Rannamõisa tee
Rannamõisa tee
Ega keegi ei tea, mis ehitus käib praegu Rannamõisa teel Kakumäe ja Tabasalu vahelisel oleval põllu peal? Kas kohaliku veetrassi vms ehitus või tõesti rattatee?
Põhjust unistamiseks annab alljärgnev lõik aga kus mida ja millal täpsemalt ei tea:
"Tallinna linn osaleb projektis „ Harjumaa kergliiklusteede ehitamine" koos linna ümbritsevate valdadega. Projekti rahastatakse Euroopa elukeskkonna regionaalarengu „ Linnaliste piirkondade arendamise" fondi vahenditest. Projekti raames rajatakse Tallinnas kergliiklusteed Valdeku tänavale, Rannamõisa teele ja Viljandi mnt. Kergliiklusteede maksumusest tasub linn 15%."
Põhjust unistamiseks annab alljärgnev lõik aga kus mida ja millal täpsemalt ei tea:
"Tallinna linn osaleb projektis „ Harjumaa kergliiklusteede ehitamine" koos linna ümbritsevate valdadega. Projekti rahastatakse Euroopa elukeskkonna regionaalarengu „ Linnaliste piirkondade arendamise" fondi vahenditest. Projekti raames rajatakse Tallinnas kergliiklusteed Valdeku tänavale, Rannamõisa teele ja Viljandi mnt. Kergliiklusteede maksumusest tasub linn 15%."
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Rannamõisa tee
nii ongi, rattateed tehakse.
Kui üleminek Tabasalu tõusule tõesti tunneliga lahendatakse (nagu paistab) siis tulevad sinna mõned tõusumeetrid lisa. Tervitatav.
Kui üleminek Tabasalu tõusule tõesti tunneliga lahendatakse (nagu paistab) siis tulevad sinna mõned tõusumeetrid lisa. Tervitatav.
Gravity is a Bitch
Re: Rannamõisa tee
Ma ka just kuulsin raadiost - sinna tuleb rattatee! Ja tabasalu mäe alt hakkab tunnel läbi jooksma, väga pro. Eelkõige on see lahendus hea rulluisutajatele - varem pidi Tabasallu autoga sõitma, nüüd saab otse linnast. Tore. Põhjus endalegi uisud muretseda. Oktoobris peaks valmima, paras aeg valgustatud teelõigu vajaduseks.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Rannamõisa tee
Sinna tuleb kergliiklustee, mis hakkab linna poolt Selveri juurest ja lõpeb Tabasalu mäe all kus ühineb juba olemasoleva kergliiklusteega, mis läheb Murasteni. Üle Tiskre oja tuleb ka uhke sild ja Tabasalu mäe alla tunnel. Valmis peaks see saama oktoobri alguseks, kui ainult see krdi transpordiamet (Hr. Lõugas) niipalju ajudele ei käiks
velo clubbers
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
Re: Rannamõisa tee
Kõik on tore, aga hetkel tundub lahendus poolik, kuivõrd peale saab teele sisuliselt kahest otsast - Selveri juurest ja Tabasalust. Vahepeal puuduvad sisuliselt juurdepääsud asustuse poolselt maanteepoolelt, ehk siis Kakumäelt. Rannamõisa tee on kohati kuni 90 km/h kiiruspiiranguga, suht jama kui sealt hakkab rahvas, sh lapsed olemasolevatest teeotstest üle Rannamõisa tee ukerdama. Üks tunnel kuskil vahepeal läheks veel asja ette.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rannamõisa tee
Teisest küljest - vähem iluuisutajaid.Mati kirjutas:Kõik on tore, aga hetkel tundub lahendus poolik, kuivõrd peale saab teele sisuliselt kahest otsast - Selveri juurest ja Tabasalust. Vahepeal puuduvad sisuliselt juurdepääsud asustuse poolselt maanteepoolelt, ehk siis Kakumäelt. Rannamõisa tee on kohati kuni 90 km/h kiiruspiiranguga, suht jama kui sealt hakkab rahvas, sh lapsed olemasolevatest teeotstest üle Rannamõisa tee ukerdama. Üks tunnel kuskil vahepeal läheks veel asja ette.
Re: Rannamõisa tee
Sa ju ei pea silmas seda, et hoonestuse ja kergliiklustee vahel olev sõidutee töötab darvinistliku filtrina, mis osavamad lubab karjamaale ja "ilu-uisutajad" saadab Peetruse juurde? Pigem tundubki, et see tee on vajalik uisutajatele, sest ratturid on saanud ja saavad ka edaspidi edukalt autotee ääres sõites hakkama. Ka mina olen üks neist uisutajatest, kes heal meelel jätaks auto koju, sõidaks läbi stromka ja mööda uut promenaadi Kakumäele ja sealt edasi Tabasallu ja Suurupisse. Elu oleks kohe palju ilusamVillem T kirjutas:Teisest küljest - vähem iluuisutajaid.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Rannamõisa tee
Ei mõelnud seda, see oleks julm. Selle filtrina saab toimima pigem tunnelisse laskumine.. Pigem mõtlesin seda, et hea pikk jupp kuhu peale antakse ainult otstest (või siis ühest otsast, teises on see laskumine).KaupoR kirjutas:Sa ju ei pea silmas seda, et hoonestuse ja kergliiklustee vahel olev sõidutee töötab darvinistliku filtrina, mis osavamad lubab karjamaale ja "ilu-uisutajad" saadab Peetruse juurde?Villem T kirjutas:Teisest küljest - vähem iluuisutajaid.
Re: Rannamõisa tee
aga positiivset ka - sel uuel teelõigul on vist 1 või 2 ristuvat sõiduteed? Mitte nagu Kakumäe ring, kus iga 20 meetri tagant uus ristmik.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Rannamõisa tee
Teema leidis ka meediakajastust: http://www.epl.ee/artikkel/581296
Selle alusel vist see teema tehtigi?
Selle alusel vist see teema tehtigi?
Re: Rannamõisa tee
Ma tegin teema eilse vilka askelduse põhjal Tabasalu mäe all, mis oli nädalaga suht kaugele venitatud. Pommuudis jõudis meediasse 1h hiljem müstika. Aga jah, ma arvan ka, et see kergliiklustee on pigem just uisutajatele ja pimedamal ajal ka treenivatele ratturitele ohutult koju jõudmiseks. Suvel ca 5 paiku trenni minnes ma valiks siiski maantee serva otse Kakumäelt kui sinna ühendust rattateega ei teki.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Rannamõisa tee
Fooriga ühendus on juba praegu olemas 123 tankla juures.Genry kirjutas:Suvel ca 5 paiku trenni minnes ma valiks siiski maantee serva otse Kakumäelt kui sinna ühendust rattateega ei teki.
Re: Rannamõisa tee
Genry pidas vist silmas ühendust sinna endise miilitsaputka juurde.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Rannamõisa tee
Korralikult reguleeritud ühenduskohtade vajadust on veel lisaks mainitud Vana-Rannamõisa tee ristumisele. Nt ristumised Printsu teega, Tiskre teega (selle pool märkamatu teekese kaudu käib juba praegu suht vilgas kergliiklus) ja Vahepere teega.KaupoR kirjutas:Genry pidas vist silmas ühendust sinna endise miilitsaputka juurde.
Rõhutatult just korralikult lahendatud ristumised, kuna tava ülekäigurada on 70-90 kiiruspiiranguga teel IMHO suht lolli mängimine.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rannamõisa tee
See puuduv lõik on juba väga palju aastaid kajastatud meedias ja muidu ka susisemas. Hea kui asi käsile võeti, sest 2009 alguses lubati seda 2010 suvel teha. Super. Alates Hipodroomi ristmikust või teisalt läbi Kopli poolsaare on juba ammu hea ühendus kuni Printsu teeni (peale Kakumäe selverit Tabasalu poole) olemas. Täpsemalt siiski üle aasta:)) on see olemas olnud. Kopli poole mere-äärne lõik vist valmis eelmine sügis. Põhimõtteliselt saab Piritalt alates Pirita jõe sillast läbi Kopli ja selle uue mere-äärse lõigu rullida just nimelt sinna Kakumäe selveri taha Printsu teeni. Seal hetkel puudus lõik Tabasalu mäeni. Kui asi oktoobris valmib saab lõpuks ometi teoks ka esimene Eesti arvestatav rulluisu maratonitrass, mille kannataks 40-50 km peale ajada ning rulluisufanatid saaksid ka endale esimese maratoni moodi võistluse. Sisse võib võtta ka Kakumäe 7 km ringi, kuid jah seal on palju eramajadesse viivaid sissesõitude ületamisi, mis võivad kaunis ohtlikud olla. Nii et silmad ja kõrvad peab ikka väga lahti seal olema. Aga samas annab peale Rocca-al-mare uut tõusu peale Vabaõhumuuseumi väravat pöörata kohe Rannamõisa teele (nö selle ABC tankla poole) ning seda ebamugavat ringilõiku saab vältida. Ning siis juba Murasteni ühe jutiga välja - väga broo asi tuleb välja. Kogu trass sõidetav ka rattaga, iseasi kas seda lausikut just treeningkavasse sisse tasub võtta:)) Aga paandunud rulluisutajana hakkavad rullid selle uudise peale kohe nurgas "sügelema"
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Rannamõisa tee
Keegi võiks nüüd mustamäe/kristiine ja kesklinna vahele ka mingi ühenduse tekitada kus trolli rataste alt läbi põiklema ei peaks.
Re: Rannamõisa tee
Kuidas sa läbi sadama-ala saad?suuroja kirjutas:... saab Piritalt alates Pirita jõe sillast läbi Kopli ja selle uue mere-äärse lõigu rullida just nimelt sinna Kakumäe selveri taha Printsu teeni.
Ja kuidas sa sealt läbi Kopli edasi liigud?
Mere-äärne lõik Stroomist Rocca-al-Maresse on osaliselt laudtee, kõndimiseks tore, ratta jaoks käib kah, aga kuidas seal rullitada on?
Aga Pirita - Kakumäe ühenduse pudelikael on endiselt sadam, põhjaväil ja raudteejaama kant. Mina küll ei ole seal mugavat rattateed leidnud. Ise kulgen sõiduteel ja saan hakkama, aga näiteks lapsega ma sealtkaudu sõitma ei lähe - ei tundu ohutu.
Re: Rannamõisa tee
Kuivaga sõidetav, märjaga pole proovinud, kuid võib kiskuda väga libedaks.tripp kirjutas:on osaliselt laudtee, kõndimiseks tore, ratta jaoks käib kah, aga kuidas seal rullitada on?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Rannamõisa tee
Mustamäelt Kristiinesse läheb Nõmme tee. Aastat paar tagasi oli seal sõitmine paras piin, auklik ja autodega koos. Nüüd on seal täies ulatuses rattatee. Kihutada ei saa - ristuvaid teid on väga palju -, aga rahulikult sõitmiseks sobib hästi. Sealt edasi saab Väike-Ameerikat mööda Pärnu mnt / Liivalaia risti ja see on juba üsna kesklinn.Cly/Suva kirjutas:Keegi võiks nüüd mustamäe/kristiine ja kesklinna vahele ka mingi ühenduse tekitada kus trolli rataste alt läbi põiklema ei peaks.
Re: Rannamõisa tee
Väike normine võib-olla, aga ma põhimõtteliselt ei nimeta neid teid rattateedeks. 100% rattatee on olemas vaid Kadrioru ja TOP'i vahel, kus see on ka rullitajate poolt vallutatud. Mujal on heal juhul tegemist kergliiklusteedega (kõik kutsutud) või lihtlabase ära soditud kõnniteega. Põhjamaalike või madalmaalike rattateedeni on meil veel terve kosmos minna (sh mentaalselt).tripp kirjutas:Mustamäelt Kristiinesse läheb Nõmme tee. Nüüd on seal täies ulatuses rattatee ...Cly/Suva kirjutas:Keegi võiks nüüd mustamäe/kristiine ja kesklinna vahele ka mingi ühenduse tekitada kus trolli rataste alt läbi põiklema ei peaks.
Teemasse minnes oleks tore kui sellise suurema projekti valmimisel nagu seda on kahtlemata see Rannamõisa jupp, toimuks ka vähe ulatuslikum kampaania kergliiklusteedel liiklemise reeglite kohta
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rannamõisa tee
Kas tasub juba uudistama minna? Keegi, kes sealt mööda sõidab, võiks infot jagada. Mitmendal see ametlikult valmis peaks saama?
Re: Rannamõisa tee
Eile oli silma järgi enamus teest kaetud enam-vähem kokkupressitud freesasfaldiga. Rattaga sõitsid seal mõned lapsed. Tunneliga tundub veel aega minevat. Aga eks enne valimisi saab kindlasti valmis.luukere kirjutas:Kas tasub juba uudistama minna? Keegi, kes sealt mööda sõidab, võiks infot jagada. Mitmendal see ametlikult valmis peaks saama?
Re: Rannamõisa tee
reedel oli täitsa mõnusasti läbitav, kate kõva ja sile. ainult seal tiskre oja kandis on c.a 10 metra liiva. järgmine aasta tundub rattateede osas olema revolutsiooniline, lisaks rannamõisa lõigule valmivad männiku-saku ja tiba-tilluke lõik ka viljandi mnt ääres.erikr kirjutas:Eile oli silma järgi enamus teest kaetud enam-vähem kokkupressitud freesasfaldiga. Rattaga sõitsid seal mõned lapsed. Tunneliga tundub veel aega minevat. Aga eks enne valimisi saab kindlasti valmis.luukere kirjutas:Kas tasub juba uudistama minna? Keegi, kes sealt mööda sõidab, võiks infot jagada. Mitmendal see ametlikult valmis peaks saama?
Re: Rannamõisa tee
Tunneli juures ka mingi tegevus käimas. Üldiselt vallapoolne osa teest pole veel asfaldi all (va üks lõik), kuid kenasti sõidetav. Linnapool on tööd lõpetatud. Üle Tiskre oja korralik sild. Kuni selle puukoolini ka kenasti rullitav. Valgustus veel ei tööta. Suur pluss on see, et valmiv kergliiklustee jääb Rannamõisa teest piisavalt kaugele ning üks pööre ajab teist taga. Huvitav sõita ning kohalik rahvas juba ette sillas. Kuigi tundub, et ega nad tunnelit enne talve valmis tee, siis ehk teevad asfalteerimise ära.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Rannamõisa tee
Linnapoolne osa teest kuni Tiskre ojani on täiesti valmis (täna komisjonile igatahes sobis). Ülejäänud osa, kui kõik hästi läheb, peaks saama valmis (läbitavaks) selle kuu lõpuks.
velo clubbers
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
Re: Rannamõisa tee
Ma ei saa aru, mis loomad seal Tabasalus elavad, et mäe otsas olev bussipeatuse ümbrus on pea alati klaasikilde täis. Seetõttu võtan Tabasalu tõusu alati sõiduteelt ja reastun tagasi alles peale Rimit – siinkohal tänud uuele liiklusseadusele. Kuid kus on kohalike silmad? Kui ise ei julge nolkidele mööda tahti anda siis politsei võiks vähemalt kohale kutsuda.
Ja rulluisutajate jaoks on see mäe nõlv paras killer, kurb oli vaadata kuidas üks vormitud neiu viskas hoo pealt selili, et vältida otse alla kimaist. Minu enese tehnika rulluiskudel ka seaks piirangud sealt laskumiseks. Ei teagi, mis see lahendus seal olla võiks, käsipuu ehk?
Ja rulluisutajate jaoks on see mäe nõlv paras killer, kurb oli vaadata kuidas üks vormitud neiu viskas hoo pealt selili, et vältida otse alla kimaist. Minu enese tehnika rulluiskudel ka seaks piirangud sealt laskumiseks. Ei teagi, mis see lahendus seal olla võiks, käsipuu ehk?
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Rannamõisa tee
Mäe alust Tabaka tõusul imestan isegi. Pinnas on seal kurvi välisküljel küntud ja võsa murtud tänu otsepanijatele.
iga 25 m tagant peaks olema mingi eestikeelne vaste märgile
iga 25 m tagant peaks olema mingi eestikeelne vaste märgile
-
- Rattur
- Postitusi: 16
- Liitunud: 09. 03. 2012. 19:34
Re: Rannamõisa tee
Kusjuures on jah nii, et Tabasalu mäepeal oleva bussipeatuse ümber on pidevalt klaasikillud ja tundub, et eriti ei koristata neid sealt ära kah.Genry kirjutas:Ma ei saa aru, mis loomad seal Tabasalus elavad, et mäe otsas olev bussipeatuse ümbrus on pea alati klaasikilde täis. Seetõttu võtan Tabasalu tõusu alati sõiduteelt ja reastun tagasi alles peale Rimit – siinkohal tänud uuele liiklusseadusele. Kuid kus on kohalike silmad? Kui ise ei julge nolkidele mööda tahti anda siis politsei võiks vähemalt kohale kutsuda.
Re: Rannamõisa tee
iron_amebix kirjutas:Kusjuures on jah nii, et Tabasalu mäepeal oleva bussipeatuse ümber on pidevalt klaasikillud ja tundub, et eriti ei koristata neid sealt ära kah.Genry kirjutas:Ma ei saa aru, mis loomad seal Tabasalus elavad, et mäe otsas olev bussipeatuse ümbrus on pea alati klaasikilde täis. Seetõttu võtan Tabasalu tõusu alati sõiduteelt ja reastun tagasi alles peale Rimit – siinkohal tänud uuele liiklusseadusele. Kuid kus on kohalike silmad? Kui ise ei julge nolkidele mööda tahti anda siis politsei võiks vähemalt kohale kutsuda.
Olen isegi seal killuga siiani ainsa (ptui, ptui, ptui) kummilõhkumise läbi elanud. Õnneks oli mõnesaja meetri pärast rattapoodi:)
Samas jääb täiesti arusaamatuks tõesti, mis pagana pärast seal pidevalt need pudelikillud maas on. Keegi teeb meelega suurest vihast ratturite vastu ?
Re: Rannamõisa tee
Paistab, et peagi läheb tööks, tahvel Tabasalus väljas.
Täpsemalt: http://www.mnt.ee/index.php?id=17728
...
Mais algavate tööde käigus remonditakse Tallinn-Rannamõisa-Klooga maantee 6,6-kilomeetrine lõik (km 6,3-12,9), kus likvideeritakse liiklusohtlikud kohad, tehakse teekatendi remont varem ehitatud katendikonstruktsiooni säilitamiseks ja ehitatakse Tabasallu Säästumarketi juurde fooriristmik. Tööde lõpptähtaeg on juuli ja remont läheb maksma 803 254 eurot.
Juunis algavate tööde käigus remonditakse Tallinn-Rannamõisa-Klooga maantee 2,7-kilomeetrine lõik (km 2,612-5,312), likvideeritakse liiklusohtlikud kohad ning ehitatakse Tiskre ristmik ümber ringristmikuks. Tööde lõpptähtaeg on september ja need lähevad maksma 2 064 961 eurot.
...
Täpsemalt: http://www.mnt.ee/index.php?id=17728
...
Mais algavate tööde käigus remonditakse Tallinn-Rannamõisa-Klooga maantee 6,6-kilomeetrine lõik (km 6,3-12,9), kus likvideeritakse liiklusohtlikud kohad, tehakse teekatendi remont varem ehitatud katendikonstruktsiooni säilitamiseks ja ehitatakse Tabasallu Säästumarketi juurde fooriristmik. Tööde lõpptähtaeg on juuli ja remont läheb maksma 803 254 eurot.
Juunis algavate tööde käigus remonditakse Tallinn-Rannamõisa-Klooga maantee 2,7-kilomeetrine lõik (km 2,612-5,312), likvideeritakse liiklusohtlikud kohad ning ehitatakse Tiskre ristmik ümber ringristmikuks. Tööde lõpptähtaeg on september ja need lähevad maksma 2 064 961 eurot.
...
Re: Rannamõisa tee
mazinist kirjutas:Paistab, et peagi läheb tööks, tahvel Tabasalus väljas.
Täpsemalt: http://www.mnt.ee/index.php?id=17728
...
Mais algavate tööde käigus remonditakse Tallinn-Rannamõisa-Klooga maantee 6,6-kilomeetrine lõik (km 6,3-12,9), kus likvideeritakse liiklusohtlikud kohad, tehakse teekatendi remont varem ehitatud katendikonstruktsiooni säilitamiseks ja ehitatakse Tabasallu Säästumarketi juurde fooriristmik. Tööde lõpptähtaeg on juuli ja remont läheb maksma 803 254 eurot.
Juunis algavate tööde käigus remonditakse Tallinn-Rannamõisa-Klooga maantee 2,7-kilomeetrine lõik (km 2,612-5,312), likvideeritakse liiklusohtlikud kohad ning ehitatakse Tiskre ristmik ümber ringristmikuks. Tööde lõpptähtaeg on september ja need lähevad maksma 2 064 961 eurot.
...
Rannamõisa - Vana-Rannamõisa ristmik vajaks nendest kõige kiiremat lahendust. Nii teekatendi remondi, laiuse kui ristmiku parema lahenduse väljatöötamiseks. Ju kuskil on pead koos ja mõeldakse selle kallal:)))
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Rannamõisa tee
Vb läheb terve Klooga ringi tegemine ratturile turvalisemaks, aga vb just tekitab ohtlikumaid manöövreid autojuhtide poolt, eks suvi näitab:
"Sõidukiiruse ohjeldamiseks ja maantee turvaliseks ületamiseks on Maanteeamet ehitanud Tabasallu, Rannamõisa ja Murastesse tee keskele jalakäijate saared, tänavu tulevad sellised ka Laulasmaale, Treppojale ja Kloogaranda. Nende juurde rajatakse jupiti ka kergliiklusteid, ehkki nii intensiivse liikluse puhul tuleks need ehitada kogu maantee ulatuses".
http://eestielu.delfi.ee/eesti/harjumaa ... d=65757846
"Sõidukiiruse ohjeldamiseks ja maantee turvaliseks ületamiseks on Maanteeamet ehitanud Tabasallu, Rannamõisa ja Murastesse tee keskele jalakäijate saared, tänavu tulevad sellised ka Laulasmaale, Treppojale ja Kloogaranda. Nende juurde rajatakse jupiti ka kergliiklusteid, ehkki nii intensiivse liikluse puhul tuleks need ehitada kogu maantee ulatuses".
http://eestielu.delfi.ee/eesti/harjumaa ... d=65757846
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.