Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Viimane aeg hakata valmistuma Kolmapäevakute Harku etapiks, mis toimumas 16. mail, 2012 Harku metsas.
Rajameister Kaido Kriisa on valmis treinud ka esialgse rajakirjelduse, mis on leitav Volkswagen MTB Kolmapäevakute ametlikult lehelt http://www.kolmapaev.ee alammenüüst etapid / Harku. Lähipäevil peaksime saama kinnituse lasteraja osas ning ka sellest, kas põhivõistluse rajal saavad mehed kolme asemel lausa nelja ringi nautida. Samuti lisandub rajaprofiil ning kaart.
Seniks head treenimist ning hobuseradade lihvimist!
Alvaro
Rajameister Kaido Kriisa on valmis treinud ka esialgse rajakirjelduse, mis on leitav Volkswagen MTB Kolmapäevakute ametlikult lehelt http://www.kolmapaev.ee alammenüüst etapid / Harku. Lähipäevil peaksime saama kinnituse lasteraja osas ning ka sellest, kas põhivõistluse rajal saavad mehed kolme asemel lausa nelja ringi nautida. Samuti lisandub rajaprofiil ning kaart.
Seniks head treenimist ning hobuseradade lihvimist!
Alvaro
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Hea töö, palun parandage ka kolmepäevaku lehel ringide arv, seal hetkel täiskasvanutele 3
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Ringide arv selgub homme õhtuks.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
selge pilt, teine kord loen ka teistpidi diagonaalis läbi ehk siis läheb paremini.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Retsept ja tänud sellise enneolematu kiiruse ja operatiivsuse eest!
Legendi lugedes suutsin peaaegu pusle kokku panna, kuid rattasadulas läheb mägede piirkonnas keeruliseks. Mälu pole vanast peast enam endine:)
Täpsustaks: kas Tarassovi singel on tagurpidi, kuid algus on enne klassikalist lõppu? Kas mingit kaarti või linki oleks võimalik panna?
Härdad palved on ringide arvu osas, pliis pange 3!
Legendi lugedes suutsin peaaegu pusle kokku panna, kuid rattasadulas läheb mägede piirkonnas keeruliseks. Mälu pole vanast peast enam endine:)
Täpsustaks: kas Tarassovi singel on tagurpidi, kuid algus on enne klassikalist lõppu? Kas mingit kaarti või linki oleks võimalik panna?
Härdad palved on ringide arvu osas, pliis pange 3!
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
MarttiM kirjutas:Kas mingit kaarti või linki oleks võimalik panna?
Äkki kannataks nüüd natuke ja laseks rajameistritel rahus oma tööd teha.Alvaro kirjutas:Samuti lisandub rajaprofiil ning kaart.
Seniks head treenimist ning hobuseradade lihvimist!
Alvaro
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Kaart ja muu sinna juurde käiv läheb üles hiljemalt homme hommikuks.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
ära nüüd tõrele minuga - lihtsalt kolmapäev.ee lehel olev ülimalt detailne kirjeldus viitas sellele, et rajameister on oma töö teinudKaupoR kirjutas:MarttiM kirjutas:Kas mingit kaarti või linki oleks võimalik panna?Äkki kannataks nüüd natuke ja laseks rajameistritel rahus oma tööd teha.Alvaro kirjutas:Samuti lisandub rajaprofiil ning kaart.
Seniks head treenimist ning hobuseradade lihvimist!
Alvaro
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
TNX!AndreK kirjutas:Kaart ja muu sinna juurde käiv läheb üles hiljemalt homme hommikuks.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Meievene foorumis ei hakata õiget rada otsima/ootama, vaid harjutatakse liivast trepipõksu, mis kolmapäeval käiku ei lähe.MarttiM kirjutas:..kas Tarassovi singel on tagurpidi, kuid algus on enne klassikalist lõppu?
http://forum.biketime.ee/viewtopic.php?p=100969#p100969
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
On rada maha märgitud?
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Kolmapäevak ei ole täna, vaid nädala pärast.ragz kirjutas:On rada maha märgitud?
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Lisandus video:
http://www.youtube.com/watch?v=4U2wZf0t4VI
http://www.youtube.com/watch?v=4U2wZf0t4VI
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
See on nii populaarne kant, et tähistus ei peaks seal nädalat vastu.ragz kirjutas:On rada maha märgitud?
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
midagi ikka vastu peab, läheks ka sinna nikerdama kui rada teaks.Villem T kirjutas:See on nii populaarne kant, et tähistus ei peaks seal nädalat vastu.ragz kirjutas:On rada maha märgitud?
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
sõitsin raja legendi järgi läbi ja kahe ringi peale sain õige raja kokku. Ainus feil oli mul seal, kus kaameramehel vussi läks ja muidugi mägede sektoris. Juurika tõusu puhul arvasin, et käiku läheb kõrval paralleelselt kulgev tõus (mis on 0,07 % keerulisem), kuid videolt tundub, et suusaraja (üle mägede kulgeva raja poolne) poolne? On see ikka nii?mart kirjutas:Lisandus video:
http://www.youtube.com/watch?v=4U2wZf0t4VI
Rada ise on lahe, kiire ja rutiini murdev:) Tehniliselt on tegu ilmselt suhteliselt kerge rajaga, kui silmas pidada "kaela murdvaid elemente ja psühholoogilisi aspekte, mis sellega kaasnevad". Selles mõttes on rada jällegi tehniline, et õige liikumistrajektoori valimiseks on palju võimalusi ja samuti on palju ka eksimise võimalusi. Tehniline on rada ka seetõttu, et paar korda tuleb peale laskumist teha 90 % pööre.
Väga meedis Tarassovi singel tagurpidi - oli nagu palju kiirem ja justkui uus rada.
Hobusemehe tee osa tundus jällegi pointless, eelkõige seetõttu, et seal kõrval on niipalju up&down võimalusi. Korraldaja põhistas seda samas loogiliselt:)
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Anna minnaragz kirjutas:No vat siis
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
1. Kiiruse suhtes pakun, et selle ca 5 km ringi läbimine saab keskmiselt olema 14 minutit, kiiremad kütavad arvatavalt 11-ga. Omal tuli eilne, CCRM-i sabas, kiireim tutvusring 15 minutit kopikatega, kusjuures pidin, tehnilise ebaõnne tõttu , nendesamustes 90 % pööretes vaid esipiduriga hakkama saama (ärevaks läks, aga sai hakkama).MarttiM kirjutas: 1. Rada ise on lahe, kiire ja rutiini murdev:).. Tehniline on rada ka seetõttu, et paar korda tuleb peale laskumist teha 90 % pööre.
2. Väga meedis Tarassovi singel tagurpidi - oli nagu palju kiirem ja justkui uus rada.
3. Hobusemehe tee osa tundus jällegi pointless, eelkõige seetõttu, et seal kõrval on niipalju up&down võimalusi. Korraldaja põhistas seda samas loogiliselt:)
2. Tarassovi rajale tõusul tekib arvatavalt jäjekord, kui keegi peaks eespool jalastuma.
3, Hobusemehe teel on rajameister arvatavasti teadlikult jätnud joogipausi võimaluse, sest pigem tapab tempo, kui rada.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Mitu ringi naiste jaoks?
Kolmapäevikute lehel info selline:
Kolmapäevikute lehel info selline:
Ringide arv:
M/M30/M40: 4 ringi
M50 ja vanemad 3 ringi
MN16: 2 ringi
M14: 2 ringi
N14 MN 12 ja väiksemad: 1 ring
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Ma arvan, et 3. Eks korraldajad kinnitavad või lükkavad ümber.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
4 on küll palju
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Kui lähed kl 17 starti ja finish lõpetab kl 21, siis peaksid ju küll 4 ringi jõudma. 1h ja 1 ring, pole ju väga hull.ragz kirjutas:4 on küll palju
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Mul on sõidustiili puudutav küsimus.
Küsin seda selle Harku raja põhjal.
Küsimus puudutab käiguvalikut. Millise käigukombinatsiooniga te üldiselt selliseid radu sõidate? Kas ees on kõige suurema hammasratta peal ja vahetate tagumist? Või pigem on tagumine enamvähem paigas ja vahetate esimest 3nda ja 2 hammasratta vahel.
Tundub suht selline rumal ja algajalik küsimus aga jah:)
Ehk siis küsimus: Kumb on efektiivsem ja jalgu säästvam. Kas teha vähem tiire aga jõulisemalt või vändata tihemini aga kergema käiguga?
Küsin seda selle Harku raja põhjal.
Küsimus puudutab käiguvalikut. Millise käigukombinatsiooniga te üldiselt selliseid radu sõidate? Kas ees on kõige suurema hammasratta peal ja vahetate tagumist? Või pigem on tagumine enamvähem paigas ja vahetate esimest 3nda ja 2 hammasratta vahel.
Tundub suht selline rumal ja algajalik küsimus aga jah:)
Ehk siis küsimus: Kumb on efektiivsem ja jalgu säästvam. Kas teha vähem tiire aga jõulisemalt või vändata tihemini aga kergema käiguga?
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Ära kutsu vaime välja.
Tule proovi sõita ja peale seda vaata raja kõrval, kes mismoodi liigub.
Nõrga karvajalana kasutan ilmselt kogu 3x10 paletti, eest väike võib käiku minna väsimuse pealt mõnel teravamal tõusul, kui pumba klapid
lekkima hakkavad ja ma hooga üles ei saa.
Oluline on teada Sule ka see, et paljud kõvad sõidavad 2x10 kombinatsiooniga, kusjuures ees ei ole 44/32 vaid väiksemad hammakad.
Ja mida kõvem vend on, seda paremal tal rauad on.
Üldiselt:
- Pigem keri kui kanguta
- Eest vaheta enne enne tõusu või juurikast kangutamist ära.
Võimalik, et seda teemat on ka arutatud kas treeningu või sõidutehnika teemades.
Tule proovi sõita ja peale seda vaata raja kõrval, kes mismoodi liigub.
Nõrga karvajalana kasutan ilmselt kogu 3x10 paletti, eest väike võib käiku minna väsimuse pealt mõnel teravamal tõusul, kui pumba klapid
lekkima hakkavad ja ma hooga üles ei saa.
Oluline on teada Sule ka see, et paljud kõvad sõidavad 2x10 kombinatsiooniga, kusjuures ees ei ole 44/32 vaid väiksemad hammakad.
Ja mida kõvem vend on, seda paremal tal rauad on.
Üldiselt:
- Pigem keri kui kanguta
- Eest vaheta enne enne tõusu või juurikast kangutamist ära.
Võimalik, et seda teemat on ka arutatud kas treeningu või sõidutehnika teemades.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Velotreki vanasõna - iga käiguvahetus on potensiaalne mehhaanilise kahjustuse tekitaja.
(Eriti suur on risk esimese käiguvahetajaga opereerides).
(Eriti suur on risk esimese käiguvahetajaga opereerides).
-
- Rattur
- Postitusi: 83
- Liitunud: 28. 09. 2009. 13:04
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Küsimus puudutab käiguvalikut. Millise käigukombinatsiooniga te üldiselt selliseid radu sõidate?
Seoses sellega tuleb meelde aastatetagune lugu, kui töötasin autoteeninduses. Seal oli üks kena vanem meesterahvas just uue masina kätte saanud. Vahtis veel nõutu näoga uue auto võtmed peos, justkui tahaks veel miskit täpsustada. Ja siis hopsti, hiiliski see härra mulle külje alla ja küsis: " Teie kui spetsialist- mis käiguga te soovitate mul sõita?" Pistis mulle pihku Annekese sokolaadi ja vastust saamata tõttas edasi. Kummaline mees oli.
Seoses sellega tuleb meelde aastatetagune lugu, kui töötasin autoteeninduses. Seal oli üks kena vanem meesterahvas just uue masina kätte saanud. Vahtis veel nõutu näoga uue auto võtmed peos, justkui tahaks veel miskit täpsustada. Ja siis hopsti, hiiliski see härra mulle külje alla ja küsis: " Teie kui spetsialist- mis käiguga te soovitate mul sõita?" Pistis mulle pihku Annekese sokolaadi ja vastust saamata tõttas edasi. Kummaline mees oli.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Minu üldreegel on eest vahetada võimalikult vähe. Edasi oleneb juba sinu enda võimekusest, kas suudad eest 3. või 2. hammakaga kerida.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Mina ilma põhjuseta üldse käiku ei vaheta !SHOXi kirjutas:Minu üldreegel on eest vahetada võimalikult vähe. Edasi oleneb juba sinu enda võimekusest, kas suudad eest 3. või 2. hammakaga kerida.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Rivo arvamus nõrgemaid ja väsinumaid kiiremini finišisse ei too.SHOXi kirjutas:Minu üldreegel on eest vahetada võimalikult vähe. Edasi oleneb juba sinu enda võimekusest, kas suudad eest 3. või 2. hammakaga kerida.
http://www.youtube.com/watch?v=4U2wZf0t4VI
Pärast mõningast rajaga tutvumist, olen plaaninud eest vahetada väiksemale hammakale kahes kohas
1. 03.02-03.13 parempöördel Tarassovi singli tõusule
2. 07.43-08.00 kus on järseim tõus Harku "mägedes"
Ja julgelt juurde vändata 08.25-08.40 "juurikasel vabalangemisel", mis annab arvatavalt raja kiireima kiiruse ja fiilingu.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
mitu esihammakat Su rattal on?mart kirjutas: Pärast mõningast rajaga tutvumist, olen plaaninud eest vahetada väiksemale hammakale kahes kohas
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Mul on nõrk jalg, seetõttu ees on kolmik. 46-36-26 (just 46 mitte 48 ega 44).MarttiM kirjutas:mitu esihammakat Su rattal on?mart kirjutas: Pärast mõningast rajaga tutvumist, olen plaaninud eest vahetada väiksemale hammakale kahes kohas
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Mul on: Sram XO Carbon 44x33x22T, 3x10 speed. Minu jaoks siiani harjumatu võrreldes varasema lahendusega ja kuidagi ei leia seda õiget käiku. IMHO ebaõnnestunud ja ebamugav (harjumatu) lahendus sellisel kujul, kuid pole hakanud seal veel midagi muutma.mart kirjutas: Mul on nõrk jalg, seetõttu ees on kolmik. 46-36-26 (just 46 mitte 48 ega 44).
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Palun tungivalt mitte kellelgi solvuda, aga jätaks siin teemas nüüd võistlust puudutavate sõnumitega. Harku radade ning Käiguvahetuse teemad on meil foorumi avarustes täiesti olemas. Aitäh!
Kui ilmataat päri on, siis saame käikude vahetamist ja erinevaid kumme testida enne võistlust ka ametlikul avatud raja sõidul. Sellest teavitame siis nädalavahetusel.
Rasket jalga!
Alvaro
Kui ilmataat päri on, siis saame käikude vahetamist ja erinevaid kumme testida enne võistlust ka ametlikul avatud raja sõidul. Sellest teavitame siis nädalavahetusel.
Rasket jalga!
Alvaro
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Tarassovi singlil vaadake, et pedaal juurika taha ei jääks. Endal juhtus ja niplist palju puudu ei jäänud
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Mul kah, aga sain hakkama, ehk pole midagi hulluDeeJott kirjutas:Tarassovi singlil vaadake, et pedaal juurika taha ei jääks. Endal juhtus ja niplist palju puudu ei jäänud
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Kas keegi plaanib minna homme hommiku poole rajaga tutvuma?Hüppaksin ka ree peale.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Kellel huvi, siis homme kell 18 saab rajaga tutvuda.
Kogunemine stardi/finishi ala juures mõisa kõrval oleval platsil.
Kes ei leia või on mõned muud probleemid (vannitoas on pirn läbi või ei oska autol klaasipesuvedelikku lisada), siis rajameistri number ka igaks juhuks: 5048230 Kaido
Kogunemine stardi/finishi ala juures mõisa kõrval oleval platsil.
Kes ei leia või on mõned muud probleemid (vannitoas on pirn läbi või ei oska autol klaasipesuvedelikku lisada), siis rajameistri number ka igaks juhuks: 5048230 Kaido
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Miski teine foorum kurdab pärast rajaga tutvumist, et võrreldes möödunud aastaga on tänavune tagurpidi rada tehniliselt lihtne ja igav.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
See pole ainult "miski teine foorum", vaid kohapeal kuulsin isegi naiste poolt, et rada on lihtne ja kiire. Eelmine aasta oli raskem ja huvitavam.mart kirjutas:Miski teine foorum kurdab pärast rajaga tutvumist, et võrreldes möödunud aastaga on tänavune tagurpidi rada tehniliselt lihtne ja igav.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Põhimõtteliselt olen nõus sellega, et üllatavalt "lihtne ja kiire".
Samas tapab ikkagi tempo. Küttes seda rada gaas põhjas
on võimalik teha lihtsaid sõiduvigu, millega aega kaotada.
Usun, et jällegi tuleb esimesele linnas olevale etapile
küllaldaselt noori ja uustulnukaid, kellele on mitmeid jalastumise
kohti ja rada raske küll. Alati ei pea rada olema kõige kõvemate
meele järele.
Samas tapab ikkagi tempo. Küttes seda rada gaas põhjas
on võimalik teha lihtsaid sõiduvigu, millega aega kaotada.
Usun, et jällegi tuleb esimesele linnas olevale etapile
küllaldaselt noori ja uustulnukaid, kellele on mitmeid jalastumise
kohti ja rada raske küll. Alati ei pea rada olema kõige kõvemate
meele järele.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
mis ta siis nii kerge on. eile pani esimene pool täispasaga minema ning tagumine 10-15 ratturit jäid maha ning maha jäi ka rada selles mõttes, et keegi pundist enam õiget suunda kätte ei saanudki. ukerdasime siis niisama Harku mägedes. Seal ju sada võimalust, millist juppi mööda kuskilt luitest üles või alla nikerdada.erikr kirjutas: Usun, et jällegi tuleb esimesele linnas olevale etapile küllaldaselt noori ja uustulnukaid, kellele on mitmeid jalastumise kohti ja rada raske küll. Alati ei pea rada olema kõige kõvemate meele järele.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Võtsid äkki valedele meestele sappa:D Kolmapäevaku sõitjad sõitsid piisavalt nii aeglaselt, et ennem tõuse pidi jala maha panema, et ees olijale mitte otsa sõita
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
suuroja kirjutas:mis ta siis nii kerge on. eile pani esimene pool täispasaga minema ning tagumine 10-15 ratturit jäid maha ning maha jäi ka rada selles mõttes, et keegi pundist enam õiget suunda kätte ei saanudki. ukerdasime siis niisama Harku mägedes. Seal ju sada võimalust, millist juppi mööda kuskilt luitest üles või alla nikerdada.erikr kirjutas: Usun, et jällegi tuleb esimesele linnas olevale etapile küllaldaselt noori ja uustulnukaid, kellele on mitmeid jalastumise kohti ja rada raske küll. Alati ei pea rada olema kõige kõvemate meele järele.
Ei saa öelda, et tempo väga vali oleks olnud - esimese ringi aeg tuli ca 20min. Ja peale Tarassovi singlit võtsin hoo täiesti maha ja ootasime rahva järgi, kuna vahe oli sisse jäänud. Ja nii kogu esimese ringi. Kuna rahvast oli tõesti palju ( ca 30-40 ratturit), siis tõenäoliselt päris viimast otsa ei näinud, aga kui keegi eksis, siis alati oli võimalus uuesti stardipaika tagasi tulla ja koos uuesti uuele ringile minna. Eile tegin 4 tutvustavat ringi.
Loodan, et rada siiski meeldis ja peale võistlust on ka "lihtsa ja igava" suhtes arvamus muutunud
Rajameister Kaido
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Rada oli kuiv, ilm oli hea, seltskond lõbus, ehk siis kohtume homme.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Tuleb loota, et täna sadama ei hakka. Juurikaseid kohti oli päris palju, mis lähevad libedaks.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Tänu CCRM bandele.
Pealtnäha lihtne rada võttis vanainimese ikka pehmeks küll.
Tänan ka kõiki kaasvõistlejaid - kommunikatsioon toimis ning nii- ja naapidi möödumised
sujusid tõrgeteta. Viisakate inimeste seltsis kultuurselt veedetud õhtupoolik.
Pealtnäha lihtne rada võttis vanainimese ikka pehmeks küll.
Tänan ka kõiki kaasvõistlejaid - kommunikatsioon toimis ning nii- ja naapidi möödumised
sujusid tõrgeteta. Viisakate inimeste seltsis kultuurselt veedetud õhtupoolik.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Tõesti hea rada oli!
Muidugi rajapealne liiklus oli meeletu, aga lasti mööda küll õnneks. Hilisem vihm tegi viimase singli juurikad mõnusaks ja üldse rada läks aja peale mudasemaks.
Muidugi rajapealne liiklus oli meeletu, aga lasti mööda küll õnneks. Hilisem vihm tegi viimase singli juurikad mõnusaks ja üldse rada läks aja peale mudasemaks.
Re: Volkswagen MTB kolmapäevakud III etapp (Harku)
Rada - kiire ja selline, salakaval. Võttis ikka jala pehmeks küll.
Aga...eraldi tahaks kogu CCRM toimkonda tänada ääretult hea orgunni eest ! Kogu info vahetus ja jagamine, mis algas juba rohkem, kui nädal enne võistlust. Rajakaart varakult olemas, proovisõidud, video, märgistus, turvamine jne. jne. Kõik 5+
Kõik see väärib : SUUR, SUUR aitäh Hoidke edaspidigi seda taset !
Aga...eraldi tahaks kogu CCRM toimkonda tänada ääretult hea orgunni eest ! Kogu info vahetus ja jagamine, mis algas juba rohkem, kui nädal enne võistlust. Rajakaart varakult olemas, proovisõidud, video, märgistus, turvamine jne. jne. Kõik 5+
Kõik see väärib : SUUR, SUUR aitäh Hoidke edaspidigi seda taset !