Küsimus lihtne, kas võtta 2008 aasta ksyrium sl või 2012 aasta oma? Võimalus osta uued 2008 aasta omad odava hinaga, võii siis 2012? On neil mingit suurt vahet ka? Esmapilgul tunduvad samad jooksud olevat
Suhteliselt kiire asjaga!
Ette tänades,
Germo
Mavic ksyrium sl
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Mavic ksyrium sl
Põhimõtteline vahe on tirrisüdamiku ehituses. Osta igal juhul 2012
Re: Mavic ksyrium sl
Mmm, mis seal siis halvemat on? 2008 aasta oma tunduvalt odavam. Siiski otsustasin juba 2008 aasta mudeli kasuks.andresle kirjutas:Põhimõtteline vahe on tirrisüdamiku ehituses. Osta igal juhul 2012
Re: Mavic ksyrium sl
Kirjutasin - põhimõtteline. Vanal tirril kandis 1 väike laager tirri korpust 12-hammasratta kohalt. Sõites kergete käikudega veab sõitja kogu aeg laagrit pingesse ja see sureb kiiresti ära. Peale laagri surma hakkas tirri korpus käima vastu rummu ja mõlemad pooled kulusid. lõppes tirrisüdamiku vahetusega (hind vanas rahas 700-1000 krooni) Uuel tirril kannavad 2 laagrit 13-hammaka ja eelviimse hammaka kohalt, surve laagritele on ühtlane ja sõidumõnu kestab kauem ja ilmselt ei pea tirrisüdamikku aastate jooksul vahetama.
Loomulikult müüakse eelmist tehnilist lahendust odavamalt. Lahenduse muutus tõestab, et ka Mavic sai lõpuks (u.10 aastat kestnud jama järel) aru, et muuta on vaja.
Loomulikult müüakse eelmist tehnilist lahendust odavamalt. Lahenduse muutus tõestab, et ka Mavic sai lõpuks (u.10 aastat kestnud jama järel) aru, et muuta on vaja.
Re: Mavic ksyrium sl
Okei, proovin siiski uue võtta siis.andresle kirjutas:Kirjutasin - põhimõtteline. Vanal tirril kandis 1 väike laager tirri korpust 12-hammasratta kohalt. Sõites kergete käikudega veab sõitja kogu aeg laagrit pingesse ja see sureb kiiresti ära. Peale laagri surma hakkas tirri korpus käima vastu rummu ja mõlemad pooled kulusid. lõppes tirrisüdamiku vahetusega (hind vanas rahas 700-1000 krooni) Uuel tirril kannavad 2 laagrit 13-hammaka ja eelviimse hammaka kohalt, surve laagritele on ühtlane ja sõidumõnu kestab kauem ja ilmselt ei pea tirrisüdamikku aastate jooksul vahetama.
Loomulikult müüakse eelmist tehnilist lahendust odavamalt. Lahenduse muutus tõestab, et ka Mavic sai lõpuks (u.10 aastat kestnud jama järel) aru, et muuta on vaja.