http://www.ejl.ee/index.php?page=4&mod=news&id=6804 - tõepoolest nii on, aerobike.ee lehel ei ole vastavat infot veel üles pandudHenno kirjutas:kust see info pärit on?TAIX11 kirjutas:Tabasalu rattaralli kohta - Korraldajad on trassil viinud sisse olulise muudatuse. Politsei esindajatega nõu pidades otsustati turvakaalutlustel loobuda sõidu lõpus olevast Tabasalu mäest laskumisest ning finiš on Tabasalus asuva Harku vallamaja ees.
Filter Maanteekarikasari 2011
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Võru Rattaralli pildid, head vaatamist !
http://public.fotki.com/P2i6l0l3e/spord ... alli-kris/
http://public.fotki.com/P2i6l0l3e/spord ... alli-pill/
http://public.fotki.com/P2i6l0l3e/spord ... alli-kris/
http://public.fotki.com/P2i6l0l3e/spord ... alli-pill/
tont tuud tiid
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Natuke küll arusaamatu lüke, kuivõrd Tabasalu - Keila-Joa lõik on üldse kogu selle (endise) trassi kõige tihedama liiklusega lõik ja nüüd läbitakse seda 3 korda? Samas on muudatuse tulemusena võimalus võtta ka Türisalu ja Keila-Joa tõuse 3 korda, hea gruppe lõhkuda.margus v kirjutas:http://sport.err.ee/jalgrattasport/23c1 ... bfbb29b5b9
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Vaadates kalendrisse siis.... et nagu, möh, mmmm, 1. aprill on nagu möödas. See liikluskoormus jne jne tundub olema lihtsalt ettekääne. Võistlustrass oli üks oluline argument kaalukausil, miks ennast üldse kirja panin, nüüd aga tuleb "võistlus" igapäevasel treeningtrassil, mis ei aja absoluutselt eest suure peale... Jama!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kahju küll, et ringe sõitma peab. See mulle eriti ei meeldi. Üks pikk ringi oleks palju parem. Ma oleksin eelistanud seda, et võistlustrass oleks vajadusel suunatud teistele teedele, kuid siiski säilinud ühe pika ringina. See pole üldse hea praktika, muuta rada nii oluliselt ainult päev-kaks enne võistlust, kui kõik juba ennast registreerinud on. Ju siis on selleks väga head argumendid. Ma ei usu, et see otsus kergekäeliselt vastu võeti.
Teisest küljest on mõnus see, et tõuse saab mitu korda võtta. Vaatamata sellele, et mina olen ilmselt üks nendest, kes sellega grupist maha raputatakse, naudin neid tõuse täiega. Ärge siis tõusudel väga kõva tempot tehke
Stardis näeme
Teisest küljest on mõnus see, et tõuse saab mitu korda võtta. Vaatamata sellele, et mina olen ilmselt üks nendest, kes sellega grupist maha raputatakse, naudin neid tõuse täiega. Ärge siis tõusudel väga kõva tempot tehke
Stardis näeme
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Mina olen igatahes täiesti pettunud. Täielik sigadus. Kust august see liiklusohutuse pläma välja tõmmati? Seni oli ikka jutt, et ohutum trass kui Tallinna Rattarallil, kui see veel samas piirkonnas toimus.
Homme võibolla teatatakse, et võistlus toimub Tabasalu kooli staadionil.
Esimene reaktsioon seda jama lugedes oli küll, et toppige minu 16€ endale...
Homme võibolla teatatakse, et võistlus toimub Tabasalu kooli staadionil.
Esimene reaktsioon seda jama lugedes oli küll, et toppige minu 16€ endale...
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
+1 ja teeme niiHomme võibolla teatatakse, et võistlus toimub Tabasalu kooli staadionil.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Üsna kummaline järjekord on raja planeerimisel olnud.
Esmalt ikka lepid raja kokku kõigi otsustavate osapooltega ja alles siis reklaamid välja.
Aga nagu korraldaja ise ühes oma blogipostituses tõdes - "kopp on ees"
Vbla mängis väsimus siin rolli.
Igatahes minu poolt siiski suur lugupidamine neile kes viitsivad korraldada.
Esmalt ikka lepid raja kokku kõigi otsustavate osapooltega ja alles siis reklaamid välja.
Aga nagu korraldaja ise ühes oma blogipostituses tõdes - "kopp on ees"
Vbla mängis väsimus siin rolli.
Igatahes minu poolt siiski suur lugupidamine neile kes viitsivad korraldada.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Ma ei vaata siinkohal mitte niivõrd korraldaja, vaid hoopis teatud instantside poole, kes kooskõlastusi annavad. Teatavat taustainfot omades tundub, et need instantsid on natuke vinti üle keeramas oma muutuvate nõuetega, mis muudavad korraldajale elu keeruliseks (rohkem turvajaid, igasugu tõkkeid, raha kulu jne), kuid loodetavasti mitte vaimu murdvaks.hypnootik kirjutas:Üsna kummaline järjekord on raja planeerimisel olnud.
Esmalt ikka lepid raja kokku kõigi otsustavate osapooltega ja alles siis reklaamid välja...
Isiklikult loodan, et Mihkel oma meeskonnaga meid ka järgnevatel aastatel heade sõitudega rõõmustaks. Senise eest igal juhul
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
See teade võttis ikka ropendama küll. Oleks ma enne teadnud, et saab 3 ringi s.t. 3 korda nii palju tõuse võtta oleks ennast ammu pikale kirja pannud. See teeb sõidu tunduvalt lõbusamaks ja loodetavasti grupid lagunevad nagu Tallinna tänavad, siis ka ohutumaks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kuna pakutav toode on nüüdseks muutunud, siis ma loodan, et kõigil enne selle teate ilmumist reganuil on õigus osavõtust loobuda ning osalustasu tagasi saada. See on umbes sama kui Tõnis Mäe asemel esineks Sulo.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Head clubberslased, räägime asjadest avatud kaartidega ja nii nagu nad on. Esmalt aga sooviksin teie eelnevatele postitustele tuginedes lihtsalt akadeemilisest huvist küsida, et mis te arvate, mis selle viimase hetke muudatuse siis põhjustas?
a) Korraldaja saamatus?
b) Korraldaja laiskus ja passiivsus asjaajamisel?
c) Korraldaja pohhuiism?
d) Soov saada odavamalt läbi ning rämedalt pappi taskusse kühveldada?
e) Korraldaja kius osalejate vastu?
f) Oligi planeeritud teha sõit ringide peal. Osalejate juurde meelitamiseks tehti lihtsalt tünga?
Just eelnev mulje jääb hetkel foorumit lugedes.
Nüüd aga avatud kaartidest. Rajamuudatuse põhjustas asjaolu, et ei olnud mitte kusagilt leida vajalikul hulgal kutsetunnistusga regulleerijaid. Ühisteenused AS pani läbi häda välja kõigest 13 kutsetunnistusgea regulleerijat. Kuivõrd politsei võttis seisukoha, et ilma kutsetunnistuseta regulleerijaid enam ei tolereerita, siis oli ringide peal korraldamine ainus võimalus. Tekib küsimus, et kas varem siis ei teadnud, et regulleerijad vajavad kutsetunnistust?
Vastus - senimaani on Ühisteenused AS, kellega meil on pikaajaline koostöö, regulleerinud üritusi nii, et on mõned kutsetunnistusega regulleerijad, kes juhendavad kutsetunnistuseta regulleerijaid. Seda on tehtud appelleerides liiklusseaduse järgmisele pügalale:
///Perioodiliselt mittekorduva, kuni kolm ööpäeva kestva reguleerimisvajadusega ürituse või tegevuse korral, välja arvatud eriveose saatmine, on reguleerija ettevalmistamise õigus ka isikul, kes on saanud käesoleva paragrahvi lõikes 8 nimetatud koolitajalt reguleerija ettevalmistuse///
Reedel tuli aga päevavalgele tõsiasi, et nii siiski ei saa. Põhimõttelislet olen siinkohal tegelikult politseiga ühel meelel, et regulleerijate taset tuleb tõsta ja nii nagu senimaani enam edasi ei saa. Kas see üleminek aga just nii jõuline pidi just olema, on mõtte koht, sest kõigilt regulleerijatelt litsentsi nõudmine ei pane keerulisse olukorda mitte ainult Tabasalu Rattarallit vaid ka kõiki edaspidiseid spordiüritusi. Nende hulgas ka näiteks SEB Tallinna Maratoni, mis toimub nädala aja pärast ning kus on kokku väljas ca 250 regulleerijat. Eestis pole aga isegi kõikide firmade peale kokku sellist hulka aktiivseid kutsetunnistusega regulleerijaid.
Küsin teilt, mida oleksite teie teinud antud olukorras? Valikuid oli paraku ainult kaks: jätta võistlus ära või teha võistlus lühema trassi peal. Mida oleksite eelistanud?
Muideks - vägisi hakkab üleüldine trend nihkuma sinna suunda, et maanteevõistluste korraldamine kõiki seadusi ja nõudeid täites, mis on ainus jätkusuutlik võimalus, pole tänaste eelarvete juures edaspidi mõeldav. Et edasi liikuda, siis on tõenaoluslet kolm võimalust:
1) Vähendada võistlsute arvu ja keskenduda vähestele projektidele, mis potentsiaalslet kasvaksid suureks.
2) Viia võistlused Tallinnast kaugele ääremaale, kus teeriste on vähe ja turvamine lihtne
3) Korraldada üha enam võistlusi ringide peal, sest see aitab kärpida regulleerijate arvu ja maksumust. Isiklikult arvan, et võib-olla polegi see nii paha variant, sest ringide peal sõitmine avab rohkem võimalusi pealtvaatajatele ja võistlejate sõpradele-tuttavatele sõidu jälgimiseks.
PS! Loomaks ettekujutust nõuetekohase liikluskorralduse maksumusest, siis olgu näiteks toodud siin Tallinna Rahvasõit. Regulleerimisteenus läks Tallinna Rahvasõidul maksma ca 7000€. Selle raha eest oli väljas 100 regulleerijat, kes püüdsid anda oma parimat turvalisuse ja ladusa liikluse tagamisel. Paraku tookord mitte kõige õnnestunumalt.
Olgu selle looga kuidas on, ent Tabasalu Rattarallist sai lihtsalt näidisprotsess regulleerimisteenuse kvaliteedi tõstmisel. Ise-enesest on see ju positiivne, sest julgen väita, et tõepoolest tuleb homne Tabasali Rattaralli üks kõige kvaliteetsemalt regulleeritud võistlus. Esmakordselt on rattarallil kõik regulleerijad kutsetunnistusega!
a) Korraldaja saamatus?
b) Korraldaja laiskus ja passiivsus asjaajamisel?
c) Korraldaja pohhuiism?
d) Soov saada odavamalt läbi ning rämedalt pappi taskusse kühveldada?
e) Korraldaja kius osalejate vastu?
f) Oligi planeeritud teha sõit ringide peal. Osalejate juurde meelitamiseks tehti lihtsalt tünga?
Just eelnev mulje jääb hetkel foorumit lugedes.
Nüüd aga avatud kaartidest. Rajamuudatuse põhjustas asjaolu, et ei olnud mitte kusagilt leida vajalikul hulgal kutsetunnistusga regulleerijaid. Ühisteenused AS pani läbi häda välja kõigest 13 kutsetunnistusgea regulleerijat. Kuivõrd politsei võttis seisukoha, et ilma kutsetunnistuseta regulleerijaid enam ei tolereerita, siis oli ringide peal korraldamine ainus võimalus. Tekib küsimus, et kas varem siis ei teadnud, et regulleerijad vajavad kutsetunnistust?
Vastus - senimaani on Ühisteenused AS, kellega meil on pikaajaline koostöö, regulleerinud üritusi nii, et on mõned kutsetunnistusega regulleerijad, kes juhendavad kutsetunnistuseta regulleerijaid. Seda on tehtud appelleerides liiklusseaduse järgmisele pügalale:
///Perioodiliselt mittekorduva, kuni kolm ööpäeva kestva reguleerimisvajadusega ürituse või tegevuse korral, välja arvatud eriveose saatmine, on reguleerija ettevalmistamise õigus ka isikul, kes on saanud käesoleva paragrahvi lõikes 8 nimetatud koolitajalt reguleerija ettevalmistuse///
Reedel tuli aga päevavalgele tõsiasi, et nii siiski ei saa. Põhimõttelislet olen siinkohal tegelikult politseiga ühel meelel, et regulleerijate taset tuleb tõsta ja nii nagu senimaani enam edasi ei saa. Kas see üleminek aga just nii jõuline pidi just olema, on mõtte koht, sest kõigilt regulleerijatelt litsentsi nõudmine ei pane keerulisse olukorda mitte ainult Tabasalu Rattarallit vaid ka kõiki edaspidiseid spordiüritusi. Nende hulgas ka näiteks SEB Tallinna Maratoni, mis toimub nädala aja pärast ning kus on kokku väljas ca 250 regulleerijat. Eestis pole aga isegi kõikide firmade peale kokku sellist hulka aktiivseid kutsetunnistusega regulleerijaid.
Küsin teilt, mida oleksite teie teinud antud olukorras? Valikuid oli paraku ainult kaks: jätta võistlus ära või teha võistlus lühema trassi peal. Mida oleksite eelistanud?
Muideks - vägisi hakkab üleüldine trend nihkuma sinna suunda, et maanteevõistluste korraldamine kõiki seadusi ja nõudeid täites, mis on ainus jätkusuutlik võimalus, pole tänaste eelarvete juures edaspidi mõeldav. Et edasi liikuda, siis on tõenaoluslet kolm võimalust:
1) Vähendada võistlsute arvu ja keskenduda vähestele projektidele, mis potentsiaalslet kasvaksid suureks.
2) Viia võistlused Tallinnast kaugele ääremaale, kus teeriste on vähe ja turvamine lihtne
3) Korraldada üha enam võistlusi ringide peal, sest see aitab kärpida regulleerijate arvu ja maksumust. Isiklikult arvan, et võib-olla polegi see nii paha variant, sest ringide peal sõitmine avab rohkem võimalusi pealtvaatajatele ja võistlejate sõpradele-tuttavatele sõidu jälgimiseks.
PS! Loomaks ettekujutust nõuetekohase liikluskorralduse maksumusest, siis olgu näiteks toodud siin Tallinna Rahvasõit. Regulleerimisteenus läks Tallinna Rahvasõidul maksma ca 7000€. Selle raha eest oli väljas 100 regulleerijat, kes püüdsid anda oma parimat turvalisuse ja ladusa liikluse tagamisel. Paraku tookord mitte kõige õnnestunumalt.
Olgu selle looga kuidas on, ent Tabasalu Rattarallist sai lihtsalt näidisprotsess regulleerimisteenuse kvaliteedi tõstmisel. Ise-enesest on see ju positiivne, sest julgen väita, et tõepoolest tuleb homne Tabasali Rattaralli üks kõige kvaliteetsemalt regulleeritud võistlus. Esmakordselt on rattarallil kõik regulleerijad kutsetunnistusega!
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Mihkel täna öösel üldse magada on saanud? 4:49 - austus
Keegi loodetavasti ei arvanud siin, et ringide peale mingi nende a-f variantide pärast. Tarbijal aga ükskõik. Kui ikka jääb mulje, et Tõnis Mäe asemel tuleb Sulo, siis tahad raha tagasi. Isegi, kui see on sellepärast, et politsei Mäksi pokri pistis.
Teeks nii, et enne võistlust rohkem peksma ei hakkaks ja sõidame ära selle läbi aegade kõige paremini juhatatud võistluse Vaatame peale sõitu emotsioone.
Keegi loodetavasti ei arvanud siin, et ringide peale mingi nende a-f variantide pärast. Tarbijal aga ükskõik. Kui ikka jääb mulje, et Tõnis Mäe asemel tuleb Sulo, siis tahad raha tagasi. Isegi, kui see on sellepärast, et politsei Mäksi pokri pistis.
Teeks nii, et enne võistlust rohkem peksma ei hakkaks ja sõidame ära selle läbi aegade kõige paremini juhatatud võistluse Vaatame peale sõitu emotsioone.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Arvasin kohe, et ei saadud kokku piisaval hulgal vajaliku meeskonda. Lihtsalt politsei ja Ühisteenuste poolne totaalne mäda on, et sellest teatatakse alles päev varem, mis on ehe näide sellest, kuidas tegelikult omavaheline kommunikatsioon ei toimi või toimetatakse oma suva järgi arvestamata teiste osapooltega. Kui ma ei eksi, siis on Mihkli kapsaaeda ühisteenuste tõttu varemgi kive loobitud?
Mina, kõrvaltvaatajana, näen asja sedasi:
Mihkel kooskõlastab oma tegevuse erinevates asutustes: politsei, kiirabi, maanteeamet, linnavalitsus jne jne. Seejärel ostab Ühisteenustelt teenust, kes omakorda kooskõlastab oma tegevuse teatud asutustes (millegipärast arvan, et ka politseis?).
Talupojapoliitika ütleb selliste asjade käigu puhul, et suurima apsaka on teinud politsei, seejärel ÜT ja nende mõlemi tegevusetuse/ebaselge tegevuse tõttu kannatab teenuse tarbijana Mihkel ja ratturid... Loodame tulevikus asjade paremale sujumisele.
Ma tulin nüüd just alpimajast 8000 meetri kõrguselt, dopingukütid ajavad mind taga, kuigi näevad, et mul alles tilgutid küljes ripuvat - lasku rahus olla. Hetke pärast mannapuder ja vanaema valmistatud pannikoogid ja Tabasalu poole - TULD!
Mina, kõrvaltvaatajana, näen asja sedasi:
Mihkel kooskõlastab oma tegevuse erinevates asutustes: politsei, kiirabi, maanteeamet, linnavalitsus jne jne. Seejärel ostab Ühisteenustelt teenust, kes omakorda kooskõlastab oma tegevuse teatud asutustes (millegipärast arvan, et ka politseis?).
Talupojapoliitika ütleb selliste asjade käigu puhul, et suurima apsaka on teinud politsei, seejärel ÜT ja nende mõlemi tegevusetuse/ebaselge tegevuse tõttu kannatab teenuse tarbijana Mihkel ja ratturid... Loodame tulevikus asjade paremale sujumisele.
Ma tulin nüüd just alpimajast 8000 meetri kõrguselt, dopingukütid ajavad mind taga, kuigi näevad, et mul alles tilgutid küljes ripuvat - lasku rahus olla. Hetke pärast mannapuder ja vanaema valmistatud pannikoogid ja Tabasalu poole - TULD!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
mi.re kirjutas:Head clubberslased, räägime asjadest avatud kaartidega ja nii nagu nad on. Esmalt aga sooviksin teie eelnevatele postitustele tuginedes lihtsalt akadeemilisest huvist küsida, et mis te arvate, mis selle viimase hetke muudatuse siis põhjustas?
a) Korraldaja saamatus?
b) Korraldaja laiskus ja passiivsus asjaajamisel?
c) Korraldaja pohhuiism?
d) Soov saada odavamalt läbi ning rämedalt pappi taskusse kühveldada?
e) Korraldaja kius osalejate vastu?
f) Oligi planeeritud teha sõit ringide peal. Osalejate juurde meelitamiseks tehti lihtsalt tünga?
Mihkel ära heida meelt. See on paratamatu, et sõna võetakse, kui miski ei meeldi ja positiivne arvamus jäetakse väiksemasse ringkonda. Tänane muudatus on igati ok, paar põksugi sees!
Viimati muutis Oliver, 28. 08. 2011. 08:14, muudetud 1 kord.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Mina pooldan ka järgmisel aastal teha Tabasalu RR kolmel ringil.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Korraldajast sõltumatutel asjaoludel on teisigi üritusi muudetud või ära jäetud, ses osas pole ju midagi uut. Võtame kasvõi Granberrise kontsert Õllesummeril.
Need rattavõistluste korraldamise jamad hakkasid eskaleeruma Tallinna Rahvasõidust. Kahju on sellest, et praegune muudatus ilmus 1,5 päeva enne võistlust. Jääb mulje, et rattavõistlust ei korralda mitte korraldaja aga politsei ja ÜT - täna arvan, et luban nii, homme ütlen, et leian ainult 13 reguleerijat enama kui 100 km peale.
Need rattavõistluste korraldamise jamad hakkasid eskaleeruma Tallinna Rahvasõidust. Kahju on sellest, et praegune muudatus ilmus 1,5 päeva enne võistlust. Jääb mulje, et rattavõistlust ei korralda mitte korraldaja aga politsei ja ÜT - täna arvan, et luban nii, homme ütlen, et leian ainult 13 reguleerijat enama kui 100 km peale.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Vaatasin üldpingerida peale Võru etappi ja kas on mingi põhjus, miks sealt mitmed nimed puudu on? Ei leidnud ennast ega ka klubikaaslast Everit. Üldarvestuses peale Haapsalut oleme mõlemad olemas.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
käisin numbrit välja võtmas ja oludega tutvumas ... 50 meetrit enne finishijoont on 90 kraadine pööre paremale
muidu tõotab huvitav sõit tulla, ilm on ilus, kuid suhteliselt tuuline, tuul puhanguline ja Keila-Joa poole sõites vastu, ilmateate järgi pöördub tasapisi kagutuulest edelatuuleks
muidu tõotab huvitav sõit tulla, ilm on ilus, kuid suhteliselt tuuline, tuul puhanguline ja Keila-Joa poole sõites vastu, ilmateate järgi pöördub tasapisi kagutuulest edelatuuleks
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Minu reaalne väike kogemus pisikeste suusa ja rattaürituste korraldamisel kinnitab seda, et see tunnistus ei tee kellestki head reguleerijat. On inimesi, kellel ei ole mingit tunnistust ja nad on superreguleerijad ja on neid, kellel tunnistus ja keda ei saa isegi reguleerija abina hästi kasutada...mi.re kirjutas: Olgu selle looga kuidas on, ent Tabasalu Rattarallist sai lihtsalt näidisprotsess reguleerimisteenuse kvaliteedi tõstmisel. Ise-enesest on see ju positiivne, sest julgen väita, et tõepoolest tuleb homne Tabasali Rattaralli üks kõige kvaliteetsemalt reguleeritud võistlus. Esmakordselt on rattarallil kõik reguleerijad kutsetunnistusega!
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
See ei huvita ju politseid!gandalf kirjutas:Minu reaalne väike kogemus pisikeste suusa ja rattaürituste korraldamisel kinnitab seda, et see tunnistus ei tee kellestki head reguleerijat. On inimesi, kellel ei ole mingit tunnistust ja nad on superreguleerijad ja on neid, kellel tunnistus ja keda ei saa isegi reguleerija abina hästi kasutada...mi.re kirjutas: Olgu selle looga kuidas on, ent Tabasalu Rattarallist sai lihtsalt näidisprotsess reguleerimisteenuse kvaliteedi tõstmisel. Ise-enesest on see ju positiivne, sest julgen väita, et tõepoolest tuleb homne Tabasali Rattaralli üks kõige kvaliteetsemalt reguleeritud võistlus. Esmakordselt on rattarallil kõik reguleerijad kutsetunnistusega!
Aga tänase sõidu kohta ütleks seda et need kes sõita ei oska tuleks eraldi starti lükata. 2km jooksul pannakse maokaid nii et vähe pole. "Tänan" siinkohal seda jobu kes pundi vasakus ääres hakkas mingit autot kartma ja väänles rattapeal nagu akrobaat. Tänu temale olin kukkumise alumine vend ja saan nüüd ennast ja ratast ravida. Ahjaa ja tagumised võiks ka oma silmilahti hoida ja ettepoole vaadata mis toimub mitte kütta tagant täie pasaga selga.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Aitäh eeskujuliku võistluse eest.
Ringide sõitmine isegi täiesti sobis mulle, vaatamata eelarvamusele. Ei oska midagi ette heita.
Tulemuse poolest olen endiselt kuskil protkolli lõpuosas (3h12 näitab kompuuter ja 32.4kmh keskmist). Vahepeal sadas vihma, riided on kõik läbimärjad ja sopased. Klooga maanteel oli vastutuul maru kõva ja kui seal vahepeal üksi jäin, oli hirmus raske. Emotsioon on aga mega. Olen mõnusalt väsinud ja võistlusega väga rahul.
Kui Rattafestivali sõidul oli probleem sellega, et üheski TP-s ei saanud juua, siis seekord polnud mingeid probleeme. Sai joogid ilusti kätte ja janu kannatama ei pidanud.
Veelkord suur tänu korraldajatele ja ka teistele võistlejatele. Loodame, et see sari jätkub ka järgmisel aastal. Ma ei jõua ära oodata, millal saaks jälle MNT rattaga starti. Nüüd siis tuleb alustada jahti MTB rattale, et saaks ka järmise hooaja ootuses mõnel võistlusel käia ja jala soojas hoida...
Lugupidamisega,
Tarmo Sergo (nr. 324)
Ringide sõitmine isegi täiesti sobis mulle, vaatamata eelarvamusele. Ei oska midagi ette heita.
Tulemuse poolest olen endiselt kuskil protkolli lõpuosas (3h12 näitab kompuuter ja 32.4kmh keskmist). Vahepeal sadas vihma, riided on kõik läbimärjad ja sopased. Klooga maanteel oli vastutuul maru kõva ja kui seal vahepeal üksi jäin, oli hirmus raske. Emotsioon on aga mega. Olen mõnusalt väsinud ja võistlusega väga rahul.
Kui Rattafestivali sõidul oli probleem sellega, et üheski TP-s ei saanud juua, siis seekord polnud mingeid probleeme. Sai joogid ilusti kätte ja janu kannatama ei pidanud.
Veelkord suur tänu korraldajatele ja ka teistele võistlejatele. Loodame, et see sari jätkub ka järgmisel aastal. Ma ei jõua ära oodata, millal saaks jälle MNT rattaga starti. Nüüd siis tuleb alustada jahti MTB rattale, et saaks ka järmise hooaja ootuses mõnel võistlusel käia ja jala soojas hoida...
Lugupidamisega,
Tarmo Sergo (nr. 324)
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Tegelikult täitsa ok võistlus kokkuvõttes. Ma vist veidi keerasin vindi üle trassimuudatuste kirumisega. Võib öelda, et politsei ja maanteeamet loobivad rahvaspordile kaikaid kodaratesse. Seal Madise-Padise lõigul oleks tahtnud võidu sõita, minu arust üks parimaid teid rattasõiduks Harjumaal.
Alguses oli stardigruppidega väike segadus. Teisel ja kolmandal ringil kuulusin grupetto tööloomade hulka, oma imestuseks sain hakkama küll. Kui ikka kõvasti tööd teha on lõpus ka emotsioon hoopis teine, soovitan soojalt. Kõige edevam jõu ja ilu number oli grupi lõpust söömast tormata vahet kinni vedama, mille seltsimehed tirrilaskjad grupi esimeses pooles sisse lasid. Lõpus lasin grupi paarkend meetrit eest ära ja õieti tegin - kaks "sprinterit" panid finishi kurvis külje maha. 3-tunnise sõiduaja juures sellistes oludes finishit teha on nagu tobe. Ei tea kuidas peagrupil seal lõpukurvis läks?
Alguses oli stardigruppidega väike segadus. Teisel ja kolmandal ringil kuulusin grupetto tööloomade hulka, oma imestuseks sain hakkama küll. Kui ikka kõvasti tööd teha on lõpus ka emotsioon hoopis teine, soovitan soojalt. Kõige edevam jõu ja ilu number oli grupi lõpust söömast tormata vahet kinni vedama, mille seltsimehed tirrilaskjad grupi esimeses pooles sisse lasid. Lõpus lasin grupi paarkend meetrit eest ära ja õieti tegin - kaks "sprinterit" panid finishi kurvis külje maha. 3-tunnise sõiduaja juures sellistes oludes finishit teha on nagu tobe. Ei tea kuidas peagrupil seal lõpukurvis läks?
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Rahvas nägi seda kukkumist ja no kõigil tekkis küsimus et milleks? Oleks võinud lihtsalt oma päeva ilusti õhtusse viia aga ei.Prommar kirjutas:kaks "sprinterit" panid finishi kurvis külje maha. 3-tunnise sõiduaja juures sellistes oludes finishit teha on nagu tobe. Ei tea kuidas peagrupil seal lõpukurvis läks?
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Selle aasta 1 pikemaid võidusõite. Start anti suvel, finiš oli sügisel.
Tulemused.
Tänud Mihklile ja Aivole, kes vaatamata korraldamise keerukusele maanteesõitude korraldamise oma südameasjaks on võtnud. LAske samas vaimus edasi.
Tulemused.
Tänud Mihklile ja Aivole, kes vaatamata korraldamise keerukusele maanteesõitude korraldamise oma südameasjaks on võtnud. LAske samas vaimus edasi.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Swedbank saatis välja erakorralise teadaande - esimest korda maailma ajaloos muutsid sündmused Eestis maailmaturu hindasid. Nimelt kohe peale Tabasalu Rattarallit langes süsiniku kokkuostuhind poole võrra. Teisena märkisid pankurid ära, et Eesti majandus võib pöörduda uuele tõusule tänu oodatavatele suurtellimustele rattariiete valmistamise sektoris. Pole ju paha?!
Tänud kõigile korraldajatele ja osalejatele, eriti lõbus oli koos atakkida (Vaderi sõnavara) ja kägarasse panna ja finishisse veereda koos Kaido "Oku" Oruga.
Tänud kõigile korraldajatele ja osalejatele, eriti lõbus oli koos atakkida (Vaderi sõnavara) ja kägarasse panna ja finishisse veereda koos Kaido "Oku" Oruga.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kui suured kukkumised olid? Murastes ma nägin kahte esimesel ringil, selleks ajaks kui ma sinnani jõudsin sebis seal kaks-kolm võistlejat veel. Teises oli vist ka üks tõsisem vigastus.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
pikal distantsil ligi 70 katkestajat - kindlasti oli tehnilisi probleeme ja kukkumisi, aga paljud vist keerasid ka ilma tõttu boksi? päris kindel ei ole, aga kolmandale ringile minnes Rannamõisas kuivas seltskond selja taga kokku veidi
ma olen vist masohhist, sest minu jaoks rasked tingimused lisavad sõidule vürtsi ... ja ei olnud see vihm nii hull midagi
intsidendid autodega - Vääna-Jõesuusse laskumisel keeras valge kaubik laskuva grupi nina eest läbi, esimesed mehed puutusid kergelt pidureid, Vääna-Viti ristmiku eel kimas punane Suzuki Baleno rattureist mööda ja tegi vasakpöörde samasse suunda, kuhu grupp pööras, jäi aga siis kohe keset teed seisma ja reguleerija käest midagi küsima, kuna samas kohas seisid vastassuunavööndis reguleerija poolt grupi läbilaskmiseks peatatud autod, siis grupp pidi hoogsalt põikama, et tee keskelt autode vahelt läbi pääseda
ma olen vist masohhist, sest minu jaoks rasked tingimused lisavad sõidule vürtsi ... ja ei olnud see vihm nii hull midagi
intsidendid autodega - Vääna-Jõesuusse laskumisel keeras valge kaubik laskuva grupi nina eest läbi, esimesed mehed puutusid kergelt pidureid, Vääna-Viti ristmiku eel kimas punane Suzuki Baleno rattureist mööda ja tegi vasakpöörde samasse suunda, kuhu grupp pööras, jäi aga siis kohe keset teed seisma ja reguleerija käest midagi küsima, kuna samas kohas seisid vastassuunavööndis reguleerija poolt grupi läbilaskmiseks peatatud autod, siis grupp pidi hoogsalt põikama, et tee keskelt autode vahelt läbi pääseda
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Ma nägin 2:45 pundis vähemalt 5 suuremat kukkumist, neist 3 esimese 5 km jooksul. Äkki tehti lõpukurvis ka, ei tea
Isiklikult tahaks Mihklit tänada suurepärase võistlusaasta eest ja jaksu ning tahet ka järgmisteks hooaegadeks. Eks nii mõndagi muutub, aga loodetavasti ainult paremuse poole Kui mõned erandid välja arvata, siis on kaasvõistlejad ka tunduvalt sirgjoonelisemaks ja viisakamaks muutunud. Mõni ei saa küll aru, kui ma õiendan nendega prahi mahaloopimise pärast, aga sinna vist ei saa midagi parata ...
Isiklikult tahaks Mihklit tänada suurepärase võistlusaasta eest ja jaksu ning tahet ka järgmisteks hooaegadeks. Eks nii mõndagi muutub, aga loodetavasti ainult paremuse poole Kui mõned erandid välja arvata, siis on kaasvõistlejad ka tunduvalt sirgjoonelisemaks ja viisakamaks muutunud. Mõni ei saa küll aru, kui ma õiendan nendega prahi mahaloopimise pärast, aga sinna vist ei saa midagi parata ...
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Ka nii võib maanteevõistlust lõpetada
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 467
- Liitunud: 05. 04. 2007. 13:43
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Sellise ilmaga ja 1.5 km enne finishit alla tuult ja mäge, sisuliselt puuduvate piduritega pole vahet vaatad sa ettepoole või mitte. Olin ise ka seal pundis ja nägin mõlemeid kukkumisi, isegi enam keegi oli juba minul pidurilihgil lausa rippumas, kuid suutsin siiski mitte kukkuda, aga rattad all libisesid nagu jääl, imevärk et püsti jäin, asfaldi maik juba suus oli.kristjan07 kirjutas: Ahjaa ja tagumised võiks ka oma silmilahti hoida ja ettepoole vaadata mis toimub mitte kütta tagant täie pasaga selga.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Mis selles ilmas siis nii väga erilist oli, esimest korda vihmaga sõit või? Nt eelmisel nädalavahetusel Võrus oli veel hullem ja ei sõidetud selga? Kui pidurid "puuduvad", siis ei ole nähtavasti ratas töökorras või on juht kogenematu, või mõlemad.Tervisesportlane kirjutas:Sellise ilmaga ja 1.5 km enne finishit alla tuult ja mäge, sisuliselt puuduvate piduritega pole vahet vaatad sa ettepoole või mitte...kristjan07 kirjutas: Ahjaa ja tagumised võiks ka oma silmilahti hoida ja ettepoole vaadata mis toimub mitte kütta tagant täie pasaga selga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Eks kui sõit on ohtlikum(paratamatult on see vihmaga nii -ole kui vilunud tahes) siis tekib natukene närvilisem õhkkond.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
sama siin. Ei tekkinud isegi sellist mõtet, et katkestaks. Isegi mitte siis, kui Klooga maanteel pidin kaks korda üksi tuule ja vihmaga maadlema.Henno kirjutas:pikal distantsil ligi 70 katkestajat - kindlasti oli tehnilisi probleeme ja kukkumisi, aga paljud vist keerasid ka ilma tõttu boksi? päris kindel ei ole, aga kolmandale ringile minnes Rannamõisas kuivas seltskond selja taga kokku veidi
ma olen vist masohhist, sest minu jaoks rasked tingimused lisavad sõidule vürtsi ... ja ei olnud see vihm nii hull midagi
Esimest korda jäin seal üksi teisel ringil, kui ei kannatanud tuult ja grupi tempot enam ära.
Teist korda jäin üksi kolmandal ringil, kui hakkasin prille ette panema, sileda asfaldi peal lihtsalt ei kannatanud ilma prillita tagarattas sõita, silmi polnud võimalik väga lahti hoida, sodi lendas mõnuga silma. Juhtus aga nii, et andsin väikse kõksu kompuutrile ja minema ta lendaski. Nii sihikindel ma ka polnud, et €100 maksvat kompuutrit korstnasse kirjutada ja jäin seisma, et see üles korjata. Kui liikuma sain, nägin suurema osa ajast gruppi eespool, kuid vaatamata minu meeleheitlikele pingutustele ei jõudnud neile lähemale. Kangutamine kestis kuni Keila-joani, siis lõin käega ja tegin TP-s väikse peatuse, täitsin joogipudeli ja hammustasin head-paremat kõrvale. Selle seisu ajaga jõudsin üks teine väike grupp sinna ja nendega koos sai ilusti lõpuni tuldud.
See konkreetne juhtum jäi ka mulle meelde. Õnneks lahenes olukord positiivselt. Huvitav, mis toimub nende inimeste peas, kes arvavad, et täiesti ok on keset teed lihtsalt järsku seisma jääda? Vahet polgi, kas taga on ratturid või mõni teine auto, ebanormaalne on see igal juhul.Henno kirjutas: Vääna-Viti ristmiku eel kimas punane Suzuki Baleno rattureist mööda ja tegi vasakpöörde samasse suunda, kuhu grupp pööras, jäi aga siis kohe keset teed seisma ja reguleerija käest midagi küsima...
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
me olime samas grupis, korjasime Su Keila-Joa toitlustuspunktist üles, mina vedasin gruppi ja võtsin igaks juhuks pööret ettevaatlikult ning sain sellest Suzukist mööda probleemideta, aga tagumised vist tulid veidi uljama kaarega ja ropendamist oli kuuldaserxx kirjutas:See konkreetne juhtum jäi ka mulle meelde. Õnneks lahenes olukord positiivselt. Huvitav, mis toimub nende inimeste peas, kes arvavad, et täiesti ok on keset teed lihtsalt järsku seisma jääda? Vahet polgi, kas taga on ratturid või mõni teine auto, ebanormaalne on see igal juhul.Henno kirjutas: Vääna-Viti ristmiku eel kimas punane Suzuki Baleno rattureist mööda ja tegi vasakpöörde samasse suunda, kuhu grupp pööras, jäi aga siis kohe keset teed seisma ja reguleerija käest midagi küsima...
1 Rannamõisa kiriku juures sõitu vaadanud fänn teadis rääkida, et kui reguleerija sulges Rannamõisa tee järjekordse ratturite läbi laskmiseks, siis olla 1 kastiauto signaalitama kukkunud ja fännid olid veidi häält tõstnud sellise ülbuse peale
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Mõelge nüüd natukene reaalselt ka. Kui oled vähegi maanteerattaga trenni teinud/võistlustel sõitnud, peaksid teadma, et kui on äkkpidurdus (nt. kukkumine, millesse sisse sõitu pole võimalik vältida) siis ERITI MÄRJAL asfaldil esi- ja tagupidur blokkis sa kaua püsti ei püsi. Rohkem on pundis sõites, kus kiirused enne finishit ongi juba niivõrd suured, asi rohkem kinni reageerimisvõimes. Pole vahet, kas sa avastad, et finishieelsel kiirusel, no ütleme 45 - 50 km/h eesolev seltsimees tahab ennast külili visata, siis ega sa selle vältimiseks suurt midagi teha ei saa, eriti vihmaga kui pidurdusmaa on pikem ja ratas ebastabiilsem ERITI äkilistel pidurdustel ja manöövritel.Mati kirjutas:Mis selles ilmas siis nii väga erilist oli, esimest korda vihmaga sõit või? Nt eelmisel nädalavahetusel Võrus oli veel hullem ja ei sõidetud selga? Kui pidurid "puuduvad", siis ei ole nähtavasti ratas töökorras või on juht kogenematu, või mõlemad.Tervisesportlane kirjutas:Sellise ilmaga ja 1.5 km enne finishit alla tuult ja mäge, sisuliselt puuduvate piduritega pole vahet vaatad sa ettepoole või mitte...kristjan07 kirjutas: Ahjaa ja tagumised võiks ka oma silmilahti hoida ja ettepoole vaadata mis toimub mitte kütta tagant täie pasaga selga.
Vahest tuleb ka telekast rattavõistluste vaatamine kasuks, saab vähemalt veidigi aimu kuidas punt ohtlikkes olukordades käitub ning kas neid siis saab või ei saa ise vältida, ei ole alati kinni sinus endas.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Olin ka Suzuki intsidendi tunnistajaks ja tuleb välja, et ka ropendajaks . Kuna pidurid mu rattal pmst. puudusid (tagumine ei töötanud hästi juba sõidu alguses ja esipiduri timmisin sõidu jooksul nii lahti, kui võimalik, sest esijooks hakkas vastu käima) pidin pidurdamise asemel mööda saama nii autost, kui vedajast (Henno vist vedas) ja seda nii, et tagumised minu pärast kuhugi otsa ei sõidaks. Midagi üliohtlikku polnud, aga ehmatas ikka. Õigel hetkel ma lihtsalt otsustasin autojuhile aknast sisse öelda, mida ma temast arvan (ei olnud seal midagi väga roppu)
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Küsime siis otse - kas on vaja kuskil marginaalsete kohtade peal ohtlikes oludes tõmmelda 1,5 km enne lõppu? Kui on ohtlikud olud, siis tark hoiab end tagasi ja laseb kärsitutel end lõhkuda Oma uljusest ja alalhoidmatusest süüdistada ilma jne on IMHO veits kahvatu.
Viimasel ajal maanteevõistlustel käies hakkas juba tekkima tunne, et asi toimib, aga tunne oli vist ennatlik. Sellist mürgeldamist nagu seekord pole vist ammu enam toimunud. Kui kõik jutud kokku panna siis kahvatub ka TRR.
Viimasel ajal maanteevõistlustel käies hakkas juba tekkima tunne, et asi toimib, aga tunne oli vist ennatlik. Sellist mürgeldamist nagu seekord pole vist ammu enam toimunud. Kui kõik jutud kokku panna siis kahvatub ka TRR.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
ega ma tegelikult ei kuulnud mis Sa täpselt ütlesid, aga ilmselgelt ei olnud tegu sõbraliku komplimendigaKai.sa kirjutas:Olin ka Suzuki intsidendi tunnistajaks ja tuleb välja, et ka ropendajaks . Kuna pidurid mu rattal pmst. puudusid (tagumine ei töötanud hästi juba sõidu alguses ja esipiduri timmisin sõidu jooksul nii lahti, kui võimalik, sest esijooks hakkas vastu käima) pidin pidurdamise asemel mööda saama nii autost, kui vedajast (Henno vist vedas) ja seda nii, et tagumised minu pärast kuhugi otsa ei sõidaks. Midagi üliohtlikku polnud, aga ehmatas ikka. Õigel hetkel ma lihtsalt otsustasin autojuhile aknast sisse öelda, mida ma temast arvan (ei olnud seal midagi väga roppu)
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kusjuures täiesti õige jutt, minu kaotus võitjale, 1 tund, oli just tingitud sellistest asjadest, 5 km peale starti, täiesti sirgel ja laial teel avastasin enda ees kolm tüüpi pikutamas, asi lõppes minu jaoks õnneks ainult rehvi vahetusega aga ühest tüüpist sõitsin küll konkreetselt üle. TRRil polnud ka niipalju kukkumisi kui eile oli.Mati kirjutas:Küsime siis otse - kas on vaja kuskil marginaalsete kohtade peal ohtlikes oludes tõmmelda 1,5 km enne lõppu? Kui on ohtlikud olud, siis tark hoiab end tagasi ja laseb kärsitutel end lõhkuda Oma uljusest ja alalhoidmatusest süüdistada ilma jne on IMHO veits kahvatu.
Viimasel ajal maanteevõistlustel käies hakkas juba tekkima tunne, et asi toimib, aga tunne oli vist ennatlik. Sellist mürgeldamist nagu seekord pole vist ammu enam toimunud. Kui kõik jutud kokku panna siis kahvatub ka TRR.
Peab ikka nüüd talvel kõvesti trenni tegema, et jõuaks eesimeses grupis sõita seal võibolla vähe ohutum.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
No meie pundi 2 viimast pauku olid minumeelest küll tagant ettetrügijate põhjustatud. Üks oli enne pööret, kus suure hooga taganttulijad pidid märjal asfaldil kõvasti pidurdama ja see tõmbas neist mingi 6-7 pikali, teine pauk 5km enne lõppu juhtus ka hetkel, kui värsked oinad hakkasid kõik ette minema. Mõne sõidustiil on ka muidugi vastav, diagonaalis üle "mitme rea".
Tavaliselt on sellistel puhkudel kannatajateks just need, kes sõidavad rahulikult pundi sees või taga ning ei tõmble 150nda koha pärast.
Lisaks: kõik kukkumised toimusid siis, kui vihma ei sadanud (okei, tee oli veel märg küll). Pea olematu nähtavusega suutsid küll kõik grupis ohutult sõita.
Tavaliselt on sellistel puhkudel kannatajateks just need, kes sõidavad rahulikult pundi sees või taga ning ei tõmble 150nda koha pärast.
Lisaks: kõik kukkumised toimusid siis, kui vihma ei sadanud (okei, tee oli veel märg küll). Pea olematu nähtavusega suutsid küll kõik grupis ohutult sõita.
Viimati muutis erkki, 29. 08. 2011. 12:01, muudetud 1 kord.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Algajana olen pärast neljandat võistlust veendunud, et lisaks musklile on vaja olla strateeg.PaulSmith kirjutas:Kusjuures täiesti õige jutt, minu kaotus võitjale, 1 tund, oli just tingitud sellistest asjadest, 5 km peale starti, täiesti sirgel ja laial teel avastasin enda ees kolm tüüpi pikutamas, asi lõppes minu jaoks õnneks ainult rehvi vahetusega aga ühest tüüpist sõitsin küll konkreetselt üle. TRRil polnud ka niipalju kukkumisi kui eile oli.
Peab ikka nüüd talvel kõvesti trenni tegema, et jõuaks eesimeses grupis sõita seal võibolla vähe ohutum.
Niisama punnitades ei jõua kaugele.
Näiteks hoides TRR finišis grupist ette ja väljapoole pääsesin massikolarist.
Sama taktika Tabasalus stardis andis vastupidise tulemuse - vasakul vastutuules sõites kustutasin ennast algusega nii ära, et pidin pärast 10km üksi sõitma kuna vajusin keila-joal teisest grupist välja.
Siiski eelistan süüdistada kehvades tulemustes ja kukkumistes ainult ennast
Sest märksa kergem ja tulemusrikkam on arendada ennast kui muuta teisi.
Üks asi mis hämmastab endiselt on grupis tagant kostvad hõiked vedajatele - hoidke keskele, et me saaks tuules püsida.???
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Väga õige. Koostööd tehes on ju punt kiirem, või mis? Iseasi on siis kui eesotsas keegi attakkida tahab, ning tagumised maha raputada.hypnootik kirjutas:Üks asi mis hämmastab endiselt on grupis tagant kostvad hõiked vedajatele - hoidke keskele, et me saaks tuules püsida.???
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Absoluutselt nõus. Seda kisa aga ei ootaks neilt kes kordagi tööd ei teeUrmasL kirjutas:Väga õige. Koostööd tehes on ju punt kiirem, või mis? Iseasi on siis kui eesotsas keegi attakkida tahab, ning tagumised maha raputada.hypnootik kirjutas:Üks asi mis hämmastab endiselt on grupis tagant kostvad hõiked vedajatele - hoidke keskele, et me saaks tuules püsida.???
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
OT. Läheb jälle grupisõidu teooriasse. Kõvema tuule ja suurema kiiruse juures, ei saa vedaja tihti ise päris täpselt aru kus suunast tuul peale tuleb. Seega on tagumiste hõiked täiesti omal kohal.hypnootik kirjutas: Absoluutselt nõus. Seda kisa aga ei ootaks neilt kes kordagi tööd ei tee
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Ise küll suuremat tõmblemist tagant ettepoole trügimist lõpus ei täheldanud. Vähemalt mitte rohkem kui esimestel ringidel. Väänas pöördel toimunud paugu põhjustajaks oli mu kõrval sõitnud rattur kellel ratas lihtsalt alt ära läks ja eks siis tagapool sõitjad pidid seetõttu blokki panema. Kusjuures rahulikult läks kurvi ja ei kallutanud ka peaaegu üldse. Asfalt oli selles kohas pigine ka muidugi ja märjaga ilmselt üsnagi libe. Aga ju siis olid kehva pidamisega kummid all ja võib-olla oli mõni õlilaik ka teel.erkki kirjutas:No meie pundi 2 viimast pauku olid minumeelest küll tagant ettetrügijate põhjustatud. Üks oli enne pööret, kus suure hooga taganttulijad pidid märjal asfaldil kõvasti pidurdama ja see tõmbas neist mingi 6-7 pikali, teine pauk 5km enne lõppu juhtus ka hetkel, kui värsked oinad hakkasid kõik ette minema.
5km enne lõppu toimunud pauku ei näinud nii täpselt. Järsku nägin, et üks rattur hakkas eespool vänderdama ning lõpuks kaotas tasakaalu ning käis maoli tõmmates veel paar ratturit kaasa.
Isiklikult häiris selles grupis ainult ühe ratturi liigutused kes raskemates kohtades sadulas püsti hüppas ja kukkus väntama sedasi, et ratas pool meetrit ühele-teisele poole käis. Üritasin siis lihtsalt eemale hoida.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Kukkumised grupisõitudes on olnud ja jäävad selle ala tunnuseks paraku. Eilegi oli cyclingnewsis artikkel, kus ratturid kirusid korraldajat, et rada liiga ohtlik, samu jutte teame Girolt ja Tourilt sellest aastast, seega kui profid ei suuda ilmastikuoludest ja muudest takistustest üle olla, siis kuidas saamegi eeldada, et harrastajad suudavad. Mõnel on hing paelaga kaelas, et grupis ära sitsida ja sealt ei anna isegi oodata oskuslikku rattakäsitlemist ja energiat raiskavat manööverdamis viisakust. Nii see paraku on. Kuidagi on välja kujunenud sõidud, kuhu tuleb kohale kergelt treenitum ja kultuursem kontingent ( EMV; Lauri Aus GP, kunagine EOS händikäp Nõmmel – ja ausalt ega muid väga ei teagi) ja neil on grupis sõitmine keskmisest ohutum.
See ei ole mingi tõde vaid lihtsalt selline tunne, mis mul seoses maantee ürituste ja järelkajaga on tekkinud. Kuigi ise armastan maanteed kordades rohkem kui maastikku ( treeningud 100% vs 0% vastu) siis võistlemiseks olen valinud kuldse kesktee, ehk maantee tüüpi maastikurattasarja – Elion cup võrdlemisi ohutu, saab nautida kiirust ja kukkumised kui ongi siis need ei lõppe väga valusalt üldjuhul.
Miks maanteel kukutakse? Arvan, et seetõttu, et ikkagi on liiga suur hulk eri tasemega rattureid koos – on neid kus uhkustavad lausa, et alles 300km sõidetud kui kõrval on 10k täis saanud mees. Näiteks Tallinna rattarallil tuli kilomeetritel 40-80 ausaltöeldes uni peale kui ma väsisin ees jooksikute gruppide püüdmisest ja läksin ka taha loksuma, ehk et pea igaühele jõukohane kes vändata mõsitab. Grupi sees sõita 40-45km/h on pea olematu koormus, 2 pööret ja tirr.. ning siis vaatadki vasakule ja paremale ja mõistad, et ime pole mitte, et kukutakse vaid, et ei kukuta.. ja siis käib kõmaki!
Oma jutu kokkuvõtteks tahaks öelda, et suurepärane, et maantee võistluseid on tulnud juurde ja inimstel varustus ja vastupidavus paranevad kuid minu jaoks suured massid rahvasportlasi maantee sõitude stardinmikerijas ei tekita mingisugust positiivset tunnet. Grupisõit, suured kiirused ja heitlikud ilmaolud – see ei ole massisport vai massimõrv :S igal suureks paisutatud toredusel on oma varjupool paraku.
Kirjutasin siia kuna tunnen, et mina kui maantee hingega rattur, võlgnen Mihklile ühe vabanduse, miks terve hooaja poppi tegin
See ei ole mingi tõde vaid lihtsalt selline tunne, mis mul seoses maantee ürituste ja järelkajaga on tekkinud. Kuigi ise armastan maanteed kordades rohkem kui maastikku ( treeningud 100% vs 0% vastu) siis võistlemiseks olen valinud kuldse kesktee, ehk maantee tüüpi maastikurattasarja – Elion cup võrdlemisi ohutu, saab nautida kiirust ja kukkumised kui ongi siis need ei lõppe väga valusalt üldjuhul.
Miks maanteel kukutakse? Arvan, et seetõttu, et ikkagi on liiga suur hulk eri tasemega rattureid koos – on neid kus uhkustavad lausa, et alles 300km sõidetud kui kõrval on 10k täis saanud mees. Näiteks Tallinna rattarallil tuli kilomeetritel 40-80 ausaltöeldes uni peale kui ma väsisin ees jooksikute gruppide püüdmisest ja läksin ka taha loksuma, ehk et pea igaühele jõukohane kes vändata mõsitab. Grupi sees sõita 40-45km/h on pea olematu koormus, 2 pööret ja tirr.. ning siis vaatadki vasakule ja paremale ja mõistad, et ime pole mitte, et kukutakse vaid, et ei kukuta.. ja siis käib kõmaki!
Oma jutu kokkuvõtteks tahaks öelda, et suurepärane, et maantee võistluseid on tulnud juurde ja inimstel varustus ja vastupidavus paranevad kuid minu jaoks suured massid rahvasportlasi maantee sõitude stardinmikerijas ei tekita mingisugust positiivset tunnet. Grupisõit, suured kiirused ja heitlikud ilmaolud – see ei ole massisport vai massimõrv :S igal suureks paisutatud toredusel on oma varjupool paraku.
Kirjutasin siia kuna tunnen, et mina kui maantee hingega rattur, võlgnen Mihklile ühe vabanduse, miks terve hooaja poppi tegin
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Filter Maanteekarikasari 2011
Mõtteid mehelt kes sel aastal ei osalenud ( ) :
1) paljude õnnetuste põhjuseks on võiduhimu mis teeb silmist pimedaks. Siin aitaks eraldi klasside sisseviimine ja sellest lähtuvalt stardiaegade nihutamine - näiteks kogenud hundid enne tsainikuid nii 10 minutit? Kui ajavõtt kiibiga, siis on peale paari head sõitu võimalik ümberkvalifitseeruda kõrgemasse stardigruppi. Ka suurtel rahvusvahelistel rattasõitudel (ning suusatades) lastakse inimesi gruppidena rajale. Ega siis H100 miilidistantsile kah ilma eelneva kvalifitseerimiseta ei saa.
2) Tekitada mõned sellised rahvasõidud, kus põhimõtteliselt lõpujärjestust ei avaldata. Igaüks saab internetist näha oma aega. Näiteks Amstel Gold Tourversie stiilis, kus eri distantsidel on stardiks ajavahemik, mille jooksul pead startima. Aeg läheb lahti ja kinni elektrooniliselt individuaalselt joont ületades. Ajavahemik on arvestatud nii, et mingiks kellaajaks saab teed ratturitest vabaks.
3) osalejate sõidutehnilised oskused. Siin aitaks kaasa mõnes telekanalis tehtav kevadine õpetlik sari a'la "kuue-nädalaga-triatlonile". Maanteerattaid müüvad poed saaks aidata sponsorlusega.
4) rataste tehniline korrashoid enne võistlust. Ei oska hetkel soovitust anda... . Mõtlema paneb kommentaar eespoolt Kai.sa-lt "...Kuna pidurid mu rattal pmst. puudusid (tagumine ei töötanud hästi juba sõidu alguses ja esipiduri timmisin sõidu jooksul nii lahti, kui võimalik, sest esijooks hakkas vastu käima) ..." . Prooviks võrrelda - läksin linnavahele autoga sõitma, kuid et pidurid jupsisid, siis võtsin üldse voolikud lahti ...
Loodan, et keegi ei võta asja isiklikult.
Ette tänades Mart2
1) paljude õnnetuste põhjuseks on võiduhimu mis teeb silmist pimedaks. Siin aitaks eraldi klasside sisseviimine ja sellest lähtuvalt stardiaegade nihutamine - näiteks kogenud hundid enne tsainikuid nii 10 minutit? Kui ajavõtt kiibiga, siis on peale paari head sõitu võimalik ümberkvalifitseeruda kõrgemasse stardigruppi. Ka suurtel rahvusvahelistel rattasõitudel (ning suusatades) lastakse inimesi gruppidena rajale. Ega siis H100 miilidistantsile kah ilma eelneva kvalifitseerimiseta ei saa.
2) Tekitada mõned sellised rahvasõidud, kus põhimõtteliselt lõpujärjestust ei avaldata. Igaüks saab internetist näha oma aega. Näiteks Amstel Gold Tourversie stiilis, kus eri distantsidel on stardiks ajavahemik, mille jooksul pead startima. Aeg läheb lahti ja kinni elektrooniliselt individuaalselt joont ületades. Ajavahemik on arvestatud nii, et mingiks kellaajaks saab teed ratturitest vabaks.
3) osalejate sõidutehnilised oskused. Siin aitaks kaasa mõnes telekanalis tehtav kevadine õpetlik sari a'la "kuue-nädalaga-triatlonile". Maanteerattaid müüvad poed saaks aidata sponsorlusega.
4) rataste tehniline korrashoid enne võistlust. Ei oska hetkel soovitust anda... . Mõtlema paneb kommentaar eespoolt Kai.sa-lt "...Kuna pidurid mu rattal pmst. puudusid (tagumine ei töötanud hästi juba sõidu alguses ja esipiduri timmisin sõidu jooksul nii lahti, kui võimalik, sest esijooks hakkas vastu käima) ..." . Prooviks võrrelda - läksin linnavahele autoga sõitma, kuid et pidurid jupsisid, siis võtsin üldse voolikud lahti ...
Loodan, et keegi ei võta asja isiklikult.
Ette tänades Mart2
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...