Tekkis täna selline huvi, et milliseid muudatusi toob endaga kaasa kui muuta amordi käigupikkust 80mm pealt 100mm peale? Kas keegi oskab lihtsalt ära seletada või siis juhatada mõnele lugemismaterjalile netis?
Oman Manitou Axel Elite amorti ning see on reguleeritav; kuna viimane Porteri korraldatud sõit oli selle amordi jaoks liialt ekstreemne siis seisab ees hoolduses käik ning mõtlesin, et laseks amordi ka pikemaks sättida kui see mingitki positiivset efekti annab.
Amordi erinev käigupikkus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Amordi erinev käigupikkus
Tekkis täna selline huvi, et milliseid muudatusi toob endaga kaasa kui muuta amordi käigupikkust 80mm pealt 100mm peale?
Ratta kaldenurk muutub veidi ja tänu sellele ka enda sõiduasend. Kuid need muutused kompenseerib 80-lt. üleminek 100-le. Kui sul praegu stemm ülespoole, pole hullu, saad selle hiljem teistpidi keerata ja jääb sõiduasend praktiliselt samaks.
Oman Manitou Axel Elite amorti ning see on reguleeritav; kuna viimane Porteri korraldatud sõit oli selle amordi jaoks liialt ekstreemne
Porteri poolt korraldatud Rakvere sõit oli isegi jäiga kahvliga täiesti sõidetav. Polnud seal ju ühtegi sellist laskumist, mis oleks nõudnud korralikku amorti.
Pole ma nüüd amordi spets, aga...kas 80mm. amordist nüüd lihtsate võtetega 100mm. teha saab - kahtlen.siis seisab ees hoolduses käik ning mõtlesin, et laseks amordi ka pikemaks sättida kui see mingitki positiivset efekti annab.
Re: Amordi erinev käigupikkus
.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 17:17, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
Re: Amordi erinev käigupikkus
Seda tahtsingi kuulda, et kas tasub muuta või mitteErmo kirjutas:Eestis on üldse 100 ga vähe teha, see ikka rohkem freeride värk.
Probleem on selles, et Axel ei ole mitte lühikese käiguga vaid PEHME. Abiks vedruvahetus ( kui seal selline asi sees on ) ja suurem rõhk.
Ning see, et Axel pehme on tundub küll tõsi olevat. Varasemad sõidud tegin kõik amordi kõige jäigemas asendis kuid ikkagi vetrus "läbi". Lugesin siit foorumist, et amordile on tehases pandud medium vedru, mis minu kaalu jaoks (75kg) liialt pehme. Vahetus Hard vedru vastu pidi abiks olema.
Rivo, sõita sai loomulikult, sõidu tulemusel tundub aga amort teisiti käituvat kui varem, mis mind muretsema paneb võibolla asjatult kuid tahaks siiski kindlust. Kuna ise äss ei ole siis lähengi proffide juurde
Ning sul on täiesti õigus, lihtsate võtetega tõesti ei saa, selleks tuleb amort täiesti lahti võtta.
100mm käigu peale tegemises ma küll mingisugust kasu ei näe. Saaksin aru kui tahaksid 80mm'se teha 60mm'seks. Asi siis selles, et mida pikem käik seda mugavam on sõita, aga samas kaotad ka rohkem energiat, sest see "õõtsumismaa" on suurem ja kõik jõud ei lähe mitte ainult edasi liikumiseks. Kui oled pühapäevasõitja???, siis võid teha 100mm peale, et saad nautida rohkem, sest kiiret sul sellisel juhul pole kunagi. Eestis sõidavad mõned tipud 60mm käiguga amordiga, aga see variant pole sinu jaoks soovitatav, sest raputab rohkem, samas aga võidaks tühja töö tegemise arvelt. Ise kasutan 80mm'st käiku, sest see parim valik mu meelest, vähemalt kuldne kesktee
Kui tellida tippamort kohe ainult 60mm käiguga on jälle mõni gramm võitu
Kui tellida tippamort kohe ainult 60mm käiguga on jälle mõni gramm võitu
I was made for this...