Natuke vist OT aga eks siis admin parandab. Avastasin rattahoidja küljest ühe mutri edutu lahtikeeramise katse jäljed:
http://indreksarapuu.files.wordpress.co ... 012097.jpg
Oletagem, et mutter oleks siiski järgi andnud, kas tulebki kogu kinnitus laiali ja jaluta rattaga minema? Nii lihtne ongi? Järgmine kord tullakse ehk paremate riistadega...
Thule OutRide 561 turva
Re: Thule OutRide 561 turva
Ma kahtlustan küll.
Enne (thule) risttalade ja hoidjate hankimist arvasin ma ise ka neist paremini.. Külge pannes vaatasin, et need lukud on rohkem 'for show', et tihedalt asustatud kohas päris niisama lihtsalt ära ei viidaks. Aga kui on juba kuskil vähem rahvastatud kohas siis tundub, et viib nendelt rattad minema nagu naksti Rääkimata hoidjatest endist.
Rootsi heaoluühiskonna tulemus, kus lukk on looma jaoks ?
Proovima ei hakanud lammutamist, nii et äkki ma eksin.
Enne (thule) risttalade ja hoidjate hankimist arvasin ma ise ka neist paremini.. Külge pannes vaatasin, et need lukud on rohkem 'for show', et tihedalt asustatud kohas päris niisama lihtsalt ära ei viidaks. Aga kui on juba kuskil vähem rahvastatud kohas siis tundub, et viib nendelt rattad minema nagu naksti Rääkimata hoidjatest endist.
Rootsi heaoluühiskonna tulemus, kus lukk on looma jaoks ?
Proovima ei hakanud lammutamist, nii et äkki ma eksin.
Re: Thule OutRide 561 turva
ja seda ma juba avastasin ka, et uued wingbarid talade otsest lukku ei käi (puudub üldse selline võimalus), seega vanemad rattahoidja mudelid saab lihtsalt lõdvaks keerata ja talade otstest ratas koos hoidjaga siis maha tõsta. kodus aega lammutada küll...
Tundub et lukud on Thulel pigem nendeks juhtudeks et asjad iseenesest kogemata lahti ei tuleks.
Tundub et lukud on Thulel pigem nendeks juhtudeks et asjad iseenesest kogemata lahti ei tuleks.
Re: Thule OutRide 561 turva
Oman ka OutRide 561 rattahoidjat ja minu jaoks tundus kõige murettekitavam hoopis selle lukustatava hoova läbi lõikamise võimalus. Pole küll sellele tangidega/saega kallale läinud, kuid peale vaadates tundub tegemist olevat ainult plastikuga. Sel juhul ei oleks vaja isegi lukku avada/murda, vaid saab rahulikult peale luku juurest läbi lõikamist ratta ära võtta.
Kas on üldse mingisugust teist alternatiivset tootjat, kes midagi turvalisemat pakuks?
Kas on üldse mingisugust teist alternatiivset tootjat, kes midagi turvalisemat pakuks?
Signature not found, please try later!
Re: Thule OutRide 561 turva
Suurt turvalisust varastamise vastu katusel rattahoidjad tõesti ei paku ja see polegi nende eesmärk. Need on ikkagi eelkõige mõeldud rataste transportimisesks, mitte ladustamiseks. Väiksem sõrgkang lukustushoova vahele ja lahti ta ongi - pole mõtet mingi mutri lahtikeeramise või hoova pooleks saagimise peale aega kulutada.
Rattaid viiakse minema nii lukustatult rattahoidjatest, keldritest, garaažidest. Kusjuures ratas võib olla lukustatud kallima lukuga kui näiteks rattahoidja katusel - piisava huvi ja ajavaru korral viiakse ikkagi minema. Mille poolest see auto katuselt ratta ära viimine keerulisem peaks olema?
Mõnevõrra turvalisem lahendus oleks rataste veoks ja lühiajaliseks ladustamiseks eraldi kattega käru soetada, aga ka see ei garanteeri iseenesest veel mitte midagi. Halvemal juhul võetakse veel "boonuseks" see käru ka kaasa või kui eriti must päev peaks juhtuma olema siis pole ka autot ennast enam alles.
Endal on mul katusel Thule 2x561 ja 2x530 ning kasutan neid ainult rataste vedamisel, rattaid sinna järelvalveta pole kordagi jätnud - vähem seiklushimulistele soovitan sedasama.
Rattaid viiakse minema nii lukustatult rattahoidjatest, keldritest, garaažidest. Kusjuures ratas võib olla lukustatud kallima lukuga kui näiteks rattahoidja katusel - piisava huvi ja ajavaru korral viiakse ikkagi minema. Mille poolest see auto katuselt ratta ära viimine keerulisem peaks olema?
Mõnevõrra turvalisem lahendus oleks rataste veoks ja lühiajaliseks ladustamiseks eraldi kattega käru soetada, aga ka see ei garanteeri iseenesest veel mitte midagi. Halvemal juhul võetakse veel "boonuseks" see käru ka kaasa või kui eriti must päev peaks juhtuma olema siis pole ka autot ennast enam alles.
Endal on mul katusel Thule 2x561 ja 2x530 ning kasutan neid ainult rataste vedamisel, rattaid sinna järelvalveta pole kordagi jätnud - vähem seiklushimulistele soovitan sedasama.