Rattahoidja auto katusele ?
Rattahoidja auto katusele ?
Kas keegi oskaks öelda, et kas thule rattahoidjad, auto katusele, 591,532, 561 sobivad ka MNT rattale ?(nt scott s20 2012) Kas üldse on mingit vahet ?
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Mul on 561 ja pane milline ratas tahad, kahvli laiuse jaoks on reguleerimismuhv ja komplektis on veel mingi muhv erimõõdus kahvli jaoks.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
591-ja pane samuti, milline ratas tahes ilma, et peaksid esiratta alt ära kiskuma.
561-näeb äge välja. Ühe hooaja kasutasin, rohkem ei taha. Mugavus maksab kah midagi ja vahetasin 591 vastu
561-näeb äge välja. Ühe hooaja kasutasin, rohkem ei taha. Mugavus maksab kah midagi ja vahetasin 591 vastu
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Praegust on silmapiiril thule 532 kas sinna saab ka kõike panna ?
Re: Rattahoidja auto katusele ?
süsinikkiudraamiga isendeid siiski vist ei soovitata sinna panna. aga muidu sai ka lasterattad sinna edukalt pandud. neild tihti ratta kiireemaldamise võimalus puudub.Mellml kirjutas:Praegust on silmapiiril thule 532 kas sinna saab ka kõike panna ?
EDIT: mul on mõlemad hoidjad katusel
Viimati muutis indrek56, 23. 03. 2012. 20:37, muudetud 1 kord.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Seisan ka ise valiku ees, et kas soetada 591 või 561, mõlema kohta võib siit sealt lugeda igasuguseid hirmulugusi, kus mainitakse, et 591 kipub raami väntsutama ning 561-ga carbon kahvlid ei pea kaua vastu. Et mis asja uba tegelikult on ning milline oleks siinse rahva soovitus MNTratta transpordiks tuginedes kasutus kogemustele, kui valida nende kahe vahel?
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Eelistan selgelt kahvlikinnitusega hoidjad:
1. esteetilisem
2. diagonaaltoru ei "muljuta"
3. ratas ei töllerda katusel sõidu ajal
Kes peab esiratta alt ära võtmist (kiirkinnititega!) tülikaks ei ole vist tõsine rattur.
1. esteetilisem
2. diagonaaltoru ei "muljuta"
3. ratas ei töllerda katusel sõidu ajal
Kes peab esiratta alt ära võtmist (kiirkinnititega!) tülikaks ei ole vist tõsine rattur.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Olles mõlemaid proovinud, siis minu plussid 561.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Läbi aegade ja autode olen kasutanud kogu aeg kahvlikinnitusega aluseid. On küll ette tulnud oma kalasid, kus ratas ununeb korralikult kinni panemata ja sajab sajaga kahvliotstega katusesse, aga see ju oma lollus. Kui kinnitad 1 ratast (mitte keskmiselt 7, nagu mul kalade ajal kombeks oli), ei tohiks olla vähimatki jama (on testitud ka kiirusel 170 kmh). Ainus mida soovitan - rataste eesotsale võiksid kinnitada mingi plastikust katte, sest eessõitvate autode alt lendav teematerjal võib peksta värvi. Ning sitikad surevad ka Su rattast eemal.
Mu tänane raam kannab kuulidest vabastatud esimesi rumme enda küljes. Töötab väga hästi.
Mu tänane raam kannab kuulidest vabastatud esimesi rumme enda küljes. Töötab väga hästi.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Olen omale soetanud 532, kuna 591 tundus natuke liiga valus minu jaoks. Samas ketaspiduri pärast ja ka rahalises mõttes jäi valikust välja 561 (liiga laisk, et iga kord ketast paika ajada). Siiani 532 on igati korralikult toiminud (591 olen ka kasutada saanud ja on natuke mugavam).
561 ma isegi mõtleks maanteeka jaoks (isiklikult nostaliga pärast juba), aga sel juhul muretseks ka juurde juba jooksuhoidja.
561 ma isegi mõtleks maanteeka jaoks (isiklikult nostaliga pärast juba), aga sel juhul muretseks ka juurde juba jooksuhoidja.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
??(liiga laisk, et iga kord ketast paika ajada)
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Kusjuures mul on sama mure.usssky kirjutas:??(liiga laisk, et iga kord ketast paika ajada)
Tolerantsid on niivõrd väikesed, et pannes esiratta alla tagasi võib teinekord kerge sah sah sah juurde jääda. olgugi et paned täpselt hargi vahele. Võibolla asi paraneb ketta/klotside kuludes, hetkel päris värsked - esimene ketastega ratas.
Seetõttu ka 591, kuna salongis vedamine soodustas seda muret .. Ainus häda 591'ga et kui on kõrgem auto siis ratta pealepanek ja mahavõtt on jube nöök. Hankisin kaheastmelise põlvekõrguse "redeli" selleks (auto katus kuskil 172cm, ise 178, aga reelingud + hoidja lisavad veel katusele kõrgust.. jube PITA.. ) Tõenäoliselt kahvlikinnitusega on lihtsam, kuna saad ühe käega kahvlist hoida. 591'ga ainsad kohad kust kinni ulatad hoidma on sisuliselt rattad, aga need ju liiguvad eest ära
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Proovi nii, et rummu sees olev võll oleks iga kord kui ratta alla paned täpselt samas asendis kahvli suhtes nagu paika seadistades/alt ära võetuna. Tee kasvõi mingi märge peale. Mul eelmisel rattal lahendas see probleemi koheselt.v2lek kirjutas:Kusjuures mul on sama mure.usssky kirjutas:??(liiga laisk, et iga kord ketast paika ajada)
Tolerantsid on niivõrd väikesed, et pannes esiratta alla tagasi võib teinekord kerge sah sah sah juurde jääda. olgugi et paned täpselt hargi vahele. Võibolla asi paraneb ketta/klotside kuludes, hetkel päris värsked - esimene ketastega ratas.
Seetõttu ka 591, kuna salongis vedamine soodustas seda muret .. Ainus häda 591'ga et kui on kõrgem auto siis ratta pealepanek ja mahavõtt on jube nöök. Hankisin kaheastmelise põlvekõrguse "redeli" selleks (auto katus kuskil 172cm, ise 178, aga reelingud + hoidja lisavad veel katusele kõrgust.. jube PITA.. ) Tõenäoliselt kahvlikinnitusega on lihtsam, kuna saad ühe käega kahvlist hoida. 591'ga ainsad kohad kust kinni ulatad hoidma on sisuliselt rattad, aga need ju liiguvad eest ära
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Kui järgmine kord alt vaja ära kiskuda, siis proovin, thnxSHOXi kirjutas: Proovi nii, et rummu sees olev võll oleks iga kord kui ratta alla paned täpselt samas asendis kahvli suhtes nagu paika seadistades/alt ära võetuna. Tee kasvõi mingi märge peale. Mul eelmisel rattal lahendas see probleemi koheselt.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
... peab katsetama...v2lek kirjutas:Kui järgmine kord alt vaja ära kiskuda, siis proovin, thnxSHOXi kirjutas: Proovi nii, et rummu sees olev võll oleks iga kord kui ratta alla paned täpselt samas asendis kahvli suhtes nagu paika seadistades/alt ära võetuna. Tee kasvõi mingi märge peale. Mul eelmisel rattal lahendas see probleemi koheselt.
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Mmilliseid lahendusi on keegi bussi|kaubikusse voi haagise katte alla nainud voi kasutanud?
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Kui raha rahakotist välja pressib siis võib ju igasugu asju leida http://www.thule.ee/auto_salongi, muidu on kasulik mingite rihmade või kinnitustega lihtsalt rattad paika fikseerida. Kas sellest ei piisa? Kindlasti on ka osavaid mehi kes soovile vastavalt mingi lahenduse kokku putitavad.veljo23 kirjutas:Mmilliseid lahendusi on keegi bussi|kaubikusse voi haagise katte alla nainud voi kasutanud?
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Lauajupp või mingi metalllatt, vana rumm (vt ka Andrese postitust) ja voolikuvitsad.indrek56 kirjutas:Kindlasti on ka osavaid mehi kes soovile vastavalt mingi lahenduse kokku putitavad.
If everything's under control, you're going too slow!
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Rattahoidja auto katusele ?
Nägin küll maa peal kasutamiseks varianti, aga asi seegi.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Rattahoidja auto katusele ?
kuidas see viimane peaks aitama kaasa ratta auto katusel transportimisele?
If everything's under control, you're going too slow!
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Rattahoidja auto katusele ?
tanud, oli abik. nuputame ja putitame midagi ise kokku. eks jagan infot, kui midagi valmis saan