K: Schrader vs. Presta ventiilid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
K: Schrader vs. Presta ventiilid
Schrader vs. Presta ehk siis maakeeli autoventiil ja sportventiil(?)
Siin tekibki mul küsimus. Täna hüppasin läbi kahest ratta poest, et leida uut sisekat. Mõlemis küsiti kohe: "Kas sportventiiliga?"
Mul alates esimesest õhk-kummidega lasterattast koguaeg all olnud ainult autoventiiliga sisekad. Nn jalgrattaventiilid ei kõlvanud juba tolajal kuskile. Praeguseks levinud prestad minu silmis sama mõttetud.
Tehke palun võhikule selgeks mis on nende plussid tavalise autoventiili ees, et neid nii laialt kasutatakse?
Kas trikk peitub ainult sõnas "sport", et kuidas see kõlab ja kui sportlikud kõik tahavad paista neid kasutades või on sel reaalselt ka mingi eelis sporti tehes. nt. on neid kiirem/kergem käsipumbaga täis pumbata?
Autoventiili plusse siinkohal loetlema ei hakka. Minu jaoks olnud autoventiil alati mugavaim aga täna hakkasin sellele mõtlema miks neid poodides sobivas mõõdus järjest vähemaks jääb ja miks koguaeg seda "sportventiili" peale surutakse...
Ei taha kellegi valikuid maha teha, lihtsalt sooviks kuulda presta kasutajate arvamust, miks just see?
Siin tekibki mul küsimus. Täna hüppasin läbi kahest ratta poest, et leida uut sisekat. Mõlemis küsiti kohe: "Kas sportventiiliga?"
Mul alates esimesest õhk-kummidega lasterattast koguaeg all olnud ainult autoventiiliga sisekad. Nn jalgrattaventiilid ei kõlvanud juba tolajal kuskile. Praeguseks levinud prestad minu silmis sama mõttetud.
Tehke palun võhikule selgeks mis on nende plussid tavalise autoventiili ees, et neid nii laialt kasutatakse?
Kas trikk peitub ainult sõnas "sport", et kuidas see kõlab ja kui sportlikud kõik tahavad paista neid kasutades või on sel reaalselt ka mingi eelis sporti tehes. nt. on neid kiirem/kergem käsipumbaga täis pumbata?
Autoventiili plusse siinkohal loetlema ei hakka. Minu jaoks olnud autoventiil alati mugavaim aga täna hakkasin sellele mõtlema miks neid poodides sobivas mõõdus järjest vähemaks jääb ja miks koguaeg seda "sportventiili" peale surutakse...
Ei taha kellegi valikuid maha teha, lihtsalt sooviks kuulda presta kasutajate arvamust, miks just see?
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Üks mugavuskasu on et tööriistavabalt saab lohvi näiteks kummivahetuseks tühjaks lasta ilma ootamata. Eks neid momente ole vblla veel. Ise MTBl autoveniiliga ja MNTl prestaga.
Ja vblla on peenem presta sirgunud kitsastest pöidadest? Autoventiil auk puuriks selle äkke pooleks. Silme ees täpselt ei ole, niiet kujutan lihtsalt ette.
Ja vblla on peenem presta sirgunud kitsastest pöidadest? Autoventiil auk puuriks selle äkke pooleks. Silme ees täpselt ei ole, niiet kujutan lihtsalt ette.
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Väikse käsipumbaga on Presta ventiiliga kummi lihtsam täis pumbata, pump püsib paremini ventiili küljes.
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Mul ei tule ükski pähe.aksel kirjutas:Autoventiili plusse siinkohal loetlema ei hakka.
Aga presta ventiili plussid oleksid järgmised - saab kähku tühjaks lasta, saab suuga mingi rõhu sisse puhuda, sobib ka nendele pöidadele kus peenike auk, on saadaval erineva ventiilipikkusega õhukumme, pumbata on parem, pump ja tema otsik ei pea olema nii kvaliteetsed - autoventiili käsipumbaga pumbates on tihti oht et pool õhku tuleb tagasi.
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Bensutankla pumba juures on prestaga veidi jama....Kirsa kirjutas:Mul ei tule ükski pähe.aksel kirjutas:Autoventiili plusse siinkohal loetlema ei hakka.
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Selleks on adapter taskus või ventiili otsas.
Ärge näkku lööge! [/OT]
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Selleks on ratturil üleminek taskus kaasas.indrek56 kirjutas: Bensutankla pumba juures on prestaga veidi jama....
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Elektroonilise manomeetriga tanklas pole selle üleminekuga midagi peale hakata...
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Ma sain küll hakkama. Tuleb valida tühja kummi reziim ja täis ma ta sain. Lausa tubeless ready-t ajasin peale.MK777 kirjutas:Elektroonilise manomeetriga tanklas pole selle üleminekuga midagi peale hakata...
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Presta ventiili õhuauk on väiksem ja seetõttu sulgeb õhuklapi kindlamalt. Seda nii kõrgemal rõhul (~13 bar) kui ka madalamal (1,5 bar).
PS. Kahtlen, kas autoventiiliga üldse 7-8 bari sisse suruda kannatab (s.t. sisse saab, kas aga püsib?).
PS. Kahtlen, kas autoventiiliga üldse 7-8 bari sisse suruda kannatab (s.t. sisse saab, kas aga püsib?).
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
Ikka jah, mõtle veoautodele.mart2 kirjutas:PS. Kahtlen, kas autoventiiliga üldse 7-8 bari sisse suruda kannatab (s.t. sisse saab, kas aga püsib?).
Teemassee -- mul on jäänud mulje et käsipumbaga on suht suur oht see "sportventiil" hooletul pumpamisel ära murda kuna tal suht õhukesed seinad. Võibolla on mu hirm põhjendamatu. Meeldib võimalus ventiil kinni kruvida
Re: K: Schrader vs. Presta ventiilid
ventiili "toru" on ikka väga keeruline ära retsida. Aga selle keeratava nipli olen küll pumba otsikuga kõveraks painutanud, samas pidas õhku ikka edasi.