Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Otsin endale ratast. Eesmärgiks esialgu lihtsalt igapäevane töölkäimine (9km üks ots, kergliiklustee ja linnatänav) ja kaloripõletamine. Seega mõistlik oleks vist hübriid.
Olen vaadanud http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/t ... /fx/7_2_fx ja
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/t ... rid/7100_e
Nüüd küsimused.
Minu hetke kaal on 152kg ja kasvu 1.90. Kas ülaltoodud isendid peaksid sellisele massile vastu pidama, või tuleks vaadata terasraami poole?
Või oleks ikkagi mõistlikum uurida maastikurattaid, eeldades nende tugevamat konstruktsiooni? Nädala jagu olen juba vändanud naise vast 6-7 aastat vana Merida Kalahari rattaga ja midagi veel katki läinud ei ole. Raam on ainult väike.
On selles hinnaklassis (ca 450.-) midagi paremat olemas? Mul Rademar on lihtsalt peaaegu kõrvalmajas ja tulevikus oleks hea lähedal hooldused jne ära õiendada.
Tänan vastuste eest.
Olen vaadanud http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/t ... /fx/7_2_fx ja
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/t ... rid/7100_e
Nüüd küsimused.
Minu hetke kaal on 152kg ja kasvu 1.90. Kas ülaltoodud isendid peaksid sellisele massile vastu pidama, või tuleks vaadata terasraami poole?
Või oleks ikkagi mõistlikum uurida maastikurattaid, eeldades nende tugevamat konstruktsiooni? Nädala jagu olen juba vändanud naise vast 6-7 aastat vana Merida Kalahari rattaga ja midagi veel katki läinud ei ole. Raam on ainult väike.
On selles hinnaklassis (ca 450.-) midagi paremat olemas? Mul Rademar on lihtsalt peaaegu kõrvalmajas ja tulevikus oleks hea lähedal hooldused jne ära õiendada.
Tänan vastuste eest.
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Suurepärane kasutajanime valik
PS. Sellise kaalu juures soovitan vältida amordiga rattaid. Pigem jäik esihark.
PS. Sellise kaalu juures soovitan vältida amordiga rattaid. Pigem jäik esihark.
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Garantiidest niipalju ,et enamus rattatootjad annavad vaikimisi garantiid sõitjale kuni 110-120 kg
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Minul on authori hübriidiga kogemus,et veljed tikkusid kaheksaks minema kergelt,neil kitsamad veljed,kuigi tugevdusega.Mul kaalu sinust poole vähem,aga kõveraks muutusid veljed poisi käes kes kõnnitee servi jne rattal võttis siis pole miski võimatu.mägiratas selles suhtes sellise kaalu juures kindlasti parem valik.
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Oman kogemust raskete sõitjatega (rendivad rattaid), olen täheldanud:
pikematele ja raskematele meeldib rohkem püstisem sõiduasend (midagi Merida Urban taolist, olen näinud ka Trekil taolisi mudeleid, 26" ratastega.
Olulised on kaheseinalised veljed, peavad paremini vastu ja piisava rõhuga kummid (et ei sõidaks tühjade kummidega).
Hea oleks ka tongitud ehk selliste seibikestega kodaraaugud, need peavad üldjuhul ka paremini vastu.
Või alternatiivina laste kuskil rattahoolduses laduda omale spetsiaalsed tegevad jooksud, natuke laiema pöiaga.
Suuremad raamid peaksid ka kindlasti suuremale koormusele vastu 58-61 cm peaks olema sobiv.
pikematele ja raskematele meeldib rohkem püstisem sõiduasend (midagi Merida Urban taolist, olen näinud ka Trekil taolisi mudeleid, 26" ratastega.
Olulised on kaheseinalised veljed, peavad paremini vastu ja piisava rõhuga kummid (et ei sõidaks tühjade kummidega).
Hea oleks ka tongitud ehk selliste seibikestega kodaraaugud, need peavad üldjuhul ka paremini vastu.
Või alternatiivina laste kuskil rattahoolduses laduda omale spetsiaalsed tegevad jooksud, natuke laiema pöiaga.
Suuremad raamid peaksid ka kindlasti suuremale koormusele vastu 58-61 cm peaks olema sobiv.
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Arvestades Su kaalu ja linnasõidu eesmärki, siis ideaalne oleks Sulle see, aga lõpphind tuleb vast kõigest 3x üle eelarve. Äkki leiad kuskilt normaalses korras kasutatud Rootsi sõjaväe jalgratta (möödunud suvel Haapsalus Vana Jalgratta värkstoas igatahes nägin üht), see peaks kindlasti vastu pidama. Kardan, et tänapäevased rattad selles hinnaklassis kipuvad selle kaalu all suhteliselt ruttu ära lagunema.
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 03. 2012. 19:34
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Kalkhoff Agattu XXL 24-G LX (Saksa tootja) lubab kaaluks kuni 170kg:
http://www.kalkhoff-bikes.com/de/de/mod ... -g-lx.html
http://www.kalkhoff-bikes.com/de/de/mod ... -g-lx.html
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Aasta - paar - kolm tagasi oli siinsamas foorumis sarnane teema üleval. Kui viitsid, otsi üles, seal anti väga häid ja konkreetseid soovitusi.
Üldiselt ei tasu väga karta. Olen ise ka paras turd vend, sõidan Cannondale karbonraamiga maanteerattal (kaalupiirang 130 kg), millel all originaalis olevad Mavic Aksium Race kaalupiranguta jooksud. Mis on siiani veel täiesti sirged.
Üldiselt ei tasu väga karta. Olen ise ka paras turd vend, sõidan Cannondale karbonraamiga maanteerattal (kaalupiirang 130 kg), millel all originaalis olevad Mavic Aksium Race kaalupiranguta jooksud. Mis on siiani veel täiesti sirged.
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Astusin eile siis Rademarist läbi. Sealne müüja mõõtis mind igatmoodi ja arvas, et midagi Trek 4*** seeriast oleks ohutu valik. Helistas veel kuhugi taibudele ka ja uuris üle. Need rattad pidid lõhkumist kannatama küll.
Aga siis juhtus see, et jäi ette kasutatud Schwinn Frontier GSD, 2009a mudel. Väga viisakas isend õiglase hinnaga, XL raamiga ja puha. Võtsin siis selle. Pumpasin kummid täis ja tegin kohe ühe 20km otsa ka. Hea kerge jooksuga ratas.
Näis, kumb enne alla vannub, pekid või ratas. Pekid muidugi on juba pihta saanud - märtsi algusest kõnnikepid ka kasutuses
Aga siis juhtus see, et jäi ette kasutatud Schwinn Frontier GSD, 2009a mudel. Väga viisakas isend õiglase hinnaga, XL raamiga ja puha. Võtsin siis selle. Pumpasin kummid täis ja tegin kohe ühe 20km otsa ka. Hea kerge jooksuga ratas.
Näis, kumb enne alla vannub, pekid või ratas. Pekid muidugi on juba pihta saanud - märtsi algusest kõnnikepid ka kasutuses
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Is there a rider weight limit for Trek bikes?
Yes, we have the following weight limits on our bikes:
Max rider weight of 23kg:
Trikester, in our Kids collection.
Max rider weight of 36kg:
All other bikes in our Kids collection.
Max rider weight of 125kg:
Road bikes, triathlon bikes, and cruisers.
Max rider weight of 136kg:
All other bikes, including hybrids, urban, commuter, fitness, Ride+ electric assist, cyclocross, and all mountain bikes.
The Transport and Transport+ can also support an additional 100kg of cargo, distributed as 9kg on the front rack, 45kg on the rear rack, and 23kg on each side load rack.
Max combined rider weight of 250kg:
Tandem bicycles.
Yes, we have the following weight limits on our bikes:
Max rider weight of 23kg:
Trikester, in our Kids collection.
Max rider weight of 36kg:
All other bikes in our Kids collection.
Max rider weight of 125kg:
Road bikes, triathlon bikes, and cruisers.
Max rider weight of 136kg:
All other bikes, including hybrids, urban, commuter, fitness, Ride+ electric assist, cyclocross, and all mountain bikes.
The Transport and Transport+ can also support an additional 100kg of cargo, distributed as 9kg on the front rack, 45kg on the rear rack, and 23kg on each side load rack.
Max combined rider weight of 250kg:
Tandem bicycles.
Re: Tugeva konstruktsiooniga hübriid?
Kui eesmärgiks pekkide maha nühkimine, siis osta juba pulsokas ka, et teadmatult mitte üle pingutada.