Talv ja amort
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Talv ja amort
Paljud räägivad, et talviti sõites oleks mõistlik amort asendada jäiga kahvliga. Aga kui amordil Lock-Out olemas, kas piisaks nt. lukus asendiga sõitmisega ? Ei tahaks hästi uskuda, et külmakraadid amordile nii hävitava mõjuga oleksid. Õli läheb paksemaks, kummipuksid jäigemaks, see olekski nagu kogu muutus või on mul midagi väga olulist kahe silma vahele jäänud ?
Re: Talv ja amort
oluline on see kas tootja on materjalide valikul ja protsessil midagi kahe silma vahele jätnud. nimelt madalad temperatuurid ja selle mõju tootele ja selle toimimisele. kui ikka tõmbab tihendid jäigaks siis on nähtud lekkivaid amorte küll. enda amort töötab probleemideta ka -18-ga.Rivo kirjutas:Paljud räägivad, et talviti sõites oleks mõistlik amort asendada jäiga kahvliga. Aga kui amordil Lock-Out olemas, kas piisaks nt. lukus asendiga sõitmisega ? Ei tahaks hästi uskuda, et külmakraadid amordile nii hävitava mõjuga oleksid. Õli läheb paksemaks, kummipuksid jäigemaks, see olekski nagu kogu muutus või on mul midagi väga olulist kahe silma vahele jäänud ?
Mul sain ka eile kõvakahvel alla pandud ja no tegi ikka ratta inetuks küll, aga samas pole vaja karta, et amordiga midagi juhtuda võiks. Ei pea just lekkimise mure olema, libedaga võid lihtsalt nii hullult kukkuda, et oma kalli amordi puruks kukud(olen nii kukkunud ja siis polnud veel libe). Mul on amordiks sid race carbon ja öeldi et sellel on nii vedel õli sees, et võib talv läbi sõita probleemideta, aga milleks võtta riske, ma parem naudin suvel amordiga sõitmist
I was made for this...
Minu 3 aastat truult teeninud RS Indy XC -le tegi talv hävitava lõpu. Ma pole midagi sarnast varem näinud ega ka V+ mehaanukud ka mitte, nimelt kuskil keskel amordi korpusel tekkisid 2 kuskil 2-3mm läbimõõduga auku, nendest aukudest oli ilusti näha kuidas amort sees liigub. Üks mehaanik arvas et need augud tegi autoteele pandud sool, et "ussitas" läbi. Sellest soovitan ma kõigil kes talvel amordiga sõidab ja kellel neid kummist kaitsmeid ümber pole vahetada tavalise kahvliga, odavama amordiga millest kahju pole või panna ise kaitsmed ümber mida on saada V+.
jutt ilmselt neid kaitsmetest mis krõpsuga kinni käivad,sama koha peale kus muidu kummist jupid..luukere kirjutas:millistest kaitsmetest on jutt?Bambu kirjutas:Sellest soovitan ma kõigil kes talvel amordiga sõidab ja kellel neid kummist kaitsmeid ümber pole vahetada tavalise kahvliga, odavama amordiga millest kahju pole või panna ise kaitsmed ümber mida on saada V+.
ei usu,et sool amorti eriti lõhub,aga mine tea
miinus kraadidega pole ikka hea lahtise amordiga sõita,sest nii õli kui määre lähevad külmaga paksemaks ja amort ei liigu nii hästi ja kulub ka rohkem.lukuga amordiga pole asi vist nii hull kui lukk kinni.
Sellistest. See punane värk seal torude küljes siis.luukere kirjutas:millistest kaitsmetest on jutt?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Just neid ma mõtlesingiMati kirjutas:Sellistest. See punane värk seal torude küljes siis.luukere kirjutas:millistest kaitsmetest on jutt?
Sool sööb alumiinimi ja veel kuidas.V+ öeldi ka et parem oleks kui saaks katta kõik kohad kinni kus on alumiinium väljas(värv maas, kruvi augud jne) et seal kohas pidi sool oma tööd tegema. Ma seda juttu ise välje ei mõelnud nii et ise teate mis teete.jutt ilmselt neid kaitsmetest mis krõpsuga kinni käivad,sama koha peale kus muidu kummist jupid..
ei usu,et sool amorti eriti lõhub,aga mine tea
miinus kraadidega pole ikka hea lahtise amordiga sõita,sest nii õli kui määre lähevad külmaga paksemaks ja amort ei liigu nii hästi ja kulub ka rohkem.lukuga amordiga pole asi vist nii hull kui lukk kinni.
Kui odavamatest amortidest rääkida siis vb jah, aga minu Sid Race Carbon pidi iga ilmaga sõitma st õli pidi piisavalt vedel olemaRuve kirjutas:miinus kraadidega pole ikka hea lahtise amordiga sõita,sest nii õli kui määre lähevad külmaga paksemaks ja amort ei liigu nii hästi ja kulub ka rohkem.lukuga amordiga pole asi vist nii hull kui lukk kinni.
Aga siiski eelistan talvel kõvakahvlit
I was made for this...