Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Naised on tulnud atleetlikele ja ohtlikele spordialadele, väga vist tahavad olla meeste moodi ja võidelda koos meestega.
Aga mingil hetkel on naistel teistmoodi kui meestel.
Kukkumine, nagu piltidelt on näha, mitu naist nukralt raja ääres peale kukkumist, siis ei oskagi kohe nagu aidata neid kullakesi.
Aga mingil hetkel on naistel teistmoodi kui meestel.
Kukkumine, nagu piltidelt on näha, mitu naist nukralt raja ääres peale kukkumist, siis ei oskagi kohe nagu aidata neid kullakesi.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kirjutan Mi.Re tagasiside tarbeks.
Mulle start Vabaduse väljakult väga meeldis. Feimi on vähem kui TRR-l, aga mõnus õhkkond oli. Päris sujuvalt sai saateautode taga liikuma ja kiirelt linnast välja. Osale sõitjaile oli saateauto tempo 35-40 km/h üle jõu (51 km start) ning peale Sossi mäge oli punt klaarim ja ohutum (MTB-ga ei peagi pelotonis istuma).
Trass on väga flätt ja et rahvas selleks rohkem valmistuks jne...oleks profiililt huvitavamat(raskemat) rada tarvis. TRR pikk trass on korralik väljakutse oma 700-900 tõusumeetriga tava-tsainikule. Pärnu mnt - läbi Nõmme või Paldiski mnt - Keila/Saue/Saku piirkond????
Seal lainetab maapind kindlasti rohkem võrreldes Rae-Assaku piirkonnaga.
Mõned ajakava ettepnekud:
-kas saaks starti varasemaks tõsta?
a)10.30-11.00 oleks igati ok, kuna üle poolte osalejate on Harjumaalt (vs.TRR start kl 10.00). Pealelõunane start hakib pühapäeva.
b)palava ilmaga on hommikul jahedam
-nädal või 2 hilisem aeg kindlasti parem. inimesed on puhkuselt tagasi, tuleb rohkem osalejaid.
M.
Mulle start Vabaduse väljakult väga meeldis. Feimi on vähem kui TRR-l, aga mõnus õhkkond oli. Päris sujuvalt sai saateautode taga liikuma ja kiirelt linnast välja. Osale sõitjaile oli saateauto tempo 35-40 km/h üle jõu (51 km start) ning peale Sossi mäge oli punt klaarim ja ohutum (MTB-ga ei peagi pelotonis istuma).
Trass on väga flätt ja et rahvas selleks rohkem valmistuks jne...oleks profiililt huvitavamat(raskemat) rada tarvis. TRR pikk trass on korralik väljakutse oma 700-900 tõusumeetriga tava-tsainikule. Pärnu mnt - läbi Nõmme või Paldiski mnt - Keila/Saue/Saku piirkond????
Seal lainetab maapind kindlasti rohkem võrreldes Rae-Assaku piirkonnaga.
Mõned ajakava ettepnekud:
-kas saaks starti varasemaks tõsta?
a)10.30-11.00 oleks igati ok, kuna üle poolte osalejate on Harjumaalt (vs.TRR start kl 10.00). Pealelõunane start hakib pühapäeva.
b)palava ilmaga on hommikul jahedam
-nädal või 2 hilisem aeg kindlasti parem. inimesed on puhkuselt tagasi, tuleb rohkem osalejaid.
M.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Käed?riho kirjutas:Hea et mind näpud püsti ei tabatud:-)wylde kirjutas:üks pilt ütleb rohkem..
kus on käed?
kus on käed?
kus on käed?
Teki peale!
Poisid, käed?
kus on käed?
kus on käed?
kus on käed?
Teki peal!
Kui tüdrukud tantsivad
.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Härrasmees, kes andis mulle umbes 10. km-l oma pumba: Ma lubasin järgi sõita ja siis tagastada, aga juhtus nii, et väliskummis oli mingi kild sees ja teine kumm läks ka kohe tühjaks ja seega järgi ei jõudnud:D. Sooviks ikkagi pumba tagasi anda. Saatke meil reteep_sivrat@hotmail.com , et saaks kontakti.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Oh Priit-poiss, on Sul alles huvid. Meie eas saab seda asja ka ilma kätetööta aetud.PS kirjutas:Käed?riho kirjutas:Hea et mind näpud püsti ei tabatud:-)wylde kirjutas:üks pilt ütleb rohkem..
kus on käed?
kus on käed?
kus on käed?
Teki peale!
Poisid, käed?
kus on käed?
kus on käed?
kus on käed?
Teki peal!
Kui tüdrukud tantsivad
.
Ma mõtlen kontserdile kaasa elamist.
Mida Sa mõtlesid:-)?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Oleks pooldanud siiski juhendis lubatud ~30 km/h saateauto kiirust, sest sõitsin 6xx numbri sektorist kuni vana tartu mnt ärapöördeni koguaeg suht punases ja esimesele pundile järgi ei jõudnudki, isegi ei näinud selgasid. Et noh, ei antud võimalustki sinna pääseda. Mntrattaga.mar852 kirjutas:Kirjutan Mi.Re tagasiside tarbeks.
Mulle start Vabaduse väljakult väga meeldis. Feimi on vähem kui TRR-l, aga mõnus õhkkond oli. Päris sujuvalt sai saateautode taga liikuma ja kiirelt linnast välja. Osale sõitjaile oli saateauto tempo 35-40 km/h üle jõu (51 km start) ning peale Sossi mäge oli punt klaarim ja ohutum (MTB-ga ei peagi pelotonis istuma).
"Piduliku ja tehnilise stardi vahel liigub võistlejaterivi ees punase lipuga kohtuniku auto ca 30km/h, millest möödumine on keelatud."
Aga muidu edasine sõit oli ka tore jah.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Sportinfosttarvis kirjutas:Härrasmees, kes andis mulle umbes 10. km-l oma pumba: Ma lubasin järgi sõita ja siis tagastada, aga juhtus nii, et väliskummis oli mingi kild sees ja teine kumm läks ka kohe tühjaks ja seega järgi ei jõudnud:D. Sooviks ikkagi pumba tagasi anda. Saatke meil reteep_sivrat@hotmail.com , et saaks kontakti.
Remo, remo.raudsepp@gmail.com, 31.07.2012 11:12
Laenasin umbes 13ndal kilomeetril ratta pumba kaasvõistlejale, oleks tore kui se pump jõuaks tagasi omanikule. 566 57 383 Võimalik, et laenasin ruutmeetri klubi sõitjale. Lisaks kadus ka ID kaart.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Pärast sõideti ju veel kiiremini ja anti veel vähem võimalusi.shalm kirjutas:Oleks pooldanud siiski juhendis lubatud ~30 km/h saateauto kiirust, sest sõitsin 6xx numbri sektorist kuni vana tartu mnt ärapöördeni koguaeg suht punases ja esimesele pundile järgi ei jõudnudki, isegi ei näinud selgasid. Et noh, ei antud võimalustki sinna pääseda. Mntrattaga.mar852 kirjutas:Kirjutan Mi.Re tagasiside tarbeks.
Mulle start Vabaduse väljakult väga meeldis. Feimi on vähem kui TRR-l, aga mõnus õhkkond oli. Päris sujuvalt sai saateautode taga liikuma ja kiirelt linnast välja. Osale sõitjaile oli saateauto tempo 35-40 km/h üle jõu (51 km start) ning peale Sossi mäge oli punt klaarim ja ohutum (MTB-ga ei peagi pelotonis istuma).
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Auto sõitis tegelikult küll lubatud kiirusel aga auto võttis kohe selle hoo üles ja nii ta minema sõitis pidulikust stardist. Need, kes hiljem startisid pidid alguses kurja vaeva nägema, et pundile järgi jõuda - start oli kohe pöördega ja masside liikumisel esimene ots saab ikka kiiremini minema kui tagumine.Oliver kirjutas:Pärast sõideti ju veel kiiremini ja anti veel vähem võimalusi.shalm kirjutas:Oleks pooldanud siiski juhendis lubatud ~30 km/h saateauto kiirust, sest sõitsin 6xx numbri sektorist kuni vana tartu mnt ärapöördeni koguaeg suht punases ja esimesele pundile järgi ei jõudnudki, isegi ei näinud selgasid. Et noh, ei antud võimalustki sinna pääseda. Mntrattaga.mar852 kirjutas:Kirjutan Mi.Re tagasiside tarbeks.
Mulle start Vabaduse väljakult väga meeldis. Feimi on vähem kui TRR-l, aga mõnus õhkkond oli. Päris sujuvalt sai saateautode taga liikuma ja kiirelt linnast välja. Osale sõitjaile oli saateauto tempo 35-40 km/h üle jõu (51 km start) ning peale Sossi mäge oli punt klaarim ja ohutum (MTB-ga ei peagi pelotonis istuma).
Siit ka üks mõte tulevikuks, kui sarnast - pidulikku starti - soovitakse veel korraldada, siis auto võiks, kas alguses rahulikumalt võtta või start võiks olla sirge peal, et kogu mass ikka võimalikult koos liikuma saaks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Iga aasta sama jama neil. Autojuht võiks tõesti järgmine aasta lolli mitte mängida.shalm kirjutas:Oleks pooldanud siiski juhendis lubatud ~30 km/h saateauto kiirust, sest sõitsin 6xx numbri sektorist kuni vana tartu mnt ärapöördeni koguaeg suht punases ja esimesele pundile järgi ei jõudnudki, isegi ei näinud selgasid. Et noh, ei antud võimalustki sinna pääseda. Mntrattaga.
"Piduliku ja tehnilise stardi vahel liigub võistlejaterivi ees punase lipuga kohtuniku auto ca 30km/h, millest möödumine on keelatud."
Aga muidu edasine sõit oli ka tore jah.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Pikal maal keskmisest grupist startinuna võin öelda, et sel aastal oli väga OK.
Auto sõitis tõesti 30 km/h. Nägin autot silmsides ja ta ei läinud mitte eest ära,
vaid ratturid jäid oma kollektiivsest lollusest maha.
Mul on esimesel viiel kilomeetril vaid kolm hetkelist üle 30 km/h tippu graafikul.
32, 35 ja 38.
Ülejäänu on kõik alla 30, ka keskmine on alla. Tipud tekkisid järelekiirendamistest.
peale kummipaelaefekti tõttu tekkinud ummikuid.
Asi on hoopis selles, et ei osata sõita ühtlase kiirusega ja mõistliku pikivahega.
Auto saab 30 kätte kiiremini kui ratturid.
Rivi venib pikaks. Ratturid kiirendavad, pundiga jaksavad alguses kõik.
Kiirus läheb 35-38 kanti ja pundis ei tundu see alguses üldse raske.
Aga auto sõidab ikka 30-ga. Taga hoo ülessaanud peavad hakkama pidurdama.
Mida tagumised, seda lühem on reageerimisaeg ja seda kõvemini hoog maha pidurdatakse.
Neil võib olla kiirus vahepeal 7-10-15 kandis.
Auto sõidab ikka 30-ga. Autole lähemal olevatel ratturitel on võnked väiksemad, tagapool olijatel
kulub aega uuesti kiiruse kättesaamiseks. Kambas minnes ja autot püüdes tõmmatakse jälle 35-38
sisse, ja sõidetakse jälle pikivahed olematuks, jälle lingid lenksu kinni, hoog maha, jälle kiirendus.
Ja see rivi venib nii pikaks, et hakkab katki minema kuna kiiresti järgijõudmiseks on vaja
juba 40-45. Seda ei kannata enam kõik ära ja ongi mulje, et auto annab ees kuuma.
Kui hoitaks normaalset vahet, on näha mis eespool toimub ja ei pea hoogu lollilt
maha pidurdama.
Mälu järgi olid kõvad mahapidurdamised pika maa pundi keskosas umbes endise raamatupoe ees Rävala puiesteel,
enne Stockmanni ristmikku, Keskturu juures panid mitmed juba jala maha, bussijaama ülekäigu juures, Ülemiste
ristmikul.
Auto sõitis tõesti 30 km/h. Nägin autot silmsides ja ta ei läinud mitte eest ära,
vaid ratturid jäid oma kollektiivsest lollusest maha.
Mul on esimesel viiel kilomeetril vaid kolm hetkelist üle 30 km/h tippu graafikul.
32, 35 ja 38.
Ülejäänu on kõik alla 30, ka keskmine on alla. Tipud tekkisid järelekiirendamistest.
peale kummipaelaefekti tõttu tekkinud ummikuid.
Asi on hoopis selles, et ei osata sõita ühtlase kiirusega ja mõistliku pikivahega.
Auto saab 30 kätte kiiremini kui ratturid.
Rivi venib pikaks. Ratturid kiirendavad, pundiga jaksavad alguses kõik.
Kiirus läheb 35-38 kanti ja pundis ei tundu see alguses üldse raske.
Aga auto sõidab ikka 30-ga. Taga hoo ülessaanud peavad hakkama pidurdama.
Mida tagumised, seda lühem on reageerimisaeg ja seda kõvemini hoog maha pidurdatakse.
Neil võib olla kiirus vahepeal 7-10-15 kandis.
Auto sõidab ikka 30-ga. Autole lähemal olevatel ratturitel on võnked väiksemad, tagapool olijatel
kulub aega uuesti kiiruse kättesaamiseks. Kambas minnes ja autot püüdes tõmmatakse jälle 35-38
sisse, ja sõidetakse jälle pikivahed olematuks, jälle lingid lenksu kinni, hoog maha, jälle kiirendus.
Ja see rivi venib nii pikaks, et hakkab katki minema kuna kiiresti järgijõudmiseks on vaja
juba 40-45. Seda ei kannata enam kõik ära ja ongi mulje, et auto annab ees kuuma.
Kui hoitaks normaalset vahet, on näha mis eespool toimub ja ei pea hoogu lollilt
maha pidurdama.
Mälu järgi olid kõvad mahapidurdamised pika maa pundi keskosas umbes endise raamatupoe ees Rävala puiesteel,
enne Stockmanni ristmikku, Keskturu juures panid mitmed juba jala maha, bussijaama ülekäigu juures, Ülemiste
ristmikul.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
erikuga nõus, startisin 200 - .... grupist, esimesed pöörded ja suhteliselt kitsas tee kuni Radissonini venitasid grupi pikaks, aga kusagil bussijaama ristmikul ja hiljem Sossi mäel ning Ülemiste ristis oli auto ilusti näha ja hoog pidurdati paar korda peaaegu seisma jäämiseni maha, mul Garmini pealt ka esimeste kilomeetrite keskmine tuleb alla 30 km/herikr kirjutas:Pikal maal keskmisest grupist startinuna võin öelda, et sel aastal oli väga OK.
Auto sõitis tõesti 30 km/h. Nägin autot silmsides ja ta ei läinud mitte eest ära,
vaid ratturid jäid oma kollektiivsest lollusest maha.
Mul on esimesel viiel kilomeetril vaid kolm hetkelist üle 30 km/h tippu graafikul.
32, 35 ja 38.
Ülejäänu on kõik alla 30, ka keskmine on alla. Tipud tekkisid järelekiirendamistest.
peale kummipaelaefekti tõttu tekkinud ummikuid.
eks ma ise ka olin osa sellest kollektiivsest rumalusest, sest Radissonist Keskturuni oli kiirus 40 km/h kandis
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kuskil umbes keskel on suhteliselt raske viisakalt sõita ja mõistlikku vahet hoida. Kohe kui vahe natuke suuremaks läheb, täidab keegi, kellel on hirmus kiire, selle kohe ära. Alati on neid tagant süstijaid päris palju.
Aga ma väga ei põe selle pärast. Ise võtan rahulikult ja üritan terve nahaga stardi protseduuri läbida. Pärast rajal saab suure osa üle pingutajatest kätte.
Aga ma väga ei põe selle pärast. Ise võtan rahulikult ja üritan terve nahaga stardi protseduuri läbida. Pärast rajal saab suure osa üle pingutajatest kätte.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ok, tore, kui tegelikult siiski auto õige kiirusega liikus.
Minu vaatenurgast paistis lugu selline:
start lühikesele sõidule kuskilt stardirivi viimasest kolmandikust, esialgu jalaga lükkamine, varsti saab väntama hakata, vabaduse väljaku munakivid saavad läbi, vasakpööre, endiselt veel kitsas. Peale pööret kuni Stockmanni ristini selline turvaline süstimine, siit-sealt vahelt mööda, pidur-gaas, aga nii, et enda ega teiste sõitu ohtu ei sea. Peale Stocki risti tee vaba, sai ilma pidurita sõitma hakata, peale Sossi mäge koguaeg ~38 rauas kuni vana-tartu mnt ärapöördeni, autot ja esimest punti silmaga ei seletanud.
Eks rattaralli kogenematus ka veidi, esimene km sai end tagasi hoitud, sest arvasin, et küll jõuab järgneva 2.5 kilomeetriga järgi sõita (eeldades, et 30ga liigutakse ees). Mingit lõõtsa efekti ei olnud kordagi, peale Stocki olid juba ainult riismed igalpool.
Minu vaatenurgast paistis lugu selline:
start lühikesele sõidule kuskilt stardirivi viimasest kolmandikust, esialgu jalaga lükkamine, varsti saab väntama hakata, vabaduse väljaku munakivid saavad läbi, vasakpööre, endiselt veel kitsas. Peale pööret kuni Stockmanni ristini selline turvaline süstimine, siit-sealt vahelt mööda, pidur-gaas, aga nii, et enda ega teiste sõitu ohtu ei sea. Peale Stocki risti tee vaba, sai ilma pidurita sõitma hakata, peale Sossi mäge koguaeg ~38 rauas kuni vana-tartu mnt ärapöördeni, autot ja esimest punti silmaga ei seletanud.
Eks rattaralli kogenematus ka veidi, esimene km sai end tagasi hoitud, sest arvasin, et küll jõuab järgneva 2.5 kilomeetriga järgi sõita (eeldades, et 30ga liigutakse ees). Mingit lõõtsa efekti ei olnud kordagi, peale Stocki olid juba ainult riismed igalpool.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Ilmselt lõi lühema sõidu stardi puhul välja suurem tasemete erinevus kui pikal distantsil. Koos olid nii noored poisid kes pikal sõidul suht ees olla suudaks ja need kes sossi mäest ratast ülesse lükkasid.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Minu sõit oli selline tugev individuaaltreening. Vaidas suutsin esimese rehvi katki sõita ja seda vahetades vaatsin mööduvaid gruppe. Edasi oli 75 km praktiliselt individuaaltreening. Üritasin hoida maks kiirust, et pilt ikka ees püsiks aga eks üksi on ikka raskem. Mõnest gruppist/pundist möödudes küll mõni korra ka sappa haakis, kuid abi sealt ei tulnud. Õnneks Saha ja Jüri vahel tulid kaks tempokamat järgi, kellega sai kiiremas tempos liikuda. Kuna, medalit enam püüda ei saanud , siis tegin Jüris ühe pikema joogipausi ja täitsin pudelid.
Nagu ka eelnevatest kommentaaridest on välja tulnud, tundusid need joogipausid kuidagi eriti pikkade vahedega seekord. See vist tingitud palavusest. Võtsin kaasa rajale 3 pudelit vett ning seda oli ikka väga vähe. Pudelid oli tühjad juba enne esimest raudtee ületust. Õnneks aga tuli rong ja poisid panid mul need jälle täis. Peale uuesti starti kohtasin üht tegelast, kes selg ees vastu tuli. Kuna ta oli näost üsna kuumavõetud, siis andsin talle 1 pudeli ära. Kallavere TP ulatas 1 proua mulle raja ääres topsi. Eeldades seal vett olevat, valasin selle endale pikemalt mõtlemata pähe. Siis aga tundsin magusat lõhna ja maitset, mis mulle üle näo nirises - tegemist oli mingi morsi või jõujoogiga. Igatahes see lõhn, käis veel pikka aega ajudele. Lõpus tekkis aga mulle psiuke veepuudus, mis sai lahenduse Jüris.
Kui sõidu kestel olin rehvi purunemise pärast pisut endast väljas, siis peale Lagedit, nähes kiirabi kõrval kinniseotud käega tüüpi ning kahte tüdrukut, kes sõitsid meie grupis, tuli meelde vana ütlemine - sa ei tea kunagi, milleks mingi asi hea on. Ehk päästis see rehvipurunemine mind "Crashist". Aga kukkujatele edu paranemisel ning loodetavasti jäid ilusad rattad terveks.
Kokkuvõttes oli hea üritus. Olen ka järgmine aasta rivis.
Nagu ka eelnevatest kommentaaridest on välja tulnud, tundusid need joogipausid kuidagi eriti pikkade vahedega seekord. See vist tingitud palavusest. Võtsin kaasa rajale 3 pudelit vett ning seda oli ikka väga vähe. Pudelid oli tühjad juba enne esimest raudtee ületust. Õnneks aga tuli rong ja poisid panid mul need jälle täis. Peale uuesti starti kohtasin üht tegelast, kes selg ees vastu tuli. Kuna ta oli näost üsna kuumavõetud, siis andsin talle 1 pudeli ära. Kallavere TP ulatas 1 proua mulle raja ääres topsi. Eeldades seal vett olevat, valasin selle endale pikemalt mõtlemata pähe. Siis aga tundsin magusat lõhna ja maitset, mis mulle üle näo nirises - tegemist oli mingi morsi või jõujoogiga. Igatahes see lõhn, käis veel pikka aega ajudele. Lõpus tekkis aga mulle psiuke veepuudus, mis sai lahenduse Jüris.
Kui sõidu kestel olin rehvi purunemise pärast pisut endast väljas, siis peale Lagedit, nähes kiirabi kõrval kinniseotud käega tüüpi ning kahte tüdrukut, kes sõitsid meie grupis, tuli meelde vana ütlemine - sa ei tea kunagi, milleks mingi asi hea on. Ehk päästis see rehvipurunemine mind "Crashist". Aga kukkujatele edu paranemisel ning loodetavasti jäid ilusad rattad terveks.
Kokkuvõttes oli hea üritus. Olen ka järgmine aasta rivis.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kindel ikka, et "jõujook" oli?aigz kirjutas:Kallavere TP ulatas 1 proua mulle raja ääres topsi. Eeldades seal vett olevat, valasin selle endale pikemalt mõtlemata pähe. Siis aga tundsin magusat lõhna ja maitset, mis mulle üle näo nirises - tegemist oli mingi morsi või jõujoogiga. Igatahes see lõhn, käis veel pikka aega ajudele.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Kindel ei ole. Pigem meenutas see mingit siirupist tehtud morssi. Vähemalt lõhn oli selline. Kleepekas.Tr11 kirjutas:Kindel ikka, et "jõujook" oli?aigz kirjutas:Kallavere TP ulatas 1 proua mulle raja ääres topsi. Eeldades seal vett olevat, valasin selle endale pikemalt mõtlemata pähe. Siis aga tundsin magusat lõhna ja maitset, mis mulle üle näo nirises - tegemist oli mingi morsi või jõujoogiga. Igatahes see lõhn, käis veel pikka aega ajudele.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
http://www.rattaprofid.ee/?id=1635&news_id=2190
Eesti suurima maanteel toimuva jalgrattavõistluse Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu formaadis on tänavu mitu olulist muudatust . Peamine uuendus puudutab rattapeo korraldamise aega. Kui eelmisel aastal toimus Fakto Auto Tallinna Rahvasõit juulis, siis nüüd on kolitud hilisemale ajale, 25. augustile.
"Varasematel aastatel liikusime vastuvoolu," lausus peakorraldaja Mihkel Reile. "Korraldasime Fakto Auto Tallinna Rahvasõitu keset suve ehk ajal, kui paljud inimesed olid mujal Eestis puhkamas. Usun, et augusti lõpus on harrastajad Tallinnas tagasi ja see aitab meil püstitada uut osalusrekordit."
Kahjuks jääb samale päevale SEB Tartu Rulluisumaraton
Eesti suurima maanteel toimuva jalgrattavõistluse Fakto Auto Tallinna Rahvasõidu formaadis on tänavu mitu olulist muudatust . Peamine uuendus puudutab rattapeo korraldamise aega. Kui eelmisel aastal toimus Fakto Auto Tallinna Rahvasõit juulis, siis nüüd on kolitud hilisemale ajale, 25. augustile.
"Varasematel aastatel liikusime vastuvoolu," lausus peakorraldaja Mihkel Reile. "Korraldasime Fakto Auto Tallinna Rahvasõitu keset suve ehk ajal, kui paljud inimesed olid mujal Eestis puhkamas. Usun, et augusti lõpus on harrastajad Tallinnas tagasi ja see aitab meil püstitada uut osalusrekordit."
Kahjuks jääb samale päevale SEB Tartu Rulluisumaraton
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Mis poolest see nüüd siis suurim on?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Tallinn, see ongi Eesti. Mingine Tartu Rattaralli toimub ju sealpool Emajõge ehk siis Liivimaal.MarttiM kirjutas:Mis poolest see nüüd siis suurim on?
Mania grandiosa????
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit 2012
Korraldaja on juba ka eksituse põhjust rattaprofid.ee sellesama uudise kommentaarides selgitanud.holden kirjutas:Tallinn, see ongi Eesti. Mingine Tartu Rattaralli toimub ju sealpool Emajõge ehk siis Liivimaal.MarttiM kirjutas:Mis poolest see nüüd siis suurim on?
Mania grandiosa????