Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
yo,
Väike plaan on sellise asja peale midagi ehitama hakata. Mitte endale
Selgitage palun rumalale, kuidas on võimalik, et Scott teeb 899g 26" raami ja konkurentide parim pakkumine on alles 1100-1200g?
Kuidas need viimaste aastate Scotti tippraamid üldse vastu on pidanud?
Kas kõrid raami seest lahendus on end tänaseks õigustanud? (naised saunas rääkisid, et läheb muda täis ja hakkab pooma?).
Kas S suurusega raamil ikka on kaks pudelihoidja kohta?
Tänud ette.
Väike plaan on sellise asja peale midagi ehitama hakata. Mitte endale
Selgitage palun rumalale, kuidas on võimalik, et Scott teeb 899g 26" raami ja konkurentide parim pakkumine on alles 1100-1200g?
Kuidas need viimaste aastate Scotti tippraamid üldse vastu on pidanud?
Kas kõrid raami seest lahendus on end tänaseks õigustanud? (naised saunas rääkisid, et läheb muda täis ja hakkab pooma?).
Kas S suurusega raamil ikka on kaks pudelihoidja kohta?
Tänud ette.
Viimati muutis Andrus K, 19. 11. 2012. 22:04, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Esimese kahe kohta ei oska eriti midagi mõistlikku öelda, aga alati tasub harjutada vähemalt 750 ml pudeli kandmist särgitaskus.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
On see muidu S raami kaal?
899g raami puhul on seal ehk midagi ära kaotatud, näiteks jäikust/tugevust.
Üldjuhul on parim jäikuse/kaalu/vastupidavuse suhe just 1100-1200g kaaluvatel raamidel.
Kahe pudelikorvi ära mahutamist on kõige parem ise järgi proovida. Sohki võib teha ka väiksema pudeliga ja ka pudelikorviga, kus pudel lükatakse sisse külje pealt.
899g raami puhul on seal ehk midagi ära kaotatud, näiteks jäikust/tugevust.
Üldjuhul on parim jäikuse/kaalu/vastupidavuse suhe just 1100-1200g kaaluvatel raamidel.
Kahe pudelikorvi ära mahutamist on kõige parem ise järgi proovida. Sohki võib teha ka väiksema pudeliga ja ka pudelikorviga, kus pudel lükatakse sisse külje pealt.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
see on isegi vist L raami kaal.
S on talle lihtsalt õige suurus.
S on talle lihtsalt õige suurus.
MK777 kirjutas:On see muidu S raami kaal?
899g raami puhul on seal ehk midagi ära kaotatud, näiteks jäikust/tugevust.
Üldjuhul on parim jäikuse/kaalu/vastupidavuse suhe just 1100-1200g kaaluvatel raamidel.
Kahe pudelikorvi ära mahutamist on kõige parem ise järgi proovida. Sohki võib teha ka väiksema pudeliga ja ka pudelikorviga, kus pudel lükatakse sisse külje pealt.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Üks põhjus on kindlasti selles, et 26" hardtail tippraame enam eriti ei tehtaAndrus K kirjutas: Selgitage palun rumalale, kuidas on võimalik, et Scott teeb 899g 26" raami ja konkurentide parim pakkumine on alles 1100-1200g?
Mõned konkurendid siiski on:
Cannondale Flash - 950g paar aastat vanal mudelil
Trek Superfly 2013 - 896 grammi (http://www.bikerumor.com/2012/08/01/tre ... ew-stache/). Jah, see on 29", aga 15.5" raam peaks ka kõige pisematele sobiv raamisuurus olema.
Merida O.Nine - 935 paar aastat tagasi, midagi sarnast on ka praegu neil valikus.
Paljudel tootjatel pole isegi nii kerget maanteeraami välja panna. Ma usun, et sel on muu põhjus kui insenertehniline suutmatus.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Mul on 2007 aasta scott Scale 10 990 grammine raam. On juba 5 aastat vastu pidanud ja seda minu kaalu all.Andrus K kirjutas:yo,
Selgitage palun rumalale, kuidas on võimalik, et Scott teeb 899g 26" raami ja konkurentide parim pakkumine on alles 1100-1200g?
Kuidas need viimaste aastate Scotti tippraamid üldse vastu on pidanud?
Ja noh paljud sõidavad nendega ja pole nagu midagi juhtunud.
Meridal on ka 899 gr raam olemas - mis aastast alates, seda ei tea.
Scotti kaal on vist paljas raam - umbes et kõrv on ka maha keeratud. Konkurendid ehk annavad oma kaalud sadulaklambi ja kõrvaga.
Muidu ma olen aru saanud, et nii ongi - et enamikel tootjatel on kaal omajagu üle kilo.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Kahe aasta jooksul ei ole minul sellist tõrget olnud.Andrus K kirjutas:yo,
Kas kõrid raami seest lahendus on end tänaseks õigustanud? (naised saunas rääkisid, et läheb muda täis ja hakkab pooma?).
See on M raami kaal.MK777 kirjutas:On see muidu S raami kaal?
899g raami puhul on seal ehk midagi ära kaotatud, näiteks jäikust/tugevust.
Üldjuhul on parim jäikuse/kaalu/vastupidavuse suhe just 1100-1200g kaaluvatel raamidel.
Jah kindlasti on seal kõik ära kaotatud ja Nino Schurter sõidab/võidab süsinikust spagetiga.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Mul on Scott Scale 20 2012 aasta mudel. Olen sõitnud sellega alates Elva talikrossist kuni laupäevase Otepää talikrossini .
Mingeid probleeme küll pole olnud. Originaal 42 hammaka vahetasin 44-se vastu. Mingeid käigu-trossi jamasid pole ka tuvastanud(isegi Viljandi mudakrossis toimis perfektselt).
Raam S - ainult üks pudelihoidja ja seegi tuleb panna selline mida on võimalik liigutada võimalikult alla, siis mahub ka suurem kui pooleliitrine pudel raamivahele.
Mingeid probleeme küll pole olnud. Originaal 42 hammaka vahetasin 44-se vastu. Mingeid käigu-trossi jamasid pole ka tuvastanud(isegi Viljandi mudakrossis toimis perfektselt).
Raam S - ainult üks pudelihoidja ja seegi tuleb panna selline mida on võimalik liigutada võimalikult alla, siis mahub ka suurem kui pooleliitrine pudel raamivahele.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Scott kasutab RC raami valmistamisel teistsugust karboni sidumis tehnoloogiat kui konkurendid. Scottil on pakkuda ka teist karbon raami mille kaal jääb kataloogi andmetel konkurentidega samale tasemele ehk siis 1120gr. RC raam mitte ainult ei ole kergem vaid ka jäigem kui HMF tüüpi karbon raamidel.Andrus K kirjutas:yo,
Väike plaan on sellise asja peale midagi ehitama hakata. Mitte endale
Selgitage palun rumalale, kuidas on võimalik, et Scott teeb 899g 26" raami ja konkurentide parim pakkumine on alles 1100-1200g?
Kuidas need viimaste aastate Scotti tippraamid üldse vastu on pidanud?
Kas kõrid raami seest lahendus on end tänaseks õigustanud? (naised saunas rääkisid, et läheb muda täis ja hakkab pooma?).
Kas S suurusega raamil ikka on kaks pudelihoidja kohta?
Tänud ette.
Scotti raamide kerguses ei ole vastupidavuse arvelt kompromisse tehtud.
Poomise kohta ei oska midagi öelda, pole endal kogenud seda.
S suuruses raamil on üks pudelihoidja koht.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Plaan on ikka väike kaaluime korda saata. Iga harrastaja märg unenägu
Seega pole mõtet rääkida muust, kui mõne tootja tipp(kaaluga) raamist.
Kohe eos 300g tagasi anda oleks nagu liialt loobumise nägu ...
26" vs. 29" vs. 27,5 vaidlustesse ei tahaks ka siin teemas laskuda.
Jäikuse jms pärast ehk ei pea ka muretsema, sest sõitja mahub väga suure varuga kõikvõimalikesse tippkomponentide kaalupiirangutesse.
Pigem paneb mind jätkuvalt hämmastama, kuidas saab olla, et üks tootja vorbib juba mitmendat aastat konkurentidest 25% kergemaid raame aga teised järgi ei tule.
On sel miski ratsionaalne põhjus? See süsiniku toruks keerutamine pole mingi ulmeteadus, et konkurendid sellega hakkama ei saa. Sugulane teeb tartus oma kätega lihtsates oludes MMidelt medaleid toonud kiirpaatide keresid. Mingit imelaborit tal küll seal pole.
Scott Scale 20 on kindlasti tore ratas aga sellele ei pandud omal ajal ilmselt siiski seda kõige-kõigemat raami.
Küsin siis konkreetselt: kas kellelgi on reaalset pikemaajalist isiklikku kogemust paaril viimasel aastal toodetud scoti (olugu või 29") tippraamiga (need väidetavalt 899g kaaluvad siis) ja mis muljed on?
Seega pole mõtet rääkida muust, kui mõne tootja tipp(kaaluga) raamist.
Kohe eos 300g tagasi anda oleks nagu liialt loobumise nägu ...
26" vs. 29" vs. 27,5 vaidlustesse ei tahaks ka siin teemas laskuda.
Jäikuse jms pärast ehk ei pea ka muretsema, sest sõitja mahub väga suure varuga kõikvõimalikesse tippkomponentide kaalupiirangutesse.
Pigem paneb mind jätkuvalt hämmastama, kuidas saab olla, et üks tootja vorbib juba mitmendat aastat konkurentidest 25% kergemaid raame aga teised järgi ei tule.
On sel miski ratsionaalne põhjus? See süsiniku toruks keerutamine pole mingi ulmeteadus, et konkurendid sellega hakkama ei saa. Sugulane teeb tartus oma kätega lihtsates oludes MMidelt medaleid toonud kiirpaatide keresid. Mingit imelaborit tal küll seal pole.
Scott Scale 20 on kindlasti tore ratas aga sellele ei pandud omal ajal ilmselt siiski seda kõige-kõigemat raami.
Küsin siis konkreetselt: kas kellelgi on reaalset pikemaajalist isiklikku kogemust paaril viimasel aastal toodetud scoti (olugu või 29") tippraamiga (need väidetavalt 899g kaaluvad siis) ja mis muljed on?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Siis pead otsima kuskilt 2011. aasta Cannondale Flash Carbon raami koos leftyga. Samas, Leftyt saab nüüd ka teistele raamidele panna, sh Scott Scale alla, aga moepolitsei vaataks sellele muidugi viltu.Andrus K kirjutas:Plaan on ikka väike kaaluime korda saata. Iga harrastaja märg unenägu
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
siis ikka kõvakahvel Aga amort ikka mugavamsiim_s kirjutas:Siis pead otsima kuskilt 2011. aasta Cannondale Flash Carbon raami koos leftyga. Samas, Leftyt saab nüüd ka teistele raamidele panna, sh Scott Scale alla, aga moepolitsei vaataks sellele muidugi viltu.Andrus K kirjutas:Plaan on ikka väike kaaluime korda saata. Iga harrastaja märg unenägu
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Peaks olema nii, et scale 20 30 ja 35 on 1100gr kaaluga. 1000gr on 2005 kuni 2010 scale 10 ja rc ning umbes 2010 hakati tegema seda uut 899gr raami, mida siis pannakse ka ainult rc ja sl-le vist. Et kogemus viimatinimetatuga ei ole nii suur kui teistega. Parandage mind kui eksin.Andrus K kirjutas:
Scott Scale 20 on kindlasti tore ratas aga sellele ei pandud omal ajal ilmselt siiski seda kõige-kõigemat raami.
Küsin siis konkreetselt: kas kellelgi on reaalset pikemaajalist isiklikku kogemust paaril viimasel aastal toodetud scoti (olugu või 29") tippraamiga (need väidetavalt 899g kaaluvad siis) ja mis muljed on?
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
See oleks umbes sama nagu kergekaalulise MNT ratta projekti juures kasutada flatbari või teha see singlespeedina.germo123 kirjutas: siis ikka kõvakahvel
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
ja-jahsiim_s kirjutas:See oleks umbes sama nagu kergekaalulise MNT ratta projekti juures kasutada flatbari või teha see singlespeedina.germo123 kirjutas: siis ikka kõvakahvel
Aga samas ikka eestis kannatab sõita kõvakahvliga, sügiskrossid, samsungid, TRM, Team Rattapood ja eestikad. Teiste eest ei tea rääkida:)
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
vot-vot. Tõsistelt fanattidelt tilgub ikka juba reaalset infot.
Seega 2-3 hooaega on need 899 grammised ringi sõitnud.
Raamipurunemis juhtumitest on keegi miskit kuulnud?
P.S. Härrased, rahu. Mingit kõvakahvlit ei tule. Aga enne tuleb raami asi selgeks saada, seega arutaks pigem raamide üle
Seega 2-3 hooaega on need 899 grammised ringi sõitnud.
Raamipurunemis juhtumitest on keegi miskit kuulnud?
P.S. Härrased, rahu. Mingit kõvakahvlit ei tule. Aga enne tuleb raami asi selgeks saada, seega arutaks pigem raamide üle
Kirsa kirjutas: Peaks olema nii, et scale 20 30 ja 35 on 1100gr kaaluga. 1000gr on 2005 kuni 2010 scale 10 ja rc ning umbes 2010 hakati tegema seda uut 899gr raami, mida siis pannakse ka ainult rc ja sl-le vist. Et kogemus viimatinimetatuga ei ole nii suur kui teistega. Parandage mind kui eksin.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Enamus raame lõhutakse ära ikka kukkumise käigus, nii et carboni tugevus, olenemata brändi nimetusest, on selles osas sarnane.Andrus K kirjutas:Raamipurunemis juhtumitest on keegi miskit kuulnud?
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
seda kindlasti. Ei tahaks lihtsalt astuda sellise reha otsa, nagu omal ajal olid Merida Magnesium mtb raamid.
MK777 kirjutas:Enamus raame lõhutakse ära ikka kukkumise käigus, nii et carboni tugevus, olenemata brändi nimetusest, on selles osas sarnane.Andrus K kirjutas:Raamipurunemis juhtumitest on keegi miskit kuulnud?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Scott'i raamidel on ju 5a garantii, seega ei tohiks muretsemiseks põhjust olla.Andrus K kirjutas:vot-vot. Tõsistelt fanattidelt tilgub ikka juba reaalset infot.
Seega 2-3 hooaega on need 899 grammised ringi sõitnud.
Raamipurunemis juhtumitest on keegi miskit kuulnud?
- HWXPRSS Grisha
- Rattur
- Postitusi: 412
- Liitunud: 17. 11. 2009. 09:51
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
Hooaeg 2012 sõitsid Scott RC 29' Allan Oras, Virgo Karu ja Hannes Falten. Tip-top velod ja terved.
Sõitsin eelnevalt Scott Expert 29, sügisel soetasin RC, vahe on vääääga suur alates kaalust, jäikusest ja sõidu omadustest.
Pudelikorve M raamile peab nats valima, kõik tüübid ei mahu.
Sõitsin eelnevalt Scott Expert 29, sügisel soetasin RC, vahe on vääääga suur alates kaalust, jäikusest ja sõidu omadustest.
Pudelikorve M raamile peab nats valima, kõik tüübid ei mahu.
Grisha
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raam
ok, tänud. Scale 600 RC sai juba mõni aeg tagasi ära tellitud.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
tere,
tüütan teid veidi veel. Hetkel on aktuaalne jooksude valimine.
Miskit on silma jäänud:
DT Swiss XRC 950 T 1115g
DT Swiss XRC 1150 1190g
Stans Notubes ZTR Podium MMX 26" 1275g
Dt Swiss XRC 1350 1295g
WCS VANTAGE II CARBON 26" 1296g
Ritchey Superlogic Carbon Disc 1296g
Stans Notubes ZTR Crest 26" 1440g
Mavic Crossmax SLR Disc CL'12 1440g
XTR 1475g
Endiselt on teemaks kaal (ja loomulikult veerevus), hooldatavus eestis, glämm ja hind ja et konkreetne mudel oleks end ka tõestanud.
Samas liiga hitec jookse pole ehk ka vaja, et peale igat sõitu peab molekulideks lahti võtma. Listi esimesed seda kardetavasti on ...
ja veel - mis on põhjus, et pool maarjamaa ratturitest mavicuga sõidab? Headus või "lihtsalt oli poes kohe võtta"?
Mida soovitate?
tüütan teid veidi veel. Hetkel on aktuaalne jooksude valimine.
Miskit on silma jäänud:
DT Swiss XRC 950 T 1115g
DT Swiss XRC 1150 1190g
Stans Notubes ZTR Podium MMX 26" 1275g
Dt Swiss XRC 1350 1295g
WCS VANTAGE II CARBON 26" 1296g
Ritchey Superlogic Carbon Disc 1296g
Stans Notubes ZTR Crest 26" 1440g
Mavic Crossmax SLR Disc CL'12 1440g
XTR 1475g
Endiselt on teemaks kaal (ja loomulikult veerevus), hooldatavus eestis, glämm ja hind ja et konkreetne mudel oleks end ka tõestanud.
Samas liiga hitec jookse pole ehk ka vaja, et peale igat sõitu peab molekulideks lahti võtma. Listi esimesed seda kardetavasti on ...
ja veel - mis on põhjus, et pool maarjamaa ratturitest mavicuga sõidab? Headus või "lihtsalt oli poes kohe võtta"?
Mida soovitate?
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
Raske uskuda, et sellises rivistuses hind valikukriteeriumiks on...
Ise nii kõrge blingiga kogemust ei oma, aga vaatasin nad läbi ja üsna kerge valik oleks nende hulgast ka nt enda jaoks DT Swiss XRC 1350, kuna
-kõige kergem DT Swiss on liimitava kummi jaoks, mis maastikukummide kohapealt tundub eestis lihtsalt liiga tülikas
-1150 on keraamiliste laagritega, mis on arulagedalt kallid, kui aeg neid vahetada tuleb
- ZTR Podium on sama kaalu, aga madalama blingifaktoriga, (mul on ka teatav umbusk nii kerge ja rohkete piirangutega alupöia suhtes)
- Olen 5a veerenud DT Swissi kõrgema otsa rummudel ja olen üsna kindel, et Ritchey omad neile kergelt vastu ei saa (võibolla see pole määrav, aga kõrvuti pannes on DT Swiss atraktiivsem)
- Crossmax ja XTR ja teine Stansi paar on palju raskemad. Kui küsida, miks kõik Crossmaxiga sõidavad, siis ma pakuks segu brändikultusest ja aegade jooksul ennast tõestanud kvaliteedist ja vastupidavusest (mis ka omakorda paneb alust brändikultusele)
Ise nii kõrge blingiga kogemust ei oma, aga vaatasin nad läbi ja üsna kerge valik oleks nende hulgast ka nt enda jaoks DT Swiss XRC 1350, kuna
-kõige kergem DT Swiss on liimitava kummi jaoks, mis maastikukummide kohapealt tundub eestis lihtsalt liiga tülikas
-1150 on keraamiliste laagritega, mis on arulagedalt kallid, kui aeg neid vahetada tuleb
- ZTR Podium on sama kaalu, aga madalama blingifaktoriga, (mul on ka teatav umbusk nii kerge ja rohkete piirangutega alupöia suhtes)
- Olen 5a veerenud DT Swissi kõrgema otsa rummudel ja olen üsna kindel, et Ritchey omad neile kergelt vastu ei saa (võibolla see pole määrav, aga kõrvuti pannes on DT Swiss atraktiivsem)
- Crossmax ja XTR ja teine Stansi paar on palju raskemad. Kui küsida, miks kõik Crossmaxiga sõidavad, siis ma pakuks segu brändikultusest ja aegade jooksul ennast tõestanud kvaliteedist ja vastupidavusest (mis ka omakorda paneb alust brändikultusele)
Zero the Hero
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
Üks põhjus võib olla ka see, et kui sa päris UST jooksu tahad ja koonuslaagreid ei taha, siis on valida Mavicu ja Fulcrumi vahel. Mavic on sellega turul kauem olnud ja inimesed on harjunud.Andrus K kirjutas: ja veel - mis on põhjus, et pool maarjamaa ratturitest mavicuga sõidab? Headus või "lihtsalt oli poes kohe võtta"?
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
Jooksude valikul peaks arvestama ka amordiga?
Kas 15mm või 9mm? Või on kõiki jookse 15mm kui ka 9mm?
Kas 15mm või 9mm? Või on kõiki jookse 15mm kui ka 9mm?
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
Easton peaks ka olema päris UST: http://www.eastoncycling.com/en-us/dirt ... ec90-xc-26arnea kirjutas:Üks põhjus võib olla ka see, et kui sa päris UST jooksu tahad ja koonuslaagreid ei taha, siis on valida Mavicu ja Fulcrumi vahel. Mavic on sellega turul kauem olnud ja inimesed on harjunud.Andrus K kirjutas: ja veel - mis on põhjus, et pool maarjamaa ratturitest mavicuga sõidab? Headus või "lihtsalt oli poes kohe võtta"?
Ehk võiks valikus olla veel ka:
American Classic MTB Race: http://www.amclassic.com/en/products/mt ... ace-26.php
Midagi Tunelt: http://www.tune.de/skills/26/ (Eestis on üks maaletooja ka)
AX-Lightness: http://ax-lightness.de/en/cycling/bike- ... emium-mtb/ (995g!)
Sram Rise 60: http://www.competitivecyclist.com/produ ... 566.0.html
Industry Nine + Stans: http://www.industrynine.net/Ultralite_Race (i9 rummudel on üks kõrgemaid POE (Point of engagement) numbreid, mis tähendab, et peale tirri laskmist väntama hakates hakkab kohe rumm vedama. Kehvema POE puhul liigub alguses vänt tühja)
Ma hoolduse pärast väga ei põeks, kui siis ainult alumiiniumist tirri kesta pärast - see kipub kõige enam kannatada saama (eriti, kui kasutad odavama otsa kassette, millel spider puudub või on ainult kolme suurema hammaka all) ja kõik tootjad seda eraldi varuosana ei pruugi pakkuda. Laagreid on aga vabalt saada nii terasest kui keraamilisi ja nende vahetamine ei tohiks raketiteadus olla.
Tasub ka tähele panna, et pea kõik teemast läbi käinud jooksud on tänapäeva mõistes üsna kitsa pöiaga - trend on laiemate poole, millel mitmeid eeliseid. Ühes teises teemas oli selle kohta ka asjalik Pinkbike artikkel viidatud. Sealjuures ei pruugi kaalus kaotada: näiteks paned pisut raskema, aga laiema ja jäigema pöia, tänu millele võid rehvi valida näiteks 2.25 asemel 2.10 laiusega, mis eelneva kaalukaotuse tagasi võidab, kusjuures see kaaluvõit oleks rummust kaugemal.
Re: Scott Scale 600 RC 2013 raamile ratta ehitamine
Panen selle lingi siia ka, sest müügi pudru tuleb niipalju peale, et kes see viitsib otsida.siim_s kirjutas:Tasub ka tähele panna, et pea kõik teemast läbi käinud jooksud on tänapäeva mõistes üsna kitsa pöiaga - trend on laiemate poole, millel mitmeid eeliseid. Ühes teises teemas oli selle kohta ka asjalik Pinkbike artikkel viidatud. Sealjuures ei pruugi kaalus kaotada: näiteks paned pisut raskema, aga laiema ja jäigema pöia, tänu millele võid rehvi valida näiteks 2.25 asemel 2.10 laiusega, mis eelneva kaalukaotuse tagasi võidab, kusjuures see kaaluvõit oleks rummust kaugemal.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"