kerge maanteeratas
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
kerge maanteeratas
.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 17:16, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
See on täpselt sama laadi haigus nagu mõni mees peab endale lihtsalt Ferrari ostma, kuna Porsche jääb aeglaseks. Sina sellest aru ei saa, aru saavad vaid need, kes teemas sees on. Mingi kleepsude ära võtmine on vana nali, weenied on palju huvitavamaid asju leiutanud. Nagu väntade ja lenksu läbi puurimine jms. Põhiline tegevus on oma kaaluga poes käimine ja absoluutselt kõikide osade üle kaalumine. Kui weenie läheb uut sisekummi ostma, tellib ta neid letile 20 tükki (ühte marki) ja kaalub kõik üle.Corrosion kirjutas:Samas lugesin samalt leheküljelt ühe teise ratta kohta, et vend võttis pöidadelt kleepsud maha ja säästis 12 g Mis kas võiks küll selline kaalu muutus tuua? See kisub juba vaikselt vaimuhaiguse poole...
Sadul+post 120 grammi. Pelgalt sadul kaalub parimatel juhtudel 60g, ju siis selle postikese saab umbes sama kaaluga kätte, kui teha integreeritult. Sõita sellise sadulaga muidugi ei saa, seda kannatab vaid tõeline hard-ass välja. Kõik alla 150g sadulad on tavasõitja jaoks piinapukid.tavaline jobu kirjutas:Sadul+sadulapost kokku 120g??? Või ilma sadulata? Nimi puudub. Kas mängu ilu huvides on veel midagi unustatud? Võib-olla olen ma lihtsalt tige?
Sadul
Ma ei tea, kas ma olen siis tõesti mingi hardass või ei saa mind tavasõitjaks liigitada, aga sadul kaalus mul eelmisel rattal 134gr ja üks parimaid sadulaid kindlasti, millega elus sõitnud olen. Aga jah, eks see istumine olegi individuaalne...
Kusjuures väga ei läinud enda arvates. Aga nagu Hanno ütles, see on vägagi individuaalne, üritasin üldistust teha.Ermo kirjutas: Müüd läks suurusjärk natuke metsa
Selle Italia SLR 135 g ( mitte kõige kergem, mis on 64 g )
Selle Flite TT 165 g
jne. arvan, et tahtsid öelda alla 100 g
Ma arvasin, et SLR-i üle tuleb vaidlus. Mina liigitan teda just selleks pukiks, sest on olemas ka pehmemaid SLR-e (gel oli vist lisandiks), mis kaaluvad ligi 200g.
135g juures ei ole ikka mingit pehmendust, vahe nende 60-70g kaaluvate sadulatega on see, et seal on vähemalt korralik paks nahk peal, mis ikka parem on, kui puhas süsinik. Ise sõidan maanteed vist ligi 300g kaaluva sadulaga ja ka sellega oli tõsiseid probleeme esimeste kuude vältel, siis harjus mu ass ära.....
Tea palju need pehmendused aitavad. Endal kogemusi pole. Maantekal on Selle Italia Flite. Kõige tavalisem sadul aga kuskilt ei hõõru ega valuta, no problems. Samas bikel on mingi noname keskelt süvendiga ka ilma pehmendusteta aga isegi asfadil loksudes on sellega pain in the ass. Tundub et sadula kuju loeb rohkem, ilmselt ka sadula raami materjal - Flitel vetruvam titaan ja bike omal alu.
Aga mis ratas Püvil on? Ja võib veel igasuguseid püsse rattaid leiduda........näit. Pinarello Princeonka Tartus....palju see kaaluda võibsurfar kirjutas:Tartus on minuteada kõige kergemad rattad Püvil ja Orasel. Jooksud on neil Mavic Ksyrium SSC SLid. Kui need asendada ka nende ülikergete Zipp jooksudega ning pedaalid, sadul, siis peaks ka kuskile 5 kilo ringi tulema.
5kg
Teete nalja poisid. 5kg piiri ei ole võimalik alistada siin eestimaal. Minge kaaluge ära need rattad reaalselt ja näete, et töö on lootusetu. Kõik jupid tuleks ikka välja vahetada. Orasel on raam selline kergemapoolne, mille võiks alles jätta, muu kõik tuleks välja visata. Oras ei saa endale lubada kerget ratast juba seetõttu, et UCI reegel 6,8kg miinimum on ees........
Huvitav, kas keegi neid rattaid võistlustel reaalselt ka kaalub?
Huvitav, kas keegi neid rattaid võistlustel reaalselt ka kaalub?
Mõlemal on Scott C1 Team Issue. Hawaii Expressi andmete järgi kaalub sellel raam+kahvel 0,895 kgXavier kirjutas: Aga mis ratas Püvil on? Ja võib veel igasuguseid püsse rattaid leiduda........näit. Pinarello Princeonka Tartus....palju see kaaluda võib
http://www.hawaii.ee/hinnakirjad/SCOTT.pdf
- Väntan visaduse levialas -