Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Tere,
mure siis selline, et ei saa kuidagi kummile õhku sisse. Laseb ilmselt äärte vahelt nii kõvasti läbi, et ei saa kordagi rõhku sisse.
Pöid peaks olema dtswiss xr 1400, kollase teibiga tubelessiks tehtud ja kummid uued Racing Ralf tubeless readyd. Proovitud on nii põrandapumba kui bensuka kompressoriga, stansi piima ja seebiveega. Proovisin ka kummiheebliga võimalikult serva lähedale kummiäärt tõmmata ja õhukummiga lasin ka päeva harjuda, et ühe ääregi kinni ehk jätaks ja kumm õige kuju võtaks, aga ikka ei midagi. Ventiili keerasin ka välja, et rohkem õhku korraga sisse pääseks.
On kellelgi veel ideid või tähelepanekuid mida võin valesti teha või kuidas oleks võimalik kumm peale saada?
Tahaks ikka tubelessi ära proovida.
Ette tänades,
Alar
mure siis selline, et ei saa kuidagi kummile õhku sisse. Laseb ilmselt äärte vahelt nii kõvasti läbi, et ei saa kordagi rõhku sisse.
Pöid peaks olema dtswiss xr 1400, kollase teibiga tubelessiks tehtud ja kummid uued Racing Ralf tubeless readyd. Proovitud on nii põrandapumba kui bensuka kompressoriga, stansi piima ja seebiveega. Proovisin ka kummiheebliga võimalikult serva lähedale kummiäärt tõmmata ja õhukummiga lasin ka päeva harjuda, et ühe ääregi kinni ehk jätaks ja kumm õige kuju võtaks, aga ikka ei midagi. Ventiili keerasin ka välja, et rohkem õhku korraga sisse pääseks.
On kellelgi veel ideid või tähelepanekuid mida võin valesti teha või kuidas oleks võimalik kumm peale saada?
Tahaks ikka tubelessi ära proovida.
Ette tänades,
Alar
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Endal kogemus puudub, aga proovi mõnda autode rehvivahetusega tegelevasse töökotta minna oma probleemiga. Neil on spetsiaalsed "õhukahurid", et autorehv velje peale sobitada. Tavalise kompressoriga ei hüppa rehv õigesti peale ja jääb äärte vahelt läbi laskma sarnaselt sinu juhtumile.
NB! See on ainult mõte. Võimalik, et töökojas lastakse sul rehv selle kahuriga ka puruks, ei tea täpsemalt.
NB! See on ainult mõte. Võimalik, et töökojas lastakse sul rehv selle kahuriga ka puruks, ei tea täpsemalt.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Siis hoiab ikka väga kehvasti kui bensukas ka ei saanud.
Mäletan, et Harandi kummi sai mullu Rõuge tuuri ajal vist korraga 6 mehega meelitatud, enne kui hakkas õhku sisse võtma.
Kui mul endal pole kuidagi kodus välja tulnud ja närv on üles öelnud, olen põrutanud 16g CO2 ballooniga.
Seni pole alt vedanud.
Mäletan, et Harandi kummi sai mullu Rõuge tuuri ajal vist korraga 6 mehega meelitatud, enne kui hakkas õhku sisse võtma.
Kui mul endal pole kuidagi kodus välja tulnud ja närv on üles öelnud, olen põrutanud 16g CO2 ballooniga.
Seni pole alt vedanud.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Ega sa seda uut bensukakompressorit ei kasutanud, kus rõhk tuleb ette seadistada? See on lootusetu. Aga pöördu jah kummitöökotta, seal peaks plaks ja valmis olema. Ise jeblasin ka üleeile, õnnestus siiski koduste vahenditega hakkama saada
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Just selle uue tüübi kompressoriga jah bensukas, aga seal selline nupp ka mis näitab tühja kummi, see miskit ikka püüab puhuda. Tuleb vist see co balloon ja pump vist igaks petteks endale siis ka soetada ja proovida. Rehvitöökodades kardan, et lasevad kummi laiali, selline mõte käis muidu ka endal peast läbi korra.
Tänud kaasa mõtlemast ja ehk on kellelgi veel kavalaid nippe.
Alar
Tänud kaasa mõtlemast ja ehk on kellelgi veel kavalaid nippe.
Alar
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Peab ju peale minema Vahuga pole veel proovinud?
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Kummitöökojas ei lasta sul laiali. Panevad tavalise manomeetriga püstoliga korralikust kompressorist.
Või otsi vanakooli kompressoriga bensukas.
Või otsi vanakooli kompressoriga bensukas.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Õhu kergemaks sissepääsuks keera ventiili sisu välja. Kui ääred on peal, siis paned sisse tagasi.
Mullu Austrias, kui kompressorit ei olnud, panin põrandapumbaga nii peale, et esmalt paigaldasin lohvi sisse ja pumpasin kummi täis. Servad läksid peale, siis lasin kummi tühjaks ja võtsin ainult ühe poole lahti ja võtsin sealt lohvi välja. Kleepisin serva "mägiaivari" teibiga kinni ja andsin pumbaga hagu. Uskumatu, aga peale sain
Mullu Austrias, kui kompressorit ei olnud, panin põrandapumbaga nii peale, et esmalt paigaldasin lohvi sisse ja pumpasin kummi täis. Servad läksid peale, siis lasin kummi tühjaks ja võtsin ainult ühe poole lahti ja võtsin sealt lohvi välja. Kleepisin serva "mägiaivari" teibiga kinni ja andsin pumbaga hagu. Uskumatu, aga peale sain
Tark ei torma!
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Sama tee täpselt on proovitud nagu vigurivänt kirjutas, välja arvatud see mägiaivari teibi osa, maalriteip külge ei hakanud
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Unusta need uued bensuka kompressorid. Kahjuks ei tea ma enam Tallinnas ühtegi vana kooli päästikuga kompressorit (viimane minule teada olev oli Paldiski maantee ääres Neste ja Hesburgeri vahel AlMare Hawaiist natuke edasi. Aga enam pole ka seal.
Ja ära pelga autotöökoda, käidud, proovitud ja töö kiire. Aitähist piisas
Ja ära pelga autotöökoda, käidud, proovitud ja töö kiire. Aitähist piisas
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Favora tanklas Tondi tn alguses on veel vanakooli otsikuga kompressor, aga mina ei ole suutnud sellega kummi täis saada. Ei tule sealt vist nii tugevalt rõhku peale. Senimaani olen saanud kõik rehvid peale tavalise põrandapumbaga. Vajab pisut meelitamist aga toimib.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Ärge ajage sassi rõhku ja volüümi, mis otsikust mingi aja jooksul välja tuleb
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Just täpselt.KaupoR kirjutas:Ärge ajage sassi rõhku ja volüümi, mis otsikust mingi aja jooksul välja tuleb
Väga palju sõltub püstolist. Mõned odavamad on lihtsalt nii kehva läbilaskevõimega, et pumpad ka auto kummi hea mitu minutit täis, kui see täitsa tühi on. Mul kodus oli vahepeal üks selline, aga see sai kiirelt välja vahetatud korraliku vastu. Vahe on nagu öö ja päev.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Mina käin oma tubelesseredisid peale ajamas Tartus annelinna selveri juures olevas alvistra tanklas. Seal on vanakooli püstol ja kui ventiilil sisu välja keeran siis on küll viimanegi kumm peale hüpanud - koos piimaga loomulikult. Kui sul siis ka ei toimi, siis ehk ei tasugi jamada, tuleb sõidu ajal mingi probleem?
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Maasturitele aetakse metsas rehv peale eetriga. Aerosoolballoonist törts rehvi vahele, hetke pärast tuli otsa ja rehv peal. Aga see vist ratta jaoks liiga karm.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Lihtsalt harimise huvides: mida TL kummiga maratonil torke korral ette võetakse? Sõit pooleli?
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Sisekumm sisse ja edasi
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Järeldan ma õigesti, et ventiil on siis TL korral üsna lihtsalt eemaldatav? noh et sisekummi saaks asemele panna.serxx kirjutas:Sisekumm sisse ja edasi
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Ei midagi keerulist:
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready
Vanakooli pystoliga kompressor on ka Tallinnas Kadaka selveri kõrval Neste tanklas. Aga seal pead mutrivõtmed kaasa võtma sest klamber mis toru ja otsikut kinni hoiab on veits lõdvalt ja viskab toru otsiku pealt maha suure survega.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Kui arvad, et abi on, võid proovida ka teibiga/rihmaga ringi peale tõmmata tühjale kummile, hoiab õhku veits paremini äkki:
Zero the Hero
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Spottisin vanakooli kompressori Õisemäe siseringi Lukoilis.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
лукойл ongi vanakool - kompressor on ka Peterburi mnt-l
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Üks võimalus on veel pöörduda rattahooldusesse, kus mehhaanikud igapäevaselt UST rehve vahetavad ning kus on ka üldjuhul korralikud kompressorid.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
rala kirjutas:Just selle uue tüübi kompressoriga jah bensukas, aga seal selline nupp ka mis näitab tühja kummi, see miskit ikka püüab puhuda. Tuleb vist see co balloon ja pump vist igaks petteks endale siis ka soetada ja proovida. Rehvitöökodades kardan, et lasevad kummi laiali, selline mõte käis muidu ka endal peast läbi korra.
Tänud kaasa mõtlemast ja ehk on kellelgi veel kavalaid nippe.
Alar
Alexela kompressoriga olen mina saanud (lai pöid ja TL rady RR/FF), esimesel korral võtsin tavalise laia isoleerteibi ja teipisin kummi ja pöia vahe kinni - rohkem pole seda teha vaja olnud.
....see statoli etteantava rõhuga kompressor ei löö mingis asendis isegi sellest nupust pole kasu olnud.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Panen kirja oma positiivse kogemuse.
Pöid: Stans Crest 29er
Kumm: Racing Ralph TLR 29x2.1
Pöiale Stansi kollane teip peale, ventiil külge. Rehv läks pöia peale ilma suurema võimlemiseta - moe pärast vist korraks ühel jooksul kasutasin ka heebleid. Lateksit siis veel kodus polnud, aga mõtlesin, et proovin nalja pärast, kas saan rõhu sisse. Alguses ei toiminud, aga veidi seebivett ja hakkas kohe pidama. Jätsin siis jooksud ca 2 bar rõhuga nurka seisma. Minu üllatuseks oli täisa sõidetav rõhk veel sees ka paari päeva pärast!!! Seda siis ilma lateksita ja täiesti uue rehviga.
Lõpuks sain ka Stansi lateksi kätte. Võtsin rehvi ühelt poolt lahti, kallasin lateksi sisse ja lükkasin sõrmedega rehvi tagasi pöiale. Jällegi põrandapumbaga, seekord ilma igasuguse seebiveeta ja täiesti minimaalse pingutusega hakkas kohe pidama, rehv "praksus" paika ja peale mõningat loksutamist on nüüd mitu päeva rõhk kenasti püsinud. Väga lihtne ja muretu paigaltamine igathaes. Niimoodi võib lausa vajadusel rehvi vahetada keset hooaega vastavalt rajale/ilmale Ghetto tubelessiga seda ilmselt ette ei viitsiks võtta.
Usaldust tekitab ka see, et isegi kui rehv täiesti tühjaks lasta, jäävad rehvid kindlalt ääre külge ja lahti saamiseks on vaja korralikult suruda. See tähendab ka seda, et kui näiteks juhtub sõidu ajal mingi probleem, mida lateks ei paranda, siis on imelihtne näiteks vaht ventiili kaudu sisse lasta ja peaks olema võimalik rõhk sisse saada ka kaasaskantava käsipumbaga.
Kindlasti ei ole see paljude jaoks uudis ja sama toimib ilmselt ka nii mõnegi teise tootja pöidade-rehvidega. Igal juhul minu kogemus oli selline nende konkreetsete toodetega.
Pöid: Stans Crest 29er
Kumm: Racing Ralph TLR 29x2.1
Pöiale Stansi kollane teip peale, ventiil külge. Rehv läks pöia peale ilma suurema võimlemiseta - moe pärast vist korraks ühel jooksul kasutasin ka heebleid. Lateksit siis veel kodus polnud, aga mõtlesin, et proovin nalja pärast, kas saan rõhu sisse. Alguses ei toiminud, aga veidi seebivett ja hakkas kohe pidama. Jätsin siis jooksud ca 2 bar rõhuga nurka seisma. Minu üllatuseks oli täisa sõidetav rõhk veel sees ka paari päeva pärast!!! Seda siis ilma lateksita ja täiesti uue rehviga.
Lõpuks sain ka Stansi lateksi kätte. Võtsin rehvi ühelt poolt lahti, kallasin lateksi sisse ja lükkasin sõrmedega rehvi tagasi pöiale. Jällegi põrandapumbaga, seekord ilma igasuguse seebiveeta ja täiesti minimaalse pingutusega hakkas kohe pidama, rehv "praksus" paika ja peale mõningat loksutamist on nüüd mitu päeva rõhk kenasti püsinud. Väga lihtne ja muretu paigaltamine igathaes. Niimoodi võib lausa vajadusel rehvi vahetada keset hooaega vastavalt rajale/ilmale Ghetto tubelessiga seda ilmselt ette ei viitsiks võtta.
Usaldust tekitab ka see, et isegi kui rehv täiesti tühjaks lasta, jäävad rehvid kindlalt ääre külge ja lahti saamiseks on vaja korralikult suruda. See tähendab ka seda, et kui näiteks juhtub sõidu ajal mingi probleem, mida lateks ei paranda, siis on imelihtne näiteks vaht ventiili kaudu sisse lasta ja peaks olema võimalik rõhk sisse saada ka kaasaskantava käsipumbaga.
Kindlasti ei ole see paljude jaoks uudis ja sama toimib ilmselt ka nii mõnegi teise tootja pöidade-rehvidega. Igal juhul minu kogemus oli selline nende konkreetsete toodetega.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Mulle tuli ka see meetod esimesena pähe. Seda ei kasutata mitte ainult off-roadis, olen näinud ka tavalises töökojas seda kasutatavat kunagi. Aseinena pidid igasugused põlevad gaasid sobima - välgumihkli gaas, juukselakk, õhuvärskendi jne. Pole kuulnud et keegi kunagi lõhki oleks lasknud, arvatavasti on plahvatuse jõud piiratud rehvi sisse jääva hapniku hulgaga.UkuVel kirjutas:Maasturitele aetakse metsas rehv peale eetriga. Aerosoolballoonist törts rehvi vahele, hetke pärast tuli otsa ja rehv peal. Aga see vist ratta jaoks liiga karm.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
pauguga paigaldus kõlbab jäiga karkassi ja paksu seinaga kummile, mis on oma proportsioonilt diameetri ja rõhuruumi suhtelt selline tüse tükk. Traktorid, ATV-d, tõstukid jms.
Ratta pöia napp rant kuhu kumm toetuma jääb, kummi pea olematu seinapaksus, pehme kevlar" nöör" koostöös ebaühtlase gaasijaotuse ja doseerimisega - tulemuseks on kena lilla pauk, võimalik et lõbu laialt. Kummi peale ei saa, tore kui terveks jääb.
Aga igal juhul õhu peab siva sisse saama enne kui gaasid jahtuvad ja kummi kokku (pöialt maha) imeb.
Teemasse tagasi,
proovige koormarihmaga piki perimeetrit kinni kakkudes ja pideva õhuvoolu all (kompressor või agar assistent) rihma sujuvalt järgi andes. Ise proovimud ei ole, aga jutud liiguvad..
Ratta pöia napp rant kuhu kumm toetuma jääb, kummi pea olematu seinapaksus, pehme kevlar" nöör" koostöös ebaühtlase gaasijaotuse ja doseerimisega - tulemuseks on kena lilla pauk, võimalik et lõbu laialt. Kummi peale ei saa, tore kui terveks jääb.
Aga igal juhul õhu peab siva sisse saama enne kui gaasid jahtuvad ja kummi kokku (pöialt maha) imeb.
Teemasse tagasi,
proovige koormarihmaga piki perimeetrit kinni kakkudes ja pideva õhuvoolu all (kompressor või agar assistent) rihma sujuvalt järgi andes. Ise proovimud ei ole, aga jutud liiguvad..
Gravity is a Bitch
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Kirjutan ka vanasse teemasse.
Minul läks tarvis korralikku kompressorit ja muud eriti ei miskit, sain kummi peale mõningase pusimisega. Stansi piim läks ka sisse kulbitäis. Bensukate kompressorite ja põrandapmbaga polnud väga midagi teha algul, ei saanud piisavat hulka õhku korraga sisse.
Nüüd ratas kuuriall juba 5 kuud seisnud ja kummid on täpselt sama täis kui nad peale viimast sõitu jäid, nii et super hea pidavus.
Alar
Minul läks tarvis korralikku kompressorit ja muud eriti ei miskit, sain kummi peale mõningase pusimisega. Stansi piim läks ka sisse kulbitäis. Bensukate kompressorite ja põrandapmbaga polnud väga midagi teha algul, ei saanud piisavat hulka õhku korraga sisse.
Nüüd ratas kuuriall juba 5 kuud seisnud ja kummid on täpselt sama täis kui nad peale viimast sõitu jäid, nii et super hea pidavus.
Alar
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Kas keegi selliste asjadega ka tubelessile õhku sisse saab, või jääb sel õhuvool lahjaks: http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=6209
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Mulle kangesti meeldib Metabo slogan: Work, don't play.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Midagi sellist teeb töö ära: http://www.stokker.ee/suruohutehnika/ko ... p:1093428/
Automaailma omaga on hea rannapalli pumbata.
Automaailma omaga on hea rannapalli pumbata.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Räägin oma loo "sellisest asjast". Mul on olemas suruõhu säilitamiseks balloon aga probleem oli selle täitmine - ei viitsinud käia kogu aeg Statoilis ja siis Statoil muutis veel oma pumpamise süsteemi. Muidu lasin ballooni 8 BAR-i sisse ja sai kodus vajadusel suts ja suts kummid täis lasta. Kuid alati see ei aidanud, vahel lasin ballooni tühjaks enne kui tubelessi peale sain. Aga see selleks. Siis mõtlesin, et ostan just sellise minikompressori ballooni täitmiseks. Proovipumpamine näitas, et lootusetu kaasus. Mu ballooni mahutavus pole küll kuigi suur (mingi 10l äkki?), kuid kui arvestada kubatuuri ja soovitud rõhku, siis see minikompressor ei saanud tööga hakkama. Vajaliku õhukoguse pumpamiseks kulus pikk aeg, vaene kompressor muutus tulikuumaks ning mingi hetk hakkas mulle tunduma, et ta lõi lihtsalt tühja (rõhk polnud veel 5 BAR-i pealgi). Pakkisin kokku ja viisin poodi tagasi.
Ühesõnaga - ilma balloonita/mahutita ei ole eriti lootust kummi peale saada või peab olema väga hea väljalaskemahuga kompressor. Kindlasti ei tööta see minikompressor. Sellega võid sisekummiga rehve pumbata aga kiirem ja lihtsam on korraliku põrandapumbaga.
Ühesõnaga - ilma balloonita/mahutita ei ole eriti lootust kummi peale saada või peab olema väga hea väljalaskemahuga kompressor. Kindlasti ei tööta see minikompressor. Sellega võid sisekummiga rehve pumbata aga kiirem ja lihtsam on korraliku põrandapumbaga.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Nendel pisikestel 12V kompressoritel jääb kõigil õhuvool lahjaks. Igasugune survepaak ju puudub.
Kui ehitad sellisele suvalisele väiksele kompressorile mingi survepaagi vahele, siis pole probleemi, lased tal 5 minutit pumbata, et surve oleks üleval ja siis kasutad. Survepaagi võid teha näiteks vanast tulekustutist. See ei pea niiväga suur isegi olema, võid sinna julgelt nii palju survet sisse lasta, kui kompressor võimaldab.
Nii pulberkustuti kui CO2 kustuti kannatavad mõlemad üle 10bar rõhku. Üle 20bar puhul peaks valima CO2 kustuti - kuigi ma ei usu, et üle 10bar vaja läheb ja see väikse kompressor ka nii palju üldse välja annaks.
CO2 kustutit on lihtsam kasutada, seal on väljund enamasti keermestatud, keerad lihtsalt mõned torujupid külge, et saaks vooliku otsa ühedada ja valmis.
Kui ehitad sellisele suvalisele väiksele kompressorile mingi survepaagi vahele, siis pole probleemi, lased tal 5 minutit pumbata, et surve oleks üleval ja siis kasutad. Survepaagi võid teha näiteks vanast tulekustutist. See ei pea niiväga suur isegi olema, võid sinna julgelt nii palju survet sisse lasta, kui kompressor võimaldab.
Nii pulberkustuti kui CO2 kustuti kannatavad mõlemad üle 10bar rõhku. Üle 20bar puhul peaks valima CO2 kustuti - kuigi ma ei usu, et üle 10bar vaja läheb ja see väikse kompressor ka nii palju üldse välja annaks.
CO2 kustutit on lihtsam kasutada, seal on väljund enamasti keermestatud, keerad lihtsalt mõned torujupid külge, et saaks vooliku otsa ühedada ja valmis.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Kõigele lisaks küsitakse selle eest 40€, leia teine 40 veel ja Bauhaus pakub 79€ paagiga riista. See omakorda eeldab garaazi vmt olemasolu, aga no kui mõned mehed dussi all ratast pesevad, asi see siis kompressor vaikselt kööginurka sokutada.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Tänud mehed, kahtlused on kinnitust saanud
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Ma ostsin sellise väikse maximast 6 euro eest millalgi. Ütleme nii et ma hingan ka kiiremini kui see kummi täis saab.
Korralik põrandapump paneb 10x paremini tubelessi peale.
Aga rõhku suudab küll lüüa. Maanteekummile kasvõi 10 atti lööks üsna kähku sisse. Kasutangi teda vahest selleks.
Korralik põrandapump paneb 10x paremini tubelessi peale.
Aga rõhku suudab küll lüüa. Maanteekummile kasvõi 10 atti lööks üsna kähku sisse. Kasutangi teda vahest selleks.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Ühel ilusal päeval saabusid minuni TL-ready Thunder Burt rehvid, et need päevinäinud FF-de asemel panna. Laenasin naabrimehelt korraliku põrandapumba, sest 12V kompressor ei pidavat ju hakkama saama. Lõpuks oli asi niikaugel, et piim sees ja võis pumpama hakata. No ei midagi, rehv ei teinud teist nägu ka. Lõpuks võtsin selle pisikese kompressori välja, natuke urises ja rehv peal. Stans ztr crest pöiale läks.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Tubelessi pealepanek ilma kompressorite, Ukrainian style:
https://www.youtube.com/watch?v=aluH4rWtwTo
Täitsa nutikas leiutis tüübil.
https://www.youtube.com/watch?v=aluH4rWtwTo
Täitsa nutikas leiutis tüübil.
Re: Ei saa kummi peale (tubeless ready)
Kas selline lahendus ratta rehvidega ei toimi: https://www.youtube.com/watch?v=vLtBojvDEyc ?