Probleem, ratas on raske
Probleem, ratas on raske
Andke palun omapoolseid arvamusi, kuidas velo kergemaks teha või mida üldse välja vahetada ja parem asemele soetada
Ratast oman selleks, et osa võtta Samsung Cupist ja maratonist.
Cube Attention 2011
Fork Rock Shox Dart 3 100mm, PopLoc
Headset FSA No.10 semi-integrated
Stem Easton EA30 Oversized
Handlebar Easton EA30 Lowriser Oversized
Grip CUBE Double Duometer
Rear Mech Shimano Deore XT RD-M772 Shadow 9-speed
Front Mech Shimano Alivio FD-M430-L6, Top Swing 34,9mm
Shifters Shimano Alivio SL-M430 Rapidfire-Plus, 9-speed
Brakes Shimano BR-M4451 hydr.. discbrake(160/160mm)
Chainset Shimano FC-M430 44x32x22T, 175mm, integrated Shimano BB-UN26
Cassette Shimano CS-HG50 11-32T, 9-speed
Chain Shimano CN-HG53 108 links
Rim RFR AX24
Rear Hub Shimano Disc HB-RM65
Front Hub Shimano Disc FH-RM65
Spokes DT Industry 2.0
Front Tyre Schwalbe Smart Sam 2.25
Rear Tyre Schwalbe Smart Sam 2.25
Tubes Impac AV14
Rim Tape Schwalbe 22-559
Pedal Fasten Alu
Saddle Scape Active7
Seatpin RFR Complight 31,6mm
Collar Scape Varioclose 34.9mm
Weight 13,1 kg
Parimat,
Oliver
Ratast oman selleks, et osa võtta Samsung Cupist ja maratonist.
Cube Attention 2011
Fork Rock Shox Dart 3 100mm, PopLoc
Headset FSA No.10 semi-integrated
Stem Easton EA30 Oversized
Handlebar Easton EA30 Lowriser Oversized
Grip CUBE Double Duometer
Rear Mech Shimano Deore XT RD-M772 Shadow 9-speed
Front Mech Shimano Alivio FD-M430-L6, Top Swing 34,9mm
Shifters Shimano Alivio SL-M430 Rapidfire-Plus, 9-speed
Brakes Shimano BR-M4451 hydr.. discbrake(160/160mm)
Chainset Shimano FC-M430 44x32x22T, 175mm, integrated Shimano BB-UN26
Cassette Shimano CS-HG50 11-32T, 9-speed
Chain Shimano CN-HG53 108 links
Rim RFR AX24
Rear Hub Shimano Disc HB-RM65
Front Hub Shimano Disc FH-RM65
Spokes DT Industry 2.0
Front Tyre Schwalbe Smart Sam 2.25
Rear Tyre Schwalbe Smart Sam 2.25
Tubes Impac AV14
Rim Tape Schwalbe 22-559
Pedal Fasten Alu
Saddle Scape Active7
Seatpin RFR Complight 31,6mm
Collar Scape Varioclose 34.9mm
Weight 13,1 kg
Parimat,
Oliver
Re: Probleem, ratas on raske
Kui Sa nüüd avalikustad, palju raatsid €'sid kulutada, siis pakutakse variandid välja !
Esimesena soovitaks muidugi jooksud koos kummidega ära vahetada (saad hiljem järgmisele rattale vajadusel üle tõsta)
Vänt ja amort on muidu kah, parajad "kolakad".
Esimesena soovitaks muidugi jooksud koos kummidega ära vahetada (saad hiljem järgmisele rattale vajadusel üle tõsta)
Vänt ja amort on muidu kah, parajad "kolakad".
Re: Probleem, ratas on raske
-700€ võiks olla orienteeruv kogukulutus.Rivo kirjutas:Kui Sa nüüd avalikustad, palju raatsid €'sid kulutada, siis pakutakse variandid välja !
Esimesena soovitaks muidugi jooksud koos kummidega ära vahetada (saad hiljem järgmisele rattale vajadusel üle tõsta)
Vänt ja amort on muidu kah, parajad "kolakad".
Re: Probleem, ratas on raske
Ma arvan, et lihtsam on ratas maha müüa, raha juurde lisada ja parem osta
Re: Probleem, ratas on raske
Variant on panna velo müüki ja panustada koos lisaeelarvega juba millegi kergema peale. €700 selle ratta upgrade peale on paras raiskamine minu tagasihoidlikul arvamusel.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Probleem, ratas on raske
700 euriga kui osta uued jupid hoiaksid kokku healjuhul 1,5kg. Kas see tulemus rahuldab sind? Kui mitte siis soovitan mõelda uue ratta/kasutatud juppide peale.
btw ma olen ühe taolise ratta nii üles vuntsinud. Kui hästi planeerida ja otsida soodus diile, siis lõppkokkuvõttes ei jäägi vbl kahjumisse vs uus ratas. Samas kui su eelarve on piiratud 700 euroni, siis poolikult seda projekti teha pole väga mõtet.
btw ma olen ühe taolise ratta nii üles vuntsinud. Kui hästi planeerida ja otsida soodus diile, siis lõppkokkuvõttes ei jäägi vbl kahjumisse vs uus ratas. Samas kui su eelarve on piiratud 700 euroni, siis poolikult seda projekti teha pole väga mõtet.
Viimati muutis SHOXi, 26. 03. 2012. 10:58, muudetud 1 kord.
Re: Probleem, ratas on raske
Selline küsimus, et kui palju eelistab annab, kui nt. rattal kaalust 1kg alla võtta?
Palju rattakaal üldse mõjutab, kas 12,5kg MTB on muidu OK?
Juba küsimiseks läks, siis kui võtta kõige tavalisem rattakumm ja furious fred, et on FF ikka eelis?
Ise vastan: Kui vähegi võimalik, ostke korralik ratas, kasvõi kasutatud, korralikud jooksud ja korralik rehv alla. Ise sain 2 kg alla ja vahe on juba nagu öö ja päev. Jutt, et võtke ise enda kaalust alla 2kg, no see ei anna midagi.
Palju rattakaal üldse mõjutab, kas 12,5kg MTB on muidu OK?
Juba küsimiseks läks, siis kui võtta kõige tavalisem rattakumm ja furious fred, et on FF ikka eelis?
Ise vastan: Kui vähegi võimalik, ostke korralik ratas, kasvõi kasutatud, korralikud jooksud ja korralik rehv alla. Ise sain 2 kg alla ja vahe on juba nagu öö ja päev. Jutt, et võtke ise enda kaalust alla 2kg, no see ei anna midagi.
Viimati muutis rattahunt, 18. 05. 2012. 12:25, muudetud 1 kord.
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: Probleem, ratas on raske
kui sa oled elionil 300+ mees, siis pole vahet. Ratta osakaal sellel tasemel on minimaalne. Kui sured, siis sured ühtemoodi on sul all carbon või teras. Sellel tasemel on see ratta ehitamine rohkem eraldi hobi kui tulemus protokollis.
Re: Probleem, ratas on raske
Praegu olen 300+, aga plaan on murda 2-ga algavat lõpukohta, praegune uunikum kaalub 14,5kg ja kummid kõige tavalisemad.
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: Probleem, ratas on raske
no mul on mure, et hetkel sellise varustuse juures võib mõni osa nõrgaks jääda ja mind alt vedada. oma lolli loogikaga nägin ette, et kindlasti peaksin välja vahetama vändad ja jooksud aga mille vastu, see on minu jaoks korralik küsimärk? Kas on mingeid esmatähtsaid asju, mis nõuavad uuendust?
Re: Probleem, ratas on raske
Kui jutt on 26` hardtailist, siis praeguse aja varustustundlik harrastaja üle 10kg ratast ei aktsepteeri naljalt 10.5-11kg on selline tubli "vanema aja" õhendatud aluraam-xtr-wcs kombo tavaline kaal. 11-12kg on tuunimata raskemate juppidega odavam "treenija ratas", üle 12kg on lihtsalt.. ront
Teemaalgatajale võiks öelda, et siin ma olen foorumis hiljuti müügis näinud 300€ eest Crossmax SL jookse, ca 220€ eest Manitou korralikke amorte. Ülejäänud raha eest siis nt. mingi kasutatud, kuid säilinud hammakatega vändakomplekt (nägin XTR-e 110€ eest vist) ja ongi ratas klass kõrgemal. Need ülejäänud jupid mis su rattal praegu peal on, on piisavalt kallid, et olla täiesti töökindlad ja korralikud, samas piisavalt odavad, et kaalusäästule pole mõeldud.
Teemaalgatajale võiks öelda, et siin ma olen foorumis hiljuti müügis näinud 300€ eest Crossmax SL jookse, ca 220€ eest Manitou korralikke amorte. Ülejäänud raha eest siis nt. mingi kasutatud, kuid säilinud hammakatega vändakomplekt (nägin XTR-e 110€ eest vist) ja ongi ratas klass kõrgemal. Need ülejäänud jupid mis su rattal praegu peal on, on piisavalt kallid, et olla täiesti töökindlad ja korralikud, samas piisavalt odavad, et kaalusäästule pole mõeldud.
Viimati muutis urmo, 26. 03. 2012. 11:38, kokku muudetud 2 korda .
Zero the Hero
Re: Probleem, ratas on raske
aga miks peaks nõrgaks jääma?papu1 kirjutas:no mul on mure, et hetkel sellise varustuse juures võib mõni osa nõrgaks jääda ja mind alt vedada. oma lolli loogikaga nägin ette, et kindlasti peaksin välja vahetama vändad ja jooksud aga mille vastu, see on minu jaoks korralik küsimärk? Kas on mingeid esmatähtsaid asju, mis nõuavad uuendust?
http://www.youtube.com/watch?v=ssP7dVFKFvM
jeee!!! )))
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Probleem, ratas on raske
Ma arvan, et pigem veab alt sind su oma jalg kui ratas:)papu1 kirjutas:no mul on mure, et hetkel sellise varustuse juures võib mõni osa nõrgaks jääda ja mind alt vedada. oma lolli loogikaga nägin ette, et kindlasti peaksin välja vahetama vändad ja jooksud aga mille vastu, see on minu jaoks korralik küsimärk? Kas on mingeid esmatähtsaid asju, mis nõuavad uuendust?
Re: Probleem, ratas on raske
hea töösuuroja kirjutas:aga miks peaks nõrgaks jääma?papu1 kirjutas:no mul on mure, et hetkel sellise varustuse juures võib mõni osa nõrgaks jääda ja mind alt vedada. oma lolli loogikaga nägin ette, et kindlasti peaksin välja vahetama vändad ja jooksud aga mille vastu, see on minu jaoks korralik küsimärk? Kas on mingeid esmatähtsaid asju, mis nõuavad uuendust?
http://www.youtube.com/watch?v=ssP7dVFKFvM
jeee!!! )))
Re: Probleem, ratas on raske
Kas focus black raider 2.0 on OK ratas?
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: Probleem, ratas on raske
aga sportlik vorm, kehakaal on timmitud miinimumi peale, et nyyd on vaja ratas ette võtta?`ise näiteks ratast pole tuunind kaalub endiselt 11kg, aga kehakaalust olen 9 kilo rasva ära kaotanud. loodan ka väge kergemalt mäest yles saada
Re: Probleem, ratas on raske
Ju see ikka see vana tuttav lugu on, et kevadel on ratas äkitsi märksa raskem kui sügisel enne hoiule panekut
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
Re: Probleem, ratas on raske
Sai eelmise aasta aprillis täpselt sama ratas ostetud. Sarved olid ainsad asjad mis kohe juurde lisasin. ~2800 läbisõidu juures vahetasin pedaalid clipless-ideks. Muid juppe vahetanud ei ole. Umbes samal ajal avastasin, et ketti võiks ka vahel õlitada:) Pesta/hooldada pole ratast ruumi puudusel kuskil (2-3 korda olen suurema pori lihtsalt maha pühkinud ja korra tõsisemalt voolikuga üle käinud). Tänaseks on kohe kohe spidokale 4000 täis tiksumas ja kolm korda üle õla sülitades loodan, et läheb sama libedalt edasi. Siiamaani on tõesti aeg-ajalt nõrkuse märke ilmutanud ainult jalg:)papu1 kirjutas:no mul on mure, et hetkel sellise varustuse juures võib mõni osa nõrgaks jääda ja mind alt vedada. oma lolli loogikaga nägin ette, et kindlasti peaksin välja vahetama vändad ja jooksud aga mille vastu, see on minu jaoks korralik küsimärk? Kas on mingeid esmatähtsaid asju, mis nõuavad uuendust?
Re: Probleem, ratas on raske
Sa seda spetsiaalset vaha oled juba proovinud, mis raami jäigemaks ja kergemaks teeb?
Re: Probleem, ratas on raske
Raami sisse võib ka hapet valada kui vaha ei ole.Teeb kergemaks,ilus vaadata aga sõita pole soovitav
-
- Rattur
- Postitusi: 175
- Liitunud: 05. 10. 2009. 14:48
Re: Probleem, ratas on raske
On sellest reaalselt kasu ka? On sul kogemusi? Ehk oskad linki jagada? Kui asi toimiks, siis prooviks ka ise huvi pärastAndreK kirjutas:Sa seda spetsiaalset vaha oled juba proovinud, mis raami jäigemaks ja kergemaks teeb?
Re: Probleem, ratas on raske
Vahetame rattad ära, mul on selline, mis su seda loogikat kasutades hoobilt esisajasse lennutab - milleks end liigselt trennides kulutadaMaT kirjutas:Mul selline kogemus et Elion Cupil10,5 kg kaaluva rattaga parim koht 108.8,7 kg kaaluva rattaga parim koht 120.
Re: Probleem, ratas on raske
Uuema aja arvamusliidritele võib see jah veidi võõras teema olla...j4lgr477ur kirjutas:On sellest reaalselt kasu ka? On sul kogemusi? Ehk oskad linki jagada? Kui asi toimiks, siis prooviks ka ise huvi pärastAndreK kirjutas:Sa seda spetsiaalset vaha oled juba proovinud, mis raami jäigemaks ja kergemaks teeb?
viewtopic.php?p=195534#p195534
Re: Probleem, ratas on raske
Muidugi on abi, teeb ju raami jäigemaks ja kergemaks nagu öeldi. Kui päris seda kallist varianti ei jõua osta, siis Makroflex teeb ka töö ära, lased seda igast avausest raami sisse ja imeväel muutub raam imekergeks. See on tingitud sellest, et selles vahus olev gaas on palju väiksema tihedusega kui õhk ja seega on raam pmst nagu heeliumi täis lastud õhupall.j4lgr477ur kirjutas:On sellest reaalselt kasu ka? On sul kogemusi? Ehk oskad linki jagada? Kui asi toimiks, siis prooviks ka ise huvi pärastAndreK kirjutas:Sa seda spetsiaalset vaha oled juba proovinud, mis raami jäigemaks ja kergemaks teeb?
Ja jäikuse poolest on ära kõvastunud vaht ikka palju jäigem kui muidu raamis olev õhk. Lausjaburus ju, et tehases raami sisse õhk jäetakse.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
-
- Rattur
- Postitusi: 175
- Liitunud: 05. 10. 2009. 14:48
Re: Probleem, ratas on raske
Ma suutsin juba korraks segadusse minna selle vaha teemal. Aga lõpuks suutsin ikka sarkasmist läbi murda. Muidu oleks lahe küll, kui selline vaha olemas oleks.
Re: Probleem, ratas on raske
Suutsid sa jee!j4lgr477ur kirjutas: Ma suutsin juba korraks segadusse minna selle vaha teemal. Aga lõpuks suutsin ikka sarkasmist läbi murda. Muidu oleks lahe küll, kui selline vaha olemas oleks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 175
- Liitunud: 05. 10. 2009. 14:48
Re: Probleem, ratas on raske
Läheb juba OT-ks aga mida sa mõtled, et kas segadusse minemist või sarkasmi tabamist?Mati kirjutas:Suutsid sa jee!j4lgr477ur kirjutas: Ma suutsin juba korraks segadusse minna selle vaha teemal. Aga lõpuks suutsin ikka sarkasmist läbi murda. Muidu oleks lahe küll, kui selline vaha olemas oleks.
Re: Probleem, ratas on raske
Täpselt seda!j4lgr477ur kirjutas:Läheb juba OT-ks aga mida sa mõtled, et kas segadusse minemist või sarkasmi tabamist?Mati kirjutas:Suutsid sa jee!j4lgr477ur kirjutas: Ma suutsin juba korraks segadusse minna selle vaha teemal. Aga lõpuks suutsin ikka sarkasmist läbi murda. Muidu oleks lahe küll, kui selline vaha olemas oleks.