BIKE ADVENTURE 2003
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
kaarti oskan lugeda ja kompass on olemas. Kes paariliseks tuleb ?
Autot ja katuseraami pole.
.... zzzzz .... zzzzz ....
Kaaslane ja muu vajaminev olemas.
Regatud.
Loodetavasti polnud veel hilja
näidiskaart
http://www.arvutid.ee/tarmo/eol/cgi/kaart/2003034.gif
ajab igatahes hamba verele )))
Autot ja katuseraami pole.
.... zzzzz .... zzzzz ....
Kaaslane ja muu vajaminev olemas.
Regatud.
Loodetavasti polnud veel hilja
näidiskaart
http://www.arvutid.ee/tarmo/eol/cgi/kaart/2003034.gif
ajab igatahes hamba verele )))
Viimati muutis Andrus K, 16. 10. 2003. 14:37, kokku muudetud 2 korda .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Pluss pooled : ratas olemas, sõitagi jõuan, kohalegi jõuaks ja vajadusel tooks paarilise kah kohale (Tallinnast)
Miinus pooled : kompassi pole, orienteerunud pole, kaardi alust rattale pole
Selliste näitajatega rattaorienteerumisele tulla Aga proovida tahaks küll Nii et, kui keegi kompanjoni ei leia...pakuks ennast välja.
Miinus pooled : kompassi pole, orienteerunud pole, kaardi alust rattale pole
Selliste näitajatega rattaorienteerumisele tulla Aga proovida tahaks küll Nii et, kui keegi kompanjoni ei leia...pakuks ennast välja.
Lohutuseks nendele, kes varem orienteerunud ei ole, et parem ongi. Ei teki tungi "nurkade" õgvendamiseks metsasihte ja kraave kasutada vaid ikka mööda kindlat rada. Olgu öeldud, et kindlal rajal saab rattaga palju kiiremini edasi, võrreldes siis shortcut'ide tegemisega.
Hullem on nendel vendadel, kel orienteerumiskogemus jooksudistantsidelt pärit on ning hiljem ratta selga roninud - nemad kasutaksid just jooksukogemusele tuginedes lõikamist ning pärast vannuvad tulist kurja kui kaardil nii ilus sirge siht tegelikkuses rattaga läbimatu on
Ja üks nõuanne veel - mtbo rajameistrid ei pane võistlejaid kunagi läbi võsa sõitma, kui te end võsast leiate siis te olete eksinud
Hullem on nendel vendadel, kel orienteerumiskogemus jooksudistantsidelt pärit on ning hiljem ratta selga roninud - nemad kasutaksid just jooksukogemusele tuginedes lõikamist ning pärast vannuvad tulist kurja kui kaardil nii ilus sirge siht tegelikkuses rattaga läbimatu on
Ja üks nõuanne veel - mtbo rajameistrid ei pane võistlejaid kunagi läbi võsa sõitma, kui te end võsast leiate siis te olete eksinud
[quote="Rivo"]Pluss pooled : ratas olemas, sõitagi jõuan, kohalegi jõuaks ja vajadusel tooks paarilise kah kohale (Tallinnast)
Miinus pooled : kompassi pole, orienteerunud pole, kaardi alust rattale pole
Selliste näitajatega rattaorienteerumisele tulla
Pole hullu paistab et peale minu on siin veel kellel puudavad eespool nimetatud plussid , lähen tõesti ka fun eesmärgil, orienteerun kasvõi ööläbi aga krt need punktid tuleb üles leida, saab vähemalt sellega oma hooaja lõpetatud
Miinus pooled : kompassi pole, orienteerunud pole, kaardi alust rattale pole
Selliste näitajatega rattaorienteerumisele tulla
Pole hullu paistab et peale minu on siin veel kellel puudavad eespool nimetatud plussid , lähen tõesti ka fun eesmärgil, orienteerun kasvõi ööläbi aga krt need punktid tuleb üles leida, saab vähemalt sellega oma hooaja lõpetatud
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Suhlesin Arboga, ütles et väga hull ei ole, et kui natukenegi aegviidu kant tuttav on siis saab väga hästi hakkama. Loodan et väga külmaks ei lähe, ilmatargad lubasid see pühapäev juba lund- , sellest saaks vahva sõit kui võistluste päeval löga maas ontarmo kirjutas:natuke endast ka: orienteeruda ei oska, kompassi pole, kaardihoidja kunagi isegi oli, aga laenasin kellegile
kunagi olen ühe mtbo kaasa teinud keila joal. läksin peale nii,et polnud kunagi varem orienteerumiskaarti vaadanud. välja vedasin...ja viimaseks ei jäänud
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
siis saab teiste jälgedes sõitaprofit4 kirjutas: sellest saaks vahva sõit kui võistluste päeval löga maas on
nüüdsest ka "official plakat" üleval:
http://www.porterracing.ee/
Viimaste andmete järgi on vist 13 võistkonda kuid võin eksida võibolla nädalavahetusega on juba 15 võistkonda täis, äkki saab kuskil ka nimekirja näha siis juba varakult saab viimase koha enda võistkonnale kirja panna , tõelised profid on kindlasti tulemas, ise sõbraga kavatseme ainult feelingut saada just MTBO st, kavatsus järgmine aasta sellest usinamalt osa võtta.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Hetke seisuga on nii, et planeeritud osavõtjaskond on täis ja uusi registreerimisi vastu võtta pole võimalik. Juhul, kui peaks siiski tekkima kellegi loobumise tõttu kohti, annan siin teada.T!!T kirjutas:Palju siit minejaid siis on ka? Regamise aeg hakkab täna ümber saama.
Kuigi pole kunagi orienteerumist proovinud, panin ennast kirja, sest üritus ikkagi koduukse all
Eile viibisin maastikul rada planeerides. Vägev. Kõrvemaa tuntud liivased teed on praegu üliheas sõidukorras ning sügisese maastiku ilu pole mõtet hakata kirjeldamagi. Rajal saab sõita vägagi vahelduvat maastikku. Ratturitele magusaimad kohad on ooside peal kulgevad singletrackid ning kõnnumaal on kohati tunne, nagu oleks kuhugi mujale, kui Eestisse sattunud.
Täpsemad juhised ja lisainfo saadan registreerunute meilile.
vahet pole kas tuleb lund või mitte, lumi on ju maas:
http://www.hot.ee/tiiit/lumi/
kui just vahepeal vihma ei tule ja ära ei sulata.
Mul pole ikka veel paarilist, as siis pole kedagi tahtmas?
http://www.hot.ee/tiiit/lumi/
kui just vahepeal vihma ei tule ja ära ei sulata.
Mul pole ikka veel paarilist, as siis pole kedagi tahtmas?
profit4 kirjutas:krt pühapäeval lubas lund jälle , äkki peaks naelad sebima või saab ikka ilma läbi, panin rattale alla suure mustriga kummid loodame et saab hakkama
Ma olen/olin ka sama murega nädal aega, nüüd loobusin otsimast! Alguses oli tahtjaid rohkem kui norm lubas, nüüd peale lume tulekut ei taha keegi asemele tulla. Peab oma nõdera vaimu ja astraalkeha ikka kohale vinnama. Tuleb põnev ja raske sõit.T!!T kirjutas: Mul pole ikka veel paarilist, as siis pole kedagi tahtmas?
Tiidule poel paarilist ega kaarti vajagi, ta teab kõiki radasid peast!
Mulle tundub, et ilma paariliseta rajale ei lasta
ja ega tea kui rajad kõik lume all, siis võin ka mööda panna
Aga ma kompenseerin seda oma lahja sõidugaAlvaro kirjutas:Ma olen/olin ka sama murega nädal aega, nüüd loobusin otsimast! Alguses oli tahtjaid rohkem kui norm lubas, nüüd peale lume tulekut ei taha keegi asemele tulla. Peab oma nõdera vaimu ja astraalkeha ikka kohale vinnama. Tuleb põnev ja raske sõit.T!!T kirjutas: Mul pole ikka veel paarilist, as siis pole kedagi tahtmas?
Tiidule poel paarilist ega kaarti vajagi, ta teab kõiki radasid peast!
ja ega tea kui rajad kõik lume all, siis võin ka mööda panna
Tundub karm sõit tulevat kui arvestades allpool toodud sünoptikute kommentaari
Et teaksite ettevalmistusi teha eelolevateks päevadeks:
olukord ilmarindel näeb välja hetkel selline, et kõrgemates õhukihtides on näha õhumasside täielikku vahetust eeloleval ööpäeval. Nimelt liigub Soome kohalt kagusse väga aktiivne madalrõhulohk, mis pühib meie kohal praegu oleva kõrgrõhuala täiesti minema. See lumesadu, mida te võisite näha läinud päevadel, oli põhjustatud veekogude soojast temperatuurist, kõige produktiivsem sademetetootja oli Soome laht. See selleks, igal juhul praegune radaripilt näitab, et Soome lahel kogunevad lumepilved, et siis varemalt 2-3 paiku, hiljemalt 7-8 paiku rünnata meid tiheda lumesajuga. Kuna lohk veab meie kohale soojema õhumassi, siis õhtuks tõuseb temperatuur kusagil +2-ni (täna öösel oli -7). Öösel läheb sadu üle lörtsiks, õhutemperatuur alla 0 kraadi ei lange...tuul tugevneb öösel ning hommikuks võivad puhangudulatuda juba 15 m/s.
Homme päeval sajab lörtsi, tihedam on sadu t.n. Lõuna-Eestis, tuul puhub ka Tartus puhanguti 12-15 m/s, õhutemperatuur tõuseb +2 kraadini.
Järgneval ööl ehk ööl vastu pühapäeva läheb sadu uuesti lumeks üle ja sajab vaid hooti. Tuul püsib öösel tugev. Õhutemperatuur on 0 kraadi ringis. Päeval on sajupilved enam-vähem taandunud ning tuul hakkab nõrgenema. Temperatuur eriti ei tõusegi, jääb sinna 0 kraadi kanti.
Esmaspäeval-teisipäeval läheb ilm uuesti külmaks, aga teisipäeva päeval läheneb uus madalrõhulohk, sedaorda Läänemere lõunaosast, mis kergitab Eesti kohale jälle soojema õhumassi ning järgmise nädala teises pooles tuleb t.n. sügis tagasi.
Et teaksite ettevalmistusi teha eelolevateks päevadeks:
olukord ilmarindel näeb välja hetkel selline, et kõrgemates õhukihtides on näha õhumasside täielikku vahetust eeloleval ööpäeval. Nimelt liigub Soome kohalt kagusse väga aktiivne madalrõhulohk, mis pühib meie kohal praegu oleva kõrgrõhuala täiesti minema. See lumesadu, mida te võisite näha läinud päevadel, oli põhjustatud veekogude soojast temperatuurist, kõige produktiivsem sademetetootja oli Soome laht. See selleks, igal juhul praegune radaripilt näitab, et Soome lahel kogunevad lumepilved, et siis varemalt 2-3 paiku, hiljemalt 7-8 paiku rünnata meid tiheda lumesajuga. Kuna lohk veab meie kohale soojema õhumassi, siis õhtuks tõuseb temperatuur kusagil +2-ni (täna öösel oli -7). Öösel läheb sadu üle lörtsiks, õhutemperatuur alla 0 kraadi ei lange...tuul tugevneb öösel ning hommikuks võivad puhangudulatuda juba 15 m/s.
Homme päeval sajab lörtsi, tihedam on sadu t.n. Lõuna-Eestis, tuul puhub ka Tartus puhanguti 12-15 m/s, õhutemperatuur tõuseb +2 kraadini.
Järgneval ööl ehk ööl vastu pühapäeva läheb sadu uuesti lumeks üle ja sajab vaid hooti. Tuul püsib öösel tugev. Õhutemperatuur on 0 kraadi ringis. Päeval on sajupilved enam-vähem taandunud ning tuul hakkab nõrgenema. Temperatuur eriti ei tõusegi, jääb sinna 0 kraadi kanti.
Esmaspäeval-teisipäeval läheb ilm uuesti külmaks, aga teisipäeva päeval läheneb uus madalrõhulohk, sedaorda Läänemere lõunaosast, mis kergitab Eesti kohale jälle soojema õhumassi ning järgmise nädala teises pooles tuleb t.n. sügis tagasi.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
No nii. Sõidetud.
Eile oli ikka Aegviidu-Nelijärve metsades korralik paks lumi maas. Aeg-ajalt kukkuda oli nii mõnus pehme Ja nii ilusat talveilma nagu eile, ei ole talvelgi naljalt võtta. Paras eksootika oli ikka küll see paksus lumes mtbo. Lumi ja jää muidugi tegid oma töö ja nii ei suutnud kõiki 12 kontrollpunkti vist keegi läbida. Parimad teamid vist läbisid 10.
Ühest küljest oli see lumi vahva kuid paraku jäi seetõttu üritusel orienteerumise osakaal seda väiksemaks, sest sõideti vaid mööda rajameistri jeep`i jälgesid ja tihti mitu teami üksteise sabas. Lõppkokkuvõttes polnud kompasse üldse vaja. Kui lund poleks olnud, siis oleks metsa all joonistuv radade ja teede võrgustik ilmselt sundinud nii mõnegi teami kaardi ja kompassiga tööd tegema ja kaardi legendis näpuga järge ajama.
Aga ega ma ei nurise. Assa-Kesoro Team ei tulnud lõppkokkuvõttes üldse halvale kohale (7. koht 19-st. Aeg: 3:40. 8 kontrollpunkti) Tegelikult oli tore talvine üritus ja lumi polnud ju korraldajate teha.
Suured tänud Arbole
Eile oli ikka Aegviidu-Nelijärve metsades korralik paks lumi maas. Aeg-ajalt kukkuda oli nii mõnus pehme Ja nii ilusat talveilma nagu eile, ei ole talvelgi naljalt võtta. Paras eksootika oli ikka küll see paksus lumes mtbo. Lumi ja jää muidugi tegid oma töö ja nii ei suutnud kõiki 12 kontrollpunkti vist keegi läbida. Parimad teamid vist läbisid 10.
Ühest küljest oli see lumi vahva kuid paraku jäi seetõttu üritusel orienteerumise osakaal seda väiksemaks, sest sõideti vaid mööda rajameistri jeep`i jälgesid ja tihti mitu teami üksteise sabas. Lõppkokkuvõttes polnud kompasse üldse vaja. Kui lund poleks olnud, siis oleks metsa all joonistuv radade ja teede võrgustik ilmselt sundinud nii mõnegi teami kaardi ja kompassiga tööd tegema ja kaardi legendis näpuga järge ajama.
Aga ega ma ei nurise. Assa-Kesoro Team ei tulnud lõppkokkuvõttes üldse halvale kohale (7. koht 19-st. Aeg: 3:40. 8 kontrollpunkti) Tegelikult oli tore talvine üritus ja lumi polnud ju korraldajate teha.
Suured tänud Arbole
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Sõidetud Talveilmale annaks max. 12 pointsi. Sai lumes sumbatud ja ka üsna kiirelt vändatud, päris 30km/h ära ei tulnud, kuid palju puudu kah ei jäänud. Tundub, et sellist KP läbis järjekorda nagu meie Alvaroga, ei valinud keegi. Järjekord KP numbrite järgi oli siis selline : 36-35-31-37-38-39-42-41 Hakkama saime kah, ca. 8 min. vähem kui nelja tunniga. Väga lahe oli. Järgime kuu võiks keegi veel taolise ürituse korraldada.
Tore, et Sa need dziibijäljed avastasid - me panime esimese punkti leidmisel sellise ämbri, et ikka oli ämber. Matkarada läks ja suurest entusiasmist sumpasime üle 500m paksus lumes ainult selleks, et jõuda punktist 100m kaugusele ja siis tagasi sumbata ning pea sama otse teed mööda uuesti minna, kust dziip läinud oli. Kaotus 15min hetkega. Edaspidi juba usaldasime neid jälgi, aga kaotatut tagasi ei suutnud teha....Andrus K kirjutas: Lumi ja jää muidugi tegid oma töö ja nii ei suutnud kõiki 12 kontrollpunkti vist keegi läbida. Parimad teamid vist läbisid 10.
Ühest küljest oli see lumi vahva kuid paraku jäi seetõttu üritusel orienteerumise osakaal seda väiksemaks, sest sõideti vaid mööda rajameistri jeep`i jälgesid ja tihti mitu teami üksteise sabas.
Üle 11 punkti ei oleks suutnud kohe kuidagi keegi võtta, sest need 41 ja 32 olid ikka nii karup**s et mõlemale oleks tulnud oma 20-30min ohverdada, mis oleks liiast olnud. Kas rafas seda nr 32 üldse võttis?
Võistluse pärl oli ikkagi võistkond Tõnisson/Tammsoo, kes kihutasid mööda maanteed veel siis, kui enamus tiime oli juba õllestunud, söönud, saunatanud ja Nelijärvelt uttu tõmanud. Viis ja pool tundi sellisel maastikul sellise külmaga - vägev!
erik ja tiimo kes saabusid 1,5h peale kontrollaega, läbisid ainukese tiimina 11 kontrollpunkti seega aega läks, aga asja sai.Andrus K kirjutas:. Parimad teamid vist läbisid 10.
ise sõitsin N-ga porter racing I tiimis ja tulime kolmandaks. võistluse ajal nägime ainult 3 tiimi. alvarit ja rivot kahes punktis ja siis kedagi veel üsna alguses ja päris lõpus. olime esimesed kes võtsid neid tagumisi punkte venemäe vaatetorni piirkonnas ja jeebi jäljed olid ikka väga abiks
pärast näitasin kogenud orienteerujatele meie marsruuti ja mehed ei suutnud muiet varjata. ütlesid, et veel suurema ringiga oleks saanud sõita siis kui oleks peale igat punkti korra stardist läbi sõitnud...
aeg oli meil 4:01 ja km kogunes 66.
eriti jäin rahule sellega, et sai juba kõva talvise rattatunnetuse kätte. kui tagaratas aeg ajalt söeraja tsikli kombel ette hakkas kiskuma, siis erinevate võimlemisharjutuste abil sai õige sõiduasend taastatud
kogu sõidu ajal ei pannud ühtegi niplit , ise ka imestasin pärast. mul olid vanad rocksterid all ja need on suts ümara profiiliga talviseks sõiduks. aga kodus lihtsalt ei viitsinud midagi sobivamat alla panna.
Lõbus üritus seljataga ja samas ka sai hulganisti kogemusi kogetud. Leidsin et enne kui nühkima hakkad tuleks ka natuke mõelda , paarimehega algul stardis kui kaardi kätte saime siis lõi selle kaardi visuaalne pilt ikka pahviks küll, kuna pole üldse orienteeruja kogemusi siis tegime kohe megavea valides kõige suurema ringi mis olla sai, kõigepealt võeti punktid 36,35,34, 33 ja hakati siis uhama tagasi mööda maanteed mis oli suurim viga, tuul ja löga mis taevast sadas tegi oma töö, lihtsalt külmusime ära , peale selle, et pole me kunagi talvel sõitnud, ei osanud ka riietuda, metsas tõmbasime ennast märjaks ja mnt tuule käes jahtusime liialt maha. Kodus rahulikult ülevaadates kaardi siis leidsin et mõistlik oleks olnud trass läbida 32, 40, 39, 38, 31,37,36, 35, viimaseks oleks jätnud 33 ja 34 oleneb kas jõudu ja aega on. aga noh eelkõige fun, sin talveralli mõnud ja mingi ettekujutuse MTBO. Ah ja krt ratas külmus ka ära, eriti trossid kõrides, jääsulataja oleks ka võinud olla, oleks saand tagakasseti aegajalt puhtaks, clippedaalides muidugi kasu ei olnud , tavaline pedaal vaata et oleks parem old.
Arbole tänud minu poolt, lahe üritus, järgmine kord prooviks heameelega kevadel kui lumi läinud, siis saab kohe tõsisemalt proovida orienteerumise kunsti.
Arbole tänud minu poolt, lahe üritus, järgmine kord prooviks heameelega kevadel kui lumi läinud, siis saab kohe tõsisemalt proovida orienteerumise kunsti.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
me panime sama marsruuti mööda uskusime, et võidame maanteel kiiruses ja väga mööda ei pannud, sest väntasime kolmandaks. meie 66km vs. võitjate 47 kmprofit4 kirjutas: kuna pole üldse orienteeruja kogemusi siis tegime kohe megavea valides kõige suurema ringi mis olla sai, kõigepealt võeti punktid 36,35,34, 33 ja hakati siis uhama tagasi mööda maanteed mis oli suurim viga,
Bike Adventure 2003 tulemused (winter edition)
tulemused leiab SIIT
Suured tänud kõikidele vapratele osalejatele, keda ei heidutanud ootamatult saabunud talv. Vaid 4 teami jäi Nelijärvele ilmumata ja vaid üks tuli ajalimiidi ületamise tõttu tühistada. Võin rahuldustundega nentida, et eilne 14tunnine tööpäev läks asja ette;)
Suured tänud kõikidele vapratele osalejatele, keda ei heidutanud ootamatult saabunud talv. Vaid 4 teami jäi Nelijärvele ilmumata ja vaid üks tuli ajalimiidi ületamise tõttu tühistada. Võin rahuldustundega nentida, et eilne 14tunnine tööpäev läks asja ette;)
Tegin mõned pildid, kuid momendil on raskusi ülesriputamiseks vajaliku ja sobiliku koha leidmisega. Tegelen selles suunas.Andrus K kirjutas:pilte vist ei klõpsinud eile keegi
Kui siiski, siis pange ülesse palun
Aga sõit oli tore. Kes ütleb, et tegi valesti, kui sõitis mööda suurt teed, eksib kohe rängalt. Meie sõitsime läbi 9 punkti ning kui me poleks metsavahelistele kitsastele teedele läinud, oleks 11 punkti küll jõudnud läbi sõita. Teeolude erinevus oli ikkagi nii suur. Põhiline aur läkski kahele jupile, kus oli kitsas, ebatasane rööbas, ja enamus aega ja võhma läks uuesti ratta selga saamisele ja läbi hangede rühkimisele. Aga selline see orienteerumine juba on, et tegelik olukord on hoopis midagi muud kui kaardi pealt näha on.
Paar kukkumist sai ikka kah tehtud, kuid lumi oli nii pehme, et lausa mõnus oli kukkuda.
Rattaorienteerumist tema päriskujul harrastatakse MTBO tingmärkidega orienteerumiskaardil, kus teed ja rajad kajastatakse kolme erineva sõidetavuse tingmärgiga - ehk siis rajavalikuid tehes peaks olema võimalik tingmärkide ja kogemuse järgi nuputada, kas asfalti mööda ringisõit on 3-4korda kiirem, kui juurikaselist singletracki kahides.Viljar kirjutas:Aga selline see orienteerumine juba on, et tegelik olukord on hoopis midagi muud kui kaardi pealt näha on
See mis toimus, oli rattaseiklus lihtsustatud orienteerumise tingmärkidega kaardil ja lume tõttu oli see lausa Rattaseiklus Suure Algustähega;)
Mõned pildid minu vaatenurgast: http://sise.ttu.ee/~viljar/rattarogain/
Arbo, sinu töö on vilja kandmas. Ma juba ootan kevadet, et ühel korralikul mtbo üritusel osaledaArbo kirjutas:Rattaorienteerumist tema päriskujul harrastatakse MTBO tingmärkidega orienteerumiskaardil, kus teed ja rajad kajastatakse kolme erineva sõidetavuse tingmärgiga - ehk siis rajavalikuid tehes peaks olema võimalik tingmärkide ja kogemuse järgi nuputada, kas asfalti mööda ringisõit on 3-4korda kiirem, kui juurikaselist singletracki kahides.
See mis toimus, oli rattaseiklus lihtsustatud orienteerumise tingmärkidega kaardil ja lume tõttu oli see lausa Rattaseiklus Suure Algustähega;)
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!