Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ei tea täpselt teie võimalusi aga üks mõte, mida võite ju järgmine aasta proovida - sarnane video rajast aga võistluse ajal filmituna (võibolla ühe / kahe ratturi "silmade läbi"), sh ergutuspunktid kõik näha jne.
Video täispikkuses saab panna kodukale, lühendatud versiooni - mõned klipid - võib telekanalite ekraanidele korraks paisata.
See võiks edasi anda seda melu, mis seal toimub ja vähendada seda hirmu, et tegemist on pelgalt "sportlastele" mõeldud üritusega.
Paljud harrastajad, muidu spordisõbrad, ei tule tihti võistlema kuna pelgavad, et seal on liiga palju sportlasi koos ja nad peavad üksi väntama jne. Endal oli sama mure nt Filter Maanteekarikasarjas osalemisega - kas ikka minna pikka sõitu MTB'ga kütma või mitte. Lõpuks läksin, kuigi teadsin, et nagu nii olen viimane ja sõidan enamusajast üksi. Kõik ei ole nõus sellistes tingimustes sõitma.
Ehk siis lühidalt, kui tahad masse pead tekitama tunde, et kõik on oodatud, ka need, kes väntavad kusagil lõpus, et neil on põnev ja huvitav, mitte võistlus pole ainult esimesele 100le korraldatud. See on TRR'i pluss - nad on suutnud jätta mulje, et võistlus on kõigile ja kõik on oodatud, ka need viimased.
PS! Mulle ka sobib sõidu lõpp - põhimõtteliselt üle kodu ukse
Video täispikkuses saab panna kodukale, lühendatud versiooni - mõned klipid - võib telekanalite ekraanidele korraks paisata.
See võiks edasi anda seda melu, mis seal toimub ja vähendada seda hirmu, et tegemist on pelgalt "sportlastele" mõeldud üritusega.
Paljud harrastajad, muidu spordisõbrad, ei tule tihti võistlema kuna pelgavad, et seal on liiga palju sportlasi koos ja nad peavad üksi väntama jne. Endal oli sama mure nt Filter Maanteekarikasarjas osalemisega - kas ikka minna pikka sõitu MTB'ga kütma või mitte. Lõpuks läksin, kuigi teadsin, et nagu nii olen viimane ja sõidan enamusajast üksi. Kõik ei ole nõus sellistes tingimustes sõitma.
Ehk siis lühidalt, kui tahad masse pead tekitama tunde, et kõik on oodatud, ka need, kes väntavad kusagil lõpus, et neil on põnev ja huvitav, mitte võistlus pole ainult esimesele 100le korraldatud. See on TRR'i pluss - nad on suutnud jätta mulje, et võistlus on kõigile ja kõik on oodatud, ka need viimased.
PS! Mulle ka sobib sõidu lõpp - põhimõtteliselt üle kodu ukse
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Miks ma ei OSTA seda üritust. ( olen sihtgrupp, sõidan rõõmuga Filtri tempokaid ja seal on kõik vägagi vinks-vonks).
- Samal nädalavahetusel toimuvad minujaoks 2 juba harjumuspärast ja kalendrisse kindlalt raiutud üritust
- Ebaturvaline taust. Pole veel unustanud eelmise aasta meedia tagasisidet üritusele.
- Väljatoodud 5 müügivedurit on minu jaoks pidurid.
Mis paneks mind seda sõitu OSTMA.
-Siduda esialgu see sõit mõne olemasoleva Tallinna suur-üritusega (hansapäevad, vanalinnapäevad, merepäevad) start-finish lauluväljakult, Piritalt, siis turvaautode taga edev matk publiku ees ümber vanalinna ( pole maanteele metsaserva ergutajaid palgata vajagi), siis linnast välja ja võidukihutama-matkama-misiganes.
Samas ma USUN, et üks selline mnt sõit hilis-suvel/sügisel Tallinnas, peab varem või hiljem vingeks ürituseks muutuma. Pane edasi Mihkel:)
- Samal nädalavahetusel toimuvad minujaoks 2 juba harjumuspärast ja kalendrisse kindlalt raiutud üritust
- Ebaturvaline taust. Pole veel unustanud eelmise aasta meedia tagasisidet üritusele.
- Väljatoodud 5 müügivedurit on minu jaoks pidurid.
Mis paneks mind seda sõitu OSTMA.
-Siduda esialgu see sõit mõne olemasoleva Tallinna suur-üritusega (hansapäevad, vanalinnapäevad, merepäevad) start-finish lauluväljakult, Piritalt, siis turvaautode taga edev matk publiku ees ümber vanalinna ( pole maanteele metsaserva ergutajaid palgata vajagi), siis linnast välja ja võidukihutama-matkama-misiganes.
Samas ma USUN, et üks selline mnt sõit hilis-suvel/sügisel Tallinnas, peab varem või hiljem vingeks ürituseks muutuma. Pane edasi Mihkel:)
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mina kui Tallinna elanik sõidan seda sõitu seepärast, et see toimub mugavalt käeulatuses, saab soojenduseks rattaga kodust starti sõita ja pärast finishist väike jahutussõit koju.
Jube tore oleks kui stardinumbrit oleks võimalik kätte saada ka päev või kaks varem nagu see SEB sügisjooksul, rattarallil, rattamaratonil jne., siis saaks numbri kodus rahulikult särgile kinnitada ja otse starti veereda.
Jube tore oleks kui stardinumbrit oleks võimalik kätte saada ka päev või kaks varem nagu see SEB sügisjooksul, rattarallil, rattamaratonil jne., siis saaks numbri kodus rahulikult särgile kinnitada ja otse starti veereda.
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Parkimiskorralduserikr kirjutas: 5. Start Vabaduse väljakult. Autoga tulijate jaoks (eelkõige väljastpoolt Tallinna) paras PITA. Kõigil pole võtta teist juhti, kes auto stardist finišisse tooksid. Kesklinnas parkimine MAKSAB. Stardimaterjalide hulgas võiks olla ntx kogu võistluspäeva Tallinnas tasuta parkimist lubav kupong ükskõik mis krdi parklas, seda juba eelnevalt väljareklaamituna.
Tagamaks ladusat parkimiskorraldust, siis koostöös Europarkiga on võistlejatele 29. juulil parkimine kõikidesse Europark väliparklatesse üle Tallinna tasuta. Iga võistleja saab koos registreerimisega omale kupongi, mis tuleb võistluspäeval asetada auto armatuurlauale – see kupong annabki võimaluse tasuta parkimiseks terve võistluspäeva vältel.
loen siin uudiskirjast, et parkimisele on mõeldud
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Olen sellega isegi nõus. Pikal sirgel lähevad mõned lolliks. Istuvad tuules, hüppavad välja ja ..... toss ongi otsas ning hoog maas.Alvaro kirjutas: Nimelt on praktika näidanud, et pigem kipuvad rahvaspordivõistlustel aeglasemad ja kurvilisemad finišid olema ohutumad kui pikad ja sirged finišid, kus finišeeritakse meeletu kiirusega. Isegi kui peakski kukkumisi esinema, siis on aeglasema hoo pealt kindlasti tagajärjed leebemad ja kukkujaid vähem kui suure hoo pealt toimuvates ,,külakuhjades".
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Punkt 1 mulle korda ei lähe kahjuks. Soome ei kutsu, aga auhindade jaoks peaks rohkem vaeva nägema
Aga kontsert meeldib, start Vabaduse väljakult on super, Sossi mäe tõusu sai eelmine aasta küll mõnuga võetud, hea et maha ei jäänud, ergutuspunktides vastugi hõigatud, sõitu tuleb võtta mõnuga. Ja regan ennast kolmapäeval.
Esialgu on ka maanteesõiduoskused rahval nadid, aga anna paar aastat aega ja rahvast on kõvasti. Minul küll eelmisest aastast mingit halba maiku ei jäänud. Tulebki ennast autojuhtidele näidata, et nad ratturitaga harjuks.
Aga kontsert meeldib, start Vabaduse väljakult on super, Sossi mäe tõusu sai eelmine aasta küll mõnuga võetud, hea et maha ei jäänud, ergutuspunktides vastugi hõigatud, sõitu tuleb võtta mõnuga. Ja regan ennast kolmapäeval.
Esialgu on ka maanteesõiduoskused rahval nadid, aga anna paar aastat aega ja rahvast on kõvasti. Minul küll eelmisest aastast mingit halba maiku ei jäänud. Tulebki ennast autojuhtidele näidata, et nad ratturitaga harjuks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012 versus Tartu Rattaral
Võrdluseks jah, aga et aga mis siis nagu auhindadeks on Faktol?
Et kas annab võrreldagi nagu Tartu Rattarallil?
Et kas annab võrreldagi nagu Tartu Rattarallil?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Korraldaja argumendid on peamiselt materiaalsed, mõõdetavad. Mina pean väga tähtsaks ka ürituse staatust / prestiiži / imagot. Ei maksa võrrelda TRR-i ja Fakto rahvasõitu. Tartu Maraton ei pea oma üritustele Uusküla ega Metsatölli kutsuma, tuhandetesse ulatuvad osavõtjaskonnad on aga garanteeritud. Seda prestiiži odava osalustasu ja Vabaduse platsiga 2 aastaga ei osta, see tuleb aastatega välja teenida. Või siis teha sellist promo nagu Spordiürituste Korraldamise Klubi Tallinna Maratoniga tegi, et see 2010.a. sellise pauguga startis (pean 995 maratoni lõpetajat üliedukaks esimeseks korraks).
Ega sõna TALLINN rattaürituse nimes ka kasuks ei tule
Ega sõna TALLINN rattaürituse nimes ka kasuks ei tule
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kirjas olen aga ilmselt ei jõua. Nii ajaliselt kui füüsiliselt
Kell 12 lõpetan just ratta matka,laup-pühap 250 km
Kell 12 lõpetan just ratta matka,laup-pühap 250 km
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Nagu oleks kusagilt lugenud aga siiski ei suuda leida, et kas pakid viiakse stardist finišhisse ikka?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Jah, pakihoid on Rahvasõidul liikuv. Vabaduse väljakul pakuhoidu antud asjad saab Peetrist kätte.pruleone kirjutas:Nagu oleks kusagilt lugenud aga siiski ei suuda leida, et kas pakid viiakse stardist finišhisse ikka?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
arvestades homset palavat ilma ... mis jooki saab rajal ergutuspunktides? ja kas pudeliga või topsiga?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kell 13:00 siis start, lükati edasi?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Esimese reaktsioonina ütleks, et joogipunkte oli kuidagi hõredalt
Kui algus oli palju lubav - Jüris ja veel ka Vaidas, siis edasi tundus, et polnud punktide korraldajatele korralike juhendeid antud. Küll anti kinnises pudelis vett või lihtsalt magati grupi tulek maha. Ning lõpus oli ka joogiga kuidagi halvasti.
Arvestades kuuma ilma oleks võinud neid joogikaid natukene tihedamalt tekitada.
Aga muidu oli mõnus ja tore
Kui algus oli palju lubav - Jüris ja veel ka Vaidas, siis edasi tundus, et polnud punktide korraldajatele korralike juhendeid antud. Küll anti kinnises pudelis vett või lihtsalt magati grupi tulek maha. Ning lõpus oli ka joogiga kuidagi halvasti.
Arvestades kuuma ilma oleks võinud neid joogikaid natukene tihedamalt tekitada.
Aga muidu oli mõnus ja tore
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 29. 07. 2012. 16:41
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Sõit oli kiire ja kuumus niitis korralikult, ise jäin rahule ja järgmine aasta jällegi stardis. Üks märkus, mida korraldajad võiksid arvestada, ma ei tea kas see oli teie poolt joogipunktile antud vihje või rahvas oma peaga näitas tarkust aga ämbri täie vett kaela saada polnud just väga meeldiv, eriti olukorras kus nutitelefon tagataskus võistlust logimas. Õnneks praegu paistab enda telefon töötavat aga järgmine kord ei pruugi nii õnnelikult minna ja võistlus võib väga kalliks maksma minna
Aga muidu rahul, jätkake samas tempos
Aga muidu rahul, jätkake samas tempos
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mina sain juba enne esimest joogipunkti sellise lataka, et jagus lõpuni.Pirital oli kell kolm ametlikult 34 õhutemp. Stardis oli juba halb olla.Teises joogipuntis ei saanud ühelegi pudelilegi pihta. Aga päris kooma langemisest päästis mind just korralik vannitäis külma vett teises joogipunktis. Suured tänud. Veel suuremad tänud ratturile number 654 (Peep Leino), kes vedas meie grupis üksi ca 70%, minust täna asja polnud, võitlesin iseenda ja peavaluga. Aga järgmine aasta jälle. Tänud ka Mihkel Reilele ja Co-le.
Viimati muutis rai66, 29. 07. 2012. 19:41, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Põneva ehk mägise raja väärtust kahandab pöördvõrdeliselt tema kaugus Mekast ehk Tallinnast. Tean seda selle kandi rattaürituste korraldajana omast käest.mi.re kirjutas:Seega mulle tundub, et tegelikult ikkagi põnev rada ei ole see, mis üksinda massid joonele tooks. Tõestuseks tooks siinkohal kasvõi omal ajal Eesti Maanteekarikasarjas figureerinud Suure-Munamäe Rattaralli. Seal oli ikka mega mägine rada ning finiš Suure-Munamäe torni kõrval, Eesti karmima tõusu tipus, oli elamus omaette. Aga joonel oli kõigest 150 võistlejat.
Väike vahenali: kui küsida nö suvalise jorsi käest, et kui kaugel Tallinast on Otepää, tuleb vastus, et Otepää on kohe Tartu taga, ehk siis ca 200km Tallinnast. Kui küsida, et kui kaugel on Võru, siis olen juba üle kümnelt tegelaselt saanud pakkumisi alates 350km ja kaugemale, ehk siis kusagil Kesk-Lätis.
Aga nö teist aastat korraldades oled kuidagi kannatamatu, tahad tüüpilise eestlasena kohe ja palju!?! Anna aega asjal atra seada! Ja ratturile on kuumal päeval rajal saadav jook olulisem kui keegi Getter Jaani või laevapilet Soome......
Isegi tavatrenni minnes panen nutika telefoni kiirsuletava (kas see oli grip-bag) kilekoti sisse, sest iial ei tea, kas telefon hakkab taskust seestpoolt (higi) või väljastpoolt (vihm) vett saama. Läbi kile puutetundlikkus töötab ja ka heli on kuulda! Soovitan!pets_tallinast kirjutas:Üks märkus, mida korraldajad võiksid arvestada, ma ei tea kas see oli teie poolt joogipunktile antud vihje või rahvas oma peaga näitas tarkust aga ämbri täie vett kaela saada polnud just väga meeldiv, eriti olukorras kus nutitelefon tagataskus võistlust logimas. Õnneks praegu paistab enda telefon töötavat aga järgmine kord ei pruugi nii õnnelikult minna ja võistlus võib väga kalliks maksma minna
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kuumus, tõesti, niitis sõna otseses mõttes. Lõpetasin u 2:40 grupiga ja nägin/kuulsin nelja kukkumist. Esimene kukkumine juba ülemiste ristmikul, järgmine kukkumine toimus otse minu seljataga kuskil 20 km enne lõppu, kolmas ja vist kõige koledam natuke enne raudteed ( tegelikult palju ei puudunud et peale seda kukkumist esimesed oleks ka rongialla sõitnud) . õnneks tsiklimees jagas matsu ära ja juba peaaegu paanikas karjus "stopp!" või midagi sellist.
Ja neljas kukkumine, millest sai kahjuks õnnetu lõpp ni mõnegi mehe võistlusele, finishi sirgel mõnikümend meetrit enne joont - olin möödumas kahest sõitjast vasakult kui nendest tagumine otsustas tuulest väljuda, toetas minu tagarattasse ja läinud ta oligi. Kiirus võis olla u45-50kmh.
Usun et need kes selle grupiga koos rervelt üle joone jõudsid olid õnnega koos. Teistele ei jää muud kui soovida head paranemist ja olge ikka järgmine aasta jälle stardis!
Jootmisega oli jah nii kuda ta oli, ilmselt polnud nad seda varem teinud.
Ja neljas kukkumine, millest sai kahjuks õnnetu lõpp ni mõnegi mehe võistlusele, finishi sirgel mõnikümend meetrit enne joont - olin möödumas kahest sõitjast vasakult kui nendest tagumine otsustas tuulest väljuda, toetas minu tagarattasse ja läinud ta oligi. Kiirus võis olla u45-50kmh.
Usun et need kes selle grupiga koos rervelt üle joone jõudsid olid õnnega koos. Teistele ei jää muud kui soovida head paranemist ja olge ikka järgmine aasta jälle stardis!
Jootmisega oli jah nii kuda ta oli, ilmselt polnud nad seda varem teinud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Äge!
Joogipunktides oldi ka väga kihvtid, sebiti ette ja taha. Ainult võta ja söö-joo. Enne kojuväntamist sai ka joogipudeli täis ja puha.
Endal jätkus kaasavõetust Kostivereni, kust aga sõitsin lolli peaga läbi. Järgnes koomalaadne seisund, millest sain üle Jüris pärast joogipunkti. AITÄH!
Joogipunktides oldi ka väga kihvtid, sebiti ette ja taha. Ainult võta ja söö-joo. Enne kojuväntamist sai ka joogipudeli täis ja puha.
Endal jätkus kaasavõetust Kostivereni, kust aga sõitsin lolli peaga läbi. Järgnes koomalaadne seisund, millest sain üle Jüris pärast joogipunkti. AITÄH!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
tänud korraldajatele, oli meeldiv sõit ning üritus.
Järgmine aasta kindlasti plaanides!
Järgmine aasta kindlasti plaanides!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mina nendest finishi sirgete spurtidest aru ei saa. Kui esikoha peale ei spurdi, siis tuleks seda vältida. See on täiesti tavaline, et see 1-2 kohta ettepoole lõpeb kukkumisega. Võtke asja rahulikult. Pole mõtet üritada vasakult-paremalt-tuulest välja.Jäm kirjutas: Ja neljas kukkumine, millest sai kahjuks õnnetu lõpp ni mõnegi mehe võistlusele, finishi sirgel mõnikümend meetrit enne joont - olin möödumas kahest sõitjast vasakult kui nendest tagumine otsustas tuulest väljuda, toetas minu tagarattasse ja läinud ta oligi. Kiirus võis olla u45-50kmh.
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 29. 07. 2012. 16:41
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Tänud Holden, edaspidi pakin telefoni sisse jah !holden kirjutas:Isegi tavatrenni minnes panen nutika telefoni kiirsuletava (kas see oli grip-bag) kilekoti sisse, sest iial ei tea, kas telefon hakkab taskust seestpoolt (higi) või väljastpoolt (vihm) vett saama. Läbi kile puutetundlikkus töötab ja ka heli on kuulda! Soovitan!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mina olen tänase üritusega väga rahul kokkuvõttes.
Väga meeldib TP-des aktiivne kaasaelamine. Tõstab tugevalt motivatsiooni.
Väga abiks oli ka vist Raasiku TP tuletõrje auto, kes kõik soovijad üle kastis
TP-de joogimajandus muidugi tõesti jätab soovida, selles osas arenguruumi on, kuid toetudes eelmise aasta kogemustele oli mul kodust välja minnes 4 pudelit kaasas. Üks nendest sai muidugi juba enne starti otsa. Ülejäänud kolm said ka finishiks tühjaks ja lisaks ka kõik raja pealt üles korjatud jook. Kokku umbes 5L.
Ka finishis oli jook otsa saanud selleks ajaks kui ma sinna jõudsin. Lõpuaeg oli mul umbes-täpselt 3h.
Igaljuhul on positiivne areng võrreldes eelmise aastaga täiesti olemas. Natuke veel siit-sealt kohendada ja ongi meil on oma "tartu rattaralli"
Kohe kui järgmise aasta regamisvorm tekib, olen mina jälle kirjas
Mis telefonidesse puutub, siis mul ka telefon alati kaasas ja alati kilekotis. Kiirsuletava koti nimi/tüüp on minigrip.
Viimati leidsin neid täiesti juhuslikult Sakust, Ehituskeskuse poest. Kindlasti on neid veel paljudes kohtades müügis. Suuruseid on ka palju erinevaid.
Väga meeldib TP-des aktiivne kaasaelamine. Tõstab tugevalt motivatsiooni.
Väga abiks oli ka vist Raasiku TP tuletõrje auto, kes kõik soovijad üle kastis
TP-de joogimajandus muidugi tõesti jätab soovida, selles osas arenguruumi on, kuid toetudes eelmise aasta kogemustele oli mul kodust välja minnes 4 pudelit kaasas. Üks nendest sai muidugi juba enne starti otsa. Ülejäänud kolm said ka finishiks tühjaks ja lisaks ka kõik raja pealt üles korjatud jook. Kokku umbes 5L.
Ka finishis oli jook otsa saanud selleks ajaks kui ma sinna jõudsin. Lõpuaeg oli mul umbes-täpselt 3h.
Igaljuhul on positiivne areng võrreldes eelmise aastaga täiesti olemas. Natuke veel siit-sealt kohendada ja ongi meil on oma "tartu rattaralli"
Kohe kui järgmise aasta regamisvorm tekib, olen mina jälle kirjas
Mis telefonidesse puutub, siis mul ka telefon alati kaasas ja alati kilekotis. Kiirsuletava koti nimi/tüüp on minigrip.
Viimati leidsin neid täiesti juhuslikult Sakust, Ehituskeskuse poest. Kindlasti on neid veel paljudes kohtades müügis. Suuruseid on ka palju erinevaid.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Pilte Sossi mäelt: http://nagi.ee/photos/natrix/sets/353935/
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ilmselt olin sinuga samas grupis (2:40 kanti). Raudteel ei olnud midagi ohtlikku. Fooris juba punased vilkusid ja liikluskorraldaja oli väga konkreetselt käed risti tee keskel ees. Väga õige käitumine ja kiitus talle! Rong tuli kohe ja vahetult pärast möödumist oli ka uus start foori vaatamata.Jäm kirjutas:( tegelikult palju ei puudunud et peale seda kukkumist esimesed oleks ka rongialla sõitnud) . õnneks tsiklimees jagas matsu ära ja juba peaaegu paanikas karjus "stopp!" või midagi sellist.
Jootmisega oli jah nii kuda ta oli, ilmselt polnud nad seda varem teinud.
Kukkumisi oli tõesti liiga palju. Palavus tegi ilmselt oma töö. Jootjad ei olnud vist üldse koolitust saanud. Enamus punktides vaid paar poissi, kes ei olnud kuidagi valmis grupi saabumiseks. Pudeleid hoiti valesti käes (peopesad sõidusuunale vastu ja tugev haare ümbert kinni), nii et need enamuses lendasid hoopis rajale rataste vahele. Aga tervitaks sõbralikke grupikaaslasi, kes kättesaadud pudelid ringlema panid, nii et ühest pudelist sai mitu ratturit värskendust.
Finišis korraldas baigimees otse minu ees kukkumise 100m enne joont, kui oma laia lenksuga sirget joont ei suutnud hoida ja kõrval sõitvale ratturile peale vajus. Ei näinudki, kas kukkusid mõlemad või baigimees üksi? Õnneks sain väikse põikega mööda ja ka omakorda ise kedagi maha ei tõmmanud, sest seljataga oli juba tühi maa.
Ise pooldan igal tasemel finiši tegemist, sest see on põnev, venitab grupi pikaks, mis peaks tegelt olema ohutum, ning kukuvad ka profid ning teevad neid "mõttetuid" lõpuspurte lihtsalt niisama. Lihtsalt võiks üritada vähem kukkuda, sest spurtida saab ka mõistlikult
Tänud korraldajatele kokkuvõttes kena ürituse eest ja finišis piisava külma joogi olemasolu eest!.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Rattasport on palava ilmaga kõige sobivam - sõidutuul ikka jahutab.
Auto taga startimine oli väga hea, dušš kahes ergutuspunktis oli hea, ainult Kostiveres oli see valel pool teed, nii et pidi valima kas dušš või jook.
Ühes kohas oli päris naljakas - vesi oli täitsa tuline. Oleks võinud ikka varjus hoida.
Trass oli hea, liiklus pea olematu.
See oli küll veits sitt nummer, et finišis vett polnud kojusõiduks.
Võiks igasuguste kinkekaartide ja esinejate asemel paremale teenindamisele panustada.
Keegi siin ka juba mainis, et tahaks numbri eelmisel päeval kätte saada.
Auto taga startimine oli väga hea, dušš kahes ergutuspunktis oli hea, ainult Kostiveres oli see valel pool teed, nii et pidi valima kas dušš või jook.
Ühes kohas oli päris naljakas - vesi oli täitsa tuline. Oleks võinud ikka varjus hoida.
Trass oli hea, liiklus pea olematu.
See oli küll veits sitt nummer, et finišis vett polnud kojusõiduks.
Võiks igasuguste kinkekaartide ja esinejate asemel paremale teenindamisele panustada.
Keegi siin ka juba mainis, et tahaks numbri eelmisel päeval kätte saada.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Sõidust - rada hea, seltskond hea, lõpptulemus ka hea - järgmisel aastal võiks tegelikult - eeldusel, et on sama rada - stardimoosekandid ära jätta, aga finishis peaks melu olema küll kuni esimeste saabumiseni ja vahepealsete viisijuppidega võiks jätkata kuni finishiala sulgemiseni.
Joogist - iga taiplik võistleja vaatab hommikul taevasse ja katsub näpuotsaga temperatuuri ja teeb sellele vastavalt omale ka joogikogused kaasa, mitte ei jää nõudma korraldajatelt igal raskel nurgal täiuslikku joogilauda aga jah - peale finishit peaks jooki ikka olema!!!
Järgmisel aastal kohal...
Joogist - iga taiplik võistleja vaatab hommikul taevasse ja katsub näpuotsaga temperatuuri ja teeb sellele vastavalt omale ka joogikogused kaasa, mitte ei jää nõudma korraldajatelt igal raskel nurgal täiuslikku joogilauda aga jah - peale finishit peaks jooki ikka olema!!!
Järgmisel aastal kohal...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mõned klõpsud lõpukurvist. Kes liiga kiiresti sõitsid, on "veidi" udused. https://picasaweb.google.com/1045604891 ... sfiiYna5AE
Viimati muutis kypse, 29. 07. 2012. 21:51, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kuna ma esimesena joogist juttu tegin, siis ütleks, et taevasse vaatamise järgi vajaliku koguse joogi kaasa võtmise kommentaari peale võiks öelda, et siis pole ju jooki üldse vaja pakkuda
Pigem oligi kommentaar suunatud sellele, et kui juua juba pakutakse, siis tuleks seda teha korralikult. Kahjuks jääb mulje, et joogi jagajad on pigem omakasu peal väljas. Loodetavasti see nii pole ja tegemist lihtsalt kogemuste puudusega.
Muidugi võiks igas TP-s hoo maha võtta ja rahulikult topsi haarata aga rattaspordis on see õiges grupis sõitmine krdi oluline.
Pigem oligi kommentaar suunatud sellele, et kui juua juba pakutakse, siis tuleks seda teha korralikult. Kahjuks jääb mulje, et joogi jagajad on pigem omakasu peal väljas. Loodetavasti see nii pole ja tegemist lihtsalt kogemuste puudusega.
Muidugi võiks igas TP-s hoo maha võtta ja rahulikult topsi haarata aga rattaspordis on see õiges grupis sõitmine krdi oluline.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mõned pildid raja äärest: http://www.rallifotod.eu/album372/fotod.html
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kostiveres tõstsime pärast asjad ringi ja olid nii dušš, kui ka jook samalpool teed. Eks me ka kompame vaikselt ja püüame õppida. Ei ole see punkti korraldamine paljalt kannust vee valamine... Järgmine kord on rivi pikem, pudelid/topsid õigetpidi käes ning vajadusel ka dušš asisem. Katsume selle aasta nüüd vahepeal üle eladaPrommar kirjutas:Rattasport on palava ilmaga kõige sobivam - sõidutuul ikka jahutab.
Auto taga startimine oli väga hea, dušš kahes ergutuspunktis oli hea, ainult Kostiveres oli see valel pool teed, nii et pidi valima kas dušš või jook.
Ühes kohas oli päris naljakas - vesi oli täitsa tuline. Oleks võinud ikka varjus hoida.
Trass oli hea, liiklus pea olematu.
See oli küll veits sitt nummer, et finišis vett polnud kojusõiduks.
Võiks igasuguste kinkekaartide ja esinejate asemel paremale teenindamisele panustada.
Keegi siin ka juba mainis, et tahaks numbri eelmisel päeval kätte saada.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Enne võistlust sai siin arutletud kogu võistlusvälise butafooria (erguruspunktid, kontsert, laevapiletid jne). Olin ka kriitiline kogu selle melu suhtes.
Aga tegelikult oli raja ääres olevad ergutuspunktid päris toredad. Lõpu poole zombiratturiks muutudes ei pannud ma enam eriti rajakõrvast tähele, aga algus oli "nagu päris võidusõidul".
Ja minu jaoks oli päeva naelaks Getter Jaani kontsert. Tänu sellele muutus järjekordne tavaline rattavõistlus pereürituseks. Väiksem tüdruk sai lives oma lemmikesinejat vaadata, autogrammi ja koos Getteriga ühele pildile. Kui lapsel on hea meel siis on päev ju korda läinud:-).
Nii et hoia sama joont, Mihkel!
Aga tegelikult oli raja ääres olevad ergutuspunktid päris toredad. Lõpu poole zombiratturiks muutudes ei pannud ma enam eriti rajakõrvast tähele, aga algus oli "nagu päris võidusõidul".
Ja minu jaoks oli päeva naelaks Getter Jaani kontsert. Tänu sellele muutus järjekordne tavaline rattavõistlus pereürituseks. Väiksem tüdruk sai lives oma lemmikesinejat vaadata, autogrammi ja koos Getteriga ühele pildile. Kui lapsel on hea meel siis on päev ju korda läinud:-).
Nii et hoia sama joont, Mihkel!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Hoolimata palavast ilmast ei hakanud ka raja ääres igav http://fotoalbum.ee/photos/Tauridag/sets/1308013
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kuulge, Riho on jälle pehmoks keeranud?riho kirjutas:Ja minu jaoks oli päeva naelaks Getter Jaani kontsert.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kodus külmari juures keerasin kõvaks meheks jälle tagasi.AndreK kirjutas:Kuulge, Riho on jälle pehmoks keeranud?riho kirjutas:Ja minu jaoks oli päeva naelaks Getter Jaani kontsert.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
üks pilt ütleb rohkem..
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Päeva pilt!!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Need noortepärased rokk-kontserdid on kuulujärgi ohtlikud kohad, ses suhtes on kiivri kandmine õigustatud .KaupoR kirjutas: Päeva pilt!!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Getteri fännklubi kõige sinisem ja pikem.KaupoR kirjutas: Päeva pilt!!
Riho, Sa tulid otse võistlustelt või
Tallinn on Tallinn ja ongi kõik kallim ehk BONUS -35€
Tulles autoga kaugelt Tartust, ma kahjuks ei tutvunud, parklate omandiga ja stardiplatsi kõrval kus oli see suur klaasist rist, oli ka suur parkla, seal oli palju rattureid ja autosid ..., aga pärast selgus, et see ei olnudki Europakla.
Peale sõitu, tagasi tulles, (Enne olin saanud 95 km, 2h 40 min. kuumutamist, siis sai tunda janu ja nägin kukkumisi ja massikukkumist; enne rongi ootama jäämist kuskil kohas, umbes 20 km enne lõppu oli üks kole kukkumine, kus tüdrukud kiljusid väga kõvasti ja eks ka valu said, vähemalt 3 karbonraami murti katki, üks lahtine jalaluu või vist jm,...
... Kokkuvõttes siis see 35€ trahvikviitung, mida tovariš Aleksandr Kovalkov, AS ÜHISTEENUSED, kl 14:18 mulle tegi , LEPPETRAHV NR 0088003450,
see paber kilekotikeses esiklaasi vahel, tundus nii väike asi selle kõige kõrval...
Ega neil seaduslikku õigust trahvi sisse nõuda ka ei ole vist ...
Muidu oli hea rattasõitsõit, parajalt extreemne ja sõitjad oli kõik sõbralikud, õhkond pingevabam kui Tartu Rattarallil
Jootjad, liiklusreguleeriajad mõnikord ei saanud hästi aru mida tegema peavad, aga arusaadav, kuum ka oli.
Rongi taha jäämine, ootamine, oli positiivne, sest see võttis nagu meie grupil enne lõppu pinge maha ja heina sees oli kiletatud kast kuumavee pudeleid ka.
Selline heatahtlik sõit, kus trass huvitav.
Järgmisel aastal tulen uuesti!
Soovin edu korraldamisel.
Tallinn on Tallinn ja ongi kõik kallim.
Peale sõitu, tagasi tulles, (Enne olin saanud 95 km, 2h 40 min. kuumutamist, siis sai tunda janu ja nägin kukkumisi ja massikukkumist; enne rongi ootama jäämist kuskil kohas, umbes 20 km enne lõppu oli üks kole kukkumine, kus tüdrukud kiljusid väga kõvasti ja eks ka valu said, vähemalt 3 karbonraami murti katki, üks lahtine jalaluu või vist jm,...
... Kokkuvõttes siis see 35€ trahvikviitung, mida tovariš Aleksandr Kovalkov, AS ÜHISTEENUSED, kl 14:18 mulle tegi , LEPPETRAHV NR 0088003450,
see paber kilekotikeses esiklaasi vahel, tundus nii väike asi selle kõige kõrval...
Ega neil seaduslikku õigust trahvi sisse nõuda ka ei ole vist ...
Muidu oli hea rattasõitsõit, parajalt extreemne ja sõitjad oli kõik sõbralikud, õhkond pingevabam kui Tartu Rattarallil
Jootjad, liiklusreguleeriajad mõnikord ei saanud hästi aru mida tegema peavad, aga arusaadav, kuum ka oli.
Rongi taha jäämine, ootamine, oli positiivne, sest see võttis nagu meie grupil enne lõppu pinge maha ja heina sees oli kiletatud kast kuumavee pudeleid ka.
Selline heatahtlik sõit, kus trass huvitav.
Järgmisel aastal tulen uuesti!
Soovin edu korraldamisel.
Tallinn on Tallinn ja ongi kõik kallim.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Hea et mind näpud püsti ei tabatud:-)wylde kirjutas:üks pilt ütleb rohkem..
-
- Rattur
- Postitusi: 53
- Liitunud: 05. 10. 2011. 18:06
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ka mina jäin sõiduga rahule ja jään positiivselt meenutama! Seega olen stardis ka järgmine aasta!
Korraldusliku poole pealt olen pluss üks mõttele arendada jootjate oskusi ja tegeleda joogi kvantitatiivse poolega.
Miks ma aga eriti õnnelik olin peale lõppu ja mille pärast üks kaassõitja ilmselt ei osanud õnnelik olla on järgmine seik:
Nimelt toimus paar kilomeetrit enne siin kirjeldatud raame ja luid murdnud kukkumist ka üks pisem kukkumine, mis lõppes imekombel õnnelikumalt kui algselt võinuks. Sõitsime ühe kaassõitjaga kõrvuti viimastena grupis ja minu ees kukkuks siiani teadmata põhjustel suurel kiirusel üks võistleja. Kukkuja jäi mulle nii õnnetult täpselt ette, et peale pidurdamist ja maksimaalset ohutut suunamuutust nägin, et ei keera temast mööda vaid sõidaks mehele otse näkku. Viimases hädas otsustasin bunny hopiga ta ületada. Võte töötas, mehele jäi nägu alles ja mina jäin püsti. Nägin kahjuks veel silmanurgast, kuidas tema ratas minu kõrval sõitnule sülle lendas ja ka tema pikali tõmbas.
Soovin kukujatele head paranemist!
Korraldusliku poole pealt olen pluss üks mõttele arendada jootjate oskusi ja tegeleda joogi kvantitatiivse poolega.
Miks ma aga eriti õnnelik olin peale lõppu ja mille pärast üks kaassõitja ilmselt ei osanud õnnelik olla on järgmine seik:
Nimelt toimus paar kilomeetrit enne siin kirjeldatud raame ja luid murdnud kukkumist ka üks pisem kukkumine, mis lõppes imekombel õnnelikumalt kui algselt võinuks. Sõitsime ühe kaassõitjaga kõrvuti viimastena grupis ja minu ees kukkuks siiani teadmata põhjustel suurel kiirusel üks võistleja. Kukkuja jäi mulle nii õnnetult täpselt ette, et peale pidurdamist ja maksimaalset ohutut suunamuutust nägin, et ei keera temast mööda vaid sõidaks mehele otse näkku. Viimases hädas otsustasin bunny hopiga ta ületada. Võte töötas, mehele jäi nägu alles ja mina jäin püsti. Nägin kahjuks veel silmanurgast, kuidas tema ratas minu kõrval sõitnule sülle lendas ja ka tema pikali tõmbas.
Soovin kukujatele head paranemist!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Neid kukkumiste ja luumurdmiste jutte lugedes hakkab vaikselt tunduma, et Tallinn on endale lõpuks saanud päris oma Tartu Rattaralli!
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 29. 07. 2012. 16:41
Re: Tallinn on Tallinn ja ongi kõik kallim ehk BONUS -35€
Kahjuks Ühisteenuse trahv tuleb ära maksta, muidu kohe kohtutäituri karvane käsi samuti konto kallal. Euro-City ja muude tegelinskite paberid võib küll otse samasse kohta panna kuhu rämpspostigi asetad, nendel võimu pole et oma tasu sisse kasseeridawilier kirjutas: ... Kokkuvõttes siis see 35€ trahvikviitung, mida tovariš Aleksandr Kovalkov, AS ÜHISTEENUSED, kl 14:18 mulle tegi , LEPPETRAHV NR 0088003450,
see paber kilekotikeses esiklaasi vahel, tundus nii väike asi selle kõige kõrval...
Ega neil seaduslikku õigust trahvi sisse nõuda ka ei ole vist ...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mõned pildid tee äärest.
http://www.snap.ee/user/ladvas/album/fa ... 29_07_2012
Üks kukkumine oli Kadaka külas. Kahjuks ei olnud võimalust rataste transpordiks abi pakkuda, kuid pärast paistis, et rattad ikka minema sealt saadi. Loodetavasti kiirabi pidi ainult kontrollima, kas kõik korras ning midagi tõsist ei olnud.
http://www.snap.ee/user/ladvas/album/fa ... 29_07_2012
Üks kukkumine oli Kadaka külas. Kahjuks ei olnud võimalust rataste transpordiks abi pakkuda, kuid pärast paistis, et rattad ikka minema sealt saadi. Loodetavasti kiirabi pidi ainult kontrollima, kas kõik korras ning midagi tõsist ei olnud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kes jäid kaubarongi, kes jälle Rota Rongi taha
Mõned meeleolukad killud raja toimunud aktsioonist http://www.ccrotamobilis.ee
Edu ja meelekindlust järgmiseks aastaks! Loodetavasti on kõik raamid ja luud tänaseks kokku liimitud.
Alvaro
Mõned meeleolukad killud raja toimunud aktsioonist http://www.ccrotamobilis.ee
Edu ja meelekindlust järgmiseks aastaks! Loodetavasti on kõik raamid ja luud tänaseks kokku liimitud.
Alvaro
Viimati muutis Alvaro, 31. 07. 2012. 08:35, muudetud 1 kord.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
http://www.elu24.ee/923428/elu-pidu-ott ... aks-meest/
naiste ja meeste suhtarv ongi vist neil kontsertitel umber selline
Mihkel - oled asjaga õigel teel ja 1000 osaleja piir võib juba järgmine aasta murduda. Lükka lihtsalt see asi augusti esimesse täisnädalasse ja puhkuselt tulnutest tekib kohe mitusada osalejat juurde.
Muidu aga väga tore võistlus ja nurisemiseks mina põhjust ei näe.
Kui siis ehk vaid segadused autasustamisega, kus naiste absoluudi kolmas oli juba paarkümmend minutit lava ees ootamas, aga mingil seletamatul põhjusel teda lavale ei kutsutud. Ilmselt on ka sellele vahejuhtumile mingi loogiline seletus olemas, aga no siiski ...
naiste ja meeste suhtarv ongi vist neil kontsertitel umber selline
Mihkel - oled asjaga õigel teel ja 1000 osaleja piir võib juba järgmine aasta murduda. Lükka lihtsalt see asi augusti esimesse täisnädalasse ja puhkuselt tulnutest tekib kohe mitusada osalejat juurde.
Muidu aga väga tore võistlus ja nurisemiseks mina põhjust ei näe.
Kui siis ehk vaid segadused autasustamisega, kus naiste absoluudi kolmas oli juba paarkümmend minutit lava ees ootamas, aga mingil seletamatul põhjusel teda lavale ei kutsutud. Ilmselt on ka sellele vahejuhtumile mingi loogiline seletus olemas, aga no siiski ...
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Sõit kodust starti ca 15 km andis kergelt aimu, et lihtne ei saa olema.
Raamile kaks liitrist pudelit võidusõidu jaoks ning särgitaskusse poolene Vytatutas, mille konsumeerisin starti oodates.
Stardikoridoris sättis end minu taha Rota Rong. Mulle sobis, kuna olin juba saanud vihje selle liikumapanevast jõust.
Enamuse teest ehk kestan nendega ikka ära, kuigi piletit mul veel polnud.
Algus oli igati mõistlik ja soliidne ja võidusõit algas punase lipu langedes Vana Tartu mnt-l.
Lennujaama kandis pakuti mulle juba kohta Rota Rongis. Võtsin tänuga vastu. Püüdsin mõistuse piires võimalikult grupi ette jõuda, et Vana Tartu mnt pöörded, ja ringristmikud turvaliselt sõita. Üldiselt peab ütlema, et tekkinud küllaltki suur grupp sõitis väga viisakalt, ohtlikke olukordi ei tekkinudki.
Kusagil peale Vaidat metsade vahel keerutades kuumenes Rota Rongi turbo üle ja pöörded lasti päris maha. Läksin suure pundiga kaasa, et kui kustun, tuleb tagant varsti jälle rong. Nii läkski. Jupp maad enne Raasikut keerati pundis pidevalt kuuma peale ja lasin ühel hetkel jala sirgu. Polnud mõtet sellise ilmaga pumbaklappe klõbistama hakata. Raasikul jõudsin järgi Talukale, kes oli elanud üle kapitaalse ikalduse joogiga. Tema jäi Rota Rongi ootama, ma tiksusin rütmi hoidmiseks omas tempos edasi. Tagapool oli rongi turbo maha jahutatud ja nii nad mulle varsti järgi jõudsidki. Haakisin end ka külge ja nii saigi ülejäänud maa sõidetud nendega koos. Paar korda käisin eest läbi ka, aga enamuse ajast loksusin tagapool.
Tee peal korjasime kaasa mõned mahajääjad, kellest üks suutis enne Lagedit sirgel maal hetkelise ohuolukorra tekitada. Varsti nägime ka seda kurikuulsat katkiste naiste ja rataste hunnikut kraavis, kellega juba korraldajad tegelesid. Lagedil liitus meiega üks lõhkise näo ja küünarnukiga baigivend. Enne lõppu kasvas grupp vaikselt suuremaks. Peale Jüri joogipunkti kiilus Rota Rongi turbo hetkeks minu kõrval kinni, kuid ragin ja ilutulestik jäid siiski olemata.
Peale Assaku viadukti haagiti rong keskelt pooleks, kuna olin sel hetkel kõige taga, siis jäin tagumisse poolde.
Kokkuvõttes hea rada ja minu jaoks turvaline sõit. 2:50 kandis lõpetajatele finišis muidugi enam vett ei jätkunud. Ja peale meid tuli veel ca 100-150 inimest, kes kuivale jäid. Väike südamerütmi taastamine ja vedelikuvarude täiendamine Rota afteka sissejuhatusel ja siis rattaga koju ca 20 km.
Raamile kaks liitrist pudelit võidusõidu jaoks ning särgitaskusse poolene Vytatutas, mille konsumeerisin starti oodates.
Stardikoridoris sättis end minu taha Rota Rong. Mulle sobis, kuna olin juba saanud vihje selle liikumapanevast jõust.
Enamuse teest ehk kestan nendega ikka ära, kuigi piletit mul veel polnud.
Algus oli igati mõistlik ja soliidne ja võidusõit algas punase lipu langedes Vana Tartu mnt-l.
Lennujaama kandis pakuti mulle juba kohta Rota Rongis. Võtsin tänuga vastu. Püüdsin mõistuse piires võimalikult grupi ette jõuda, et Vana Tartu mnt pöörded, ja ringristmikud turvaliselt sõita. Üldiselt peab ütlema, et tekkinud küllaltki suur grupp sõitis väga viisakalt, ohtlikke olukordi ei tekkinudki.
Kusagil peale Vaidat metsade vahel keerutades kuumenes Rota Rongi turbo üle ja pöörded lasti päris maha. Läksin suure pundiga kaasa, et kui kustun, tuleb tagant varsti jälle rong. Nii läkski. Jupp maad enne Raasikut keerati pundis pidevalt kuuma peale ja lasin ühel hetkel jala sirgu. Polnud mõtet sellise ilmaga pumbaklappe klõbistama hakata. Raasikul jõudsin järgi Talukale, kes oli elanud üle kapitaalse ikalduse joogiga. Tema jäi Rota Rongi ootama, ma tiksusin rütmi hoidmiseks omas tempos edasi. Tagapool oli rongi turbo maha jahutatud ja nii nad mulle varsti järgi jõudsidki. Haakisin end ka külge ja nii saigi ülejäänud maa sõidetud nendega koos. Paar korda käisin eest läbi ka, aga enamuse ajast loksusin tagapool.
Tee peal korjasime kaasa mõned mahajääjad, kellest üks suutis enne Lagedit sirgel maal hetkelise ohuolukorra tekitada. Varsti nägime ka seda kurikuulsat katkiste naiste ja rataste hunnikut kraavis, kellega juba korraldajad tegelesid. Lagedil liitus meiega üks lõhkise näo ja küünarnukiga baigivend. Enne lõppu kasvas grupp vaikselt suuremaks. Peale Jüri joogipunkti kiilus Rota Rongi turbo hetkeks minu kõrval kinni, kuid ragin ja ilutulestik jäid siiski olemata.
Peale Assaku viadukti haagiti rong keskelt pooleks, kuna olin sel hetkel kõige taga, siis jäin tagumisse poolde.
Kokkuvõttes hea rada ja minu jaoks turvaline sõit. 2:50 kandis lõpetajatele finišis muidugi enam vett ei jätkunud. Ja peale meid tuli veel ca 100-150 inimest, kes kuivale jäid. Väike südamerütmi taastamine ja vedelikuvarude täiendamine Rota afteka sissejuhatusel ja siis rattaga koju ca 20 km.