Mati kirjutas: ..on täiesti elementaarne, et juba 30km TT'd ei sõida samamoodi kui 10km. Pingutus (seoses distantsi pikkuse/raskusega) omab lõpptulemusele selget efekti..
Mati kirjutas:..Küsimus ei ole ju selles, kas distants on 90, 120 või 180. Aerodünaamika on sama..
Ise ka aru saad, mida kirjutad?Mati kirjutas: ..Just, pihtas - muutuv keskond. Distantsi pikkus ja pingutus mõjutavad tulemust..
Velotreki katse ühtlase kiirusega tasasel maal püsivalt ~200W ja 30km/h hoidmisega on täiesti erinev ja samas Pirita 10KM TT pooleldi künklik rada, kus pannakse pulss punases (eeldame, et sinusugune kõva poiss - vähemalt jutu järgi - pigistab ikka tubli 40km/h välja) on samas tunduvalt sobivam teema alguses püstitatud 180km 30km/h eraldistardi võrdluseks? Ega sa vist kõige teravam kriit karbis ikka pole.Mati kirjutas: ..ehk siis taaskord mis reaalne kasu on täiesti erinevas keskonnas tehtud katsest..
Ära aja häma rahvale, see lause oli seal enne kirjas, kui sa oma mõttevälgatustega siin teemas lagedale tulid.Mati kirjutas: ..Katsetajad ei teatanud ka katsetuste jätkamisest, võis eeldada, et tehtud! Kui sa jälgid mängu, siis on hiljem lisandunud tulemuste postitusse järgnev lause: "Juulis on plaanis uued katsed, siis prooviks võimalusel tavalisel maanteel pikemaid distantse ja pigem suuremaid võimsusi (250+W)."..
Üleüldse tundub, et sinu ainuke eesmärk on siin teemas tarka panna (nagu nii mõneski muus foorumi teemas), aga ei tulnud seekord välja kõige paremini, ikka juhtub.
Mis puutub sellesse, et katsed ei läinud 100% kokku teema alguse küsimustega, siis pole keegi seda väitnudki, et need pidid minema. Katsete puhul ideest teostuseni läks aega ainult 10 päeva ja ei saanud seekord kogu soovitud tehnikat kokku, pole hullu, katseid teeme veel.
Tore vähemalt, et nii tõsine arutelu siin tekkis, see näitab, et rahval huvi on asja vastu.