Sõitnuna eelmise aasta Rakke EMV rada (vist oli 6 ringi) ei saa öelda, et tõusudest puudu oleks olnud. Jah, Alpid või Dolomiidid need pole aga meie mõistes sai tõusu ikka oksendamiseni võetud.Mati kirjutas:Sõite on, geograafiline asukoht seab piirangud - meil puuduvad korralikud kõrguste vahed. Kive, juurikaid, droppe jne meil on, väsitavaid tõuse/laskumisi ei ole.
EMV XCO 20-21 juuli 2012
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
If everything's under control, you're going too slow!
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Täna kell 17:45 näitab Veiko Viira rada. Kohtumispaik kaardi järgi parkla-alal.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Loen ja imestan seda "liiga tehnilise raja" ja "inimesed ju kardavad..." teemat.
Tegu on Eesti Meistrivõistlustega. mitte mingi rahvavõistlustega kus peab rada igale viimasele kui sõitjale võimetekohane olema. Eesti Meistrikate ülesanne ongi leida Eestist kifte radu, et harjutada päris XCO radadega meie sõitjaid ja viia latt sinna, kus see olema peab. Ei saa Tartu Maratoni (ärge võtke sõnasõnalt) kogemustega minna Šveitsi või Prantsuse alpidesse võistlema teiste riikide meistritega. Peame tegema kõik mis võimalik, et siin meie kodumaal teha tasemel võistlusi, et meie mehed oleks sama kõvad kui Alpide omad.
Tegu on Eesti Meistrivõistlustega. mitte mingi rahvavõistlustega kus peab rada igale viimasele kui sõitjale võimetekohane olema. Eesti Meistrikate ülesanne ongi leida Eestist kifte radu, et harjutada päris XCO radadega meie sõitjaid ja viia latt sinna, kus see olema peab. Ei saa Tartu Maratoni (ärge võtke sõnasõnalt) kogemustega minna Šveitsi või Prantsuse alpidesse võistlema teiste riikide meistritega. Peame tegema kõik mis võimalik, et siin meie kodumaal teha tasemel võistlusi, et meie mehed oleks sama kõvad kui Alpide omad.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Jack võib imestada palju tahab, aga enamike jaoks on EMV koht, kuhu minnakse medali eest võistlema. Ei minda turisti panema või lihtsalt rada nautima. Pannakse punases algusest lõpuni. Mida nõudlikum rada on oma raskusastme poolest, seda enam täidab ta oma eesmärki. Aga kui youtubeist vaadatud videode näol hakatakse leiutama eesti maastikele takistusi(ja allamäge, mitte ülespidi) mida tava treeningu oludes ei eksisteeri, siis paraku on ürituse eesmärk taandunud eemale Eesti meistri selgitamisest - a la parim poksija judos.
Aga Flash juba vastas, et antud juhul pole see teemaks (ainus kogemus, millest antud päringus lähtuti oli Nõmme XCO).
Aga Flash juba vastas, et antud juhul pole see teemaks (ainus kogemus, millest antud päringus lähtuti oli Nõmme XCO).
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Tänast nutulaulu lugedes otsustasin, et enne ei hakka sõna võtma, kui pakutud ühissõidu käigus (algusega 17:45) rada omal nahal proovitud. Ei hakka pikalt kiitmisega tegelema. Välk&Co teeb oma asju tuntud headuses
Aga lepiks nüüd kokku, et tänavuse EMV XCO raja osas avaldavad arvamust inimesed, kes on antud rajal ise sõitmas käinud! Soovitan soojalt kõigile, ka nendele kes ise eestikate starti ei plaani asuda. Vihjeks, et päris "paberkummiga" ei tasuks torkima minna. Kummil võiks olla piisav torkekindlus ja vähemalt tagarehvil võiks ikka mustrit ka olla.
Aga lepiks nüüd kokku, et tänavuse EMV XCO raja osas avaldavad arvamust inimesed, kes on antud rajal ise sõitmas käinud! Soovitan soojalt kõigile, ka nendele kes ise eestikate starti ei plaani asuda. Vihjeks, et päris "paberkummiga" ei tasuks torkima minna. Kummil võiks olla piisav torkekindlus ja vähemalt tagarehvil võiks ikka mustrit ka olla.
Viimati muutis kalari, 06. 07. 2012. 23:15, muudetud 1 kord.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
A esirehvil pole vaja? Või peab oleme vähem kui taga?kalari kirjutas:Kummil võiks olla piisav torkekindlus ja vähemalt tagarehvil võiks ikka mustrit ka olla.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
kalari kirjutas:Tänast nutulaulu lugedes, otsustasin, et enne ei hakka sõna võtma, kui pakutud ühissõidu käigus (algusega 17:45) rada omal nahal proovitud. Ei hakka pikalt kiitmisega tegelema. Välk&Co teeb oma asju tuntud headuses
Aga lepiks nüüd kokku, et tänavuse EMV XCO raja osas avaldavad arvamust inimesed, kes on antud rajal ise sõitmas käinud! Soovitan soojalt kõigile, ka nendele kes ise eestikate starti ei plaani asuda. Vihjeks, et päris "paberkummiga" ei tasuks torkima minna. Kummil võiks olla piisav torkekindlus ja vähemalt tagarehvil võiks ikka mustrit ka olla.
Tiguliikur
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Käidud näidatud. Kokku oli meid ca 13 inimest.
Oli kuulda, et tõepoolest sellist singlit, nagu need Kotka mäed, Eestis enne nähtud pole.
Mind isiklikult üllatas Jõhvi poiste ja tüdrukute rattavalitsemise oskus.
Ise täitsa lapsed alles, aga sõitsid "Mõrvari vanaemast" alla kõik nii, et teist nägu ka ei teinud. Ja kõiki Kotka mägesid samuti. See on väga hea märk.
Ainuke negatiivne kommentaar oligi, et kahju, et lapsi "suurte" rajale ei lasta. Küll jõuab.
Vot see poiss sõitis sellise näoga Mõrvari Vanaemast alla:
Oli kuulda, et tõepoolest sellist singlit, nagu need Kotka mäed, Eestis enne nähtud pole.
Mind isiklikult üllatas Jõhvi poiste ja tüdrukute rattavalitsemise oskus.
Ise täitsa lapsed alles, aga sõitsid "Mõrvari vanaemast" alla kõik nii, et teist nägu ka ei teinud. Ja kõiki Kotka mägesid samuti. See on väga hea märk.
Ainuke negatiivne kommentaar oligi, et kahju, et lapsi "suurte" rajale ei lasta. Küll jõuab.
Vot see poiss sõitis sellise näoga Mõrvari Vanaemast alla:
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Kes pole veel käinud, saab veidi aimu siit postitusest: http://mymtbrides.blogspot.com/2012/07/ ... -rada.html
Saab näha ka mõrvari vanaema tehnikat, mis lisatud videolt tundub lõpp lihtne
Saab näha ka mõrvari vanaema tehnikat, mis lisatud videolt tundub lõpp lihtne
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Wylde, mine sõida seal. Aga tõsi see on, et tavatreeningu oludes on suhteliselt raske nii kifti singlit sõita. Samas ei tohiks kehvad treeningtingimused takistada hea EMV tegemist. Et trennis poksin katkiste kinnastega hämaras saalis, aga nüüd on publik ja valgus. Kohe ei tea, mis tehawylde kirjutas:Jack võib imestada palju tahab, aga enamike jaoks on EMV koht, kuhu minnakse medali eest võistlema. Ei minda turisti panema või lihtsalt rada nautima. Pannakse punases algusest lõpuni. Mida nõudlikum rada on oma raskusastme poolest, seda enam täidab ta oma eesmärki. Aga kui youtubeist vaadatud videode näol hakatakse leiutama eesti maastikele takistusi(ja allamäge, mitte ülespidi) mida tava treeningu oludes ei eksisteeri, siis paraku on ürituse eesmärk taandunud eemale Eesti meistri selgitamisest - a la parim poksija judos.
Aga Flash juba vastas, et antud juhul pole see teemaks (ainus kogemus, millest antud päringus lähtuti oli Nõmme XCO).
Jõhvist pärit noorukite üle, kes sellisel rajal ennast mõnusalt tundsid, oli tõesti hea meel
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
tervitus veelkord. tõmbaks selle raja raskusastmele jutule enda poolt joone alla, sest mitmed eelpool kirjutajad ei saanud aru millest ma oma esialgses postituses kirjutasin. mul ei olnud mingit kavatsust tekitada kiunu raja raskusastme suhtes. juhtisin vaid korraldajate tähelepanu, et seda ei reklaamitaks enne välja kui liiga rasket rada ja seetõttu ei peletataks eemale võimalikke uusi harrastajaid. just hobiklassis. eliit mind ei morjenda absoluutselt - need 6-10 sõitjat, kes veel eliidilitsentsi omavades viitsivad XCO-d sõita, tulevad ikka kohale. Vähemalt Püta on stardis, loodan, et see on eeskujuks ka teistele.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Kas nendel kuupäevadel toimub rajaga tutuvus igaljuhul või ainult ainult siis kui tekib piisavalt huvilisi? (Ei ole ise EMV-l osaleja, lihtsalt tahaks jutujärgi ägedal rajal sõita)Rivo kirjutas:Paljudel jalg sügeleb ja tahetakse proovida
Pakun omaltpoolt välja järgmised võimalused:
10. juuli kell 18:00 ja 19:00
12. juuli kell 10:00 ja 11:00
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Toimub igaljuhul ! Ei ole mingit vahet, kas on plaanis EMV'l osaleda, või mitte !dh kirjutas:Kas nendel kuupäevadel toimub rajaga tutuvus igaljuhul või ainult ainult siis kui tekib piisavalt huvilisi? (Ei ole ise EMV-l osaleja, lihtsalt tahaks jutujärgi ägedal rajal sõita)Rivo kirjutas:Paljudel jalg sügeleb ja tahetakse proovida
Pakun omaltpoolt välja järgmised võimalused:
10. juuli kell 18:00 ja 19:00
12. juuli kell 10:00 ja 11:00
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Mina teen ettepaneku lühemale rajale ka see singel lisada ,ta võib olla veidi lühendatud ja veetud seejärel ta otse kruusakale.See teeks noorte raja ka tehnilisemaks ja teine aspekt oleks see et pealtvaatajad kes on stardipaigas näeks ka võistluste kulgu vastas rinnatiselt. Muidu tekib esimesl päeval selline seis et stardipaigas olevad inimesed näevad sõitjaid vaid paarsada meetrit.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Keegi ehk reedel, 13 juuli näitaks õhtul peale kuut rada? Noorte rada siis
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
See reede õhtu ehk viitsib keegi sõitma tulla?
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Tuleks hea meelega, kuid kahjuks ei saa - Rõuge Tuur.germo123 kirjutas:See reede õhtu ehk viitsib keegi sõitma tulla?
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Mis kell võistluspäevadel start antakse?
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
http://ejl.ee/index.php?page=149DeeJott kirjutas:Mis kell võistluspäevadel start antakse?
Juhendis muidugi toimumiskohana ikka veel esialgne koht.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Mulle eilne rada meeldis kui mõnus vaheldus kõigele sellele, mis varem rattasadulas kogetud. Ent kas ma sel rajal olen valmis andma endast absoluutne maksimum, et iga koha nimel võidelda, siis kindel ei. Ka kaine peaga sõites oli napikaid, mis oleks täieliku ikalduse kaasa toonud ikka väga mitmeid – ehk siis Kotka mäed nagu neid kutsutakse. Aga et tol hetkel oleks olnud tegemist võistlusega kus kõik poolsada ratturit korraga peale lendab siis muutub ohtlikuse faktor veel kordades kõrgemaks. Ja vähem tähtis pole ka fakt, et see on ilmselgelt ja ainult rada per kärss. Mööda sõitmise võimalusi on 6km peale mõni pisike kruusajupike, aga ma annan pea, et esimesel ringil Kotka mägedes 3-4 mees rivist juba peab hakkama konstantselt jalastuma eessõitja tõttu (harrastus klass).
Kõige edevama carboniga ei soovita peale lennata, sest teravaid kivinukke ulatub poolde raamikõrguseni. Täiesti välistatud on õhema küljega rehvid kuid muster selles mõttes ei ole üldiselt määrav – sõitja tehnika neil tõusudel on. See siis puudutab Kotka mägesid. Sealt edasi on rada pigem lihtsapoolsem (eile paksus heinas oli tsipa keerulisem kui see võistlusel olema saab). Suurem ja kiireim osa rajast on mõnus singel ja seal määrab pigem ratta kallutamise oskus ja kiireim on see kes vähem pidurdab, mitte kes rohkem vajutab. Vajutamiseks on kolm tõusu, aga eeldusel, et eessõitja takistuseks ei ole. Kaevanduste põhjad me sõitsime juba eile väga pehmeks (10-15 inimest), seega vähegi niiskema ilma korral saab „tehnilist elementi“ sealt ka veel kõvasti juurde – eriti eliit peale harrastajaid.
Ma isegi soovitaks mõelda, et näiteks tsainikute klassile teha esimene ring ilma Kotka mägedeta, ja ülejäänud 2 siis koos, sest 500m peale starti saata see karavan ratastega köieltantsu tegema on pigem elamusteater surmapõlguritele.
Kõige edevama carboniga ei soovita peale lennata, sest teravaid kivinukke ulatub poolde raamikõrguseni. Täiesti välistatud on õhema küljega rehvid kuid muster selles mõttes ei ole üldiselt määrav – sõitja tehnika neil tõusudel on. See siis puudutab Kotka mägesid. Sealt edasi on rada pigem lihtsapoolsem (eile paksus heinas oli tsipa keerulisem kui see võistlusel olema saab). Suurem ja kiireim osa rajast on mõnus singel ja seal määrab pigem ratta kallutamise oskus ja kiireim on see kes vähem pidurdab, mitte kes rohkem vajutab. Vajutamiseks on kolm tõusu, aga eeldusel, et eessõitja takistuseks ei ole. Kaevanduste põhjad me sõitsime juba eile väga pehmeks (10-15 inimest), seega vähegi niiskema ilma korral saab „tehnilist elementi“ sealt ka veel kõvasti juurde – eriti eliit peale harrastajaid.
Ma isegi soovitaks mõelda, et näiteks tsainikute klassile teha esimene ring ilma Kotka mägedeta, ja ülejäänud 2 siis koos, sest 500m peale starti saata see karavan ratastega köieltantsu tegema on pigem elamusteater surmapõlguritele.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Wylde, kas sul on vaja mingi halanorm iga päev täis teha?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Millest selline küsimus? Ma ütlen, et rada on põnev kuid annan märksõnad edasi neile, kes ise näinud ei ole ja kodus mõtlevad, et mis siis ikkagi ees ootab. kes nüüd jookseb tormi, et voh just mulle rada ja kes tõmbub urgu tagasi (mina) aga ma ei näe mingit liialdust kusagil, ega saa seda ka halaks nimetada. Enda jaoks on prioriteedid teistlaadsed sõidud ja eilse järal sain kinnitsut, et jääda enda võimetele vastavate radade juurde. Et kusagil prügila karjääris kaela murda ei ole ärevaim moment, mida elust oodata.
Ja ei ole vaja teha foorumit minust, ma kirjutasin rajast ja ülejäänud lähtuge ka sellest palun. Oma vastuväiteid esitage raja kohta, mitte minu nägemusele rajast.
PS, Mati päevanorm on maksimaalsete postituste arvu tegemine sisukate asemel?
Veel, et kui ma nimetan midagi potensiaalselt ohtlikku, siis öelge tagantjärgi kui see alavääristav märkus oli. Lihtsalt, et ka võistluste järgselt ei jõua info osalejateni, et mis ohud ja probleemid olid. Keegi siin teab palju Rakkes luid murti ja kui rängalt kukuti ja iseenesest kui labastes kohtades? Miks ei tehta musta statistikat sõidu järel? Teadagi miks.
Me ainult arvame, et me kõike oskame ja suudame, eriti nn XCO meistrid meil.
Ja ei ole vaja teha foorumit minust, ma kirjutasin rajast ja ülejäänud lähtuge ka sellest palun. Oma vastuväiteid esitage raja kohta, mitte minu nägemusele rajast.
PS, Mati päevanorm on maksimaalsete postituste arvu tegemine sisukate asemel?
Veel, et kui ma nimetan midagi potensiaalselt ohtlikku, siis öelge tagantjärgi kui see alavääristav märkus oli. Lihtsalt, et ka võistluste järgselt ei jõua info osalejateni, et mis ohud ja probleemid olid. Keegi siin teab palju Rakkes luid murti ja kui rängalt kukuti ja iseenesest kui labastes kohtades? Miks ei tehta musta statistikat sõidu järel? Teadagi miks.
Me ainult arvame, et me kõike oskame ja suudame, eriti nn XCO meistrid meil.
Viimati muutis wylde, 11. 07. 2012. 09:56, kokku muudetud 2 korda .
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
ilmselgelt ei ole XCO sinu spordiala...wylde kirjutas:Mulle eilne rada meeldis kui mõnus vaheldus kõigele sellele, mis varem rattasadulas kogetud. Ent kas ma sel rajal olen valmis andma endast absoluutne maksimum, et iga koha nimel võidelda, siis kindel ei. Ka kaine peaga sõites oli napikaid, mis oleks täieliku ikalduse kaasa toonud ikka väga mitmeid – ehk siis Kotka mäed nagu neid kutsutakse. Aga et tol hetkel oleks olnud tegemist võistlusega kus kõik poolsada ratturit korraga peale lendab siis muutub ohtlikuse faktor veel kordades kõrgemaks. Ja vähem tähtis pole ka fakt, et see on ilmselgelt ja ainult rada per kärss. Mööda sõitmise võimalusi on 6km peale mõni pisike kruusajupike, aga ma annan pea, et esimesel ringil Kotka mägedes 3-4 mees rivist juba peab hakkama konstantselt jalastuma eessõitja tõttu (harrastus klass).
Kõige edevama carboniga ei soovita peale lennata, sest teravaid kivinukke ulatub poolde raamikõrguseni. Täiesti välistatud on õhema küljega rehvid kuid muster selles mõttes ei ole üldiselt määrav – sõitja tehnika neil tõusudel on. See siis puudutab Kotka mägesid. Sealt edasi on rada pigem lihtsapoolsem (eile paksus heinas oli tsipa keerulisem kui see võistlusel olema saab). Suurem ja kiireim osa rajast on mõnus singel ja seal määrab pigem ratta kallutamise oskus ja kiireim on see kes vähem pidurdab, mitte kes rohkem vajutab. Vajutamiseks on kolm tõusu, aga eeldusel, et eessõitja takistuseks ei ole. Kaevanduste põhjad me sõitsime juba eile väga pehmeks (10-15 inimest), seega vähegi niiskema ilma korral saab „tehnilist elementi“ sealt ka veel kõvasti juurde – eriti eliit peale harrastajaid.
Ma isegi soovitaks mõelda, et näiteks tsainikute klassile teha esimene ring ilma Kotka mägedeta, ja ülejäänud 2 siis koos, sest 500m peale starti saata see karavan ratastega köieltantsu tegema on pigem elamusteater surmapõlguritele.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
vabandust aga kes kurat oled sina..?gandalf kirjutas:ilmselgelt ei ole XCO sinu spordiala...wylde kirjutas:Mulle eilne rada meeldis kui mõnus vaheldus kõigele sellele, mis varem rattasadulas kogetud. Ent kas ma sel rajal olen valmis andma endast absoluutne maksimum, et iga koha nimel võidelda, siis kindel ei. Ka kaine peaga sõites oli napikaid, mis oleks täieliku ikalduse kaasa toonud ikka väga mitmeid – ehk siis Kotka mäed nagu neid kutsutakse. Aga et tol hetkel oleks olnud tegemist võistlusega kus kõik poolsada ratturit korraga peale lendab siis muutub ohtlikuse faktor veel kordades kõrgemaks. Ja vähem tähtis pole ka fakt, et see on ilmselgelt ja ainult rada per kärss. Mööda sõitmise võimalusi on 6km peale mõni pisike kruusajupike, aga ma annan pea, et esimesel ringil Kotka mägedes 3-4 mees rivist juba peab hakkama konstantselt jalastuma eessõitja tõttu (harrastus klass).
Kõige edevama carboniga ei soovita peale lennata, sest teravaid kivinukke ulatub poolde raamikõrguseni. Täiesti välistatud on õhema küljega rehvid kuid muster selles mõttes ei ole üldiselt määrav – sõitja tehnika neil tõusudel on. See siis puudutab Kotka mägesid. Sealt edasi on rada pigem lihtsapoolsem (eile paksus heinas oli tsipa keerulisem kui see võistlusel olema saab). Suurem ja kiireim osa rajast on mõnus singel ja seal määrab pigem ratta kallutamise oskus ja kiireim on see kes vähem pidurdab, mitte kes rohkem vajutab. Vajutamiseks on kolm tõusu, aga eeldusel, et eessõitja takistuseks ei ole. Kaevanduste põhjad me sõitsime juba eile väga pehmeks (10-15 inimest), seega vähegi niiskema ilma korral saab „tehnilist elementi“ sealt ka veel kõvasti juurde – eriti eliit peale harrastajaid.
Ma isegi soovitaks mõelda, et näiteks tsainikute klassile teha esimene ring ilma Kotka mägedeta, ja ülejäänud 2 siis koos, sest 500m peale starti saata see karavan ratastega köieltantsu tegema on pigem elamusteater surmapõlguritele.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Kui sa küsid, kes kurat on Nelson, siis mina küsin, et kes kurat oled sina, et siin rattafoorumis lõugu laksutad.wylde kirjutas:vabandust aga kes kurat oled sina..?gandalf kirjutas:ilmselgelt ei ole XCO sinu spordiala...wylde kirjutas:Mulle eilne rada meeldis kui mõnus vaheldus kõigele sellele, mis varem rattasadulas kogetud. Ent kas ma sel rajal olen valmis andma endast absoluutne maksimum, et iga koha nimel võidelda, siis kindel ei. Ka kaine peaga sõites oli napikaid, mis oleks täieliku ikalduse kaasa toonud ikka väga mitmeid – ehk siis Kotka mäed nagu neid kutsutakse. Aga et tol hetkel oleks olnud tegemist võistlusega kus kõik poolsada ratturit korraga peale lendab siis muutub ohtlikuse faktor veel kordades kõrgemaks. Ja vähem tähtis pole ka fakt, et see on ilmselgelt ja ainult rada per kärss. Mööda sõitmise võimalusi on 6km peale mõni pisike kruusajupike, aga ma annan pea, et esimesel ringil Kotka mägedes 3-4 mees rivist juba peab hakkama konstantselt jalastuma eessõitja tõttu (harrastus klass).
Kõige edevama carboniga ei soovita peale lennata, sest teravaid kivinukke ulatub poolde raamikõrguseni. Täiesti välistatud on õhema küljega rehvid kuid muster selles mõttes ei ole üldiselt määrav – sõitja tehnika neil tõusudel on. See siis puudutab Kotka mägesid. Sealt edasi on rada pigem lihtsapoolsem (eile paksus heinas oli tsipa keerulisem kui see võistlusel olema saab). Suurem ja kiireim osa rajast on mõnus singel ja seal määrab pigem ratta kallutamise oskus ja kiireim on see kes vähem pidurdab, mitte kes rohkem vajutab. Vajutamiseks on kolm tõusu, aga eeldusel, et eessõitja takistuseks ei ole. Kaevanduste põhjad me sõitsime juba eile väga pehmeks (10-15 inimest), seega vähegi niiskema ilma korral saab „tehnilist elementi“ sealt ka veel kõvasti juurde – eriti eliit peale harrastajaid.
Ma isegi soovitaks mõelda, et näiteks tsainikute klassile teha esimene ring ilma Kotka mägedeta, ja ülejäänud 2 siis koos, sest 500m peale starti saata see karavan ratastega köieltantsu tegema on pigem elamusteater surmapõlguritele.
Tee endale mõned asjad vähegi enne selgeks ja siis tule halama, et sinu kärss on kärnas ja maa külmund.
Kui ikka sõita ei suuda või ei taha, siis ei ole vaja mitte XCO rada maha teha, vaid pigem arendada oma sõiduoskusi või parendada oma raudvara, et see rada nauditavaks muuta!!!
Kas uus Bosse on sündinud???
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Kui sa XCO mees oleksid, siis ilmselt teaksid.....wylde kirjutas:vabandust aga kes kurat oled sina..?gandalf kirjutas:ilmselgelt ei ole XCO sinu spordiala...wylde kirjutas:Mulle eilne rada meeldis kui mõnus vaheldus kõigele sellele, mis varem rattasadulas kogetud. Ent kas ma sel rajal olen valmis andma endast absoluutne maksimum, et iga koha nimel võidelda, siis kindel ei. Ka kaine peaga sõites oli napikaid, mis oleks täieliku ikalduse kaasa toonud ikka väga mitmeid – ehk siis Kotka mäed nagu neid kutsutakse. Aga et tol hetkel oleks olnud tegemist võistlusega kus kõik poolsada ratturit korraga peale lendab siis muutub ohtlikuse faktor veel kordades kõrgemaks. Ja vähem tähtis pole ka fakt, et see on ilmselgelt ja ainult rada per kärss. Mööda sõitmise võimalusi on 6km peale mõni pisike kruusajupike, aga ma annan pea, et esimesel ringil Kotka mägedes 3-4 mees rivist juba peab hakkama konstantselt jalastuma eessõitja tõttu (harrastus klass).
Kõige edevama carboniga ei soovita peale lennata, sest teravaid kivinukke ulatub poolde raamikõrguseni. Täiesti välistatud on õhema küljega rehvid kuid muster selles mõttes ei ole üldiselt määrav – sõitja tehnika neil tõusudel on. See siis puudutab Kotka mägesid. Sealt edasi on rada pigem lihtsapoolsem (eile paksus heinas oli tsipa keerulisem kui see võistlusel olema saab). Suurem ja kiireim osa rajast on mõnus singel ja seal määrab pigem ratta kallutamise oskus ja kiireim on see kes vähem pidurdab, mitte kes rohkem vajutab. Vajutamiseks on kolm tõusu, aga eeldusel, et eessõitja takistuseks ei ole. Kaevanduste põhjad me sõitsime juba eile väga pehmeks (10-15 inimest), seega vähegi niiskema ilma korral saab „tehnilist elementi“ sealt ka veel kõvasti juurde – eriti eliit peale harrastajaid.
Ma isegi soovitaks mõelda, et näiteks tsainikute klassile teha esimene ring ilma Kotka mägedeta, ja ülejäänud 2 siis koos, sest 500m peale starti saata see karavan ratastega köieltantsu tegema on pigem elamusteater surmapõlguritele.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Mul ei olnud enne EMV-d küll plaanis rada läbi sõita, aga kui see juba niisuguseid intriige kütab, on viimane aeg paksu külgseinaga rehvid alla panna ja Maardu poole sõita Wylde´lt küsiks, et millise edevusklassi carbon siis lubatud on? Teise? Kolmanda? Mul on üldse alumiiniumraam, kas sellega tänapäeval üldse starti lubatakse?
Zero the Hero
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Holden:
Kotka mäed harrastajatele välja jätta esimesel ringil on puhtsüdamlik ettepanek, sest kuni selle maani ei ole tõenäoline, et vahed on tekkinud, sest sinna on stardist mõnisada meeter (mina seal hakkama ei saanud, aga oleks ma nt ise stardis, siis oleksin kindlasti takistuseks teistele).
Holden, Mati ja grandalf – kui pühapäev ei saja, siis saame seal kokku ja õpetate mulle ehk kuidas neid lõike võtta(?) (eriti just Kotka mäe kausid) ja kui ma seejärel asja käppa saan ja medali toon (teistel EMV aladelt see peamine eesmärk) siis pühendan siin suurte tähtedega selle TEILE!! Ilma irooniata! Ja siis tean edaspidi kes on kes.. lisaks testime möödasõitmis võimalusi (mis tõesti oli ainus kriitika noot), ma sõidan singlitel ja tõusudel oma maantemehe jõuga ja palun teil kõigil neil lõikudel teha möödasõit, sest laskumistel ma jään ette koperdama. Nõus? Kell 11-12?
Ja täpsemalt, siis milliste sõnadega ma rada maha tegin (kuna te raja kohta midagi kirjutada ise ei oska)??? Tsiteerides ennast, siis „mulle rada MEELDIS“!!! terevate kivide mainimine on elementide väljatoomine , kui loed välja et see negatiivne, ju siis sinule on. Soovitus seal valida õige rehv on minu nägemust mööda väga armastusväärne suhtumine või ei?Kui ikka sõita ei suuda või ei taha, siis ei ole vaja mitte XCO rada maha teha, vaid pigem arendada oma sõiduoskusi või parendada oma raudvara, et see rada nauditavaks muuta!!!
Kotka mäed harrastajatele välja jätta esimesel ringil on puhtsüdamlik ettepanek, sest kuni selle maani ei ole tõenäoline, et vahed on tekkinud, sest sinna on stardist mõnisada meeter (mina seal hakkama ei saanud, aga oleks ma nt ise stardis, siis oleksin kindlasti takistuseks teistele).
Holden, Mati ja grandalf – kui pühapäev ei saja, siis saame seal kokku ja õpetate mulle ehk kuidas neid lõike võtta(?) (eriti just Kotka mäe kausid) ja kui ma seejärel asja käppa saan ja medali toon (teistel EMV aladelt see peamine eesmärk) siis pühendan siin suurte tähtedega selle TEILE!! Ilma irooniata! Ja siis tean edaspidi kes on kes.. lisaks testime möödasõitmis võimalusi (mis tõesti oli ainus kriitika noot), ma sõidan singlitel ja tõusudel oma maantemehe jõuga ja palun teil kõigil neil lõikudel teha möödasõit, sest laskumistel ma jään ette koperdama. Nõus? Kell 11-12?
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Tjah, pühaba on eesti maastikurattafriigid riigi teises nurgas......aga noh egas mnt-hunt ei peagi mtb asjadest eriti palju teadma!wylde kirjutas:Holden:.....Kui ikka sõita ei suuda või ei taha, siis ei ole vaja mitte XCO rada maha teha, vaid pigem arendada oma sõiduoskusi või parendada oma raudvara, et see rada nauditavaks muuta!!!
Holden, Mati ja grandalf – kui pühapäev ei saja, siis saame seal kokku ja õpetate mulle ehk kuidas neid lõike võtta(?) (eriti just Kotka mäe kausid) ja kui ma seejärel asja käppa saan ja medali toon (teistel EMV aladelt see peamine eesmärk) siis pühendan siin suurte tähtedega selle TEILE!! Ilma irooniata! Ja siis tean edaspidi kes on kes.. lisaks testime möödasõitmis võimalusi (mis tõesti oli ainus kriitika noot), ma sõidan singlitel ja tõusudel oma maantemehe jõuga ja palun teil kõigil neil lõikudel teha möödasõit, sest laskumistel ma jään ette koperdama. Nõus? Kell 11-12?
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Sätin end Wylde'i kõrvale märklauana sisse. Mati, Holden - kas olete käinud rada vaatamas? Mina teisipäeval käisin. Esimest ringi olin sõitnud alla 1km kui ma olin absoluutselt veendunud, et eestikad jäävad sel aastal minul küll vahele. See oli kohutavalt ohtlik, mis seal ees ootas. Olin puhanud ja värske, samas rada oli võõras ning esimesel ringil Kotka mägedes rohkem kõndisin kui sõitsin (alalhoiuinstinkt, nagu Wylde kirjutas, siis prügimäe haisu sees kaela murda pole elueesmärk). Korra tõusunukil ikaldusin, sain isegi jala pedaalist kätte aga pinnas oli seal nii lahtine ja klibune, et jala maha panemisest oli vähe abi, ikka sain põlve marraskile. Teisel ringil liikusin juba veidi enam ratta seljas. Rada ongi selline, et ca 1km on väga ohtlik (ma ei taha mõeldagi võistlusolukorras 3. või 4 ringi peale) ja ülejäänud ca 5km on selline kiire, olematu ohtlikkusega metsarada. Ohtlikkuse skaalal (1-10) kõigub rada tasemel 1-2 ja siis 9-10, vahepealset nagu polegi.
Mõrvari Vanaemal (eriti kitšilik nimi mu meelest) oleksin ma peaaegu saanud kahe vanaema mõrvariks. Lähenedes laskumisele nägin viimasel hetkel, et mäest tuterdavad alla kaks babuljat. Neil läks alla jõudmisega ikka oma 3-5 minutit. Oleks ma neid sekund hiljem näinud (st oleks nad paar sammu allpool olnud), oleks ma juba üle nuki läinud ja siis poleks mina enam pidama saanud ja vaevalt, et babuljad oleks suutnud end tee pealt ohutusse kaugusse koperdada. Ilmselt oleks toimunud väga dramaatiline kokkupõrge. Aga laskumine ise oli läbitav, see polnud mulle sugugi raja raskeim/ohtlikkeim koht.
Siin oli juttu, et EMV peab olema mingi taseme näitaja aga kas me peame ikka taset mõõtme nii, et mitte keegi (räägin SEN klassidest) sellise tehnilisuseastmega rada 364 päeva aastas ei näe ega unistagi sellisest ja siis peaks eestikatel sõitma? Kas inimeste koolitamine ja kasvatamine peaks hakkama ikka sealt poolt?
Kuna päev peale EMV-d on Vooremäe 3000+, siis on minu jaoks kaldus vaekauss praegu selgelt Vooreka poole. Pean sisimas ratturina Eestikatel osalemist väga tähtsaks, kuid mulle on mu tervis (ja tehnika) tähtis, sellel rajal (loe: ca 1km pikkusel osal) on 1) kukkumise tõenäosus väga suur; ja 2) kukkumisega kaasnevad riskid veel suuremad.
See kõik on minu isiklik, puhtalt subjektiivne, arvamus rajast ja võistlusest. Nagu ka Wylde ütles, siis rada tegelikult oli lahe, hakkan seal tõenäoliselt teine kord harjutamas käima. Aga kas ma tahan seal võistelda, on omaette küsimus. Möödasõiduvõimalustest Wylde juba kirjutas.
Mõrvari Vanaemal (eriti kitšilik nimi mu meelest) oleksin ma peaaegu saanud kahe vanaema mõrvariks. Lähenedes laskumisele nägin viimasel hetkel, et mäest tuterdavad alla kaks babuljat. Neil läks alla jõudmisega ikka oma 3-5 minutit. Oleks ma neid sekund hiljem näinud (st oleks nad paar sammu allpool olnud), oleks ma juba üle nuki läinud ja siis poleks mina enam pidama saanud ja vaevalt, et babuljad oleks suutnud end tee pealt ohutusse kaugusse koperdada. Ilmselt oleks toimunud väga dramaatiline kokkupõrge. Aga laskumine ise oli läbitav, see polnud mulle sugugi raja raskeim/ohtlikkeim koht.
Siin oli juttu, et EMV peab olema mingi taseme näitaja aga kas me peame ikka taset mõõtme nii, et mitte keegi (räägin SEN klassidest) sellise tehnilisuseastmega rada 364 päeva aastas ei näe ega unistagi sellisest ja siis peaks eestikatel sõitma? Kas inimeste koolitamine ja kasvatamine peaks hakkama ikka sealt poolt?
Kuna päev peale EMV-d on Vooremäe 3000+, siis on minu jaoks kaldus vaekauss praegu selgelt Vooreka poole. Pean sisimas ratturina Eestikatel osalemist väga tähtsaks, kuid mulle on mu tervis (ja tehnika) tähtis, sellel rajal (loe: ca 1km pikkusel osal) on 1) kukkumise tõenäosus väga suur; ja 2) kukkumisega kaasnevad riskid veel suuremad.
See kõik on minu isiklik, puhtalt subjektiivne, arvamus rajast ja võistlusest. Nagu ka Wylde ütles, siis rada tegelikult oli lahe, hakkan seal tõenäoliselt teine kord harjutamas käima. Aga kas ma tahan seal võistelda, on omaette küsimus. Möödasõiduvõimalustest Wylde juba kirjutas.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Minu viide just sellele oligi Ma ei arva, et sa RATTURINA nõrk oleksid, lihtsalt su kirjeldus lausa karjub sellele, et XCO formaat, eriti selle tehniline ja keerukam rajavorm sulle väga ei sobi No offence at all. Krossiradu olen ma nii Eestis kui mujal päris palju näinud ja paraku on kaalukauss just tehniliste tõusude/laskumiste osas tugevasti meie radade kahjuks.wylde kirjutas:kui ma seejärel asja käppa saan ja medali toon (teistel EMV aladelt see peamine eesmärk)
Aga nädalavahetusel naudin ma enda spordiala ja olen aerutajate kokkutulekul. Ratturina olen ma täielik 0, allamäge liigun ilmselt tänu lapsepõlvest pärit Neeruti mägede kogemusele paremini kui minu kiirusega sõitvad ratturid.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
No offence taken and vice versa!? - EMV kõrvalejäämine ajab närvid krussiNo offence at all.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Noortel võiks rada ikka tehnilisem olla , praegust rada ei anna kuidagi võrrelda augustis toimuva noorte euroopakatega Austrias -.-
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Loodan väga, et kui Põhja-Eestisse satun, siis Flash viib mind seda kurikuulsat rada vaatama. Vbla tõesti on singlikad midagi nii koledat maha joonistanud, et isegi mul j..i jahedaks võtab. Senini olen saanud Eestis-Lätis-Soomes igasugu radadega hakkama, tavaliselt sõidan alla ka sealt, kus suur mass üksmeelselt jalastub.KaupoR kirjutas:Sätin end Wylde'i kõrvale märklauana sisse. Mati, Holden - kas olete käinud rada vaatamas?
Antud keiss ja minu vähene ülekuumenemine tulenes ikka rünnakust Vahuri vastu!
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Siim ise Austrias käinud Arvan sama, et tehniline peaks olema, pole veel rada näinud ise muidugisiimkisk kirjutas:Noortel võiks rada ikka tehnilisem olla , praegust rada ei anna kuidagi võrrelda augustis toimuva noorte euroopakatega Austrias -.-
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Ja kõlab taas lause, andke mulle raskemaid ja pikemaid radu! Kui pauk käib pole suuremosa nõudlejaid nähagi.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Mõned punktid reglemendist.1.XCO rada peab olema stardist vähemalt 100 m ulatuses vähemalt 8 m laiune.
2.Pikkadel üherealistel lõikudel PEAVAD aeg-ajalt olema kohad möödasõiduks.
3.Esimene kitsenev koht peab olema vabalt läbitav kogu grupil.
4.Rada peab olema sõidetav isegi keerulistes ilmastikuoludes.
Need punktid ei ole tänase päeva seisuga veel täidetud,kusjuures põhiprobleem on ikkagi peaaegu olematu möödumisvõimalus.Muidugi.eestikateni on ka veel piisavalt aega.
Rada ise on EMV -le kohane.
2.Pikkadel üherealistel lõikudel PEAVAD aeg-ajalt olema kohad möödasõiduks.
3.Esimene kitsenev koht peab olema vabalt läbitav kogu grupil.
4.Rada peab olema sõidetav isegi keerulistes ilmastikuoludes.
Need punktid ei ole tänase päeva seisuga veel täidetud,kusjuures põhiprobleem on ikkagi peaaegu olematu möödumisvõimalus.Muidugi.eestikateni on ka veel piisavalt aega.
Rada ise on EMV -le kohane.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Pikemat pole vaja ,vaid tehnilisemat kuna enamasti vaadatakse XCO EMV tulemuste pealt kes saavad Austriasse EM-ile Eestit esindama (14 M/N ,16 M/N).
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Kas ma homme leian selle raja üles, kui ennast umbes sinna kanti vean õhtul kella 5-6 ajal?
Tark ei torma!
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
1. Tänase päeva seisuga olete te kõik näinud raja nö. toorikut ! Rada, millele pole veel näidatud ei trimmerit, ega ka oksakääre ! (va. Kotka "põksakad") - sealgi on vaja veel vähest make-up'i teha.tarvis kirjutas:Mõned punktid reglemendist.1.XCO rada peab olema stardist vähemalt 100 m ulatuses vähemalt 8 m laiune.
2.Pikkadel üherealistel lõikudel PEAVAD aeg-ajalt olema kohad möödasõiduks.
3.Esimene kitsenev koht peab olema vabalt läbitav kogu grupil.
4.Rada peab olema sõidetav isegi keerulistes ilmastikuoludes.
Need punktid ei ole tänase päeva seisuga veel täidetud,kusjuures põhiprobleem on ikkagi peaaegu olematu möödumisvõimalus.Muidugi.eestikateni on ka veel piisavalt aega.
Rada ise on EMV -le kohane.
2. Just nimelt, aeg-ajalt !!!
3. Esimene kitsenev koht on vasakule poole keerav laskumine - saab laiemalt trimmerdatud.
4. Esimest korda proovisime rada peale päev läbi kestnud vihma - sõidetav 100%
Minu lisapunkt - tänavusel EMV'l tasub harjutada ka stardipositsiooni võitlust/võistlust.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Klõpsa siit kalendrist selle võistluse juhend lahti ja näed.Ailar kirjutas:Mitu ringi jugadel on?
http://www.ejl.ee/index.php?page=149
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Päris okei rada Paneme kohe noortele ka suurte raja Kes jookseb laskumist, see jookseb, harjutamise asi.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Verbaalne võitlus on olnud äge. Aga mis on tulemus peale võistlust? Tundub, et mõlemale poolele WIN-WIN! Mingu millise stsenaariumi järgi tahes. Kas siis....
1. Keegi ei julge kohale tulla
2. Keegi kukub ennast vigaseks
3. Kumme lõhutakse ohtralt
Wylde'i partei saab praalida:
"Me ju ütlesime, et see rada on üle võlli keeratud!"
Sulevi partei vastu:
"Me ju ütlesime, et lõpuks ometi on EMV vääriline rada!"
Jääme põnevusega ootama järgmisi samme tagatubades
1. Keegi ei julge kohale tulla
2. Keegi kukub ennast vigaseks
3. Kumme lõhutakse ohtralt
Wylde'i partei saab praalida:
"Me ju ütlesime, et see rada on üle võlli keeratud!"
Sulevi partei vastu:
"Me ju ütlesime, et lõpuks ometi on EMV vääriline rada!"
Jääme põnevusega ootama järgmisi samme tagatubades
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Vähemalt minupoolt pole küll mingit võitlust, ei verbaalset ega muud.
Ma arvan, et asi on kokkuvõttes väga lihtne - kas vääriline rada on, või seda pole. Praegu on.
Kas ta siis kaldub mingile poolele kiiva - (a'la liiga ohtlik, liiga väheohtlik, liiga raske, liiga kerge, liiga kivine, liiga liivane, liiga vähe möödumist ja jne liiga vähe seda või teist) - see on lihtsalt arvamuste paljusus, mis ise-enesest on alati tervitatav, aga kõiki arvamusi ei saagi alati arvestada. Selleks on tihti mustmiljon põhjust, mida kõrvaltvaataja ei näe.
Ma arvan, et asi on kokkuvõttes väga lihtne - kas vääriline rada on, või seda pole. Praegu on.
Kas ta siis kaldub mingile poolele kiiva - (a'la liiga ohtlik, liiga väheohtlik, liiga raske, liiga kerge, liiga kivine, liiga liivane, liiga vähe möödumist ja jne liiga vähe seda või teist) - see on lihtsalt arvamuste paljusus, mis ise-enesest on alati tervitatav, aga kõiki arvamusi ei saagi alati arvestada. Selleks on tihti mustmiljon põhjust, mida kõrvaltvaataja ei näe.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Kas ma eksin, kui mäletan, et viimase sõna raja osas ütleb peakohtunik? Kui nii, siis on tõde ühe mehe sõna taga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Pealtvaatajana tahaks näha väärilist rada, kus tulevad esile sõitjate tehnilised oskused. Verd siiski näha ei taha. Kui raja kiidavad heaks meie selle ala säravamad tegijad (n Loo ja Meier) ja kohtunik, siis tundub, et tegemist on pseudo probleemiga. IMHO ei saa eraldi eesmärgiks seada osalejaskonna rohkust, kui see tuleb kvaliteedi arvelt. Kvantiteedist meil MTB puhul puudust ei ole.
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Võtan osa oma eelmisest hädapädakalikust postitusest tagasi. Rada on selline, mis vajab harjumist, see on lihtsalt nii mitte-Eestilik. Olen praeguseks "Kotka" singlit läbinud 10 korda ja see muutub juba sõidetavaks. Siiski olen ma teatud eelarvamusega selle võistlustempos sõitmise suhtes (mõtlen ohutust-ohtlikkust: üks vale liigutus ja 20meetrit kuristikku või kümmekond teravat kivi ootavad). Samas pole ma seni suutnud sõita Kotka singlit nii otsast lõpuni, et poleks jalga maha pannud - iga kord on mingi koht ikaldunud (erinevatel ringidel erinevad kohad), samas olen ka igast kohast korra-paar läbi sõitnud, seega hea õnne korral peaks ka terve ringi jalastumata ära läbima.
Eile sain teisel ringil rehvi pöialt maha - seal viimases lohus Kotka mägedes, kus noorte rada liitub põhirajaga, käis pufff! ja veerand rehvi oli tagumise pöia pealt maas (rõhku oli pisut alla 2 BAR). Rehv ise terve ja täna jälle töötas. See mõrvarivanaema laskumine on praeguseks juba nagu Nõmme suusarajalaskumised
Eile sain teisel ringil rehvi pöialt maha - seal viimases lohus Kotka mägedes, kus noorte rada liitub põhirajaga, käis pufff! ja veerand rehvi oli tagumise pöia pealt maas (rõhku oli pisut alla 2 BAR). Rehv ise terve ja täna jälle töötas. See mõrvarivanaema laskumine on praeguseks juba nagu Nõmme suusarajalaskumised
If everything's under control, you're going too slow!
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Rada on võrreldes eelmise nädalaga puhtamaks sõidetud ja lisaks on ka trimmerdatud. Kuna pea kõik kivid on punaseks värvitud tekib selline liigne ohu tunne. Viimastel trennidel olen raja puhaste paberitega läbinud. Mis aga saab võistluspulsil, seda ma ei tea...
Re: EMV XCO 20-21 juuli 2012
Harrastusratturi vaatenurgast on kogu rada sõidetav. Trennis saab hakkama. Iseasi, kas võistluse ajal on meeles, et kohati tuleb sõita küllatki ebaeestilikult - hapnikuvõlas ja pulss punases teatud lõikude läbimine sadulas istudes ei õnnestu.
Igatahes saab see rada olema põnev väljakutse!
Igatahes saab see rada olema põnev väljakutse!