Kõva kahvliga sõitmine
Kõva kahvliga sõitmine
Kas on võimalik kuidagi vähendada vibratsiooni mis kätele avaldub kõva kahvliga sõitmisel? Täpsemalt mainiks et hakkavad näpud valutama, seda muidugi mitte niisama sõites vaid võistlustel kus on pikalt heinamaad vmd mis raputab täiega.
Esimese kummi rõhuga olen juba mängid aga mõned mõtted tekkisid veel >
Sõidan hetkel lühikeste kinnastega, kas pikad kindad annaks sõrmedele mingit leevendust? (võib ka soovitada mingit kindlat toodet)
Kas gripid mängivad ka mingit rolli? Mul atm valida Ritchey ergo ja Ritchey kummist gripide vahel..
Esimese kummi rõhuga olen juba mängid aga mõned mõtted tekkisid veel >
Sõidan hetkel lühikeste kinnastega, kas pikad kindad annaks sõrmedele mingit leevendust? (võib ka soovitada mingit kindlat toodet)
Kas gripid mängivad ka mingit rolli? Mul atm valida Ritchey ergo ja Ritchey kummist gripide vahel..
Re: Kõva kahvliga sõitmine
carbon lenks ja neopreenist gripid
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Niukseid gripe siinsetest poodidest ka leiab?
Re: Kõva kahvliga sõitmine
ise kasutan näiteks neid http://www.hobisport.ee/Maastikurattad- ... -Grip.htmlpuzzle88 kirjutas:Niukseid gripe siinsetest poodidest ka leiab?
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Sõidan aegajalt maastikul kõvakahvli + maxxis hookwormi ja mtn lenksuga. Parim ravim raputamise ja käteväsimise vastu oli Velo+ teeninduses pealekeritud kahekordne lenksupael. Super hea nii Tallinna prügila ümbruse lihtsamatel/kiirematel juurikasinglitel ja suurvürst Edgar I valitsemisala teedel.puzzle88 kirjutas:Kas on võimalik kuidagi vähendada vibratsiooni mis kätele avaldub kõva kahvliga sõitmisel? Täpsemalt mainiks et hakkavad näpud valutama, seda muidugi mitte niisama sõites vaid võistlustel kus on pikalt heinamaad vmd mis raputab täiega.
Esimese kummi rõhuga olen juba mängid aga mõned mõtted tekkisid veel >
Sõidan hetkel lühikeste kinnastega, kas pikad kindad annaks sõrmedele mingit leevendust? (võib ka soovitada mingit kindlat toodet)
Kas gripid mängivad ka mingit rolli? Mul atm valida Ritchey ergo ja Ritchey kummist gripide vahel..
aif
eat more, fat needed for workout
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Kui sa just siledatel kruusateedel ei sõida siis pole sellel jäigal esihargil erilist mõttet.
Sa võid ju langetada jalgratta kaalu aga ära unusta, et sa kaotad ka mugavuse.
Õigetel metsateedel peaks ikkagi amort all olema. Puhas nauding.
Sa võid ju langetada jalgratta kaalu aga ära unusta, et sa kaotad ka mugavuse.
Õigetel metsateedel peaks ikkagi amort all olema. Puhas nauding.
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Milleks end piinata? Osta parem korralik amort.
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Mis materjalist sul kahvel on? Kui amorti ei soovi ja kahvel on alu või teras, siis vaheta see välja carbonkahvli vastu.puzzle88 kirjutas:Kas on võimalik kuidagi vähendada vibratsiooni mis kätele avaldub kõva kahvliga sõitmisel? Täpsemalt mainiks et hakkavad näpud valutama, seda muidugi mitte niisama sõites vaid võistlustel kus on pikalt heinamaad vmd mis raputab täiega.
Lisaks jah wcs gripid, suurem esikumm, koos madalama rõhuga. Aga mättalise heinamaa raputamist ja loksutamist ei võta miski muu ära peale amordi. Kruusateedel ja katkistel linnatänavatel saab lihtsalt mugavam olema.
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Mina kasutan näiteks neid: http://www.veloplus.ee/toode/Kepidemed- ... rene-20692 Uskumatult pehmed on ja mõnus ka ilma kinnasteta sõita. Soovitanpuzzle88 kirjutas:Niukseid gripe siinsetest poodidest ka leiab?
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Kõva kahvliga sõites on gripidele alternatiiviks ka lenksupael! Mulle kunagi kõvakahvlimees J.Molev paigaldas, viitega, et pidi pehmem ja mugavam olema, lisaks peab ka märjaga. Tõsi, mul on see seting amordi puhul.
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Viitsid ehk mingi pildi visata...MarttiM kirjutas:Kõva kahvliga sõites on gripidele alternatiiviks ka lenksupael! Mulle kunagi kõvakahvlimees J.Molev paigaldas, viitega, et pidi pehmem ja mugavam olema, lisaks peab ka märjaga. Tõsi, mul on see seting amordi puhul.
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Prismast saab selliseid hinnaga paar eurorubla komplekt.bulldoze kirjutas:Mina kasutan näiteks neid: http://www.veloplus.ee/toode/Kepidemed- ... rene-20692 Uskumatult pehmed on ja mõnus ka ilma kinnasteta sõita. Soovitanpuzzle88 kirjutas:Niukseid gripe siinsetest poodidest ka leiab?
Kuidas sportlased Prisma toodangusse suhtuvad, ei tea, kuid minu jaoks on need piisavalt head.
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Tegin mägedes mõned videod.
Vaata näiteks seda videot, alguses 15 sekundit on amort kinni siis keerasin lahti. Vaata mida amort teeb ja püüa mõelda mis asi tasandaks sellise liikuvuse ära kõvakahvli korral?
http://www.youtube.com/watch?v=myvrhKrk_-E
Vaata näiteks seda videot, alguses 15 sekundit on amort kinni siis keerasin lahti. Vaata mida amort teeb ja püüa mõelda mis asi tasandaks sellise liikuvuse ära kõvakahvli korral?
http://www.youtube.com/watch?v=myvrhKrk_-E
Re: Kõva kahvliga sõitmine
Esimesele küsijale:
Pikad kindad otseselt leevendust ei anna, küll aga on üleüldse MTB sõidus nad paremad kui lühikesed (kui sarvi kasutad) sest sõrmed on niisked ja seega jäik põrutus võib isegi sarvelt libastumise põhjustada. Pikkade kinnastega suureneb ka peopesa haardejõud, vajalik näiteks tõusul kangutades. Võrdluseks ehk moosipurgi avamine palja käega ja siis rätikuga
Aga et põrutust vähendada otseselt rattasõidul, siis tuleb olla ise rattal väga mobiilne! Ma sõidan pea alati 2-3 meetrise vahega teiste taga ja raiskan tsipa rohkem energiat, sest ma ei saa lubada endale ootamatusi, mis rajal pidevalt on. Tuleb jälgida oma trajektoori ja olla rattasadulas nii nõtke kui võimalik. Sirge peal hoia käsi sarvedel (randmetele kõige mugavam nö maanteratta asend) või rippes üle lenksu, et anda puhkust randmetele milledele ülakeha raskus langeb ka siis kui tee sile on. Ja ette laiem kumm võimalikest, olenematta, mis laiust taga kasutad.
Ennem starti siis sõrme soojendused/venitused jne. Koduseid harjutusi soovitav teha regulaarselt – kangi või hantlitega randmesirutust näiteks. ja MTB-ga just nimelt turni aegajalt metsa all kohtades kuhu ilma amordita üldse tegelt ronida ei tahaks. Seal sunnid end pidevalt esiotsaga pumpama.
Ma ühinen eelnevate kommentaaridega ja ütlen, et amort teeb tuju paremaks ja rattasõidu meeldivamaks. Kahvli eelist kui sellist näen, et ettevalmistus perioodil rakendada töösse rohkem oma käsi, randmeid jne, et siis võistlusperioodiks olla tehnilistes oludes ja amordi abil veelgi kiirem ja arenenum.
Pikad kindad otseselt leevendust ei anna, küll aga on üleüldse MTB sõidus nad paremad kui lühikesed (kui sarvi kasutad) sest sõrmed on niisked ja seega jäik põrutus võib isegi sarvelt libastumise põhjustada. Pikkade kinnastega suureneb ka peopesa haardejõud, vajalik näiteks tõusul kangutades. Võrdluseks ehk moosipurgi avamine palja käega ja siis rätikuga
Aga et põrutust vähendada otseselt rattasõidul, siis tuleb olla ise rattal väga mobiilne! Ma sõidan pea alati 2-3 meetrise vahega teiste taga ja raiskan tsipa rohkem energiat, sest ma ei saa lubada endale ootamatusi, mis rajal pidevalt on. Tuleb jälgida oma trajektoori ja olla rattasadulas nii nõtke kui võimalik. Sirge peal hoia käsi sarvedel (randmetele kõige mugavam nö maanteratta asend) või rippes üle lenksu, et anda puhkust randmetele milledele ülakeha raskus langeb ka siis kui tee sile on. Ja ette laiem kumm võimalikest, olenematta, mis laiust taga kasutad.
Ennem starti siis sõrme soojendused/venitused jne. Koduseid harjutusi soovitav teha regulaarselt – kangi või hantlitega randmesirutust näiteks. ja MTB-ga just nimelt turni aegajalt metsa all kohtades kuhu ilma amordita üldse tegelt ronida ei tahaks. Seal sunnid end pidevalt esiotsaga pumpama.
Ma ühinen eelnevate kommentaaridega ja ütlen, et amort teeb tuju paremaks ja rattasõidu meeldivamaks. Kahvli eelist kui sellist näen, et ettevalmistus perioodil rakendada töösse rohkem oma käsi, randmeid jne, et siis võistlusperioodiks olla tehnilistes oludes ja amordi abil veelgi kiirem ja arenenum.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.