Keraamilise laagri peamine eelis ratturile on ikkagi väikem veeretakistus. Loomulikult pole ka pikem eluiga ebaoluline. Kui litter ümbert ära kulub, saab võileiva hinna eest osta uue litri ning korras keraamilise laagri sinna sisse panna.
mart kirjutas:m6mm kirjutas:...Tacx käiguvahetajalitrid on tõesti keraamilistel laagritel? Kas pildil ei peaks olema hoopis
sellised litrid?
Keerasin need valkjashallid Tacx poolkeraamilised külge. Välitingimustes katsetada pole jõudnud, kuid näpu vahel lippavad täpselt samamoodi nagu misiganes kinnistel laagritel litrid (XTR, tacx, BBB). Eks aeg näitab, kas ressurs saab olema 3-5 korda pikem.
Kust need litrid pärinevad? Otse Ceramicspeedist tellitud litrid minu ratta küljes tiirlevad tõepoolest märgatavalt kergemini kui mistahes tavalaagritega litrid. Eriti märgatav vahe on veel Campa litritega, mis on originaalis liuglaagritega. On need ikka kindlalt keraamiliste laagritega litrid, mida proovisid? Tack tehase poolt pakutavaid litreid on väga erineva kvaliteeditasemega laagrite peal. Kui tahta tõeliselt kõrgkvaliteetset keraamilist laagrit, mis on oma hinda 100% väärt, siis soovitaks ikkagi Ceramicspeedist tellida.
Muide, laagrit saab keraamilise vastu vahetada igal litril, mis kasutab kinniseid laagreid. Litri värv ei mängi absoluutselt rolli. Ceramicspeed ise litreid ei tooda, ainult laagreid. Seetõttu ongi Ceramicspeedi kodukal olevad litrid tavalised Tacx litrid, millel on sisu ära vahetatud.