed endale selgeks kuidas ratas toimib ja teed kõik lihtsamad hooldustööd ise
- teed endale selgeks kuidas ratas toimib ja teed kõik hooldustööd ise Hoolitsed pidevalt selle eest, et sahtlis oleks vähemalt 1 kassett, 1 kett ja 1-2 paari piduriklotse. Muud varuosad vastavalt riskianalüüsile.
Kui kohalike letipoodide letihinnad võtavad silme eest mustaks - kasuta netipoode ja igihaljast soovitust http://www.google.com
Kui kõik eelnev on liiga keeruline -> http://www.buduaar.ee
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Soodne hooldus???
Ise oleksin Erikr arvestuses kuskil seal 3 ja 5 pöidla vahel. Nimelt on mul olemas kõik tööriistad ja ka rattapukk (ise tehtud vanadest raudtorudest, baaripuki malmjalast jms), aga koju ma endale kuluosi ei kogu(ainult elementaarsed õhukummid).
Pooldan kahe käega põhimõtet, et kui pöial peopesa keskel pole, siis ole mees ja tee ise ära.
PS! Erinevalt Erikr'ist olen ma 17-aastane noormees .
Pooldan kahe käega põhimõtet, et kui pöial peopesa keskel pole, siis ole mees ja tee ise ära.
PS! Erinevalt Erikr'ist olen ma 17-aastane noormees .
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Soodne hooldus???
pikk, detailne ülevaade millest hoiduda. Igati väärt lugemine ja info igale rattahuvilisele.chad kirjutas: Iseenesest pakkumise ostsin ju sellepärast, et olin kuulnud, et tegu on suht asjaliku kohaga, võimalik, et tavaliselt seda ongi, kuid jääb vägisi mulje, et antud pakkumised, mida tehakse juba päris mitmendat korda hõlmavad tõenäoliselt konveiermeetodit, kus tegelikult midagi ära ei tehtagi.
Vähemasti enda jaoks on siit moraal, et edaspidi neid hoolduste sooduspakkumisi ei vaatagi ja käin rahulikult oma tavahoolduses edasi Mõistagi ei väida, et mainitud kohtades ei saada ratta hooldamisega hakkama, kuid selle sooduskampaania käigus seda vähemasti mul ei tehtudki. Oleks võinud muidugi tagasi õiendama minna, kuid lõin käega, see summa pole seda väärt.
Neid nö vauchereid müüakse ju päris mitmete toodete ja teenuste osas ning olen neid mitmelgi korral isegi kasutanud, kuid pea alati positiivseid kogemusi saanud. Söögikohtades ei too keegi eelmise külastaja poolt järgijäetud toitu ega hotellis ei pea magama koristamata toas jms... Pigem ongi tegu soodushinnaga tulevaste klientide meelitamisega, kuid antud pakkumiste puhul jääb mulje, et tegu on kiire ja kerge raha sisse kasseerimisega selle eest tegelikku teenust vastu andmata.
samas ei saa aru ühest asjast: mult on alati iga teenuse, töö, hoolduse jms eest tasu võetud alles peale töö tegemist. Ning ega ma raha pole ka päris kindlasti ennem tegijale maksnud, kui mehaanik täpselt ära seletab, mis ta tegi, mis tuli ilmsiks jms. Sest ega enne töö tegemist ei tea ükski mehaanik lihtsalt rattale pilgu peale heitmist, et nüüd see, see ja see. Kõik selgub töö käigus. Ning tööd vastuvõttes on ju näha, mis tehtud, mis mitte.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Soodne hooldus???
To erikr:
Eks see hoolduse teema on jah osalt mugavuse ja laiskuse küsimus ka. Samas pole ise ka just eriline handyman ja ka tehnilise taibuga pole eriti õnnistatud. Eks vene ajal poisikesena sai küll kõik ratta juures ise tehtud, kuna siis polnud ka eriti muid võimalusi. Eks väga hea tahtmise juures saaks ka nüüd enamus asjadega hakkama, kuid eelistan seda ikkagi lasta teha asjatundjatel, kuna nad teevad seda kordades kiiremini ja paremini, tõsi rahakotile on see päris kulukas. Linnakorteris pole seda ise hooldamist ka kuigi kerge läbi viia, naise peaks selleks ajaks kusagile kodust eemale komandeerima. Isegi teatud lihtsate asjade nagu ketipesu või ratta pesu vannis dushiga (loodan, et siinkohal naine ei loe) tehakse üsna koledaid grimasse. Seega juba kodurahu huvides ei ole hea linnakorterist remonditöökoda teha. Kuna autot ei oma, siis pole ka garaashi jms. Mõistagi pooldan isetegemist, kellel on selleks piisavalt oskusi ja vaba aega. Ise kulutan selle vaba aja, mis kuluks ise ratta kallal pusimisele pigem siis sõiduks
Eks see hoolduse teema on jah osalt mugavuse ja laiskuse küsimus ka. Samas pole ise ka just eriline handyman ja ka tehnilise taibuga pole eriti õnnistatud. Eks vene ajal poisikesena sai küll kõik ratta juures ise tehtud, kuna siis polnud ka eriti muid võimalusi. Eks väga hea tahtmise juures saaks ka nüüd enamus asjadega hakkama, kuid eelistan seda ikkagi lasta teha asjatundjatel, kuna nad teevad seda kordades kiiremini ja paremini, tõsi rahakotile on see päris kulukas. Linnakorteris pole seda ise hooldamist ka kuigi kerge läbi viia, naise peaks selleks ajaks kusagile kodust eemale komandeerima. Isegi teatud lihtsate asjade nagu ketipesu või ratta pesu vannis dushiga (loodan, et siinkohal naine ei loe) tehakse üsna koledaid grimasse. Seega juba kodurahu huvides ei ole hea linnakorterist remonditöökoda teha. Kuna autot ei oma, siis pole ka garaashi jms. Mõistagi pooldan isetegemist, kellel on selleks piisavalt oskusi ja vaba aega. Ise kulutan selle vaba aja, mis kuluks ise ratta kallal pusimisele pigem siis sõiduks
Mõistagi võetakse hoolduses raha ikka peale tööd, kuid nende nö vaucheritega on pisut teisiti. Nende soetamisel maksad raha kohe ära ning vastavalt saad teatud aja jooksul lubatud teenust tarbida.suuroja kirjutas:
pikk, detailne ülevaade millest hoiduda. Igati väärt lugemine ja info igale rattahuvilisele.
samas ei saa aru ühest asjast: mult on alati iga teenuse, töö, hoolduse jms eest tasu võetud alles peale töö tegemist. Ning ega ma raha pole ka päris kindlasti ennem tegijale maksnud, kui mehaanik täpselt ära seletab, mis ta tegi, mis tuli ilmsiks jms. Sest ega enne töö tegemist ei tea ükski mehaanik lihtsalt rattale pilgu peale heitmist, et nüüd see, see ja see. Kõik selgub töö käigus. Ning tööd vastuvõttes on ju näha, mis tehtud, mis mitte.
Re: Soodne hooldus???
erikr-i loetelust on puudu veel trossi ja kõride lõiketangid ja rattarihtimise pukk.
oma kogemusest võin öelda, et alguses läheb ise parandamine kallimaks kui teenusena võttes, sest alguses sai ikka nii mõnigi asi lahtivõtmise käigus ära lõhutud. samas kogemus õpetab ja praegu on ikka palju odavam ratta hooldus ja remont ise ära teha. säästab juba selle aja ja raha, mis poodi sõitmise peale kulub.
korteris ratast muidugi natuke problemaatiline hooldada.
oma kogemusest võin öelda, et alguses läheb ise parandamine kallimaks kui teenusena võttes, sest alguses sai ikka nii mõnigi asi lahtivõtmise käigus ära lõhutud. samas kogemus õpetab ja praegu on ikka palju odavam ratta hooldus ja remont ise ära teha. säästab juba selle aja ja raha, mis poodi sõitmise peale kulub.
korteris ratast muidugi natuke problemaatiline hooldada.
Re: Soodne hooldus???
Kummipumpamis- ja puhastamisteenust sisse osta - see oleks umbes sama, kui viiks oma jooksusokid kord kuus Sportlandisse pessu ja tossupaelu käiks ka poes sõlmimas.reguleeritakse jooksud, pidurid ja käigud, samuti õlitatakse vajalikud detailid, pannakse rehvidesse õige rõhk ja
vahetatakse lihtsamad osad vastavalt vajadusele ...7€
Ratast saab korteris puhastada ja hooldada. Põrandale viskad ajalehed, papitüki või tolmukaitsekile. Puhastamiseks läheb vaja lappe ja väikest harja. Hooldamiseks pudel ketiõli ja pump. Kui ratas eriti savine on, siis viid õue ja ämbri ning harjaga saad suure sodi maha. Ei ole vaja vanni reostada. Ja nende töödega saab igaüks ilma guugeldamata hakkama ja raha ka peaaegu ei kulu.
Jooksude, käikude ja pidurite reguleerimiseks vajalikud tööriistad - ristpeakruvikas, üks kuuskantvõti, kodaravõti - odavad. Kui sa tõesti põhimõtteliselt ei taha kulutada kümmet minutit, et näiteks Parktooli lehelt vastav step-by-step juhend läbi lugeda, siis võid poodi ka viia. Aga siis konkreetselt - et oleks selge mis viga on ja oleks selge kuidas saab kontrollida, et viga on kõrvaldatud.
Arne
Re: Soodne hooldus???
Teema on esialgsest kõrvale kaldunud ja jõudnud pigem tasulise hoolduse mõtekuse üle arutlemisele.arnea kirjutas:Kummipumpamis- ja puhastamisteenust sisse osta - see oleks umbes sama, kui viiks oma jooksusokid kord kuus Sportlandisse pessu ja tossupaelu käiks ka poes sõlmimas.reguleeritakse jooksud, pidurid ja käigud, samuti õlitatakse vajalikud detailid, pannakse rehvidesse õige rõhk ja
vahetatakse lihtsamad osad vastavalt vajadusele ...7€
Ratast saab korteris puhastada ja hooldada. Põrandale viskad ajalehed, papitüki või tolmukaitsekile. Puhastamiseks läheb vaja lappe ja väikest harja. Hooldamiseks pudel ketiõli ja pump. Kui ratas eriti savine on, siis viid õue ja ämbri ning harjaga saad suure sodi maha. Ei ole vaja vanni reostada. Ja nende töödega saab igaüks ilma guugeldamata hakkama ja raha ka peaaegu ei kulu.
Jooksude, käikude ja pidurite reguleerimiseks vajalikud tööriistad - ristpeakruvikas, üks kuuskantvõti, kodaravõti - odavad. Kui sa tõesti põhimõtteliselt ei taha kulutada kümmet minutit, et näiteks Parktooli lehelt vastav step-by-step juhend läbi lugeda, siis võid poodi ka viia. Aga siis konkreetselt - et oleks selge mis viga on ja oleks selge kuidas saab kontrollida, et viga on kõrvaldatud.
Arne
Mõistagi saab kõike kodus teha, ka linnakorteris, kui väga tahta. Kas seda peab alati tegema? Minu meelest mitte. Ise kulutaksin näiteks jooksude, käikude ja pidurite reguleerimisel arvatavalt mitmeid tunde, oskaja mehaanik teeb selle vähem, kui tunni ajaga, üsna kindel, et teisel juhul on tulemus oluliselt parem. Pigem tegelen sellega mida oskan paremini ja maksan oskajatele. Igal juhul kiidan heaks isetegemise, kui on kuldsed käed ja tahtmine ise nokitseda. Väga paljudele ka selline ratta kallal nokitsemine meeldib ning seda tehakse mõnuga. Ise seda nokitsemist eriti ei naudi ning eks suurelt osalt ka seetõttu jätan selle tegemata. Rääkima juba mainitud kodurahu säilimise huvidest, muidugi saab igasugu kilesid ja kaitsed maha laotada ja mis iganes, kuid linnakorter ei ole siiski remonditöökoda.
Loomulikult, et kummipumpamise, ketiõlituse ja tavapärase puhastusega tegelen iseseisvalt, kuid kindlasti on inimesi, kes lasevad sedagi hoolduses teha, mina küll neid hukka ei mõistaks.
Re: Soodne hooldus???
Aga mis see algne teema siis oli? Sa küsisid meie arvamust konkreetse pakkumuse kohta ja mina avaldasin arvamust, et see on mõttetu teenus. Kuidas me teemast kõrvale kaldunud oleme?chad kirjutas: Teema on esialgsest kõrvale kaldunud ja jõudnud pigem tasulise hoolduse mõtekuse üle arutlemisele.
Sellise pakkumise tegijal võib minu meelest olla kaks äriplaani kasumi teenimiseks - kas võimalikult ruttu võimalikult palju rattaid üle käia ja siis on see tõesti puhastus ja kummipumpamisteenus. Või siis leida rattal palju väljavahetamist vajavaid juppe - uus kett, kassett, pidurikummid, kõrid, jne. Ja siis nende ekstrate müügist kasumisse jõuda. Mõlemal juhul on pakkujal salaplaan mulle ära teha. See on ebaaus ja selline teenus ei meeldi mulle üldse. Kui mul on rattal mingi viga mida ma ei saa või ei taha ise parandada, siis ma lähen töökotta ja see parandatakse ilma igasugu nippideta ära.
Arne
Re: Soodne hooldus???
Püüan aru saada, miks nähakse asjas seda, et püütakse kuidagi ära teha.
Vaadates tööde nimekirja - reguleeritakse jooksud, pidurid
ja käigud, samuti õlitatakse vajalikud detailid, pannakse rehvidesse õige rõhk ja
vahetatakse lihtsamad osad vastavalt vajadusele ...7€
... ei saa isegi aru, et mis seal siis nii müstilist on. Keskmisel natukenegi üle mõne nädala tööd teinud rattamehaanikul kulub selleks tegevuseks maksimaalselt 15-20min. See teeb tunnitasuks 21-28€, mis vähemalt minu arusaamist mööda mingi eriliselt odav pealemaksmine kuskilt otsast ei ole.
Vaadates tööde nimekirja - reguleeritakse jooksud, pidurid
ja käigud, samuti õlitatakse vajalikud detailid, pannakse rehvidesse õige rõhk ja
vahetatakse lihtsamad osad vastavalt vajadusele ...7€
... ei saa isegi aru, et mis seal siis nii müstilist on. Keskmisel natukenegi üle mõne nädala tööd teinud rattamehaanikul kulub selleks tegevuseks maksimaalselt 15-20min. See teeb tunnitasuks 21-28€, mis vähemalt minu arusaamist mööda mingi eriliselt odav pealemaksmine kuskilt otsast ei ole.
Re: Soodne hooldus???
Arvasin algul, et põhimõtteliselt ei tohiks sekkuda antud teemasse enne, kui ennast kaitsta oleks vaja. Kuid siiski sai kannatus enne otsa.oldmoped kirjutas:Püüan aru saada, miks nähakse asjas seda, et püütakse kuidagi ära teha.
Vaadates tööde nimekirja - reguleeritakse jooksud, pidurid
ja käigud, samuti õlitatakse vajalikud detailid, pannakse rehvidesse õige rõhk ja
vahetatakse lihtsamad osad vastavalt vajadusele ...7€
... ei saa isegi aru, et mis seal siis nii müstilist on. Keskmisel natukenegi üle mõne nädala tööd teinud rattamehaanikul kulub selleks tegevuseks maksimaalselt 15-20min. See teeb tunnitasuks 21-28€, mis vähemalt minu arusaamist mööda mingi eriliselt odav pealemaksmine kuskilt otsast ei ole.
Esiteks - keskmine, natuke tööd oskav mehhaanik jõuaks selle töö 15-20 min asemel isegi 5-10-ga ära teha, kuid asjalik mehann leiab lahendamist vajavaid asju siiski umbes pool tundi või enam. Kvaliteetne proovisõitki kestab oma 5 minti.
Teiseks, mis puudutab aga antud pakkuja ärimudelit - ka minu küsimärgid. Kuid kui loete biketime foorumist kuidas meieomad seda hooldust kiidavad, siis saab asja palju positiivsemalt vaadata. Ka neil on koht, kus käia, mehanniga lobiseda ja personaalteenust oodata. Vaadakem kõik töökodade mehannid-klienditeenindajad kriitiliselt peeglisse ja tunnistagem, et eestikeelsed mehannid 90% ulatuses venekeelsele kliendile väga isiklikku (sama isiklikku, kui omadele) teenindust ei paku(välja arvatud suure rulli korral muidugi). Samas on teisekeelsed ka palju vastuvõtlikumad säästukampaaniatele ja Püha Isa nendel pakutava (kasvõi kehva kvaliteediga) kiitmisega.
Tänud kõigile, kes seni ka meil käivad
Re: Soodne hooldus???
Usun tõesti, et kõik tööd tuleb ikka ise ära teha. Jalgratas on väga lihtsa ülesehitusega.
Viimati muutis Inc1120, 13. 08. 2011. 11:42, kokku muudetud 2 korda .
Re: Soodne hooldus???
Harrastan päevade viisi isetehtud tööde üle tegemist. Teate mehed,see on lausa jube mida ise kokku keratakse Lihtsam on nii(mehaanikule kui ka kliendile)maksa raha ja lase pädeval(neid annab otsida)mehaanikul asi korda teha.Võidate rahas kui ajas.
Re: Soodne hooldus???
Küsimus on selles, et 90% praeguse põlvkonna klienditeenindajatest ja mehannidest ei valda vene keelt ja kui klient ka eesti keelt ei räägi, siis ongi loodud soodne pinnas üksteise mittemõistmisele.andresle kirjutas:Vaadakem kõik töökodade mehannid-klienditeenindajad kriitiliselt peeglisse ja tunnistagem, et eestikeelsed mehannid 90% ulatuses venekeelsele kliendile väga isiklikku (sama isiklikku, kui omadele) teenindust ei paku(välja arvatud suure rulli korral muidugi). Samas on teisekeelsed ka palju vastuvõtlikumad säästukampaaniatele ja Püha Isa nendel pakutava (kasvõi kehva kvaliteediga) kiitmisega.
Re: Soodne hooldus???
Meil müüad vene keelt ei räägi,ainult mehaanik jagab seda värki.
Tarmo,kus ma neid pilte näen mis ma Voorekal klõpsutasin?
Tarmo,kus ma neid pilte näen mis ma Voorekal klõpsutasin?
Re: Soodne hooldus???
Tere!
Mul on kahju_ et selline mittepositiivne kogemus juhtunud. Tegelikult, kõik mida lubatakse siis ära tehakse. kui rummude reguleerimist vaucheris, näiteks ei ole, siis meister räägib et vaja korda teha. Kui klient on nõus siis tehakse seda korda. Raha lisatöö eest võetakse alati peale tööd.
Aga nii kui palju inimest, niisama palju arvamust ka..
Selline vauchirite kampaania see ongi reklaam, mitte vaid lihtne raha...
Veel kord kahju, et midagi ei meeldi..
Mul on kahju_ et selline mittepositiivne kogemus juhtunud. Tegelikult, kõik mida lubatakse siis ära tehakse. kui rummude reguleerimist vaucheris, näiteks ei ole, siis meister räägib et vaja korda teha. Kui klient on nõus siis tehakse seda korda. Raha lisatöö eest võetakse alati peale tööd.
Aga nii kui palju inimest, niisama palju arvamust ka..
Selline vauchirite kampaania see ongi reklaam, mitte vaid lihtne raha...
Veel kord kahju, et midagi ei meeldi..
www.skibikemarathon.com Jalgratta ja suuskade hooldus. BH Ultralight bikes, ja Haibike jalgratad