Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Tegemist on võimalusega testida maailma ühe juhtiva rattafirma parimaid rattaid. Kohapeal full-range Specialized’I parimatest maantee-, mägi- ja freerideratastest. Olemas on erinevad suurused. Testimist viib läbi Specialized Concept Store Tallinn koostöös Specialized Europe’ga.
Testimisel esindatud rattad:
1. Allez Comp 105
2. S-Works Tarmac SL3
3. S-Works Tarmac SL4 Sram Red
4. Crux Comp Disc
5. Roubaix Expert SL3
6. Venge Pro UI2
7. Carve Pro 29
8. Camber FSR Expert Carbon 29
9. Stumpjumper FSR Expert Carbon 29
10. Enduro FSR EVO
11. Stumpjumper HT Expert Carbon 29
NB! Kõikide testijate vahel loosime välja Specialized Concept Store’i 100€ kinkekaardi!
Oluline:
Palun tule rattariietes!
Palun võta kaasa oma pedaalid ja sõidukingad! Ära unusta kiivrit!
Palun võta kaasa ID.
Parimate soovidega,
Sulev Lipp & Erki Kukk
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
mul kahjuks pilti ei näita vbl seal info olemas, aga kus toimub ja mis kellast kellani
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Parandasin Sulevi postituses lingi toimivaks pildiks.
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Tänud parandamast. Mul endal näitas hästi, kuid kui see asjandus pole just eriala, siis alati ei õnnestu...
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
ütlesin Facebookis ja ütlen ka siin, et line-up'ist on puudu SHIV.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Õige ta on, et SHIV on puudu. Aga SHIV - ehk kindlasti parimaid eraldistardirattaid maailmas - on oma olemuselt niivõrd spetisiaalne asi, et vist spetsiaalsemat asja väga olemas polegi. Ehk kui kellelgi on huvi SHIVi vastu, siis soovitame tulla läbi ja räägime sellel teemal põhjalikult. Alates sellest, et on olemas eraldi UCI-legal SHIV TT ja SHIV, millega on lubatud sõita vaid triatloni jne.KaupoR kirjutas:ütlesin Facebookis ja ütlen ka siin, et line-up'ist on puudu SHIV.
Puudu on ka näiteks FATE ehk spets naistele mõeldud 29er ja näiteks ka DEMO, mille väga kiiresti mäest alla sõidetakse.
Kuid see kõik ei kahanda väärtust, kuna kohal on kõik põhiline maanteelt ja MTB valdkonnast.
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Ei vaidle vastu Miks see Shivi puudumine silma jäi oli, et klubikaaslased üritavad mulle selgeks teha kui loll ma olen ja paljust ma ilma jään, et mul veel TT ratast poleSL kirjutas:Kuid see kõik ei kahanda väärtust, kuna kohal on kõik põhiline maanteelt ja MTB valdkonnast.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
no kui teil selline profiklubi, siis pigem vaata juba team managerile otsa ja küsi sama asja. 100km hooajal 42-45km/h läbimiseks tasub kindlasti investeerida veel täiendavad tuhandeid eurosid, tühiasi ju ühele spordisõbrale.Ei vaidle vastu Miks see Shivi puudumine silma jäi oli, et klubikaaslased üritavad mulle selgeks teha kui loll ma olen ja paljust ma ilma jään, et mul veel TT ratast pole
Kas ratste testimise järel tuleb kampaania, et too "vana diivan meile.."? niisama ma ei tule meeli õrritama
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Täname väga kõiki, kes eile tulid. Tõepoolest oli väga tihe ja kiire päev.
Eile päikese vastu on meil nüüd siis selline ilm, mis tähendab, et alustame kohe, kui lausvihm üle jääb.
Eile päikese vastu on meil nüüd siis selline ilm, mis tähendab, et alustame kohe, kui lausvihm üle jääb.
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
eilne rataste väljapanek meenutas Grand Theft Auto esimese osa kätte saamise emotsiooni aastaid 10 tagasi, kus ei suutnud ise ka ära otsustada, mis sõiduvahend järgmisena kaaperdada või millistes liikumisraamides püsida, seega uskumatu ja ilmselt ainukordne võimalus. Kuigi tahtsin 29-st proovida hirmsasti ja juurikate vahel tõepoolest tõusid emotsioonid lakke, siis natuke norides küsin, et kas me tahamegi, et ratas meie eest töö ära teeb ? MNT fännina ei saanud ka mööda minna Spessu Venge mudelist ja tuleb tõdeda et selle armukesega läheks tuuritaks veel ja veel.. ok, ma nüüd täna ööseks unetablette ostma
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Tuleb tõesti tänada väga meeldib proovipäeva eest, Venge oli ikka klass omaette, peab ikka millegi arvelt hakkama nüüd raha kõrvale panema...
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Teisest demopäevast paar klõpsu
Stumpjumper FSR
Midagi uut Eestis -- Command Post BlackLite 125mm liikumisega
Specialized Camber
Väike vihm ei häirinud
Kõik pildid siin: https://picasaweb.google.com/1150263684 ... st2012Day2
Stumpjumper FSR
Midagi uut Eestis -- Command Post BlackLite 125mm liikumisega
Specialized Camber
Väike vihm ei häirinud
Kõik pildid siin: https://picasaweb.google.com/1150263684 ... st2012Day2
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
vinged püssid ja lahedad pildid!
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Tänud ka teisel päeval kohaletulnuile.
Päev algas väikse vihmaga, kuid tegelikult see ei seganud ning (kuigi kokkuvõtteid pole veel jõudnud teha) tundub, et teisel päeval oli testijaid isegi rohkem, kui päikselisel laupäeval.
Suure hulga peale paar inimest jäi ilma ka, kuna soovitud ratas oli parasjagu väljas ja ei jõudnud ära oodata, kuid kahjuks selliseid asju ei saa vältida. Aga õnneks neid oli väga üksikud.
Tigran Specialized Europe'st oli positiivselt üllatunud eriti kahe aspekti üle - esiteks inimeste rohkus muidugi, sest kaks päeva hommikust õhtuni olid meil kõigil käed tööd täis ning teiseks oli positiivne üllatus siinsete inimeste nö professionaalsuse kohapealt - kogemus on tal suur ning mitmes teises riigis pole harv juhus, kui plätude ja teksadega S-Works Tarmacuga sõitma soovitakse minna. Siin olid aga inimesed väga teadlikud, mida nad tahavad proovida ja sellest tulenevalt olid küsimused ka asjalikud.
Nii, et loodame, et testijad ise ka rahule jäid - meie igaljuhul jäime. Järgmine aasta (kui vähegi saab) - jälle!
Päev algas väikse vihmaga, kuid tegelikult see ei seganud ning (kuigi kokkuvõtteid pole veel jõudnud teha) tundub, et teisel päeval oli testijaid isegi rohkem, kui päikselisel laupäeval.
Suure hulga peale paar inimest jäi ilma ka, kuna soovitud ratas oli parasjagu väljas ja ei jõudnud ära oodata, kuid kahjuks selliseid asju ei saa vältida. Aga õnneks neid oli väga üksikud.
Tigran Specialized Europe'st oli positiivselt üllatunud eriti kahe aspekti üle - esiteks inimeste rohkus muidugi, sest kaks päeva hommikust õhtuni olid meil kõigil käed tööd täis ning teiseks oli positiivne üllatus siinsete inimeste nö professionaalsuse kohapealt - kogemus on tal suur ning mitmes teises riigis pole harv juhus, kui plätude ja teksadega S-Works Tarmacuga sõitma soovitakse minna. Siin olid aga inimesed väga teadlikud, mida nad tahavad proovida ja sellest tulenevalt olid küsimused ka asjalikud.
Nii, et loodame, et testijad ise ka rahule jäid - meie igaljuhul jäime. Järgmine aasta (kui vähegi saab) - jälle!
Re: Specialized'i DEMO - TEST THE BEST 16-17. JUUNI
Suur tänu organiseerijatele! Teen väikse kokkuvõtte enda poolt kogetust. Proovisin nelja ratast laupäeval (päikeseline päev).
Tarmac SL4 S-Works (Sram Red). Tegin vist 3-4 Lillepi ringi. Tänu kergele kaalule ja madala pöiaga jooksudele oli ratas väga erk. Ideaalne mägedesse ja keerukamatele kriteeriumidele. Väga hea reageerimine kiirendustele ja kindel kurvides.
Crux Elite cyclocrossi ratas. Mul oli suur ootus cycloka kohapealt ja tahtsin korraliku ratast Pirita metsas proovida. Millegipärast jäi mulje pigem tagasihoidlik. Võimalik, et tänu liiga suurele kummirõhule (vist 4at). Saepurusel suusarajal imes ja juurikatel loopis lootusetult.
Stumpjumper FSR Expert (carbon, 29"). Minu jaoks suurim positiivne üllatus! Ma pole enne FS rattaga sõitnud. FSR pole ka mingi kerge XC pill vaid tõsine "pikk-päev-mägedes" ratas. Kaalus vist 14kg ja korralikud roomikud olid all. Pirita jõeoru laskumised olid kõik nagu kruusateel cruisimine. Vaata ainult, et puu ette ei jää. Muud takistused nagu dropid, kivid, juurikad, pori vms polnud mingi probleem. Ja muidugi suurepärane kindlus kurvilisel ja kiirel laskumisel. Üllataval kombel sõitis ka tõusudest täitsa ilusti üles. Püsti haamerdamine muidugi ei tööta, aga vaikselt kerides läks igalt poolt üles.
Venge Pro + UI2. Kahtlemata väga hea grupisõidu ratas, kuid ei jätnud sellist "vau" tunnet kui SL4. Kõrged pöiad tegid ratta veidi uimasemaks Lillepi ringi kurvidel. Pirita ringrajal seevastu kiirusel 32-35kmh oli väga lahe. Suurim eelis avaldub arvatavasti kiiretel grupisõitudel.
Väga oleks tahtnud proovida tipp-Epicut, aga sellega olevat eelnevalt mingi õnnetus juhtunud ja kahjuks polnud ta sõiduvalmis.
Urmas
Tarmac SL4 S-Works (Sram Red). Tegin vist 3-4 Lillepi ringi. Tänu kergele kaalule ja madala pöiaga jooksudele oli ratas väga erk. Ideaalne mägedesse ja keerukamatele kriteeriumidele. Väga hea reageerimine kiirendustele ja kindel kurvides.
Crux Elite cyclocrossi ratas. Mul oli suur ootus cycloka kohapealt ja tahtsin korraliku ratast Pirita metsas proovida. Millegipärast jäi mulje pigem tagasihoidlik. Võimalik, et tänu liiga suurele kummirõhule (vist 4at). Saepurusel suusarajal imes ja juurikatel loopis lootusetult.
Stumpjumper FSR Expert (carbon, 29"). Minu jaoks suurim positiivne üllatus! Ma pole enne FS rattaga sõitnud. FSR pole ka mingi kerge XC pill vaid tõsine "pikk-päev-mägedes" ratas. Kaalus vist 14kg ja korralikud roomikud olid all. Pirita jõeoru laskumised olid kõik nagu kruusateel cruisimine. Vaata ainult, et puu ette ei jää. Muud takistused nagu dropid, kivid, juurikad, pori vms polnud mingi probleem. Ja muidugi suurepärane kindlus kurvilisel ja kiirel laskumisel. Üllataval kombel sõitis ka tõusudest täitsa ilusti üles. Püsti haamerdamine muidugi ei tööta, aga vaikselt kerides läks igalt poolt üles.
Venge Pro + UI2. Kahtlemata väga hea grupisõidu ratas, kuid ei jätnud sellist "vau" tunnet kui SL4. Kõrged pöiad tegid ratta veidi uimasemaks Lillepi ringi kurvidel. Pirita ringrajal seevastu kiirusel 32-35kmh oli väga lahe. Suurim eelis avaldub arvatavasti kiiretel grupisõitudel.
Väga oleks tahtnud proovida tipp-Epicut, aga sellega olevat eelnevalt mingi õnnetus juhtunud ja kahjuks polnud ta sõiduvalmis.
Urmas